The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nieuwe Opzet tennispoll? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Nieuwe Opzet tennispoll? (/showthread.php?tid=1739) |
- omyaca - 17-10-2007 kooltje Wrote:aangezien je zo te zien erg geinteresseerd bent in de poll...zie je geen functie voor jezelf hierin omyaca?Oja hoor, ik ben best bereid iets voor de tennispoll te betekenen. Alleen ik ben daar iets minder geschikt voor denk ik omdat ik overdag vaak college heb (en ook echt ga), en dan niet op de computer kan. Als je iets verder teruggaat in de geschiedenis zul je zien dat ik ook een aantal keer de poll erop heb gezet. De laatste maanden doet Mitch dit vrijwel altijd en ik vind dat dit prima gaat. Hij zet altijd alle goede wedstrijden erop en kent de regels. Voor mij is het soms niet geheel duidelijk welke wedstrijden gepolld moeten worden, vandaar dat ik me er zo weinig mogelijk aan waag. Op het laatste moment pollen is niet waar. Ik probeer altijd te pollen op het eerste moment dat ik op internet ben en alle wedstrijden bekend zijn. Bovendien zul je mij sowieso niet kunnen betrappen op hetzelfde voorspellen als mijn tegenstander omdat ik dat principieel niet doe. Dus als ik later dan mijn tegenstander poll is dat zelfs gunstig voor hem, omdat ik altijd verschil(len) erin zet. - Mitch - 17-10-2007 Even een update... Andre - De Kabaggaan: 3-2 Canas - Calleri Blake - Ancic Vraag: 101-90 Kooltje (7) - Bocaloca: 1-2 Calleri - Canas Ljubicic - Koubek Kiefer - Youzhny Robredo - Del Potro Vraag: 101-100 Centre Court (8 ) - Sao Paulo: 4-2 Canas - Calleri Ancic - Blake Ferrero - Moya Robredo - Del Potro Vraag: 98-101 Overdune - Mist (3): 4-4 Kiefer - Youzhny Vraag: 91-95 Elikian - Kuiper: 3-4 Almagro - Gonzalez Ancic - Blake Mathieu - Gasquet Vraag: 88-103 Jappiesevic - Juan Zueco (4): 4-3 Canas - Calleri Blake - Ancic Vraag: 95-103 Ad Wim (5) - Fred Naaigaren: 4-4 Kiefer - Youzhny Moya - Ferrero Nalbandian - Berdych Vraag: 104-105 Omyaca (2) - Chiel-Montagne: 4-4 Ferrer - Lopez Blake - Ancic Ferrero - Moya Vraag: 114-115 Lopez 14 Ferrer 11 Hernandez 7 Almagro 11 Moya 10 Ferrero 13 Verdasco Robredo Nadal Totaal 66 - Elikian - 17-10-2007 Thanks Mitch. Bedoelde dit topic niet als een modderwedstrijd maar als een serieuze positieve discussie. Ben zelf niet zo'n voorstander van het PMmen. Hoewel vaak de beslissingsvragen maar voor een paar mensen nodig blijken te zijn. Er komen extra problemen als "pm box vol" en dat soort grappen bij kijken. Laten we niet die weg gaan, behalve bij finales dus. Wat ik wel terecht vind over het punt dat de 2e ronde vaak zo weinig wedstrijden zijn tov de eerste. Probleem dat daarbij komt is dat de oplossing zit in 'pollen over meer dagen', en dan krijg je dus weer pollen met voorkennis'. Daar zie ik vrees ik weinig oplossingen voor. - andre - 17-10-2007 Kun je niet de maandagwedstrijden nemen voor de eerste ronde van de poll en de dinsdagwedstrijden voor de 2e ronde van de poll? Meestal heb je op maandag wel redelijk wat wedstrijden, dat lijken me er genoeg om een stuk of 5 afvallers te bepalen. Als je toernooien hebt waarbij maandag weinig gespeeld wordt, zou je hiervan kunnen afwijken. Ook bij GS en lange masters hoef je dat niet te doen, omdat je dan meer rondes in het toernooi hebt. - omyaca - 17-10-2007 Elikian Wrote:Bedoelde dit topic niet als een modderwedstrijd maar als een serieuze positieve discussie.Sorry voor de wat negatieve reacties van mijn kant. Het is mij duidelijk dat ik nogal een afwijkende mening heb over sommige zaken en zal er verder over ophouden. Laat er geen twijfel over bestaan dat ik het prima vind zo en dat ik de organisatie van jou en Mitch zeer op prijs stel! En om even terug te komen op waar het daadwerkelijk om draait. Hup Blake! - XL - 17-10-2007 Juan Zueco, je kunt nog tot 20:00 je schifting op Fok posten! - Elikian - 17-10-2007 kuiper Wrote:Mathieu trekt de stand gelijk, en Ancic staat een break voorElikian Wrote:95 games is dus goed genoeg.. al is het niet nodig ![]() - andre - 17-10-2007 Spannende potjes hoor. Niets is nog beslist. EDIT1: Ancic wint, waardoor Centre Court, Elikian en Chiel Montagne zich plaatsen voor de volgende ronde. - omyaca - 17-10-2007 Dan moet Blake nu wel even wakker worden. :x EDIT: Nou dit was wel heel duidelijk. Feli Chiel. - Mitch - 17-10-2007 Andre - De Kabaggaan: 6-6 Vraag: 101-90 Andre door naar de kwartfinale op basis van de beslissingsvraag. Kooltje (7) - Bocaloca: 4-5 Robredo - Del Potro Vraag: 101-100 Centre Court (8 ) - Sao Paulo: 8-5 Robredo - Del Potro Centre Court (8 ) door naar de kwartfinale. Overdune - Mist (3): 7-6 Overdune door naar de kwartfinale. Elikian - Kuiper: 8-7 Elikian door naar de kwartfinale. Jappiesevic - Juan Zueco (4): 7-7 Vraag: 95-103 Juan Zueco door naar de kwartfinale op basis van de beslissingsvraag. Ad Wim (5) - Fred Naaigaren: 7-6 Ad Wim (5) door naar de kwartfinale. Omyaca (2) - Chiel-Montagne: 7-8 Chiel-Montagne door naar de kwartfinale. Lopez 14 Ferrer 11 Hernandez 7 Almagro 11 Moya 10 Ferrero 13 Verdasco 13 Robredo voorlopig 9 Nadal 12 Subtotaal 100 - andre - 17-10-2007 Ook wel een keer lekker om minimalistisch (met weinig punten) door te gaan. - Overdune - 18-10-2007 Cc-tje, daar ben ik weer. :razz: - Mitch - 18-10-2007 Overdune en Chiel-Montagne, mag ik jullie zeer hartelijk bedanken voor de uitschakeling van resp. Mist en Omyaca. : ![]() - Ad Wim - 18-10-2007 Ik ben er nog :wink: - Mitch - 18-10-2007 Kwartfinales tennispoll: Andre - Kooltje (7)/Bocaloca Centre Court (8 ) - Overdune Elikian - Juan Zueco (4) Ad Wim (5) - Chiel-Montagne Succes heren !! - Mitch - 18-10-2007 Ad Wim Wrote:Ik ben er nog :wink:Ik vertrouw wederom op Chiel-Montagne [-o< - Overdune - 18-10-2007 Mitch Wrote:Overdune en Chiel-Montagne, mag ik jullie zeer hartelijk bedanken voor de uitschakeling van resp. Mist en Omyaca. : Any time. :wink: - Juan Zueco - 18-10-2007 Mitch Wrote:Overdune en Chiel-Montagne, mag ik jullie zeer hartelijk bedanken voor de uitschakeling van resp. Mist en Omyaca. : Ja, ook van deze kant bedankt. ![]() - Elikian - 18-10-2007 Jij zult er verder weinig aan hebben Juan ![]() - Mist - 18-10-2007 Overdune Wrote:Ben er zelf ook heel blij mee in dit geval, desalniettemin gefeliciteerd.Mitch Wrote:Overdune en Chiel-Montagne, mag ik jullie zeer hartelijk bedanken voor de uitschakeling van resp. Mist en Omyaca. : - kooltje - 18-10-2007 bedankt spanjaarden! - Chiel-Montagne - 18-10-2007 omyaca Wrote:Dan moet Blake nu wel even wakker worden. :x Bedankt! Al was het een close call. :wink: Eens kijken wat het tegen Ad wordt. In ieder geval succes, Adje! - Chiel-Montagne - 18-10-2007 Mitch Wrote:Ad Wim Wrote:Ik ben er nog :wink:Ik vertrouw wederom op Chiel-Montagne [-o< Als dat maar goed gaat. : ![]() - Elikian - 18-10-2007 Boca, je bent vergeten de vraag in te vullen. - Mitch - 18-10-2007 De verschillen: Andre - Bocaloca Lopez - Koubek Gonzalez - Monaco Vraag: 20-30 Centre Court (8 ) - Overdune Mathieu - Ancic Vraag: 25-15 Elikian - Juan Zueco (4) Monaco - Gonzalez Murray - Nadal Vraag: 24-33 Ad Wim (5) - Chiel-Montagne Lopez - Koubek Karlovic - Kiefer Gonzalez - Monaco Murray - Nadal Vraag: 18-22 - Bocaloca - 18-10-2007 Vraag nu wel beantwoord. 3 stuks - kooltje - 18-10-2007 Bocaloca Wrote:Vraag nu wel beantwoord. 3 stuksdan kan hij alleen verliezen in tie-breaks - Elikian - 18-10-2007 Wel raar. Bij 28 of minder ben ik door. Alleen Boca zit daar nog boven. 33 punten tegen op eigen service is wel heel veel denk ik Juan. Stel een 3 setter, dan is dat 11 punten per set. Bij 3 sets met 6-6 is dat nog 2 punten per game ... Bij minder sets of kortere sets wordt dit alleen maar meer. Denk dat je niet meer dan 2 punten per game kunt halen (gemiddeld) tegen Karlo. - kooltje - 18-10-2007 bij een deuce game kan het hard gaan natuurlijk..maar die heeft hij niet heel vaak ![]() - Ad Wim - 18-10-2007 Dat denk ik ook Eli. Ik heb ongeveer anderhalf punt per game genomen en Karlo 76 64 laten winnen, dan kom je op 18... |