The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- de nieuwe - 13-08-2007

Geweldig filmpje, zielige reactie van Reker, en daardoor ook wel weer vermakelijk :lol:


- de nieuwe - 13-08-2007

Quote:Brommobiel veroorzaakt chaos op snelweg

VENRAY - Een kerende brommobiel heeft zondag op de A73 tussen Venray-Noord en Vierlingsbeek voor een grote ravage gezorgd. De 73-jarige bestuurster wilde op de snelweg plotseling omdraaien, waarbij haar invalidenwagentje werd geramd door een auto.
De vrouw werd uit haar scootmobiel geslingerd. Zij is per traumahelikopter afgevoerd naar een ziekenhuis in Nijmegen, meldde de politie.

De bejaarde vrouw reed met haar wagentje op de vluchtstrook toen ze probeerde te keren. Een 51-jarige automobilist uit Cuijk kon haar niet meer ontwijken en botste tegen de flank van de scootmobiel.

De bestuurder van een tweede auto wist de beide andere voertuigen net te omzeilen, maar belandde tegen de verhoogde zijkant van de weg.
Een derde automobilist kon niet meer tijdig remmen en ramde de auto van de man uit Cuijk.
:crazy:


- Depor - 13-08-2007

de nieuwe Wrote:
Quote:Brommobiel veroorzaakt chaos op snelweg

VENRAY - Een kerende brommobiel heeft zondag op de A73 tussen Venray-Noord en Vierlingsbeek voor een grote ravage gezorgd. De 73-jarige bestuurster wilde op de snelweg plotseling omdraaien, waarbij haar invalidenwagentje werd geramd door een auto.
De vrouw werd uit haar scootmobiel geslingerd. Zij is per traumahelikopter afgevoerd naar een ziekenhuis in Nijmegen, meldde de politie.

De bejaarde vrouw reed met haar wagentje op de vluchtstrook toen ze probeerde te keren. Een 51-jarige automobilist uit Cuijk kon haar niet meer ontwijken en botste tegen de flank van de scootmobiel.

De bestuurder van een tweede auto wist de beide andere voertuigen net te omzeilen, maar belandde tegen de verhoogde zijkant van de weg.
Een derde automobilist kon niet meer tijdig remmen en ramde de auto van de man uit Cuijk.
:crazy:

Hoop dat ze de pijp is uitgegaan, idioten op de snelweg.............
Vind zowiezo dat ze bejaarden om de 2 jaar opnieuw hun rijbewijs moeten laten halen...als je ziet wat voor capriolen die senielen af en toe uithalen....om te huilen


- Bocaloca - 13-08-2007

Wacht maar tot jij bejaard ben


- Depor - 13-08-2007

Bocaloca Wrote:Wacht maar tot jij bejaard ben

Zo ver hoop ik niet te komen...en wanneer je gewoon een gevaar voor de omgeving bent pak je maar een taxi of het OV...

1. Welke idioot gaat er nu met een karretje dat 45 rijd de snelweg op.
2. Welke idioot komt er dan achter dat ze verkeerd rijd.
3. Welke idioot bedenkt zich dan om OP DE SNELWEG om te keren.

Verdiend gewoon verdiend dit.


- Peter - 13-08-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Youri Mulder suggereerde dat het fluitconcert niet tegen Perez was, maar tegen de leiding van Ajax, omdat zij Perez zo makkelijk hebben laten gaan....

Zo ver kunnen die simpele zielen die zo'n fluitconcert geven echt niet doordenken.

Fijne aanname weer, meneer de simpele ziel......

Als die mensen genoeg hersencellen hadden zouden ze geen fluitconcert geven voor de speler die ze als aanvoerder naar de voorronde van de CL heeft geleid. Ze zouden hem op hun blote knieën moeten danken.

Overigens is jou post net zo goed een aanname. :crazy:

Dus jij hebt in de hoofden van de fluitende mensen gekeken?
En ook al floten ze Perez uit, hij stuurde zelf aan op vertrek bij Ajax naar PSV...maak je jezelf nooit populair mee. En aanvoerder? 2e aanvoerder bedoel je, Stam is altijd 1e aanvoerder geweest, en dan kwam vaak nog Huntelaar.

In de play-off wedstrijden was hij captain, das toch het enige dat ik zeg? En dat dikgedrukte zinnetje gold op de training ook al, maar toen leek Ajax niet mee te werken en wilden ze allemaal dat Kenneth bleef ondanks dat hijzelf aangaf liever in Eindhoven te spelen.


- Depor - 13-08-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Youri Mulder suggereerde dat het fluitconcert niet tegen Perez was, maar tegen de leiding van Ajax, omdat zij Perez zo makkelijk hebben laten gaan....

Zo ver kunnen die simpele zielen die zo'n fluitconcert geven echt niet doordenken.

Fijne aanname weer, meneer de simpele ziel......

Als die mensen genoeg hersencellen hadden zouden ze geen fluitconcert geven voor de speler die ze als aanvoerder naar de voorronde van de CL heeft geleid. Ze zouden hem op hun blote knieën moeten danken.

Overigens is jou post net zo goed een aanname. :crazy:

Dus jij hebt in de hoofden van de fluitende mensen gekeken?
En ook al floten ze Perez uit, hij stuurde zelf aan op vertrek bij Ajax naar PSV...maak je jezelf nooit populair mee. En aanvoerder? 2e aanvoerder bedoel je, Stam is altijd 1e aanvoerder geweest, en dan kwam vaak nog Huntelaar.

In de play-off wedstrijden was hij captain, das toch het enige dat ik zeg? En dat dikgedrukte zinnetje gold op de training ook al, maar toen leek Ajax niet mee te werken en wilden ze allemaal dat Kenneth bleef ondanks dat hijzelf aangaf liever in Eindhoven te spelen.

Dus hij heeft Ajax als aanvoerder naar de voorronde CL gebracht? die andere wedstrijden gelden opeens niet?
Perez is 3 wedstrijden aanvoerder en hij is degene die alles gepresteerd heeft... :roll: :roll: :roll:


- Peter - 13-08-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Youri Mulder suggereerde dat het fluitconcert niet tegen Perez was, maar tegen de leiding van Ajax, omdat zij Perez zo makkelijk hebben laten gaan....

Zo ver kunnen die simpele zielen die zo'n fluitconcert geven echt niet doordenken.

Fijne aanname weer, meneer de simpele ziel......

Als die mensen genoeg hersencellen hadden zouden ze geen fluitconcert geven voor de speler die ze als aanvoerder naar de voorronde van de CL heeft geleid. Ze zouden hem op hun blote knieën moeten danken.

Overigens is jou post net zo goed een aanname. :crazy:

Dus jij hebt in de hoofden van de fluitende mensen gekeken?
En ook al floten ze Perez uit, hij stuurde zelf aan op vertrek bij Ajax naar PSV...maak je jezelf nooit populair mee. En aanvoerder? 2e aanvoerder bedoel je, Stam is altijd 1e aanvoerder geweest, en dan kwam vaak nog Huntelaar.

In de play-off wedstrijden was hij captain, das toch het enige dat ik zeg? En dat dikgedrukte zinnetje gold op de training ook al, maar toen leek Ajax niet mee te werken en wilden ze allemaal dat Kenneth bleef ondanks dat hijzelf aangaf liever in Eindhoven te spelen.

Dus hij heeft Ajax als aanvoerder naar de voorronde CL gebracht? die andere wedstrijden gelden opeens niet?
Perez is 3 wedstrijden aanvoerder en hij is degene die alles gepresteerd heeft... :roll: :roll: :roll:

Dat niet, maar tegen AZ in de laatste beslissend duels nam hij Ajax op sleeptouw. Zonder hem had Ajax het mi niet gered toen.


- Depor - 13-08-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Youri Mulder suggereerde dat het fluitconcert niet tegen Perez was, maar tegen de leiding van Ajax, omdat zij Perez zo makkelijk hebben laten gaan....

Zo ver kunnen die simpele zielen die zo'n fluitconcert geven echt niet doordenken.

Fijne aanname weer, meneer de simpele ziel......

Als die mensen genoeg hersencellen hadden zouden ze geen fluitconcert geven voor de speler die ze als aanvoerder naar de voorronde van de CL heeft geleid. Ze zouden hem op hun blote knieën moeten danken.

Overigens is jou post net zo goed een aanname. :crazy:

Dus jij hebt in de hoofden van de fluitende mensen gekeken?
En ook al floten ze Perez uit, hij stuurde zelf aan op vertrek bij Ajax naar PSV...maak je jezelf nooit populair mee. En aanvoerder? 2e aanvoerder bedoel je, Stam is altijd 1e aanvoerder geweest, en dan kwam vaak nog Huntelaar.

In de play-off wedstrijden was hij captain, das toch het enige dat ik zeg? En dat dikgedrukte zinnetje gold op de training ook al, maar toen leek Ajax niet mee te werken en wilden ze allemaal dat Kenneth bleef ondanks dat hijzelf aangaf liever in Eindhoven te spelen.

Dus hij heeft Ajax als aanvoerder naar de voorronde CL gebracht? die andere wedstrijden gelden opeens niet?
Perez is 3 wedstrijden aanvoerder en hij is degene die alles gepresteerd heeft... :roll: :roll: :roll:

Dat niet, maar tegen AZ in de laatste beslissend duels nam hij Ajax op sleeptouw. Zonder hem had Ajax het mi niet gered toen.

Dat zullen we nooit weten, misschien waren we zonder hem wel kampioen geworden, hadden we een speler gehad die niet geschorst werd vanwege het uitschelden van een grensrechter


- Ricochan - 14-08-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Youri Mulder suggereerde dat het fluitconcert niet tegen Perez was, maar tegen de leiding van Ajax, omdat zij Perez zo makkelijk hebben laten gaan....

Zo ver kunnen die simpele zielen die zo'n fluitconcert geven echt niet doordenken.

Fijne aanname weer, meneer de simpele ziel......

Als die mensen genoeg hersencellen hadden zouden ze geen fluitconcert geven voor de speler die ze als aanvoerder naar de voorronde van de CL heeft geleid. Ze zouden hem op hun blote knieën moeten danken.

Overigens is jou post net zo goed een aanname. :crazy:

Dus jij hebt in de hoofden van de fluitende mensen gekeken?
En ook al floten ze Perez uit, hij stuurde zelf aan op vertrek bij Ajax naar PSV...maak je jezelf nooit populair mee. En aanvoerder? 2e aanvoerder bedoel je, Stam is altijd 1e aanvoerder geweest, en dan kwam vaak nog Huntelaar.

In de play-off wedstrijden was hij captain, das toch het enige dat ik zeg? En dat dikgedrukte zinnetje gold op de training ook al, maar toen leek Ajax niet mee te werken en wilden ze allemaal dat Kenneth bleef ondanks dat hijzelf aangaf liever in Eindhoven te spelen.

Dus hij heeft Ajax als aanvoerder naar de voorronde CL gebracht? die andere wedstrijden gelden opeens niet?
Perez is 3 wedstrijden aanvoerder en hij is degene die alles gepresteerd heeft... :roll: :roll: :roll:

Dat niet, maar tegen AZ in de laatste beslissend duels nam hij Ajax op sleeptouw. Zonder hem had Ajax het mi niet gered toen.

Dat zullen we nooit weten, misschien waren we zonder hem wel kampioen geworden, hadden we een speler gehad die niet geschorst werd vanwege het uitschelden van een grensrechter


Nu moeten stuntelhaar en soeares het gaan doen, want de rest voorin is B-garnituur.


- Tripplexxx - 14-08-2007

Het slot van de uitzending van Studio Voetbal zondagavond op Nederland 1 zorgde gisteren voor de nodige ophef. Het bestuur van PSV eiste schriftelijk excuses van de NOS-leiding over het satirische filmpje waarin Kenneth Perez en de landskampioen de hoofdrol speelden.

Een dubbelganger van Perez werpte het afscheidsgeschenk van Perez' vorige club Ajax uit het raam van een rijdende auto, nadat de Deen bij zijn afscheid in de Arena is uitgefloten. “Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.

“Het ligt allemaal een beetje gevoelig. Nu wordt het beeld geschetst alsof ik respectloos zou zijn naar Ajax of zijn supporters”, aldus de Deen. Jan Reker, algemeen directeur van PSV, eiste schriftelijke excuses en verwijdering van het fragment op internet. Daarnaast stelt het bestuurslid de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die zou kunnen voortvloeien uit het uitzenden van het filmpje.

Jack van Gelder erkent dat het filmpje mogelijk verschillend kan worden opgevat: "We hebben ons totaal niet gerealiseerd dat iemand hier aanstoot aan zou nemen. Misschien zit er een grijs gebied in het item, waarin je dingen op een bepaalde manier kunt interpreteren."

"Maar gebeurt dit bij Koefnoen, dan vindt iedereen het geweldig. Nogmaals, er zat niets kwaads achter en ik wil volgende week best nog eens herhalen dat dit niet echt Kenneth was en onze excuses aanbieden”, aldus de presentator.


- Bumme - 14-08-2007

Alleen in Brabant zijn ze stom genoeg om te denken dat dit echt Kenneth was, ze hoeven zich volgens mij dus niet zo gek veel zorgen te maken................


- Ricochan - 14-08-2007

Bumme Wrote:Alleen in Brabant zijn ze stom genoeg om te denken dat dit echt Kenneth was, ze hoeven zich volgens mij dus niet zo gek veel zorgen te maken................


Maar die stomme ajaks fans denken vast wel dat het echt was, net zoals ze ook geloofden dat wesley sneijder zou blijven :wink:


- Bumme - 14-08-2007

Ricochan Wrote:
Bumme Wrote:Alleen in Brabant zijn ze stom genoeg om te denken dat dit echt Kenneth was, ze hoeven zich volgens mij dus niet zo gek veel zorgen te maken................


Maar die stomme ajaks fans denken vast wel dat het echt was, net zoals ze ook geloofden dat wesley sneijder zou blijven :wink:

Dat waren die paar Ajax fans uit Brabant..........

Een bord voor mijn hoofd
Mijn tenen zijn lang
Ze zoeken mij altijd
Ze maken mij bang

Refr.

Ik loop hier alleen
in een kei-gaafe stad
Ik heb jeuk aan mijn zak
maar krap aan mijn gat
Maar de mensen ze slapen
De wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant
Das een groot gesticht!


- Bredanaar - 14-08-2007

Alleen in Amsterdam zijn ze zo hooghartig en arrogant om te denken:
Bumme Wrote:Alleen in Brabant zijn ze stom genoeg om te denken dat dit echt Kenneth was, ze hoeven zich volgens mij dus niet zo gek veel zorgen te maken................
Gut o gut wat zijn die Amsterdammers toch slim zeg :roll:


- Mac - 14-08-2007

alleen in brabant zijn ze zo goed in pacman


- Ricochan - 14-08-2007

Aankopen Real Madrid eist eerste slachtoffer

door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Real Madrid is de afgelopen tijd druk bezig geweest de selectie te versterken. De laatste twee aanwinsten, Wesley Sneijder en Royston Drenthe, werden maandagavond gepresenteerd. Deze koopwoede heeft inmiddels zijn eerste slachtoffer geëist. Antonio Cassano wordt door de Koninklijke voorlopig ergens anders gestald. De Italiaanse international wordt voor één seizoen verhuurd aan Sampdoria Genua.


"Wij geloven echt in deze deal, wij kunnen de carrière van Cassano herlanceren", aldus een opgetogen Sampdoria-directeur Giuseppe Marotta. De Italianen betalen een kwart van Cassano's loon, ongeveer 1,2 miljoen euro. Het overige bedrag wordt 'gewoon' opgehoest door Real Madrid zelf


- Ricochan - 14-08-2007

Leiding Vitesse woest na nieuw wangedrag

14/8/2007 11:01

'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen.' De leiding van Vitesse is zéér ontstemd over het gedrag van spelers en technische staf tijdens het gestaakte oefenduel met Athletic de Bilbao (0-1) van afgelopen zaterdag in het Gelredome.
Scheidsrechter Kevin Blom besloot een kwartier voor het einde de partij te staken nadat spelers en begeleiders van beide ploegen niet in toom te houden waren. Aanleiding voor de massale vechtpartij was een vermeende elleboogstoot van Gill Swerts in de richting van Andoni Iraola, waarna Bilbao-coach Joaquin Caparrós het veld opstormde en de Belg bij de keel greep.

De actie van Caparrós leidde tot een langdurige ruzie, waarbij spelers en begeleiders flink duwden en sloegen. Namens Vitesse vielen assistent-coach Pieter Huistra en Sébastien Sansoni op. De Franse verdediger zat geblesseerd op de tribune, maar spoedde zich naar het veld en mengde zich in het strijdgewoel.

Toen scheidsrechter Blom merkte dat hij de Arnhemmers en de Basken niet meer tot bedaren kon brengen, besloot hij het duel te staken. Omdat de arbiter een rapport heeft doorgezonden naar de KNVB, moet Vitesse vrezen voor schorsingen.

De clubleiding van Vitesse is sowieso van plan enkele boosdoeners te bestraffen. Zeker omdat algemeen directeur Paul van der Kraan drie weken terug nog had geëist dat de mannen van coach Aad de Mos zich netter en beschaafder zouden gedragen dan afgelopen seizoen, waarin zij volgens hem qua kaartenlast van Champions League-niveau waren.

'We zijn diep teleurgesteld', reageert manager beleid en communicatie Esther Bal in de nieuwe Voetbal International. 'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen. Wij zullen sancties treffen tegen de betrokkenen, maar wát die precies zijn, houden we intern.'


- Bumme - 14-08-2007

Dat zijn betere berichten dan die "jij-bakken' Rico! Verstandig dat je je berichten aangepast hebt :wink:


- Ricochan - 14-08-2007

Iemand moet de verstandigste zijn :wink:




Maarre zal die sansoni weer gelijk een schorsing krijgen?


- harry_bierdop - 14-08-2007

Ricochan Wrote:Maarre zal die sansoni weer gelijk een schorsing krijgen?

Hij heeft nog 4 wedstrijden staan... na de derby van de playoffs vorig jaar!


- Ricochan - 14-08-2007

Nog maar eentje dan, deze is toch ook wel opmerkelijk, gaat Willem dan ook zijn eigen wedstrijden op tv analyseren?


Van Hanegem analyseert RTL-voetbalsamenvattingen
Uitgegeven: 14 augustus 2007 12:35
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2007 12:37

HILVERSUM - FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem maakt deel uit van de poule aan analytici die op zaterdag- en zondagavonden de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden bespreken.

Naast hem zitten Jan van Halst en Johan Derksen in dat selecte clubje. "Misschien wordt de poule nog aangevuld met een of twee personen", aldus een RTL-woordvoerder dinsdag.


Van Hanegem is bij RTL al bekend als gast bij het beschouwingsprogramma Voetbal Insite, dat vanaf komend seizoen weer door Wilfred Genee wordt gepresenteerd. Ook gaf hij commentaar rond de rechtstreekse wedstrijden die RTL7 altijd al uitzond.

De inmiddels weer actieve trainer gaat nu ook meewerken aan 'de hoogmis van het vaderlandse voetbal', namelijk de zondagavonduitzending waarnaar vaak 'met het bord op schoot' wordt gekeken.


- Bumme - 14-08-2007

Ricochan Wrote:Maarre zal die sansoni weer gelijk een schorsing krijgen?

Ik denk het wel want 1 + 1 = 5 en dat maakt een schorsing van 3 wedstrijden!


- Davydoff - 14-08-2007

Ricochan Wrote:Nog maar eentje dan, deze is toch ook wel opmerkelijk, gaat Willem dan ook zijn eigen wedstrijden op tv analyseren?


Van Hanegem analyseert RTL-voetbalsamenvattingen

Van Hanegem is bij RTL al bekend als gast bij het beschouwingsprogramma Voetbal Insite, dat vanaf komend seizoen weer door Wilfred Genee wordt gepresenteerd. Ook gaf hij commentaar rond de rechtstreekse wedstrijden die RTL7 altijd al uitzond.

Een nog belangrijkere vraag is... zijn wij nu eindelijk van Barbara B. af?


- Ricochan - 14-08-2007

Davydoff Wrote:
Ricochan Wrote:Nog maar eentje dan, deze is toch ook wel opmerkelijk, gaat Willem dan ook zijn eigen wedstrijden op tv analyseren?


Van Hanegem analyseert RTL-voetbalsamenvattingen

Van Hanegem is bij RTL al bekend als gast bij het beschouwingsprogramma Voetbal Insite, dat vanaf komend seizoen weer door Wilfred Genee wordt gepresenteerd. Ook gaf hij commentaar rond de rechtstreekse wedstrijden die RTL7 altijd al uitzond.

Een nog belangrijkere vraag is... zijn wij nu eindelijk van Barbara B. af?


Het schijnt dat breedbekkikker nu de interviews na afloop gaat doen, we hoeven haar dus niet meer in de studio te zien want Genee gaat weer voetbal insite doen :razz:


- Box Brother - 14-08-2007

Ricochan Wrote:Leiding Vitesse woest na nieuw wangedrag

14/8/2007 11:01

'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen.' De leiding van Vitesse is zéér ontstemd over het gedrag van spelers en technische staf tijdens het gestaakte oefenduel met Athletic de Bilbao (0-1) van afgelopen zaterdag in het Gelredome.
Scheidsrechter Kevin Blom besloot een kwartier voor het einde de partij te staken nadat spelers en begeleiders van beide ploegen niet in toom te houden waren. Aanleiding voor de massale vechtpartij was een vermeende elleboogstoot van Gill Swerts in de richting van Andoni Iraola, waarna Bilbao-coach Joaquin Caparrós het veld opstormde en de Belg bij de keel greep.

De actie van Caparrós leidde tot een langdurige ruzie, waarbij spelers en begeleiders flink duwden en sloegen. Namens Vitesse vielen assistent-coach Pieter Huistra en Sébastien Sansoni op. De Franse verdediger zat geblesseerd op de tribune, maar spoedde zich naar het veld en mengde zich in het strijdgewoel.

Toen scheidsrechter Blom merkte dat hij de Arnhemmers en de Basken niet meer tot bedaren kon brengen, besloot hij het duel te staken. Omdat de arbiter een rapport heeft doorgezonden naar de KNVB, moet Vitesse vrezen voor schorsingen.

De clubleiding van Vitesse is sowieso van plan enkele boosdoeners te bestraffen. Zeker omdat algemeen directeur Paul van der Kraan drie weken terug nog had geëist dat de mannen van coach Aad de Mos zich netter en beschaafder zouden gedragen dan afgelopen seizoen, waarin zij volgens hem qua kaartenlast van Champions League-niveau waren.

'We zijn diep teleurgesteld', reageert manager beleid en communicatie Esther Bal in de nieuwe Voetbal International. 'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen. Wij zullen sancties treffen tegen de betrokkenen, maar wát die precies zijn, houden we intern.'

Geblesseerd maar zodra er gemat wordt lekker het veld oprennen... hart voor je ploeg Hakkuh


- Bumme - 14-08-2007

de nieuwe Wrote:Geweldig filmpje, zielige reactie van Reker, en daardoor ook wel weer vermakelijk :lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/23422/dfeb991d/perez_doet_een_rijk_de_gooyer.html


- Gerben Zonderland - 14-08-2007

Quote:dinsdag 14 augustus 2007
Vissenbescherming: geen vissen in kom op tv
HEEMSTEDE - Een vissenkom is niet een juiste behuizing voor vissen. Onder dat motto heeft de Stichting Vissenbescherming was- en voedingsmiddelenconcern Unilever gevraagd in de toekomst geen tv-reclames meer uit te zenden waarin een vis in een kom wordt getoond.
Dat heeft de stichting dinsdag gezegd. De Stichting deed het verzoek naar aanleiding van een recente reclame voor een vaatwasmiddel, waarbij een vissenkom met een goudvis in beeld wordt gebracht om het middel te promoten. De vissenkom wordt in de reclame gebruikt als metafoor voor 'stralend schoon'.
Volgens een woordvoerder van de Vissenbescherming ,,wekt het beeld een verkeerde indruk over huisvesting voor vissen''. Een woordvoerder van Unilever zei dinsdag dat de betreffende reclame te zien blijft. Hij noemde het gebruik van de vis en de kom wel ,,een ongelukkige keuze''. ,,Wij hadden beter alleen voor de glazen bloemenvaas kunnen kiezen. In de toekomst zullen we hier rekening mee houden.''
Sesamstraat
De Stichting trekt ten strijde tegen programma's en reclames op televisie waarbij een vis in een kom wordt getoond. ,,Vissen hebben behoefte aan een gevarieerde omgeving. Die kan de vissenkom door de beperkte inhoud niet bieden.''
Volgens een woordvoerster is een recente actie tegen het kinderprogramma Sesamstraat eveneens succesvol geweest. ,,Ook de makers van dit programma hebben aangegeven in de toekomst rekening te houden met de bezwaren.''
(ANP)

:eeeek: Ik las op de site van de Partijvoorhetongedierte dat in Duitsland ronde vissenkommen al verboden zijn. Mag een vierkante vissenkom dan wel en worden vissen (met een geheugen van 4 seconden) niet gestresst van telkens hoeken van 90 graden zwemmen?

Hier nog een afwijkende vorm:
[Image: o.jpg]

Edit: en anders is er altijd nog de 'porceleinen kom' :wink: :
[Image: Nemo.jpg]


- Vret Mien Gras - 14-08-2007

ENSCHEDE - Grolsch geeft vanaf volgende week in Oost-Nederland tienduizenden voetbalpetjes cadeau bij een krat beugelflessen.

[Image: petjes_542116b.jpg]

De Enschedese bierbrouwer heeft met toestemming van FC Twente, Heracles, De Graafschap, Go Ahead Eagles en AGOVV vijf verschillende caps laten maken met de logo's van de clubs en Grolsch.

De caps zijn verkrijgbaar bij een aantal grotere supermarkten en slijters. Tom Huijskes, senior brand manager van Grolsch, verwacht veel animo voor de actie. ,,Vorig jaar gaven we mini- tenues van de oostelijke clubs weg, die zie je nog steeds achter autoruiten hangen."

Grolsch heeft de meeste caps in het rood van FC Twente laten maken, gevolgd door Heracles en De Graafschap. De oplage van de AGOVV- en Go Ahead Eagles-petjes is beduidend lager.

[/img]


- Hoef - 14-08-2007

Ricochan Wrote:Nog maar eentje dan, deze is toch ook wel opmerkelijk, gaat Willem dan ook zijn eigen wedstrijden op tv analyseren?


Van Hanegem analyseert RTL-voetbalsamenvattingen
Uitgegeven: 14 augustus 2007 12:35
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2007 12:37

HILVERSUM - FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem maakt deel uit van de poule aan analytici die op zaterdag- en zondagavonden de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden bespreken.

Naast hem zitten Jan van Halst en Johan Derksen in dat selecte clubje. "Misschien wordt de poule nog aangevuld met een of twee personen", aldus een RTL-woordvoerder dinsdag.


Van Hanegem is bij RTL al bekend als gast bij het beschouwingsprogramma Voetbal Insite, dat vanaf komend seizoen weer door Wilfred Genee wordt gepresenteerd. Ook gaf hij commentaar rond de rechtstreekse wedstrijden die RTL7 altijd al uitzond.

De inmiddels weer actieve trainer gaat nu ook meewerken aan 'de hoogmis van het vaderlandse voetbal', namelijk de zondagavonduitzending waarnaar vaak 'met het bord op schoot' wordt gekeken.

En dan ook gewoon twee keer fout doen, prutsers!