The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum clashes - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Forum clashes (/showthread.php?tid=127) |
- Genomico - 19-03-2007 Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Zojuist Haggie verslagen met 7-5, 6-3. Ik speelde afgelopen vrijdag een tafeltenniswedstrijd tegen een kerel van een jaar of 26 met allemaal tatoeages. En ik heb hem met een smash achter de rug (de 2e al dit seizoen) kippenvel bezorgd :lol: Hij kwam naar me toe om te feliciteren. Heerlijke momenten zijn dat!! - centre court - 19-03-2007 Een smash achter je rug?? Vertel.... :lol: - Genomico - 19-03-2007 centre court Wrote:Een smash achter je rug?? Vertel.... :lol: Een tegenstander smasht om mijn backhand. De bal komt te snel om m'n voetenwerk goed te doen om een backhand te slaan. Ik laat de bal dus links naast/achter mijn lichaam komen ik maak een halve draai en sla achter mijn rug terug en die kwam zo hard dat het een direct punt was. - Haggie - 19-03-2007 Ad Wim Wrote:A la Gonzalez :wink: En laat dat nu mijn Favoriete tennisser zijn.. : ![]() - centre court - 22-03-2007 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U">http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U</a><!-- m --> Tafeltennis rally tussen 2 baakse talenten. Wordt vrij ingehouden geslagen hier. - Genomico - 22-03-2007 centre court Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U Wie is wie? Ziet er acceptabel uit voor beginners : ![]() Edit: Diegene aan de overkant heeft het verkeerde been voorstaan en is dus heel erg op zijn backhand gericht. Daar kan met een service al meteen mee afgerekend worden (hard richting zijn forehand/elleboog) ;-) - centre court - 22-03-2007 haggeman tegen scholten(overkant). - Ad Wim - 22-03-2007 Jezus, ik verwacht echt een beetje niveau, krijg je dit :wink: - centre court - 22-03-2007 Vond 't ook niet heel overtuigend, normaal gaat 't stukken harder. Denk dat ze snel even perse een rally op camera wilden. :wink: - Haggie - 22-03-2007 Genomico Wrote:centre court Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ynZ_zCSLG4U In deze rally, spelen wij om het spelen. Scholten! mag weleens gewezen worden op zijn techniek. Wel mooi dat je dat allemaal weet. Scholten! heeft wel de meeste creativiteit. Ennuh.. Ad Wim.. niet altijd kritiek hebben he! Ik pas me altijd aan, aan de tegenstander. Jou praat ik bijvoorbeeld uit de wedstrijd :lol: - Haggie - 22-03-2007 centre court Wrote:Vond 't ook niet heel overtuigend, normaal gaat 't stukken harder. Denk dat ze snel even perse een rally op camera wilden. :wink: Spelen om het spelen idd - Scholten! - 22-03-2007 Mijn voetenwerk is niet m'n sterkste punt, ook niet bij tennis. Maar ach, dat valt te verwaarlozen. Haggeman is iemand die altijd dicht tegen de tafel wilt staan en ik ben degene die het liefst twee meter erachter staat. CC is een vechter en is een 'alles of niets' tafeltennisser. Voor 2 amateurs kan het ermee door toch Geno?? :wink: - Haggie - 22-03-2007 Scholten! Wrote:Mijn voetenwerk is niet m'n sterkste punt, ook niet bij tennis. Maar ach, dat valt te verwaarlozen. Haggeman is iemand die altijd dicht tegen de tafel wilt staan en ik ben degene die het liefst twee meter erachter staat. CC is een vechter en is een 'alles of niets' tafeltennisser. Voor 2 amateurs kan het ermee door toch Geno?? :wink: Dat valt nog mee vind ik zelf. - Scholten! - 22-03-2007 Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Mijn voetenwerk is niet m'n sterkste punt, ook niet bij tennis. Maar ach, dat valt te verwaarlozen. Haggeman is iemand die altijd dicht tegen de tafel wilt staan en ik ben degene die het liefst twee meter erachter staat. CC is een vechter en is een 'alles of niets' tafeltennisser. Voor 2 amateurs kan het ermee door toch Geno?? :wink: Niks mis mee toch Haggeman? Dichtbij de tafel kom jij nou eenmaal het beste tot je recht met je machtige backhand - centre court - 22-03-2007 We hebben alledrie onze sterke punten. CC beste forehand, Haggie heeft z'n uitmuntende mentale veerkracht en z'n fenomenale backhand en Scholten is zeer allround en heeft de beste techniek. Daarnaast is ie 2 meter achter de tafel nauwelijks te kloppen. - Genomico - 23-03-2007 centre court Wrote:We hebben alledrie onze sterke punten. CC beste forehand, Haggie heeft z'n uitmuntende mentale veerkracht en z'n fenomenale backhand en Scholten is zeer allround en heeft de beste techniek. Daarnaast is ie 2 meter achter de tafel nauwelijks te kloppen. Dan kom je bij mijn specialiteit :wink: Achter de rug smashen en 2 tot 4 meter achter de tafel alles terug brengen (smash maar!!). Die forum clash komt er nog wel. Al win ik niet met tennis (zal ik sowieso niet winnen). Met tafeltennis en Dynamic Tennis zal ik winnen :razz: - Bocaloca - 23-03-2007 WOrdt er ook nog getennist ipv getafeltennist ![]() - Scholten! - 23-03-2007 Uiteraard, alle slagspelen zullen worden uigeoefend :razz: Geno, ben onder de indruk van je verhalen, hoop met jou dan ook een 'gallery-play rally' te slaan ![]() - Mac - 23-03-2007 misschien moeten we maar eens een forumdagje slagspelen gaan doen ![]() tennis tafeltennis en dynamic tennis. Ben zelfs bereid om daarvoor naar t oosten te rijden ![]() - Ad Wim - 23-03-2007 Dan rij ik met je mee :wink: - Mac - 23-03-2007 kijk es an! als je irl net zoveel lult als hier verveel ik me iig niet ![]() - Scholten! - 23-03-2007 Lijkt me een goede zaak inderdaad. Haggie en Geno kunnen dan alles op poten zetten, Haggie studeert ervoor dus vind dat geen enkel probleem. Eerste de battle op de baan uitvechten om vervolgens een dorstlessende en vreugdevolle avond tegemoet te gaan. - Ad Wim - 23-03-2007 Ik heb al een jaar niet getennist, dus dat zal wel niet zoveel worden. Maar met pokeren, en zeker met bier drinken, pak ik jullie allemaal :razz: - centre court - 23-03-2007 Er liggen al ideeen om met de baakse afvaardiging(cc haggie scholten) en evt. Geno, af te reizen naar 't Noorden waar we worden opgevangen door Buurs en Kuiper. De dag zal bestaan uit 3 onderdelen: slagspelen, pokeren en zuipen. Wellicht dat er idd wat 020-ers die kant op kunnen komen. =D> - Ad Wim - 23-03-2007 A ja joh, maak het nog verder! - centre court - 23-03-2007 Ik ben er uiteraard ook een voorstander van dat 't op een centrale plek gehouden wordt. De achterhoek is dan de ideale plek. ![]() We hebben dan een x-aantal tennisbanen nodig, 1 a 2 tafeltennistafels en een x-aantal kratten Grolsch. - Ad Wim - 23-03-2007 centre court Wrote:Grolsch.Amstel! - centre court - 23-03-2007 Hier drinken we alleen Grolsch of Duitse bieren(Warsteiner e.d.). Buurs en Kuiper zullen dat ook beamen. - Ad Wim - 23-03-2007 Provincialen hebben geen smaak ![]() - Scholten! - 23-03-2007 Amstel is slootwater man, wij uit het oosten verkiezen kwaliteit en genot boven prijs en vormgeving |