The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-07-2008

Uiteraard in Belgie....

Quote:Naakte vrouw vermist na verstoppertje spelen

WALEM - De politie heeft dinsdagnacht uren gezocht naar een vermiste naakte vrouw. Ze was met haar man de bossen ingegaan om 'erotisch verstoppertje' te spelen. De man ging op zoek maar kon haar niet vinden.

Na twee uur zoeken besloot hij terug naar huis te rijden. Ook daar trof hij zijn vrouw niet.

Politie en speurhond gingen op zoek. Pas na een tijd belde ze zelf op om te zeggen waar ze zich verstopt had. Dat was ver verwijderd van de oorspronkelijke afspreekplek.

De politie trof daar inderdaad de poedelnaakte vrouw aan. Het Belgische stel kan een boete verwachten.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 31-07-2008

Bumme Wrote:
Peter Wrote:Van Hulten heeft Afellay vanavond een vuile tyfushond genoemd. 1e scheidsrechtersrel ook weer geboren. :8:

Net bij Tan op 538 heeft Van Hulten gezegd dat hij alleen maar heeft gezegd dat hij Afellay een "naar typetje" vond.

Tsja, van Kouwen van VVV zei ook "vieze, vuile tyfushond" gehoord te hebben. Enerzijds zie ik totaal niet in waarom de scheids dat in vredesnaam opeens zou roepen in zo'n oefenpotje waar weinig aan de hand was. Anderzijds zullen ze het echt niet verzinnen en Afellay flipte echt helemaal nadat er wat gezegd was. Dat zal dus echt niet alleen "naar typetje" geweest zijn.

Mjah boeiend verder, KNVB houdt de scheids toch wel de hand boven het hoofd.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 31-07-2008

Mukkus Wrote:Uiteraard in Belgie....

Quote:Naakte vrouw vermist na verstoppertje spelen

WALEM - De politie heeft dinsdagnacht uren gezocht naar een vermiste naakte vrouw. Ze was met haar man de bossen ingegaan om 'erotisch verstoppertje' te spelen. De man ging op zoek maar kon haar niet vinden.

Na twee uur zoeken besloot hij terug naar huis te rijden. Ook daar trof hij zijn vrouw niet.

Politie en speurhond gingen op zoek. Pas na een tijd belde ze zelf op om te zeggen waar ze zich verstopt had. Dat was ver verwijderd van de oorspronkelijke afspreekplek.

De politie trof daar inderdaad de poedelnaakte vrouw aan. Het Belgische stel kan een boete verwachten.

:lol: :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 03-08-2008

he Peter,
oud ploeggenootje van Simons is toch ook vol lof over Gabri,...

Gabri krijgt bewondering van Aissati
Gepubliceerd op 2008-08-02 20:48:46 door amsterdammer

Gabri krijgt bewondering van Aissati Ismaïl Aissati, 1 van de nieuwe aankopen van Ajax, heeft bewondering voor Gabri. Dat laat de creatieve middenvelder weten in een groot interview met Voetbal International. 'Ik kijk met bewondering naar Gabri. Ik wist dat hij heel goed kan voetballen, maar nu ik hem dagelijks meemaak vind ik hem ongelooflijk", aldus de jonge Marokkaan.

"Elke training haalt hij een hoog niveau, elk oefenduel is hij ontzettend fanatiek en serieus. Gabri is een heel goeie prof", vervolgt Aissati zijn verhaal.

In het interview laat Aissati ook weten dat hij nog niet kan beoordelen of "het" klikt met trainer Marco van Basten. "Van Basten is nu nog vooral aan het observeren tijdens trainingen, hij laat veel over aan John van "t Schip en Rob Witschge. Dat is logisch, ook voor hem is deze spelersgroep grotendeels nieuw. We hebben persoonlijk een gesprekje gehad van vijf minuten. Hij vroeg hoe het me beviel, of ik me al een beetje thuis voelde, dat soort dingen. De komende tijd zullen we elkaar wel beter leren kennen."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 03-08-2008

KOMKOMMERTIJD!

Kelly m/v ruit Albert Heijn op
Kelly van der Veer, de bekendste transseksueel van Nederland, wist vanmiddag het personeel van een Albert Heijn zo op te ruien dat ze met cameraploeg en al eruit werd geschopt. Ze wilde een filmpje opnemen voor haar erotisch getinte website.

Komkommers
Kelly was heel wat van plan met de komkommers van de AH, maar de filiaalmanager gooide roet in het eten. De blondine werd verzocht de komkommers netjes af te rekenen bij de kassa, zo meldt de Telegraaf.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 03-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:KOMKOMMERTIJD!

Kelly m/v ruit Albert Heijn op
Kelly van der Veer, de bekendste transseksueel van Nederland, wist vanmiddag het personeel van een Albert Heijn zo op te ruien dat ze met cameraploeg en al eruit werd geschopt. Ze wilde een filmpje opnemen voor haar erotisch getinte website.

Komkommers
Kelly was heel wat van plan met de komkommers van de AH, maar de filiaalmanager gooide roet in het eten. De blondine werd verzocht de komkommers netjes af te rekenen bij de kassa, zo meldt de Telegraaf.

Dit lijkt me iets voor de Keuringsdienst van Waren, je zal er niet direct ziek van worden, maar het hoort toch niet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 04-08-2008

Quote:Perez niet meer welkom bij Ajax

Kenneth Perez mag vertrekken bij Ajax. De Deense middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Marco van Basten en is teruggezet naar het beloftenelftal van de Amsterdammers. Ook Jurgen Colin, die onlangs nog zijn contract verlengde, Laurent Delorge en Albert Luque zijn niet langer welkom bij de A-selectie van Ajax. De club is bereid om het viertal spelers, dat allen een doorlopend contract heeft, te laten gaan.

Perez staat pas sinds enkele maanden onder contract bij Ajax. In de winter werd de spelmaker nog teruggehaald van PSV, maar na de komst van Ismaïl Aissati is Perez overbodig geworden in de ArenA. Kennedy Bakircioglü, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl mogen nog wel met de A-selectie meetrainen, maar hebben te horen gekregen dat zij niet tot de eerste achttien behoren. De kans op speelminuten is voor deze spelers dus behoorlijk klein.

Ajax heeft nu een selectie van 28 spelers, die nog altijd teruggebracht moet worden tot een groep van 24 man. Bovendien willen de Amsterdammers nog een nieuwe verdediger aantrekken, die het gat moet opvullen dat John Heitinga heeft achtergelaten.

"We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen", laat Van Basten op de website van Ajax weten. "In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid en daarom hebben we vandaag duidelijkheid gegeven aan een groep spelers. De transfertermijn sluit aan het einde van de maand en we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons."

Allemaal aankopen van de afgelopen 2 jaar (of zelfs allemaal afgelopen jaar?). Lekker aankoopbeleid #-o
En ik dacht dat Van Basten Luque vertrouwen had gegeven? Heeft niet lang geduurd in ieder geval.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-08-2008

Perez Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 04-08-2008

Ekslem Wrote:Perez Undecided

Wat een jojo! Maar weer terug naar AZ dan? Of terug naar MVV, waar hij begon.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 04-08-2008

Goede berichten, alleen maar goede berichten.... =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 04-08-2008

Helaas een prima zet van Marco. Perez voelt zich natuurlijk weer beter dan Aissati, Sulejmani en Suarez wat garant staat voor een seizoen lang onrust. Mooi om te zien dat Marco de vrije hand krijgt en korte metten maakt met het belachelijke aankoopbeleid van de laatste jaren.

Maar wanneer vertrekt Huntelaar nou eens?.. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 04-08-2008

Van Basten voerde bij het Nederlands elftal ook aldoor een zeer warrig en inconsequent selectiebeleid, dus het zou mij niet verbazen als bijvoorbeeld Perez de eerste competitiewedstrijd gewoon weer in de basis staat.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 05-08-2008

Tja je kan lullen wat je wilt over MvB, maar hij doet t wel gwoon eventjes...
Hieronder een stukje over t beleid van van Geel vs van Basten
ANALYSE: Van Basten maakt korte metten met beleid Van Geel
De nieuwbakken Ajax-trainer Marco van Basten slaat duidelijk een nieuwe weg in. De oefenmeester wil afscheid nemen van talloze spelers, die de laatste jaren naar Amsterdam zijn gehaald. Niet de minste namen staan op de nominatie om de ArenA te verlaten.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Neem contact met ons op! galleria zoom Stap één in de sanering is het verbannen van Kenneth Perez, Albert Luque, Laurent Delorge en Jurgen Colin naar Jong Ajax. Toevalligerwijs vier spelers, die vorig jaar door toenmalig technisch directeur Martin van Geel en toenmalig trainer Henk ten Cate naar Amsterdam werden gehaald.

De komst van Perez (na een half jaar PSV) was opmerkelijk, maar werd door de fans niet als onlogisch gezien. De eerdere transfers van Luque, Delorge en Colin wel. De dure Spanjaard Luque maakte vooral 'indruk' door zijn geruzie met Luis Suarez, terwijl Delorge en Colin simpelweg de kwaliteit ontberen voor de Nederlandse top.

De beslissing om Colin nu weg te sturen is opmerkelijk, daar Van Basten voor het seizoen nog aangaf de verdediger graag te behouden.

Vier andere spelers, ook pas recentelijk gekomen, kregen eveneens te horen dat er voor hen geen plek meer is bij Ajax, maar zij mogen voorlopig nog wel meetrainen. Leonardo, Kennedy Bakircioglu, George Ogararu en Dennis Rommedahl zijn de spelers, die Amsterdam eveneens mogen verlaten.

Van Basten is duidelijk: hij wil werken met een selectie van 24 spelers en daarbij hoort de kwaliteit op het veld. Geen ondoordachte aankopen meer dus en geen ruime selecties meer met vele dure krachten op de bank of zelfs de tribune.

Stap één sloeg gisteren (maandag) in als een bom bij de acht eerder genoemde spelers, maar Van Basten wil met Ajax terug naar de top en net als bij Oranje is de oefenmeester duidelijk. Hij heeft een doel voor ogen en daarin schroomt hij niet om in sommige gevallen minder 'populaire' beslissingen te nemen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 05-08-2008

gittermaster Wrote:De beslissing om Colin nu weg te sturen is opmerkelijk, daar Van Basten voor het seizoen nog aangaf de verdediger graag te behouden.

Dat bedoel ik dus...

gittermaster Wrote:en net als bij Oranje is de oefenmeester duidelijk.

Dat was hij helemaal niet bij Oranje.

gittermaster Wrote:Hij heeft een doel voor ogen

Nou, gelukkig maar, dat moest er nog bijkomen, dat hij maar een beetje doelloos bezig was.


Ik ben bereid de weddenschap aan te gaan, dat minstens een van de hierboven met name genoemde spelers in een van de eerste drie competitiewedstrijden in de basis staat.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 05-08-2008

Berend Botje Wrote:Ik ben bereid de weddenschap aan te gaan, dat minstens een van de hierboven met name genoemde spelers in een van de eerste drie competitiewedstrijden in de basis staat.

Wat is de inzet? Ik gok op Brommerdaal en die luie Braziliaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 05-08-2008

Ik wed 10 Euro. Ik geef ook Leonardo en Rommedahl de meeste kans.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 05-08-2008

Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:De beslissing om Colin nu weg te sturen is opmerkelijk, daar Van Basten voor het seizoen nog aangaf de verdediger graag te behouden.

Dat bedoel ik dus...

gittermaster Wrote:en net als bij Oranje is de oefenmeester duidelijk.

Dat was hij helemaal niet bij Oranje.

gittermaster Wrote:Hij heeft een doel voor ogen

Nou, gelukkig maar, dat moest er nog bijkomen, dat hij maar een beetje doelloos bezig was.


Ik ben bereid de weddenschap aan te gaan, dat minstens een van de hierboven met name genoemde spelers in een van de eerste drie competitiewedstrijden in de basis staat.

Wat Colin betreft; Hij had nog niet met hem gewerkt en wild ehem wellicht een kans geven. Die heeft ie gehad en blijkbaar onvoldoende gegrepen.
Vind dat niet inconsequent.
Ik vond m wel redelijk duidelijk bij Oranje.

Overigens wil ik die weddenschap wel met je aangaan, al is de kans dat 1 van de 8 spelers in de eerste 3 wedstrijden speelt natuurlijk wel redelijk. Er hoeft maar een blessure te komen en iemand iets anders te hebben en je staat erin.
Statistisch gezien acht ik de kans groter dat dit wel gebeurt. Wat zijn de odds?
1:3?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 05-08-2008

Van Nistelrooy kan Oranje niet meer combineren en stopt
04/08/2008 21:01

De interlandcarrière van Ruud van Nistelrooy is ten einde. De spits van Real Madrid is tot de conclusie gekomen dat hem geen andere beslissing rest.

'Nadat ik de programma's van Real Madrid en het Nederlands elftal nog eens goed had bestudeerd, kwam het besef dat ik, gezien de vereiste fysieke inspanning om op dit niveau maximaal te presteren, een keuze moest maken', legde Van Nistelrooy uit op de KNVB-website.

'De combinatie van enerzijds de competitie-, beker- en Champions League-wedstrijden van Real Madrid en het programma van het Nederlands elftal anderzijds, is voor mij een te zware belasting', aldus de 32-jarige aanvaller.

'Er rest mij dan ook geen andere keuze. Uiteraard ga je bij dit soort beslissingen niet over één nacht ijs. Ik heb met Oranje een heel fijn EK achter de rug en kijk daar met een goed gevoel op terug.'

De boodschap uit Madrid verraste bondscoach Bert van Marwijk. 'Ik heb uitvoerig met Ruud gesproken en wil en kan niet anders dan zijn besluit respecteren', aldus Van Marwijk. 'Natuurlijk vind ik het spijtig dat ik bij het samenstellen van de Oranje-selectie geen beroep kan doen op zijn kwaliteiten en internationale ervaring.'

Van Nistelrooy speelde op het EK tegen Rusland zijn laatste interland. In totaal maakte de Brabantse spits 33 treffers in 64 wedstrijden voor Oranje. Met die productiviteit staat hij vierde op de topscorerslijst aller tijden.

Zijn interlandloopbaan verliep echter niet zonder slag of stoot. In 1998 maakte hij zijn debuut onder Frank Rijkaard. Diens opvolgers Louis van Gaal en Dick Advocaat deden ook vaak een beroep op de aanvaller. Door blessureleed miste hij echter de nodige wedstrijden, zoals hij onder meer EURO 2000 aan zich voorbij zag gaan.

Onder Marco van Basten was er sprake van een weerbarstig interlandverloop, met een tijdelijke Oranje-stop als dieptepunt. Afgelopen EK was hij weer eerste keus van Van Basten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 05-08-2008

gittermaster Wrote:Onder Marco van Basten was er sprake van een weerbarstig interlandverloop, met een tijdelijke Oranje-stop als dieptepunt. Afgelopen EK was hij weer eerste keus van Van Basten.

Dat bedoel ik dus...

En wat die eventuele weddenschap betreft, genoemde spelers zouden volgens dat stukje hierboven niet bij de selectie van 24 horen, dus dan zou je verwachten dat ze bij consequent beleid in geval van 'normale' blessures ook niet in aanmerking komen. Maar ik denk dus dat van Basten geen consequent beleid zal voeren en een of meer van die spelers al vrij snel zal opstellen, en dan niet ten gevolge van een (groot) blessureprobleem. En drie wedstrijden is dan een beetje nattevingerwerk. Maar we zullen om de eer wedden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 05-08-2008

Berend Botje Wrote:Ik wed 10 Euro. Ik geef ook Leonardo en Rommedahl de meeste kans.

Of Perez. Als Huntelaar vertrek gaat Sulejmani in de spits spelen en heb je al een andere vleugelspeler nog. 1 van die 3 dus.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ronnie D. - 05-08-2008

Peter Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik wed 10 Euro. Ik geef ook Leonardo en Rommedahl de meeste kans.

Of Perez. Als Huntelaar vertrek gaat Sulejmani in de spits spelen en heb je al een andere vleugelspeler nog. 1 van die 3 dus.

Denk eerder dat Cvitanich dan in de spits zal gaan spelen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-08-2008

Ronnie D. Wrote:
Peter Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik wed 10 Euro. Ik geef ook Leonardo en Rommedahl de meeste kans.

Of Perez. Als Huntelaar vertrek gaat Sulejmani in de spits spelen en heb je al een andere vleugelspeler nog. 1 van die 3 dus.

Denk eerder dat Cvitanich dan in de spits zal gaan spelen.

Precies. En Huntelaar gaat niet weg, want hij wil graag wat opsteken van Marco en Dennis.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Amor Fati - 06-08-2008

Quote:Diego, Lionel Messi en Rafinha kunnen hun koffers weer pakken. Barcelona, Schalke 04 en Werder Bremen hebben met succes beroep aangetekend bij het sporttribunaal CAS in Lausanne tegen de deelname van het drietal aan de Olympische Spelen. De spelers moeten zich weer bij hun respectievelijke werkgevers melden, indien hun terugkeer wordt opgeëist. Het is nog niet bekend of de landen vervangers mogen oproepen.

Erg jammer voor het toernooi als spelers als Messi niet mee mogen doen. Ik ben ook benieuwd of dit andere clubs stimuleert om spelers terug te roepen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 06-08-2008

Ik had begrepen dat alleen Barce het door het CAS liet bepalen en dat de andere clubs hun spelers, onder protest, zouden afstaan.
Groot gelijk hebben die clubs. Vertaal het eens naar de normale werkvloer, dan laat je een dure kracht toch ook niet zomaar 3 weken ergens anders werken als je het volste recht hebt om ze gewoon bij jou te laten werken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 06-08-2008

Bumme Wrote:Ik had begrepen dat alleen Barce het door het CAS liet bepalen en dat de andere clubs hun spelers, onder protest, zouden afstaan.
Groot gelijk hebben die clubs. Vertaal het eens naar de normale werkvloer, dan laat je een dure kracht toch ook niet zomaar 3 weken ergens anders werken als je het volste recht hebt om ze gewoon bij jou te laten werken.

En als het gevolg is dat die dure werknemer boos op de werkvloer rondloopt mopperend dat hij niet vrij mocht is wel een gewenst resultaat? Laat staan van de extra 'ervaring' die de werknemer opdoet?... Onzin, gewoon afstaan die spelers... Moet ik ook als ik Football Manager 2008 speel Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-08-2008

Box Brother Wrote:
Bumme Wrote:Ik had begrepen dat alleen Barce het door het CAS liet bepalen en dat de andere clubs hun spelers, onder protest, zouden afstaan.
Groot gelijk hebben die clubs. Vertaal het eens naar de normale werkvloer, dan laat je een dure kracht toch ook niet zomaar 3 weken ergens anders werken als je het volste recht hebt om ze gewoon bij jou te laten werken.

En als het gevolg is dat die dure werknemer boos op de werkvloer rondloopt mopperend dat hij niet vrij mocht is wel een gewenst resultaat? Laat staan van de extra 'ervaring' die de werknemer opdoet?... Onzin, gewoon afstaan die spelers... Moet ik ook als ik Football Manager 2008 speel Wink

Die boosheid moet de werknemer richten op zowel de nationale bond, de UEFA, de FIFA als het IOC, die de kalender zo volgepropt hebben met competitie-, beker- en kwalificatieduels dat spelers maximaal 3 weken per jaar vakantie hebben. Daar kan een club niks aan doen, bovendien betalen al die bonden geen stuiver voor het 'lenen' van die spelers, noch betalen ze de verzekeringen, blessurebehandelingen en overige onkosten die een club maakt voor zijn spelers.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 06-08-2008

Maar die clubs profiteren wel van de hogere marktwaarde die spelers krijgen als ze in het oog lopen van de talloze scouts die bij zo'n toernooi rondlopen dus ze moeten niet zeiken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kooltje - 06-08-2008

goede scout hoor als je die drie nu al aanbiedt bij andere clubs =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-08-2008

Bredanaar Wrote:Maar die clubs profiteren wel van de hogere marktwaarde die spelers krijgen als ze in het oog lopen van de talloze scouts die bij zo'n toernooi rondlopen dus ze moeten niet zeiken.

Die clubs willen in de meeste gevallen helemaal niet dat die spelers een hogere marktwaarde krijgen, maar gewoon bij hun club spelen en trainen. En wat een onzin ook dat ze op de Olympische Spelen die extra waarde zouden krijgen. Die krijgen ze voornamelijk door in hun eigen competitie en de Champions League goed te presteren. Winnen van, pak em beet, Honduras, Kameroen of België maakt ze echt niet ineens 10 miljoen duurder... :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 06-08-2008

Quote:Die krijgen ze voornamelijk door in hun eigen competitie en de Champions League goed te presteren.
o??? en voorbeelden zoals Heijtinga, Sneijder en noem nog maar wat ajacietjes op die de laatste jaren voor heul veul eurootjes zijn verkocht dan? [-X