The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 03-06-2008

Quote:Betaalde training Portugezen
Portugal verkoopt, om de hoge kosten van de deelname aan het EK te beperken, kaartjes bij twee trainingen. Supporters kunnen dinsdag en zondag de training in het stadion La Maladière in Neuchatel alleen bezoeken tegen betaling van 15 Zwitserse francs (ruim negen euro).

Een barrière voor de fans is die prijs allerminst. De twaalfduizend tickets per training zijn al uitverkocht en worden op de zwarte markt tegen vier keer de oorspronkelijke prijs verhandeld.

"Wij zijn de enige ploeg met betaalde trainingen, maar ook de enigen die voor twaalfduizend man gaan trainen", aldus Carlos Godinho, de technisch directeur van de Portugezen.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 03-06-2008

Mooi verhaal. Nu maar hopen dat Portugal failliet gaat, vlak voor de halve finale tegen Nederland Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 03-06-2008

hier past alleen het aloude forumscheldwoord:

SLOEBERS!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 03-06-2008

Treesong Wrote:Portugal halve finale tegen Nederland Undecided

Lijkt me sterk dit!

Bet :8: ?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 03-06-2008

harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Portugal halve finale tegen Nederland Undecided

Lijkt me sterk dit!

Bet :8: ?

Liever niet 8-[

Finale kan wel, mits we de Italianen oprollen in de semis. Zou wel een mooi eind zijn... twee keer wraak en een 2e titel :cry:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ricochan - 04-06-2008

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://en.euro2008.uefa.com/news/kind=1/newsid=692439.html#van+basten+class">http://en.euro2008.uefa.com/news/kind=1 ... sten+class</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 04-06-2008

Quote:UEFA: Porto uit Champions League
De Europese voetbalunie UEFA heeft Porto voor komend seizoen uitgesloten van de Champions League.

De straf volgt na een omkoopschandaal in de Portugese Liga in het seizoen 2003/2004.De club zou scheidsrechters hebben omgekocht. Porto, dat in dat jaar de Champions League won, heeft al beroep aangekondigd.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 04-06-2008

http://www.sportwereld.nl/voetbal/nederlandselftal/2343129/Oranjes_mooiste_shirt_Stem_mee.html

Ik vind een kraag op een shirt het mooiste en dan twijfel ik tussen 98 en 06... :-k
Die van 88 is natuurlijk ronduit lelijk!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 05-06-2008

Die komt wel aan hun trekken.....

Quote:Wereldrecord masturberen voor Japanner
San Francisco - Masanobu Sato heeft acht uur en veertig minuten gemasturbeerd. Daarmee heeft hij het wereldrecord verbroken tijdens de masturbatiemarathon in San Francisco.
Sato, een fervent aanhanger van Tantra-seks, beweert het ooit eens tien uur lang volgehouden te hebben.

Ook bij de vrouwen werd het duurrecord verbroken, met zeven uur. De 28-jarige Amerikaanse 'Kitty Cat' kwam tijdens de zeven uur elf keer klaar.

De prijs voor de winnaars is het seksspeeltje 'Tenga'.

De 'masturbate-a-thon' wordt al sinds 1995 georganiseerd. De initiatiefnemers willen zo protesteren tegen de onderdrukking van seksualiteit in de puriteinse Verenigde Staten.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 05-06-2008

Hoef Wrote:AJAX, AZ EN PSV IN OPVOLGER G14
Ajax, AZ en PSV nemen namens Nederland zitting in de European Clubs Association (ECA), zo meldt laatstgenoemde club op vrijdag. De ECA is de opvolger van de G14, waar Ajax en PSV al deel van uitmaakten, en bestaat uit 104 clubs. Die verenigingen werden uitgenodigd op basis van de Europese resultaten in de afgelopen vijf jaar.

De clubs komen op 7 en 8 juli in het Zwitserse Zürich voor het eerst bij elkaar. Bayern München-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge is benoemd tot de eerste preses van de ECA.

De nieuwe top 3 :razz:


nee

Quote:'Na AZ, PSV en Ajax treedt ook Feyenoord toe tot ECA' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 5-jun-2008 08:42

Feyenoord is na AZ, Ajax en PSV toegetreden tot de European Club Association (ECA), de belangenorganisatie van clubs die in de plaats komt van de G-14. Dat bericht De Telegraaf.

Institutioneel heeft Nederland recht op drie van de 104 vertegenwoordigers. AZ, Ajax en PSV werden uitgenodigd op basis van de resultaten in Europese competities sinds 2003. Feyenoord heeft een uitzonderingspositie gekregen vanwege haar verdiensten in het verleden in belangenorganisaties van clubs. Op 7 en 8 juli heeft de eerste vergadering van de ECA plaats. Eerste voorzitter is Karl-Heinz Rummenigge, in het dagelijkse leven preses van Bayern München. (MA)
:razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 05-06-2008

Quote:Ruit ajakkes-bus sneuvelt op weg naar gala
EINDHOVEN - Wat een mooie stunt moest worden liep woensdagavond uit op een klein drama. De zoon van de in het Brabantse Nuenen wonende ajakkes-trainer Adrie Koster regelde de spelersbus van ajakkes voor het eindexamengala, maar bus werd bekogeld met eieren en stenen.
afbeelding vergroten De spelersbus van ajakkes op archiefbeeld. FOTO ANP
Dat meldt het Eindhovens Dagblad op zijn website.

De bus was op weg naar het eindexamengala van het Eckart College in Eindhoven, maar haal de feestlocatie niet ongeschonden. Al in de woonplaats van Koster, Nuenen, verzamelden zich tientallen jongeren die de spelersbus van ajakkes bekogelden met eieren en stenen. Een achterruit sneuvelde. De politie begeleidde de bus vervolgens van Nuenen naar Eindhoven.

sjonge jonge, dat is wel een slimmerik, die kotser jr... :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 05-06-2008

poepsel


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 05-06-2008

waf Wrote::razz:

Geeft niks, ik begrijp dat het diep bij je zit (zat), maar toch leuk zo'n medelijdenplek, waarschijnlijk zonder stemrecht :razz: [baby]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 05-06-2008

Hoef Wrote:
waf Wrote::razz:

Geeft niks, ik begrijp dat het diep bij je zit (zat), maar toch leuk zo'n medelijdenplek, waarschijnlijk zonder stemrecht :razz: [baby]

maar natuurlijk zit dat diep, ik vind het ontzettend belangrijk dat feyenoord daar deel van uitmaakt. al lang is aangetoond dat die g14 een ontzettende invloed heeft op de uefa en fifa. blatter en platini werden er helemaal bang van en gingen volstrekt hun eigen gang niet meer. nu met de eca zal dat vast nog duidelijker worden!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 05-06-2008

waf Wrote:maar natuurlijk zit dat diep

[gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 05-06-2008

Quote:Dramatische dood eend herdacht
ROTTERDAM - In het Museumpark in Rotterdam is donderdag een korte bijeenkomst gehouden voor de eend die zich dertien jaar geleden dood vloog tegen de glazen gevel van het Natuurhistorisch Museum in de havenstad. De eend staat bekend als het eerste slachtoffer van homoseksuele necrofilie bij deze soort.

De vogel kreeg grote bekendheid vanwege een artikel van conservator Kees Moeliker van het Natuur Historisch Museum onder de titel 'Het eerste geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend'. Moeliker kreeg hiervoor in 2003 de Ig-Nobelprijs voor 'het meest nutteloze onderzoek'.

De eend vloog in 1995 tegen de glazen gevel van het museum, viel twee meter verderop dood neer en werd vervolgens door een mannelijke soortgenoot vijf kwartier lang werd verkracht. Moeliker was getuige van het voorval.

„Met Dead Duck Day vragen we aandacht voor alle vogels die op dramatische wijze om het leven zijn gekomen. Maar de bijeenkomst is vooral bedoeld om na te denken over maatregelen die kunnen voorkomen dat er jaarlijks miljoenen vogels tegen het glas aan hun einde komen”, aldus Moeliker.

Kortom: hij kan wel ontslagen worden, vijf(!) kwartier staan toekijken naar 2 neukende mannetjeseenden, waarvan de ene met een gebroken nekje al richting 'Onze Lieve Eend' is, terwijl ie in dat museum dingen moet ...eeeh...conservadingessen. En niet ingrijpen, neuh, gewoon die dooie eend laten liggen. Hoe wist ie trouwens dattie dood was? Heeft ie gekeken en dat beest dan laten liggen? Of heeft ie gedacht dattie dood was, gedacht van 'ach, die haal ik straks wel op, ik ga eerst weer wat dingetjes conservator...eeh...conser.....va..eeeeeeh.....toren'. En toen? Wachten tot die homo-eend die dooie eend 5 kwartier lang heeft lopen uitwonen?

Ik vinnut een viespeuk, die Kees. En ook nog eens totaal geen respect voor dieren! Nou, jah, een klein beetje voor die homo-eend dan nog wel. En waarom komt die homo-eend helemaal vanuit Amsterdam naar Rotterdam vliegen om daar dooie soortgenoten anaal te verkrachten?

Hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Ik vind dat de Partij voor de Dieren hier kamervragen over moet gaan stellen!

Er is trouwens een compositietekening van de dader:
[Image: bondageduck.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-06-2008

[Image: article-1024278-0171A86A00000578-762_224x423.jpg]

Herinnert u zich deze nog? :eeeek:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Voyou - 06-06-2008

Gerben Zonderland Wrote:[Image: article-1024278-0171A86A00000578-762_224x423.jpg]

Herinnert u zich deze nog? :eeeek:

"Michael Rasmussen blijft dopinggebruik ontkennen"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-06-2008

Quote:Pannekoek plakt er nog jaar aan vast in Emmen
06/06/2008 10:35

FC Emmen en Marcel Pannekoek hebben elkaar gevonden in een nieuw contract. De middenvelder speelt zodoende ook komend seizoen in Drenthe.

Pannekoek speelde afgelopen jaar als amateur 26 wedstrijden in de hoofdmacht van FC Emmen. De 23-jarige middenvelder was overgekomen van FC Groningen, waar hij geen nieuw contract kreeg aangeboden.

Wie bedenkt er nog even een leuke voor 't Wereldje? Ik zit in Sweet Lake City en das niet echt een inspirerende omgeving.... :-#


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 06-06-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Pannekoek plakt er nog jaar aan vast in Emmen
06/06/2008 10:35

FC Emmen en Marcel Pannekoek hebben elkaar gevonden in een nieuw contract. De middenvelder speelt zodoende ook komend seizoen in Drenthe.

Pannekoek speelde afgelopen jaar als amateur 26 wedstrijden in de hoofdmacht van FC Emmen. De 23-jarige middenvelder was overgekomen van FC Groningen, waar hij geen nieuw contract kreeg aangeboden.

Wie bedenkt er nog even een leuke voor 't Wereldje? Ik zit in Sweet Lake City en das niet echt een inspirerende omgeving.... :-#


Beaam :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 07-06-2008

Paolo Maldini tot aan 41ste door bij AC Milan
06/06/2008 21:16

Paolo Maldini begint komend seizoen aan zijn 24ste jaar bij AC Milan. De bijna veertigjarige verdediger heeft voor één jaar bijgetekend, al leek hij dat eerder niet van plan.

'Ik had besloten te stoppen, maar aangezien de club me vroeg om door te gaan, heb ik met de trainer en ploeggenoten gesproken. En omdat zij ook wilden dat ik bleef, ga ik toch door', legde de aanvoerder van de Rossoneri uit op de website van Milan.

Maldini heeft al een doel voor komend seizoen. 'De landstitel is een prijs die we al een tijdje niet meer hebben gewonnen. De laatste tien jaar lukte dat maar twee keer. De motivatie om komend seizoen succes te hebben is daarom extra groot.'

Maldini staat nu officieel tot 30 juni 2009 onder contract. Op die datum is hij 41 jaar.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 09-06-2008

Hoef Wrote:
waf Wrote::razz:

Geeft niks, ik begrijp dat het diep bij je zit (zat), maar toch leuk zo'n medelijdenplek, waarschijnlijk zonder stemrecht :razz: [baby]

een beetje respect piemel, voor de nummer 136 van de wereldranglijst. :razz:

Quote:Feyenoord is negen plaatsen gestegen (van plaats 145 naar plaats 136) op de officieuze wereldranglijst voor clubs, opgesteld door de IFFHS. De lijst is gebaseerd op internationale en nationale successen in het afgelopen jaar.

De Amsterdommers moeten Shabab Al-Ordon Al-Qadisiya uit Jordanië voor zich dulden.

PSV is de hoogstgeklasseerde Nederlandse ploeg. De Eindhovenaren stegen 3 plaatsen naar de 54e positie op de ranglijst. Champions League-winnaar Manchester United staat bovenaan, gevolgd door Boca Juniors en Chelsea.


Wereldranglijst (1 juni 2007 - 31 mei 2008):
1. (1) Manchester United 286,0
2. (4) Boca Juniors 267,0
3. (2) Chelsea 258,0
4. (2) FC Barcelona 257,0
5. (6) Bayern München 252,0
6. (11) Glasgow Rangers 251,5
7. (9) AS Roma 248,0
8. (5) Liverpool 243,0
9. (10) Arsenal 237,0
10. (13) Internazionale 226,0
54. (57) PSV 153,5
136. (145) FEYENOORD 95,0
149. (169) Ajax 93,0
161. (224) FC Twente 90,0
185. (174) AZ 84,0

Undecided

glasgow rangers is 6de. 8-[


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 09-06-2008

Glasgow deed het vorig jaar toch ook 'redelijk' in de CL ?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 11-06-2008

hmmm, frapant
Aandeel Ajax schiet omhoog na winst Oranje (3) | Algemeen V.N.De koers van het aandeel NV Ajax is een dag na de sensationele overwinning van Oranje met maarliefst zestien procent gestegen. Het aandeel van Ajax was dinsdag veruit het sterkst stijgende aandeel van de Amsterdamse Beurs.

Het aandeel schoot een uur voor het sluiten van de beurs door enkele relatief grote orders. Voor die tijd was er nauwelijks tot geen handel in het aandeel. Of dit is veroorzaakt door de goede prestaties van het Nederlands elftal en bondscoach Van Basten zeer waarschijnlijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-06-2008

gittermaster Wrote:hmmm, frapant
Aandeel Ajax schiet omhoog na winst Oranje (3) | Algemeen V.N.De koers van het aandeel NV Ajax is een dag na de sensationele overwinning van Oranje met maarliefst zestien procent gestegen. Het aandeel van Ajax was dinsdag veruit het sterkst stijgende aandeel van de Amsterdamse Beurs.

Het aandeel schoot een uur voor het sluiten van de beurs door enkele relatief grote orders. Voor die tijd was er nauwelijks tot geen handel in het aandeel. Of dit is veroorzaakt door de goede prestaties van het Nederlands elftal en bondscoach Van Basten zeer waarschijnlijk.

het is toch ongelooflijk, dat opportunisme.

zoals treesong zei, als robben had kunnen spelen, had hij kuijt niet opgesteld. dan had je ook wel kunnen winnen, maar dit elftal is een beetje uit nood geboren. in de vi staat een stuk van taco van de velde (die ik op voetbaltechnisch gebied de beste journalist vind) en die heeft nog wel wat aan te merken op oranje, bijvoorbeeld dat ze 8 kansen weggaven.

van basten is een slimme vent, ik vind het achteraf slim dat hij bommel en seedorf weg heeft laten gaan, dat komt kennelijk het groepsgevoel ten goede, maar een pinguin maakt nog geen winter, als je van frankrijk verliest ben je bijna terug bij af.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 11-06-2008

waf Wrote:maar een pinguin maakt nog geen winter, als je van frankrijk verliest ben je bijna terug bij af.

? Als je van Frankrijk verliest ben je helemaal niet bijna terug bij af. Als NL (met kleine cijfers) van Frankrijk verliest volstaat zeer waarschijnlijk een gelijkspel tegen Roemenië, wafmans. NL heeft dan vier punten aan het einde met een positief doelsaldo, en dat lijkt me gezien het gelijkspel van de Roemenen tegen Frankrijk in 9 van de 10 "reële" scenario's voldoende! NL is nu zo goed als door, ze moeten alleen nu niet twee keer verliezen!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 11-06-2008

waf Wrote:zoals treesong tijdens Nederland-Italië al zei, als robben had kunnen spelen, had hij kuijt niet opgesteld.

Wel dit ff erbij, anders lijkt het alsof ik de media napraat :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 11-06-2008

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar een pinguin maakt nog geen winter, als je van frankrijk verliest ben je bijna terug bij af.

? Als je van Frankrijk verliest ben je helemaal niet bijna terug bij af. Als NL (met kleine cijfers) van Frankrijk verliest volstaat zeer waarschijnlijk een gelijkspel tegen Roemenië, wafmans. NL heeft dan vier punten aan het einde met een positief doelsaldo, en dat lijkt me gezien het gelijkspel van de Roemenen tegen Frankrijk in 9 van de 10 "reële" scenario's voldoende! NL is nu zo goed als door, ze moeten alleen nu niet twee keer verliezen!

... en de Italianen moeten niet van iedereen met 3-0 of zo gaan verliezen :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 11-06-2008

waf Wrote:ik vind het achteraf slim dat hij bommel en seedorf weg heeft laten gaan, dat komt kennelijk het groepsgevoel ten goede

Precies, één neger is voldoende (en ook nog een die z'n bek amper opentrekt omdat hij te blij is dattie mee mag doen). En Limburgers in Oranje zijn sowieso al reden tot irritatie Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-06-2008

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar een pinguin maakt nog geen winter, als je van frankrijk verliest ben je bijna terug bij af.

? Als je van Frankrijk verliest ben je helemaal niet bijna terug bij af. Als NL (met kleine cijfers) van Frankrijk verliest volstaat zeer waarschijnlijk een gelijkspel tegen Roemenië, wafmans. NL heeft dan vier punten aan het einde met een positief doelsaldo, en dat lijkt me gezien het gelijkspel van de Roemenen tegen Frankrijk in 9 van de 10 "reële" scenario's voldoende! NL is nu zo goed als door, ze moeten alleen nu niet twee keer verliezen!

bijna zeg ik. als we verliezen komen criticasters hun gelijk halen, dan sluipt onzekerheid in de ploeg.

roemenie moet dan van ons winnen, en wij moeten gelijkspelen. op een gelijkspel spelen kunnen we niet, want we hebben een kutverdediging. dus gaan we aanvallen, en het is ons vaker tegen roemenie overkomen dat we niet konden scoren.

oftewel, dan ben je bijna terug bij af, flixieluvmans.