The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Bocaloca - 18-06-2007

EK -21: Jong Oranje krijgt turnles
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 18 juni om 14:21

Foppe de Haan heeft de buitenwereld weer eens verrast. De spelers van Jong Oranje die zaterdag in de basis stonden tegen Jong België (2-2) op het EK onder 21 trainden vandaag voor de verandering eens niet op het complex van Langezwaag.

De bondscoach kwam namelijk met een turnles van coach Tjalling van den Berg op de proppen zetten. In de sporthal naast het Abe Lenstra-stadion deden de spelers onder meer oefeningen op de trampoline en de evenwichtsbalk.

Frank de Boer, ambassadeur van het jeugdtoernooi, deed net als De Haan eveneens mee aan de oefeningen. “De voetbalsport is naar mijn mening te veel met de eigen toko bezig”, onderbouwde De Haan zijn keuze. “We hebben geen oog voor wat andere sporters doen. Zo'n training is heel goed, in fysiek opzicht bijvoorbeeld.”

[Image: gay.gif]


- Ricochan - 18-06-2007

Treesong Wrote:Goedkoop is duurkoop :8:


Ook als het precies hetzelfde papiertje betreft ? Idea


- Treesong - 18-06-2007

In Amsterdam krijgen we een geplastificeerde kaart tegenwoordig. Best bereid om daar een paar extra knaken voor neer te tellen


- Ricochan - 18-06-2007

Treesong Wrote:In Amsterdam krijgen we een geplastificeerde kaart tegenwoordig. Best bereid om daar een paar extra knaken voor neer te tellen


Die krijg je dus tegenwoordig overal...


- Treesong - 18-06-2007

Jij begint over een papiertje... ik weet toch ook niet hoe ver ze al zijn in de provincie? (hehe)


- waf - 18-06-2007

weer een dooie in uruzgan. ik vraag me af waarom we daar dweilen met de kraan open. maar goed

[Image: leunis_115296b.jpg]

niet echt tijd voor grpajes, maar ik dacht ff dat het kees jansma was...


- Treesong - 18-06-2007

waf Wrote:weer een dooie in uruzgan. ik vraag me af waarom we daar dweilen met de kraan open. maar goed

[Image: leunis_115296b.jpg]

niet echt tijd voor grpajes, maar ik dacht ff dat het kees jansma was...

Mijn eerste gedachte was dr. Evil :negerwaf:

[Image: dr.evil.jpg]


- Gerben Zonderland - 18-06-2007

Quote:Tempel verbiedt kokosnoten uit vrees voor bomaanslagen
Uitgegeven: 18 juni 2007 13:06

MUMBAI - Hindoe priesters hebben gelovigen verboden nog langer kokosnoten en bloemenkransen mee te nemen naar de Siddhivinayak tempel in de stad Bumbai (Bombay). De priesters zijn bang dat terroristen bommen in de kokosnoten of tussen de bloemen verbergen.

Dat heeft een medewerker van de tempel maandag laten weten. Hij zei dat de politie aanwijzingen heeft dat terroristen een aanslag willen plegen op de tempel. Bij de Siddhivinayak tempel melden zich elke dag duizenden gelovigen om de zegeningen te vragen van de god met het olifantenhoofd Ganesh.

Mumbai is in de afgelopen jaren meerdere malen getroffen door bloedige aanslagen. In juli werden 186 mensen gedood door aanslagen op het openbaar vervoer in Mumbai. De politie stelde dat een extremistische moslimgroepering bij de terreuracties was betrokken.

Doe mij maar een beetje 'Lime in the coconut'.....


- Adder - 18-06-2007

waf Wrote:weer een dooie in uruzgan. ik vraag me af waarom we daar dweilen met de kraan open. maar goed

[Image: leunis_115296b.jpg]

niet echt tijd voor grapjes, maar ik dacht ff dat het kees jansma was...


ik dacht dat dus ook.


- Matador! - 21-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Postcode Loterij doet aan emotionele chantage'
Uitgegeven: 7 mei 2007 15:54

AMSTERDAM - De Nationale Postcode Loterij doet aan emotionele chantage. Door reclameslogans als 'Staat u straks met lege handen uw buren die wel meespelen te feliciteren', bezorgt ze mensen die niet meedoen aan het spel angst om spijt te krijgen.

Dat stelde maandag Monique Ennenking, advocaat van Helene de Gier, voor de rechter in Amsterdam. De Gier viel op 1 januari 2006 samen met haar partner buiten de prijzen toen de Postcode Kanjer van 13,9 miljoen euro in de Hoogstraat in het Brabantse Heusden terechtkwam. Aangezien zij geen loten had, ging het geld aan haar neus voorbij.

Inbreuk
Volgens haar raadsvrouw had haar cliënt er bewust voor gekozen niet mee te doen met het spel, maar is ze er door de "onrechtmatige" werkwijze van de loterij volop in betrokken. Hierdoor is inbreuk gemaakt op het privéleven van De Gier, stelde Ennenking.

Ik dacht dat het een foutje was en dat ze dit bericht per ongeluk nog een keer geplaatst hadden na afgelopen kerst, maar het blijkt dus echt 4 maanden geduurd te hebben voordat ze dit bij de rechtbank heeft gekregen. :lol:

En de uitspraak:

nu.nl Wrote:Vrouw verliest zaak tegen Postcode Loterij
Uitgegeven: 20 juni 2007 15:03
Laatst gewijzigd: 20 juni 2007 15:59

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft woensdag bepaald dat de Postcodeloterij niet verantwoordelijk is voor de 'psychische schade' die een vrouw uit Heusden zou hebben opgelopen doordat zij buiten de prijzen van de loterij viel.

Begin vorig jaar viel de straatprijs van de Postcode Kanjer in de Hoogstraat in het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster, die ook in de straat woont, won niets omdat ze geen loten had gekocht.


De vrouw klaagde samen met een andere gedupeerde de loterij aan, omdat zij psychische schade zegt te ondervinden van het niet winnen van de prijs en het publiekelijke karakter daarvan.

Verliezers

"Door als lotnummer postcodes te gebruiken, maakt de loterij niet alleen ongevraagd gebruik van de postcodes van de mensen die niet mee willen spelen, maar wijst zij ook nog eens nadrukkelijk verliezers aan."

Zij eiste van de Postcode Loterij een schadevergoeding voor de geleden immateriële en materiële schade.

Tegenstelling

De rechtbank stelde woensdag dat nadrukkelijk wordt betwist dat er sprake zou zijn van inbreuk op het privéleven van de klagers. Wel meende de rechter dat door de loterij een tegenstelling kan worden gecreëerd binnen een kleine gemeenschap als Heusden.

Glashelder

De Postcode Loterij reageerde verheugd op de uitspraak. Ze noemt de beslissing van de rechter "glashelder".

"Wij hopen dat mevrouw De Gier nu alsnog oog wil hebben voor de zegenrijke aspecten van de Nationale Postcode Loterij, vooral daar waar het gaat om de steun aan zoveel goede doelen op het gebied van mens en natuur", staat in een verklaring.

Beroep

De advocate van De Gier, Monique Enneking, was woensdag wegens vakantie niet bereikbaar voor commentaar. Het is dan ook niet bekend of de vrouw in hoger beroep gaat tegen de uitspraak van de rechtbank.


Overigens vreemd dat je advocaat op vakantie is bij een uitspraak... Ben niet zo thuis in die zaken, maar is dat niet standaard dat de advocaat aanwezig is bij de uitspraak?


- Peter - 21-06-2007

Tsja een beetje advocaat heeft elke week minsten 1 uitspraak. Wanneer moet je dan nog op vakantie?


- Bocaloca - 21-06-2007

Onderzoek naar boekhouding Inter en AC Milan
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 juni om 21:11

Het grootscheepse fraudeschandaal leek achter de rug in Italië, maar de komende weken lijken de Italiaanse sportkranten weer genoeg stof tot schrijven te hebben. De Italiaanse voetbalbond (FICG) is namelijk een onderzoek gestart naar de boekhouding van Internazionale en AC Milan.

Internazionale loopt het risico om de Scudetto van twee seizoenen geleden kwijt te raken, die het bijna een jaar geleden van Juventus overnam. De Turijnse club werd schuldig bevonden aan fraude en de nummer twee, Inter, mocht de landstitel aan haar prijzenkast toevoegen.

Naar verluidt kloppen de rekeningen van de kersverse Italiaanse landskampioen van destijds niet en had het daarom niet eens aan het seizoen mogen beginnen. Ook de boekhouding van stadgenoot AC Milan is verre van helder en daarnaast worden ook diverse transfers tussen beide clubs onderzocht.

Inter-voorzitter Massimo Moratti is van mening dat het een complot tegen de Nerazzurri betreft. Volgens de preses is de waarde van een speler moeilijk vast te stellen, aangezien dit in een kort tijdbestek kan veranderen.


- waf - 21-06-2007

Matador! Wrote:Overigens vreemd dat je advocaat op vakantie is bij een uitspraak... Ben niet zo thuis in die zaken, maar is dat niet standaard dat de advocaat aanwezig is bij de uitspraak?

Undecided Undecided


- Mukkus - 21-06-2007

waf Wrote:
Matador! Wrote:Overigens vreemd dat je advocaat op vakantie is bij een uitspraak... Ben niet zo thuis in die zaken, maar is dat niet standaard dat de advocaat aanwezig is bij de uitspraak?

Undecided Undecided

En als die advocaat aanwezig is, dan gaat ie ook nog heel vreemde wissels uitvoeren.....


- Treesong - 21-06-2007

Matador! Wrote:Overigens vreemd dat je advocaat op vakantie is bij een uitspraak... Ben niet zo thuis in die zaken, maar is dat niet standaard dat de advocaat aanwezig is bij de uitspraak?

Goegel het woordje 'Verstek' eens?


- Legion - 21-06-2007

:roll:

:crazy: (hehe)


- Matador! - 21-06-2007

:Big Grin Het was laat... :wink:


- goa - 21-06-2007

Ricochan Wrote:Ja maar jij spoort niet. Jij geeft liever teveel voor iets uit. :crazy:

Uiteraard. Ik ga zaterdag weer eens in Bordewijk eten. Ongezellig maar duur!


- Ricochan - 21-06-2007

goa Wrote:
Ricochan Wrote:Ja maar jij spoort niet. Jij geeft liever teveel voor iets uit. :crazy:

Uiteraard. Ik ga zaterdag weer eens in Bordewijk eten. Ongezellig maar duur!

Boeiend Xtragaap4de


- Treesong - 22-06-2007

goa Wrote:Ongezellig maar duur!

Beetje vergane glorie maar nog altijd beter dan de gemiddelde greasy spoon :cheers:


- Flixieluv - 22-06-2007

Peter Wrote:Tsja een beetje advocaat heeft elke week minsten 1 uitspraak. Wanneer moet je dan nog op vakantie?

:eeeek: Undecided Undecided


- Treesong - 22-06-2007

Hoe zou het met Holleeder zijn?


- goa - 22-06-2007

Kapper rijgt klant aan schaar

AMSTERDAM - Een kapper in de Amsterdamse Albert Cuypstraat heeft donderdagavond een 28-jarige man aan zijn schaar geregen. Het slachtoffer raakte zwaargewond, maar verkeert inmiddels buiten levensgevaar.

De barbier ging vermoedelijk door het lint vanwege een uit de hand gelopen ruzie over een bril, maakte de politie vrijdag bekend.

Agenten troffen de zwaargewonde man, na een melding van een steekpartij, voor de deur van de kapper aan. Het slachtoffer vertelde dat hij was gestoken met een schaar. Hij is overgebracht naar een ziekenhuis waar hij direct de operatietafel op ging.



De kapper bevond zich nog in de winkel en zit inmiddels achter slot en grendel.

Overlijden

In 2000 vond bij een kapperszaak in de Albert Cuypstraat een vergelijkbaar incident plaats. Toen verwondde een kapper zijn klant echter zo ernstig, dat het slachtoffer overleed. Het is nog niet duidelijk of het om dezelfde kapper gaat.
© ANP

Als je naar een kapper gaat die zijn klanten pleegt te vermoorden verdien je ook niet beter natuurlijk.


- Ricochan - 22-06-2007

goa Wrote:Kapper rijgt klant aan schaar

AMSTERDAM - Een kapper in de Amsterdamse Albert Cuypstraat heeft donderdagavond een 28-jarige man aan zijn schaar geregen. Het slachtoffer raakte zwaargewond, maar verkeert inmiddels buiten levensgevaar.

De barbier ging vermoedelijk door het lint vanwege een uit de hand gelopen ruzie over een bril, maakte de politie vrijdag bekend.

Agenten troffen de zwaargewonde man, na een melding van een steekpartij, voor de deur van de kapper aan. Het slachtoffer vertelde dat hij was gestoken met een schaar. Hij is overgebracht naar een ziekenhuis waar hij direct de operatietafel op ging.



De kapper bevond zich nog in de winkel en zit inmiddels achter slot en grendel.

Overlijden

In 2000 vond bij een kapperszaak in de Albert Cuypstraat een vergelijkbaar incident plaats. Toen verwondde een kapper zijn klant echter zo ernstig, dat het slachtoffer overleed. Het is nog niet duidelijk of het om dezelfde kapper gaat.
© ANP

Als je naar een kapper gaat die zijn klanten pleegt te vermoorden verdien je ook niet beter natuurlijk.

Dus je moet voortaan eerst je kapper laten screenen voordat je er 1 uitkiest ?


- goa - 22-06-2007

Nou als mijn kapster ooit veroordeeld zou zijn wegens moord denk ik dat ik dat wel zou weten hoor :roll:


- Treesong - 22-06-2007

goa Wrote:een uit de hand gelopen ruzie over een bril

Kijk, dat vind ik dan weer intrigerend :-k


- Ekslem - 22-06-2007

:eeeek: wat is het toch een scheef land!

Quote:Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar

In Engeland geldt seks met een dronken vrouw binnenkort wellicht als verkrachting. Deze week wordt hierover een wetsvoorstel gepresenteerd.

Het wetsvoorstel verklaart vrouwen in dronken toestand ontoerekeningsvatbaar. Mannen lopen hierdoor de kans aangeklaagd te worden voor verkrachting, ook al had de vrouw op dat moment ingestemd met seks.

Wanneer de wet wordt aangenomen, is de man verantwoordelijk om vast te stellen of een vrouw nuchter is. Alleen dan kan hij achteraf niet veroordeeld worden voor verkrachting.

De voorzitter van het UK Men’s Movement raadt mannen aan om instemming met seks vast te leggen met een mobieltje. Dit voorkomt veel gedonder achteraf.



- goa - 22-06-2007

Gelukkig gelden er daar andere normen voor wat doorgaat voor dronkenschap.


- Depor - 22-06-2007

Ekslem Wrote::eeeek: wat is het toch een scheef land!

Quote:Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar

In Engeland geldt seks met een dronken vrouw binnenkort wellicht als verkrachting. Deze week wordt hierover een wetsvoorstel gepresenteerd.

Het wetsvoorstel verklaart vrouwen in dronken toestand ontoerekeningsvatbaar. Mannen lopen hierdoor de kans aangeklaagd te worden voor verkrachting, ook al had de vrouw op dat moment ingestemd met seks.

Wanneer de wet wordt aangenomen, is de man verantwoordelijk om vast te stellen of een vrouw nuchter is. Alleen dan kan hij achteraf niet veroordeeld worden voor verkrachting.

De voorzitter van het UK Men’s Movement raadt mannen aan om instemming met seks vast te leggen met een mobieltje. Dit voorkomt veel gedonder achteraf.

Gekke Engelsen...misschien moeten die bleke schreeuwlelijkerds die ze daar vrouwen noemen wat minder drinken.....


- Mukkus - 22-06-2007

Depor Wrote:
Ekslem Wrote::eeeek: wat is het toch een scheef land!

Quote:Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar

In Engeland geldt seks met een dronken vrouw binnenkort wellicht als verkrachting. Deze week wordt hierover een wetsvoorstel gepresenteerd.

Het wetsvoorstel verklaart vrouwen in dronken toestand ontoerekeningsvatbaar. Mannen lopen hierdoor de kans aangeklaagd te worden voor verkrachting, ook al had de vrouw op dat moment ingestemd met seks.

Wanneer de wet wordt aangenomen, is de man verantwoordelijk om vast te stellen of een vrouw nuchter is. Alleen dan kan hij achteraf niet veroordeeld worden voor verkrachting.

De voorzitter van het UK Men’s Movement raadt mannen aan om instemming met seks vast te leggen met een mobieltje. Dit voorkomt veel gedonder achteraf.

Gekke Engelsen...misschien moeten die bleke schreeuwlelijkerds die ze daar vrouwen noemen wat minder drinken.....

Dat wordt een blaastest.....broek op de enkels: "ja, mevrouw, dan mag u hier even blazen.....zuigen mag ook."