The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Peter - 22-05-2007

En ik heb hem toch niet in mn display picture? Eerlijk gezegd denk ik dat jij je serieus wel eens 'lekker' hebt afgetrokken bij een poster van Alves. :razz:


- Mukkus - 22-05-2007

Je staat alweer ruim 6 minuten op ignore. Maar het is vast een mooie reply.

Quote:On-topic:

Supporters verstoren duel Jong Oranje

Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.

Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.

Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.

Ik ga niks zeggen over marokkanen.


- Riekki - 22-05-2007

0-1 door een blunder van Vermeer


- kratovsk - 22-05-2007

Mukkus Wrote:Je staat alweer ruim 6 minuten op ignore. Maar het is vast een mooie reply.

Quote:On-topic:

Supporters verstoren duel Jong Oranje

Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.

Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.

Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.

Ik ga niks zeggen over marokkanen.

Opmerkelijk voetbalbericht??

Dit weet je toch van tevoren, dat tuig grijpt elke wedstrijd van (jong) Marokko aan om weer eens de boel te slopen, afvoeren die handel. Ik snap niet dat de KNVB nog oefenwedstrijden tegen Marokko inplant, het is elke keer hetzelfde. Erg hardleers.


- Matador! - 22-05-2007

0-2 is trouwens de eindstand geworden. Sinds dat tuig op het veld is geweest ben ik maar wat anders gaan kijken...


- Peter - 22-05-2007

Alle mogelijke Nederlandse CL-deelnemers in pot 2

Zowel PSV, Ajax als AZ zullen bij de loting van de Champions League op 30 augustus in pot 2 belanden. In pot 1 komen de Europese grootmachten AC Milan, FC Barcelona, Liverpool, Internazionale, Arsenal, Real Madrid, Chelsea en Manchester United. PSV is als enige Nederlandse club al zeker van de Champions League groepsronde. Ajax of AZ moeten zich daarvoor nog zien te plaatsen. Zondag wordt bekend of Ajax of AZ de mogelijkheid krijgt zich bij de landskampioen te voegen. PSV zal in pot 2 met een clubranking van 81,995 Olympique Lyon, FC Porto, Valencia en Sevilla voor zich moeten dulden. Naast elkaar kunnen de Nederlandse clubs ook AS Roma en Benfica niet loten.

AZ heeft in de drie jaar dat het nu Europees voetbal speelt bijna evenveel Europese punten verdient als Ajax in vijf jaar heeft gehaald. Met 63,995 punten zou AZ de achtste ploeg in pot 2 zijn. Mocht Ajax de Champions League weten te bereiken, zijn ze met 65,995 punten ook de achtste ploeg in pot 2. In de pot 3 en 4 komen onder andere Werder Bremen(*), Celtic(*), Schalke 04, VfB Stuttgart, CSKA Moskou, Sporting Lisabon, Lazio Roma(*), Olympique Marseille, Glasgow Rangers(*), Besiktas(*), Olympiakos Piraeus en Anderlecht(*).

Uiteraard zijn zowel Ajax als AZ geplaatst in de 3e voorronde van de Champions League en treffen ze een relatief makkelijke tegenstander. Heerenveen of FC Twente, de andere deelnemers aan de CL-playoffs, zouden niet geplaatst zijn geweest. Ter info Feyenoord, dat volgend seizoen helemaal geen Europees voetbal speelt, zou nu al nog maar net bij de geplaatste ploegen in de voorronde behoren.
--
Dan verdient AZ de CL dus het meest. =D>


- Mukkus - 22-05-2007

kratovsk Wrote:Opmerkelijk voetbalbericht??

Ik had eigenlijk eerst een niewu topic willen aanmaken: "Opmerkelijke berichten, wat je al had aan zien kunnen komen".

Vond ik een beetje overdreven.

Kortom: Geen (oefen)wedstrijden meer in Nederland waarbij een turks of marokkaans nationaal elftal bij betrokken is.


- Peter - 22-05-2007

Dan mag Willempie dus niet in Nederland spelen met zn Marrokaanse elftal? :cry:


- Hoef - 22-05-2007

Peter Wrote:Alle mogelijke Nederlandse CL-deelnemers in pot 2

--
Dan verdient AZ de CL dus het meest. =D>

Leg eens uit, peutertje


- FC Petr - 22-05-2007

Hoef Wrote:
Peter Wrote:Alle mogelijke Nederlandse CL-deelnemers in pot 2

--
Dan verdient AZ de CL dus het meest. =D>

Leg eens uit, peutertje

Pfff....dat verdient geen uitleg.


- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:
Frits Wrote:ik kon hem niet meer ontwijken.... :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Het is overduidelijk dat ie hem met opzet op zijn rug gaat staan. Maar bewijs dat maar eens. Ter vergelijking: Tininho/Sneijder (vrijspraak Tininho) en Sneijder/speler Groningen (geen onderzoek).

hier heb je gelijk in. doordat sneijder en tininho niet bestraft zijn, kan deze mongool imo ook niet bestraft worden. krijg je ervan als je ajakkes altijd wil bevoordelen, vroeg of laat kom je dan in precedentproblemen.

gelukkig heeft hoef de oplossing al. dit was toch weer net iets anders.

duhuh.


- Fabian - 22-05-2007

En dan zend '10' de wedstrijd ook nog eens met meer dan een uur 'vertraging' uit... :lol:
In de rust ff wat checken, zie ik ineens de eindstand voorbijkomen... =D>


- waf - 22-05-2007

Peter Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.

joh, het ging over welke voetballers dom uit hun bakkes kijken. dat jij in je zoektocht naar erkenning voor Alves je aangevallen voelt en alles helemaal uit z'n verband haalt en vervolgens nog durf te zeggen dat ik op de kast zit terwijl ik rustig antwoord geef op je vragen :roll:

maar laat ook maar, ik ben een import feyenoorder waarmee je niet wil praten. zoals je wenst. :roll:

beaam, het is iets meer alves, maar ook bij een opmerking over dingsdag gaat hij dus al op de kast zitten.


- waf - 22-05-2007

Peter Wrote:Dan verdient AZ de CL dus het meest. =D>

en dit vind ik weer gelul. ajakkes heeft de afgelopen 20 jaar meer punten gehaald dan az. als ajakkes (en psvee en feyenoord) niet zo gepresteerd had(den), dan had nederland op dit moment nooit zo hoog gestaan.


- waf - 22-05-2007

Mukkus Wrote:Je staat alweer ruim 6 minuten op ignore. Maar het is vast een mooie reply.

Quote:On-topic:

Supporters verstoren duel Jong Oranje

Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.

Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.

Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.

Ik ga niks zeggen over marokkanen.

dat die kaasmarokkies het veld oplopen (en daar nog mee wegkomen ook :roll: ) is tot daaraantoe, maar dat het land dat ze elke maand van een uitkering voorziet uit gaan staan fluiten stuit me meer tegen de borst. laat ze dan maar oppleuren naar hun eigen land (hoewel dat tuig ook daar verdoemd wordt...


- Mukkus - 23-05-2007

waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik probeerde waf de ogen te openen, dat is aardig gelukt. Nu moet ik weer proberen hem van die kast van te krijgen......dat wordt een stuk lastiger!

Ik praat niet alsof Heerenveen wereldkampioen is. Ik geef aan dat bepaalde clubs (waaronder Heerenveen, maar ook AZ en Twente) het momenteel goed voor elkaar hebben en dat daar de basis voor verder succes een stuk steviger ligt dan momenteel bij Feyenoord.

joh, het ging over welke voetballers dom uit hun bakkes kijken. dat jij in je zoektocht naar erkenning voor Alves je aangevallen voelt en alles helemaal uit z'n verband haalt en vervolgens nog durf te zeggen dat ik op de kast zit terwijl ik rustig antwoord geef op je vragen :roll:

maar laat ook maar, ik ben een import feyenoorder waarmee je niet wil praten. zoals je wenst. :roll:

beaam, het is iets meer alves, maar ook bij een opmerking over dingsdag gaat hij dus al op de kast zitten.

Liever een lelijke Dingsdag, dan een lelijke Ron-ik-word-zelfs-nog-door-een-D-pupil-uitgekapt-Vlaar....


- Ricochan - 23-05-2007

Wat een idioten gisteren bij jong oranje, kunnen die marokkanen niet direct het land uitgezet worden !

En de KNVB ""overweegt" om geen wedstrijdne meer te spelen tegen Marokko...NOU DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN !


- Mukkus - 23-05-2007

Ricochan Wrote:Wat een idioten gisteren bij jong oranje, kunnen die marokkanen niet direct het land uitgezet worden !

Arresteren en vervolgens door homofielen anaal laten onderzoeken. Dan een pagina grote advertentie in de marokkaanse krant welke personen allemaal anaal onderzocht zijn en daarbij vermelden dat ze het allemaal lekker vonden.

De eigen gemeenschap moet ze dan ook gaan haten.


- Ricochan - 23-05-2007

Er staan genoeg foto's in de krant, dus oppakken dat tuig !


- Mukkus - 23-05-2007

Ricochan Wrote:Er staan genoeg foto's in de krant, dus oppakken dat tuig !

Het probleem is, dat wanneer je ze oppakt dat ze gaan ontkennen: "Dat waren niet wij, man! Dat waren die turken!"


- Ekslem - 23-05-2007

Fabian Wrote:En dan zend '10' de wedstrijd ook nog eens met meer dan een uur 'vertraging' uit... :lol:
In de rust ff wat checken, zie ik ineens de eindstand voorbijkomen... =D>

Same here... Prutsers :lol:


- joep - 23-05-2007

Gaan jullie echt serieus naar oefenwedstrijden van jong Oranje zitten kijken? Misschien moet je eens een vereniging proberen. Of een leven..... :eeeek:


- Dugarry - 23-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:Je staat alweer ruim 6 minuten op ignore. Maar het is vast een mooie reply.

Quote:On-topic:

Supporters verstoren duel Jong Oranje

Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.

Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.

Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.

Ik ga niks zeggen over marokkanen.

dat die kaasmarokkies het veld oplopen (en daar nog mee wegkomen ook :roll: ) is tot daaraantoe, maar dat het land dat ze elke maand van een uitkering voorziet uit gaan staan fluiten stuit me meer tegen de borst. laat ze dan maar oppleuren naar hun eigen land (hoewel dat tuig ook daar verdoemd wordt...

Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest Waf, hulde en ga svp per direct de politiek in. Als je dit netjes brengt stemt 75% van de medelanders op je! Wellicht dat je enige tegenstand van de groenteboer komt, die heeft net iets meer met tomaten.


- waf - 23-05-2007

Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:Wat een idioten gisteren bij jong oranje, kunnen die marokkanen niet direct het land uitgezet worden !

Arresteren en vervolgens door homofielen anaal laten onderzoeken.

of confronteren met de psvee leiding in het annefrankplantsoen. of is dat hetzelfde?


- waf - 23-05-2007

Mukkus Wrote:Liever een lelijke Dingsdag, dan een lelijke Ron-ik-word-zelfs-nog-door-een-D-pupil-uitgekapt-Vlaar....

huh, na je eerdere lofzang op alves vergelijk je hem nu opeens met een d-pupil? je bent echt niet te volgen.


- Mukkus - 23-05-2007

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:Wat een idioten gisteren bij jong oranje, kunnen die marokkanen niet direct het land uitgezet worden !

Arresteren en vervolgens door homofielen anaal laten onderzoeken.

of confronteren met de psvee leiding in het annefrankplantsoen. of is dat hetzelfde?

Dat is bijna hetzelfde. Nu kunnen ze zich een keer vergrijpen aan andere marokkanen, i.p.v. hun eigen jeugdspelers.


- waf - 23-05-2007

Mukkus Wrote:Dat is bijna hetzelfde. Nu kunnen ze zich een keer vergrijpen aan andere marokkanen, i.p.v. hun eigen jeugdspelers.

ron vlaar werd er ook wel geil van.

[Image: ronvlaar8mu8yxqp7.jpg]


- Ekslem - 23-05-2007

joep Wrote:Gaan jullie echt serieus naar oefenwedstrijden van jong Oranje zitten kijken? Misschien moet je eens een vereniging proberen. Of een leven..... :eeeek:

Ik heb de eerste 20 minuten op de sportschool gezien tijdens het uitzweten :8:


- Ricochan - 23-05-2007

Ik heb helemaal niet gekeken, maar ik kijk ook niet meer naar het GROTE oranje zolang die bassie daar aan het roer staat.


- waf - 23-05-2007

joep Wrote:Gaan jullie echt serieus naar oefenwedstrijden van jong Oranje zitten kijken? Misschien moet je eens een vereniging proberen. Of een leven..... :eeeek:

zoals die knorrenclub van jou op het haringvliet zeker? kijk ik liever naar rellende marokkaantjes. :razz: