The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 19-02-2008

Quote:In Utrecht zijn ze der eindelijk ook achter dat Ajax te pas en te onpas bevoordeeld wordt door de KNJB.
he Peter probeert een Waf-imitatie...
Lukt niet Peter, bij jou komt dat op de een of andere manier niet over...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 19-02-2008

gittermaster Wrote:
Quote:In Utrecht zijn ze der eindelijk ook achter dat Ajax te pas en te onpas bevoordeeld wordt door de KNJB.
he Peter probeert een Waf-imitatie...
Lukt niet Peter, bij jou komt dat op de een of andere manier niet over...

Maar hij heeft wel gelijk :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-02-2008

Kalmerende sinaasappelgeur voor politiekorps
Uitgegeven: 19 februari 2008 09:20
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 09:49

AMSTERDAM - Na proeven met chocolade om agressie tegen te gaan en de inmiddels landelijk bekende mosquito tegen hangjongeren heeft het politiekorps van Rotterdam Rijnmond opnieuw in de roos geschoten met een experiment.
Ditmaal met sinaasappelgeur die wordt losgelaten in het hoofdbureau van politie. Dit heeft een positief effect op de medewerkers en een rustgevende werking op arrestanten, aldus personeelsblad 'Geboeid'.
Met het geurexperiment dat in januari is begonnen, wordt onderzocht of medewerkers zich prettiger gaan voelen en wat de uitwerking is op arrestanten. Later wordt ook gekeken wat het publiek dat het politiebureau bezoekt ervan vindt. Uit de eerste resultaten blijkt de geur vooral goed te werken op de arrestantenafdeling, de vraag naar kalmerende middelen nam af.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-02-2008

Gerben Zonderland Wrote:Kalmerende sinaasappelgeur voor politiekorps
Uitgegeven: 19 februari 2008 09:20
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 09:49

AMSTERDAM - Na proeven met chocolade om agressie tegen te gaan en de inmiddels landelijk bekende mosquito tegen hangjongeren heeft het politiekorps van Rotterdam Rijnmond opnieuw in de roos geschoten met een experiment.
Ditmaal met sinaasappelgeur die wordt losgelaten in het hoofdbureau van politie. Dit heeft een positief effect op de medewerkers en een rustgevende werking op arrestanten, aldus personeelsblad 'Geboeid'.
Met het geurexperiment dat in januari is begonnen, wordt onderzocht of medewerkers zich prettiger gaan voelen en wat de uitwerking is op arrestanten. Later wordt ook gekeken wat het publiek dat het politiebureau bezoekt ervan vindt. Uit de eerste resultaten blijkt de geur vooral goed te werken op de arrestantenafdeling, de vraag naar kalmerende middelen nam af.

hoe kom jij toch altijd aan dit soort viva artikelen. djeez...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-02-2008

gittermaster Wrote:
Quote:In Utrecht zijn ze der eindelijk ook achter dat Ajax te pas en te onpas bevoordeeld wordt door de KNJB.
he Peter probeert een Waf-imitatie...
Lukt niet Peter, bij jou komt dat op de een of andere manier niet over...

ik vind het ook vrij overtuigend. =D> eenieder die meehelpt om 'het grote 'joodse' complot' te ontrafelen is welkom uiteraard.

gister zou in het gesprek weer die barend hebben zitten foeteren dat het toch belachelijk is dat hij niet welkom is in de kuip. er is er oprecht van overtuigd dat dat komt omdat hij Joods is. als hij niet weet dat dat is omdat het zo'n uitgesproken ajakkessied is, dan heb je toch wel een plaat voor je kop. en ook maar zeiken op gerard cox begreep ik, terwijl hij net zo opruiend, zo niet opruiender werkt.

maar ja, als je een scheet laat in zijn buurt ben je al een antisemiet omdat je hem dan vergast.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 19-02-2008

Ik zal even een topic voor Gerrit openen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 22-02-2008

:lol:

Quote:Chauffeur zet Liverpool-speler uit taxi
22 februari 2008


Martin Skrtel maakte onlangs een overwacht korte taxirit mee. De 23-jarige verdediger van Liverpool werd door de chauffeur zonder pardon uit de bolide gezet. De man bleek een onvoorwaardelijke supporter van rivaal Everton te zijn.

"Op het moment dat de chauffeur merkte dat hij een speler van Liverpool vervoerde, moest ik te voet verder", aldus Skretel in de Slovaakse krant Pravda. De verdediger maakte afgelopen maand de overstap van Zenit Sint Petersburg naar Liverpool.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 22-02-2008

Ekslem Wrote::lol:

Quote:Chauffeur zet Liverpool-speler uit taxi
22 februari 2008


Martin Skrtel maakte onlangs een overwacht korte taxirit mee. De 23-jarige verdediger van Liverpool werd door de chauffeur zonder pardon uit de bolide gezet. De man bleek een onvoorwaardelijke supporter van rivaal Everton te zijn.

"Op het moment dat de chauffeur merkte dat hij een speler van Liverpool vervoerde, moest ik te voet verder", aldus Skretel in de Slovaakse krant Pravda. De verdediger maakte afgelopen maand de overstap van Zenit Sint Petersburg naar Liverpool.


Da's nog netjes. Als Sjonnie Heitinga in Rotterdam een taxi neemt, wordt-ie vast en zeker eruit getieft en als bonus ook nog eens in de Maas geworpen...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 23-02-2008

brrrr wat een tackle!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=RpHufZEaFe0">http://www.youtube.com/watch?v=RpHufZEaFe0</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 23-02-2008

Shit ! Vanmiddag weigerde alle tv stations al deze tackle in herhaling te laten zien.... Smerig smerig !!!!
Zou zomaar eens einde loopbaan kunnen zijn....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ad Wim - 23-02-2008

Vreselijk inderdaad, wat een ellende voor die Eduardo.
Ik denk dat trouwens het bij heel veel tackles zo af kan lopen als iemand vol geraakt wordt. Vandaag bij ons op het veld ook weer. Als mijn teamgenoot niet net op tijd opspringt, gebeurt dit ook. Keihard aanpakken die gasten, ook de gasten waarbij het niet op deze manier afloopt. Deze gast zal wel flink verguisd worden, maar ik vind de tackles waarbij het niet in bokbreuken eindigt, net zo erg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 24-02-2008

Godsamme, zijn enkel steekt verdomme uit zijn sok...blessure behandeling van 7.5 minuten en Eduardo eraf met lachgas masker op zijn porem. Bloed van het veld moeten halen..

Hoop dat die gast van Birmingham levenslang krijgt, en dat Eduardo een schone breuk heeft zodat ie weer snel mag voetballen....brrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 24-02-2008

Quote:Supporters gaan losDe politie Twente heeft met een grootscheepse actie een gewelddadige confrontatie tussen de harde-kern-supporters van FC Twente en Feyenoord voorkomen. In totaal zijn in Almelo en Enschede twintig verdachten aangehouden wegens (vuur)wapenbezit, beledigend gedrag of omdat ze zich niet konden of wilden legitimeren, aldus de politie zaterdag.


De politie greep in omdat er aanwijzingen waren dat twee groepen hadden afgesproken elkaar ergens in Twente te treffen. Deze groepen bestonden uit harde-kern-supporters van FC Twente en Schalke 04 enerzijds en Feyenoord-aanhangers anderzijds. De politie zegt door vooraf op te treden escalatie te hebben voorkomen.

Geen Ajax bij betrokken...en maar volhouden dat het niet aan F'noord ligt?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 24-02-2008

My god... die breuk, die beelden.. zo ziek. Nou al tig keer naar gekeken en ik word er echt misselijk van. Gevreesd wordt voor z'n loopbaan...

Dat bot wat er uitsteekt, dat zuurstof masker, ik was van het veld gegaan denk ik als ik Wenger was. Niet definitief misschien maar gewoon ff 15 minuut cool down ofzo (als dat in de regels staat dat dat mag, volgens mij geen probleem als de tegenstander instemt).

Die Taylor, hoe moet die zich voelen... die gaat ook kapot hoor. Je weet nu al dat iedereen gaat roepen van lompe tackle etc etc maar ik lees op diverse fora dat die gast helemaal niet te boek staat als harde/lompe verdediger. Hij komt ook gewoon inglijden, die eduardo tik de bal er nog net langs en die heeft gewoon dikke pech dat dat been dubbel komt te zitten.

man man man, dit wens je je ergste vijand niet toe. Zelfs Sikora en Lurling (die overigens kort geleden net zo goed het been van wielaert zo had kunnen breken, is daar geen onderzoek meer naar gedaan???) wens ik dit niet toe..


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 24-02-2008

harry_bierdop Wrote:My god... die breuk, die beelden.. zo ziek. Nou al tig keer naar gekeken en ik word er echt misselijk van. Gevreesd wordt voor z'n loopbaan...

Dat bot wat er uitsteekt, dat zuurstof masker, ik was van het veld gegaan denk ik als ik Wenger was. Niet definitief misschien maar gewoon ff 15 minuut cool down ofzo (als dat in de regels staat dat dat mag, volgens mij geen probleem als de tegenstander instemt).

Die Taylor, hoe moet die zich voelen... die gaat ook kapot hoor. Je weet nu al dat iedereen gaat roepen van lompe tackle etc etc maar ik lees op diverse fora dat die gast helemaal niet te boek staat als harde/lompe verdediger. Hij komt ook gewoon inglijden, die eduardo tik de bal er nog net langs en die heeft gewoon dikke pech dat dat been dubbel komt te zitten.

man man man, dit wens je je ergste vijand niet toe. Zelfs Sikora en Lurling (die overigens kort geleden net zo goed het been van wielaert zo had kunnen breken, is daar geen onderzoek meer naar gedaan???) wens ik dit niet toe..

Dat is geen zuurstof maar lachgas.. je ziet zijn voet gewoon naast zijn been hangen te sick gewoon.
2e minuut wedstrijd, ik geloof ook niet dat dit de intentie was, glijd in en de voet blijft staan in het gras terwijl hij de rest van het been eraf schopt..ongelovelijk....hoe ziek is dit.
Bijna de neiging om RIP te typen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 24-02-2008

Er werd meteen gesproken van een schandalige overtreding. Ik vond het wel meevallen. Die Taylor komt dan wel enigszins hard inglijden, maar doordat Eduardo die bal nog aantikt pakt Taylor hem, op het moment dat zijn been helemaal vast staat. Ik heb wel zwaardere overtredingen gezien, waarbij het slachtoffer meteen weer doorliep. Beetje ongelukkige charge, denk ook niet dat het Taylor's intentie was om de poten van Eduardo te breken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Kennedy - 24-02-2008

harry_bierdop Wrote:Zelfs Sikora en Lurling (die overigens kort geleden net zo goed het been van wielaert zo had kunnen breken, is daar geen onderzoek meer naar gedaan???)
Nee Harry daar is niks meegedaan,schandalig Icon_evil


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 24-02-2008

Depor Wrote:
Quote:Supporters gaan losDe politie Twente heeft met een grootscheepse actie een gewelddadige confrontatie tussen de harde-kern-supporters van FC Twente en Feyenoord voorkomen. In totaal zijn in Almelo en Enschede twintig verdachten aangehouden wegens (vuur)wapenbezit, beledigend gedrag of omdat ze zich niet konden of wilden legitimeren, aldus de politie zaterdag.


De politie greep in omdat er aanwijzingen waren dat twee groepen hadden afgesproken elkaar ergens in Twente te treffen. Deze groepen bestonden uit harde-kern-supporters van FC Twente en Schalke 04 enerzijds en Feyenoord-aanhangers anderzijds. De politie zegt door vooraf op te treden escalatie te hebben voorkomen.

Geen Ajax bij betrokken...en maar volhouden dat het niet aan F'noord ligt?

treurmuizen zijn het, maar laat ze lekker afspreken en elkaar het schompes slaan. zal me jeuken. ik heb er geen last van.

ajakkessieden doen dit idd niet. of ze slaan spelers van de tegenstander in elkaar op het jeugdcomplex, of ze overvallen met 200 man 4 hageneesjes van 13, of ze fikken in de nacht het supportershome van feyenoord af. laffe teringmongolen. en daar heb ik wel last van.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 24-02-2008

Mukkus Wrote:Er werd meteen gesproken van een schandalige overtreding. Ik vond het wel meevallen. Die Taylor komt dan wel enigszins hard inglijden, maar doordat Eduardo die bal nog aantikt pakt Taylor hem, op het moment dat zijn been helemaal vast staat. Ik heb wel zwaardere overtredingen gezien, waarbij het slachtoffer meteen weer doorliep. Beetje ongelukkige charge, denk ook niet dat het Taylor's intentie was om de poten van Eduardo te breken.

ik schakelde net te laat in, want ik zat naar onze wanprestatie tegen heracles te kijken.

ik vond wel dat wenger, zonder het gezien te hebben, vrij snel oordeelde over de intenties van die taylor. ik denk zelfs dat boze bouan nooit bedoeld heeft de loopbaan van kokmeier te beeindigen, maar als je ze op tv wordt neergezet, zonder enige vorm van wederhoor, vind ik dat toch wel kwalijk (waarbij ik de emoties begrijp, maar dat rechtvaardigt het niet)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ad Wim - 24-02-2008

En dat vond ik dus ook en dat zei ik ook meteen. En daarom vind ik ook zo'n opmerking van bijv. Depor dat zo'n jongen levenslang moet krijgen, idioot. Al ben je maar een fractie van een seconde te laat en je raakt hem vol op een wat zwakkere plek, gebeurt er zoiets. En hoe kun je nu weten of het intentie is of niet...
En wat Harry ook al zegt, Lurling deed exact hetzelfde, het had bij Wielaert net zo af kunnen lopen. En dat leek minder per ongeluk.

Ik vind het slecht dat die Taylor nou zo door het slijk gehaald wordt, terwijl over die andere tackles waarbij iemand niet z'n been breekt, maar waar het best had gekund, weinig gepraat wordt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 24-02-2008

Alsof iemand na 4 minuten de intentie heeft een tegenstander een gebroken ben te schoppen.
je ziet ook aan zn reactie wel dat ie zich van geen kwaad bewust is.

maar het blijven wel akelige beelden Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 24-02-2008

Ad Wim Wrote:En dat vond ik dus ook en dat zei ik ook meteen.

[baby]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 24-02-2008

waf Wrote:
Mukkus Wrote:Er werd meteen gesproken van een schandalige overtreding. Ik vond het wel meevallen. Die Taylor komt dan wel enigszins hard inglijden, maar doordat Eduardo die bal nog aantikt pakt Taylor hem, op het moment dat zijn been helemaal vast staat. Ik heb wel zwaardere overtredingen gezien, waarbij het slachtoffer meteen weer doorliep. Beetje ongelukkige charge, denk ook niet dat het Taylor's intentie was om de poten van Eduardo te breken.

ik schakelde net te laat in, want ik zat naar onze wanprestatie tegen heracles te kijken.

ik vond wel dat wenger, zonder het gezien te hebben, vrij snel oordeelde over de intenties van die taylor. ik denk zelfs dat boze bouan nooit bedoeld heeft de loopbaan van kokmeier te beeindigen, maar als je ze op tv wordt neergezet, zonder enige vorm van wederhoor, vind ik dat toch wel kwalijk (waarbij ik de emoties begrijp, maar dat rechtvaardigt het niet)

Keek vanochtend naar match of the day, en daar las Lineker een excuusverklaring van Wenger voor, waarin hij ook aangeeft dat hij zich ongenuanceerd heeft uitgelaten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 24-02-2008

Flixieluv Wrote:
Ad Wim Wrote:En dat vond ik dus ook en dat zei ik ook meteen.

[baby]

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 24-02-2008

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Er werd meteen gesproken van een schandalige overtreding. Ik vond het wel meevallen. Die Taylor komt dan wel enigszins hard inglijden, maar doordat Eduardo die bal nog aantikt pakt Taylor hem, op het moment dat zijn been helemaal vast staat. Ik heb wel zwaardere overtredingen gezien, waarbij het slachtoffer meteen weer doorliep. Beetje ongelukkige charge, denk ook niet dat het Taylor's intentie was om de poten van Eduardo te breken.

ik schakelde net te laat in, want ik zat naar onze wanprestatie tegen heracles te kijken.

ik vond wel dat wenger, zonder het gezien te hebben, vrij snel oordeelde over de intenties van die taylor. ik denk zelfs dat boze bouan nooit bedoeld heeft de loopbaan van kokmeier te beeindigen, maar als je ze op tv wordt neergezet, zonder enige vorm van wederhoor, vind ik dat toch wel kwalijk (waarbij ik de emoties begrijp, maar dat rechtvaardigt het niet)

Keek vanochtend naar match of the day, en daar las Lineker een excuusverklaring van Wenger voor, waarin hij ook aangeeft dat hij zich ongenuanceerd heeft uitgelaten.

oh, dat is mooi. ik heb wel liever dat hij het zelf voorleest, maar dit getuigt toch wel van klasse.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ad Wim - 24-02-2008

Flixieluv Wrote:
Ad Wim Wrote:En dat vond ik dus ook en dat zei ik ook meteen.

[baby]
Tja, als mensen exact hetzelfde zeggen als wat ik eerder al zei...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 24-02-2008

Ad Wim Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ad Wim Wrote:En dat vond ik dus ook en dat zei ik ook meteen.

[baby]
Tja, als mensen exact hetzelfde zeggen als wat ik eerder al zei...

... Reageer daar anders effe op.

Ik vul alvast je reply op mijn reply in:

[ad wim reply] Ja, ik reageer daar toch op? Ik heb toch gelijk? Jij hebt toch geen gelijk? [ad wim reply]

:8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 24-02-2008

Ad Wim Wrote:En daarom vind ik ook zo'n opmerking van bijv. Depor dat zo'n jongen levenslang moet krijgen, idioot

En als je dan even doorleest zie je dat ik ook de inzet van de tackle gezien heb en zeg dat het niet zijn bedoeling was geweest....

Met je ik zeg het dus ook gelijk...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ad Wim - 24-02-2008

Maar ik zie je nergens terugnemen of herstellen dat die gast levenslang moet krijgen. En dan nog, het is gewoon een voorbarige opmerking om dat meteen te roepen, blijkbaar dus voordat je het echt goed gezien hebt. Van een proleet als jij is het nog niet zo erg, maar de media, en zelfs Wenger, doen dit ook en dat is slecht.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 24-02-2008

Ad Wim Wrote:Maar ik zie je nergens terugnemen of herstellen dat die gast levenslang moet krijgen. En dan nog, het is gewoon een voorbarige opmerking om dat meteen te roepen, blijkbaar dus voordat je het echt goed gezien hebt. Van een proleet als jij is het nog niet zo erg, maar de media, en zelfs Wenger, doen dit ook en dat is slecht.

Dus het is gek om te zeggen na het zien van de beelden dat hij met gestrekt been op een enkel staat terwijl de voet dubbel klapt en dat je daarna de voet naast het onderbeen ziet staan dat die man nooit meer mag voetballen?
Nee dat is niet zo, de schrik reactie op die beelden is zo erg dat het niet raar is om dat te denken.
Maar nadat de totale beelden gezien zijn en niet alleen de foto's dat je dan je verhaal veranderd?
Ik herstel wel, maar niet op de manier die jij blijkbaar graag ziet. Ik zeg in mijn post, op de andere beelden blijkt dat het niet zijn intentie was en dat de voet in het gras blijft staan.
En proleet? waar baseer jij op dat ik een proleet ben? Ik heb heb absoluut geen grove levensopvatting en gedraag me ook niet onbeschaafd.
Maar ja het is Adje "ik weet het allemaal dus ik heb gelijk" Wim dus je zal wel gelijk hebben...