The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Rosmalen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Rosmalen (/showthread.php?tid=4560) |
Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 kuiper Wrote:Haggie Wrote:Dan heb ik veel leuke andere bezigheden Ik heb wel een paar pakken thuis dus dat komt goed voor hagg. :wink: Re: Rosmalen - Haggie - 12-06-2009 schitterend weer op de zondag. Hahahahahaha Re: Rosmalen - mindlight - 12-06-2009 :lol: Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 mindlight Wrote:http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?SID=063690297a888611b5a621c0dcd0e98e1d693&WMO=06369&LANG=nl&BKM=Nederland/DenBosch Zondag regen en onweer? ![]() Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 wtf, die verwachtingen veranderen ook met de dag #-o Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 Dinsdag wordt trouwens ook bagger als je op teletekst kijkt. ![]() Re: Rosmalen - kuiper - 12-06-2009 centre court Wrote:Dinsdag wordt trouwens ook bagger als je op teletekst kijkt. Inderdaad op buienradar ook al. Dat zou inderdaad mooi kloten zijn. Maar er is niets veranderlijker dan het weer, dus we houden HOOP!! [-o< [-o< Re: Rosmalen - kuiper - 12-06-2009 centre court Wrote:kuiper Wrote:Haggie Wrote:Dan heb ik veel leuke andere bezigheden Ik heb nog even serieus gekeken naar de dress code, maar daar staat "smart casual". Dus korte broek is wat overdreven (maar dat zal het weer toch wel niet toelaten), maar gewoon netjes gekleed dus. Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 Komt goed Kuipert. Scholten heeft sowieso vaak een blouse aan, voor mijn imago zou 't ook slecht zijn als ik té casual zou gaan en haggie loopt altijd smart casual. :wink: Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 kuiper Wrote:centre court Wrote:kuiper Wrote:Haggie Wrote:Dan heb ik veel leuke andere bezigheden Ik voel problemen aankomen :8: Ik heb wel een aantal pakken, Kuiper :wink: Re: Rosmalen - kuiper - 12-06-2009 Ik trek zeker geen pak aan en ik heb daar toch ook al eens in de korte broek gezeten kan ik mij herinneren. Maar toen was het 30 graden+. Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 Haggie Wrote:schitterend weer op de zondag. lach jij maar :wink: Verwachting komende 5 dagen zaterdag 13 juni tot en met woensdag 17 juni 2009 Aanhoudend onbestendig met vooral op maandag en dinsdag aanzienlijke hoeveelheid neerslag. Middagtemperatuur (vrijwel) alle dagen iets boven de 20 graden. zondag zon-neerslag %: 30-50 dinsdag : 40-70 neerslaghoeveelheid zondag: 1-3 mm dinsdag: 5-15 mm :eeeek: middagtemperatuur: zondag: 22-25 graden dinsdag: 18-21 graden Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 We kunnen tenminste nog wat anders doen als 't regent. \ ![]() Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 centre court Wrote:We kunnen tenminste nog wat anders doen als 't regent. \ jullie wel in de vip, maar de anderen niet. vorig jaar hadden ze daar zo'n tent met veel te weinig tafels. dus als je niet op tijd bent, dan kun je de hele tijd gaan staan met je biertje. en om nou te zeggen dat het daar goedkoop is... :-k Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 Als ik aan 't bier ben sta ik liever dan ik zit hoor, of 't moet op een barkruk zijn. :8: Re: Rosmalen - Stille - 12-06-2009 Ik haak in ieder geval af als het echt heel veel gaat regenen. Ik ga geen 30 euro + benzine + parkeergeld betalen om een uur naar tennis te kijken. Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 Kom gezellig op de zondag stille samen met ml :wink: Re: Rosmalen - Stille - 12-06-2009 Zondag heb ik al wat. Gaan er woensdag nog mensen? Re: Rosmalen - mindlight - 12-06-2009 Ik ga hoe dan ook dinsdag, al voorspellen ze 40 mm regen. Die afspraak staat en daar houd ik me uiteraard aan. Dit weekend ben ik weg dus geen mogelijkheid, en voor de rest geen vrije dagen volgende week. Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 pfff, ik ben blij dat ik kaarten heb gereserveerd. zondag is nu zelfs uitverkocht! :o <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ordinaopen.nl/m117/i5485/dagkaarten-14-juni-uitverkocht.aspx">http://www.ordinaopen.nl/m117/i5485/dag ... kocht.aspx</a><!-- m --> Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 Ik zou 't goed snappen dat Stille niet komt als er veel regen wordt voorspeld, daar is 't dan gewoon te duur voor. Wat is er zondag eigenlijk nog meer te zien Buurs? Alleen voor die 2 draken zou ik nooit gaan, al kreeg ik geld toe. Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 Federer komt niet en Verdasco gearriveerd =D> Het mooie van de zondag is, dat ik in principe alle spelers zie... of training of wedstrijd! Re: Rosmalen - Stille - 12-06-2009 Training boeit toch niet. Meestal heb je op zondag allemaal drama spelers, alhoewel het hele veld is nu zo wat drama :lol: Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 centre court Wrote:Ik zou 't goed snappen dat Stille niet komt als er veel regen wordt voorspeld, daar is 't dan gewoon te duur voor. zondag begint het toernooi. q wedstrijden op de buitenbanen + 1e ronde dames en heren. op centre court zal ferrer, verdasco of robredo spelen. wellicht 2 spelers. ik hoop op verdasco + partij van sluiter. verder zijn op de 1e dag alle spelers te bewonderen op de trainingsbanen die direct naast de buitenbanen liggen :-({|= daarom is zondag 1 van de mooiste dagen om te gaan. vorig jaar was het ook super. Re: Rosmalen - buurs - 12-06-2009 Stille Wrote:Training boeit toch niet. Meestal heb je op zondag allemaal drama spelers, alhoewel het hele veld is nu zo wat drama :lol: hoezo allemaal drama spelers... en als zoals vorig jaar krajicek een balletje aan het slaan is met safina, dan vind ik dat wel ff leuk om te kijken. of vorig jaar haase tegen verkerk. Re: Rosmalen - Tripplexxx - 12-06-2009 Rosmalen heeft dit jaar toch een dak op het centre court? Re: Rosmalen - centre court - 12-06-2009 Tripplexxx Wrote:Rosmalen heeft dit jaar toch een dak op het centre court? En Kuiper heeft voor ons VIP kaarten voor Wimbledon in de aanbieding. :8: Hantuchova trouwens een WC ontvangen. =D> Re: Rosmalen - mindlight - 12-06-2009 Andreas Beck is out ![]() Tevens komt JCF nu toch in aanmerking voor SE? Re: Rosmalen - _Tampie - 13-06-2009 mindlight Wrote:Andreas Beck is out Klopt. Of hij daar zin in heeft weet ik niet. Re: Rosmalen - mindlight - 13-06-2009 Hij heeft er in het verleden wel geacteerd (kansloos ten onder tegen Berlocq, mooie pot was dat), ik zou het wel leuk vinden als hij komt in ieder geval. |