The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-11-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Zou gezegd hebben op dit moment niet zo lekker in zijn vel te zitten zei Johan Neeskens

fijn ook, dat neeskens dat even openbaar maakt..... 8-[

De Nees vertelde ook gewoon welke club niet op het overleg over Nederland B wilde komen, hij had ook kunnen zeggen dat dat voor zijn verhaal weinig uitmaakte.

Dan heb je niet goed geluisterd, want dat was Hugo Borst die dat suggereerde en toen lulde Nees, zonder het expliciet te ontkennen of te bevestigen, overheen door te zeggen dat je op zijn minst langs kon komen om erover te praten... :wink:

hij bevestigde gewoon dat het feyenoord was.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 17-11-2008

Gewoon direct zijn en niet dat Nederlandse achterkamer overleg stuctuur in 10-fout nadenken en nog een werkgroepje er tegen aan gooien gelul.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 18-11-2008

Voor de sloebers die geen Eredivisie live hebben...
Ajax-FC Utrecht live op Discovery Channel

Op 30 november zendt Discovery Channel Ajax-FC Utrecht uit. De channel brengt een themaweekend over voetbal uit met naast Ajax ook de wedstrijden van FC Groningen–AZ en SC Heerenveen-PSV inclusief voor- en nabeschouwingen uit van Eredivisie Live.


Alle eredivisiewedstrijden live op je tv!!

Deze wedstrijden zijn eenmalig voor geheel Nederland gratis en live te bekijken. Discovery Channel biedt reclamezendtijd aan tijdens de rust van de wedstrijden, maar ook bij voor- en nabeschouwingen. De zendtijd wordt zowel in pakket als specifiek aangeboden. De channel verwacht 64 GRP’s te realiseren voor adverteerders die zendtijd inkopen in elk reclameblok rond de drie wedstrijden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 18-11-2008

gittermaster Wrote:Voor de sloebers die geen seizoenskaart hebben...
Ajax-FC Utrecht live op Discovery Channel



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 18-11-2008

Flixieluv Wrote:Voor de sloebers die alleen voor de vorm seizoenskaart hebben...
ajakkes-FC Utrecht live op Discovery Channel



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 18-11-2008

waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Voor de sloebers die alleen voor de vorm seizoenskaart hebben...
ajakkes-FC Utrecht live op Discovery Channel

Je hoeft die Utrecht supporters niet af te zeiken. Verder denk ik niet dat ze alleen voor Vorm een seizoenskaart hebben. Van der Gun en Cornelisse zijn prima spelers!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 18-11-2008

Heerenveen-PSV komt er ook of. Maar of PSV-fans daar nou zo blij mee moeten zijn... Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 20-11-2008

Groningen meest efficiënt, Ajax en PSV missen veel
20/11/2008 12:30

PSV en Ajax creëren én missen dit seizoen de meeste kansen, FC Groningen is het meest efficiënt tot dusver en De Graafschap is op bijna alle fronten de slechtste club van de Eredivisie.

FC Groningen springt van alle clubs in de Eredivisie het meest efficiënt om met zijn kansen. De ploeg waagde in de eerste elf duels 127 doelpogingen, met 26 treffers als gevolg. De ploeg van Ron Jans bekroont dus 20,47 procent van de mogelijkheden daadwerkelijk met een treffer. AZ (19,71 procent) en SC Heerenveen (18,38 procent) completeren de topdrie, terwijl Willem II (18,18 procent) verrassend goed bijblijft.


Ajax heeft in de eerste elf speelrondes van de Eredivisie de meeste kansen gecreëerd, in totaal waren het er 148. Gemiddeld waagt de club uit Amsterdam 13,45 doelpogingen per wedstrijd. PSV volgt de koploper op korte afstand. De geplaagde ploeg van trainer Huub Stevens staat tot dusver op gemiddeld dertien pogingen per duel.

Beide clubs missen ook de meeste kansen dit seizoen. De club uit Eindhoven zag 125 doelpogingen het doel niet treffen, terwijl Ajax 122 mogelijkheden onbenut liet. Qua efficiency zijn er echter clubs die het veel slechter doen. De Amsterdammers staan namelijk op de vijfde plaats in het efficiency-klassement over dit seizoen en de regerend landskampioen bezet de negende positie.


Supporters van De Graafschap krijgen dit seizoen maar weinig waar voor hun geld. De Superboeren scoorden in de eerste elf wedstrijden van dit seizoen niet alleen verreweg het minst van alle clubs, ook qua doelpogingen blijft de ploeg van trainer Henk van Stee ver achter. De nummer zeventien van de Eredivisie scoorde deze jaargang nog maar vijfmaal, in elf wedstrijden liet de ploeg slechts 86 doelpogingen aantekenen en uit 5,81 procent van de mogelijkheden viel een treffer.


Opvallend is de positie die Feyenoord inneemt. De ploeg van trainer Gertjan Verbeek bezet in de Eredivisie de twaalfde plaats, maar doet het qua efficiency veel beter. De Rotterdammers staan op de zesde plaats en ronden 17,05 procent van de doelpogingen doeltreffend af. Een plaats onder Feyenoord staat NAC Breda, dat juist zo goed presteert en samen met Ajax de koppositie deelt. 15,83 procent van NAC's mogelijkheden levert een doelpunt op.

Efficiency clubs Eredivisie 2008/09
Club Doelpogingen Doelpunten Efficiency
FC Groningen 127 26 20,47%
AZ 137 27 19,71%
SC Heerenveen 136 25 18,38%
Willem II 88 16 18,18%
Ajax 148 26 17,57%
Feyenoord 129 22 17,05%
NAC Breda 139 22 15,83%
ADO Den Haag 92 12 13,04%
PSV 143 18 12,59%
FC Twente 104 13 12,50%
Heracles Almelo 109 13 11,93%
NEC 126 15 11,90%
FC Utrecht 114 13 11,40%
Sparta Rotterdam 124 14 11,29%
Roda JC 108 12 11,11%
FC Volendam 90 10 11,11%
Vitesse 116 10 8,62%
De Graafschap 86 5 5,81%


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 20-11-2008

Ik heb mijn sterke twijfels over de betrouwbaarheid van een onderzoek als dit. Het zou namelijk pas betrouwbaar zijn als bijvoorbeeld de criteria van kansen en doelpogingen feitelijk en gedetailleerd omschreven staan. En dat lijkt mij onmogelijk. Ook is in dit onderzoek blijkbaar niet meegenomen dat er vele verschillende kansgroottes zijn die niet meetbaar zijn (bijvoorbeeld door de kwaliteit/vorm van degene die een doelpoging waagt of de kwaliteit/vorm van de doelverdediger). Ook de ene doelpoging is de andere niet. Wanneer bijvoorbeeld een speler probeert vanaf de eigen speelhelft op het doel te schieten omdat de keeper 5 meter voor zijn doel staat geldt dit in dit onderzoek namelijk net zo goed als doelpoging dan wanneer bijvoorbeeld een strafschop wordt genomen. Ook nog eens gezien het feit, dat de waarnemingen gedaan moeten zijn door één enkele objectieve waarnemer en beoordelaar en mij dit niet logisch lijkt, kan het wat mij betreft in het ronde archief verdwijnen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 20-11-2008

OMG ](*,)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-11-2008

Bredanaar Wrote:Ik heb mijn sterke twijfels over de betrouwbaarheid van een onderzoek als dit. Het zou namelijk pas betrouwbaar zijn als bijvoorbeeld de criteria van kansen en doelpogingen feitelijk en gedetailleerd omschreven staan. En dat lijkt mij onmogelijk. Ook is in dit onderzoek blijkbaar niet meegenomen dat er vele verschillende kansgroottes zijn die niet meetbaar zijn (bijvoorbeeld door de kwaliteit/vorm van degene die een doelpoging waagt of de kwaliteit/vorm van de doelverdediger). Ook de ene doelpoging is de andere niet. Wanneer bijvoorbeeld een speler probeert vanaf de eigen speelhelft op het doel te schieten omdat de keeper 5 meter voor zijn doel staat geldt dit in dit onderzoek namelijk net zo goed als doelpoging dan wanneer bijvoorbeeld een strafschop wordt genomen. Ook nog eens gezien het feit, dat de waarnemingen gedaan moeten zijn door één enkele objectieve waarnemer en beoordelaar en mij dit niet logisch lijkt, kan het wat mij betreft in het ronde archief verdwijnen.

beaam. het feit dat ajakkes de meeste kansen heeft gehad doet vermoeden dat er weer zo'n josti al piktrekkend op de wedstrijden van ajakkes alle pasjes naar voren als een kans heeft zitten beschouwen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 20-11-2008

hahahhahahahahahhaa, Waf heeft weer iets gevonden waardoor het in t voordeel van Ajax is. De titel is negatief voor Ajax, dus durfde t te posten, maar inderdaa je kunt er ook iets positeifs uithalen
Hilarisch.
Maar uiteraard zal t niet helemaal betrouwbaat zijn, echter zijn de statistieken aan een eind van een wedstrijd wel betrouwbaar?
club A: 20 schoten op doel, club B 4 schoten op doel. Is club A veel sterker of zijn t allemaal rollertjes.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 20-11-2008

Ekslem Wrote:OMG ](*,)

pas op je neus mien jong :eeeek:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-11-2008

gittermaster Wrote:hahahhahahahahahhaa, Waf heeft weer iets gevonden waardoor het in t voordeel van Ajax is. De titel is negatief voor Ajax, dus durfde t te posten, maar inderdaa je kunt er ook iets positeifs uithalen
Hilarisch.
Maar uiteraard zal t niet helemaal betrouwbaat zijn, echter zijn de statistieken aan een eind van een wedstrijd wel betrouwbaar?
club A: 20 schoten op doel, club B 4 schoten op doel. Is club A veel sterker of zijn t allemaal rollertjes.
:razz:
joh, de kop is gewoon dom.

absoluut mist ajakkes het meest, maar ze staan gewoon 5de op dit lijst. dan doe je het relatief dus goed.

maar ook ik vond het belangrijkste gelul dat je nooit weet wie wat heeft beoordeeld als een kans. dit is gewoon komkommertijd geneuzel en zo moet je daar dus ook op reageren.

dat over emanuelson had beter in een andere draag gekund, maar ik dacht, ik ben toch bezig.. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-11-2008

Quote:Tour van 2010 start in Rotterdam
Door GUIDO BINDELS & JEROEN SCHMALE

ROTTERDAM - De Tour de France start in 2010 in Rotterdam. Op donderdag 1 juli is de presentatie van de ploegen, op zaterdag 3 juli de proloog. Een dag later vertrekt de karavaan vanuit de Maasstad richting België.

FOTOMONTAGE AD/M.VERBURG
In de strijd om het Grand Départ versloeg Rotterdam donderdag Utrecht. Het Duitse Düsseldorf was al eerder afgevallen.

Christian Prudhomme en zijn kompaan Cyrille Tricart kwamen donderdagmorgen het heugelijke nieuws persoonlijk aan de vertrekkende Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten vertellen.

Utrecht werd later vanmiddag ‘bedankt voor de moeite’. Donderdag 11 december wordt in het Nieuwe Luxor in Rotterdam de route en het logo gepresenteerd.

Over de omloop van de proloog zijn de Tourdirectie en de gemeente Rotterdam het nog niet helemaal eens, maar het is zeker dat de route over maar liefst zeven bruggen voert.

,,De keuze tussen Rotterdam en Utrecht was een heel zware,’’ zegt Tourdirecteur Christian Prudhomme. ,,Het waren twee werkelijk uitstekende kandidaten. Het was ook voor het eerst dat het tussen twee steden uit één land ging die zo dicht bij elkaar liggen.’’

Wat voor de Tour-organisatie grotendeels de doorslag heeft gegeven is het ‘klimaatlabel’ dat Rotterdam aan zijn kandidatuur mee gaf en dat de werktitel New Energy kreeg. Prudhomme wil als opvolger van Jean-Marie Leblanc een frisse wind door de Tour laten waaien. Hij streeft ernaar dat zijn wedstrijd niet alleen op dopinggebied de uitstraling van een ‘schoon’ evenement krijgt. Het klimaatthema, water-environment; het sprak Prudhomme allemaal bijzonder aan.

‘’Óok politiek gezien was Rotterdam een uitstekende kandidaat, die ons deed denken aan Londen, vorig jaar. Ik kan me voorstellen dat Utrecht heel erg teleurgesteld is, maar hoop toch dat ze nu niet definitief afhaken en het later nog een keer proberen. Er zat achttien jaar tussen de Tourstart in Leiden en die in Den Bosch. Na Den Bosch duurt het nu weer veertien jaar voor we naar Nederland en deze keer dus Rotterdam komen. Maar ik kan Utrecht zeggen dat ze op veel kortere termijn weer een kans maken. Nederland is voor ons als wielerland heel belangrijk. Niet voor niets was de eerste Tourstart buiten Frankrijk, in 1954, in Amsterdam. Ik denk dat het uiteindelijk ook zal lonen als Utrecht kandidaat blijft.’’

Volgend jaar begint ’s werelds grootste wielerwedstrijd in Monaco. Eerder in 2010 start ook de Ronde van Italië waarschijnlijk in Nederland, in Amsterdam. De Ronde van Spanje komt volgend jaar al naar ons land, met de start in Drenthe.


Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 20-11-2008

Quote:absoluut mist ajakkes het meest, maar ze staan gewoon 5de op dit lijst. dan doe je het relatief dus goed.
hehe, maar ze staan eerste op de gewone ranglijst, dus dan is t wel slecht als je 5e op deze ranglijst staat Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-11-2008

gittermaster Wrote:
Quote:absoluut mist ajakkes het meest, maar ze staan gewoon 5de op dit lijst. dan doe je het relatief dus goed.
hehe, maar ze staan eerste op de gewone ranglijst, dus dan is t wel slecht als je 5e op deze ranglijst staat Wink

of ze staan ten onrechte bovenaan de gewone ranglijst. dat lijkt mij dichter bij de waarheid liggen. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 21-11-2008

kom ik hier net langs de bushalte,staat er echt een enorme mus... weet je wat ie zei?

Tjilip Tjilip


(Misschien is het beter om te gaan slapen)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 21-11-2008

harry_bierdop Wrote:kom ik hier net langs de bushalte,staat er echt een enorme mus... weet je wat ie zei?

Tjilip Tjilip


(Misschien is het beter om te gaan slapen)

[Image: paddo_101068a.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 21-11-2008

Haha, de eikel valt niet ver van de boom Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/prive/2595973/__Rick_Brandsteder_likt_borsten__.html">http://www.telegraaf.nl/prive/2595973/_ ... ten__.html</a><!-- m -->

Dat wijf ken ik trouwens... die doet alles om bekend te worden :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 21-11-2008

Treesong Wrote:Haha, de eikel valt niet ver van de boom Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/prive/2595973/__Rick_Brandsteder_likt_borsten__.html">http://www.telegraaf.nl/prive/2595973/_ ... ten__.html</a><!-- m -->

Dat wijf ken ik trouwens... die doet alles om bekend te worden :lol:

alle wijven zijn hoeren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 21-11-2008

waf Wrote:
Treesong Wrote:Haha, de eikel valt niet ver van de boom Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/prive/2595973/__Rick_Brandsteder_likt_borsten__.html">http://www.telegraaf.nl/prive/2595973/_ ... ten__.html</a><!-- m -->

Dat wijf ken ik trouwens... die doet alles om bekend te worden :lol:

alle wijven zijn hoeren.

Laat je moeder het maar niet horen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker - 21-11-2008

ik weet niet hoe het met jou moeder zit, maar de moeder van waf is een vrouw en geen wijf :!:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 21-11-2008

Moker Wrote:ik weet niet hoe het met jou moeder zit, maar de moeder van waf is een vrouw en geen wijf :!:

Waar zeg ik dat de moeder van waf een wijf is? En hoe weet jij dat de moeder van waf geen wijf maar een vrouw is?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker - 21-11-2008

- op basis van je repliek , ''laat je moeder het maar niet horen', op de post van waf 'alle wijven zijn hoeren' kun je met enige zekerheid zeggen dat je suggereert dat de moeder van waf een wijf is, want wat zou er mis zijn met het feit dat zijn moeder het hoort als ze zelf niet tot die categorie vrouwen behoort en dus zichzelf niet aangesproken voelt. de opmerking die jij plaatste suggereerde dat zijn moeder zich aangesproken zou voelen tot die uitspraak anders stel je die vraag niet.

- daarnaast kan je op basis van het voorbeeldige gedrag van waf op het forum en zijn liefdevolle posts die rechtstreeks uit het hart komen vaststellen dat hij dat van zijn moeder heeft.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 21-11-2008

Moker Wrote:- op basis van je repliek , ''laat je moeder het maar niet horen', op de post van waf 'alle wijven zijn hoeren' kun je met enige zekerheid zeggen dat je suggereert dat de moeder van waf een wijf is, want wat zou er mis zijn met het feit dat zijn moeder het hoort als ze zelf niet tot die categorie vrouwen behoort en dus zichzelf niet aangesproken voelt. de opmerking die jij plaatste suggereerde dat zijn moeder zich aangesproken zou voelen tot die uitspraak anders stel je die vraag niet.

- daarnaast kan je op basis van het voorbeeldige gedrag van waf op het forum en zijn liefdevolle posts die rechtstreeks uit het hart komen vaststellen dat hij dat van zijn moeder heeft.

Je kunt wel allerlei 'prachtige' volzinnen produceren maar het gaat om de inhoud en niet om de vorm. Liggend streepje 1: ik suggereer misschien wel dat waf niet het woord 'hoeren' mag gebruiken van zijn moeder. Liggend streepje 2: deze redenering hangt van aannames aan elkaar; verdient geen reactie


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker - 21-11-2008

misschien suggereer jij dat wel, maar zolang jij niet duidelijk bent is iedereen vrij om het te interpreteren zoals hij dat wil, want je had ook kunnen zeggen: "Laat je moeder dit taalgebruik maar niet horen" dan waren er geen misverstanden ontstaan...verbeterpuntje voor de volgende keer Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 21-11-2008

pcies, hoef is gewoon onduidelijk!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker - 21-11-2008

Moker geeft waf een appel.

[Image: appel-7bb36.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 24-11-2008

Quote: Heerenveen twijfelt over het aanblijven van Sollied

24/11/2008 21:25

EXCLUSIEF - De directie van SC Heerenveen beslist uiterlijk woensdag of Trond Sollied wordt ontslagen. De clubleiding is zeer ontevreden over de Noorse trainer, die de club als kampioenen-maker naar de top moest brengen. Foppe de Haan moet zijn tijdelijke opvolger worden.

De afgelopen dagen voerde de directie druk overleg over de positie van Sollied. De Friese ploeg verloor zaterdag bij FC Twente met
6-0, een evenaring van het negatieve clubrecord van 16 oktober 1993 toen bij NAC Breda met dezelfde cijfers werd verloren. Voor de clubleiding is de forse nederlaag onacceptabel.

Sollied werd afgelopen zomer aangesteld als opvolger van Gertjan Verbeek. De Noorse trainer was in het verleden succesvol met Club Brugge (kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004) en Olympiakos (landstitel en beker in 2006), maar bij Heerenveen imponeert hij tot dusver niet.

Indien besloten wordt Sollied te ontslaan, zal De Haan de rest van het seizoen als interim-trainer afmaken. De Haan was van 1985 tot 10 mei 2004 in dienst bij de club. Daarna trad hij in dienst bij de KNVB. Nog steeds is hij in dienst bij de bond, maar De Haan zou openstaan voor een terugkeer bij Heerenveen. Heerenveen twijfelt over het aanblijven van Sollied

24/11/2008 21:25

EXCLUSIEF - De directie van SC Heerenveen beslist uiterlijk woensdag of Trond Sollied wordt ontslagen. De clubleiding is zeer ontevreden over de Noorse trainer, die de club als kampioenen-maker naar de top moest brengen. Foppe de Haan moet zijn tijdelijke opvolger worden.

De afgelopen dagen voerde de directie druk overleg over de positie van Sollied. De Friese ploeg verloor zaterdag bij FC Twente met
6-0, een evenaring van het negatieve clubrecord van 16 oktober 1993 toen bij NAC Breda met dezelfde cijfers werd verloren. Voor de clubleiding is de forse nederlaag onacceptabel.

Sollied werd afgelopen zomer aangesteld als opvolger van Gertjan Verbeek. De Noorse trainer was in het verleden succesvol met Club Brugge (kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004) en Olympiakos (landstitel en beker in 2006), maar bij Heerenveen imponeert hij tot dusver niet.

Indien besloten wordt Sollied te ontslaan, zal De Haan de rest van het seizoen als interim-trainer afmaken. De Haan was van 1985 tot 10 mei 2004 in dienst bij de club. Daarna trad hij in dienst bij de KNVB. Nog steeds is hij in dienst bij de bond, maar De Haan zou openstaan voor een terugkeer bij Heerenveen.