The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Rosmalen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Rosmalen (/showthread.php?tid=4560)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Re: Rosmalen - Haggie - 08-06-2009

Verdomme. Helaas niet door de loting heengekomen vanuit mijn weekend werk bij Perry Sport om mee te mogen doen aan een clinic die vrijdags wordt gegeven.. Sad

Re: Rosmalen - Scholten! - 08-06-2009

Tja, ze zullen wel denken: die snotaap werkt hier net een paar weken, die reiken we niet meteen de leukere dingen aan :8:

Re: Rosmalen - Scholten! - 08-06-2009

Stille Wrote:Kendrick is cool!

Ik ben overtuigd hoor. Heb vandaag Kendrick zien spelen en heb idd vermakelijke dingen gezien. Racket achter de rug langs en dan slaan, een schitterende duikvolley en het feit dat Robert in de tweede set zijn racket wilde afgeven aan het ballenmeisje maken hem een mooie entertainer :8:

Re: Rosmalen - buurs - 09-06-2009

Ik heb mijn kaarten voor as zondag binnen :razz:

Het is bijna uitverkocht, waarschijnlijk vanwege de demonstratiepartij Clijsters - Krajicek :razz:

Re: Rosmalen - Haggie - 09-06-2009

Wordt jij nu zo blij van die wedstrijd?

kleine Kraai is totaal niet in vorm en Clijsters raakte in de demonstratie partij op wimbledon ook geen ene klikker.
Kan een lekker potje worden Undecided

Re: Rosmalen - Ad Wim - 09-06-2009

Ik heb vrij gevraagd en gekregen voor volgende dinsdag, dus ik ben er ook bij!

Re: Rosmalen - Haggie - 09-06-2009

:Big Grin !

Goed bezig Ad!

Re: Rosmalen - centre court - 09-06-2009

Klasse adje!

Re: Rosmalen - mindlight - 09-06-2009

Top Ad! Hetzelfde geldt overigens voor mij, dus mijn deelname is ook zeker. Ad, wij hebben nog wel even contact over hoe en wat mbt de reis, maar dat komt wel goed.

Re: Rosmalen - arco - 10-06-2009

De kans is levensgroot dat ik dinsdag met enkele collega's ook Rosmalen bezoek (als de buienradar geen nat pak voorspelt).

Re: Rosmalen - Haggie - 10-06-2009

je hoort ons wel "horen" arco, wanneer je komt ... :wink: Hakkuh !

Re: Rosmalen - mindlight - 10-06-2009

We hebben de S
We hebben de A
etc...

Zou gaaf zijn Arco!

Re: Rosmalen - Haggie - 10-06-2009

voor wie juich jij ml?

SA.....ntoro?

Andre SA
Safin
Santoro
Safina

En ga zo maar verder, was eigenlijk meer een korte impressie van hoe ik de dag voor me zie :8:

Re: Rosmalen - Stille - 10-06-2009

Mooi. Dan zien we elkaar dinsdag. Laten we hopen op mooi weer, maar dat komt wel goed als ML en ik er zijn :lol:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html">http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_ve ... emble.html</a><!-- m -->

Ziet er goed uit, maar die regen is jammer.

Re: Rosmalen - Scholten! - 10-06-2009

Het goede gezelschap is al in orde, nu is het inderdaad hopen op mooi weer, maar toch ook wel op mooie potjes. Als je van die dramawedstrijden krijgt, ben je al snel geneigd dit te compenseren met meer en meer bier.

Re: Rosmalen - buurs - 10-06-2009

Zondag wordt het weer iig heerlijk :-"

Scholten! Wrote:Het goede gezelschap is al in orde, nu is het inderdaad hopen op mooi weer, maar toch ook wel op mooie potjes. Als je van die dramawedstrijden krijgt, ben je al snel geneigd dit te compenseren met meer en meer bier.

Ik stem derhalve voor dramawedstrijden :-({|=

Re: Rosmalen - Scholten! - 10-06-2009

Ok, dan wachten op de loting en hopen op Hernych-Phau en Devilder-Gimeno op de dinsdag :8:

Nou ja, voor Devilder ga ik toch eens goed zitten, die heeft mijn onvoorwaardelijke steun!
Laten we daar maar mee beginnen dan, beter kan het toch niet worden, en kan het bier gaan vloeien.

Re: Rosmalen - centre court - 10-06-2009

Ik ga onvoorwaardelijk voor Gilles Muller. Laten we toch hopen dat ie op dinsdag speelt. [-o< Heb hem schitterende potten zien spelen. Vorig jaar(of toch dit jaar?) nog op een GS tegen Potro en hij won jaren terug met 7-6 7-6 7-6 van een onverslaanbaar geachte Roddick op de US Open. Wat een servicekanon! Uiteraard mag ie er deze week wel spoedig uit.

Ad zal als Ajacied wel Dudi Sela als favoriete speler hebben. \Big Grin/

Of Harel Levy :lol:

Nee, mijn gok is dat Ad vol achter Phau gaat staan op Rosmalen, ik hoop op een eerste ronde loting tegen Devilder Icon_twisted

Re: Rosmalen - Elikian - 10-06-2009

Scholten! Wrote:

Ik ben overtuigd hoor. Heb vandaag Kendrick zien spelen en heb idd vermakelijke dingen gezien. Racket achter de rug langs en dan slaan, een schitterende duikvolley en het feit dat Robert in de tweede set zijn racket wilde afgeven aan het ballenmeisje maken hem een mooie entertainer :8:
Maar daar krijg ik dan weer geen punten voor Sad

Nee, jij mag woensdag de longen uit je lijf schreeuwen Eli! :-"

Re: Rosmalen - Mist - 10-06-2009

Scholten! Wrote:

Kendrick is ook toegelaten tot Eastbourne, lijkt erop dat 'ie daar gaat spelen.

Dat klopt helemaal Mist, in plaats van Minar en Kendrick mogen wij (voorlopig) Navarro en Andujar verwelkomen als vervangers van Ancic en Nieminen.
Navarro kan dan mooi Haggie bedanken voor het op scherp zetten van Granollers vorig jaar.

Met nog wat meer afmeldingen kan het trouwens echt interessant worden. Eerste alternates op de lijst zijn nu Koellerer en Baghdatis.

Re: Rosmalen - centre court - 10-06-2009

Navarro en Andujar. Sad Het moet natuurlijk wel een beetje niveau zijn. Anders hadden we de forumdag beter deze week kunnen plannen tijdens de future in Apeldoorn waar Tripple 't over had. :wink:

Koellerer is daarentegen wel een held natuurlijk!

Re: Rosmalen - buurs - 10-06-2009

Ze zijn bezig Federer naar Rosmalen te halen :eeeek: :8:

Mocht hij komen, dan zal zijn 1e partij op maandag of dinsdag zijn.