The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Peter - 13-11-2007

'Helaas, u bent te lelijk'
Datingsite alleen voor mooie mensen: inmiddels 300 ’lelijkerds’ afgewezen
maandag 12 november 2007 om 18:08
De nieuwe datingsite mooiemensen.com is alleen toegankelijk voor knappe mannen en beeldschone vrouwen. Kandidaten gaan na aanmelding door een strenge selectie: inmiddels zijn zeker 300 ’afzichtelijke’ mensen afgewezen.

Door Maaike Timmerman

Een datingsite voor knappers is volgens Dave Heijnerman, oprichter van de site, hoognodig. "Een knappe man of vrouw krijgt op een gewone relatiesite meteen zoveel reacties, dat het een dagtaak zou zijn om daaruit te moeten selecteren." Op de nieuwe site moet de schifting dunner zijn. Heijnerman bekijkt hoogstpersoonlijk alle aanmeldingen die momenteel met 200 per uur binnenkomen. "Eigenlijk houd ik hele simpele criteria aan: een vrouw moet me even de adem benemen en bij mannen moet ik denken 'jouw kop zou ik wel even willen lenen'. Als ik twijfel kijkt een team van deskundigen uit media en modellenwereld met me mee."

Af en toe verbaast Heijnerman zich over sommige inzendingen. "Dan denk ik: hoe haal je het in je hoofd om jouw foto's op te sturen naar een site die nota bene 'mooie mensen' heet!", aldus de oprichter die bepaald niet zachtzinnig is in zijn commentaar. Maar is het niet puur een kwestie van smaak? Heijnerman denkt van niet. "Er is echt wel een algemeen beeld van wat mooi is en wat niet. Niemand vindt mensen met pukkels, flaporen en suikerspinkapsels toch mooi? Ik merk trouwens wel dat vrouwen met een ontploft kapsel en overdreven veel make-up verdacht vaak Anita of Priscilla heten."

Volgens de oprichter van de site is het zaak juist dit soort mensen te weren. "Kijk, een Cor uit Coevorden die elke dag dart in café De Snee staat al op elke datingsite! Dat is zo'n type dat enorm ordinair gaat schelden als een meisje hem afwijst. Dat wil ik niet op mijn site." In zo'n geval krijgt de kandidaat een mail dat hij of zij 'niet voldoet aan de selectiecriteria'. "Eigenlijk zeg ik daar gewoon mee: helaas, je bent te lelijk. Maar dat is natuurlijk niet zo diplomatiek."

Na zijn verhaal zou je toch gaan denken dat Heijnerman zelf de meest aantrekkelijke man op aarde is. "Nee, dat valt wel mee", lacht Heijnerman hard. Gelukkig, hij beschikt in ieder geval wel over voldoende zelfkennis.


--
Voor de gein even 2 foto's ingestuurd en:

Quote:Je foto's zijn goedgekeurd, dus je kunt vandaag nog daten!
Gefeliciteerd, we waren onder de indruk van de foto's die je ons hebt gestuurd. Ze voldoen aan de criteria om toegelaten te worden tot MooieMensen.com. Zoals beloofd sturen we je bij deze je persoonlijke aanmeldlink. We zien je graag bij ons op de site!

Uiteraard verder niks met die aanmeldlink gedaan. :razz:


- Mukkus - 13-11-2007

Quote:Gerald Sibon is de beste van Nederland

Sibon zou misschien een redelijke supersub kunnen zijn en zelfs dat was volgens heel veel mensen te hoog gegrepen. De praktijk wijst zo langzamerhand toch iets anders uit. Sibon maakte negen officiële doelpunten en is met Michael Bradley de enige speler die in zowel competie, beker als UEFA Cup-toernooi het net wist te vinden.

Dat is blijkbaar ook de rapporteurs van De Telegraaf opgevallen. Zij geven de cijfers die uiteindelijk een Voetballer van het Jaar moeten opleveren en geen enkele speler haalde dit seizoen meer punten dan Geraldinho. Hij verzamelde tot nog toe vijftig punten en gaat samen met Van Bronckhorst (Feyenoord) aan kop van het klassement.

Toch leuk voor Sibon.


- Peter - 13-11-2007

Geraldinho lijkt me iets teveel van het goede voor zo'n redelijke supersub. :razz:


- Mukkus - 13-11-2007

Peter Wrote:Geraldinho lijkt me iets teveel van het goede voor zo'n redelijke supersub. :razz:

Zo wordt ie al jaren in Heerenveen genoemd. We hebben ook Seipinho gehad. Alles wat onbraziliaans oogt krijgt hier de toevoeging 'inho'.


- Peter - 13-11-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Geraldinho lijkt me iets teveel van het goede voor zo'n redelijke supersub. :razz:

Zo wordt ie al jaren in Heerenveen genoemd. We hebben ook Seipinho gehad. Alles wat onbraziliaans oogt krijgt hier de toevoeging 'inho'.

Ah.. coushie, coushie.. Friese gemoedelijkheid. [baby]


- Di Marci - 13-11-2007

Politie openbaart seksschandaal FC Thun
Uitgegeven: 13 november 2007 16:46

BERN - De Zwitserse voetbalclub FC Thun is in opspraak. Huidige en voormalige spelers van de club uit de hoogste divisie zouden veelvuldig seks hebben gehad met een minderjarig meisje.

In totaal twaalf (oud)spelers zijn op het politiebureau uitgebreid ondervraagd. In een verklaring van de politie staat dat de mannen meerdere keren seksueel contact hebben gehad met een vijftienjarig meisje, maar ook dat dit vermoedelijk niet tegen haar wil gebeurde.

Thun zette de verklaring van de politie op de clubsite. Voorzitter Kurt Weder benadukte dat hij ervan uit gaat dat zijn spelers er niets mee te maken hebben. "Maar als de beweringen kloppen, dan zullen we zware straffen uitdelen", zei hij.

===============================================

Het is idd alweer een tijdje geleden dat er een seksschandaal naar voren kwam maar hier is er dus weer eentje!!


- Riekki - 13-11-2007

Traint Kluivert mee bij FC Thun???


- Dre - 13-11-2007

Lijkt me wel. In ieder geval draagt ie goed weer zijn steentje bij.


- Gerben Zonderland - 13-11-2007

Di Marci Wrote:Het is idd alweer een tijdje geleden dat er een seksschandaal naar voren kwam maar hier is er dus weer eentje!!

Zat je er al een tijdje op te wachten? Je weet dat daar therapie voor is, he? En chemische castratie...


- Mukkus - 13-11-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Geraldinho lijkt me iets teveel van het goede voor zo'n redelijke supersub. :razz:

Zo wordt ie al jaren in Heerenveen genoemd. We hebben ook Seipinho gehad. Alles wat onbraziliaans oogt krijgt hier de toevoeging 'inho'.

Ah.. coushie, coushie.. Friese gemoedelijkheid. [baby]

Neuh, is gewoon humor.


- Peter - 13-11-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Geraldinho lijkt me iets teveel van het goede voor zo'n redelijke supersub. :razz:

Zo wordt ie al jaren in Heerenveen genoemd. We hebben ook Seipinho gehad. Alles wat onbraziliaans oogt krijgt hier de toevoeging 'inho'.

Ah.. coushie, coushie.. Friese gemoedelijkheid. [baby]

Neuh, is gewoon humor.

Noemen ze jou ook Mukinho?


- Mukkus - 13-11-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Geraldinho lijkt me iets teveel van het goede voor zo'n redelijke supersub. :razz:

Zo wordt ie al jaren in Heerenveen genoemd. We hebben ook Seipinho gehad. Alles wat onbraziliaans oogt krijgt hier de toevoeging 'inho'.

Ah.. coushie, coushie.. Friese gemoedelijkheid. [baby]

Neuh, is gewoon humor.

Noemen ze jou ook Mukinho?

Nee, Mukkusovic.


- Gerben Zonderland - 14-11-2007

Quote:Nina Brink eist miljoen na seksartikelen
woensdag 14 november 2007 09:08

Zakenvrouw Nina Brink heeft een miljoenenclaim neergelegd bij uitgeverij Quote Magazines wegens het publiceren van een reeks artikelen over haar vermeende sadomasochistische escapades.

Nina Brink eist een miljoen van Quote
Dit meldt de Telegraaf woensdag. Directe aanleiding vormt het artikel uit Quote in 2005 waarin twee anonieme voormalige medewerkers van World Online een boekje open deden over het seksleven van Brink.

Brink zou een relatie hebben gehad met president-commissaris Michael Schulhof van World Online. 'Ze gingen met elkaar naar bed en knoopten elkaar op. Ik weet van Nina dat daarbij sjaaltjes van het merk Hermès een belangrijke rol speelden,' aldus de anonieme World Online-medewerker in het bewuste Quote-artikel.

Daarnaast zou Brink, volgens het artikel, hem tot aftreden hebben gedwongen nadat hij niet meer met haar naar bed wilde.

Enorme schade
Brink zegt zelf enorme schade te hebben opgelopen door het bewuste artikel en dat zij tot de dag van vandaag zakelijk last van heeft. In de Telegraaf vertelde zij onlangs: 'Ik had pijn tot in mijn ziel. Ridicuul dat mijn seksuele geaardheid de insteek was voor een verhaal. Begrijp me goed, iedereen moet in de slaapkamer doen wat hij wil, maar sm is niet 'my way of life'.

Quote zegt niet onder de indruk te zijn van de megaclaim.

Ook de weblog Geenstijl.nl kreeg onlangs een fax van de advocaat van Nina Brink met het verzoek een bericht te verwijderen omdat het artikel op een 'smakeloze, suggestieve en onnodig grievende wijze bericht over het privéleven van de cliénte.'

Nina Kink is back in town! Waarschijnlijk 'trokken' die werknemers het niet dat Nina haar twee duimen niet bij hen naar binnen duwde....


- Gerben Zonderland - 14-11-2007

Quote:Groningse vissers moeten 'wapens' inleveren
Uitgegeven: 14 november 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 14 november 2007 15:00

GRONINGEN - De politie in Groningen gaat de komende tijd streng controleren op vissers die tijdens het hengelen gebruik maken van een katapult. De hengelaars gebruiken het ding om voerballen zo ver mogelijk over het water te schieten.

Volgens de politie mag dat niet. "Katapulten zijn tenslotte een verboden wapen", aldus een woordvoerster woensdag.

Hengelaars krijgen nog de hele maand november de tijd om hun 'wapens' in te leveren op het bureau zonder dat ze daar een boete voor krijgen.

Boete

De politie heeft in hengelsportzaken posters opgehangen om de vissers op de actie te attenderen. Wie toch nog met een katapult langs de waterkant betrapt wordt, kan rekenen op een boete van enkele honderden euro's.

Volgens de zegsvrouw heeft de actie tot nu toe geen enkele visser kunnen bewegen zijn katapult vrijwillig op het bureau in te leveren. Wel heeft de politie in verscheidene hengelsportzaken in de regio inmiddels 35 schiettuigen in beslag genomen.

Soorten
Hoeveel er nu nog in omloop zijn, durft de politie niet te zeggen. "Maar het is duidelijk dat steeds meer vissers gebruik maken van een katapult", weet de woordvoerster. Ook zijn er volgens haar steeds meer verschillende soorten te koop.

Volgens de zegsvrouw hebben schietende vissers, voor zover bekend, nog geen ongelukken veroorzaakt. "Maar het is en blijft gevaarlijk." De katapulten worden met name door karpervissers gebruikt.

Altijd weer die Groningers! :roll:


- centre court - 14-11-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg">http://img148.imageshack.us/img148/3112/24661736cs3.jpg</a><!-- m -->

Peter? :eeeek:


- Peter - 14-11-2007

Hele vette tattoo! =D> Beetje jammer dat ten Cate er niet ook bijstaat. :razz:


- centre court - 14-11-2007

:lol:


- Flixieluv - 15-11-2007

Peter Wrote:Hele vette tattoo! =D> Beetje jammer dat ten Cate er niet ook bijstaat. :razz:

En eindelijk komt meneer uit de kast!

Een tattoo laten zetten waarop kerels elkaar in de reet neuken... :eeeek: Ik vermoedde ergens wel dat psgayers allemaal latente rugtuffers zijn, maar deze tattoo bevestigt het vermoeden. Kijk ook naar de geile grijns van clubicoon Gomes! Puke


- Ekslem - 15-11-2007

Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:Hele vette tattoo! =D> Beetje jammer dat ten Cate er niet ook bijstaat. :razz:

En eindelijk komt meneer uit de kast!

Een tattoo laten zetten waarop kerels elkaar in de reet neuken... :eeeek: Ik vermoedde ergens wel dat psgayers allemaal latente rugtuffers zijn, maar deze tattoo bevestigt het vermoeden. Kijk ook naar de geile grijns van clubicoon Gomes! Puke

Ik heb idd nog last van mijn poepertje van gisteravond.... die colaflessen van 2L zijn tegenwoordig ook veel te dik :roll:


- Gerben Zonderland - 19-11-2007

Quote:VVD wil nummerbord met eigen tekst
219-11-2007 | Door: ANP
DEN HAAG (ANP) - Automobilisten moeten kunnen kiezen voor een kentekenplaat met een eigen tekst. VVD-Tweede Kamerlid Paul de Krom gaat dat bij de behandeling van de begroting van Verkeer en Waterstaat voorstellen aan minister Camiel Eurlings.

De Krom heeft dat maandag gezegd in het NOS Journaal. Hij kwam op het idee tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten, waar automoblisten al langer een eigen tekst mogen voeren op hun nummerbord, bijvoorbeeld hun naam. Dat komt omdat de kentekenplaat daar aan de persoon is gekoppeld en niet aan het voertuig, zoals in ons land.
Het lijkt de De Krom gewoon een leuk idee om met een eigen tekst op de nummerplaat rond te rijden in een tijd waarin we ,,bijna niks meer mogen van het kabinet''.

Slecht idee. Nederlandse nummerborden zijn duidelijk (XX-XX-XX of XX-XXX-X) en er zijn bewust bepaalde letters niet gebruikt om verwarring te voorkomen. Als je dit 'Amerikaanse' plan zou doorvoeren zal er weer een dure, breedgedragen commissie ingesteld worden die bij elk dubieus voorstel moet vergaderen of het wel of niet door de beugel kan, omdat we natuurlijk niet willen dat mensen KU7H03R, N1KK3R of 31K3L als nummerbord nemen. :roll:


- Peter - 19-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:VVD wil nummerbord met eigen tekst
219-11-2007 | Door: ANP
DEN HAAG (ANP) - Automobilisten moeten kunnen kiezen voor een kentekenplaat met een eigen tekst. VVD-Tweede Kamerlid Paul de Krom gaat dat bij de behandeling van de begroting van Verkeer en Waterstaat voorstellen aan minister Camiel Eurlings.

De Krom heeft dat maandag gezegd in het NOS Journaal. Hij kwam op het idee tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten, waar automoblisten al langer een eigen tekst mogen voeren op hun nummerbord, bijvoorbeeld hun naam. Dat komt omdat de kentekenplaat daar aan de persoon is gekoppeld en niet aan het voertuig, zoals in ons land.
Het lijkt de De Krom gewoon een leuk idee om met een eigen tekst op de nummerplaat rond te rijden in een tijd waarin we ,,bijna niks meer mogen van het kabinet''.

Slecht idee. Nederlandse nummerborden zijn duidelijk (XX-XX-XX of XX-XXX-X) en er zijn bewust bepaalde letters niet gebruikt om verwarring te voorkomen. Als je dit 'Amerikaanse' plan zou doorvoeren zal er weer een dure, breedgedragen commissie ingesteld worden die bij elk dubieus voorstel moet vergaderen of het wel of niet door de beugel kan, omdat we natuurlijk niet willen dat mensen KU7H03R, N1KK3R of 31K3L als nummerbord nemen. :roll:

In België mag kan toch ook (enige eis: 3 letters gevolgd door 3 cijfers)? Kan me nog herinneren dat hier ooit een plaatje voorbij kwam van een Nederlander die in België woont en als kenteken KUT 020 had gekozen. :lol:


- Ekslem - 19-11-2007

Ik vind het echt een belachelijk idee. Dat ze zich daar maar eens bezig houden met belangrijke zaken ipv met zulke nutteloze onzin te komen.


- Gerben Zonderland - 19-11-2007

Peter Wrote:In België mag kan toch ook (enige eis: 3 letters gevolgd door 3 cijfers)? Kan me nog herinneren dat hier ooit een plaatje voorbij kwam van een Nederlander die in België woont en als kenteken KUT 020 had gekozen. :lol:

De nummerborden van België zijn het slechtst leesbaar van allemaal, mede ook doordat de tekst in rood op wit gedrukt is en ze van die kleine stinkplaatjes hebben. Het blijkt in de praktijk (Engeland en Amerika) dat het slechts voor een klein groepje mensen interessant is om zoiets mogelijk te maken. Maar daarvoor moet je dus wel het goed werkende, duidelijke systeem dat we nu hebben los gaan laten. En je kunt nu toch ook al, als je dat wilt, een extra niet-officiële nummerplaat op je auto schroeven, naast je gewone nummerplaat? Op vrachtwagens zie je dat vaker omdat die wat meer ruimte hebben daarvoor, maar volgens mij is het voor personenauto's ook niet verboden. Zolang je officiële nummerplaat maar zichtbaar blijft.


- Berend Botje - 19-11-2007

Quote: 101 Teletekst ma 19 nov
**************************************
************ J O U R N A A L
***************************************
***************************************
Drenthe verwijdert lantaarnpalen... 120

Omdat hij ze niet voorbij kwam?


- Lamme Lennie - 19-11-2007

:lol: :lol:


- waf - 19-11-2007

Berend Botje Wrote:
Quote: 101 Teletekst ma 19 nov
**************************************
************ J O U R N A A L
***************************************
***************************************
Drenthe verwijdert lantaarnpalen... 120

Omdat hij ze niet voorbij kwam?

:lol: , deze ga ik op het feyenoordforum plaatsen.


- Peter - 21-11-2007

Na het naaktfilmpje van van de week zijn nu ook de foto's van Manon Thomas op internet geknald. Confused

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/32444/10cc8742/manon_thomas_vakantie_kiekjes_2.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/32444/1 ... jes_2.html</a><!-- m -->


- waf - 21-11-2007

Peter Wrote:Na het naaktfilmpje van van de week zijn nu ook de foto's van Manon Thomas op internet geknald. Confused

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/32444/10cc8742/manon_thomas_vakantie_kiekjes_2.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/32444/1 ... jes_2.html</a><!-- m -->

sneu voor haar, maar ik vind he een betere reportage dan een willekeurige playboyshoot...


- Gerben Zonderland - 21-11-2007

waf Wrote:
Peter Wrote:Na het naaktfilmpje van van de week zijn nu ook de foto's van Manon Thomas op internet geknald. Confused

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/32444/10cc8742/manon_thomas_vakantie_kiekjes_2.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/32444/1 ... jes_2.html</a><!-- m -->

sneu voor haar, maar ik vind he een betere reportage dan een willekeurige playboyshoot...

'I'll fap to that!" :waf:


- gittermaster - 21-11-2007

Past wel weer bij PSV Smile

PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18

EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.

Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.

Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.