The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-01-2009

Quote:'André Hazes legt contact met Rachel'
Uitgegeven: 6 januari 2009 12:28
Laatst gewijzigd: 6 januari 2009 12:47

AMSTERDAM - Rachel Hazes laat zich bij belangrijke beslissingen nog steeds leiden door haar overleden man André. Dat vertelt de weduwe van de in 2004 overleden volkszanger in het nieuwe nummer van Glossy. Sinds zijn dood gebeuren er vaak onverklaarbare dingen waarmee haar man haar volgens Rachel dingen duidelijk wil maken.

De zanger laat volgens zijn weduwe onder meer lampen flikkeren en schilderijen van muren vallen. "Bij mij gebeuren er echt dingen waarbij ik denk: ja, dat is Dré", vertelt ze.
"Als ik ergens een beslissing over moet nemen en ik toch al twijfel en dan óók nog eens de lampen gaan flikkeren, dan is het dus standaard nee. Ook al is het een werelddeal, dan doe ik het niet."

[Image: idiot.gif]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 06-01-2009

Quote:De zanger laat volgens zijn weduwe onder meer lampen flikkeren en schilderijen van muren vallen.

nog steeds zo lam als een garnaal dus. Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 06-01-2009

Gerben Zonderland Wrote:AMSTERDAM - Rachel Hazes laat zich bij belangrijke beslissingen nog steeds leiden door haar overleden man André. Dat vertelt de weduwe van de in 2004 overleden volkszanger in het nieuwe nummer van Glossy. Sinds zijn dood gebeuren er vaak onverklaarbare dingen waarmee haar man haar volgens Rachel dingen duidelijk wil maken.

De zanger laat volgens zijn weduwe onder meer lampen flikkeren en schilderijen van muren vallen. "Bij mij gebeuren er echt dingen waarbij ik denk: ja, dat is Dré", vertelt ze.
"Als ik ergens een beslissing over moet nemen en ik toch al twijfel en dan óók nog eens de lampen gaan flikkeren, dan is het dus standaard nee. Ook al is het een werelddeal, dan doe ik het niet."

"Mmm, zou ik eens nieuwe lampen gaan kopen? Ik twijfel...

OK, bedankt voor je signaal, dre: niet dus!"

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 06-01-2009

Het wordt hoe dan ook een eenvoudige klus voor de Ghostbusters... ze hoeven alleen maar een blikkie pils op de oprijlaan te zetten cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 06-01-2009

Treesong Wrote:Het wordt hoe dan ook een eenvoudige klus voor de Ghostbusters... ze hoeven alleen maar een blikkie pils op de oprijlaan te zetten cry



:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 07-01-2009

Treesong Wrote:Het wordt hoe dan ook een eenvoudige klus voor de Ghostbusters... ze hoeven alleen maar een blikkie pils op de oprijlaan te zetten cry

Als je dan lachen wilt, moet je een leeg blikkie daar neerzetten.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-01-2009

Quote:wo 07 jan 2009, 05:30 Henk ten Cate: "Jan Reker jokt" Van onze Telesportredactie

ATHENE - Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. "Hij jokt", aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."

Ten Cate vervolgt: "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.

Als uit zoveel richtingen die verhalen over de onbetrouwbaarheid van Reker opkomen, dan lijkt het me tijd dat hij een keertje het deksel op de neus krijgt....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 07-01-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:wo 07 jan 2009, 05:30 Henk ten Cate: "Jan Reker jokt" Van onze Telesportredactie

ATHENE - Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. "Hij jokt", aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."

Ten Cate vervolgt: "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.

Als uit zoveel richtingen die verhalen over de onbetrouwbaarheid van Reker opkomen, dan lijkt het me tijd dat hij een keertje het deksel op de neus krijgt....

het ligt er toch maar aan hoe je die woorden interpreteert. als pana bereid is slechts 50k te betalen kan reker opmerken dat ze hem niet 'voor niets' laten gaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-01-2009

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:wo 07 jan 2009, 05:30 Henk ten Cate: "Jan Reker jokt" Van onze Telesportredactie

ATHENE - Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. "Hij jokt", aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."

Ten Cate vervolgt: "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.

Als uit zoveel richtingen die verhalen over de onbetrouwbaarheid van Reker opkomen, dan lijkt het me tijd dat hij een keertje het deksel op de neus krijgt....

het ligt er toch maar aan hoe je die woorden interpreteert. als pana bereid is slechts 50k te betalen kan reker opmerken dat ze hem niet 'voor niets' laten gaan.

zijn salaris + 50k is niet veel, maar ook niet niets, zeker niet voor een notoire bankzitter. Als ze hem niet verhuren kost hij alleen maar geld en het ziet er ook niet naar uit dat hij het komende halfjaar veel gebruikt zal worden door Stevens.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 07-01-2009

Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:wo 07 jan 2009, 05:30 Henk ten Cate: "Jan Reker jokt" Van onze Telesportredactie

ATHENE - Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. "Hij jokt", aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."

Ten Cate vervolgt: "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.

Als uit zoveel richtingen die verhalen over de onbetrouwbaarheid van Reker opkomen, dan lijkt het me tijd dat hij een keertje het deksel op de neus krijgt....

het ligt er toch maar aan hoe je die woorden interpreteert. als pana bereid is slechts 50k te betalen kan reker opmerken dat ze hem niet 'voor niets' laten gaan.

zijn salaris + 50k is niet veel, maar ook niet niets, zeker niet voor een notoire bankzitter. Als ze hem niet verhuren kost hij alleen maar geld en het ziet er ook niet naar uit dat hij het komende halfjaar veel gebruikt zal worden door Stevens.

ja, ik weet ook dat dat letterlijk genomen niet niets is, maar reker kan dat niets noemen, al helemaal omdat hij erbij opmerkt dat zij altijd de hoofdprijs moeten betalen bij dit soort contructies.

hoe het ook zij, ben je zelf wel eens geinterviewd? sommige uitdrukkingen kunnen op schrift veel anders over komen dan je daadwerkelijk bedoelt. in mijn overtuiging is dit er zo een.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-01-2009

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:wo 07 jan 2009, 05:30 Henk ten Cate: "Jan Reker jokt" Van onze Telesportredactie

ATHENE - Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. "Hij jokt", aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."

Ten Cate vervolgt: "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.

Als uit zoveel richtingen die verhalen over de onbetrouwbaarheid van Reker opkomen, dan lijkt het me tijd dat hij een keertje het deksel op de neus krijgt....

het ligt er toch maar aan hoe je die woorden interpreteert. als pana bereid is slechts 50k te betalen kan reker opmerken dat ze hem niet 'voor niets' laten gaan.

zijn salaris + 50k is niet veel, maar ook niet niets, zeker niet voor een notoire bankzitter. Als ze hem niet verhuren kost hij alleen maar geld en het ziet er ook niet naar uit dat hij het komende halfjaar veel gebruikt zal worden door Stevens.

ja, ik weet ook dat dat letterlijk genomen niet niets is, maar reker kan dat niets noemen, al helemaal omdat hij erbij opmerkt dat zij altijd de hoofdprijs moeten betalen bij dit soort contructies.

hoe het ook zij, ben je zelf wel eens geinterviewd? sommige uitdrukkingen kunnen op schrift veel anders over komen dan je daadwerkelijk bedoelt. in mijn overtuiging is dit er zo een.

Ja, ik ben wel eens geïnterviewd (FvdW :wink: ), maar dat werd allemaal precies zo 'afgedrukt' als ik het gezegd had. En het kan best zo zijn dat Reker het wederom anders bedoeld heeft dan dat hij het gezegd heeft of anders gezegd heeft dan dat de journalist opgetekend heeft, maar dat komt me bij hem iets te vaak voor. En hij wordt door teveel mensen uit verschillende hoeken als leugenaar bestempeld.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 07-01-2009

Kan best zijn dat Reker liegt, maar je weet toch ook dat ten Cate een Ajax-man is? Als die met een leugentje wat olie op het Eindhovense vuur kan gooien zal die dat heus niet nalaten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 07-01-2009

Quote:maar je weet toch ook dat ten Cate een Ajax-man is?
Undecided
Iedereen lijkt wel een Ajax man.
Hij heeft echt een fantastische tijd bij Ajax gehad en is op een super manier weg gegaan met een prachtig afscheid...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 07-01-2009

Een nogal ongelukkige timing om door je pa gesnapt te worden... Sad

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2945188/__Tieners_stikken_na_seksavontuur__.html?p=6,1

Quote:Tieners stikken na seksavontuur in auto

AMSTERDAM - Twee tieners zijn na een seksavontuur gestikt in een auto. De Oostenrijkse Stefanie Tanzer (17) en de 18-jarige Reinhard Wallecker waren naar het huis van het meisje gegaan om seks te hebben. Maar toen bleek dat haar ouders onverwachts thuis waren, glipten de twee snel naar de garage.

Daar hielden ze een vrijpartij op de achterbank van een auto. Omdat het zo koud was, had de jongen de motor en de verwarming aangezet. Ze vielen daarna in slaap en stikten door koolstofmonoxidevergiftiging.

De vader, die al de hele avond op zoek was naar zijn dochter, trof de tieners dood aan in de auto.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 07-01-2009

Bakke Wrote:Een nogal ongelukkige timing om door je pa gesnapt te worden... Sad

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2945188/__Tieners_stikken_na_seksavontuur__.html?p=6,1

Quote:Tieners stikken na seksavontuur in auto

AMSTERDAM - Twee tieners zijn na een seksavontuur gestikt in een auto. De Oostenrijkse Stefanie Tanzer (17) en de 18-jarige Reinhard Wallecker waren naar het huis van het meisje gegaan om seks te hebben. Maar toen bleek dat haar ouders onverwachts thuis waren, glipten de twee snel naar de garage.

Daar hielden ze een vrijpartij op de achterbank van een auto. Omdat het zo koud was, had de jongen de motor en de verwarming aangezet. Ze vielen daarna in slaap en stikten door koolstofmonoxidevergiftiging.

De vader, die al de hele avond op zoek was naar zijn dochter, trof de tieners dood aan in de auto.

Hoe weten ze dat het zo gegaan is als die twee niks meer na kunnen vertellen? Wellicht was het zelfmoord of heeft die pa ze om zeep geholpen... :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 07-01-2009

trio zou ook nog kunnen, zo ziek zijn ze daar wel in oostenrijk


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 07-01-2009

Politie jaagt op 'ontvoerder' sekspoppen

SYDNEY - De Australische politie maakt jacht op een man die inbreekt in seksshops en opblaaspoppen steelt. Dit meldden Australische media woensdag.
De man heeft een voorkeur voor het merk Jungle Jane. Hij gaat in de seksshops op zoek naar dat soort pop, blaast ze op, heeft er seks mee en laat ze dan ergens op straat achter.

''Het is erg bizar. Het is zorgwekkend dat zo iemand vrij rondloopt'', aldus een van de gedupeerden, eigenaar van een seksshop in het Noord-Australische Cairns.

De politie heeft op de plaatsen delict sporenonderzoek gedaan naar DNA en vingerafdrukken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 07-01-2009

Winstonicus Wrote:Politie jaagt op 'ontvoerder' sekspoppen

SYDNEY - De Australische politie maakt jacht op een man die inbreekt in seksshops en opblaaspoppen steelt. Dit meldden Australische media woensdag.
De man heeft een voorkeur voor het merk Jungle Jane. Hij gaat in de seksshops op zoek naar dat soort pop, blaast ze op, heeft er seks mee en laat ze dan ergens op straat achter.

''Het is erg bizar. Het is zorgwekkend dat zo iemand vrij rondloopt'', aldus een van de gedupeerden, eigenaar van een seksshop in het Noord-Australische Cairns.

De politie heeft op de plaatsen delict sporenonderzoek gedaan naar DNA en vingerafdrukken.

Wat is daar zo zorgwekkend aan? Ik vind het feit dat er lieden die zichzelf (willen) opblazen vrij rondlopen veel zorgwekkender.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-01-2009

Berend Botje Wrote:
Winstonicus Wrote:Politie jaagt op 'ontvoerder' sekspoppen

SYDNEY - De Australische politie maakt jacht op een man die inbreekt in seksshops en opblaaspoppen steelt. Dit meldden Australische media woensdag.
De man heeft een voorkeur voor het merk Jungle Jane. Hij gaat in de seksshops op zoek naar dat soort pop, blaast ze op, heeft er seks mee en laat ze dan ergens op straat achter.

''Het is erg bizar. Het is zorgwekkend dat zo iemand vrij rondloopt'', aldus een van de gedupeerden, eigenaar van een seksshop in het Noord-Australische Cairns.

De politie heeft op de plaatsen delict sporenonderzoek gedaan naar DNA en vingerafdrukken.

Wat is daar zo zorgwekkend aan? Ik vind lieden die zichzelf (willen) opblazen veel zorgwekkender.

Alleen als ze dat op straat doen en zichzelf dan op die straat achterlaten. Dat geeft altijd zo'n troep.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 07-01-2009

Gerben Zonderland Wrote:Alleen als ze dat op straat doen en zichzelf dan op die straat achterlaten. Dat geeft altijd zo'n troep.

Helemaal mee, eens Gerben Wink --> http://nl.youtube.com/watch?v=gP_YTOdjqaE


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 07-01-2009

tja het levert wel weer werk op


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 08-01-2009

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/22373/ufo-verwoest-windmolen.html :crazy:

maar ja dat dit door de kou komt :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 09-01-2009

Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Opmerkelijk - door Ronald (Djeez) op 09-01-2009 @ 12:51

Jongeren hebben een nieuwe manier gevonden om snel dronken te worden. En deze manier gaat wat verder dan het aloude 'bier drinken met een rietje'. Nee, meisjes brengen tegenwoordig een met wodka doordrenkte tampon in in hun vagina. Wie niet over een vagina beschikt, kan er voor kiezen de tampon in zijn kont te stoppen.

De hype is overgewaaid in Amerika en is daar bekend onder de naam 'slimmen'. Door te slimmen word je sneller dronken. Daarnaast word je er niet dik van en is het nagenoeg reukloos.

De trend lijkt nu ook voet aan de grond te krijgen in Europa. Het komt namelijk steeds meer voor in dit werelddeel. Experts staan er niet om te juichen en waarschuwen voor de gevaren.

Zo kun je maar liefst drie glazen wodka in een tampon kwijt. Omdat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, denken jongeren dat je er op deze manier geen buikje van krijgt. Ook krijg je geen flinke kegel van het inbrengen van wodkatampons op plekken waar de zon nimmer schijnt.

Nog een voordeel van slimmen is dat je maag niet wordt overbelast door alle drank. En dat is mooi, want niets is zo erg als met je kop in de plee gebogen hangen na een avondje doorzakken. Op blogs en internetforum worden tips uitgewisseld met andere fanatieke slimmers.

Het gebruik van wodkatampons is echter niet geheel zonder risico. Volgens experts is het zelfs zeer gevaarlijk. Daarbij is het ook niet prettig voor je intieme delen. Zij kunnen hierdoor permanente schade oplopen.

[Image: bduh.gif]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-01-2009

Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 09-01-2009

Mukkus Wrote:Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.

Mooie boel wordt dat: aangezien wodka verdooft als de neten, sta je ook binnen de kortste keren in je broek te schijten midden in het café Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 09-01-2009

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.

Mooie boel wordt dat: aangezien wodka verdooft als de neten, sta je ook binnen de kortste keren in je broek te schijten midden in het café Dead

kun jij schijten met een tampon in je hol? :eeeek:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 09-01-2009

Mukkus Wrote:Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.

iedereen kan binnen blijven. je propt gewoon een sigaar naast die tampon, is ook beter voor je longen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-01-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.

Mooie boel wordt dat: aangezien wodka verdooft als de neten, sta je ook binnen de kortste keren in je broek te schijten midden in het café Dead

kun jij schijten met een tampon in je hol? :eeeek:

Dat zal wel een olympische nominatie gaan worden dan: Tamponschieten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 09-01-2009

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.

Mooie boel wordt dat: aangezien wodka verdooft als de neten, sta je ook binnen de kortste keren in je broek te schijten midden in het café Dead

Ik denk ineens aan een combinatie van ijs, alcohol, aandrang en een aansteker....
[Image: dead.gif]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 09-01-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Lekker, koop je een dure fles whiskey, ga je het vervolgens in je hol steken.....tsja.

Begin me af te vragen wanneer er een slimmerverbod komt in de horeca? Straks staan de slimmers gezellig naast de rokers buiten de cafés.

Mooie boel wordt dat: aangezien wodka verdooft als de neten, sta je ook binnen de kortste keren in je broek te schijten midden in het café Dead

kun jij schijten met een tampon in je hol? :eeeek:

Door de alcohol is de stront lekker dun, dus als je er een schoon tampon naastsloebert is het probleem opgelost :-"