The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 10-11-2008

het ging om thuiswedstrijden...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-11-2008

gittermaster Wrote:het ging om thuiswedstrijden...

dat staat er niet. \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 10-11-2008

nee idd, had alleen het stukje gekopieerd wat me relevant leek. Maar anyhow, natuurlijk op het moment dat ik kies voor 2 ajax verdedigers inc cappie, krijgen ze er 2 tegen thuis voor t eerst in ongeveer 10 wedstrijden


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 10-11-2008

Quote:Automobilist gepakt met 13 keer teveel alcohol
Uitgegeven: 10 november 2008 15:23
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 15:23

RIJEN - De politie heeft zondagochtend een 24-jarige bestuurder aangehouden die dertien keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had. Dat heeft de politie maandag gemeld. Agenten besloten de man aan te houden nadat zij hadden gezien dat zijn rijstijl te wensen overliet. De man was meerdere malen met zijn wagen in de berm beland.

Een ademtest wees uit dat hij dertien maal de toegestane hoeveelheid van 88 microgram alcohol per liter uitgeademde lucht in zijn bloed had. Zijn onlangs behaalde rijbewijs werd ingevorderd.

:eeeek: Wa?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 10-11-2008

gittermaster Wrote:nee idd, had alleen het stukje gekopieerd wat me relevant leek. Maar anyhow, natuurlijk op het moment dat ik kies voor 2 ajax verdedigers inc cappie, krijgen ze er 2 tegen thuis voor t eerst in ongeveer 10 wedstrijden

En dat is nou precies de reden waarom het zo lekker is om niet meer mee te doen met dat spel! Ik ging gisteren vrolijk naar huis en jij baalde van die twee tegentreffers ( en van de slechte thee in de rust).


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-11-2008

Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:nee idd, had alleen het stukje gekopieerd wat me relevant leek. Maar anyhow, natuurlijk op het moment dat ik kies voor 2 ajax verdedigers inc cappie, krijgen ze er 2 tegen thuis voor t eerst in ongeveer 10 wedstrijden

En dat is nou precies de reden waarom het zo lekker is om niet meer mee te doen met dat spel! Ik ging gisteren vrolijk naar huis en jij baalde van die twee tegentreffers ( en van de slechte thee in de rust).

ik had ook twee neuzen achterin, maar ik ga uiteraard niet zitten balen als ze verliezen of doelpunten tegenkrijgen. als je dat niet kunt scheiden ben je inderdaad niet geschikt voor dit spel.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 10-11-2008

haha, natuurlijk maakt t mijn humeur niet minder, wat Bumme aangeeft geldt niet echt voor mij. Ik baalde niet meer van die twee tegentreffers als wanneer ik niet had meegedaan, oke misschine een heel klein beetje. Maar als ik een captain van PSV achterin heb, dan baal ik echt helemaal niet als ze met 6-0 klop krijgen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 10-11-2008

gittermaster Wrote:haha, natuurlijk maakt t mijn humeur niet minder, wat Bumme aangeeft geldt niet echt voor mij. Ik baalde niet meer van die twee tegentreffers als wanneer ik niet had meegedaan, oke misschine een heel klein beetje. Maar als ik een captain van PSV achterin heb, dan baal ik echt helemaal niet als ze met 6-0 klop krijgen

[Bredanaar mode] Wat een flauwe calimero opmerking weer, ik proef 4 jaar frustratie! Het was trouwens maar 1-0 en geen 6-0[/Bredanaar mode}


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 10-11-2008

Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:haha, natuurlijk maakt t mijn humeur niet minder, wat Bumme aangeeft geldt niet echt voor mij. Ik baalde niet meer van die twee tegentreffers als wanneer ik niet had meegedaan, oke misschine een heel klein beetje. Maar als ik een captain van PSV achterin heb, dan baal ik echt helemaal niet als ze met 6-0 klop krijgen

[Bredanaar mode] Wat een flauwe calimero opmerking weer, ik proef 4 jaar frustratie! Het was trouwens maar 1-0 en geen 6-0[/Bredanaar mode}

Undecided hahaha, dit doet mij pas echt goed, zo'n reactie. Blijkbaar toch wel aangekomen Undecided
Natuurlijk ben ik momenteel even niet zo blij zoals mijn cluppie speelt; hopelijk komen ze er toch weer bovenop dit seizoen. Gebeurt dat niet dan is dat jammer. Iedere club heeft wel eens een terugval, maar de glorie van de laatste jaren :razz: pakt niemand PSV en aanhang meer af.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ronnie D. - 11-11-2008

Ach ja, als je iets maar vaak genoeg doet word het vanzelf irritant genoeg om een reactie te krijgen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 11-11-2008

:-({|= Sjonge, nou wil die Mendez weer pleite... iek denk dat Huupie mieskien beter Spaansj kan gaan leren


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 11-11-2008

Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:haha, natuurlijk maakt t mijn humeur niet minder, wat Bumme aangeeft geldt niet echt voor mij. Ik baalde niet meer van die twee tegentreffers als wanneer ik niet had meegedaan, oke misschine een heel klein beetje. Maar als ik een captain van PSV achterin heb, dan baal ik echt helemaal niet als ze met 6-0 klop krijgen

[Bredanaar mode] Wat een flauwe calimero opmerking weer, ik proef 4 jaar frustratie! Het was trouwens maar 1-0 en geen 6-0[/Bredanaar mode}

Undecided hahaha, dit doet mij pas echt goed, zo'n reactie. Blijkbaar toch wel aangekomen Undecided

Gaan we trans-topic jij-bakken? Ben blij dat je om je eigen domheid kan lachen iig, wat zal jij een lol hebben in je leven.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 11-11-2008

Man verkoopt vrouw voor krat bier

Sommige mensen doen écht alles voor een biertje. Maar een 39-jarige alcoholist uit Duitse Cornberg ging wel heel ver: hij verkocht zijn vrouw aan de buren. Voor een krat bier per dag moest zij het bed delen met de 60-jarige buurman.

De alcoholist en zijn 32-jarige vrouw vormen een gezin met drie kinderen. De man mishandelde en bedreigde zijn echtgenote ook al regelmatig. De angst om in elkaar geslagen te worden weerhield de vrouw ervan de verplichte seks met haar buurman te weigeren, zo meldde De Gazet van Antwerpen. Pas nadat haar man haar bijna gewurgd had tijdens een ruzie, vond de vrouw dat de maat vol was en schakelde zij eindelijk de politie in.

Haar pimpende en zuipende 'levensgezel' is inmiddels veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf en een ontwenningskuur. Omdat hij ook zijn handjes in regelmatig in de richting van de kinderen liet wapperen deed de rechtbank daar nog eens een jaar en twee maanden voorwaardelijke cel bovenop. De buurman kreeg twee jaar voorwaardelijk aan zijn broek en moet de vrouw 2.000 euro schadevergoeding betalen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 11-11-2008

http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/psv/2762965/PSV_mist_oude_helden_en_andersom.html Wat een verschrikkelijk huilverhaal :-({|=


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

Kop in de Volkskrant van vandaag

[Image: 2008-11-13_121822.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 13-11-2008

Hij had misschien beter een nieuwe spits kennen kopen. :waf:

Quote:Ajax-coach sluit hypotheek af van 6,5 miljoenVan Basten koopt 'duurste huis Amsterdam'
Van een onzer verslaggeefsters

AMSTERDAM - Marco van Basten heeft misschien wel het duurste huis van Amsterdam gekocht. Het herenhuis aan de Oranje Nassaulaan in Oud-Zuid, waarvan de vraagprijs op 6,8 miljoen euro was vastgesteld, staat sinds 10 oktober van dit jaar op naam van de voormalige bondscoach.

[Image: PX090_3D03_9_520798d.jpg]
Foto: Hans Peters Ads door Google

Wat hij uiteindelijk heeft betaald, is niet bekend, maar uit het Kadaster blijkt dat Van Basten een hypotheek van 6,5 miljoen euro heeft afgesloten. Volgens de verkopend makelaar, Arnold Postma van Broersma Makelaars, is het het duurste pand dat dit jaar verkocht is in Amsterdam en is het überhaupt één van de duurste panden van de hoofdstad.

"Ik kan niet zo snel een gebouw bedenken dat mogelijk nog meer waard is", zegt hij. Op dit moment staat er nog een voormalig schoolgebouw aan de Nicolaas Maesstraat te koop voor 5,9 miljoen, maar volgens Postma is die vraagprijs te hoog. Daarop volgt een vrijstaande villa op De Borcht voor 5,8 miljoen. Volgens Postma was het herenhuis, gebouwd in 1925 en ontworpen door architect M.J. Granpré Molière, voor de verkoop eigendom van een artsenfamilie. "Het pand was veertig jaar in familiebezit. Door het overlijden van de laatste bewoner kwam het op de markt. De familie wilde het niet langer behouden." En denk nu niet dat zo'n duur huis lang te koop staat. Slechts twee à drie maanden is het op de markt geweest voor Van Basten zijn oog erop liet vallen.

Parkeerplekken

Het huis heeft zo'n zeshonderd vierkante meter woonoppervlak en over parkeerdruk hoeft het gezin Van Basten zich ook geen zorgen te maken, het beschikt over een eigen parkeerplaats. De tientallen meters diepe tuin grenst aan het Vondelpark en vanuit zijn slaapkamer kan de Ajax-trainer uitkijken over de vijver in het groene park.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-11-2008

Wel een tof huis :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

Valt me een beetje tegen dat hij het pand niet contant betaalt...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:Valt me een beetje tegen dat hij het pand niet contant betaalt...

Tis belastingtechnies voordeliger om een hypotheek te nemen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat bedrag niet zo op tafel kan leggen, dus hij wordt niet gedwongen om een hypotheek te nemen. En als het per saldo voor hem voordeliger is, is het per saldo voor de belastinbetaler onvoordeliger.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat bedrag niet zo op tafel kan leggen

Ik wel... het is immers een flink stukkie rijden naar Zwitserland


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat bedrag niet zo op tafel kan leggen, dus hij wordt niet gedwongen om een hypotheek te nemen. En als het per saldo voor hem voordeliger is, is het per saldo voor de belastinbetaler onvoordeliger.

Waf legt net uit dat het systeem zoals NL dat kent ook veel geld voor de overheid in het laatje brengt bij huizenkoop, ouwe zeurpiet. Als jij zo redeneert als je lijkt te redeneren ben je verder vast blij met het feit dat Van Basten in NL woont en werkt, en daar dus een flinke hap belasting betaalt (grotendeels 52% van zijn miljoenensalaris).


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 13-11-2008

M.a.w. volledig terecht dat MVB profiteert van de regeling waarvan wij allen kunnen profiteren!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 13-11-2008

foei stoute supporters...

KNVB onderzoekt gedrag Heracles-supporters in duel Ajax


Heracles Almelo is in staat van beschuldiging gesteld door de KNVB. Tijdens de met 3-1 verloren wedstrijd tegen Ajax van 29 oktober werden er verschillende voorwerpen naar de grensrechter gegooid.

Mocht de KNVB besluiten om Heracles te straffen, dan kan dat de Almeloërs een forse geldboete opleveren, zo meldt de club op haar website.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:En als het per saldo voor hem voordeliger is, is het per saldo voor de belastinbetaler onvoordeliger.

ik wist dat je geen wiskunde knobbel bent (50%!), maar deze stelling is natuurlijk niet zonder meer juist.

misschien in de verhouding van basten - staat is het onvoordeliger, maar de staat ontvangt door deze transactie nog andere inkomsten, zoals het dus al genoemde successierecht.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

gittermaster Wrote:foei stoute supporters...

KNVB onderzoekt gedrag Heracles-supporters in duel Ajax


Heracles Almelo is in staat van beschuldiging gesteld door de KNVB. Tijdens de met 3-1 verloren wedstrijd tegen Ajax van 29 oktober hebben ze de broodjes opgegeten die voor ajakkessupporters bestemd waren.

Mocht de KNVB besluiten om Heracles te straffen, dan kan dat de Almeloërs een forse geldboete opleveren, zo meldt de club op haar website. Een fusie met FC Lienden wordt overwogen.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

Van wie krijgt de staat die andere inkomsten dan?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:Van wie krijgt de staat die andere inkomsten dan?

de erven van die laatste bewoner, naar verluidt een artsenfamilie.