The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Riekki - 13-11-2008

waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:

Die betalen ze vervolgens zelf vrolijk mee. Bedrag van de overdrachtsbelasting wordt gewoon vrolijk meegeleend in het hypotheekbedrag. Afschaffen die overdrachtsbelasting :!:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

Riekki Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:

Die betalen ze vervolgens zelf vrolijk mee. Bedrag van de overdrachtsbelasting wordt gewoon vrolijk meegeleend in het hypotheekbedrag. Afschaffen die overdrachtsbelasting :!:

dan betalen ze dus voor 50% mee. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Van wie krijgt de staat die andere inkomsten dan?

de erven van die laatste bewoner, naar verluidt een artsenfamilie.

Maar wat heeft dat met van Basten te maken? Ik ben een leek op dat gebied, leg mij eens uit wat dat voor verschil maakt of van Basten wel of niet een hypotheek neemt?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

waf Wrote:
Riekki Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:

Die betalen ze vervolgens zelf vrolijk mee. Bedrag van de overdrachtsbelasting wordt gewoon vrolijk meegeleend in het hypotheekbedrag. Afschaffen die overdrachtsbelasting :!:

dan betalen ze dus voor 50% mee. :razz:


Dus toch 50%....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Van wie krijgt de staat die andere inkomsten dan?

de erven van die laatste bewoner, naar verluidt een artsenfamilie.

Maar wat heeft dat met van Basten te maken? Ik ben een leek op dat gebied, leg mij eens uit wat dat voor verschil maakt of van Basten wel of niet een hypotheek neemt?

doordat de hypotheekrente aftrek er is, is die prijs zo hoog en heeft van basten er zoveel voor over.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Riekki Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:

Die betalen ze vervolgens zelf vrolijk mee. Bedrag van de overdrachtsbelasting wordt gewoon vrolijk meegeleend in het hypotheekbedrag. Afschaffen die overdrachtsbelasting :!:

dan betalen ze dus voor 50% mee. :razz:


Dus toch 50%....
:Big Grin


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kuiper - 13-11-2008

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Riekki Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:

Die betalen ze vervolgens zelf vrolijk mee. Bedrag van de overdrachtsbelasting wordt gewoon vrolijk meegeleend in het hypotheekbedrag. Afschaffen die overdrachtsbelasting :!:

dan betalen ze dus voor 50% mee. :razz:


Dus toch 50%....

Nee, dat is onjuist. Hij betaalt de overdrachtsbelasting volledig (100%). Omdat hij het mee leent in de hypotheek ontvangt hij 52% over de rente van dat bedrag terug. Hij krijgt dus geen 52% van de overdrachtsbelasting terug.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-11-2008

Toch apart... de huizenmarkt in Amsterdam ligt vrijwel stil. Men raakt z'n huis aan de straatstenen niet kwijt en meneer van Basten koopt gewoon even een peperduur pand :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kuiper - 13-11-2008

wie zou zijn hypotheekadviseur zijn?? :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 13-11-2008

kuiper Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Riekki Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik verwachtte dit antwoord wel, maar ik vind het een beetje sneu dat meneer van Basten kennelijk vindt dat jij en ik mee moeten betalen zijn huis.

hij vindt niet dat dat moet. hij maakt gebruik van een legitieme regeling.

en de staat krijgt overdrachtsbelasting.

en er moet ook successierecht afgetikt worden.

zonder hypotheekrente aftrek waren die bedragen veel lager geweest. :razz:

Die betalen ze vervolgens zelf vrolijk mee. Bedrag van de overdrachtsbelasting wordt gewoon vrolijk meegeleend in het hypotheekbedrag. Afschaffen die overdrachtsbelasting :!:

dan betalen ze dus voor 50% mee. :razz:


Dus toch 50%....

Nee, dat is onjuist. Hij betaalt de overdrachtsbelasting volledig (100%). Omdat hij het mee leent in de hypotheek ontvangt hij 52% over de rente van dat bedrag terug. Hij krijgt dus geen 52% van de overdrachtsbelasting terug.

Correctemundo!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 13-11-2008

Treesong Wrote:Toch apart... de huizenmarkt in Amsterdam ligt vrijwel stil. Men raakt z'n huis aan de straatstenen niet kwijt en meneer van Basten koopt gewoon even een peperduur pand :-k

Wat is daar apart aan? Hij barst van het geld, en zal toch niet de hele tijd dat hij bij Ajax blijft (jaren en jaren :wink: ) in een hotel willen tukken?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 13-11-2008

tja ik weet t ook niet hoor, het gaat zo slecht met de huizenmarkt, maar mijn bovenbuurvrouw raakt haar huis binnen 1 week kwijt voor een mooi bedrag... En wie komt daar wonen; Deshotas Smile


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-11-2008

Graag zou ik nu toch duidelijkheid hebben wie er voordeel aan heeft en wie er nadeel aan heeft als van Basten een hypotheek afsluit ipv contant betalen:
1. van Basten zelf (voordeel, neem ik aan)
2. de erven van de vorige bewoner
3. de staat (de belasting)
4. de bank waar hij zijn hypotheek afsluit (voordeel ongetwijfeld)

Allemaal voordeel kan volgens mij niet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Riekki - 13-11-2008

De staat hoort er niet bij \Big Grin/ leuk deze spelletjes


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 14-11-2008

gittermaster Wrote:tja ik weet t ook niet hoor, het gaat zo slecht met de huizenmarkt, maar mijn bovenbuurvrouw raakt haar huis binnen 1 week kwijt voor een mooi bedrag... En wie komt daar wonen; Deshotas Smile

De enige huizen die nog verkocht worden liggen in aggenebbisj buurten zoals de jouwe ja :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 14-11-2008

Aziatische gokmaffia ingezet op Roda vs WillemII.
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 14-11-2008

Vret Mien Gras Wrote:Aziatische gokmaffia ingezet op Roda vs WillemII.
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.

Werd 1-0 door een grote blunder van Schenkel en Jonker haalde zn 2 beste mannen Boutahar en Demouge al binnen een uur van het veld. :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 14-11-2008

Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Aziatische gokmaffia ingezet op Roda vs WillemII.
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.

Werd 1-0 door een grote blunder van Schenkel en Jonker haalde zn 2 beste mannen Boutahar en Demouge al binnen een uur van het veld. :-k

Demouge heeft een stijve en dikke kuit.
Boutahar had nog last van zaterdag want toen speelde hij te lang, aldus Jonker :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 14-11-2008

Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Aziatische gokmaffia ingezet op Roda vs WillemII.
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.

Werd 1-0 door een grote blunder van Schenkel en Jonker haalde zn 2 beste mannen Boutahar en Demouge al binnen een uur van het veld. :-k

Demouge heeft een stijve en dikke kuit.
Boutahar had nog last van zaterdag want toen speelde hij te lang, aldus Jonker :roll:

Sinds wanneer kun je met een stijve niet voetballen? :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 14-11-2008

Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Aziatische gokmaffia ingezet op Roda vs WillemII.
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.

Werd 1-0 door een grote blunder van Schenkel en Jonker haalde zn 2 beste mannen Boutahar en Demouge al binnen een uur van het veld. :-k

Demouge heeft een stijve en dikke kuit.
Boutahar had nog last van zaterdag want toen speelde hij te lang, aldus Jonker :roll:

Sinds wanneer kun je met een stijve niet voetballen? :razz:

pvies. maar ik vind het interessanter om te weten hoe vmg dit weet. provinciaalse smeerpijp.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 14-11-2008

stond in de krant....

Vermoedens over omkoping in Eredivisie: Aziatische miljoenen ingezet op Roda
14-11-08
De Telegraaf pakt vanochtend uit met een verhaal dat het duel Roda JC op Willem II mogelijk is verkocht. De ochtendkrant kreeg dinsdagmiddag een tip binnen dat er in Azië miljoenen euro's gegokt waren op winst voor Roda JC. Opvallend, aangezien nog geen drie dagen eerder Willem II in de Eredivisie overtuigend van de Limburgers wist te winnen.Vlak voor het duel steeg de inzet op winst van Roda JC bij het internetgokkantoor Betfair van 50.000 euro naar 350.000 euro. Tijdens het duel liep dit nog eens op met enkele honderdduizenden euro's.


AjaxF-side.NL
De Telegraaf nam diezelfde avond nog voor de aftrap in Kerkrade contact op met KNVB woordvoerder Frank Huizinga en directeur betaald voetbal Henk Kesler. De voetbalbond oordeelde direct na afloop dat er niets mis was met het bekerduel.

Het enige doelpunt van de avond riep ook vraagtekens op. Danny Schenkel maakt vlak voor rust een grote blunder. Hij struikelde over een terugspeelbal van Danny Mathijssen, waardoor Sekou Cissé alleen op doelman Maikel Aerts af kon lopen om Roda een 1-0 winst te bezorgen. Zou er dan toch...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 14-11-2008

Laat die Aziatische gokmaffia nu net aankomende zondag miljoenen hebben ingezet op FC Twente; "oeps, kijk mij onhandig zijn" zegt Timmer.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 14-11-2008

Geef de Chinezen maar weer de schuld... hier zit gewoon de Roda directie achter. Vijf ton inzetten op 1-0 winst en ze hoeven niet te fuseren :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 16-11-2008

Quote:Koevermans ziet Oranje B niet zitten en zegt af
16/11/2008 19:43

Nederland B-coach Johan Neeskens heeft een afzegging gekregen van Danny Koevermans. De PSV-spits wil niet voor Oranje B spelen.

De KNVB heeft Nederland B na twintig jaar weer nieuw leven ingeblazen. Maar het initiatief kan niet op unanieme steun rekenen. Onder andere Feyenoord staat met tegenzin de geselecteerde spelers af.

Koevermans voegt zich bij de critici en laat de uitnodiging voor het duel met Jong Zweden aan zich voorbij gaan. De Schiedammer geeft maandag meer uitleg over zijn opvallende beslissing.

Benieuwd wat hij als reden zal brengen. Vind het op z'n minst opvallend.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 16-11-2008

Tripplexxx Wrote:Benieuwd wat hij als reden zal brengen. Vind het op z'n minst opvallend.....

Zal zich wel willen concentreren op PSV, lijkt mij.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 17-11-2008

Zou gezegd hebben op dit moment niet zo lekker in zijn vel te zitten zei Johan Neeskens


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-11-2008

Bredanaar Wrote:Zou gezegd hebben op dit moment niet zo lekker in zijn vel te zitten zei Johan Neeskens

fijn ook, dat neeskens dat even openbaar maakt..... 8-[


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 17-11-2008

waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Zou gezegd hebben op dit moment niet zo lekker in zijn vel te zitten zei Johan Neeskens

fijn ook, dat neeskens dat even openbaar maakt..... 8-[

De Nees vertelde ook gewoon welke club niet op het overleg over Nederland B wilde komen, hij had ook kunnen zeggen dat dat voor zijn verhaal weinig uitmaakte.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-11-2008

Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Zou gezegd hebben op dit moment niet zo lekker in zijn vel te zitten zei Johan Neeskens

fijn ook, dat neeskens dat even openbaar maakt..... 8-[

De Nees vertelde ook gewoon welke club niet op het overleg over Nederland B wilde komen, hij had ook kunnen zeggen dat dat voor zijn verhaal weinig uitmaakte.

dat was feyenoord he? terecht!

wij gaan nederland b doen. dat willen we niet. dan is er overleg. stop dat overleg maar lekker in je hol, wij hebben op dit moment wel wat beters te doen. er ligt een heel elftal + 4 wisselspelers in de ziekenboeg, gaat de blessuregevoelige hofland ook nog ff tegen zweden b laten zien dat hij niet op een wk thuishoort. het moet niet gekker worden.

fer en wijnaldum zijn gelukkig van de lijst af. wat een gezever zeg.

en laat ze nou eerst bij de knjb eens antwoord geven op de vraag of clubs verplicht zijn spelers aan dit gelul af te staan. ik geloof er helemaal niets van!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 17-11-2008

Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Zou gezegd hebben op dit moment niet zo lekker in zijn vel te zitten zei Johan Neeskens

fijn ook, dat neeskens dat even openbaar maakt..... 8-[

De Nees vertelde ook gewoon welke club niet op het overleg over Nederland B wilde komen, hij had ook kunnen zeggen dat dat voor zijn verhaal weinig uitmaakte.

Dan heb je niet goed geluisterd, want dat was Hugo Borst die dat suggereerde en toen lulde Nees, zonder het expliciet te ontkennen of te bevestigen, overheen door te zeggen dat je op zijn minst langs kon komen om erover te praten... :wink: