The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
buitenstaanders - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: buitenstaanders (/showthread.php?tid=2432)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

- Forever - 18-10-2007

Welkom Lennox.

En coach bedankt voor het regelen van een keep voor de friendlies. Kan ik weer wat sneller beter worden. =D>

- M1GGY - 18-10-2007

ik denk ook dat er een actiefe iemand er bij kan zitten, maar ik zou toch eerst polsen welke van die talentjes dat is.

Sowieso denk ik dat je het ze meot voorleggen want het team forum is niet echt actief. Het wordt dan erg saai voor ze

- T00L - 18-10-2007

Goed bezig Adder (tenzij je ze 5k salaris per week geboden hebt Wink ). Wat mij betreft zijn ze uiteraard welkom op dit forum.

- T00L - 18-10-2007

alleen 1 advies, doe er een inactiviteitsclausule bij.
dat houdt alleen maar in dat, als een speler niet meer inlogt, wij de gelegenheid hebben om er kostenloos vanaf te komen.

- Lib - 18-10-2007

Lennox Wrote:Nou hier ben ik dan. Finn Belderok :8:

Voor 150k kan ik afgehaald worden.

Alvast welkom!

Scheelt toch weer 100k, kan mijn salaris dan weer omhoog? :razz:

- Adder - 18-10-2007

T00L Wrote:alleen 1 advies, doe er een inactiviteitsclausule bij.
dat houdt alleen maar in dat, als een speler niet meer inlogt, wij de gelegenheid hebben om er kostenloos vanaf te komen.

Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.

- Lennox - 20-10-2007

Team Salaris Contractlengte

FC CT €4000 3 Jaar
Atlético Carioca €6250 2 Jaar
guimaraes €5000 3 Jaar

Moet ik weer voor het slechtste bod gaan Icon_evil

- Mac - 20-10-2007

[baby]

- Lib - 20-10-2007

Lennox Wrote:Team Salaris Contractlengte

FC CT €4000 3 Jaar
Atlético Carioca €6250 2 Jaar
guimaraes €5000 3 Jaar

Moet ik weer voor het slechtste bod gaan Icon_evil

Maar wel veel gezelliger :wink:

- Farmersmother - 20-10-2007

Adder Wrote:Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.

"Maar"? Ah! Dus over dat loon viel WEL te onderhandelen! Wink
500 of 750 scheelt toch een hoop. En bot/human team al helemaal dus ik ben tevreden met wat ik heb.

- Adder - 20-10-2007

Farmersmother Wrote:
Adder Wrote:Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.

500 of 750 scheelt toch een hoop. En bot/human team al helemaal dus ik ben tevreden met wat ik heb.

Als jij goed traint, je flesje melk en je pakkie brood regelmatig opdrinkt/eet, komt het allemaal goed.... :wink:

- M1GGY - 21-10-2007

Adder Wrote:
Farmersmother Wrote:

Als jij goed traint, je flesje melk en je pakkie brood regelmatig opdrinkt/eet, komt het allemaal goed.... :wink:

doe wat de trainer zegt...anders zwaait er wat!!

- Farmersmother - 21-10-2007

M1GGY Wrote:
Adder Wrote:
Farmersmother Wrote:

doe wat de trainer zegt...anders zwaait er wat!!

Ja meneer, natuurlijk meneer!

- Antidote - 21-10-2007

Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.

Antidote Wrote:Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.

Tis Farmersmother, hetgeen een vrije vertaling is van mn achternaam, wat ook geheel toevallig de achternaam is van mn wederhelft in FS.

- Birger - 21-10-2007

Farmersmother Wrote:
Antidote Wrote:Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.

Tis Farmersmother, hetgeen een vrije vertaling is van mn achternaam, wat ook geheel toevallig de achternaam is van mn wederhelft in FS.

Boerenmoeder?? :eeeek:

- Mukkus - 21-10-2007

Birger Wrote:
Farmersmother Wrote:

Boerenmoeder?? :eeeek:

Agrariermoeder, denk ik.

Blijven proberen... =D>

- Lib - 21-10-2007

boerentrien? :wink:

- Mac - 21-10-2007

ik gok op boersma (ontkent emailadressen te kunnen zijn)

- Forever - 21-10-2007

Mac Wrote:ik gok op boersma (ontkent emailadressen te kunnen zijn)

Duh, hoe heet hij bij footstar...........

- M1GGY - 22-10-2007

SCHERREEPPPP@!!

- Farmersmother - 22-10-2007

lol, scherp idd

- Lamme Lennie - 01-11-2007

Iets voor FC CT?

Name: Wiebe Bennebroek (931)

Ik heb hem ook voor mijn eigen team gevraagd, maar heb al vernomen dat hij graag naar een Nederlandse club wil.

- Adder - 01-11-2007

berichtje gestuurd, ook al hebben we een goede vleugel.
Maar je weet het nooit.

- Fabian - 01-11-2007

Nog plaatsje voor niet buitenstaanders ? :wink:

- Adder - 01-11-2007

Fabian Wrote:Nog plaatsje voor niet buitenstaanders ? :wink:

uiteraard. naam en id volstaat. Krijg jij een offer you can't refuse....

- Fabian - 01-11-2007

Adder Wrote:
Fabian Wrote:Nog plaatsje voor niet buitenstaanders ? :wink:

uiteraard. naam en id volstaat. Krijg jij een offer you can't refuse....

Naam Wilbert Koek (5897)

Was al een weekje bezig, MC ga ik voor, pos spel 'al' 1.
Wou eerst flink stijgen in een bot-team om me dan voor de FC aan te melden als volwaardig selectielid, maar volgens mij is het bij jullie veel leuker, tevens is het voordeel met trainen dmv de teamtraining, groot.

- Mukkus - 01-11-2007

Kan van Pijperen nu onder de douche 'Koek-happen'....

- Adder - 02-11-2007

En nog 1....
Jan Beenhakker had ik een tijdje terug een contract aangeboden voor 750. Die weigerde hij om vervolgens 2 dagen later weer smekend op de stoep te staan. Ik had hem als "straf" 100 minder aangeboden en ik was hem eigenlijk vergeten.....Gelukkig heb ik wel een inactieviteitslausule( mooi woord voor galgje) op laten nemen.
Nu heeft hij toch het contract geaccepteerd, wat resulteert dat ik teveel mensen nu heb.
Dus ik heb nu ook wissels bij de friendlies.