The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 22-05-2007

Frits Wrote:kan me nu effe geen dommere kop bedenken!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92988/sc=dbfff5">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=dbfff5</a><!-- m -->

Ik wel!


- Mukkus - 22-05-2007

gittermaster Wrote:Ik zou t echt terecht vinden en niet omdat het nu toevallig tegen huntelaar gebeurde, maar die Dingsdag heeft er echt een handje van om na te trappen.
Ik denk dat alleen al dit seizoen hij een keer of 6 een dergelijke actie heeft gemaakt.

Noem mij de voorbeelden maar. Dingsdag is imo niks niet geniepiger dan spelers als Heitinga, Kromkamp of welke verdediger dan ook. Deze is terecht, maar ik ben benieuwd of het bewezen kan worden. Dingsdag kan ontkennen: "Ik sprong omhoog, maar ik kon hem niet meer ontwijken...." Tsja, probeer dat dan maar te bewijzen, dat het opzettelijk was.

Quote:Waarschijnlijk zal de aanklager zijn stappenplan erbij halen:

1. Is de betreffende speler een speler van Ajax? Zo ja, geen schorsing. Zo nee, ga naar vraag 2.
2. Was de 'vermeende' overtreding op een Ajax-speler? Zo ja, zwaar schorsen. Zo nee, ga naar vraag 3.
3. Was de 'vermeende' overtreding op een PSV-speler? Zo ja, speler namen de KNVB een bloemetje sturen en excuses aanbieden.



- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:
Frits Wrote:kan me nu effe geen dommere kop bedenken!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92988/sc=dbfff5">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=dbfff5</a><!-- m -->

Ik wel!

ja, hehe, allebei bij heerenveen gespeeld, vinjut gek. straks komt er nog iemand met vajjerinen, let maar op!


- gittermaster - 22-05-2007

Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Ik zou t echt terecht vinden en niet omdat het nu toevallig tegen huntelaar gebeurde, maar die Dingsdag heeft er echt een handje van om na te trappen.
Ik denk dat alleen al dit seizoen hij een keer of 6 een dergelijke actie heeft gemaakt.

Noem mij de voorbeelden maar. Dingsdag is imo niks niet geniepiger dan spelers als Heitinga, Kromkamp of welke verdediger dan ook. Deze is terecht, maar ik ben benieuwd of het bewezen kan worden. Dingsdag kan ontkennen: "Ik sprong omhoog, maar ik kon hem niet meer ontwijken...." Tsja, probeer dat dan maar te bewijzen, dat het opzettelijk was.

Quote:Waarschijnlijk zal de aanklager zijn stappenplan erbij halen:

1. Is de betreffende speler een speler van Ajax? Zo ja, geen schorsing. Zo nee, ga naar vraag 2.
2. Was de 'vermeende' overtreding op een Ajax-speler? Zo ja, zwaar schorsen. Zo nee, ga naar vraag 3.
3. Was de 'vermeende' overtreding op een PSV-speler? Zo ja, speler namen de KNVB een bloemetje sturen en excuses aanbieden.

sorry Muk, ik kan echt geen voorbeelden noemen nu. Maar weet dat ik bij hem al vaker dit heb gezien.
En er zijn inderdaad genoeg spelers die nare trekjes hebben, maar imo spant hij de kroon.


- Mukkus - 22-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:kan me nu effe geen dommere kop bedenken!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92988/sc=dbfff5">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=dbfff5</a><!-- m -->

Ik wel!

ja, hehe, allebei bij heerenveen gespeeld, vinjut gek. straks komt er nog iemand met vajjerinen, let maar op!

Gelukkig letten de Heerenveen-scout niet op uiterlijk, maar op voetbalkwaliteiten.

Quote:Feyenoord homo-scout tegen een andere Feyenoord homo-scout: "Kijk dan, die Kolkka heeft een lekker kontje.....zullen we die nemen?"
Andere homo-scout: "Ja, toppie schat, dan raden we ook die Griek van Ajax aan, hij is wel een beetje kalend, maar hij loopt wel heel sexy" Eerste homo-scout: "Misschien nog een geil negertje? Die Tiendalli, da's echt een schatje, hij is wat labiel, maar dat heeft ook wel wat! En Dwight is zo'n eeeeeeeeenige voornaam"
Andere homo-scout: "Nu nog een beest in bed, die Dannie Buys kun je wilde nachten mee hebben, hoor!"
Eerste homo-scout: "En die keeper van Ado dan?"
Andere homo-scout: "Neej, tuurlijk niet. die heeft een veel te wijde anus."



- Mukkus - 22-05-2007

gittermaster Wrote:sorry Muk, ik kan echt geen voorbeelden noemen nu. Maar weet dat ik bij hem al vaker dit heb gezien.
En er zijn inderdaad genoeg spelers die nare trekjes hebben, maar imo spant hij de kroon.

Ik denk eerder aan spelers als Sansoni, Buys, Kah, Sneijder, de Zeeuw. Dingsdag is bikkelhard en af en toe gemeen. Moet kunnen. Ik zie hem niet vaak slidings maken zoals Sneijder afgelopen zondag (wat imo donkerrood was).Een verdediger als Kah is ronduit een smerige verdediger. Moet je maar eens op hem letten volgend jaar.

Vind dat je een verkeerd beeld hebt van Dingsdag.


- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:kan me nu effe geen dommere kop bedenken!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92988/sc=dbfff5">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=dbfff5</a><!-- m -->

Ik wel!

ja, hehe, allebei bij heerenveen gespeeld, vinjut gek. straks komt er nog iemand met vajjerinen, let maar op!

Gelukkig letten de Heerenveen-scout niet op uiterlijk, maar op voetbalkwaliteiten.

Quote:Feyenoord homo-scout tegen een andere Feyenoord homo-scout: "Kijk dan, die Kolkka heeft een lekker kontje.....zullen we die nemen?"
Andere homo-scout: "Ja, toppie schat, dan raden we ook die Griek van Ajax aan, hij is wel een beetje kalend, maar hij loopt wel heel sexy" Eerste homo-scout: "Misschien nog een geil negertje? Die Tiendalli, da's echt een schatje, hij is wat labiel, maar dat heeft ook wel wat! En Dwight is zo'n eeeeeeeeenige voornaam"
Andere homo-scout: "Nu nog een beest in bed, die Dannie Buys kun je wilde nachten mee hebben, hoor!"
Eerste homo-scout: "En die keeper van Ado dan?"
Andere homo-scout: "Neej, tuurlijk niet. die heeft een veel te wijde anus."

een verkapte jij-bak, valt me tegen van je. :razz:

heerenveen is idd in de reguliere competitie wel heel ver boven feyenoord geeindigd, met al die kwaliteiten. :razz:


- Mukkus - 22-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:kan me nu effe geen dommere kop bedenken!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92988/sc=dbfff5">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=dbfff5</a><!-- m -->

Ik wel!

ja, hehe, allebei bij heerenveen gespeeld, vinjut gek. straks komt er nog iemand met vajjerinen, let maar op!

Gelukkig letten de Heerenveen-scout niet op uiterlijk, maar op voetbalkwaliteiten.

Quote:Feyenoord homo-scout tegen een andere Feyenoord homo-scout: "Kijk dan, die Kolkka heeft een lekker kontje.....zullen we die nemen?"
Andere homo-scout: "Ja, toppie schat, dan raden we ook die Griek van Ajax aan, hij is wel een beetje kalend, maar hij loopt wel heel sexy" Eerste homo-scout: "Misschien nog een geil negertje? Die Tiendalli, da's echt een schatje, hij is wat labiel, maar dat heeft ook wel wat! En Dwight is zo'n eeeeeeeeenige voornaam"
Andere homo-scout: "Nu nog een beest in bed, die Dannie Buys kun je wilde nachten mee hebben, hoor!"
Eerste homo-scout: "En die keeper van Ado dan?"
Andere homo-scout: "Neej, tuurlijk niet. die heeft een veel te wijde anus."

een verkapte jij-bak, valt me tegen van je. :razz:

heerenveen is idd in de reguliere competitie wel heel ver boven feyenoord geeindigd, met al die kwaliteiten. :razz:

Tsja, normaal gesproken eindigen we 20 punten achter op een club met een begroting die 2x zo groot is en een stadion wat 2x zo groot is. Nu een paar punten voor.....valt tegen inderdaad.


- Gerben Zonderland - 22-05-2007

Quote:Naaktfitness in Heteren alweer voorbij
Uitgegeven: 22 mei 2007 12:30
Laatst gewijzigd: 22 mei 2007 12:46

HETEREN - Het avontuur met de fitnessuurtjes voor nudisten in het Gelderse Heteren is alweer voorbij. Sportschoolhouder Patrick de Man heeft zijn bedrijf verkocht en de nieuwe eigenaar vindt naaktfitness niet in zijn beleidsplan passen, aldus De Man dinsdag.

De sportschoolhouder haalde in maart wereldwijd de publiciteit door als eerste ter wereld fitnessuren voor nudisten te organiseren. Bezoekers van zijn fitnesscentrum, die tevens van naaktrecreëren hielden, brachten hem op het idee.

Volgens De Man is de belangstelling voor de naaktfitness niet tegengevallen. Nadat de storm aan publiciteit was gaan liggen, schreven zich 64 nudisten in voor hun eigen fitnessuren, aldus De Man. Elke zondagmorgen kwamen er wel enkele naaktlopers trainen.

Vrouwen
Hij vindt het jammer dat er vrijwel geen vrouwen naar de naaktfitness zijn gekomen. "We hadden alle maatregelen genomen om hun privacy te beschermen, maar kennelijk wilden de vrouwen toch de kat uit de boom kijken."

Via internet ontving de Heterense sportschoolhouder enthousiaste reacties uit binnen- en buitenland. "Het is helemaal niet tegengevallen", zo verzekert hij. "Ik ga nu als bedrijfsleider in een bodybuildingcentrum werken en ik hoop daar ook zoiets van de grond te kunnen tillen. Dat bestaat ook nog nergens ter wereld."

Iemand nog een inkoppertje over 'de kat op het spek binden', o.i.d.?
Ik moet even poepen, daar trek ik mijn broek ook bij uit..... :a:


- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:Tsja, normaal gesproken eindigen we 20 punten achter op een club met een begroting die 2x zo groot is en een stadion wat 2x zo groot is. Nu een paar punten voor.....valt tegen inderdaad.

het is me heus wel duidelijk dat feyenoord slecht gepresteerd heeft. maar kwaliteit is absoluut en niet relatief. dus als je lacht om de kwaliteit van feyenoord, lach je ook om die van heerenveen.


- Mukkus - 22-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:Tsja, normaal gesproken eindigen we 20 punten achter op een club met een begroting die 2x zo groot is en een stadion wat 2x zo groot is. Nu een paar punten voor.....valt tegen inderdaad.

het is me heus wel duidelijk dat feyenoord slecht gepresteerd heeft. maar kwaliteit is absoluut en niet relatief. dus als je lacht om de kwaliteit van feyenoord, lach je ook om die van heerenveen.

Probeer je nu met deze reactie de frustratie en jaloezie te verbloemen?

Ik kijk naar het potentieel van de clubs. Vijftien jaar geleden werd Feyenoord landskampioen en had Heerenveen een team dat bestond uit vloerbedekkingleggers, verhuizers, een part-time postbode, eentje met een krantenwijk, uitbeners en een homofiele kapper. Vijf (!) jaar geleden won Feyenoord de UEFA-cup.....

Het verschil tussen Feyenoord en Heerenveen is rap kleiner geworden, terwijl het potentieel van Feyenoord vele malen groter is. Heerenveen is nog steeds groeiende qua alles, terwijl alles wat momenteel Feyenoorder is, heel hard bij de Kuip wegrent....er schijnen zelf supporters te zijn die wedstrijden van Feyenoord laten schieten voor Sinterklaas en familiedagen.

Wat moet dat erg zijn om al die kleine clubs, waar vroeger wat lacherig om gedaan werd. Boeren, plattelandsclubjes die niet serieus genomen werden....allemaal zijn ze Feyenoord voorbij of heel dicht genaderd. AZ, Twente, Heerenveen, Groningen....

Dan laat ik het transferbeleid, bedrijfsbeleid, mensen met hart voor de club, de waarde van het elftal, tweede elftal, jeugdopleiding (joepie Feyenoord B1 is kampioen geworden! maar al die talenten spelen over 3 jaar ergens anders), supporters, geld e.d. nog maar achterwege.

Succes de komende jaren, waf!


- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:Probeer je nu met deze reactie de frustratie en jaloezie te verbloemen?

nee. probeer je me nu een complex aan te praten?

Quote:Ik kijk naar het potentieel van de clubs.

mijn enige punt was dat als je evenveel punten haalt als feyenoord doet met gareneus en kolka ik hoongelach misplaatst vind.

Quote:Vijftien jaar geleden werd Feyenoord landskampioen en had Heerenveen een team dat bestond uit vloerbedekkingleggers, verhuizers, een part-time postbode, eentje met een krantenwijk, uitbeners en een homofiele kapper. Vijf (!) jaar geleden won Feyenoord de UEFA-cup.....

aan de top blijven is moeilijker dan er komen. dat klemt des te meer als het land maar 2 cl plaatsen heeft. als je dat als 3de club 2x niet haalt wordt het gat met de andere 2 snel groter. een negatieve spiraal is verklaarbaar. dit kan alleen omgebogen worden als je een keer cl haalt en dat weet te verzilveren of als je een suikeroom hebt.

juist door het winnen van de uefacup val je in een gat. spelers zijn naar ene hoogtepunt toegeleefd en willen weg of worden weggekocht. gebeurde ook met ajakkes na 95/96. als je daarbij neemt dat een uefacup geen hol aan geld oplevert is het lastig opnieuw opbouwen.

een van de redenen dat we maar 1 cl plaats verloren hebben is heerenveen trouwens.

Quote:Het verschil tussen Feyenoord en Heerenveen is rap kleiner geworden, terwijl het potentieel van Feyenoord vele malen groter is. Heerenveen is nog steeds groeiende qua alles, terwijl alles wat momenteel Feyenoorder is, heel hard bij de Kuip wegrent....er schijnen zelf supporters te zijn die wedstrijden van Feyenoord laten schieten voor Sinterklaas en familiedagen.

kijk maar even naar het gemiddelde aantal toeschouwers.

het potentieel blijft groter. het gat wordt kleiner, maar dat is verklaarbaar (zie boven). is in het verleden ook wel eens gebeurd. komt vast wel weer goed.

Quote:Wat moet dat erg zijn om al die kleine clubs, waar vroeger wat lacherig om gedaan werd. Boeren, plattelandsclubjes die niet serieus genomen werden....allemaal zijn ze Feyenoord voorbij of heel dicht genaderd. AZ, Twente, Heerenveen, Groningen....

wie deed waar lacherig over? speak for yourself. zulke conclusies trekken uit een slecht seizoen is net zo opportunistisch als de media. ik had je hoger ingeschat.


- Mukkus - 22-05-2007

Heb je dit helemaal zelf bedacht of moest je dit intypen van Peter Bosz?


- Legion - 22-05-2007

Wat probeer je nou eigenlijk precies te melden Muk. Dat jullie dit jaar de Uefacup gehaald hebben waarin je door Myppa-47 in de 2e ronde wordt uitgeschakeld?
Van harte gefeliciteerd met het overtreffen van de 'staat' van Feyenoord. Daar was wel de laatste wedstrijd voor nodig. Wij zijn zo verschrikkelijk slecht dit jaar en dan nog maar net een paar puntjes meer hebben. En dat met een Alves in de ploeg. Hulde!!!
Twente heeft trouwens gewoon een keer een goed seizoen. AZ is door Scheringa geld bij elkaar gekocht.


- Dugarry - 22-05-2007

:-({|=


- Mukkus - 22-05-2007

Legion Wrote:Wat probeer je nou eigenlijk precies te melden Muk. Dat jullie dit jaar de Uefacup gehaald hebben waarin je door Myppa-47 in de 2e ronde wordt uitgeschakeld?
Van harte gefeliciteerd met het overtreffen van de 'staat' van Feyenoord. Daar was wel de laatste wedstrijd voor nodig. Wij zijn zo verschrikkelijk slecht dit jaar en dan nog maar net een paar puntjes meer hebben. En dat met een Alves in de ploeg. Hulde!!!
Twente heeft trouwens gewoon een keer een goed seizoen. AZ is door Scheringa geld bij elkaar gekocht.

En sinds wanneer heb jij een seizoenskaart bij Feyenoord, zeker sinds het goed gaat met Feyenoord?

Myppa? Is dat niet die zweedse kok uit muppet-show?

Quote:GROEP D

club wed. w g v p v t
1 Parma 4 3 0 1 9 6 - 6
2 Osasuna 4 2 1 1 7 7 - 4
3 RC Lens 4 1 1 2 4 5 - 5
4 Odense BK 4 1 1 2 4 5 - 6
5 SC Heerenveen 4 1 1 2 4 2 - 4

En volgend jaar kunnen we weer uitgeschakeld worden!


Ik discussieer voortaan wel met echte Rotterdammers, niet met jullie import-Feyenoorders.

Ik zie trouwens dat het beleidsplan van Bosz werkt! Kolkka naar NAC, zou Bosz ook uitlatingen doen over de transfersom?


- Legion - 22-05-2007

Die heb ik 2 jaar geleden ingeleverd dat weet je allang. Vroeger ging het trouwens beter met Feyenoord dan tegenwoordig. Als je Myppa-47 niet kent weet je weinig van voetbal. Die zweedse kok uit de Muppet-show heet overigens Bakircioglu.

Maar goed ff een stapje terug. Je praat alsof Heerenveen wereldkampioen is, de rest van je verhaal kan ik redelijk beamen.


- Mukkus - 22-05-2007

Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.


- Legion - 22-05-2007

Ik wacht even op de nieuwe trainer en welke 15 spelers de laan uitgestuurd worden dan kan ik daar pas op terugkomen.


- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.

joh, het ging over welke voetballers dom uit hun bakkes kijken. dat jij in je zoektocht naar erkenning voor heerenveen je aangevallen voelt en alles helemaal uit z'n verband haalt en vervolgens nog durf te zeggen dat ik op de kast zit terwijl ik rustig antwoord geef op je vragen :roll:

maar laat ook maar, ik ben een import feyenoorder waarmee je niet wil praten. zoals je wenst. :roll:


- Peter - 22-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.

joh, het ging over welke voetballers dom uit hun bakkes kijken. dat jij in je zoektocht naar erkenning voor Alves je aangevallen voelt en alles helemaal uit z'n verband haalt en vervolgens nog durf te zeggen dat ik op de kast zit terwijl ik rustig antwoord geef op je vragen :roll:

maar laat ook maar, ik ben een import feyenoorder waarmee je niet wil praten. zoals je wenst. :roll:



- Mukkus - 22-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.

joh, het ging over welke voetballers dom uit hun bakkes kijken. dat jij in je zoektocht naar erkenning voor heerenveen je aangevallen voelt en alles helemaal uit z'n verband haalt en vervolgens nog durf te zeggen dat ik op de kast zit terwijl ik rustig antwoord geef op je vragen :roll:

maar laat ook maar, ik ben een import feyenoorder waarmee je niet wil praten. zoals je wenst. :roll:

Nou vooruit, omdat ik medelijden met je heb:
Naast die grote kast waar je nu op zit, staat een iets kleinere kast. Lukt het je om daar op te springen?

Zie je, ik ben de beroerdste niet.


- Ekslem - 22-05-2007

Quote:Huwelijksnacht brengt Lierse-speler in problemen
22 mei 2007


Kristof Snelders zit met een probleem. De voetballer van Lierse SK had er geen rekening mee gehouden dat zijn team zich zou plaatsen voor de nacompetitie en plande zijn huwelijk voor komende zaterdag. Nu echter blijkt dat hij zondag met Lierse aan moet treden in de nacompetitie, dreigt nu al een huwelijkscrisis.


"Ik ga het huwelijk niet afzeggen, maar zal me enorm inhouden met drank. Ook heb ik normaal gesproken geen seks voor de wedstrijd", liet Snelders optekenen.

Dit goede voornemen van Snelders is bij zijn aanstaande echtgenote echter in het verkeerde keelgat geschoten. "Ik heb veel over voor Lierse, maar niet mijn huwelijksnacht", foetert ze in De Telegraaf. "Zijn medespelers zullen op het feestje geen druppel alcohol krijgen en ik zal ze om elf uur naar huis sturen, maar Kristof zal tot een uur of vier blijven hangen. In bed zal hij dus ook niet meteen mogen gaan slapen. Ik zal er voor zorgen dat de huwelijksnacht zo goed wordt dat hij de volgende dag juist goed opgeladen is", aldus de vrouw.

:eten:


- Kennedy - 22-05-2007

[Image: 4xqr3oj.gif]


- Frits - 22-05-2007

ik kon hem niet meer ontwijken.... :eeeek: :eeeek: :eeeek:


- Mukkus - 22-05-2007

Frits Wrote:ik kon hem niet meer ontwijken.... :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Het is overduidelijk dat ie hem met opzet op zijn rug gaat staan. Maar bewijs dat maar eens. Ter vergelijking: Tininho/Sneijder (vrijspraak Tininho) en Sneijder/speler Groningen (geen onderzoek).


- Mukkus - 22-05-2007

Peter Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.

joh, het ging over welke voetballers dom uit hun bakkes kijken. dat jij in je zoektocht naar erkenning voor Alves je aangevallen voelt en alles helemaal uit z'n verband haalt en vervolgens nog durf te zeggen dat ik op de kast zit terwijl ik rustig antwoord geef op je vragen :roll:

maar laat ook maar, ik ben een import feyenoorder waarmee je niet wil praten. zoals je wenst. :roll:

Ik heb de naam 'Alves' in deze discussie niet eens genoemd. Ga je maar weer lekker aftrekken op je poster van Gomes.


- Peter - 22-05-2007

Ik post toch niet 100x per week hoe goed hij is? :p


- Hoef - 22-05-2007

Mukkus Wrote:
Frits Wrote:ik kon hem niet meer ontwijken.... :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Het is overduidelijk dat ie hem met opzet op zijn rug gaat staan. Maar bewijs dat maar eens. Ter vergelijking: Tininho/Sneijder (vrijspraak Tininho) en Sneijder/speler Groningen (geen onderzoek).

Tininho had het halve excuus dat Sneijder aan zijn shirt trok, Sneijder is niet onderzocht dus is verder niet van belang. Deze vriendelijke vriend Dingsdag heeft geen enkel excuus behalve dat hij misschien kan melden dat hij te dom is om te kakken... Dik schuldig en hij mag in zijn handen knijpen dat er slechts 3 wedstrijden is geëist.


- Mukkus - 22-05-2007

Peter Wrote:Ik post toch niet 100x per week hoe goed hij is? :p

Nee, dat klopt. :roll: