The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
HAMBURG - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: HAMBURG (/showthread.php?tid=693)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33


- Ad Wim - 16-05-2006

Hij pakt wel gewoon netjes de eerste set. Even een partijtje inkomen, dat had ie vorige week ook.


- centre court - 16-05-2006

_Tampie Wrote:Nou vergeet het deze week maar met Gonzalez, dat wordt niks. Die gast loopt te prutsen, niet normaal meer.

je bent me net voor. tegen tursunov nog wel. misschien wel de slechte gravelspeler op dit moment. kreeg net zelfs nog een bp tegen toen ie voor de set serveerde. dan zou hij 2x gebroken zijn. dramatisch. gelukkig toch nog 6-4. De 2e 6-2 en ik ben alsnog redelijk tevreden over 'm.


- centre court - 16-05-2006

2 MP Wawje. Ik zal jullie toch niet voor de 2e keer dit gravelseizoen met Wawje verrassen? Icon_twisted


- Ad Wim - 16-05-2006

Zeker weer met je backup-team...
Ik ga volgend jaar ook twee teams nemen.


- centre court - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Zeker weer met je backup-team...
Ik ga volgend jaar ook twee teams nemen.

ooh sorry. inderdaad bea met wawje. heb mezelf en bea onder elkaar gezet in 't excellbestand en keek even verkeerd. zal niet meer voor wawje juichen deze week. :roll:


- Ad Wim - 16-05-2006

Malisse-Monaco en Melzer-Kiefer liggen wel heel lang stil. Regen?


- centre court - 16-05-2006

er staan een aantal wedstrijden stil en op livescore.com staan ze ook als SUSP. wat is er gaande?

wawje en seppi spelen nog wel hun TB.


- Ad Wim - 16-05-2006

En Gonzalez nu ook stil.


- centre court - 16-05-2006

davy en massu spelen ook door.


- Ad Wim - 16-05-2006

O nee, het lag aan het SB.


- Ad Wim - 16-05-2006

Seppi wint de 2e set na mp's tegen gehad te hebben.

Melzer 2-5 :cry:


- buurs - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Zeker weer met je backup-team...
Ik ga volgend jaar ook twee teams nemen.

Wordt nog meer twijfelen :Big Grin


- centre court - 16-05-2006

2 Bp Davy


- Ad Wim - 16-05-2006

Wat een schijt-scorebord. Waarom niet gewoon standaard zo'n SB als vorige week in Rome voor elk toernooi?


- centre court - 16-05-2006

gonzo begint eindelijk te tennissen en komt met 2-0 en voor en dan weer meteen 0-40. :eeeek:
kiefer gaat ook lekker.

monaco is vooral belangrijk. vamos!


- Ad Wim - 16-05-2006

Het ziet er even helemaal niet goed uit. Melzer break achter in de tweede, Monaco is beter dan Malisse en Massu heeft het heel zwaar met Davydenko.
Al m'n hoop lijkt zo wel op Haas te komen. Het is te hopen dat die jongen die druk aan kan.


- centre court - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Wat een schijt-scorebord. Waarom niet gewoon standaard zo'n SB als vorige week in Rome voor elk toernooi?

elke keer staan die balletjes verkeerd. grr!
en op de verschillende banen vallen de echte tennisballen ook overal verkeerd voor mij voorlopig.


- centre court - 16-05-2006

davy en monaco winnen beide de 1e set met 6-3. eindelijk wat goed nieuws.


- Ad Wim - 16-05-2006

centre court Wrote:davy en monaco winnen beide de 1e set met 6-3. eindelijk wat goed nieuws.
En dat is voor mij onwijs kut.

Het is maar goed dat ik zo college heb, want ik word hier heel ongelukkig van.


- Ad Wim - 16-05-2006

_Tampie Wrote:Woerdies heeft Horna en Monfils natuurlijk weer beide niet.

Deze week heeft hij Stepanek en Martin tegen Massu, Monaco en Santoro. We verschillen dus weer bijzonder weinig.

Tegenover Buurs is het zijn Haas, Nieminen, Mathieu tegen Massu, Monaco, Santoro en Melzer en Rochus.

Massu naar de SF zou me dus aardig uitkomen.
Binnenkort gaat hij drie weken op vakantie en zal ik zijn team maken. Dan hebben jullie dus weer kans om in te lopen :razz:


- centre court - 16-05-2006

gonzalez, seppi en monaco winnen. voor mij alle 3 goed. mocht ook wel een keer. davy een set en een break voor tegen massu. dat is heel goed nieuws.
alleen melzer nog even verliezen van Kiefer.


- Ad Wim - 16-05-2006

Malisse geeft op, ook dat nog. Ik had 10 euro op Monaco staan :letitallout:


- centre court - 16-05-2006

als massu nog wat wil moet ie zo wel een keer breaken. heb 't niet allemaal gevolgd maar heb 't idee dat ie redelijk kansloos is.


- centre court - 16-05-2006

kiefer-malisse 1-1 in sets. op de andere baan begint simon zo tegen rusedski. hup simon.


- Ad Wim - 16-05-2006

centre court Wrote:als massu nog wat wil moet ie zo wel een keer breaken. heb 't niet allemaal gevolgd maar heb 't idee dat ie redelijk kansloos is.
In de eerste set was elke servicegame close en was Davy de eerste die brak. In de tweede set is Davy ongenaakbaar in zijn servicegames. Hij is dus helemaal niet geblesseerd.


- centre court - 16-05-2006

davy moet er wel voor serveren. hij is idd ongenaakbaar in de 2e set, maar ik vertrouw zijn service nooit zo. come on davy.


- centre court - 16-05-2006

davy wint in 2 en simon al een break voor. de resultaten beginnen zich wat te herstellen.


- Genomico - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Woerdies heeft Horna en Monfils natuurlijk weer beide niet.

Deze week heeft hij Stepanek en Martin tegen Massu, Monaco en Santoro. We verschillen dus weer bijzonder weinig.

Tegenover Buurs is het zijn Haas, Nieminen, Mathieu tegen Massu, Monaco, Santoro en Melzer en Rochus.

Massu naar de SF zou me dus aardig uitkomen.
Binnenkort gaat hij drie weken op vakantie en zal ik zijn team maken. Dan hebben jullie dus weer kans om in te lopen :razz:

Ik neem aan dat je zijn team in die periode leeg laat?! Icon_twisted


- centre court - 16-05-2006

Ik neem aan dat hij niemand anders kon vinden om z'n team te maken? :wink:


- centre court - 16-05-2006

we liggen trouwens ook weer stil. Jammer want Simon ging lekker tegen Rusedski en Kiefer nam afstand van Melzer. Dan zou de wissel Melzer-Monaco slecht uitpakken voor ad.