The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Gerben Zonderland - 11-05-2007

gittermaster Wrote:jippie, laten we geelgoude sterren gaan dragen.
Dat ze dat bij Ajax doen a la....

Jij hebt liever een roze driehoekje? :wink:


- waf - 11-05-2007

Peter Wrote:KNVB introduceert kampioenssterren

ZEIST - PSV, Ajax en Feyenoord spelen komend seizoen met gouden kampioenssterren op het wedstrijdshirt. De KNVB en de Eredivisie CV hebben in navolging van de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga besloten deze eretekens ook in Nederland te introduceren.

Elke ster symboliseert tien landstitels. PSV behaalde dit seizoen het 20e kampioenschap en heeft recht op twee sterren. Ook Ajax kan met 29 landstitels aanspraak maken op twee gouden onderscheidingen.

Feyenoord was veertien keer kampioen en mag één ster dragen. Het gouden ereteken mag overigens niet groter zijn dan 2 centimeter in doorsnede en moet boven het clublogo komen.
--
Op zich wel geinig.

ze weten nu al dat ajakkes volgend jaar kampioen wordt en ze vinden het leuk dat ajakkes dan als enige met 3 sterren speelt. Puke

vraag me af of de koninklijke hvv een ster krijgt. ze zeggen zelf 10 kampioenschappen, maar de knjb vermeldt 8.


- Mukkus - 14-05-2007

Waf! Complot!
Quote:14/5/2007 - Nederlaag Jong Ajax bezorgt Jong Feyenoord degradatie
(Gepost door RvN)

Jong Ajax heeft de beloftencompetitie afgesloten met een 1-0 nederlaag in Nijmegen. Daardoor eindigt de ploeg op een vierde plaats op de ranglijst van de beloftencompetitie. De nederlaag had tot gevolg dat Jong NEC zich veiligspeelde van degradatie. Jong Feyenoord, dat zelf won bij FC Utrecht, is daardoor gedegradeerd.



- Hoef - 14-05-2007

Ik denk dat fnooit per ongeluk NEC geld had beloofd als ze zouden winnen

:lol:

Maarruh, lees ik nou een eigen doelpunt in de 89e minuut?


- Peter - 14-05-2007

Jong Ajax had Jong Willem II toch ook al van degradatie gered net voordat Willem II-Ajax op de rol stond? Doen ze goed. =D>


- Treesong - 15-05-2007

Hakkuh

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=HyICm2y8XWM">http://www.youtube.com/watch?v=HyICm2y8XWM</a><!-- m -->


- Matador! - 15-05-2007

vi.nl Wrote:Giuly sms'te met de vriendin van Domenech

15/5/2007 13:33

Ludovic Giuly presenteert deze week zijn biografie Giuly par Giuly en legt daarin onder meer uit waarom bondscoach Raymond Domenech volgens hem geen beroep meer op hem doet in de nationale ploeg van Frankrijk.
Giuly zegt persona non grata te zijn geworden omdat hij in de lente van 2004 een sms had gestuurd aan Estelle Denis, de vriendin van Domenech. De aanvaller van Barcelona vroeg de tv-presentatrice om in Parijs met hem te ontbijten, een afspraak die trouwens nooit plaatsvond.

Oog in oog met Domenech besloot Giuly open kaart te spelen. 'Luister coach, ik heb je vrouw een sms gestuurd, maar ik heb nooit geweten dat jullie een koppel waren. En maak je niet druk, mijn relatie met haar was puur professioneel. Ik zeg het u zodat er geen misverstanden ontstaan', aldus Giuly in de Franse krant le Journal du Dimanche (JDD).

Domenech reageerde niet zo sportief als Giuly had gehoopt en werd nooit meer opgeroepen voor Les Bleus. 'Hij zei me dat hij er al van wist en dat hij het sms'je had gelezen. Ik heb hem nog verteld dat Estelle Denis, met alle respect, mijn type niet is. We hebben nooit iets gehad en zijn dat ook nooit van plan geweest.' Maar Giuly's uitleg mocht niet baten.

De dertigjarige buitenspeler is sindsdien bepaald niet gecharmeerd van Domenech. JDD vroeg hem of hij eraan zou meewerken eens flink aan de stoelpoten van Domenech te zagen.

In Engeland lanceerde boulevardblad The Sun een actie waarbij iedere sms van haters van bondscoach Steve McClaren 25 pennies zou opleveren om mee te helpen zijn afkoopsom te betalen. 'Als er zo'n actie komt om Domenech weg te krijgen, zal ik een genereuze bijdrage leveren', aldus Giuly.

Misschien dat de kleuter Von Bommel aan kan sporen om dezelfde actie tegen Marco van Basten te starten... cry


- Mukkus - 15-05-2007

Matador! Wrote:Misschien dat de kleuter Von Bommel aan kan sporen om dezelfde actie tegen Marco van Basten te starten... cry

Waarom zou van Bommel sms'en met de vriend van van Basten?


- Peter - 15-05-2007

Treesong Wrote:Hakkuh

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=HyICm2y8XWM">http://www.youtube.com/watch?v=HyICm2y8XWM</a><!-- m -->

En hij houdt het net geen 30 seconden vol.. cry


- Ekslem - 16-05-2007

Wat een knurft is toch ook :yellow:


- Berend Botje - 16-05-2007

107 Teletekst wo 16 mei
***************************************
Korting op uitvaart voor donoren

***************************************
` Uitvaartonderneming Monuta geeft 150
euro korting op de uitvaart als van de
overledene een of meer donororganen ter
beschikking komen.


De uitvaartondernemer zegt met de actie
gehoor te willen geven aan een oproep
van de Nierstichting.Die wil dat er
door financiële prikkels meer donoren
komen.

Nu sterven er elk jaar honderden mensen
omdat er niet op tijd een vervangend
orgaan beschikbaar is.Volgens onderzoek
zou een kwart van de Nederlanders niets
voor donatie voelen.Monuta hoopt dat de
kortingsactie niet lang duurt en dat er
binnenkort geen tekorten meer zijn.
***************************************
volgende nieuws financieel sport


Nogal al logisch, met een of meer organen minder hoeft er ook minder begraven of gecremeerd te worden.


- Gerben Zonderland - 18-05-2007

Nico is weer op dreef:

http://www.nu.nl/news/1080424/1203/Connie_is_geen_hoer.html

:lol:


- Mukkus - 18-05-2007

Quote:Gorilla ontsnapt uit Blijdorp

AMSTERDAM - UPDATE 15.30 De ontsnapte zilverrug gorilla Bokito heeft een vrouw verwond in de Rotterdamse dierentuin Blijdorp.

De gorilla ontsnapte rond half drie uit het Afrikadeel en rende in blinde paniek over het terrein. Een ongeveer 65-jarige vrouw werd in het gezicht geslagen. Ze raakte ook gewond aan haar arm. Daarna stormde Bokito dwars door een glazen deur het restaurant Oewanja Lodge binnen en richtte daar schade aan.

[Image: dango_2005941c.jpg]

Bokito houdt zich nu schuil in een gebouwtje van de speeltuin van Blijdorp. Geprobeerd wordt Bokito met een verdovingsschot te vellen.

Een nog natrillende getuige zei tegen Telegraafverslaggeefster Natascha de Groot: 'Ik stond oog in oog met het gorillamannetje. 'Ik pakte mijn kinderen en rende weg.'

Die is gewoon boos over de prestaties van Feyenoord dit seizoen.


- Frits - 18-05-2007

Quote:Dikste mensen wonen in Groningen
Uitgegeven: 18 mei 2007 15:09
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 15:16

AMSTERDAM - De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. De mannen in deze provincie wegen gemiddeld 86 kilo en de vrouwen doen er nog een schepje bovenop met een gemiddelde van 87 kilo.
ANP

Dit blijkt vrijdag uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo.

Vrouwen

De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.

De Nederlander vindt 74 kilo een ideaal streefgewicht en wil het liefst van zijn of haar buikje af. Afvallen blijkt lastig maar 70 procent zegt gewicht te kunnen verliezen als men echt wil.

Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.

WTF!!!

dit klopt neem ik aan niet


- Matador! - 18-05-2007

Gemiddelde... Dan zijn ook de oma's en Erica Terpstra's van deze wereld meegeteld Frits... #-o


- de nieuwe - 18-05-2007

Mukkus Wrote:
Quote:Gorilla ontsnapt uit Blijdorp

AMSTERDAM - UPDATE 15.30 De ontsnapte zilverrug gorilla Bokito heeft een vrouw verwond in de Rotterdamse dierentuin Blijdorp.

De gorilla ontsnapte rond half drie uit het Afrikadeel en rende in blinde paniek over het terrein. Een ongeveer 65-jarige vrouw werd in het gezicht geslagen. Ze raakte ook gewond aan haar arm. Daarna stormde Bokito dwars door een glazen deur het restaurant Oewanja Lodge binnen en richtte daar schade aan.

[Image: dango_2005941c.jpg]

Bokito houdt zich nu schuil in een gebouwtje van de speeltuin van Blijdorp. Geprobeerd wordt Bokito met een verdovingsschot te vellen.

Een nog natrillende getuige zei tegen Telegraafverslaggeefster Natascha de Groot: 'Ik stond oog in oog met het gorillamannetje. 'Ik pakte mijn kinderen en rende weg.'

Die is gewoon boos over de prestaties van Feyenoord dit seizoen.

Zijn ze niet in de war met dat mens uit de gouden kooi ?


- Frits - 18-05-2007

Matador! Wrote:Gemiddelde... Dan zijn ook de oma's en Erica Terpstra's van deze wereld meegeteld Frits... #-o

wat een drama...
wist niet dat het zo erg was met de Nederlander


- Berend Botje - 18-05-2007

Frits Wrote:
Quote:Dikste mensen wonen in Groningen
Uitgegeven: 18 mei 2007 15:09
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 15:16

AMSTERDAM - De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. De mannen in deze provincie wegen gemiddeld 86 kilo en de vrouwen doen er nog een schepje bovenop met een gemiddelde van 87 kilo.
ANP

Dit blijkt vrijdag uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo.

Vrouwen

De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.

De Nederlander vindt 74 kilo een ideaal streefgewicht en wil het liefst van zijn of haar buikje af. Afvallen blijkt lastig maar 70 procent zegt gewicht te kunnen verliezen als men echt wil.

Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.

WTF!!!

dit klopt neem ik aan niet


Lijkt me ook sterk. Misschien kunnen we een onderzoek doen onder de forummers.
Ikzelf weeg ruim 100 kilo bij 1 meter 85.
En jullie?


- de nieuwe - 18-05-2007

[Image: dango_2005941c.jpg]


- Dre - 18-05-2007

Hey die ken ik!!!


- Mukkus - 18-05-2007

Iedereen hier kent hem!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=2519">http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=2519</a><!-- m -->

:wink:


- Gerben Zonderland - 18-05-2007

Berend Botje Wrote:
Frits Wrote:
Quote:Dikste mensen wonen in Groningen
Uitgegeven: 18 mei 2007 15:09
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 15:16

AMSTERDAM - De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. De mannen in deze provincie wegen gemiddeld 86 kilo en de vrouwen doen er nog een schepje bovenop met een gemiddelde van 87 kilo.
ANP

Dit blijkt vrijdag uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo.

Vrouwen

De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.

De Nederlander vindt 74 kilo een ideaal streefgewicht en wil het liefst van zijn of haar buikje af. Afvallen blijkt lastig maar 70 procent zegt gewicht te kunnen verliezen als men echt wil.

Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.

WTF!!!

dit klopt neem ik aan niet


Lijkt me ook sterk. Misschien kunnen we een onderzoek doen onder de forummers.
Ikzelf weeg ruim 100 kilo bij 1 meter 85.
En jullie?

Ik ben ietsjes zwaarder dan de gemiddelde Groningse man bij 1 meter 85.


- Mukkus - 18-05-2007

1 meter 85 en 93 kilo, zonder gips 90 kilo.


- Dre - 18-05-2007

En met gips?


- Mukkus - 18-05-2007

Dat staat er toch. 93.


- Dre - 19-05-2007

hmmm was nog niet echt wakker #-o


- Bocaloca - 19-05-2007

1.85 en 84 kilo


- Mukkus - 19-05-2007

In Rotterdam hebben ze al een nieuwe straat naar de nieuwe trainer vernoemd!

De Co-singel!


- Adder - 19-05-2007

is iedereen hier 1.85?

ik dus ook en weeg nu 78.


- Bor de Wolf - 19-05-2007

2.01 m
145 kg