The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 07-01-2008

Ik heb het nu 2 x gezien. Het is, volgens mij, zo nep als de kolere.
Dat mes is gewoon schoon!En er is er 1 die hem wil slaan met een stuk hout, maar die wordt door anderen tegengehouden.
Rotterdammers kunnen niet acteren.
:wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-01-2008

Adder Wrote:Ik heb het nu 2 x gezien. Het is, volgens mij, zo nep als de kolere.
Dat mes is gewoon schoon!En er is er 1 die hem wil slaan met een stuk hout, maar die wordt door anderen tegengehouden.
Rotterdammers kunnen niet acteren.
:wink:

Amsterdamse voetballers daarentegen.... :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-01-2008

Quote:Japanner naar tribunaal voor knoflook-schorsing
07/01/2008 16:02

Zijn schorsing voor het gebruik van een knoflookinfuus zit Kazuki Ganaha niet lekker. De Japanner gaat zijn straf aanvechten bij het Sporttribunaal (CAS).

De 27-jarige aanvaller van Kawasaki Frontale kreeg in mei zes wedstrijden aan zijn broek, nadat hij met een knoflookinfuus de griep had willen bestrijden. Niet de stof zelf maar de manier waarop de knoflook werd ingebracht was in strijd met de dopingreglementen.

Nadat de beroepsmogelijkheden in Japan zonder succes waren doorlopen, wil Ganaha hij via het CAS zijn gelijk halen. 'Ik heb niets gedaan in strijd met de geest van de sport', aldus Ganaha. 'Ik wil de waarheid op tafel krijgen, zodat ik mijn carrière zonder smet kan voortzetten.'

Een bierinfuus ken ik wel, maar een knoflookinfuus.... :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 07-01-2008

Adder Wrote:Ik heb het nu 2 x gezien. Het is, volgens mij, zo nep als de kolere.
Dat mes is gewoon schoon!En er is er 1 die hem wil slaan met een stuk hout, maar die wordt door anderen tegengehouden.
Rotterdammers kunnen niet acteren.
:wink:

Vriend.. dit is een filmpje dat gelekt is uit een rechtzaak (tegen die gast obvious), dit is gebruikt in de rechtzaal voor zijn veroordeling!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 07-01-2008

harry_bierdop Wrote:
Adder Wrote:Ik heb het nu 2 x gezien. Het is, volgens mij, zo nep als de kolere.
Dat mes is gewoon schoon!En er is er 1 die hem wil slaan met een stuk hout, maar die wordt door anderen tegengehouden.
Rotterdammers kunnen niet acteren.
:wink:

Vriend.. dit is een filmpje dat gelekt is uit een rechtzaak (tegen die gast obvious), dit is gebruikt in de rechtzaal voor zijn veroordeling!

Dan nog vind ik het er erg nep uitzien. Kijk dan naar dat mes op het einde!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 07-01-2008

Ja weet ik.. volgens mij is dat een 2e mes ofzo. Ik vind haar er toch niet heel nep uitzien..


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 07-01-2008

gittermaster Wrote:
harry_bierdop Wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/37634/bbdb6a10/gekke_nederlandse_man_steekt_vrouw_in_rotterdam.html

Harry; met alle respect, maar dat je dit hier plaatst vind ik onbegrijpelijk.
helemaal omdat je er niets eens bijzet dat het behoorlijk schokkend is. Ziek!

joh, het stond gewoon op de site van het ad. heel smerig idd, maar ik moet de ovj gelijk geven dat het tonen van deze beelden nodig was om te laten zien hoe de rechtsorde hiermee wordt geschokt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-01-2008

Quote:Seksvideo van nieuwe aanwinst Valencia op het internet
Ronald Koeman maakt bij het Spaanse Valencia de laatste tijd heel wat mee. Na de tegenvallende resultaten en de ruzie met de routiniers Albelda en Cañizares, is er nu commotie ontstaan rond zijn nieuwe aanwinst, Ever Banega. Dat schrijft De Telegraaf.

Er dook een seksvideo op het internet op van de 19-jarige Argentijnse middenvelder. Banega bracht zo zijn nieuwe Spaanse club onmiddellijk in verlegenheid. In de video zien we Banega enkele minuten chatten met iemand, waarna hij overgaat tot een seksuele daad. De clip duurt in totaal bijna zes minuten en is getiteld "Banega, grande desde siempre" of "Banega, altijd groot".

Valencia reageerde geschokt op de videobeelden, maar ploeggenoot Joaquin Sanchez zei dat de club al te veel problemen heeft om er echt dieper op in te gaan. "Laat ons hopen dat er geen andere incidenten meer volgen", voegde hij eraan toe.
Ever Banega trainde maandag voor de eerste keer mee. De Argentijnse jeugdinternational tekende een contract voor 5,5 jaar bij Valencia.

Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 09-01-2008

Mukkus Wrote:
Quote:Seksvideo van nieuwe aanwinst Valencia op het internet
Ronald Koeman maakt bij het Spaanse Valencia de laatste tijd heel wat mee. Na de tegenvallende resultaten en de ruzie met de routiniers Albelda en Cañizares, is er nu commotie ontstaan rond zijn nieuwe aanwinst, Ever Banega. Dat schrijft De Telegraaf.

Er dook een seksvideo op het internet op van de 19-jarige Argentijnse middenvelder. Banega bracht zo zijn nieuwe Spaanse club onmiddellijk in verlegenheid. In de video zien we Banega enkele minuten chatten met iemand, waarna hij overgaat tot een seksuele daad. De clip duurt in totaal bijna zes minuten en is getiteld "Banega, grande desde siempre" of "Banega, altijd groot".

Valencia reageerde geschokt op de videobeelden, maar ploeggenoot Joaquin Sanchez zei dat de club al te veel problemen heeft om er echt dieper op in te gaan. "Laat ons hopen dat er geen andere incidenten meer volgen", voegde hij eraan toe.
Ever Banega trainde maandag voor de eerste keer mee. De Argentijnse jeugdinternational tekende een contract voor 5,5 jaar bij Valencia.

Wink

Ik heb het filmpje al gezien, hij laat alleen zijn swans even zien. Zo schokkend is dat niet.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://video.jaggle.nl/20080108_ever_banega.wmv">http://video.jaggle.nl/20080108_ever_banega.wmv</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 09-01-2008

Quote:Man ontmoet echtgenote in bordeel
Uitgegeven: 9 januari 2008 17:14

WARSCHAU - Een Poolse man kreeg bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: hij trof zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.

"Wat doe jij hier?" vroeg de verbouwereerde man aan zijn vrouw. Die zou wat bijverdienen, maar had tegen haar man verteld dat zij dat in een winkel in een dichtbijgelegen stad deed.

Het stel dat veertien jaar getrouwd is geweest, gaat nu scheiden, zo meldde de Poolse krant Super Express woensdag.

hij:"HOER!" zij:"HOERENLOPER!"
:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 10-01-2008

Is dat de beste punchline die je bij dit verhaal kunt verzinnen? Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 10-01-2008

Treesong Wrote:Is dat de beste punchline die je bij dit verhaal kunt verzinnen? Confused

Hoera een prijsvraag!!! Iemand een betere?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 10-01-2008

Een Poolse man krijgt bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: Hij treft zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.

"Wat doe jij hier?" vraagt de verbouwereerde man aan zijn vrouw.
Zegt die vrouw: ...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 10-01-2008

Wat valt er te winnen met deze prijsvraag? En waarom is het een Poolse man?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - goa - 10-01-2008

Berend Botje Wrote:Wat valt er te winnen met deze prijsvraag? En waarom is het een Poolse man?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/1384832/122/Man_ontmoet_echtgenote_in_bordeel.html">http://www.nu.nl/news/1384832/122/Man_o ... rdeel.html</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 10-01-2008

Treesong Wrote:Een Poolse man krijgt bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: Hij treft zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.

"Wat doe jij hier?" vraagt de verbouwereerde man aan zijn vrouw.
Zegt die vrouw: ...

Jij plukt bollen, ik ballen!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 10-01-2008

Treesong Wrote:Is dat de beste punchline die je bij dit verhaal kunt verzinnen? Confused

Sorry, ik moet sinds kort werken voor mijn geld.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 10-01-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Is dat de beste punchline die je bij dit verhaal kunt verzinnen? Confused

Sorry, ik moet sinds kort werken voor mijn geld.

Die is al iets beter!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-01-2008

Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Is dat de beste punchline die je bij dit verhaal kunt verzinnen? Confused

Sorry, ik moet sinds kort werken voor mijn geld.

Die is al iets beter!

cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 10-01-2008

Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Een Poolse man krijgt bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: Hij treft zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.

"Wat doe jij hier?" vraagt de verbouwereerde man aan zijn vrouw.
Zegt die vrouw: ...

Jij plukt bollen, ik teel ballen!

Excuus, ik kon het niet laten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 10-01-2008

Berend Botje Wrote:Een Poolse man krijgt bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: Hij treft zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.

"Wat doe jij hier?" vraagt de verbouwereerde man aan zijn vrouw.
Zegt die vrouw: "Excuus, ik kon het niet laten."

Ik snap hem niet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bor de Wolf - 10-01-2008

Quote:OM komt met maatregel jonge boefjes

Het Openbaar Ministerie introduceert op 1 februari een nieuwe maatregel voor de aanpak van jeugdige criminelen: de "gedragsbeïnvloedende maatregel".
Bedoeling is het tij te keren voor jongeren die dreigen af te glijden naar de misdaad. De maatregel zal worden gecombineerd met zorg voor gezinsleden van de potentieel aankomende boef.
De Amsterdamse hoofdofficier van justitie Leo de Wit verwacht veel van deze nieuwe pedagogische aanpak, zo liet hij donderdag een nieuwjaarsbijeenkomst weten.

[Image: Tree-Hugging-Hippies-Magnet-I11756032.jpeg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 10-01-2008

Bor de Wolf Wrote:
Quote:OM komt met maatregel jonge boefjes

Het Openbaar Ministerie introduceert op 1 februari een nieuwe maatregel voor de aanpak van jeugdige criminelen: de "gedragsbeïnvloedende maatregel".
Bedoeling is het tij te keren voor jongeren die dreigen af te glijden naar de misdaad. De maatregel zal worden gecombineerd met zorg voor gezinsleden van de potentieel aankomende boef.
De Amsterdamse hoofdofficier van justitie Leo de Wit verwacht veel van deze nieuwe pedagogische aanpak, zo liet hij donderdag een nieuwjaarsbijeenkomst weten.

[Image: Tree-Hugging-Hippies-Magnet-I11756032.jpeg]

Tsk tsk... ze moeten gewoon Steve Brown even bellen!

[Image: 200707141184448472_65642.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 11-01-2008

Arts blijkt psychiatrisch patiënt
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2008 @ 09:29
De politie heeft half november een arts-assistent weggehaald bij de GGZ Zoetermeer omdat de man zelf psychiatrisch patiënt bleek te zijn. Een woordvoerster van de politie bevestigde vandaag berichtgeving over de zaak in De Telegraaf.

De man was sinds begin november actief voor de instelling voor geestelijke gezondheidszorg, na bemiddeling door een uitzendbureau. Twee weken later ontdekte de directeur van GGZ Zoetermeer dat de arts-assistent via een gerechtelijke machtiging zelf onder toezicht stond van een andere instelling, in Den Haag.

De politie werd ingeschakeld en de psychiatrisch patiënt werd, naar verluidt hevig tegenstribbelend, teruggebracht naar de plek waar hij onder behandeling stond.

Welke geestelijk instabiele types uit Zoetermeer kennen we hier ook alweer?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 11-01-2008

Kwam Dommel niet uit Zoetermeer.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 11-01-2008

Politie: 24uur-staking op 23 januari
Ajax, FC Utrecht en de KNVB kunnen mogelijk op zoek naar een alternatieve datum voor de thuiswedstrijd van Ajax tegen FC Utrecht. De politiebonden dreigen namelijk met een 24-uurs staking van alle politiebureaus in Amsterdam, als minister Ter Horst geen nieuw salarisbod doet. De staking staat gepland voor 23 januari, de dag dat Ajax thuis speelt tegen FC Utrecht.

-
Gaan we weer.. Xtragaap4de


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - centre court - 11-01-2008

anders gooien er net ff bij Boulevard het gerucht erin dat koningin Bea een herseninfarct zou hebben of zelfs dood zou zijn. die bolle vd Linden heeft dit meteen maar even proberen te ontzenuwen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 12-01-2008

Quote:za 12 jan 2008, 18:52 | 2 reacties
A16 verzakt weer
AMSTERDAM - De A16 bij Prinsenbeek richting Antwerpen begint op sommige plaatsen flink te verzakken.Rijkswaterstaat moet weer ingrijpen op de drukke route richting België. De weg ligt er pas vier jaar, maar bevat nu al flink wat kuilen.

Volgens BN/De Stem gaat het vooral om de rechterrijstrook ter hoogte van waterplas De Kuil. Deze plas is voor de aanleg van de nieuwe snelweg destijds gedeeltelijk gedempt. Volgens een deskundige heeft de grond zich toentertijd in een te korte periode onvoldoende kunnen zetten.

Dit in combinatie met de grote hoeveelheid vrachtverkeer die dagelijks over de A16 rijdt, zou de oorzaak van de verzakkingen zijn. Het gaat om een traject van vierhonderd meter.

Rijkswaterstaat zegt tegen de krant dat er nog geen grote risico's zijn maar zal de strook eind deze maand opnieuw gaan herstellen. Dat gaat twee nachten duren.

Dan vraag je er gewoon om.... :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 14-01-2008

*spamalert*

http://www.bordweeropschoot.nl

Steunen dat initiatief!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 14-01-2008

Hoef Wrote:*spamalert*

http://www.bordweeropschoot.nl

Steunen dat initiatief!

zeker een initiatief van ajakkessieden? :razz: ik snap wel dat zij het voetbal weer bij de nos willen hebben ja, het ging een stuk beter toen deze brainwashomroep nog wekelijk op tijd z'n temmingmakerij mocht spuien. :razz: