The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 13-03-2008

Dommel Wrote:Gerben Zonderland, Arnhem???

Ja, trouwens, Fokker is ook failliet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 13-03-2008

Doelman Heerenveen vraagt om reserverol
Uitgegeven: 13 maart 2008 16:43
Laatst gewijzigd: 13 maart 2008 16:44

HEERENVEEN - Brian Vandenbussche staat vrijdagavond niet in het doel bij SC Heerenveen in de derby tegen FC Groningen.

De Belg heeft trainer Gertjan Verbeek gevraagd om de rest van het seizoen als tweede man achter Rob van Dijk te mogen fungeren.

Vandenbussche, bezig aan zijn vierde seizoen in Friese dienst, zit naar eigen zeggen al het hele jaar niet lekker in zijn vel. "Ik haal mijn oude niveau niet. Dit is voor mij en het team het beste."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 14-03-2008

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=524">http://www.psvzuipsite.nl/index.php?men ... ews_id=524</a><!-- m -->

:razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 14-03-2008

Dat was het?!

Alleen een opmerking over een lullig papiertje?

Kinderhand is gauw gevuld daar in Brabant....
Ik had meer een enorme uitschijter verwacht, maar niet dit.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 14-03-2008

Ga jij nou maar pakketjes bezorgen :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 14-03-2008

Wacht even peuter... even zoeken hoor...

uuh..

Gevonden...


Undecided

Sukkel


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 14-03-2008

Jezus wat schraal idd


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 14-03-2008

Quote:Kremlin bestelt 3200 muizen
Uitgegeven: 14 maart 2008 16:22

MOSKOU - De veiligheidsdienst van het Kremlin heeft 3200 witte vrouwtjesmuizen besteld van maximaal achttien gram per stuk. Dat meldde de officiële website van het Kremlin vrijdag.
"Iedereen vraagt zich af waar ze voor nodig zijn, maar als ze zijn besteld zijn ze gewoon nodig", 'verduidelijkte' een woordvoerder van de veiligheidsdienst de bijzondere bestelling.
Russische media speculeerden of de muizen een rol spelen in het testen van gif of dat ze de aanwezigheid van gevaarlijke gassen moeten signaleren. Het Kremlin betaalt voor de muizenbestelling 475.776 roebel (12.866 euro).

[Image: mickey_mouse_mask.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 14-03-2008

Ekslem Wrote:Ga jij nou maar pakketjes bezorgen :razz:

Lach jij ff om je eigen grap.....
Maar ook pakjesbezorgers hebben wel eens pauze en dan willen ze als ontspanning nog wel eens op internet gaan kijken of er nog wat leuks te lezen/horen is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 15-03-2008

Adder Wrote:
Ekslem Wrote:Ga jij nou maar pakketjes bezorgen :razz:

Lach jij ff om je eigen grap.....
Maar ook pakjesbezorgers hebben wel eens pauze en dan willen ze als ontspanning nog wel eens op internet gaan kijken of er nog wat leuks te lezen/horen is.

Viel dat ff tegen dan :beerbros:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 15-03-2008

Ekslem Wrote:
Adder Wrote:
Ekslem Wrote:Ga jij nou maar pakketjes bezorgen :razz:

Lach jij ff om je eigen grap.....
Maar ook pakjesbezorgers hebben wel eens pauze en dan willen ze als ontspanning nog wel eens op internet gaan kijken of er nog wat leuks te lezen/horen is.

Viel dat ff tegen dan :beerbros:

ja, idd.
Reactie mijnerzijds is wat overtrokken, zie ik nu.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-03-2008

Wat een ophef om een filmpje van niks. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 15-03-2008

Peter Wrote:http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=524

:razz:

Hahahaha! Hi-la-risch inderdaad! Wát grappig! Zijn er nog meer van die filmpjes? Vertel vertel!

:roll: Jullie moeten daar in Brabant wel constant in een deuk liggen, met zo'n lage lachdrempel.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 15-03-2008

Toch grappig om te merken hoe arrogant die Randstedelingen toch steeds kunnen doen tegen Brabanders. Omdat Peter weer iets achterlijks post (iedereen weet inmiddels dat ie zich als een kleuter gedraagt vaak) wordt iedereen hier weer over 1 kam geschoren.

Proost!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 15-03-2008

aaaahw ekslem is een beetje op zn teentjes getrapt [baby]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 15-03-2008

Het zal me werkelijk waar een bal jeuken verder. Vind het alleen redelijk treurig en het zegt in dit geval wrs meer over Flix dan over mezelf :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 15-03-2008

Ekslem Wrote:Toch grappig om te merken hoe arrogant die Randstedelingen toch steeds kunnen doen tegen Brabanders. Omdat Peter weer iets achterlijks post (iedereen weet inmiddels dat ie zich als een kleuter gedraagt vaak) wordt iedereen hier weer over 1 kam geschoren.

Proost!

:| Het valt me steeds vaker op, dat mensen reacties op het forum ofwel niet (goed) lezen, ofwel niet (goed) begrijpen. Mijn opmerking over de brabo's zag duidelijk niet alleen op de post van petertje, maar ook en met name op het feit dat het (echt totaal niet grappige) filmpje waarnaar hij verwijst door de makers zelf (leuke olijke jongens van de psv zuipsite [baby] , wat een gnerken :G ) als "hilarisch" wordt bestempeld. Vandaar: mijn cynische opmerkingen betroffen m.n. de makers van het filmpje.

Stelletje brabantse nerds datteterzijn.

:razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 15-03-2008

Liggen die gasten va dat filmpje dan ook dubbel? Volgens mij vindt Peter het leuk en kom jij daarna met die opmerking :|


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-03-2008

Kan iemand mij even uitleggen waarom ik dit filmpje in vredesnaam grappig zou vinden?

Dit topic heet toch 'Opmerkelijk (voetbal)berichten' en niet 'Grappige (voetbal)berichten'. Ik vond het wel opmerkelijk om te zien hoe die Schreuder als een amateurs staat te hakkelen als Amrabat voor zn neus verschijnt. Vandaar ook die :p. Snap overigens niet eens dat jullie in die bijdehanddoenerij-opmerking een (flauwe) grap zien. Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-03-2008

Ekslem Wrote:Liggen die gasten va dat filmpje dan ook dubbel? Volgens mij vindt Peter het leuk en kom jij daarna met die opmerking :|

Had Flixie dus toch gelijk met zn opmerking over begrijpend lezen. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 15-03-2008

Peter, de vellen met je :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 16-03-2008

Ekslem Wrote:Liggen die gasten va dat filmpje dan ook dubbel? Volgens mij vindt Peter het leuk en kom jij daarna met die opmerking :|

Ook Nordin Amrabat, vanaf volgend seizoen in het rood-wit van PSV was aanwezig in het stadion en feliciteerde zijn toekomstig ploeggenoten. Amrabat werd even later geinterviewd door Joep Schreuder. Onze eigen cameraman zet Joep even op zijn plek. Hilarisch momentje, dat is nu al zeker

Xtragaap4de


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Kennedy - 16-03-2008

Doelman Bilbao getroffen door fles
SEVILLA - Het voetbalduel in de Spaanse Primera Liga tussen Real Betis en Athletic de Bilbao is zaterdag gestaakt nadat doelman Armando van Bilbao gewond raakte. Hij werd in de tweede helft getroffen door een fles. Stadionpersoneel heeft even later de gooiende supporter aanhouden.

Armando wordt geholpen door zijn ploeggenoten.
De doelman moest het veld per brancard verlaten. De scheidsrechter besloot daarop de wedstrijd, bij een stand van 2-1 voor Bilbao en nog 18 minuten te gaan, te staken.


http://nl.youtube.com/watch?v=Sf8PUtXKy7I


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 16-03-2008

Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Liggen die gasten va dat filmpje dan ook dubbel? Volgens mij vindt Peter het leuk en kom jij daarna met die opmerking :|

Ook Nordin Amrabat, vanaf volgend seizoen in het rood-wit van PSV was aanwezig in het stadion en feliciteerde zijn toekomstig ploeggenoten. Amrabat werd even later geinterviewd door Joep Schreuder. Onze eigen cameraman zet Joep even op zijn plek. Hilarisch momentje, dat is nu al zeker

Xtragaap4de

Pfff die tekst boven dat filmpje had ik natuurlijk niet gelezen. het is eht treurug gestekd met die Brabo's! :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-03-2008

Spelersbus VVV laat Soltani achter bij dopingcontrole
17/03/2008 09:52

Karim Soltani bleef zaterdag langer in De Kuip dan hem lief was. De aanvaller van VVV-Venlo moest na de 4-1 nederlaag tegen Feyenoord naar de dopingcontrole. Dat verliep zo moeizaam, dat de spelersbus zonder hem vertrok.

Soltani had alle moeite genoeg genoeg urine in te leveren bij de dopingcontrole. Hij had blijkbaar zoveel vocht verbruikt tijdens de wedstrijd in Rotterdam, dat hij heel wat extra tijd nodig had het vereiste minimum urine te produceren. Ondanks het drinken van grote hoeveelheden water duurde het zelfs zó lang dat de spelersbus van VVV besloot zonder de 23-jarige Fransman te vertrekken.

Toch had Soltani nog enig geluk. Want hij en zijn begeleider, fysiotherapeut Jan Reijmer, hoefden geen taxi te regelen voor de terugreis. Zij mochten instappen bij enkele Limburgse journalisten. Maar omdat Soltani bij de dopingcontrole zó veel water had gedronken, moest er onderweg naar Venlo regelmatig worden gestopt voor een plaspauze, zo laat VVV weten.

:razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2008

Quote:17/03/2008 14:19

De KNVB heeft FC Eindhoven schriftelijk verzocht vrijwillig af te zien van de status van profclub. Het bestuur van de club weigert, maar gaat wel met de bond praten.

De brief is volgens het Eindhovens Dagblad geschreven door KNVB-directeur Henk Kesler. De bond is van mening dat de Brabantse club zou moeten afvallen in het kader van de voorgestelde inkrimping van de Jupiler League.

'We voelen ons als door een wesp gestoken' , reageert FC Eindhoven-voorzitter Ed Creemers. 'Hoe is het mogelijk dat je een club die bijna honderd jaar bestaat zomaar even een briefje stuurt met zo'n verstrekkende vraag? Als je als KNVB wilt praten, prima, maar dan benader je een club toch anders? Om nog niet te spreken van het feit dat de brief is uitgelekt. Dágen voordat wij hem hebben ontvangen.'

Creemers vervolgt: 'In de brief wordt helemaal niet gerept over criteria die aan de vraag om terugtreding ten grondslag liggen. Is gekeken naar de financiële situatie? Naar toeschouwersaantallen? Het stadion? De sportieve prestaties? De jeugdopleidjng? Wij weten het niet.'

Kesler vroeg de club een delegatie naar het KNVB-kantoor in Zeist af te vaardigen. FC Eindhoven heeft de bond inmiddels laten weten dat de KNVB welkom is in Eindhoven. 'We zullen het gesprek aangaan, natuurlijk. Zo'n brief komt in eerste instantie hard aan, maar inmiddels heeft-ie het bestuur alleen maar strijdvaardiger gemaakt.'

KNVB-woordvoerder Frank Huizinga in het Algemeen Dagblad: 'Wij hebben, op basis van cijfers van de licentiecommissie en nieuwe licentierichtlijnen, de dialoog met FC Eindhoven gezocht om de situatie aldaar te bespreken. Wij maken ons zorgen over de continuïteit van de club.'

De in 1909 opgerichte club van trainer Gerald Vanenburg lijdt overigens al jaren een marginaal bestaan. De sportieve hoogtepunten werden in een vér verleden gerealiseerd: de bekerwinst in 1937 en de landstitel in 1954.
doe vitesse en ajakkes ook ff zo'n brief. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 17-03-2008

Uitstekend. Hoe minder Brabant, hoe beter Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2008

vi Wrote:De KNVB heeft Ajakkes Amsterdom schriftelijk verzocht vrijwillig af te zien van de status van profclub. Het bestuur van de club weigert, maar gaat wel met de bond praten.

De brief is volgens De Riool geschreven door KNVB-directeur Henk Kesler. De bond is van mening dat de neuzenclub zou moeten afvallen in het kader van de voorgestelde inkrimping in het betaalde voetbal.

'We voelen ons als door een wesp gestoken' , reageert neuzen interim-voorzitter Van der Aat. 'Hoe is het mogelijk dat je een club die meer dan honderd jaar bestaat zomaar even een briefje stuurt met zo'n verstrekkende vraag? Als je als KNVB wilt praten, prima, maar dan benader je een club toch anders? Om nog niet te spreken van het feit dat de brief is uitgelekt. Dágen voordat wij hem hebben ontvangen.'

Van der Aat vervolgt: 'In de brief wordt helemaal niet gerept over criteria die aan de vraag om terugtreding ten grondslag liggen. Is gekeken naar de financiële situatie? Naar toeschouwersaantallen? Het stadion? De sportieve prestaties? De jeugdopleidjng? Wij weten het niet.'

Kesler vroeg de club een delegatie naar het KNVB-kantoor in Zeist af te vaardigen. Ajakkes heeft de bond inmiddels laten weten dat de KNVB welkom is in Cohen-city. 'We zullen het gesprek aangaan, natuurlijk. Zo'n brief komt in eerste instantie hard aan, maar inmiddels heeft-ie het bestuur alleen maar strijdvaardiger gemaakt.'

KNVB-woordvoerder Frank Huizinga in het Algemeen Dagblad: 'Wij hebben, op basis van cijfers van de licentiecommissie en nieuwe licentierichtlijnen (zoals het hoge aantal gloryhunters onder de supporters, het gehuilebalk met het bestuur en Cruyff, het verkeerd doorgeven van de toeschouwers aantallen) de dialoog met Ajakkes gezocht om de situatie aldaar te bespreken. Wij maken ons zorgen over de continuïteit van de club.'

De in 1900 opgerichte club van trainer Adri Kotser lijdt overigens al jaren een fuckbestaan. De sportieve hoogtepunten dateren al weer van jaren geleden en ook gisteren tegen Willem II waren veel minder stoeltjes bezet dan het stadion, althans de veehal, kan herbergen.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 17-03-2008

Moet jij niet ergens contracten tekenen? Xtragaap4de


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 17-03-2008

Mijn Parkerman! Ik teken nooooit!