The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Studio Voetbal - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Studio Voetbal (/showthread.php?tid=487) |
Re: Studio Voetbal - gittermaster - 01-12-2008 Berend Botje Wrote:waf Wrote:Berend Botje Wrote:Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk Ik moet toegeven dat ik m ook niet direct zag... ![]() Re: Studio Voetbal - Moker - 01-12-2008 Moker geeft glittermaster een suikerklontje. Re: Studio Voetbal - waf - 02-12-2008 Berend Botje Wrote:waf Wrote:Berend Botje Wrote:Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk de seth gaaikema trofee is al tijden in het bezit van treesong, en ik heb er geen bezwaar tegen als jij die subiet gaat ophalen. :razz: Re: Studio Voetbal - Vret Mien Gras - 02-12-2008 Treesong Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik zag zaterdag een mooi interview met Kaprálik van FC Zwolle bij Studio Voetbal van regio Duitsland. Nee. Maar hier is het interview, prachtig. Check Kapralik de Slowaak van FC Zwolle, scroll door tot vlak voor het midden: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=91210&id=207">http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=91210&id=207</a><!-- m --> Re: Studio Voetbal - gittermaster - 04-12-2008 Keller heeft het niet achter de ellebogen nieuws Door: St-Een op 4 dec 2008 Hulde en nog eens hulde aan mijnheer Sander Keller van FC Utrecht. De aanklager betaald voetbal was alweer verheugd om Luis Suarez te ontmoeten. Zo kan hij tijdens verjaardagsfeestjes lekker interessant doen. Volgens Keller is dat echter niet nodig: ââ¬ÅIk kreeg een tik, het deed pijn, maar ik geloof niet dat er sprake was van opzet," zegt Keller tegen De Telegraaf. Keller wordt niets gevraagd Hij gaat nog verder: ââ¬ÅDirect na het duel heb ik al aangegeven, dat er wel meer dingen gebeuren in een wedstrijd en Luis niet veel valt te verwijten." Indien nodig zal Keller dat ook schriftelijk verklaren. "Maar mijn mening is nog niet gevraagd." Logisch Sander, jouw naam doet het ook veel minder op verjaardagsfeestjes. Re: Studio Voetbal - waf - 04-12-2008 geen opzet ![]() ![]() maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[ Re: Studio Voetbal - gittermaster - 04-12-2008 haha, dat is t in dit geval natuurlijk. Dacht even aan zijn oudtante, die connecties had bij Ajax. Re: Studio Voetbal - Davydoff - 04-12-2008 waf Wrote:geen opzet Je zat er gewoon naast. Er gebeurde niets. Re: Studio Voetbal - waf - 04-12-2008 Davydoff Wrote:waf Wrote:geen opzet want? omdat spelers elkaar in bescherming nemen? tuurlijk wil jij dat geloven. :roll: Re: Studio Voetbal - Ronnie D. - 04-12-2008 waf Wrote:Davydoff Wrote:waf Wrote:geen opzet Man loopt toch niet zo te miepen. Je lijkt wel een oud wijf die d'r tena lady scheef heeft liggen. Re: Studio Voetbal - Moker - 04-12-2008 miepen is zoooo 2007 Re: Studio Voetbal - waf - 05-12-2008 Moker Wrote:miepen is zoooo 2007 hij wilde kennelijk zijn ontzettend goeie grap over de tena lady posten. 8-[ Re: Studio Voetbal - Moker - 05-12-2008 grapjes bewaren is zooo gay :lol: Re: Studio Voetbal - waf - 05-12-2008 Moker Wrote:grapjes bewaren is zooo gay :lol: was het maar een grap. Re: Studio Voetbal - Ronnie D. - 05-12-2008 waf Wrote:Moker Wrote:miepen is zoooo 2007 Hij was wel goed he? Speciaal voor jou bewaard...... Re: Studio Voetbal - Davydoff - 08-12-2008 waf Wrote:geen opzet KNVB schrapt opnieuw zaak tegen Ajacied Suárez Ajacied Luis Suárez hoeft niet meer te vrezen voor een schorsing. De aanklager betaald voetbal van de KNVB ziet af van een onderzoek naar de vermeende elleboogstoot van de Uruguayaan in het duel met FC Utrecht van zondag 30 november. Tijdens die wedstrijd zou Suárez hebben uitgehaald naar Sander Keller. Maar de aanklager besloot na bestudering van televisiebeelden dat er te weinig aanleiding was een zaak te beginnen tegen de Ajax-spits. Het is voor de tweede maal dit seizoen dat de KNVB een zaak tegen Suárez seponeert. Opmerkelijk genoeg was tweemaal een duel met FC Utrecht aanleiding voor een onderzoek. Tijdens een duel in het toernooi om de KNVB-beker zou hij hebben nagetrapt naar Loïc Loval. Re: Studio Voetbal - waf - 09-12-2008 Davydoff Wrote:waf Wrote:geen opzet goh, opvallend.... 8-[ Re: Studio Voetbal - Moker - 09-12-2008 verbaasd me niks idd met al die joden bij de knvb Re: Studio Voetbal - gittermaster - 09-12-2008 hahahahaha, We hebben een Waf2... een zgn Waffabe Re: Studio Voetbal - Moker - 09-12-2008 hoezo? Re: Studio Voetbal - Tripplexxx - 09-12-2008 Moker Wrote:verbaasd me niks idd met al die joden bij de knvb Verbaast je dat niks? Re: Studio Voetbal - Moker - 09-12-2008 Bedankt voor je bijdrage Triplexxx. Re: Studio Voetbal - Ekslem - 09-12-2008 Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren. Re: Studio Voetbal - Bumme - 09-12-2008 Ekslem Wrote:Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren. Waarom? Moet hij dan maar veroordeeld worden omdat het nu de zoveelste keer is dat er een vooronderzoek gestart is of moet er maar helemaal geen vooronderzoek zijn omdat er toch weer geseponeerd gaat worden? Re: Studio Voetbal - Ekslem - 09-12-2008 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren. Waar rook is, is vaak vuur. Lijkt me sterk dat er steeds geen vuur blijkt te zijn. Of ze moeten het lekker laten rusten of ze moeten hem een keer aanpakken, maar dit is gewoon onzin. Re: Studio Voetbal - waf - 09-12-2008 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren. joh, hij haalt gewoon vol uit met zijn elleboog in de noten van die keller, en alleen omdat die keller hem in bescherming neemt doet die vuile neuzenaanklager niets. de beelden zijn ontzettend duidelijk, alleen voor die zaadstengel die het moet beoordelen niet. maar die kon wel beoordelen dat bv guzman opzettelijk een elleboog in iemands gezicht gaf. hij had gewoon twee keer vet geschorst moeten worden. deze onderzoeken waren er alleen voor de vorm. Re: Studio Voetbal - gittermaster - 09-12-2008 Nee Vorm, krijgt nog een vooronderzoek voor zijn knie richting Suarez. Overigens sloeg het uberhaupt al nergens op dat er voor deze situatie een vooronderzoek kwam, ik snap echt niet dat jij zo overduidelijk hebt gezien dat ie een elleboog gaf in de noten van Keller. Was gewoon niets aan de hand, maar omdat huilend Rotterdam zo graag een vooronderzoek wilde is deze er gekomen met een logisch resultaat Re: Studio Voetbal - waf - 09-12-2008 gittermaster Wrote:Nee Vorm, krijgt nog een vooronderzoek voor zijn knie richting Suarez. ja joh, bagatelliseer het maar weer. net zoals die eerdere smerige overtreding die gemaakt werd. als je beide dingen niet gezien hebt, dan wil je ze gewoon niet zien. of vorm wel of niet een vooronderzoek krijgt zal me jeuken, ik weet ook niet wat hij gedaan heeft. Re: Studio Voetbal - gittermaster - 09-12-2008 Vorm was een flauwe woordspeling Waf.... Ik bagatelliseer niets. Er is gewoon niets aan de hand. Dat is mijn stellige overtuiging. Ik zou bagatelliseren als ik iets goed zou willen praten wat niet goed te praten valt, maar daar is hier geen sprake van. Re: Studio Voetbal - waf - 09-12-2008 gittermaster Wrote:Vorm was een flauwe woordspeling Waf....welles. welles. welles. is wel sprake van. |