The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057)



- Dugarry - 27-09-2006

Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
cry

Ja, is het weer zover? Tranen met tuiten ook? Weer iemand die je heeft betrapt op al je leugens, of is ook je nieuwe vriendin dr vandoor? :wink:

:lol: :razz: :lol:


- Depor - 27-09-2006

Genomico Wrote:
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Balkende I is niets helemaal niets, met die domme LPF stemmers en dat zooitje randdebielen wat over de rug van een dooie de meest lompe dingen hebben gedaan. Pauw en Witteman, Theo Maassen: Fortuyn wou de luchtmacht afschaffen wat doet de LPF de JSF aanschaffen...
Balkende II Eindelijk die ruk LPF eruit getrapt, en het pijnlijke bezuinigen is begonnen, een referendum en er word nog naar geluisterd ook...
Feit blijft dat CDA en VVD er in drie kabinetten niet in zijn geslaagd om de regeerperiode af te maken. Dan kun je wel telkens wijzen naar andere partijen, maar ze zijn toch echt met hen in zee gegaan en daar gaat het mis.

Het neemt niet weg dat de VVD en CDA iig stabiele partijen zijn, samen met CU gaan ze er zeker een succesvol seizoen van maken. :waf:

Een regering met de CristenUnie lijkt me een prima. Die Rouvoet heef iig verstand van de politiek.

Ben ik het mee eens, zolang ze maar niet teveel over geloof gaan bazelen dat heb ik inmiddels genoeg gehoord......
Vind Rouvoet een van de beste politici


- Depor - 27-09-2006

Dugarry Wrote:
Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
cry

Ja, is het weer zover? Tranen met tuiten ook? Weer iemand die je heeft betrapt op al je leugens, of is ook je nieuwe vriendin dr vandoor? :wink:

:lol: :razz: :lol:

Loop je te huilen dat iemand het op de man speelt doe je vervolgens precies hetzelfde.....


- Ad Wim - 27-09-2006

Genomico Wrote:Die Rouvoet heef iig verstand van de politiek.
Als hij maar verstand heeft van de problematiek in de samenleving.


- Depor - 27-09-2006

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Die Rouvoet heef iig verstand van de politiek.
Als hij maar verstand heeft van de problematiek in de samenleving.

Nee LPF wist wat er speelde maar had geen verstand van politiek...laat de politiek maar lekker de politiek zijn, de droom dat een politicus weet wat er speelt op straat en dat hij er wat aan kan doen...


- Bocaloca - 27-09-2006

Depor Wrote:
Dugarry Wrote:
Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
cry

Ja, is het weer zover? Tranen met tuiten ook? Weer iemand die je heeft betrapt op al je leugens, of is ook je nieuwe vriendin dr vandoor? :wink:

:lol: :razz: :lol:

Loop je te huilen dat iemand het op de man speelt doe je vervolgens precies hetzelfde.....

*pakt emmer voor het vocht*


- Dugarry - 27-09-2006

Beaam.

Wat vinden onze linkse rakkertjes trouwens van dat nieuwe Islamitische ziekenhuis?


- waf - 27-09-2006

Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

proest cry cry


- Depor - 27-09-2006

Dugarry Wrote:Beaam.

Wat vinden onze linkse rakkertjes trouwens van dat nieuwe Islamitische ziekenhuis?

Ondanks dat ik mezelf niet als een links rakkertje beschouw reageer ik toch maar (toch niets beters te doen vandaag) prima initiatief, ondanks dat ik het niet met stijl van het ziekenhuis eens ben. (mannen/vrouwen gescheiden) maar als ze dat graag willen moeten ze dat toch zelf weten.

Verder geen cent belastinggeld die kant op we hebben prima ziekenhuizen in Nederland.


- Dugarry - 27-09-2006

waf Wrote:
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

proest cry cry

Kijk, zoals ik je ken, een betere reactie kun je niet geven op al je verbale diarree, ouwe poepzak!


- Dugarry - 27-09-2006

Depor Wrote:
Dugarry Wrote:Beaam.

Wat vinden onze linkse rakkertjes trouwens van dat nieuwe Islamitische ziekenhuis?

Ondanks dat ik mezelf niet als een links rakkertje beschouw reageer ik toch maar (toch niets beters te doen vandaag) prima initiatief, ondanks dat ik het niet met stijl van het ziekenhuis eens ben. (mannen/vrouwen gescheiden) maar als ze dat graag willen moeten ze dat toch zelf weten.

Verder geen cent belastinggeld die kant op we hebben prima ziekenhuizen in Nederland.

Zo zou ik het ook graag zien. Ik deel je mening op dit punt iig.


- Genomico - 27-09-2006

Wie is die rooie doos?

Maar ze komt wel met de mooiste opmerking in tijden tegen Halsema "Immigreer naar Australië". :lol:


- Marshall - 27-09-2006

Genomico Wrote:Wie is die rooie doos?

Maar ze komt wel met de mooiste opmerking in tijden tegen Halsema "Immigreer naar Australië". :lol:

Dat is wel de allerberoerdste opmerking allertijden als ze dat letterlijk zo gezegd heeft... Klinkertje kopen?


- Dugarry - 27-09-2006

Depor Wrote:
Dugarry Wrote:
Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
cry

Ja, is het weer zover? Tranen met tuiten ook? Weer iemand die je heeft betrapt op al je leugens, of is ook je nieuwe vriendin dr vandoor? :wink:

:lol: :razz: :lol:

Loop je te huilen dat iemand het op de man speelt doe je vervolgens precies hetzelfde.....

Hej, das tegen mn buiten-het-forum-om-vriend Boca, die weet wie het zegt en kan er tegen.


- Legion - 27-09-2006

Een Islamitsch ziekenhuis in Rotterdam. Slecht idee lijkt me. Dit betekent eigenlijk dat je het woord integratie kan afschaffen, en het woord apartheid in kan voeren.


- Depor - 27-09-2006

Legion Wrote:Een Islamitsch ziekenhuis in Rotterdam. Slecht idee lijkt me. Dit betekent eigenlijk dat je het woord integratie kan afschaffen, en het woord apartheid in kan voeren.

Zei Wilders ook al, Legion? Geert? jij daar?


- Depor - 27-09-2006

Marshall Wrote:
Genomico Wrote:Wie is die rooie doos?

Maar ze komt wel met de mooiste opmerking in tijden tegen Halsema "Immigreer naar Australië". :lol:

Dat is wel de allerberoerdste opmerking allertijden als ze dat letterlijk zo gezegd heeft... Klinkertje kopen?

Is dat niet die vrouw die 6 maanden wachtgeld trekt?


- Legion - 27-09-2006

Shit ik ben betrapt..
Ik was eigenlijk niet van plan om op Geertje te stemmen maar we zijn het wel eens Wink
Hoop in ieder geval dat iedere politieke partij hier nou eens een standpunt over wil innemen.


- Mukkus - 27-09-2006

Wat een politiek gelul hier! Kunnen we het op dit forum niet beter hebben over bier, kutten en voetbal?


- Legion - 27-09-2006

Dat doen ze in het noorden van het land ja, daar is het nog geen teringzooi.
Ik zie de rode vlekken alweer op het noorden van de landkaart staan


- waf - 27-09-2006

Legion Wrote:Een Islamitsch ziekenhuis in Rotterdam. Slecht idee lijkt me. Dit betekent eigenlijk dat je het woord integratie kan afschaffen, en het woord apartheid in kan voeren.

ik vind het een goed idee. maar dan gaan we wel afspreken dat ze allemaal daar heen gaan.


- FC Petr - 27-09-2006

Legion Wrote:Een Islamitsch ziekenhuis in Rotterdam. Slecht idee lijkt me. Dit betekent eigenlijk dat je het woord integratie kan afschaffen, en het woord apartheid in kan voeren.

Wie zit er nu nog op integratie te wachten...... :roll:

Over een tiental jaren zijn wij waarschijnlijk degene die verplicht worden te integreren.


- Mukkus - 27-09-2006

Legion Wrote:Dat doen ze in het noorden van het land ja, daar is het nog geen teringzooi.
Ik zie de rode vlekken alweer op het noorden van de landkaart staan

Mooi heh, geen files, geen wachtlijsten, nauwelijks moorden, hele dag 'kut' roepen en bier drinken. Beetje zingen en feesten bij het schaatsen met een gek pakkie an. Heer-lijk.

Hier hebben we geen politiek nodig.


- Legion - 27-09-2006

waf Wrote:
Legion Wrote:Een Islamitsch ziekenhuis in Rotterdam. Slecht idee lijkt me. Dit betekent eigenlijk dat je het woord integratie kan afschaffen, en het woord apartheid in kan voeren.

ik vind het een goed idee. maar dan gaan we wel afspreken dat ze allemaal daar heen gaan.

Scholen lijken me een goed voorbeeld, dat dit niet gaat werken. Krijgen we het vraagstuk van blanke en zwarte ziekenhuizen. :razz:


- Legion - 27-09-2006

Mukkus Wrote:Mooi heh, geen files, geen wachtlijsten, nauwelijks moorden, hele dag 'kut' roepen en bier drinken. Beetje zingen en feesten bij het schaatsen met een gek pakkie an. Heer-lijk.

Hier hebben we geen politiek nodig.

Ik wil best verhuizen maar ik kan dat Fries niet volgen. Eigenlijk vind ik dat jij je dan aan moet passen en Nederlands moet leren.


- Mukkus - 27-09-2006

Fries is heel makkelijk. Je gooit je strot open en maakt wat holbewonerachtige keelgeluiden. Alle friezen die je dan spreekt zullen je knikkend aankijken, alsof ze het begrijpen.


- Treesong - 27-09-2006

Mukkus Wrote:Hier hebben we geen politiek nodig.

Wat deed Hans Wiegel daar dan? :-k


- waf - 27-09-2006

Legion Wrote:Scholen lijken me een goed voorbeeld, dat dit niet gaat werken. Krijgen we het vraagstuk van blanke en zwarte ziekenhuizen. :razz:

zijn al die mensen zwart? kweenie, durf nooit onder die doeken te kijken, die zien er te smerig uit om aan te pakken.

blanke scholen werken trouwens prima. mijn zoon heeft het erg naar zijn zin. er zit 1 zwart meisje in zijn klas (dispensatie omdat het een lekker ding is) en 1 spaans meisje (en die heeft dan weer een lekkere maxima-achtige moeder).

als de islamieten allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan, dan hebben mijn ziekenhuizen geen wachtlijsten meer! Hakkuh


- Treesong - 27-09-2006

waf Wrote:als de islamieten allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan, dan hebben mijn ziekenhuizen geen wachtlijsten meer! Hakkuh

Mogen ze dan ook een eigen sociale dienst? Nu moet ik altijd zo lang wachten als ik me weer moet melden voor uitkeringscontrole... staan al die baardapen in hun slammejoek voor me aan de balie de boel op te houden met hun drie woorden Nederlands Icon_evil


- gittermaster - 27-09-2006

ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen.
Het is in ieder geval afgelopen met PVDA, maar ik weet echt geen alternatief!
Jammer dat Rouvoet bij Christenunie zit.