The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-08-2008

Drenthe kijkt iets teveel naar de DVD's van Clarence Seedorf....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 29-08-2008

Foppe is een ouwe zeur geworden, hij moet naar zichzelf kijken. Wie hij allemaal had geselecteerd bijvoorbeeld. Bah, makkelijk hoor een zwarte piet zoeken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-08-2008

Bredanaar Wrote:Foppe is een ouwe zeur geworden, hij moet naar zichzelf kijken. Wie hij allemaal had geselecteerd bijvoorbeeld. Bah, makkelijk hoor een zwarte piet zoeken.

En wie had hij allemaal geselecteerd dan? En op basis waarvan concludeer jij dat hij een zwarte piet zoekt?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 29-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:Foppe is een ouwe zeur geworden, hij moet naar zichzelf kijken. Wie hij allemaal had geselecteerd bijvoorbeeld. Bah, makkelijk hoor een zwarte piet zoeken.

En wie had hij allemaal geselecteerd dan? En op basis waarvan concludeer jij dat hij een zwarte piet zoekt?

in het begin was hij even op de goede weg: 'het ligt misschien ook aan mij', maar daarna blijkt daar niets meer van. Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja. En om nou nog eens zijn complete Olypische selectie te gaan doornemen daar heb ik geen zin in. Maar om nou bijvoorbeeld Sibon mee te nemen als 1 van de 3 dispensatiespelers, dat is toch triest.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-08-2008

Bredanaar Wrote:Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja.

Nou, nou,nou, Bredanaar. Racist.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-08-2008

Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:Foppe is een ouwe zeur geworden, hij moet naar zichzelf kijken. Wie hij allemaal had geselecteerd bijvoorbeeld. Bah, makkelijk hoor een zwarte piet zoeken.

En wie had hij allemaal geselecteerd dan? En op basis waarvan concludeer jij dat hij een zwarte piet zoekt?

in het begin was hij even op de goede weg: 'het ligt misschien ook aan mij', maar daarna blijkt daar niets meer van. Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja. En om nou nog eens zijn complete Olypische selectie te gaan doornemen daar heb ik geen zin in. Maar om nou bijvoorbeeld Sibon mee te nemen als 1 van de 3 dispensatiespelers, dat is toch triest.

Noem jij dan eens even een andere Nederlandse spits die niet mee ging naar het EK, niet geblesseerd was, niet voorronde Europacup hoefde te spelen en afgelopen seizoen meer dan 10 goals heeft gemaakt in een hoogste competitie in een Europees (sub)topland.

En hij geeft af op die 2 spelers omdat zij op basis van hun 'status' de kar zouden moeten trekken en blijkbaar hebben ze dat niet gedaan. Het lijkt me dat Foppe dat beter kan concluderen dan jij. Ik heb me wel verbaasd over de opstellingen in bepaalde wedstrijden, maar die werden ook 'gestuurd' door blessures, schorsingen en het uit-vorm-zijn van bepaalde spelers. Dat de combinatie Makaay-Sibon niet uitpakte zoals gehoopt heeft hij gewoon toegegeven en dat Jaliens (als vervanger van o.a. Wielaert) na een minder seizoen toch ook geen versterking was heeft hij ook al gezegd, maar de 'normale' Jong Oranje-spelers vielen gewoon erg tegen, waarbij de spelers die bij Europese (sub)topclubs spelen zich dat aan mogen trekken, waaronder Drenthe en Sno.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 29-08-2008

Waarom moest dat een spits zijn?

Foppe concludeert eerst dat het misschien ook wel aan hem lag en vervolgens gaat hij 2 spelers voor de media aan de schandpaal nagelen. Ik had hem tot een half jaartje geleden hoog zitten maar dit vind ik Foppe-onwaardig. Hij mag teleurgesteld zijn maar dan hoeft ie dat niet zo af te reageren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-08-2008

Bredanaar Wrote:Waarom moest dat een spits zijn?

Omdat er in Jong Oranje geen echte afmaker zit/zat. Makaay was dat wel, maar da's een beetje karig. Dan kom je al snel bij Sibon uit. Oh nee, natuurlijk niet, ramkraker Amrabat moest mee van Bredanaar, want da's een psv'ertje. Hitself


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:Foppe is een ouwe zeur geworden, hij moet naar zichzelf kijken. Wie hij allemaal had geselecteerd bijvoorbeeld. Bah, makkelijk hoor een zwarte piet zoeken.

En wie had hij allemaal geselecteerd dan? En op basis waarvan concludeer jij dat hij een zwarte piet zoekt?

in het begin was hij even op de goede weg: 'het ligt misschien ook aan mij', maar daarna blijkt daar niets meer van. Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja. En om nou nog eens zijn complete Olypische selectie te gaan doornemen daar heb ik geen zin in. Maar om nou bijvoorbeeld Sibon mee te nemen als 1 van de 3 dispensatiespelers, dat is toch triest.

Noem jij dan eens even een andere Nederlandse spits die niet mee ging naar het EK, niet geblesseerd was, niet voorronde Europacup hoefde te spelen en afgelopen seizoen meer dan 10 goals heeft gemaakt in een hoogste competitie in een Europees (sub)topland.

En hij geeft af op die 2 spelers omdat zij op basis van hun 'status' de kar zouden moeten trekken en blijkbaar hebben ze dat niet gedaan. Het lijkt me dat Foppe dat beter kan concluderen dan jij. Ik heb me wel verbaasd over de opstellingen in bepaalde wedstrijden, maar die werden ook 'gestuurd' door blessures, schorsingen en het uit-vorm-zijn van bepaalde spelers. Dat de combinatie Makaay-Sibon niet uitpakte zoals gehoopt heeft hij gewoon toegegeven en dat Jaliens (als vervanger van o.a. Wielaert) na een minder seizoen toch ook geen versterking was heeft hij ook al gezegd, maar de 'normale' Jong Oranje-spelers vielen gewoon erg tegen, waarbij de spelers die bij Europese (sub)topclubs spelen zich dat aan mogen trekken, waaronder Drenthe en Sno.

dat je jaliens selecteert getuigt al niet van heel veel voetbal kennis. sibon vond ik ook maar raar, ik zou het logischer vinden van elke linie 1 te kiezen. bovendien had hij moeten weten dat hoe ouder je bent, hoe lastiger het is in die hitte.

drenthe kon hij vorig jaar nog uitstekend mee omgaan. nu kennelijk opeens niet meer. hij heeft dat verkeerd ingeschat en dat is nog niet eens zo erg, hij is niet in staat geweest om dat proces te keren. daarvoor moet hij bij zichzelf te rade. zo kan hij het ook uitleggen en zo kende ik hem eigenlijk ook.

de rest van de selectie vond ik ook niet veel, maar daarvoor geldt als excuus dat er eigenlijk niet beter vorhanden was.

tot slot: niet alleen drenthe en snoo, ook hijzelf heeft gefaald. hij zit er nog, der rest brandt hij in het openbaar af. dat vind ik smerig.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-08-2008

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:Foppe is een ouwe zeur geworden, hij moet naar zichzelf kijken. Wie hij allemaal had geselecteerd bijvoorbeeld. Bah, makkelijk hoor een zwarte piet zoeken.

En wie had hij allemaal geselecteerd dan? En op basis waarvan concludeer jij dat hij een zwarte piet zoekt?

in het begin was hij even op de goede weg: 'het ligt misschien ook aan mij', maar daarna blijkt daar niets meer van. Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja. En om nou nog eens zijn complete Olypische selectie te gaan doornemen daar heb ik geen zin in. Maar om nou bijvoorbeeld Sibon mee te nemen als 1 van de 3 dispensatiespelers, dat is toch triest.

Noem jij dan eens even een andere Nederlandse spits die niet mee ging naar het EK, niet geblesseerd was, niet voorronde Europacup hoefde te spelen en afgelopen seizoen meer dan 10 goals heeft gemaakt in een hoogste competitie in een Europees (sub)topland.

En hij geeft af op die 2 spelers omdat zij op basis van hun 'status' de kar zouden moeten trekken en blijkbaar hebben ze dat niet gedaan. Het lijkt me dat Foppe dat beter kan concluderen dan jij. Ik heb me wel verbaasd over de opstellingen in bepaalde wedstrijden, maar die werden ook 'gestuurd' door blessures, schorsingen en het uit-vorm-zijn van bepaalde spelers. Dat de combinatie Makaay-Sibon niet uitpakte zoals gehoopt heeft hij gewoon toegegeven en dat Jaliens (als vervanger van o.a. Wielaert) na een minder seizoen toch ook geen versterking was heeft hij ook al gezegd, maar de 'normale' Jong Oranje-spelers vielen gewoon erg tegen, waarbij de spelers die bij Europese (sub)topclubs spelen zich dat aan mogen trekken, waaronder Drenthe en Sno.

dat je jaliens selecteert getuigt al niet van heel veel voetbal kennis. sibon vond ik ook maar raar, ik zou het logischer vinden van elke linie 1 te kiezen. bovendien had hij moeten weten dat hoe ouder je bent, hoe lastiger het is in die hitte.

drenthe kon hij vorig jaar nog uitstekend mee omgaan. nu kennelijk opeens niet meer. hij heeft dat verkeerd ingeschat en dat is nog niet eens zo erg, hij is niet in staat geweest om dat proces te keren. daarvoor moet hij bij zichzelf te rade. zo kan hij het ook uitleggen en zo kende ik hem eigenlijk ook.

de rest van de selectie vond ik ook niet veel, maar daarvoor geldt als excuus dat er eigenlijk niet beter vorhanden was.

tot slot: niet alleen drenthe en snoo, ook hijzelf heeft gefaald. hij zit er nog, der rest brandt hij in het openbaar af. dat vind ik smerig.

Hij brandt niemand in het openbaar af. Hij selecteert de twee heertjes niet omdat hij, op basis van hun teleurstellende optreden op de OS ze op dit moment niet goed genoeg vindt voor Jong Oranje. Hij zegt er nog bij dat hij niet boos op ze is, maar dat hij meer van ze verwacht had, op basis van hun status. Ik denk dat hij gelijk heeft als hij zegt dat ze bij hun club moeten laten zien dat hij ongelijk heeft, maar zoals je zelf ook weet staat Drenthe op de verhuur-lijst bij Real en zijn ze dus daar blijkbaar ook niet zo tevreden over zijn ontwikkeling. Wat er intern voorgevallen is komen we natuurlijk niet achter, maar net zoals Eizattie een 2e (en 3e en 4e en 5e) kans heeft gekregen zullen deze twee, mits spelend en in vorm bij hun club, de volgende keer er wel weer bij zitten. En wat de dispensatiespelers betreft: noem dan eens andere spelers op die ervoor in aanmerking kwamen. Sibon en Makaay was op voorhand geen slechte combinatie-gedachte en op het middenveld had hij al genoeg 'goede' spelers rondlopen. Voorin en achterin waren de beste spelers weggevallen, dan wel te oud of overgestapt naar het grote Oranje.
Wat ik trouwens wel vermoed (maar wat nooit echt naar voren gekomen is), is dat Seedorf misschien wel bedankt heeft voor Oranje omdat hij hoopte dat hij dan alsnog met Foppe mee mocht naar de OS.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:Hij brandt niemand in het openbaar af.

Quote:De Haan: "Royston heeft me zwaar teleurgesteld"
29 augustus 2008

Royston Drenthe en Evander Sno hoeven de komende periode niet te rekenen op een plekje in de selectie van Jong Oranje. Coach Foppe de Haan is 'zwaar teleurgesteld' in het duo, naar aanleiding van hun optreden tijdens de Olympische Spelen

Het is belangrijk om een team te worden en met deze twee jongens erbij is dat heel ingewikkeld", vertelde De Haan vrijdag, tijdens de presentatie van zijn selectie voor de komende EK-kwalificatieduels met Noorwegen (zaterdag) en Zwitserland (volgende week dinsdag). "Het lag misschien ook aan mij, maar het zat tijdens de Spelen gewoon niet goed. Dat heb ik ze ook verteld, het functioneerde niet."

Drenthe was in de maanden voor de Spelen nog een sleutelspeler bij Jong Oranje. Met name in hem is De Haan dan ook teleurgesteld. "Ik ben niet boos op hem of zo, maar Royston heeft me gewoon hartstikke teleurgesteld. Hij moet de komende periode bij zijn club proberen om het krediet dat hij kwijtgeraakt is, terug te winnen. Of een terugkeer bij Jong Oranje voor Drenthe en Sno uitgesloten is? Nee, dat niet. De deur is nooit helemaal op slot. Maar er zal wel iets moeten veranderen. Met elf spelers, ben je immers beter dan met tien", verwijst hij naar de lakse houding van Drenthe in sommige duels van het olympische voetbaltoernooi.

een team worden met deze twee jongens is heel ingewikkeld. bedankt. dat is niet persoonlijk zeker? en nogmaals, hij steekt de hand niet in eigen boezem.

Quote:En wat de dispensatiespelers betreft: noem dan eens andere spelers op die ervoor in aanmerking kwamen.

seedorf.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-08-2008

Dat is toch niet afbranden? Dat is op een hele nette manier zeggen dat ze zich niet aan de opdrachten houden en zichzelf boven het teambelang plaatsen. En dat is precies wat heel veel bondscoaches ook over bijvoorbeeld Seedorf hebben gezegd. Dat heb je gewoon met sommige spelers en dan kan je ze beter niet meenemen als ze het structureel doen en niet van hun 'fouten' leren. En Foppe heeft de hand in eigen boezem gestoken wat betreft Sibon en Makaay. Wat wil je dan dat hij doet met Drenthe en Sno? Ze er toch bij houden en ze dan op de bank laten zitten? Of toch opstellen ook al weet hij vantevoren dat ze niet hun stinkende best doen?

En is Seedorf een aanvaller of een verdediger? (Luie) middenvelders waren er al genoeg bij de selectie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:Dat is toch niet afbranden? Dat is op een hele nette manier zeggen dat ze zich niet aan de opdrachten houden en zichzelf boven het teambelang plaatsen.

dat is dan jouw interpretatie, de mijne zeker niet. dit is op de persoon gericht, anders had hij het wel gezegd zoals jij het nu formuleert. wat mij voornamelijk stoort is dat hij deze gasten van haver tot gort kent. drenthe deed het vorig jaar gewoon goed. dus hij kan het wel. en de hele voorbereiding heeft hij hem kunnen beoordelen, en alle wedstrijden dit seizoen. heeft hij verkeerd ingeschat, dus hij had hem niet mee moeten nemen ofwel hij had het ten positieve moeten keren. beide niet gebeurd, beide fout van de coach.

die spelers zullen vast iets niet goed gedaan hebben, maar dan moet hij dat maar lekker intern houden.

Quote:En dat is precies wat heel veel bondscoaches ook over bijvoorbeeld Seedorf hebben gezegd. Dat heb je gewoon met sommige spelers en dan kan je ze beter niet meenemen als ze het structureel doen en niet van hun 'fouten' leren. En Foppe heeft de hand in eigen boezem gestoken wat betreft Sibon en Makaay. Wat wil je dan dat hij doet met Drenthe en Sno? Ze er toch bij houden en ze dan op de bank laten zitten? Of toch opstellen ook al weet hij vantevoren dat ze niet hun stinkende best doen?

En is Seedorf een aanvaller of een verdediger? (Luie) middenvelders waren er al genoeg bij de selectie.

seedorf is een middenvelder. en ik wil dat hij drenthe of niet meeneemt, of dat hij hem ter plekke verandert. daar is een coach voor.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 29-08-2008

Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Waarom moest dat een spits zijn?

Omdat er in Jong Oranje geen echte afmaker zit/zat. Makaay was dat wel, maar da's een beetje karig. Dan kom je al snel bij Sibon uit. Oh nee, natuurlijk niet, ramkraker Amrabat moest mee van Bredanaar, want da's een psv'ertje. Hitself

Zozo wat een vooroordelen toch; toevallig ben ik helemaal niet zo'n fan van Amrabat. Ik heb daar een paar dagen geleden nog iets over geschreven m.b.t. zijn gedrag tijdens die 'oefenwedstrijd' tegen Feijenoord. Er zijn volgens mij toch echt wel een paar jonge fanatieke aanvallers (niet per sé van topclubs) te verzinnen die beter naast Makaay zouden functioneren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-08-2008

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Dat is toch niet afbranden? Dat is op een hele nette manier zeggen dat ze zich niet aan de opdrachten houden en zichzelf boven het teambelang plaatsen.

dat is dan jouw interpretatie, de mijne zeker niet. dit is op de persoon gericht, anders had hij het wel gezegd zoals jij het nu formuleert. wat mij voornamelijk stoort is dat hij deze gasten van haver tot gort kent. drenthe deed het vorig jaar gewoon goed. dus hij kan het wel. en de hele voorbereiding heeft hij hem kunnen beoordelen, en alle wedstrijden dit seizoen. heeft hij verkeerd ingeschat, dus hij had hem niet mee moeten nemen ofwel hij had het ten positieve moeten keren. beide niet gebeurd, beide fout van de coach.

die spelers zullen vast iets niet goed gedaan hebben, maar dan moet hij dat maar lekker intern houden.

Quote:En dat is precies wat heel veel bondscoaches ook over bijvoorbeeld Seedorf hebben gezegd. Dat heb je gewoon met sommige spelers en dan kan je ze beter niet meenemen als ze het structureel doen en niet van hun 'fouten' leren. En Foppe heeft de hand in eigen boezem gestoken wat betreft Sibon en Makaay. Wat wil je dan dat hij doet met Drenthe en Sno? Ze er toch bij houden en ze dan op de bank laten zitten? Of toch opstellen ook al weet hij vantevoren dat ze niet hun stinkende best doen?

En is Seedorf een aanvaller of een verdediger? (Luie) middenvelders waren er al genoeg bij de selectie.

seedorf is een middenvelder. en ik wil dat hij drenthe of niet meeneemt, of dat hij hem ter plekke verandert. daar is een coach voor.

Ik ontken ook niet dat het op de persoon gericht is, maar de vraag was ook heel specifiek waarom Drenthe en Sno niet geselecteerd waren en daar gaf hij gewoon netjes antwoord op, zonder ze de grond in te stampen, dan wel definitief af te serveren. Hij is niet boos, slechts teleurgesteld in hun gedrag/prestaties en daarom zijn ze er de eerstvolgende wedstrijden niet bij. Dat is alles en als je goed gelezen/geluisterd had, had je ook gelezen/gehoord dat Foppe zei dat hij best wel wist hoe goed Drenthe kon zijn, maar dat hij het tijdens de OS niet had gezien en dat dat voornamelijk aan zijn gebrek aan conditie/trainingsarbeid lag. Concluderend: zodra Drenthe weer (goed) traint en (goed) speelt wordt hij weer uitgenodigd, maar misschien is dat te optimistisch geconcludeerd van mij.

En Seedorf is inderdaad een middenvelder, dus viel bij voorbaat al af voor selectie voor de OS, aangezien Foppe had gezegd dat hij alleen aanvallers en verdedigers wilde selecteren. Nog suggesties die WEL binnen de criteria vallen?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 31-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:Ik ontken ook niet dat het op de persoon gericht is, maar de vraag was ook heel specifiek waarom Drenthe en Sno niet geselecteerd waren en daar gaf hij gewoon netjes antwoord op, zonder ze de grond in te stampen, dan wel definitief af te serveren. Hij is niet boos, slechts teleurgesteld in hun gedrag/prestaties en daarom zijn ze er de eerstvolgende wedstrijden niet bij. Dat is alles en als je goed gelezen/geluisterd had, had je ook gelezen/gehoord dat Foppe zei dat hij best wel wist hoe goed Drenthe kon zijn, maar dat hij het tijdens de OS niet had gezien en dat dat voornamelijk aan zijn gebrek aan conditie/trainingsarbeid lag. Concluderend: zodra Drenthe weer (goed) traint en (goed) speelt wordt hij weer uitgenodigd, maar misschien is dat te optimistisch geconcludeerd van mij.

En Seedorf is inderdaad een middenvelder, dus viel bij voorbaat al af voor selectie voor de OS, aangezien Foppe had gezegd dat hij alleen aanvallers en verdedigers wilde selecteren. Nog suggesties die WEL binnen de criteria vallen?

oh, nu vind je het ook opeens op de persoon gericht. dat is mijn bezwaar, hij fikt ze af. deze vraag had hij al verwacht (duhuh) sterker nog, bij knevel had hij al aangegeven dat sommige spelers hem teleurgesteld hadden en dat hij de dag daarop wel nader op in zou gaan. ik snap werkelijk niet dat hij niet meer de hand in eigen boezem steekt, behalve dan dat hij zegt: misschien ligt het wel aan mij dat zij niet gepresteerd hebben.

nou moet ik ze binnen de criteria van foppe passen? wat is dat nou voor gelul? ik heb mijn eigen criteria en ik zou het liefst in elke linie een meer ervaren speler zien.

makaay en seedorf zou ik meenemen. achterin weet ik zo snel niet, maar niet jaliens. ik zou iig een voorstopper meenemen, omdat je als coach de kwaliteiten van marcelis tijdig moet inderkennen.

bruins had ik ook nooit laten afvallen, als je bruins echt gevolgd heb weet je dat hij laks oogt, maar dat zeker niet is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 31-08-2008

Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja.

Nou, nou,nou, Bredanaar. Racist.

Ik mis de :wink: . Dit is de zoveelste keer dat mijn naam hier op dit forum bezoedeld wordt door mij te beschuldigen van racisme en/of jodenhaat. Icon_evil


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-08-2008

Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Hij geeft alleen maar af op 2 spelers, met name Drenthe. Dat noem ik een zwarte piet zoeken ja.

Nou, nou, nou, Bredanaar. Racist.

Ik mis de :wink: . Dit is de zoveelste keer dat mijn naam hier op dit forum bezoedeld wordt door mij te beschuldigen van racisme en/of jodenhaat. Icon_evil

Zeikerd.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 31-08-2008

Iemand voor racist uitmaken en als die daar wat van zegt is hij een zeikerd?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-08-2008

Humorloze belg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 31-08-2008

O het was een grap???? Daarvoor maak je te vaak dergelijke zinspelingen naar mij toe grapjanus.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-08-2008

Snap je dan zelf niet de combinatie 'Drenthe' en 'de zwarte piet zoeken'?

Leg ik het nu godverdomme nog uit ook nog aan een belg. Dit was meteen wel de laatste keer.....
Het zegt al genoeg over jou, dat jij je meteen aangesproken voelt als racist, als iemand een 'woordgrapje' maakt zonder er per ongeluk een smiley erachter te zetten. Het begint er zowaar op te lijken dat je er werkelijk eentje bent.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-08-2008

Quote:Sanmartean levert contract bij FC Utrecht in

FC Utrecht en Lucian Sanmartean hebben besloten hun samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen. Dat meldt de club uit de Domstad zondag op de officiële website. Omdat het de 28-jarige Roemeen maar niet lukte honderd procent fit te worden en van constante betekenis voor het team te zijn, heeft hij zijn contract ingeleverd. “Ik vind het, vooral voor Lucian zelf, heel vervelend dat hij steeds maar weer door blessureleed wordt getroffen”, laat voorzitter Jan Willem van Dop in een reactie weten. “Vanaf het moment dat hij hier binnen kwam heeft zowel Sanmartean zelf als ook onze medische staf er alles aan gedaan hem voor een langere periode speelklaar te krijgen. We hebben enkele keren een datum afgesproken waarop er redelijk uitzicht moest zijn op blijvend herstel. En het heeft er ook een paar keer naar uitgezien, dat het echt de goede kant op ging. Maar helaas is het toch niet gelukt.”

Sinds zijn komst in februari 2007 heeft Sanmartean slechts bij vlagen zijn brille laten zien. Door zijn blessuregevoeligheid kwam de Roemeense technicus te weinig aan spelen toe. Desondanks hield FC Utrecht vertrouwen in de middenvelder door zijn contract tot volgend jaar zomer te verlengen.

Trainer Willem van Hanegem vindt het enorm spijtig, dat het met Sanmartean uiteindelijk niet is gelukt. “Hij is in principe één van de beste spelers in de Nederlandse Eredivisie”, vindt Van Hanegem. “Een fitte Sanmartean is absoluut een versterking voor het elftal. Maar als zo’n speler steeds maar geblesseerd is, moet je een keer een beslissing nemen, ook in het belang van het team.”

Sanmartean kwam in 2007 als stagiair binnen bij FC Utrecht. De technische staf was snel overtuigd van de kwaliteiten van de Roemeen, die na een teleurstellend verblijf bij Panathinaikos in Griekenland transfervrij naar De Galgenwaard kwam.

Van Dop heeft veel waardering voor de manier waarop Sanmartean heeft geprobeerd terug te komen. “Het is voor die jongen ook een drama”, besluit de preses. “Hij heeft hard gewerkt, zelfs in de vakantie doorgetraind, maar telkens ging het weer mis. Er komt een moment dat je de harde werkelijkheid onder ogen moet zien en dat moment is nu, met zijn opnieuw uitvallen tegen PSV, gekomen.”



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 31-08-2008

Opmerkelijk: OP de KNVB-site staat niet vermeld dat van der Velden van AZ een schorsing had. Vorig seizoen speelde hij bij FC Dordrecht.


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb4.nl_clubs__competities/straffen_betaald_voetbal">http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb4. ... ld_voetbal</a><!-- m -->

Heeft iemand hier een verklaring voor of heeft Lens een truukje uitgehaald?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 31-08-2008

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik ontken ook niet dat het op de persoon gericht is, maar de vraag was ook heel specifiek waarom Drenthe en Sno niet geselecteerd waren en daar gaf hij gewoon netjes antwoord op, zonder ze de grond in te stampen, dan wel definitief af te serveren. Hij is niet boos, slechts teleurgesteld in hun gedrag/prestaties en daarom zijn ze er de eerstvolgende wedstrijden niet bij. Dat is alles en als je goed gelezen/geluisterd had, had je ook gelezen/gehoord dat Foppe zei dat hij best wel wist hoe goed Drenthe kon zijn, maar dat hij het tijdens de OS niet had gezien en dat dat voornamelijk aan zijn gebrek aan conditie/trainingsarbeid lag. Concluderend: zodra Drenthe weer (goed) traint en (goed) speelt wordt hij weer uitgenodigd, maar misschien is dat te optimistisch geconcludeerd van mij.

En Seedorf is inderdaad een middenvelder, dus viel bij voorbaat al af voor selectie voor de OS, aangezien Foppe had gezegd dat hij alleen aanvallers en verdedigers wilde selecteren. Nog suggesties die WEL binnen de criteria vallen?

oh, nu vind je het ook opeens op de persoon gericht. dat is mijn bezwaar, hij fikt ze af. deze vraag had hij al verwacht (duhuh) sterker nog, bij knevel had hij al aangegeven dat sommige spelers hem teleurgesteld hadden en dat hij de dag daarop wel nader op in zou gaan. ik snap werkelijk niet dat hij niet meer de hand in eigen boezem steekt, behalve dan dat hij zegt: misschien ligt het wel aan mij dat zij niet gepresteerd hebben.

nou moet ik ze binnen de criteria van foppe passen? wat is dat nou voor gelul? ik heb mijn eigen criteria en ik zou het liefst in elke linie een meer ervaren speler zien.

makaay en seedorf zou ik meenemen. achterin weet ik zo snel niet, maar niet jaliens. ik zou iig een voorstopper meenemen, omdat je als coach de kwaliteiten van marcelis tijdig moet inderkennen.

bruins had ik ook nooit laten afvallen, als je bruins echt gevolgd heb weet je dat hij laks oogt, maar dat zeker niet is.

Begrijpend lezen is aan jou niet besteed, of wel? Ik zeg dat hij niemand in het openbaar afbrandt. Het enige wat hij deed was twee spelers aanwijzen die hem teleurgesteld hadden tijdens de OS, die hij daarom niet selecteert en tevens om ze bij hun club wat aan hun conditie en speelritme te laten doen. Hij heeft niet gezegd dat het luie flikkers waren, dat het vette vedettes waren of dat ze attitude, kapsones of misplaatst arrogant gedrag vertoonden en ook niet dat hij ze niet meer op zal roepen in de toekomst. Als hij dat wel had gezegd dan had hij ze in het openbaar afgebrand. Dat er daarnaast nog andere spelers niet goed presteerden en dat hij zelf misschien andere keuzes had moeten maken zal ongetwijfeld zo zijn, maar daar ging de vraag niet over en hij kan niet zomaar een blik nieuwe spelers opentrekken. Deze twee spelers hebben hem blijkbaar het meest teleurgesteld en ik vond ook dat, met name Drenthe ver onder zijn te verwachten niveau speelde.

En dat jij je eigen criteria hebt bij het selecteren van dispensatiespelers is natuurlijk totaal niet relevant, aangezien jij niet de bondscoach bent. Foppe vond (en daar had hij, vind ik, gelijk in) dat er zowel in de verdediging als in de aanval veel bepalende spelers waren weggevallen door leeftijd, het EK en blessures. Het middenveld was intact gebleven met Guzman, Urby, Sno, Drenthe, Maduro en Bakkal. Voorin had hij alleen de geblesseerde Babel en de relatief onervaren buitenspeler Beerens. Makaay zijn we het over eens, maar had hij dan Amrabat mee moeten nemen? In de verdediging had hij met Marcellis en Zuiverloon ‘zekerheidjes’, maar Luijckx en Pieters hadden een zwaar en lastig 1e seizoen gehad bij Excelsior en Utrecht, Jong-a-Pin had slechts een half seizoen gespeeld, dus dan vraag ik je wederom: noem eens 1 (of meer) verdedigers en aanvallers die beter als dispensatiespelers konden fungeren dan Jaliens en Sibon? Lulring? Penders? Dingsdag? Hofland? De enige aanvaller die ik kan bedenken i.p.v. Sibon is Koevermans en misschien Penders voor Jaliens omdat die koppend ook redelijk sterk is, maar Jaliens heeft als voordeel dat hij tenminste nog 10 echte interlands gespeeld heeft en flink wat EC-duels met AZ. Bruins is een aanvallende middenvelder voor de linkerkant en daar had hij al twee van (Drenthe en Sno), dus 3 dezelfde spelers in een selectie van 18 met een 4-4-2-systeem lijkt me wat overdreven en dat vond Foppe blijkbaar ook.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 31-08-2008

jezus, dat je daar zo veel woorden voor hebt.

ik ben het nog steeds niet met je eens, maar dat komt omdat je niet begrijpend kunt lezen. gaaaaaaaaap.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 31-08-2008

Bredanaar Wrote:Opmerkelijk: OP de KNVB-site staat niet vermeld dat van der Velden van AZ een schorsing had. Vorig seizoen speelde hij bij FC Dordrecht.


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb4.nl_clubs__competities/straffen_betaald_voetbal">http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb4. ... ld_voetbal</a><!-- m -->

Heeft iemand hier een verklaring voor of heeft Lens een truukje uitgehaald?

Van Gaal uit onvrede over organisatie AZ
Geschreven op zondag, 31 augustus om 19:46

Louis van Gaal was na afloop van de 1-2 thuisnederlaag tegen NAC Breda niet alleen ontevreden over de uitslag van zijn ploeg, ook stak de oefenmeester zijn onvrede over de organisatie binnen de club niet onder stoelen of banken. Aanleiding hiervoor was het bijna opstellen van Nick van der Velden, terwijl deze nog een schorsing had openstaan. “Het getuigt niet van een professionele organisatie dat ik vijf minuten voor de wedstrijd mijn ploeg nog moet veranderen”, aldus Van Gaal na afloop. Van der Velden, die in de zomerstop werd overgenomen van FC Dordrecht, stond al op het wedstrijdformulier van de Amsterdammer, toen iemand van de club hem vertelde dat middenvelder niet speelgerechtigd was.

“Deze week had ik nog gevraagd of er spelers geschorst waren. De organisatie heeft vandaag uiteindelijk gedaan wat ik vroeg, namelijk het nakijken van die lijst”, klonk de coach cynisch. “Dat is jammer, maar het had geen consequenties voor ons spel."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 01-09-2008

waf Wrote:jezus, dat je daar zo veel woorden voor hebt.

ik ben het nog steeds niet met je eens, maar dat komt omdat je niet begrijpend kunt lezen. gaaaaaaaaap.


Ik ook niet. Hij probeert met veel gelul en gedraai toch zijn gelijk te halen maar als je vanavond naar NOS Sport Studio hebt gekeken dan was er een interview met Sno die liet weten dat hij nogal ontstemd was over wat meneer de Haan publiekelijk over hem had gezegd. Dus kan Gerben proberen om dat wat Foppe gezegd heeft te vergoeilijken maar het blijkt toch heel hard te zijn aangekomen. Sno voelt zich vernederd en verraden. Foppe zou er met hem zelfs over gesproken hebben, zo had die voor de camera verklaard, maar dat kan Sno zich niet herinneren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 01-09-2008

Bredanaar Wrote:
waf Wrote:jezus, dat je daar zo veel woorden voor hebt.

ik ben het nog steeds niet met je eens, maar dat komt omdat je niet begrijpend kunt lezen. gaaaaaaaaap.


Ik ook niet. Hij probeert met veel gelul en gedraai toch zijn gelijk te halen maar als je vanavond naar NOS Sport Studio hebt gekeken dan was er een interview met Sno die liet weten dat hij nogal ontstemd was over wat meneer de Haan publiekelijk over hem had gezegd. Dus kan Gerben proberen om dat wat Foppe gezegd heeft te vergoeilijken maar het blijkt toch heel hard te zijn aangekomen. Sno voelt zich vernederd en verraden. Foppe zou er met hem zelfs over gesproken hebben, zo had die voor de camera verklaard, maar dat kan Sno zich niet herinneren.

Dat zegt ook veel over Sno, zo niet alles. Ik twijfel sterk aan die woorden van hem.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 01-09-2008

Tripplexxx Wrote:“Dat is jammer, maar het had geen consequenties voor ons spel."

wat zeik je dan, louis. :|