The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-01-2009

"Treesong Wrote:Door de alcohol is de stront lekker dun, dus als je er een schoon tampon naastsloebert is het probleem opgelost :-"

Moet dan eerst die sigaar eruit, of kan die ook blijven zitten?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 09-01-2009

Die sigaar krijg je d'r nooit meer uit!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-01-2009

Misschien kunnen we mevrouw Lewinsky als deskundige oproepen hiervoor?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 11-01-2009

Mijn vrouw heeft ook een hele goeie wat betreft dit tampongebeuren.

Hoe zit het met de blaasproef?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 11-01-2009

Adder Wrote:Mijn vrouw heeft ook een hele goeie wat betreft dit tampongebeuren.

:eeeek:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 11-01-2009

Adder Wrote:Mijn vrouw heeft ook een hele goeie wat betreft dit tampongebeuren.

Hoe zit het met de blaasproef?

Het lijkt me een hint naar jou toe. :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 11-01-2009

Adder Wrote:Mijn vrouw heeft ook een hele goeie wat betreft dit tampongebeuren.

Hoe zit het met de blaasproef?

Hoe lang moet die kutscheet precies zijn voordat je een betrouwbare 'blaastest' hebt?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 11-01-2009

kun je je mooi dronken beffen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 11-01-2009

Het mooie is dat mannen moeten proosten door met de kont tegen elkaar te bonken [gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 11-01-2009

Treesong Wrote:Het mooie is dat mannen moeten proosten door met de kont tegen elkaar te bonken [gay]

Hier een mooi voorbeeld van dit 'speelse gedrag':

http://tube.errachidia.org/video-Kontenbonken-1-ggpebVyBZCY.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-01-2009

Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar het viel vies tegen. Misschien ook wel omdat er alleen maandverband is huis was.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Balthazar - 13-01-2009

Getrouwde lerares had 300 keer seks met 13-jarige leerling
In de buurt van de Amerikaanse stad Boston is een vreselijke seksaffaire tussen een getrouwde lerares (29) en haar 13-jarige leerling aan het licht gekomen. De vrouw zou minstens 300 keer seks gehad hebben met de tiener, waarvan één keer zelfs onder de ogen van haar man. De jongen vertelde aan de politie dat ze hem eerste volkapte met alcohol en vervolgens onbeschermde seks had met hem, op de vloer van de keuken, in de douche en in de zetel. De lerares ontkent alles. Lerares Christine A. McCallum heeft vrijaf genomen in haar school in Abington bij Boston voor de duur van het proces. Voor haar langdurige relatie met een minderjarige is ze zeven keer beschuldigd van verkrachting. In februari 2006 ontmaagdde ze de tienerleerling en tot novemer 2007 zou ze 300 keer seks met hem gehad hebben. "Om de twee dagen hadden we seks", zei het slachtoffer aan de politie. "Op 7 februari 2006 de eerste keer, toen haar man boven lag te slapen. We vreeën zonder condoom in de douche, op de keukenvloer en op de vloer van de woonkamer op een groene deken." De groene deken is zondag in beslag genomen bij een huiszoeking. Einde 2005 begon McCallum al het vertrouwen van de jongen te winnen door hem samen met zijn jongere broertje op te vangen na school. De twee broers leefden in een gescheiden gezin bij hun vader. Al snel begon ze de tiener vodka en rum te geven en met hem seks te hebben in haar huis en in dat van hem. De affaire eindigde in een opstoot van jaloezie, toen de vrouw ontdekte dat de tiener de gsm die ze hem gegeven had gebruikte om andere meisjes sms'jes te sturen. "Ze huilde. Ze kuste hem en zei hem dat ze hem graag zag", staat in het politierapport. Volgens de openbare aanklager was ze geobsedeerd door de leerling. Ze schreef hem tien liefdesbrieven waarin ze schreef dat ze hem belangrijker vond dan haar baan en dat het wel degelijk iets kon worden tussen hen. De zaak kwam pas aan het licht toen een vriend van het slachtoffer over de vreemde seksaffaire vertelde aan zijn moeder. Die verwittigde de vader van de leerling en die stapte naar de politie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fred Naaigaren - 13-01-2009

Deze lerares is eng:
[Image: christine-a-mccallum.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 13-01-2009

ech wel scary , maar hoe ziet ze er uit na wat vodka's & rum :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-01-2009

Balthazar Wrote:een vreselijke seksaffaire

Affreus! Het is een schande! Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-01-2009

Treesong Wrote:
Balthazar Wrote:een vreselijke seksaffaire

Affreus! Het is een schande! Undecided

alsof je je neukwil nog niet kan bepalen als je 13 bent. 8-[


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 13-01-2009

Opmerkelijke (Football) berichten:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22016/9c8f2d81/verkeerde_bal_coach.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 13-01-2009

Undecided Undecided Undecided geweldige actie


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 13-01-2009

Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 13-01-2009

\Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Amor Fati - 13-01-2009

GENIAAL =D> =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-01-2009

onsportief zeg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-01-2009

Haha, dat lijkt het einde van MASH wel cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-01-2009

Ik zie hier de humor niet van in.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 13-01-2009

Berend Botje Wrote:Ik zie hier de humor niet van in.

waar zie jij wel humor van in dan, zeker in die tommy copper van jou


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-01-2009

Quote:Man verkracht zwakbegaafde en schizofrene zoon

HASSELT - Een Belgische man heeft zijn zwakbegaafde en schizofrene zoon ruim zes jaar lang aangerand en verkracht. Een rechtbank in de stad Hasselt veroordeelde de 70-jarige man dinsdag tot een voorwaardelijke celstraf van twaalf maanden. Ook moet hij zich laten behandelen.

De 70-jarige man uit Houthalen, net over de grens bij Eindhoven, betastte zijn gehandicapte zoon jarenlang op intieme plaatsen. Ook verkrachtte hij het slachtoffer. Die durfde niets te zeggen, omdat hij bang was dat zijn vader hem dan in de steek zou laten.

:-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 14-01-2009

idd :-k ,


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 14-01-2009

Mukkus Wrote:
Quote:Man verkracht zwakbegaafde en schizofrene zoon

Die durfde niets te zeggen, omdat de stemmen in zijn hoofd hem dat opdroegen.

:-k



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 14-01-2009

http://nintendo-wii.nieuwslog.nl/article/nintendo-wii_64586/Vrouw_vermoordt_bijna_haar_hond_met_Wii.html

De bijbehorende video is trouwens teleurstellend. Ik had graag gezien hoe
de buurman dat kleine voddenbaaltje alsnog opblies...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 15-01-2009

Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper

AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.

Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert.

Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen.

"Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger.

De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in."

De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan.

Undecided