The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Treesong - 08-02-2006

Haha, schennispleger... komt dit stukkie uit het Reformatories Dagblad of zo?


- Davydoff - 08-02-2006

Ekslem Wrote:Davydoff gaat het alweer een beetje?

Quote:Man steekt penis door brievenbus

Een 54-jarige vrouw uit Ede moet gisteravond enorm geschrokken zijn toen een schennispleger zijn geslachtsdeel door haar brievenbus stak. De vrouw bedacht zich echter geen moment, greep een ijzeren staaf en haalde uit naar de penis. Dit heeft de politie vandaag bekend gemaakt.

Na haar aanval trok ze de deur open, waarop de man gilde en de benen nam. De vrouw zette de achtervolging in, maar de ongeveer 30-jarige schennispleger wist te ontkomen.

Als ik mijn enorme tampeloeris in een brievenbus wil steken, dan kan dat gewoon in Edam waar we genoeg grote brievenbussen hebben. Ik hoef daar niet helemaal voor naar Ede toe.


- Ekslem - 08-02-2006

Wie kwam er hier dan uit Ede #-o


- Mukkus - 08-02-2006

Dommel.

En ik heb een alibi! Mijn geslachtsdeel past niet eens door een brievenbus.


- Davydoff - 08-02-2006

FC Petr


- Davydoff - 08-02-2006

Mukkus Wrote:En ik heb een alibi! Mijn geslachtsdeel past niet eens door een brievenbus.

is ook lastig met een vagina.


- Mukkus - 08-02-2006

Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:En ik heb een alibi! Mijn geslachtsdeel past niet eens door een brievenbus.

is ook lastig met een vagina.

Weleens van schaamlappen gehoord?


- Gerben Zonderland - 08-02-2006

Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:En ik heb een alibi! Mijn geslachtsdeel past niet eens door een brievenbus.

is ook lastig met een vagina.

Weleens van schaamlappen gehoord?

Wel van schaaplamme(re)n (en ramlamm(re)en).


- Vret Mien Gras - 08-02-2006

Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:En ik heb een alibi! Mijn geslachtsdeel past niet eens door een brievenbus.

is ook lastig met een vagina.

Weleens van schaamlappen gehoord?

Bekend grapje in de slagerijwereld :wink:


- Gerben Zonderland - 08-02-2006

Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:En ik heb een alibi! Mijn geslachtsdeel past niet eens door een brievenbus.

is ook lastig met een vagina.

Weleens van schaamlappen gehoord?

Bekend grapje in de slagerijwereld :wink:

Ben je gepromoveerd van winkelwagentjespoetser tot/naar slagerijdweiler?


- Gerben Zonderland - 08-02-2006

Quote:PSV krijgt geen cent voor vertrokken Leandro

8/2/2006 11:25

Van de 5,5 miljoen euro die PSV betaalde voor Leandro do Bomfim, zullen de Eindhovenaren geen cent meer terugzien. Het internationale sporttribunaal CAS stelde de jonge Braziliaan in het gelijk in het geschil tussen club en speler.
Leandro keerde PSV vorig seizoen de rug toe en ging aan de slag bij FC Porto. Volgens de Braziliaan kon hij die overstap transfervrij maken. Hij beriep zich op de FIFA-bepaling dat spelers jonger dan achttien jaar slechts voor een termijn van maximaal drie jaar bij een club mogen tekenen.

Aangezien PSV Leandro op zeventienjarige leeftijd voor vierënhalf jaar vastlegde, was de speler van mening dat hij zijn contract kon laten ontbinden en kon gaan en staan waar hij wilde.

Gesteund door de arbitragecommissie van de KNVB deed PSV een beroep op het Nederlandse arbeidsrecht. Door het vertrek van Leandro aan te vechten hoopte de club toch nog een transfersom te kunnen bedingen. Het CAS bepaalde echter dat de FIFA-bepalingen boven het nationaal recht gaan.

Leandro speelt op dit moment overigens (op huurbasis) weer in zijn vaderland. Net als bij PSV, waar hij in drie seizoenen tot achttien optredens kwam, slaagde hij er bij FC Porto niet in om een vaste waarde te worden.

Dit kon ook in het transfertopic, maar daarnaast is het een opmerkelijk bericht omdat PSV hier dus ook alweer geen foepie aan verdient. Welke spelers leveren nog wel wat op bij PSV? :wink:


- Dugarry - 08-02-2006

NEWS AND FEATURES FA-Cup

|
Stoke 2-1 Walsall|
THE FA CUP: Luke Chadwick and Ed De Goey were the heroes for Stoke as they saw off a determined Walsall side.|


- Riekki - 08-02-2006

Quote:Speler raakt arbiter in kruis, arbiter geschorst

8/2/2006 15:22

Bruno Marioni hoeft geen schorsing uit te zitten voor de rode kaart die hij in het duel met San Luis had gekregen. De tuchtcommissie van de Mexicaanse voetbalbond vindt dat de scheidsrechter niet heeft kunnen duidelijk maken waarom hij Marioni eigenlijk uit het veld stuurde.
De aanvaller van Pumas schoot de bal na ruim een uur spelen bij een vrije trap voor zijn ploeg van vijftien meter in het kruis van scheidsrechter Miguel Ángel Chacón, die hem direct op het matje riep. Marioni ontkende ten stelligste dat er sprake was van opzet en vocht de uitstluiting hartstochtelijk aan bij de arbiter.

Het rapport dat Chacón naar de voetbalbond stuurde, was volgens de strafrechters uiterst onsamenhangend. Of Chacón nu rood uitdeelde voor de rake pass van Marioni of voor het protesteren, of om een andere reden, bleek niet uit zijn woorden.

De tuchtcommissie besloot de kant van Marioni te kiezen en hem vrij te pleiten. Chacón kwam er heel wat slechter vanaf. Zijn seizoen op het hoogste niveau zit erop, hij mag alleen nog in de lagere divisies fluiten. In drie duels dit seizoen deelde Chacón vijftien gele en twee rode kaarten uit.



- Bredanaar - 08-02-2006

da was dr inne stef in ut kruis :razz:

Ha dan moet ie inderdaad knap kunnen mikken, van 15 meter afstand


- Mukkus - 09-02-2006

Zaragoza maakt gehakt van Real Madrid

Van het vertrouwen bij Real Madrid na simpele zege op Espanyol is weinig meer over. Real Zaragoza was in de Copa del Rey de Madrileense beul (6-1).In La Romareda was Diego Milito de grote inspirator. De Argentijnse aanvaller was ongrijpbaar voor de Madrileense defensie die in ene tijdsbestek van twintig minuten al drie keer had moeten slikken.

De treffer van Baptista bleek niet het begin van een wederopstanding van Real Madrid. Via Milito en twee keer Ewerthon gaf Zaragoza extra gas, waardoor een plaats in de finale nauwelijks meer kan ontlopen.


- Davydoff - 09-02-2006

Een bizar incident is er de oorzaak van dat Everton een beroep moet doen op de jonge derde doelman Ian Turner. Tweede keeper Richard Wright blesseerde zich tijdens de warming-up voor het FA-Cupduel met Chelsea.
Op Stamford Bridge tikte Wright een voorzet over de lat tijdens het inschieten. Bij het neerkomen kwam de keeper met zijn rechtervoet terecht op een bord dat in het doel stond.

Op het houten relikwie stond geschreven dat tijdens de warming-up de doelmond verboden terrein is. Wright lapte dat gebod aan zijn laars en moet dat bekopen met een enkelblessure die hem enkele weken aan de kant houdt.

Gevolg is dat Turner tegen Chelsea zijn debuut voor de The Toffees moest maken. Ook de komende weken zal hij het doel moeten verdedigen. De ervaren eerste keus Nigel Martyn moest namelijk al geblesseerd toekijken vanwege een enkeloperatie.


- Treesong - 09-02-2006

Godver, die Wright heb ik in m'n EPL team Icon_evil


- Bor de Wolf - 09-02-2006

Treesong Wrote:Godver, die Wright heb ik in m'n EPL team Icon_evil

Beste Treesong,

Ik zou het op prijs stellen als je in het vervolg de naam van God (met een hoofdletter) niet meer op deze wijze misbruikt. Hiermee kwets je niet alleen mij, maar miljarden andere christenen op deze aardkloot. Wanneer je hier toch mee doorgaat, zie ik me zelf genoodzaakt om met een aantal vrienden langs te komen en je huis af te fakkelen. Tegelijkertijd pakken we ook wat willekeurige baarden in die verwerpelijke buurt van je, maar da's logies.


- Berend Botje - 09-02-2006

Er zijn helemaal geen miljarden christenen op deze aardkloot, niet overdrijven.


- Bor de Wolf - 09-02-2006

Berend Botje Wrote:Er zijn helemaal geen miljarden christenen op deze aardkloot, niet overdrijven.

Ook jij zal branden in de hel!


- Treesong - 09-02-2006

Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Godver, die Wright heb ik in m'n EPL team Icon_evil

Beste Treesong,

Ik zou het op prijs stellen als je in het vervolg de naam van God (met een hoofdletter) niet meer op deze wijze misbruikt. Hiermee kwets je niet alleen mij, maar miljarden andere christenen op deze aardkloot. Wanneer je hier toch mee doorgaat, zie ik me zelf genoodzaakt om met een aantal vrienden langs te komen en je huis af te fakkelen. Tegelijkertijd pakken we ook wat willekeurige baarden in die verwerpelijke buurt van je, maar da's logies.

Dat is puik, maar doe het gaarne wel even als ik in het café zit met m'n kat, laptop en m'n vakantiefoto's, terwijl m'n ellendige bovenburen thuis zijn.


- Treesong - 09-02-2006

Bor de Wolf Wrote:
Berend Botje Wrote:Er zijn helemaal geen miljarden christenen op deze aardkloot, niet overdrijven.

Ook jij zal branden in de hel!

de hel is voor sloebers!


- Ricochan - 09-02-2006

Nederlandse voetballers zijn duitsers !!!


Eredivisie scoort het meest in blessuretijd

9/2/2006 12:50

De aloude voetbalwet dat de Duitsers degenen zijn die altijd scoren in blessuretijd, kan in de prullenbak. Tenminste, dit seizoen. Het zijn juist de voetballers in de Eredivisie die het vaakst scoren in blessuretijd.
Vooral de laatste week vallen de late goals als rijpe appelen op de Nederlandse velden. Dirk Kuijt deed het in blessuretijd tegen NEC, Sharbel Touma en Patrick Gerritsen klopten Vitesse, Klaas-Jan Huntelaar scoorde nog bij Feyenoord, terwijl Willem II er vorige vrijdag nog twee in prikte tegen RBC Roosendaal.

In totaal zijn er dit seizoen al 47 goals in blessuretijd gemaakt in de Eredivisie, goed voor een gemiddelde van 0,23 per wedstrijd. Oftewel, elk weekend zijn er twee doelpunten bij te schrijven die zijn gemaakt in de toegevoegde speeltijd.

Daarmee blijkt de Eredivisie productiever dan acht andere grote Europese competities, zoals die van Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk, Schotland, Portugal en België. In de Primera División valt het minst te beleven in de extra tijd. Slechts één op de tien duels levert een goal in blessuretijd op.


- Frits - 09-02-2006

scoorde die pieckenhagen ook niet in blessuretijd??


- Frits - 09-02-2006

De ranglijst van de blessuretijd


Goals
W-G
Punten
Goals
tegen G-V
Verlies-
punten Saldo

ADO Den Haag 5 1-1 3 4 0-0 0 5-4 en +3
FC Twente 5 2-0 5 4 0-2 2 5-4 en +3
Heracles Almelo 2 1-1 3 2 0-0 0 2-2 en +3
Sparta Rotterdam 4 1-1 3 1 0-1 1 4-1 en +2
FC Groningen 3 1-0 2 1 0-0 0 3-1 en +2
PSV 3 0-1 1 0 0-0 0 3-0 en +1
Feyenoord 5 1-0 2 3 0-1 1 5-3 en +1
Willem II 3 1-0 2 2 0-1 1 3-2 en +1
SC Heerenveen 1 0-1 1 4 0-0 0 1-4 en +1
Ajax 4 1-0 2 2 1-0 2 4-2 en 0
NAC Breda 1 0-1 1 2 0-1 1 1-2 en 0
RKC Waalwijk 2 1-0 2 4 1-0 2 2-4 en 0
RBC Roosendaal 0 0-0 0 2 0-1 1 0-2 en -1
NEC 1 0-0 0 4 0-1 1 1-4 en -1
Vitesse 4 1-0 2 3 0-2 4 4-3 en -2
Roda JC 2 0-0 0 1 1-0 2 2-1 en -2
AZ 0 0-0 0 2 1-0 2 0-2 en -2
FC Utrecht 2 1-0 2 6 2-0 4 2-6 en -2




OVER NUTTELOZE STATISTIEKEN GESPROKEN!!!


- Lamme Lennie - 09-02-2006

Nutteloos? Ik wil nooit meer LUCKY AJAX horen!


- Kleine Jan - 09-02-2006

LUCKY AJAX


- Lamme Lennie - 09-02-2006

:Big Grin


- waf - 09-02-2006

Lamme Lennie Wrote:Nutteloos? Ik wil nooit meer LUCKY AJAX horen!

dit soort staatjes wordt alleen maar gepubliceerd als ajakkes slecht draait. als ze bovenaan zouden staan, of ooit nog staan, in dit volstrekt nutteloze klassement, dan hoor je er niemand over.

en ajakkes is best lucky. anders hadden ze veel lager gestaan. :razz:


- Ekslem - 10-02-2006

Quote:Tweelingbroers nemen bedrijf in de maling

Een eeneiige tweeling uit Friesland blijkt tijden een bedrijf uit Drachten te hebben genept. Sterk Heiwerken B.V. had sinds 1996 één van de broers als kraanmachinist in dienst, maar naar nu blijkt heeft deze geregeld zijn tweelingbroer ingeschakeld om zijn werk uit te voeren. De mannen leken zo op elkaar dat niemand iets vermoedde.

Overigens stond de werknemer al op het punt om ontslagen te worden. Hij had toen hij door de politie was betrapt op rijden onder invloed namelijk de naam van een collega opgegeven. De onthulling over het inschakelen van de tweelingbroer daarbij opgeteld was genoeg voor een kantonrechter om het ontslag te bekrachtigen.

Zo ken ik twee gasten die op deze manier een aantal vrouwen voor de gek hebben gehouden. Best triest, maar wel lachuh :lol: