The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 18-12-2008

Inderdaad.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 19-12-2008

Peter Wrote:Inderdaad.


Dat is zooooo gay!!!!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 19-12-2008

Gerben Zonderland Wrote:Davydoff is een stemmingmaker! Ondanks dat Timmer en Hofland (geen vriend van Verbeek!) allebei gezegd hebben dat er geen stemming is geweest over de trainer beweert onze enige overgebleven Metro-krabbelaar glashard dat er wel een stemming is geweest waarin naar voren is gekomen dat meer dan 3/4 van de spelers hem weg wil hebben. [Image: eusa_naughty.gif]

Ik volg mijn "collega's" bij het AD en De Telegraaf :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 19-12-2008

Quote:Clubs verdienen goed aan export voetballers
AMSTERDAM - De Nederlandse voetbalclubs hebben in de periode 2003-2008 goed verdiend aan de 'export' van spelers. De 180 voetballers die vanuit ons land naar het buitenland vertrokken, leverden in totaal 421 miljoen euro op. Dat blijkt uit een onderzoek van De Nederlandsche Bank, dat vrijdag is gepubliceerd.


Het aantal spelers dat Nederland binnenkwam, ligt veel hoger, namelijk 272. Daar betaalden de profclubs echter veel minder voor: 196 miljoen euro. Van de ruim 200 miljoen euro aan 'winst' komt 44 procent voor rekening van Ajax.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-12-2008

Davydoff Wrote:Het aantal spelers dat Nederland binnenkwam, ligt veel hoger, namelijk 272. Daar betaalden de profclubs echter veel minder voor: 196 miljoen euro. Van de ruim 200 miljoen euro aan 'winst' komt 44 procent voor rekening van Ajax.
[/quote]

aha! nu snap ik waarom ajakkes de laatste 5 jaar elk jaar kampioen geworden is en doorlopend cl gespeeld heeft. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-12-2008

Davydoff Wrote:
Quote:Clubs verdienen goed aan export voetballers
AMSTERDAM - De Nederlandse voetbalclubs hebben in de periode 2003-2008 goed verdiend aan de 'export' van spelers. De 180 voetballers die vanuit ons land naar het buitenland vertrokken, leverden in totaal 421 miljoen euro op. Dat blijkt uit een onderzoek van De Nederlandsche Bank, dat vrijdag is gepubliceerd.


Het aantal spelers dat Nederland binnenkwam, ligt veel hoger, namelijk 272. Daar betaalden de profclubs echter veel minder voor: 196 miljoen euro. Van de ruim 200 miljoen euro aan 'winst' komt 44 procent voor rekening van Ajax.

Heeft de Nederlandsche Bank ook vermeld hoeveel van die 180 spelers Nederlander zijn? Minimaal 75% is, vermoed ik, oorspronkelijk Scandinaviër, Afrikaan of Oost-Europeaan. Als je dan daar eerst even de aanschafprijs van aftrekt [Image: gay.gif], dan hou je de 'winst' over...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Amor Fati - 20-12-2008

Quote:***Muizen verdachte brand bij katten

***************************************
` De brandweer van het Canadese Oshawa
verdenkt de aartsrivalen van katten
ervan dat ze verantwoordelijk zijn voor
een grote brand.Daarbij kwamen bijna
honderd katten om.

De brand woensdag in een dierenopvang
ten oosten van Toronto schokte veel
Canadezen.De krant Toronto Star meldde
dit weekeinde dat het onderzoek naar de
enorme brand wijst op:knagende muizen.

Die hebben waarschijnlijk electrische
draden doorgebeten en daarmee de brand
ontketend.Het opvangcomplex is helemaal
verwoest.De schade bedraagt bijna
150.000 euro.Dierenliefhebbers zamelen
nu geld in om het pand te herbouwen.

[Image: hitchhikers011705.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 23-12-2008

zozo, ben benieuwd hoe zijn ploeggenoten hierop zullen reageren, al denk ik dat hij op zich nog gelijk heeft ook.

Molhoek haalt uit naar Vitesse: 'We zijn gewoon slecht'
22/12/2008 15:17

Rogier Molhoek is zwaar teleurgesteld in zijn club Vitesse. De middenvelder verloor met de Arnhemse club met 2-0 bij NAC Breda en ziet de toekomst somber in.

'We hebben vaak geroepen dat we op papier een aardige ploeg hebben', vertelt Molhoek in De Gelderlander. 'Voor het linkerrijtje en dat het dus wel goed moet komen. Maar we heb­ben helemaal geen aardige ploeg, wij zijn gewoon slecht. Dat is hard, maar het is wel de waarheid.'

'De plaats waar we nu staan, daar verdienen we ook te staan. Onbegrijpelijk is het. Het is gewoon kwaliteit, die heb­ben we niet. Iedereen is hiervoor verantwoordelijk. Er moet echt iets gebeuren. We zijn gewoon in degradatiegevaar en zaterdag komt Volendam', vervolgt Molhoek.

'Een degradatiewedstrijd, die moet je winnen. Als je die wedstrijd wint, heb je nog steeds een probleem. Dan kom je misschien in die nacompetitie te­recht. Maar er zijn zat clubs in de Totodivisie die heel wat sterker zijn dan wij. Je moet echt geen na­competitie spelen.'

De van AZ overgenomen middenvelder verwacht geen snelle verbetering. 'Het is de zoveelste keer dat we het in de tweede helft zo weggeven. Dat is geen pech meer, dat is geen kwali­teit hebben. We hebben geen aardige ploeg, we zijn gewoon slecht.'


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 23-12-2008

Van Hanegem op non-actief!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 23-12-2008

Sterker nog:

Code:
UTRECHT - FC Utrecht heeft Willem van Hanegem met onmiddellijke ingang ontslagen. Clubeigenaar Frans van Seumeren heeft geen vertrouwen meer in de coach, die afgelopen maandag in zijn wekelijkse column in AD Sportwereld hard naar hem uithaalde.

Van Seumeren heeft ruim 50 procent van de aandelen van FC Utrecht in zijn bezit.

Met het ontslag negeerde Van Seumeren het advies van voorzitter Jan Willem van Dop en technisch directeur Piet Buter om Van Hanegem in Utrecht gewoon het seizoen te laten afmaken.

Piet Buter heeft zich na het besluit van de geldschieter ziek gemeld. Hij kan zich niet vinden in het besluit van Van Seumeren.

Voorzitter Van Dop: ,,Er is geen basis meer voor verdere samenwerking.’’ De preses verwijst daarbij naar de toelichting die Van Hanegem ‘in diverse media heeft gegeven over zijn vertrek bij FC Utrecht.’

Van Hanegem had al te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer. Na een gesprek maandag met de trainer liet de clubleiding nog weten dat hij het seizoen kon afmaken.

Kijk, dat kan gebeuren als de geldschieter de macht heeft...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 29-12-2008

'Don Leo' bij PSV: jammer Feyenoord
Door: Chris van Nijnatten
Leo Beenhakker had het een tijdje slecht naar zijn zin als bondscoach van Polen.

Inmiddels wordt er in Warschau weer aan zijn basale wensen en voorwaarden voldaan. Of Beenhakker daarom nu blijft, is nog onduidelijk. 'In principe wel', heet het dan in het jargon waarmee elke zich nog aan te dienen optie te allen tijde bespreekbaar blijft.

Zo gek zou het niet zijn als Beenhakker weer naar huis komt. Kijk naar de stand van de eredivisie, precies halverwege de competitie. Vitesse, Heerenveen en Roda JC acteerden onder de maat, maar de grote wanpresteerders zijn zonder enige concurrentie Feyenoord en PSV.

De landskampioen speelt geen enkele rol in de titelrace en is geen factor meer in welk Europees toernooi dan ook.

Bij Feyenoord is het allemaal nog een graadje erger. Daar zijn ze blij met gelijke spelletjes thuis zoals tegen Heerenveen en heerst er dolle vreugde na een kerstzege op NAC dat al sinds 1951 niet meer wist te winnen in de Kuip. Ook Feyenoord doet trouwens niet meer mee in Europa.

Beenhakker zou als interim-manager een hoop goed werk kunnen doen in zijn geliefde stad aan de Maas. Met hem als schild nog eens een keer de héle Rotterdamse club onder handen nemen, na een half of anderhalf jaar verdwijnen en een technisch opgefrist Feyenoord achterlaten.

PSV is ook een aardige optie. Hij zou in één klap, ook op interim-basis, de intense verzuring in Eindhoven te lijf kunnen gaan. Leo spreekt Spaans, aait over bolletjes, is gelouterd, heeft aardig wat gepresteerd met buitenlandse ploegen en weet uit een crisis iets onverwacht moois te toveren.

En bovendien; hij weet een club en het beleid van een club als geen ander te verkopen. Mocht ik het beslissen, ik zou hem bij PSV parachuteren. Dat is goed voor PSV, leuk voor Beenhakker en jammer voor Feyenoord. Leo Beenhakker had het een tijdje slecht naar zijn zin als bondscoach van Polen.

--
Zit wel wat in dat hij bij PSV orde op zaken zou kunnen stellen, maar vrees dat het toch al te laat is. Salcido was zaterdag fit, maar zat niet eens bij de selectie en is naar Mexico vertrokken met zn hond. Dat Mendez fit en wel (en konden we goed gebruiken tegen Twente) ook al voor de kerst nog gaan zegt genoeg. Die Spaanstaligen wordt dus geloosd en Huub zal wel mogen blijven.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-12-2008

Peter Wrote:is naar Mexico vertrokken met zn hond.

[baby]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 29-12-2008

Heerenveen aast op Vonk
SC Heerenveen heeft interesse in doelman Hans Vonk. De Zuid-Afrikaan, die in januari 39 wordt is momenteel in dienst bij Ajax als derde keeper. In oktober tekende hij een contract dat hem tot aan het einde van het seizoen bindt aan de hoofdstedelingen.

Vonk keepte al eerder in dienst van SC Heerenveen. Tussen 1996 en 2004 stond hij namens de Friezen in het doel. In de eerste seizoenshelft stonden de Belgen Kenny Steppe en Brian Vandenbussche onder de lat bij de Friezen.

€12 mio! Terugpakken die geldgieren uit Hveen! \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 29-12-2008

of ruilen voor Pranjic, zou een redelijke deal zijn


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 29-12-2008

Liverpool and England star Steven Gerrard has been arrested in connection with an alleged assault in the early hours of Monday morning.

The 28 year-old was arrested in the early hours following a disturbance at a licensed premises on Bold Street, Southport.

A 34-year-old man from Southport was taken to hospital with facial injuries and police were called and detained six people on suspicion of Section 20 assault.

Four men, aged 33, 31, 29 and 19, from Huyton, Gerrard, from Formby, and an 18 year-old man, from Litherland, were all arrested.

A police spokesman said: "Merseyside Police is investigating an assault that took place in the early hours of Monday December 29 on Bold Street in Southport.

"At around 2.30am officers attended a disturbance at a licensed premises on Bold Street.

"Six men were arrested on suspicion of section 20 assault on Lord Street.

"The men, four aged 33, 31, 29 and 19, who all come from the Huyton area, a 28-year-old man from Formby and an 18-year-old man from Litherland remain in police custody.

"A 34-year-old man from Southport was taken to hospital with facial injuries which are not believed to be life threatening."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 29-12-2008

Nou waf, dat wordt nu nog even flink knallen en een karige jaarwisseling, volgend jaar Wink.

Quote:GL Rotterdam wil referendum vuurwerkverbod
'Sterretjes afsteken mag nog wel gewoon'

Zeg maar dag tegen de Chinese miljoenklapper en gillende keukenmeiden. Als het aan het Rotterdamse GroenLinks-raadslid Arno Bonte ligt, mogen burgers in de toekomst zelf beslissen of er in hun straat wel of geen vuurwerk wordt afgestoken.

Bonte heeft naar eigen zeggen niets tegen vuurwerk. ‘Ik ben een groot liefhebber, maar je ziet dat de massaliteit leidt tot overlast, vernielingen en –bij slecht weer- een enorme smogontwikkeling. Dat is voor veel mensen onprettig. De vrijheid van het afsteken van vuurwerk mag niet ten koste van gaan mensen die er last van hebben.’ Hij probeert sinds vorig jaar dan ook heel Rotterdam vuurwerkvrij te krijgen. Dat lukte tot nu toe nog niet.

Bonte komt binnenkort met een voorstel voor een referendum over de in zijn ogen belangrijke kwestie. De meerderheid van stemmen trekt daarbij aan het langste eind; wil het grootste gedeelte geen flitsen en knallen, dan is de straat rond de jaarwisseling vuurwerkvrij. ‘Het feestelijk karakter van oud en nieuw verdwijnt; er wordt steeds meer en zwaarder vuurwerk afgestoken. Het lijkt me zinvoller om professionals op een centraal punt één grote show te laten verzorgen. Dat gebeurt deze week ook op de Erasmusbrug in Rotterdam.

Als het voorstel van Bonte goedgekeurd wordt, kunnen bewoners vanaf september via post of internet hun stem uitbrengen. Eind november blijkt dan of het nieuwe jaar met of zonder rumoer wordt ingegaan. Als de stilteliefhebbers winnen, plaatst de gemeente een heus vuurwerkverbodsbord (foto) in de straten. Sterretjes afsteken mag dan gelukkig nog wel. ‘Ik wil niet pietluttig zijn’, zegt Bonte. ‘Dat kan binnen natuurlijk ook.’



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 29-12-2008

http://www.geenstijl.nl/archives/images/kerstgedichtje.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - _Tampie - 29-12-2008

Davydoff Wrote:http://www.geenstijl.nl/archives/images/kerstgedichtje.html

Is dit nou om te lachen of meent hij het nog ook?
In beide gevallen: opsluiten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 29-12-2008

echt heel erg triest


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 05-01-2009

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/binnenland/2910725/__Grote_zoektocht_naar_blonde_dame__.html?pageNumber=2">http://www.telegraaf.nl/binnenland/2910 ... geNumber=2</a><!-- m -->

damn, ik ben ook op zoek naar haar.. Smile


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 05-01-2009

Sjees, die hebben geen koudwatervrees! :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 05-01-2009

EJR Wrote:Sjees, die hebben geen koudwatervrees! :razz:

Ze is gevonden hoor: http://www.dumpert.nl/mediabase/349111/a7f977d1/soepmetballenmeisje_bij_rtl_boulevard.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 05-01-2009

Zou moker een bank overvallen hebben? :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 05-01-2009

gittermaster Wrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2910725/__Grote_zoektocht_naar_blonde_dame__.html?pageNumber=2

damn, ik ben ook op zoek naar haar.. Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.theoschoutenhaarwerken.nl/pruiken-haarstukjes.php">http://www.theoschoutenhaarwerken.nl/pr ... tukjes.php</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 06-01-2009

Danny Buijs las maandagochtend met grote verbazing in de krant dat hij volgens Feyenoordtrainer Gertjan Verbeek zélf niet meewilde op trainingskamp in Turkije. "Een grote leugen", aldus de verdediger vandaag in Sp!ts. Het is niet de eerste keer dat hij zich verbaast over Verbeeks manier van communiceren.

Afgelopen zaterdag begon Feyenoord aan de voorbereiding op de tweede seizoenshelft en voorafgaand aan de training had Buijs een gesprek met Verbeek en technisch manager Peter Bosz. "Daarin kreeg ik te horen dat de trainer liever jonge jongens meeneemt, die volgend jaar ook nog Feyenoorder zijn", zegt Buijs, van wie het contract na dit seizoen afloopt.

"Het kwam voor mij niet als een verrassing, want rond kerst had Verbeek ook al aangegeven dat de kans groot zou zijn dat ik niet mee zou gaan. Toch is het voor mij niet leuk om te horen, want ik wil graag op een hoog niveau trainen. Maar ik begrijp het ook wel, de trainer bepaalt tenslotte met wie hij wil werken. Maar dat ze dan naar buiten brengen dat ík ervoor heb gekozen niet mee te gaan, vind ik schandalig. Wat denk jij? Dat ik liever hier met Jong Feyenoord train terwijl het –8 graden is, dan op een hoger niveau in het warme Turkije?"

Buijs heeft twee opties. Of nog vier maanden bij Feyenoord blijven en transfervrij de deur uit lopen, óf een andere club zoeken. Van dat laatste is voorlopig nog geen sprake. "Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen is ziek, maar ik heb nog niets concreets gehoord. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat er geen clubs als Aston Villa of AZ zich zullen melden. Maar stel nou dat FC Dordrecht interesse heeft, dan zing ik het hier nog wel even uit."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 06-01-2009

http://www.dumpert.nl/mediabase/352511/1cf45236/sjalalalala.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 06-01-2009

gittermaster Wrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2910725/__Grote_zoektocht_naar_blonde_dame__.html?pageNumber=2

damn, ik ben ook op zoek naar haar.. Smile

Unox wil ook iets met 'r doen. Wat? Laten poseren met een lekker warme halve rookworst? =P~


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 06-01-2009

Hoef Wrote:Danny Buijs las maandagochtend met grote verbazing in de krant dat hij volgens Feyenoordtrainer Gertjan Verbeek zélf niet meewilde op trainingskamp in Turkije. "Een grote leugen", aldus de verdediger vandaag in Sp!ts. Het is niet de eerste keer dat hij zich verbaast over Verbeeks manier van communiceren.

Afgelopen zaterdag begon Feyenoord aan de voorbereiding op de tweede seizoenshelft en voorafgaand aan de training had Buijs een gesprek met Verbeek en technisch manager Peter Bosz. "Daarin kreeg ik te horen dat de trainer liever jonge jongens meeneemt, die volgend jaar ook nog Feyenoorder zijn", zegt Buijs, van wie het contract na dit seizoen afloopt.

"Het kwam voor mij niet als een verrassing, want rond kerst had Verbeek ook al aangegeven dat de kans groot zou zijn dat ik niet mee zou gaan. Toch is het voor mij niet leuk om te horen, want ik wil graag op een hoog niveau trainen. Maar ik begrijp het ook wel, de trainer bepaalt tenslotte met wie hij wil werken. Maar dat ze dan naar buiten brengen dat ík ervoor heb gekozen niet mee te gaan, vind ik schandalig. Wat denk jij? Dat ik liever hier met Jong Feyenoord train terwijl het –8 graden is, dan op een hoger niveau in het warme Turkije?"

Buijs heeft twee opties. Of nog vier maanden bij Feyenoord blijven en transfervrij de deur uit lopen, óf een andere club zoeken. Van dat laatste is voorlopig nog geen sprake. "Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen is ziek, maar ik heb nog niets concreets gehoord. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat er geen clubs als Aston Villa of AZ zich zullen melden. Maar stel nou dat FC Dordrecht interesse heeft, dan zing ik het hier nog wel even uit."

wat een huilebalk man. dat noemt zich dan een echte feyenoorder... :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 06-01-2009

'PSV laat supportersvereniging in de steek' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 5-jan-2009 22:49

De selectie van PSV laat 9 januari verstek gaan bij het jaarlijkse feest van de Supportersvereniging PSV. Volgens algemeen directeur Jan Reker 'prevaleren andere belangen laat boven het jaarlijkse PSV Supportersfeest'.

Voorzitter Ger van Os van de Supportersvereniging PSV is boos. 'Dat is een klap in het gezicht van de fans,' zegt hij tegenover AD/Sportwereld. 'Fans die al het hele seizoen, ondanks de prestaties, achter hun team staan, worden in de steek gelaten.'

Volgens een persbericht van de Supportersvereniging PSV zou de Eindhovense selectie vanwege de weersomstandigheden in Nederland naar het Spaanse La Manga vertrekken. Daarover neemt PSV dinsdag een besluit. 'Het kan wel zo zijn dat de weersomstandigheden daar beter zijn, maar dan had PSV nog rekening kunnen houden met andere afspraken die ze hadden gemaakt, zoals die over aanwezigheid bij het PSV Supportersfeest. Maar blijkbaar tellen afspraken met fans niet meer mee,' aldus een woedende Van Os.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 06-01-2009

gittermaster Wrote:'PSV laat supportersvereniging in de steek' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 5-jan-2009 22:49

De selectie van PSV laat 9 januari verstek gaan bij het jaarlijkse feest van de Supportersvereniging PSV. Volgens algemeen directeur Jan Reker 'prevaleren andere belangen laat boven het jaarlijkse PSV Supportersfeest'.

Voorzitter Ger van Os van de Supportersvereniging PSV is boos. 'Dat is een klap in het gezicht van de fans,' zegt hij tegenover AD/Sportwereld. 'Fans die al het hele seizoen, ondanks de prestaties, achter hun team staan, worden in de steek gelaten.'

Volgens een persbericht van de Supportersvereniging PSV zou de Eindhovense selectie vanwege de weersomstandigheden in Nederland naar het Spaanse La Manga vertrekken. Daarover neemt PSV dinsdag een besluit. 'Het kan wel zo zijn dat de weersomstandigheden daar beter zijn, maar dan had PSV nog rekening kunnen houden met andere afspraken die ze hadden gemaakt, zoals die over aanwezigheid bij het PSV Supportersfeest. Maar blijkbaar tellen afspraken met fans niet meer mee,' aldus een woedende Van Os.

Lazoviets wilde wel, maar z'n maat kon niet cry