The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 17-07-2007

D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:De lijfspreuk van mijn cluppie is dan ook 'liever een half ei dan een lege dop'.

Dan moet je er snel voor zorgen dat je club een half ei wordt!

Het waren legendarische woorden van een oud-voorzitter toen Heracles op de rand van de afgrond bungelde en die Enschedeërs ons maar al te graag wouden opslokken. Je was me te snel af, ik had het al weggehaald :waf:

Was een te mooie inkoppert....


- Mukkus - 17-07-2007

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.

Hoeveel seizoenen mochten ze het ook al weer proberen, voordat je met een krat pils onder de snelbinders mag afzakken naar Amsterdam? Hakkuh

Nu nog 9, dacht ik.

Ik dacht toch echt vier :waf:

Nee, 1x in de komende 10 jaar. Dus nu nog 9 over.


- D'r an met de lippe - 17-07-2007

Treesong Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:legendarische woorden

legendarisch in heel Almelo dan :8:

En ook een klein beetje in omgeving Almelo.
Enkel voor Heraclieden legendarische woorden inderdaad.


- Peter - 17-07-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?

Lijkt me geen verkeerd plan, Excelsior zal zonder Slory het komende seizoen het heel wat moeilijker hebben om het doel te bereiken.

Gelukkig voor hun doen de Graafschap en VVV ook mee in de eredivisie. Een puntje of 20 moet wel genoeg zijn om er niet direct uit te vliegen.

Het tweede jaar is altijd het moeilijkst.....ik zie Excelsior als degradatiekandidaat nummer 1, en voor de nacompetitie mogen VVV en De Graafschap het misschien nog met Heracles uitvechten.

Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.

Ik las in de VI een stukkie over de Graafschap.. die selectie was na de 1e week (met meteen 4 oefenduels) al oververmoeid volgens de coach. Verder zegt het genoeg dat de dragende man op hun middenveld Reinier Robbemond is, dat Berry Powel de leider van de voorhoede is en dat de linkerflank uit Ard van Peppen en Lasse Schöne bestaat. :| En ook VVV heeft nog maar weinig kunnen inkopen. Denk dat de degradatiestrijd met weinig punten toch ongemeen spannend zal zijn en dat Heracles vrij gemakkelijk 15e zal worden.


- Mukkus - 17-07-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als Excelsior en Sparta fuseerden om zo de doelen te bereiken?

Lijkt me geen verkeerd plan, Excelsior zal zonder Slory het komende seizoen het heel wat moeilijker hebben om het doel te bereiken.

Gelukkig voor hun doen de Graafschap en VVV ook mee in de eredivisie. Een puntje of 20 moet wel genoeg zijn om er niet direct uit te vliegen.

Het tweede jaar is altijd het moeilijkst.....ik zie Excelsior als degradatiekandidaat nummer 1, en voor de nacompetitie mogen VVV en De Graafschap het misschien nog met Heracles uitvechten.

Heerenveen wordt kampioen, maar da's logisch.

Ik las in de VI een stukkie over de Graafschap.. die selectie was na de 1e week (met meteen 4 oefenduels) al oververmoeid volgens de coach. Verder zegt het genoeg dat de dragende man op hun middenveld Reinier Robbemond is, dat Berry Powel de leider van de voorhoede is en dat de linkerflank uit Ard van Peppen en Lasse Schöne bestaat. :| En ook VVV heeft nog maar weinig kunnen inkopen. Denk dat de degradatiestrijd met weinig punten toch ongemeen spannend zal zijn en dat Heracles vrij gemakkelijk 15e zal worden.

Lasse Schone is een leuk voetballertje. Zelfs verkozen tot voetballer van het jaar bij de Graafschap, boven Powell en Beukering. Bij de namen Bruins en Slory dacht vorig jaar ook iedereen hetzelfde.

Namen zeggen niet zoveel (zie ADO), denk dat de Graafschap een hecht collectief heeft om in ieder geval de nacompetitie te halen.


- D'r an met de lippe - 18-07-2007

Om toch nog even te reageren op de degradatiestrijd.
Als concurrent zie ik Excelsior, VVV en de Graafschap maar toch ook zeker Sparta en Willem II. Verder kan het zomaar zijn dat een club als NEC zich aan het rijtje toevoegd, zie NAC 2 jaar geleden.

Het is nog te vroeg om nu al een schatting te maken, sommige clubs zijn nog druk achter de schermen bezig en wie weet welke aankopen er nog bij komen. Over het aankoopbeleid van mijn eigen club ben ik meer dan tevreden. Er staat een sterk elftal op papier en we hebben een paar leuke invallers achter de hand. De namen Benson en van den Burik circuleren nog rond.

Tot nu toe heb ik meer vertrouwen in een goede afloop dan voorgaande eredivisie seizoenen. Het eerste jaar waren mijn verwachtingen flinterdun en het tweede jaar zag ik het ontlopen van de nacompetitie ook als een helse klus. Dit jaar heb ik goed vertrouwen in directe handhaving. De seizoensopening zal vooral een mentale kwestie worden, met 7 loodzware wedstrijden op papier is het niet onrealistisch om te denken dat we na 7 wedstrijden stijf onderaan staan. De kunst is om dan te herpakken en met de vechtersmentaliteit bij de spelers en de steun van de achterban geloof ik hier wel in. En wie weet pakken we PSV, Ajax of AZ wel in eigen huis, dat zou een enorme boost geven. Eerlijk gezegd zie ik dan tegen PSV nog de meeste kansjes. Een openingswedstrijd lijkt Heracles soms extra krachten te geven. Twee jaar geleden dus tegen PSV en vorig jaar de zege op fct waar zo lang op gewacht was, en dat met 3-0. Maargoed, om maar weer in de underdog positie te kruipen, PSV moet op papier natuurlijk gewoon die 3 punten pakken :wink:


- Ekslem - 18-07-2007

Nec doet het iig alleraardigst vooralsnog in de oefencampagne :8:


- harry_bierdop - 19-07-2007

Ik zei het gister al in de chat tijdens het forumpokertoernooi... maar tegenwoordig schieten ze mekaar gewoon neer hier in de straat. Ik ken beide jongens en ze kennen mekaar ook goed, jongens zijn gewoon met elkaar opgegroeid en nu schieten ze mekaar af... bizar!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gelderlander.nl/nijmegen/article1660604.ece">http://www.gelderlander.nl/nijmegen/article1660604.ece</a><!-- m -->


- Ricochan - 19-07-2007

wat een watjes !!!


Koeman je leert het ook nooit
Nog geen twee maanden na de bizarre landstitel voor PSV doet Ronald Koeman weer van zich spreken. De oefenmeester was niet tevreden over het feit dat de heer Arouna Koné een dagje later aankwam op de Herdgang. Dat de speler uit Ivoorkust nog een wedstrijd moest spelen was de allesbehalve people’s manager uit Groningen even vergeten.
De PSV supporters zijn Ronald Koeman ondertussen meer dan zat. In het supportersblad van komende maand laten zij duidelijk merken dat Koeman niet over de juiste persoonlijkheid beschikt om trainer te zijn van een club die vooral warmte wil uitstralen.
Ook het feit dat hun trainer schijnbaar de afgelopen twee maanden onder een steen heeft gelegen en dolenthousiast praat als zou 4-3-3 de oplossing zijn voor iedere voetbalploeg doet het imago van de trainer geen goed.
"Het zou Koeman sieren als hij komend seizoen iets meer op de achtergrond treedt en wat minder kritische uitlatingen doet over zijn spelers in de pers. Zijn voorganger Guus Hiddink was hier een meester in, maar ook Erik Gerest kon veel menselijker omgaan met zijn spelers dan de huidige coach."
Wat dat betreft is het dan ook maar de vraag of het verstandig is geweest de trainer aan te houden na het mirakel van de laatste speeldag van afgelopen seizoen.


Voor meer informatie omtrent dit onderwerp zie het blad De PSV Supporter van augustus aanstaande.


- Treesong - 19-07-2007

Tragisch natuurlijk.... Sad

maar waarom nou weer die witte pakken altijd? Alsof er een dodelijk virus rondwaart... :roll:


- FC Petr - 19-07-2007

Ricochan Wrote:wat een watjes !!!


Koeman je leert het ook nooit
Nog geen twee maanden na de bizarre landstitel voor PSV doet Ronald Koeman weer van zich spreken. De oefenmeester was niet tevreden over het feit dat de heer Arouna Koné een dagje later aankwam op de Herdgang. Dat de speler uit Ivoorkust nog een wedstrijd moest spelen was de allesbehalve people’s manager uit Groningen even vergeten.
De PSV supporters zijn Ronald Koeman ondertussen meer dan zat. In het supportersblad van komende maand laten zij duidelijk merken dat Koeman niet over de juiste persoonlijkheid beschikt om trainer te zijn van een club die vooral warmte wil uitstralen.
Ook het feit dat hun trainer schijnbaar de afgelopen twee maanden onder een steen heeft gelegen en dolenthousiast praat als zou 4-3-3 de oplossing zijn voor iedere voetbalploeg doet het imago van de trainer geen goed.
"Het zou Koeman sieren als hij komend seizoen iets meer op de achtergrond treedt en wat minder kritische uitlatingen doet over zijn spelers in de pers. Zijn voorganger Guus Hiddink was hier een meester in, maar ook Erik Gerest kon veel menselijker omgaan met zijn spelers dan de huidige coach."
Wat dat betreft is het dan ook maar de vraag of het verstandig is geweest de trainer aan te houden na het mirakel van de laatste speeldag van afgelopen seizoen.


Voor meer informatie omtrent dit onderwerp zie het blad De PSV Supporter van augustus aanstaande.


Het hele stuk bevestigt mijn gedachte betreffende deze oelewapper.

Ook bij Vitesse gaf hij de supporters ditzelfde gevoel, bekritiseerde de spelers openlijk in de media i.p.v. deze te beschermen.
Heel snel ontslaan anders zie ik een rampseizoen voor PSV tegemoet, zeker nu er ook nog twee "lastige" persoonlijkheden zijn bijgekomen, daar kan hij namelijk he-le-maal niet mee overweg.


- Treesong - 19-07-2007

FC Petr Wrote:Het hele stuk bevestigt mijn gedachte betreffende deze oelewapper.

Hoezo? Je wist het toch al?


- Peter - 19-07-2007

FC Petr Wrote:
Ricochan Wrote:wat een watjes !!!


Koeman je leert het ook nooit
Nog geen twee maanden na de bizarre landstitel voor PSV doet Ronald Koeman weer van zich spreken. De oefenmeester was niet tevreden over het feit dat de heer Arouna Koné een dagje later aankwam op de Herdgang. Dat de speler uit Ivoorkust nog een wedstrijd moest spelen was de allesbehalve people’s manager uit Groningen even vergeten.
De PSV supporters zijn Ronald Koeman ondertussen meer dan zat. In het supportersblad van komende maand laten zij duidelijk merken dat Koeman niet over de juiste persoonlijkheid beschikt om trainer te zijn van een club die vooral warmte wil uitstralen.
Ook het feit dat hun trainer schijnbaar de afgelopen twee maanden onder een steen heeft gelegen en dolenthousiast praat als zou 4-3-3 de oplossing zijn voor iedere voetbalploeg doet het imago van de trainer geen goed.
"Het zou Koeman sieren als hij komend seizoen iets meer op de achtergrond treedt en wat minder kritische uitlatingen doet over zijn spelers in de pers. Zijn voorganger Guus Hiddink was hier een meester in, maar ook Erik Gerest kon veel menselijker omgaan met zijn spelers dan de huidige coach."
Wat dat betreft is het dan ook maar de vraag of het verstandig is geweest de trainer aan te houden na het mirakel van de laatste speeldag van afgelopen seizoen.


Voor meer informatie omtrent dit onderwerp zie het blad De PSV Supporter van augustus aanstaande.


Het hele stuk bevestigt mijn gedachte betreffende deze oelewapper.

Ook bij Vitesse gaf hij de supporters ditzelfde gevoel, bekritiseerde de spelers openlijk in de media i.p.v. deze te beschermen.
Heel snel ontslaan anders zie ik een rampseizoen voor PSV tegemoet, zeker nu er ook nog twee "lastige" persoonlijkheden zijn bijgekomen, daar kan hij namelijk he-le-maal niet mee overweg.

Ach, door die belachelijke play-offs maakt het geen bal meer uit of je met 1 goal verschil 2e wordt of met 25 punten achterstand 5e. In de 2 of 4 potjes play-offs wordt pas bepaald of je een rampjaar of een goed seizoen hebt gehad. :|


- Berend Botje - 19-07-2007

Treesong Wrote:Tragisch natuurlijk.... Sad

maar waarom nou weer die witte pakken altijd? Alsof er een dodelijk virus rondwaart... :roll:

Ik vermoedde al zoiets, maar ik heb even gezocht:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=60456

Je kan je natuurlijk afvragen of het altijd echt nodig is, maar het het is ongetwijfeld standaard.


- FC Petr - 19-07-2007

Peter Wrote:
FC Petr Wrote:
Ricochan Wrote:wat een watjes !!!


Koeman je leert het ook nooit
Nog geen twee maanden na de bizarre landstitel voor PSV doet Ronald Koeman weer van zich spreken. De oefenmeester was niet tevreden over het feit dat de heer Arouna Koné een dagje later aankwam op de Herdgang. Dat de speler uit Ivoorkust nog een wedstrijd moest spelen was de allesbehalve people’s manager uit Groningen even vergeten.
De PSV supporters zijn Ronald Koeman ondertussen meer dan zat. In het supportersblad van komende maand laten zij duidelijk merken dat Koeman niet over de juiste persoonlijkheid beschikt om trainer te zijn van een club die vooral warmte wil uitstralen.
Ook het feit dat hun trainer schijnbaar de afgelopen twee maanden onder een steen heeft gelegen en dolenthousiast praat als zou 4-3-3 de oplossing zijn voor iedere voetbalploeg doet het imago van de trainer geen goed.
"Het zou Koeman sieren als hij komend seizoen iets meer op de achtergrond treedt en wat minder kritische uitlatingen doet over zijn spelers in de pers. Zijn voorganger Guus Hiddink was hier een meester in, maar ook Erik Gerest kon veel menselijker omgaan met zijn spelers dan de huidige coach."
Wat dat betreft is het dan ook maar de vraag of het verstandig is geweest de trainer aan te houden na het mirakel van de laatste speeldag van afgelopen seizoen.


Voor meer informatie omtrent dit onderwerp zie het blad De PSV Supporter van augustus aanstaande.


Het hele stuk bevestigt mijn gedachte betreffende deze oelewapper.

Ook bij Vitesse gaf hij de supporters ditzelfde gevoel, bekritiseerde de spelers openlijk in de media i.p.v. deze te beschermen.
Heel snel ontslaan anders zie ik een rampseizoen voor PSV tegemoet, zeker nu er ook nog twee "lastige" persoonlijkheden zijn bijgekomen, daar kan hij namelijk he-le-maal niet mee overweg.

Ach, door die belachelijke play-offs maakt het geen bal meer uit of je met 1 goal verschil 2e wordt of met 25 punten achterstand 5e. In de 2 of 4 potjes play-offs wordt pas bepaald of je een rampjaar of een goed seizoen hebt gehad. :|


Ik denk dat de meeste supporters daar anders over denken. :|


- Treesong - 19-07-2007

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:Tragisch natuurlijk.... Sad

maar waarom nou weer die witte pakken altijd? Alsof er een dodelijk virus rondwaart... :roll:

Ik vermoedde al zoiets, maar ik heb even gezocht:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=60456

Je kan je natuurlijk afvragen of het altijd echt nodig is, maar het het is ongetwijfeld standaard.

Ik vind het maar overdreven... wat kunnen ze daar nu vinden? Een paar voetsporen, een sigarettepeuk, een kogelhuls... krijg je anders deze dialoog?

"Kees! Kees! Ik heb een pluisje gevonden tussen de begonias!"
"Nee joh, laat maar liggen. Die is van de trui van Jan."
"En deze haar dan?"
"Ook van Jan."
"Hoe weet je dat zo in enen?"
"Na 25 jaar samen in het veld herken ik de haren van Jan blindelings!"


- Peter - 19-07-2007

Giovanni van Bronckhorst wil bij een overwinning van zijn nieuwe club Feyenoord geen financieel extra’tje ontvangen. Volgens RTV Rijnmond is de geboren Rotterdammer begaan met het lot van de club, die financieel gezien nog altijd niet boven Jan is.

Normaliter ontvangt elke speler van de club bij een zege een extra bedrag bovenop het al vaststaande salaris. Van Bronckhorst, die in zijn carrière financieel al goed boerde bij clubs als Glasgow Rangers, Arsenal en Barcelona, heeft echter laten weten af te zien van de mogelijke bonussen.

Gio lijkt er sowieso alles aan te doen om de club uit zijn geboortestad de helpende hand toe te steken. Gisteren al meldde hij zich eerder op de training, ondanks het feit dat hij nog enkele vakantiedagen voor de boeg had. De speler zelf verklaarde het eenwordingsproces van het ‘nieuwe’ Feyenoord zo snel mogelijk van dichtbij mee te willen maken.


=D>


- Treesong - 19-07-2007

Klasse Gio! Dat zie ik een speler van die walgelijke club uit Eindhoven nog niet doen! =D>


- Ekslem - 19-07-2007

Treesong Wrote:Klasse Gio! Dat zie ik een speler van die walgelijke club uit Eindhoven nog niet doen! =D>

Ajax bedoel je neem ik aan? Arrogante geldwolven zijn het daar doorgaans.

Gio heeft trouwens heel makkelijk lullen, maar het is natuurlijk wel te waarderen!


- Treesong - 19-07-2007

Ajax komt uit Amsterdam, Joris Driepinter... #-o


- Ekslem - 19-07-2007

Treesong Wrote:Ajax komt uit Amsterdam, Joris Driepinter... #-o

Ontken ik dat dan ergens, Joris Driepinter #-o


- Treesong - 19-07-2007

Laat ik zeggen dat je topografische kennis nogal te wensen overlaat, mister Edet :lol:


- Ekslem - 19-07-2007

Dus volgens jou mag ik alleen de woorden die walgelijke club vervangen door Ajax. Zou niet nodig zijn, want dat is hetzelfde :|


- Treesong - 19-07-2007

Ekslem Wrote:Dus volgens jou mag ik alleen de woorden die walgelijke club vervangen door Ajax. Zou niet nodig zijn, want dat is hetzelfde :|

Nooit berichten typen op een lege maag, Petje Pitamientje... het wordt er zo niet beter op Undecided


- Ekslem - 19-07-2007

Wat ben je toch weer aan het linkeballen vandaag, Tree [-(


- Vret Mien Gras - 19-07-2007

Peter Wrote:Giovanni van Bronckhorst wil bij een overwinning van zijn nieuwe club Feyenoord geen financieel extra’tje ontvangen. Volgens RTV Rijnmond is de geboren Rotterdammer begaan met het lot van de club, die financieel gezien nog altijd niet boven Jan is.

Normaliter ontvangt elke speler van de club bij een zege een extra bedrag bovenop het al vaststaande salaris. Van Bronckhorst, die in zijn carrière financieel al goed boerde bij clubs als Glasgow Rangers, Arsenal en Barcelona, heeft echter laten weten af te zien van de mogelijke bonussen.

Gio lijkt er sowieso alles aan te doen om de club uit zijn geboortestad de helpende hand toe te steken. Gisteren al meldde hij zich eerder op de training, ondanks het feit dat hij nog enkele vakantiedagen voor de boeg had. De speler zelf verklaarde het eenwordingsproces van het ‘nieuwe’ Feyenoord zo snel mogelijk van dichtbij mee te willen maken.

Publiekslieveling nr.1 in de maak.
Maar netjes van hem, waren daar er maar meer van!


- Treesong - 19-07-2007

Ik ben Link en ik drink Yoki drink! Hakkuh


- Peter - 19-07-2007

Treesong Wrote:Klasse Gio! Dat zie ik een speler van die walgelijke club uit Eindhoven nog niet doen! =D>

Perez heeft schijnbaar een aanzienlijk deel van het gat tussen wat PSV voor hem bood en wat Ajax wilde hebben uit eigen zak betaald en daarnaast afgezien van wat bonussen enzo waar hij bij Ajax nog wel aanspraak op kon maken zodat hij voor PSV qua transfersom en salariseisen haalbaar werd! :razz:


- gittermaster - 19-07-2007

Quote:Maar netjes van hem, waren daar er maar meer van!
leuk gebaar, maar tegelijkertijd legt hij natuurlijk wel druk op (vooral) jongere spelers, die relatief gezien finnacieel nog niet zo goed geboerd hebben als hij.


- Vret Mien Gras - 19-07-2007

gittermaster Wrote:
Quote:Maar netjes van hem, waren daar er maar meer van!
leuk gebaar, maar tegelijkertijd legt hij natuurlijk wel druk op (vooral) jongere spelers, die relatief gezien finnacieel nog niet zo goed geboerd hebben als hij.

Dat is toch ook prima, die jongere spelers moeten Feyenoord toch ook zien als een middelmatige club, dus als tussenstop om hogerop te komen.