The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 08-02-2008

Kleine Jan Wrote:Reclassering staakt helpen Glenn Helder
door onze correspondent
ALKMAAR - Reclassering Nederland wil niets meer te maken hebben met ex-voetballer Glenn Helder.

Dat bleek gisteren bij de rechtbank in Alkmaar waar de oud-speler van onder andere het Nederlands elftal terecht moest staan wegens stalking en bedreiging van zijn ex-vriendin. Maar ook de mishandeling van de nieuwe vriend van de moeder van zijn kind. Helder bestookte zijn ex en haar vriend met tientallen sms'jes met daarin allerlei bedreigingen. Zoals 'Ik zal je pijn doen. Dit eindigt in een fucking bloedbad' en 'Ik maak je af.' Ook bedreigde hij de vrouw, met wie hij veertien jaar een relatie had, met een revolver.

Uit psychiatrisch onderzoek is gebleken dat de 39-jarige Helder lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis

Hiervoor dient hij behandeld te worden, maar de reclassering trekt de handen van de ex-voetballer af na een eerdere aanvaring met een van de medewerkers.

ongelooflijk treurig verhaal. hij was toch tijdens zijn voetballoopbaan al gokverslaafd dacht ik? typisch voorbeeld van iemand die geen hersencellen meer over heeft als die andere 2 aan het voetballen zijn. typische leidse pleb ook.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 08-02-2008

Hij was toen al gokverslaafd ja... Heb ooit tegen hem gespeeld in een oefenwedstrijd tegen NAC en toen werd er ook al met hem gedold... eeeeeeeeeeej Glen, wedden dat je die bal niet haalt! :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 08-02-2008

Ekslem Wrote:Hij was toen al gokverslaafd ja... Heb ooit tegen hem gespeeld in een oefenwedstrijd tegen NAC en toen werd er ook al met hem gedold... eeeeeeeeeeej Glen, wedden dat je die bal niet haalt! :lol:

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 12-02-2008

Coach vergiftigt voetbalteam
Twee Iraakse kinderen zijn overleden door vergiftigde cake bij een voetbalclub in Bagdad. De cake was een cadeau van een coach die weer was teruggekeerd nadat hij eerst wegens slecht resultaat was opgestapt. Vijf kinderen raakten ernstig ziek door de cake, die vergiftigd bleek te zijn met thallium. De doden zijn twee zoons van een bestuurslid; een veertienjarige jongen en een achttien maanden oud kind, aldus de voorzitter van de club. De Iraakse politie heeft de coach opgepakt. Ook onderzoeken de autoriteiten de bakkerij waar de cake zou zijn gemaakt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 12-02-2008

Speciaal voor Mukkus:

Geboortegolf bij schaapskuddes Overijssel
Uitgegeven: 12 februari 2008 11:23

DALFSEN - De schaapskuddes op de Lemelerberg en het Wierdense Veld van Landschap Overijssel hebben te maken met een forse geboortegolf. Bij de kudde op de Lemelerberg zijn de afgelopen dagen 160 lammetjes geboren, zei herder Teun Heuver dinsdag. Februari is traditioneel de geboortemaand voor de lammetjes. "Dit jaar heb ik echter met een opvallend groot aantal tweelingen te maken", aldus

Jij was toch op vakantie naar Overijssel in de herfstvakantie?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 12-02-2008

[Image: Clipboard01.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 12-02-2008

Gerben Zonderland Wrote:Jij was toch op vakantie naar Overijssel in de herfstvakantie?

Nee.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 12-02-2008

'Robben moet opnieuw leren lopen'
Uitgegeven: 12 februari 2008 14:25
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 14:26

MADRID - De vele blessures van Arjen Robben komen door een verkeerde looptechniek. Dat concluderen enkele leden van de medische staf van Real Madrid in de Spaanse krant El Pais. "Robben moet opnieuw leren lopen", aldus een fysiotherapeut.
De vleugelspits speelde zondag na langdurig blessureleed weer eens negentig minuten mee in de wedstrijd tegen Real Valladolid.

Verbeteren
De regerend kampioen won met 7-0, Robben tekende voor de derde treffer. "Zijn looptechniek is niet goed, we proberen hem daarin te verbeteren", aldus de medische staf van Real Madrid.

Volgens een fysiotherapeut moet de 31-voudig international (8 doelpunten) op het veld lopen zoals hij dat op een loopband zou doen. "Zijn vroegere loopje vergt veel energie en veroorzaakt snel spierblessures. Robben moet zijn aangeleerde manier van lopen afleren", zegt hij in de Spaanse krant.

Het verbazende hieraan vind ik dat nog nooit eerder 'wetenschappelijk' geconstateerd is dat zijn manier van lopen, blijkbaar, blessures veroorzaakt. Als je zo'n nichterig loopje hebt kan dat nooit goed voor je zijn! Smile


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ad Wim - 13-02-2008

Quote:'Samenvattingen weer terug bij NOS'
De NOS haalt volgens De Telegraaf de rechten van de Eredivisie-samenvattingen binnen. De publieke omroep had het hoogste bod en zou daarom de grote favoriet zijn.

De Eredivisie CV stelde enkele dagen geleden een tweede biedingsronde in, omdat de eerste biedingen zwaar tegenvielen. Dinsdag was de deadline van de tweede ronde.

De SBS heeft volgens de ochtendkrant helemaal geen nieuw bod meer gedaan, terwijl het bod van RTL ver onder die van de NOS ligt. De publieke omroep zou twaalf miljoen euro per jaar willen betalen, terwijl de afgelopen jaren nog 35 miljoen euro per jaar werd betaald.

Er bestaat echter ook een kans dat de NOS de rechten alsnog misloopt. Als de ECV namelijk een eigen Eredivisiekanaal opzet, dan lijkt een samenwerking met bijvoorbeeld RTL of SBS niet uitgesloten.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 13-02-2008

Mag dat zomaar? Als ik dat soort dingen lees, dan krijg ik allemaal weer Sport (Z)even-visioenen/nachtmerries.
Hoe zou het trouwens met Frank Masmeijer zijn? :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fred Naaigaren - 13-02-2008

Gerben Zonderland Wrote:Hoe zou het trouwens met Frank Masmeijer zijn? :-k

Ben meer benieuwd hoe het met Sandra gaat, wat een heerlijk wijf was dat zeg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-02-2008

Fred Naaigaren Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Hoe zou het trouwens met Frank Masmeijer zijn? :-k

Ben meer benieuwd hoe het met Sandra gaat, wat een heerlijk wijf was dat zeg.

Confused

[Image: sandra01.jpg]

Sinds die kleine saté babi boy zich meer bezighoudt met liedjes zingen, staat Sandra wrs gewoon weer thuis achter de potten en pannen om die werkloze prutser van een Frank te voeren

*EDIT* Oh nee, Frank werkt nog!

Quote:Tegenwoordig runt hij enkele witgoedzaken in Antwerpen.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 13-02-2008

Ze was ook altijd sidekick van de gezellige roerbakker Lonny G. Daar keek ik op zondagochtend nog wel eens naar... Hee, daar is Frank ook weer! =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.lonnys.nl/index.php?id=49">http://www.lonnys.nl/index.php?id=49</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 13-02-2008

Gomes wil tot 2013 bij PSV blijven

Heurelho Gomes heeft het buitengewoon goed naar zijn zin in Nederland. Zo goed zelfs, dat hij er niet voor terugdeinst in de media zijn liefde te verklaren aan PSV. De Braziliaan geeft aan dat als het aan hem ligt, hij nog tot 2013 te bewonderen zal zijn in Eindhoven. “Ik heb tot 2013 bijgetekend en dien dat contract in principe uit. Daarna is het tijd om naar Brazilië, naar huis te gaan. Wat er tussen nu en 2013 gebeurt, ligt echter niet alleen aan mij,” aldus de goalie, die zich sterk maakte voor de komst van de Braziliaanse keeperstrainer Flávio Tenius richting Nederland.

Gomes is, ondanks het feit dat hij geregeld in verband wordt gebracht met Europese topclubs, absoluut niet bezig met een vertrek. “Ik ben niet op zoek naar een andere club en ik ben dat nóóit geweest. Ik voel me thuis in Eindhoven,” besluit hij in De Telegraaf.

=D> =D> =D> =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 13-02-2008

Hoe zit dat met die inburgeringscursus van die pierlala? De laatste keren dat hij geïnterviewd werd kwam er geen normaal woord Nederlands uit.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 13-02-2008

Raad steggelt over naam 'Moekesgat'
Uitgegeven: 13 februari 2008 16:22

TER APEL - In de gemeenteraad van het Groningse Vlagtwedde is gesteggel ontstaan over 'Moekesgat', de naam van het lokale zwembad en de bijbehorende camping in Ter Apel, dat onder deze gemeente valt.
Het CDA in de raad vindt dat de term verkeerde associaties kan oproepen en pleit voor de naam 'Moekespark'.
Volgens CDA-fractievoorzitter Hilbrand Sinnema zouden mensen bij de naam Moekesgat, wat in het Nederlands 'moeders kont' betekent, verkeerde dingen in hun hoofd kunnen halen. Hij is er daarom voorstander van de naam te wijzigen, laat hij woensdag weten.

Afgraving
De PvdA in de raad zegt geen problemen met de naam te hebben, maar pleit ervoor de keuze van een nieuwe naam over te laten aan de inwoners van Vlagtwedde.

Overigens is de naam volgens Sinnema afkomstig van een eerdere eigenaar van het zwembad, die 'Moeke' heette. Omdat het zwembad aangelegd is in een zandafgraving is er 'Moekesgat' van gemaakt, zegt de fractievoorzitter.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 13-02-2008

Gerben Zonderland Wrote:Raad steggelt over naam 'Moekesgat'
Uitgegeven: 13 februari 2008 16:22

TER APEL - In de gemeenteraad van het Groningse Vlagtwedde is gesteggel ontstaan over 'Moekesgat', de naam van het lokale zwembad en de bijbehorende camping in Ter Apel, dat onder deze gemeente valt.
Het CDA in de raad vindt dat de term verkeerde associaties kan oproepen en pleit voor de naam 'Moekespark'.
Volgens CDA-fractievoorzitter Hilbrand Sinnema zouden mensen bij de naam Moekesgat, wat in het Nederlands 'moeders kont' betekent, verkeerde dingen in hun hoofd kunnen halen. Hij is er daarom voorstander van de naam te wijzigen, laat hij woensdag weten.

Afgraving
De PvdA in de raad zegt geen problemen met de naam te hebben, maar pleit ervoor de keuze van een nieuwe naam over te laten aan de inwoners van Vlagtwedde.

Overigens is de naam volgens Sinnema afkomstig van een eerdere eigenaar van het zwembad, die 'Moeke' heette. Omdat het zwembad aangelegd is in een zandafgraving is er 'Moekesgat' van gemaakt, zegt de fractievoorzitter.

Dan mag het Brabantse Stampersgat ook wel eens van naam veranderen :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 13-02-2008

Gerben Zonderland Wrote:Hoe zit dat met die inburgeringscursus van die pierlala? De laatste keren dat hij geïnterviewd werd kwam er geen normaal woord Nederlands uit.

Als we toch die Braziliaanse keeperstrainer krijgen, dan moet Roorda eerder aan een cursus Portugees gaan beginnen. :p


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 14-02-2008

Vrouw eist namen winnaars seksveiling
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2008 @ 10:19
Icoon OpmerkelijkEen Duitse vrouw die zich vorig jaar in een geile bui voor seks aanbod in een internetveiling, mag de namen weten van de zes mannen met wie ze het bed deelde. Dat heeft een Duitse rechtbank geoordeeld.

Reden is dat de vrouw van één van de zes winnaars van de veiling zwanger is geraakt. De vrouw kende de mannen echter alleen maar onder hun nicknames van het internet. De internetprovider die de veiling verzorgde, weigerde de echte namen van de winnaars te geven. Die beriep zich op een vertrouwelijkheidsclausule in de deelnamevoorwaarden van de veiling.

De rechtbank is echter van oordeel dat het kind er recht op heeft de naam van de vader te weten, en dat dit zwaarder weegt dan de vertrouwelijkheidsclausule. De vrouw zal nu middels DNA-onderzoek op zoek kunnen naar de vader van haar kind.

#-o


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 14-02-2008

'Tottenham onder Jol was 100 kilo te zwaar'
Geschreven door Bart van de Laak op donderdag, 14 februari om 12:15

De selectie van Tottenham Hotspur staat al sinds oktober op dieet. Volgens de Spaanse conditietrainer van de club, Marcos Álvarez, was de selectie bij elkaar ruim honderd kilo te zwaar toen Juande Ramos het trainersstokje overnam van Martin Jol.

“Bij aankomst beseften we meteen dat de groep veel te veel extra kilo’s met zich meezeulde”, zei Alvarez tegen het Spaanse radiostation Cadena SER. “De spelers hebben er nu gezamenlijk veertig tot vijftig kilo afgetraind. Het laatste deel zal het moeilijkste deel worden.”

Álvarez kwam in het kielzog van Ramos mee naar de Londenaren. “Ik heb in oktober met de club gepraat en we hebben gezamenlijk een fitnessplan op poten gezet. Sindsdien hebben we een hoop vet in spieren omgezet”, aldus Álvarez.

A) Jol was zelf de laatste jaren volgens mij flink afgevallen, dus het is apart dat de spelersgroep dan wel te zwaar is.
B) Spieren zijn zwaarder dan vet, dus alleen gewicht zegt niet zoveel.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 15-02-2008

Schaamlipvergroting 'hot' in Rwanda
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2008 @ 16:00
Icoon Not Safe For Work (NSFW) Hoewel de Wereldgezondheidsorganisatie WHO schaamlipvergroting op de lijst van genitale verminkingen heeft geplaatst, is die ingreep voor vrouwen in Rwanda een schoonheidsideaal. De vrouwen beginnen al op jonge leeftijd met het oprekken van hun kleine schaamlippen. Dit doen ze omdat het zowel voor henzelf als voor hun partner plezierig is.

Dat hebben sociologe Marian Koster en antropologe Lisa Price van de Wageningen Universiteit toevallig ontdekt, toen zij in Rwanda waren voor een promotieonderzoek naar de gevolgen van de genocide in dat land.

Tot nu toe was niet bekend dat vrouwen in een aantal Afrikaanse landen vrijwillig aan schaamlipvergroting doen. De Wageningse onderzoeksters publiceren over hun ontdekking in het februarinummer van het gezaghebbende wetenschappelijke tijdschrift Culture, Health en Sexuality.

Hoe doen ze dat? Gewichten er aan hangen? Schoteltjes en ringen erin? En dan een stok er doorheen en daar weer gewichten aan? Gelukkig fietsen ze daar niet zoveel, anders hingen die spatlappen de hele tijd in het ketting...

Edit: mysterie opgelost.

Pasta
Rwandese meisjes maken een pasta van soorten onkruid dat in Afrikaanse landen overal groeit. Die pasta smeren ze op hun kleine schaamlippen, die ze daarna met de hand uitrekken. Onderzoek van Koster en Price heeft aangetoond dat de gebruikte plantensoorten een sterke antibacteriële werking hebben en mogelijk ook voor lichte verdoving zorgen.

De meisjes houden hun handelwijze meestal tot aan hun trouwdag vol. Dan zijn de geslachtsdelen centimeters langer geworden. Het ritueel is in Rwanda zo inburgerd onder vrouwen, dat zelfs kranten en radio er positieve aandacht aan besteden, stelt Koster.

Volgens de WHO valt schaamlipvergroting onder dezelfde noemer als vrouwenbesnijdenis. Koster vindt dat op basis van haar onderzoek niet terecht. "Ik ben geen voorstander van welke genitale ingreep dan ook, maar vrouwen in Rwanda ervaren dit helemaal niet als verminking. De methode die ze gebruiken is voor hun lichaam niet schadelijk en volgens hen is de seks veel beter. Je moet uitkijken dat je geen cultuuruiting gaat bestrijden."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-02-2008

Discussie doelpunt Danny Koevermans eindelijk gesloten
15 februari 2008 10:30
Clubtopscorer Danny Koevermans heeft tot nu toe twaalf goals gemaakt in de competitie. En geen elf, zoals statistiekenbureau Infostrada bleef beweren. Dat is de uitspraak van de KNVB, die net als PSV wijst op het wedstrijdformulier dat is ondertekend door de arbiter. “Ik wist al dat helemaal terecht is, maar ben er blij mee.”


Danny Koevermans scoorde tegen Roda JC het eerste PSV-doelpunt.
Wedstrijdformulier
De ‘discussie’ liep sinds de wedstrijd PSV-Roda JC op 7 december vorig jaar. Koevermans scoorde het eerste doelpunt van PSV, een schot dat via verdediger Jean Paul Saeijs in het doel belandde. Scheidsrechter Nijhuis kende het doelpunt toe aan Koevermans en noteerde dat ook op het officiële wedstrijdformulier, dat hij vervolgens ondertekende. PSV en diverse media, waaronder Voetbal International, hielden altijd aan dat Koevermans een geldige treffer had gemaakt. Ook andere media deden dat, maar statistiekenbureau Infostrada beweerde echter dat het een eigen goal was en bleef volhouden dat Koevermans het doelpunt niet op zijn naam zou krijgen. Aan het meningsverschil is nu een eind gekomen. De KNVB is namelijk niet van plan om de toekenning van het doelpunt te heroverwegen. “Wij gaan uit van het wedstrijdformulier. Pas als een KNVB-lid bezwaar maakt kunnen we er nog een keer naar kijken. Het wedstrijdformulier is door beide clubs en de scheidsrechter ondertekend”, aldus de bond.


Geen principekwestie
Infostrada, dat de statistieken van topscorers bijhoudt en wedstrijdgegevens levert aan onder meer RTL en het AD, bindt nu ook in en maakt er geen principekwestie van. “We kennen de goal ook aan Koevermans toe, ondanks het feit dat we het er eigenlijk mee oneens zijn.” Danny Koevermans maakte er zelf geen halszaak van, maar vindt deze uitkomst niet meer dan terecht. “Je kunt er wel met zeven man naar blijven kijken en elkaar steunen, maar er zijn twee mensen die er het dichtst bij stonden: Saeijs en ik. Aan hén moet je het vragen. Ik geef namelijk ook nog toe dat het laatste zetje via hem ging, maar die bal was er door mijn schot in gegaan”, aldus Koevermans vrijdagochtend. “Ik ben er blij mee, weer een goaltje erbij. Terecht vind ik.” PSV stelde onder meer het wedstrijdformulier beschikbaar aan Infostrada om de discussie hierover te voeden.


Werkgroep voor (eigen) goals
De KNVB wil nu voor komend seizoen een platform instellen dat zich gaat buigen over eigen doelpunten. Aanleiding is de discussie die dit seizoen niet alleen is ontstaan over Koevermans maar ook over Ajacied Klaas Jan Huntelaar. De werkgroep, bestaande uit deskundigen uit het voetbal, moet criteria gaan opstellen waaraan een (eigen) doelpunt moet voldoen. Het is niet de bedoeling dat deze kenners steeds na een discutabele goal bij elkaar komen. In Engeland bestaat ook het Dubious Goals Committee, die op ad hocbasis bij elkaar komt om omstreden goals te bespreken. Gemiddeld gaan deze deskundigen, onder wie drie ex-profs van wie de identiteit geheim blijft, drie tot vier keer per jaar aan tafel zitten. Overigens krijgt Klaas Jan Huntelaar zijn omstreden doelpunt níet toegekend. Hij claimde in de wedstrijd tegen FC Twente een treffer en tekende bezwaar aan tegen het gegeven eigen doelpunt, maar de KNVB wil de werkgroep niet middenin het seizoen in het leven roepen maar pas volgend voetbaljaar. En Danny Koevermans hoopt alleen maar, als hem speeltijd gegeven wordt, in zijn eerstvolgende wedstrijd nummer dertien en/of veertien van dit seizoen voor PSV te kunnen maken.

Bronnen: AD Sportwereld, PSV Media

-
Hoop heisa om weinig al kan ik het me van Huntelaar wel voorstellen ivm de gouden schoen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-02-2008

En Gomes is weer jarig:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22694">http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22694</a><!-- m -->

:p


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 15-02-2008

Peter Wrote:En Gomes is weer jarig:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22694">http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22694</a><!-- m -->

:p

Ga dit lekker op het PSV-forum doen man... zometeen plaats je nog het bericht dat het nichtje van de uitbater van het PSV-home haar toilet roze heeft geschilderd.... :crazy:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-02-2008

Het nichtje van de uitbater van het PSV-home heeft haar toilet roze geschilderd!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psv.nl/">http://www.psv.nl/</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 17-02-2008

Onlangs schreef Het Parool een artikel over de wenselijkheid van wielklemmen, met name de invloed op het toerisme. De fotoredactie vond het blijkbaar wel aardig daar de volgende foto bij te plaatsen:

[Image: Clipboard01-1.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 18-02-2008

Quote:‘Van Hanegem overweegt te stoppen’

Willem van Hanegem overweegt te stoppen als trainer van FC Utrecht, zo meldt RTV Utrecht. Volgens de regionale omroep zal hij dit maandagavond in het sportprogramma Namen & Rugnummers wereldkundig maken.

Naar verluidt ontnemen de scheidsrechters hem het plezier in het werken als trainer en heeft hij zelfs de indruk dat de club uit de Domstad vanwege zijn aanwezigheid structureel wordt benadeeld. Van objectieve leiding is geen sprake meer, zo oordeelt de coach van de Domstedelingen.

Van Hanegem was eerder werkzaam als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Na het EK in 2004 werd zijn contract niet verlengd. Verder was De Kromme onder meer hoofdtrainer bij Feyenoord, AZ en Sparta Rotterdam.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 18-02-2008

Mukkus Wrote:
Quote:‘Van Hanegem overweegt te stoppen’

Willem van Hanegem overweegt te stoppen als trainer van FC Utrecht, zo meldt RTV Utrecht. Volgens de regionale omroep zal hij dit maandagavond in het sportprogramma Namen & Rugnummers wereldkundig maken.

Naar verluidt ontnemen de scheidsrechters hem het plezier in het werken als trainer en heeft hij zelfs de indruk dat de club uit de Domstad vanwege zijn aanwezigheid structureel wordt benadeeld. Van objectieve leiding is geen sprake meer, zo oordeelt de coach van de Domstedelingen.

Van Hanegem was eerder werkzaam als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Na het EK in 2004 werd zijn contract niet verlengd. Verder was De Kromme onder meer hoofdtrainer bij Feyenoord, AZ en Sparta Rotterdam.

dit zou echt heel treurig zijn. wat een jankerd zeg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 18-02-2008

Kan van Gaal een voorbeeld aan nemen! :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 18-02-2008

FC Utrecht niet akkoord: 'Er klopt echt iets niet'
18/02/2008 20:00

FC Utrecht gaat niet akkoord met schikkingsvoorstel van de KNVB van twee wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk, voor Tim Cornelisse. De verdediger werd afgelopen zondag na een kwartier spelen van het veld gestuurd in de verloren thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo (1-4).

'Het was overduidelijk geen rode kaart waard', zegt voorzitter Jan Willem van Dop boos tegen VI.nl. 'Het is al de zoveelste keer dat het scheidsrechterskorps ons benadeelt en ik deel zodoende ook de frustratie van Willem van Hanegem dat ze ons niet objectief beoordelen.'

Van Dop vertelt dat hij de KNVB al eerder aanschreef na de rode kaart van Sander Keller in de uitwedstrijd tegen Ajax (2-0), waarvoor de verdediger vier wedstrijden geschorst werd waarvan één voorwaardelijk.

Van Dop: 'Ik wilde uit monde van de KNVB horen: Wat is er nou zo anders aan de overtreding van Keller in vergelijking met die dodemansschop die Edgar Davids uitdeelde in de wedstrijd tegen PSV? Want Edgar Davids kreeg slechts twee wedstrijden! Dan klopt er echt iets niet. Maar de KNVB antwoordde dat het geen inhoudelijke toelichting wilde geven op de schorsing van Davids. Als dat al niet kan, is het niet zo gek dat wij gaan twijfelen.'

Van Dop hoopt spoedig op een antwoord van directeur betaald voetbal Henk Kesler. 'En zo niet', waarschuwt de preses, 'zal ik mijn onvrede laten merken op de voorjaarsvergadering.'

--
In Utrecht zijn ze der eindelijk ook achter dat Ajax te pas en te onpas bevoordeeld wordt door de KNJB. Xtragaap4de