The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- waf - 18-09-2007

Treesong Wrote:
waf Wrote:als je 18 bent dan ben je toch een vrouw?

Ad Wim is toch ook geen man?

maar die is toch ook geen 18? ik kan er nog niet over uit, doodgereden door een trucker terwijl je feut bent bij een knorrenclub. wat een kuteind.


- Peter - 18-09-2007

Amsterdamse arrogantie in Rotterdam.. toch jammer. Sad

[Image: Stadhuisplein-Rotterdam-01.jpg]


- waf - 18-09-2007

tamelijk treurig idd. dat is de goden verzoeken.... Sad


- centre court - 18-09-2007

:lol:


- Berend Botje - 18-09-2007

waf Wrote:tamelijk treurig idd. dat is de goden verzoeken.... Sad

De godenzonen bedoel je toch, he?


- waf - 18-09-2007

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:tamelijk treurig idd. dat is de goden verzoeken.... Sad

De godenzonen bedoel je toch, he?

als ik dat had bedoeld, dan had ik dat wel geschreven.


- Berend Botje - 19-09-2007

O, excuseer, ik wist niet dat jij je nooit vergist.


- waf - 19-09-2007

Berend Botje Wrote:O, excuseer, ik wist niet dat jij je nooit vergist.

aanvaard.

on topic,

lee towers heeft volgens evert santegoeds [gay] gezongen op het 40-jarig huwelijksfeest van koos alberts. wat hij bij die amsterdomse rat moet is sowieso dubieus, maar volgens 538 had hij wel humor.

'komen jullie ff bij mij staan' :lol: zei hij tegen het echtpaar, om vervolgens 'you'll never walk alone te zingen'... :lol:


- Bocaloca - 19-09-2007

Volgens mij loopt ze juist altijd alleen #-o


- gittermaster - 19-09-2007

:lol: :lol:
oke Boca, deze was best grappig


- waf - 19-09-2007

gittermaster Wrote::lol: :lol:
oke Boca, deze was best grappig

:| wat is er nou leuk aan dat boca de grap gaat uitleggen?


- gittermaster - 19-09-2007

in eerste dacht ik dat de grap was, dat hij het feyenoordlied ging zingen voor een ajacied en dat Boca een nieuwe grap eraan toevoegde.
Later bedacht ik me dat ik waarschijnlijk wat traag van begrijp was en d egrap in eerste instantie niet begreep.
Echter had t toen al geplaatst en geen zin meer om te verwijderen Smile


- waf - 19-09-2007

gittermaster Wrote:in eerste dacht ik dat de grap was, dat hij het feyenoordlied ging zingen voor een ajacied en dat Boca een nieuwe grap eraan toevoegde.
Later bedacht ik me dat ik waarschijnlijk wat traag van begrijp was en d egrap in eerste instantie niet begreep.
Echter had t toen al geplaatst en geen zin meer om te verwijderen Smile

dus eigenlijk ben je net zo dom als boca. :wink:


- Bocaloca - 19-09-2007

Ik las het hele stukkie niet echt goed :lol: :lol:
Reactie slaat als een tang op een varken dus :wink:

Maarreeee wij zijn niet dom =P~


- Flixieluv - 19-09-2007

waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:als je 18 bent dan ben je toch een vrouw?

Ad Wim is toch ook geen man?

maar die is toch ook geen 18? ik kan er nog niet over uit, doodgereden door een trucker terwijl je feut bent bij een knorrenclub. wat een kuteind.

Waar zit ada dan bij?


- Mukkus - 19-09-2007

waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:als je 18 bent dan ben je toch een vrouw?

Ad Wim is toch ook geen man?

maar die is toch ook geen 18? ik kan er nog niet over uit, doodgereden door een trucker bij Ad Wim voor de deur terwijl je feut bent bij een knorrenclub. wat een kuteind.



- Mukkus - 21-09-2007

Davydoff Wrote:De zeehondendribbelactie wordt niet door iedereen gewaardeerd:

http://nl.youtube.com/watch?v=XGAb2iWAyuY

Nog meer....
http://nl.youtube.com/watch?v=LYlqql38XkY


- Bocaloca - 23-09-2007

John van Loen opgepakt wegens geweldpleging
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 23 september om 10:54

John van Loen, de rechterhand van Willem van Hanegem bij FC Utrecht, is zaterdagmiddag in Ijsselstein opgepakt wegens openlijke geweldpleging. Een 15-jarige voetballer uit het Utrechtse Maarssen deed aangifte tegen de oud-profvoetballer.

Van Loen werd door de politie direct meegenomen voor een verhoor, waar hij bekende de jongen te hebben geslagen. Dit werd zondagochtend bevestigd door Bernard Jens, woordvoerder van de politie in Utrecht.

Jens verklaarde tevens dat er verder onderzoek gedaan zal worden naar de misdragingen van Van Loen alvorens er een strafmaat wordt bepaald. Wel liet hij weten dat het bij een wedstrijd van het Ijsselsteinse IJFC ‘erg onrustig’ was. ”Er waren gedurende de wedstrijd opstootjes op de tribune. Binnen en buiten het veld liepen de irritaties daarna hoog op. De wedstrijd werd ook gestaakt.”

Na afloop vond er ook in de kantine nog een vechtpartij plaats. Hierna werd de politie ingelicht die Van Loen meenam naar het bureau. Na afloop werd hij weer vrijgelaten, waardoor hij vanmiddag gewoon op bank kan zitten bij de wedstrijd tussen SC Heerenveen en FC Utrecht.


- Mukkus - 24-09-2007

Bor, vind je dat nou lekker, zo'n hand in je anus?

Quote:Fabeltjeskoorts
door onze redactie
AMSTERDAM - Het zijn spannende dagen voor Meneer De Uil, Bor de Wolf, Juffrouw Ooievaar en alle andere dieren uit het grote dierenbos,
want aanstaande zondag is de première van de musical De Fabeltjeskrant in Den Bosch.

[Image: 1194514694_0ed0f44d1e_m.jpg]


- Bor de Wolf - 24-09-2007

Mukkus Wrote:Bor, vind je dat nou lekker, zo'n hand in je anus?

Quote:Fabeltjeskoorts
door onze redactie
AMSTERDAM - Het zijn spannende dagen voor Meneer De Uil, Bor de Wolf, Juffrouw Ooievaar en alle andere dieren uit het grote dierenbos,
want aanstaande zondag is de première van de musical De Fabeltjeskrant in Den Bosch.

[Image: 1194514694_0ed0f44d1e_m.jpg]

Smullen!


- Bocaloca - 24-09-2007

Eerst die mooie AH poppen en nu een musical. Zal vast feest zijn in het bos


- Mukkus - 24-09-2007

Wat doet van Basten eigenlijk bij Manchester United - Chelsea op de tribune? Los van het Chelsea-trainers verhaal......bij mijn weten stond er maar 1 nederlander op het veld, van der Sar. En die lijkt mij aardig onomstreden voor Oranje. Ik zie het toch als een mooi snoepreisje, mooi affiche, lekker voetbal kijken. Terwijl PSV - Feyenoord en AZ - Ajax gespeeld worden, waar meer (potentieel) internationals spelen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telesport.nl/voetbal/2200135/___Van_Basten_met_Abramovich.html?p=2,1">http://www.telesport.nl/voetbal/2200135 ... html?p=2,1</a><!-- m -->


- gittermaster - 24-09-2007

Hij had lang geleden al een afspraak gepland met van der Sar.
Was gisteren op sv


- goa - 24-09-2007

Maakt niet uit, het blijft een plurk :lol:


- Bredanaar - 24-09-2007

Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke


- Mukkus - 24-09-2007

gittermaster Wrote:Hij had lang geleden al een afspraak gepland met van der Sar.
Was gisteren op sv

En precies dit weekend met PSV-Feyenoord en AZ-Ajax? Die eerste wedstrijd was een mooie voor hem geweest om te kijken hoe Zonneveld en de Cler het als linksback doen in een topper....


- Flixieluv - 24-09-2007

Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...


- Tripplexxx - 24-09-2007

VVV wil uitwijken naar Duitsland
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 24 september om 14:49

De Nederlandse competitie die zich voor een klein deel in het buitenland afspeelt: als het aan VVV-voorzitter Hai Berden ligt wordt dit binnenkort waarheid. De preses zegt in de Duitse krant Rheinische Post dat zijn club enkele thuiswedstrijden in het stadion van het Duitse Borussia Mönchengladbach wil afwerken.


Het Borussia-Park, dat een kwartier rijden van Venlo ligt, heeft een grotere capaciteit dan De Koel en biedt volgens Berden meer beveiligingsmogelijkheden. Het bestuurslid neemt de plannen om thuiswedstrijden tegen de topclubs uit Nederland over de grens af te werken dan ook uiterst serieus. Binnenkort gaat VVV de KNVB om toestemming vragen.

Berden zegt dat het idee al vlak na de promotie van VVV tot stand was gekomen. De Limburgers wilden echter eerst afwachten hoe goed de thuiswedstrijden van VVV werden bezocht. Nu blijkt dat de belangstelling behoorlijk is wil Berden werk maken van de plannen. Het bestuurslid zegt dat hij zich de wedstrijd tegen Ajax op 30 december in het Borussia-Park kan voorstellen.


- Bredanaar - 24-09-2007

Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...
Als tie dr een laat dan is dat nu eenmaal zo. :-# Dead Ik vond het eens wat anders dan te zeggen dat hij daar zat om zijn arm in Abra's anus te stoppen. Vond ik wat vriendelijker klinken, maar nu hoor je de originele versie. Jij je zin.


- Treesong - 24-09-2007

Hoe dan ook... je bent gewoon een vieze ouwe opa Dead