The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 21-01-2009

Zegt weer genoeg over het niveau van de eredivisie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 22-01-2009

Peter Wrote:Zegt weer genoeg over het niveau van de eredivisie.

Ik wilde net over Gomes beginnen, dankjewel...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 22-01-2009

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://videos.sapo.pt/Tsb14w1mLPfO72Uf03aN">http://videos.sapo.pt/Tsb14w1mLPfO72Uf03aN</a><!-- m -->


Hoezo, ogen in de zak? :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 22-01-2009

Haggie Wrote:http://videos.sapo.pt/Tsb14w1mLPfO72Uf03aN


Hoezo, ogen in de zak? :roll:


Doet me denken aan die goeie,ouwe tijd......
Wamberto heette hij, geloof ik.... :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 22-01-2009

Mukkus Wrote:
Quote:Van der Vaart en Heitinga in Spaans 'horrorelftal'
21/01/2009 17:59

Rafael van der Vaart en John Heitinga (foto) hebben vooralsnog weinig indruk gemaakt in de Primera División. Beide Oranje-internationals zijn gekozen in het zogenaamde Horror Team.

Marca publiceerde een elftal met spelers die volgens het sportdagblad in de eerste seizoenshelft een 'nachtmerrie' waren in de Primera División. Ze waren onzichtbaar of voldeden nauwelijks aan de verwachtingen, aldus de Madrileense krant, die de spelers in kwestie aanspoort sportieve 'wraak' te nemen in de tweede seizoenshelft.

In dit horrorelftal hebben Van der Vaart en Heitinga een plaats verdiend. De middenvelder van Real Madrid en de verdediger van Atlético Madrid verkeren in het gezelschap van onder anderen Barcelona's aanwinst Martín Cáceres, Espanyols doelman Carlos Kameni en Reals linksback Marcelo.

'De familiefoto in het Bernabéu was mooi, gevolgd door een paar mooie acties', begon het juryrapport over Van der Vaart. 'Maar daarna heeft hij niet veel meer laten zien, inclusief zijn specialiteit: de vrije trappen.'

Het oordeel over Heitinga was een stuk kritischer. 'Gekomen van Ajax bleek hij een fiasco. Tussen alle vrije trappen en strafschoppen die hij veroorzaakt, vragen de aanhangers zich af of het misschien zijn broer is die bij Atlético speelt.'

Marca's Horror Team
Doel: Kameni (Espanyol);
Verdediging: Konko (Sevilla), Heitinga (Atlético), Cáceres (Barcelona), Marcelo (Real);
Middenveld: Smiljanic (Espanyol), vdVaart (Real), Guerrón (Getafe), Acosta (Sevilla);
Aanval: Keita (Real Mallorca), Omar Bravo (Deportivo La Coruña).

Atlético wèl lovend over Heitinga
21-01-09
Spaanse media beweren dat John Heitinga tot de elf slechtste spelers van de Primera División behoort (zie eerdere bericht). Zijn huidige Atlético-trainer Javier Aguirre is echter lyrisch over de voormalige Ajacied: “Als iedereen dezelfde inzet als John vertoont, kunnen we kampioen worden”, zo zegt Aguirre tegenover highlow.nl.


AjaxF-side.NL
Dit moet hem sterken, zeker nu de Spaanse media het volgende over hem zegt: “John Heitinga bleek een fiasco. Tussen alle vrije trappen en strafschoppen die hij veroorzaakt, vragen de aanhangers zich af of het misschien zijn broer is die bij Atlético speelt.”

Zondag 28 december 2008 was een koude zondagmiddag in de Amsterdam ArenA, maar tevens ook hartverwarmend. Het mooie afscheid van Klaas Jan Huntelaar droeg hier aan bij, maar ook het bezoek van Heitinga die tussen de fans plaats nam (zie fotoverslag). Zijn even plotselinge als korte bezoekjes aan de F-Side en Vak410 maakten nog maar eens duidelijk wat voor een clubicoon hij is. Diezelfde zondagmiddag zat hij alweer in het vliegtuig naar Spanje, omdat hij op tijd moest zijn voor de volgende training. Hulde!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 22-01-2009

Treesong Wrote:
Peter Wrote:Zegt weer genoeg over het niveau van de eredivisie.

Ik wilde net over Gomes beginnen, dankjewel...

Die doet t nu helaas te goed om terug te mogen keren naar PSV. :cry:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 22-01-2009

Bij Heracles hebben ze broodjes en koffie voor de supporters van de tegenpartij, Bij ADO Den Haag heb je Henk Patat....
Quote:Henk Patat deelt weer soep uit
Het weer is dan wel enigszins opgeknapt ten opzichte van een aantal weken geleden, nou ja, de kou is in ieder geval een stuk minder. Maar een kopje soep is en blijft natuurlijk lekker voor een voetbalwedstrijd.
Met die gedachte is Henk Patat er donderdagavond weer bij met twee wagens om gratis soep uit te delen aan alle supporters van ADO Den Haag. Dus ga vooral even langs bij Henk en zijn medewerkers!!



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 22-01-2009

Best sneu als bij je geboorte je carrièrelot al bezegeld is Sad

Hoewel hij natuurlijk ook Piet Pooier had kunnen heten :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 22-01-2009

Treesong Wrote:Best sneu als bij je geboorte je carrièrelot al bezegeld is Sad

Hoewel hij natuurlijk ook Piet Pooier had kunnen heten :razz:

Iban Mayo heeft zich er wel aan ontworsteld, evenals Bo Hamburger.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 22-01-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Best sneu als bij je geboorte je carrièrelot al bezegeld is Sad

Hoewel hij natuurlijk ook Piet Pooier had kunnen heten :razz:

Iban Mayo heeft zich er wel aan ontworsteld, evenals Bo Hamburger.

Ronald Mekdonald daarentegen... :-"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Chiel-Montagne - 22-01-2009

En wat te denken van Marco Velo. :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 22-01-2009

Treesong Wrote:Best sneu als bij je geboorte je carrièrelot al bezegeld is Sad

Eigenlijk had ie 'Sjonnie Soep' moeten heten dan....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 22-01-2009

Speciaal voor de mensen die deze Vlaamse Man Bijt Hond gemist hebben: het KAN erger met je achternaam cry

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=435qnd9uW6A[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 24-01-2009

Quote:Geit opgepakt voor overval

- De politie in Nigeria heeft een geit gearresteerd op verdenking van het plegen van een gewapende overval. Een crimineel zou zichzelf na de overval met behulp van zwarte magie in het beest hebben veranderd...

Burgers hebben het beestje na de overval aangehouden en naar de politie gebracht, meldt de BBC.
Een politiewoordvoerder in Kwara bevestigt dat de geit in de cel zit en dat hij pas wordt vrijgelaten als de onderzoeken voorbij zijn... Maar een andere politieagent heeft tegenover de BBC verklaard dat het beest alleen moet blijven omdat zijn eigenaar zich nog niet gemeld heeft.

Het geloof in hekserij en krachten waarbij mensen van gedaante kunnen wisselen is niet ongebruikelijk in Nigeria.

:crazy:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 26-01-2009

http://money.cnn.com/magazines/fortune/bestcompanies/2009/full_list/

Waar zijn General Electric, McDonald's, Philips en de autobedrijven op de lijst?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 26-01-2009

Treesong Wrote:Speciaal voor de mensen die deze Vlaamse Man Bijt Hond gemist hebben: het KAN erger met je achternaam cry

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=435qnd9uW6A[/youtube]

Ge-wel-dig cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 26-01-2009

Quote:Column: Manipulatie van de NOS?

Als ik jullie vertel dat Ajax in vrijwel het
gehele land wrevel opwekt -en dan druk ik me waarschijnlijk nog mild
uit-, dan vertel ik jullie niets nieuws. De zogenaamde arrogantie van
de club uit de hoofdstad met de meeste (inter-)nationale prijzen, het
mooiste voetbal en het meeste geld doet iedereen die niet van Ajax
houdt overlopen van negatieve emoties. Dat -volgens een door VI
gehouden enquete- de meeste profvoetballers het shirt van Ajax het
mooist vinden en, als het er op aankomt, de meesten het liefst bij Ajax
willen spelen, wekt ook de nodige afgunst en jaloezie op. Want dát is
het: afgunst en jaloezie. Niets meer en niets minder.

Kennelijk werken er bij de NOS ook een paar gefrustreerde clubmannetjes met anti-Ajaxgevoelens.
Misschien ligt het aan mij hoor maar volgens mij krijgen we bij Studio
Sport steeds vaker met beelden die niet vertoond worden. Volgens mij
doet de NOS mee aan de anti-Ajax hetze. Jazeker!

In eerste instantie viel het mij nog niet zo op maar het wordt steeds
duidelijker. De NOS bezigt subjectieve beeldvorming. Het is nu al een
paar keer voor gevallen dat bepaalde (grove) overtredingen tégen Ajax,
die in het stadion of tijdens de live registratie op tv duidelijk
zichtbaar waren, niet in beeld worden gebracht tijdens de
samenvattingen. Terwijl handelingen van Ajacieden telkens minutieus
worden belicht. Ik geef een paar voorbeelden:

De wedstrijd tegen FC Utrecht; daarin zou Suarez een trappende beweging
hebben gemaakt in de richting van tegenstander Loval (die daarop als
een volleerd duikelaar ten aarde zeeg). Niet alleen wordt het voorval
ettelijke keren herhaald maar wordt het beeld ook nog eens vergroot om
maar aan te tonen hoe verderfelijk die Suarez wel niet bezig is. Daarna
gebeurt hetzelfde met een overacterende verdediger die claimt een
elleboog in het gezicht te hebben gekregen van Luis. Het incident wordt
door de arbitrage niet bemerkt en hoewel de acteur Suarez vrijpleit,
zorgen de beelden van Studio Sport er wel voor dat de aanklager van de
KNVB een onderzoek instelt.

Dan de wedstrijd tegen NEC, vorige week. Ook hier worden overtredingen
van Ajacieden volop in beeld gebracht, die van NEC (o.a. een gemene
schop van Bouaouzan zonder dat de bal in de buurt is) niet. Wél wordt
er uitgebreid in beeld gebracht hoe Dario Cvitanich een tweede -en dus
rode- kaart krijgt. Dat hij deze door Lothar Matthäus-adept Pothuizen
krijgt aangesmeerd niet. Vervolgens wordt ook de smerige overtreding
van Ramon Zomer, die met een gestrekt en te hoog geheven been zijn
noppen op het hoofd van Stekelenburg plant, in zijn geheel niét
vertoond. Er wordt zelfs met geen woord over gerept.

Ook afgelopen zondag is het weer raak.
De overduidelijke poging van Marcus Berg om een penalty bij elkaar te
acteren wordt in de beelden van de NOS compleet genegeerd. Had Suarez
het geweest... Daarentegen wordt wel weer de uitsluiting van Vertonghen
en de verbanning van van Basten breed in beeld gebracht. De reden
waarom, een foutieve beoordeling aan wie een ingooi toebehoort niet.

En zo zijn er nog legio voorbeelden. Zoals die keer dat Perez bestraft
werd doordat Hugo Borst iets oprakelde wat verder iedereen ontgaan was.
Neemt niet weg dat wat Perez toen deed, verfoeilijk was. Maar toch...

Ik geef toe: op het moment dat ik dit schrijf ben ik gefrustreerd door
de onnodige nederlaag en ben ik als Ajacied bevooroordeeld maar dit
staat er los van. Bovendien: de beelden (of liever: de beelden die je
niet ziet) spreken voor zich. Wellicht treft dit niet alleen Ajax en
zijn er supporters van andere clubs die nu ook op hun respectievelijke
sites hun beklag doen over hoe hun club in beeld word gebracht door de
selectieve flitsen die door Studio Sport de buis op worden geslingerd.
Ik richt mijn aandacht echter alleen op Ajax en kan dus alleen reageren
op wat ik zie als het benadelen van mijn club.

Ergo: Ik ben van mening dat de NOS Ajax benadeeld met het uitzenden van
subjectieve beelden, daarmee bijdragend aan de anti-Ajax hetze middels
manipulatie.

Column door: AjaxMannetje (Supportersvereniging Ajax)

De post hieronder is gereserveerd voor waf....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 26-01-2009

Dus als Ajax weeeer geen kampioen wordt heeft de NOS het gedaan? =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 26-01-2009

Quote:Wasbeer bijt penis man af

MOSKOU - Een wasbeer heeft uit zelfverdediging een stuk van de penis van een 44-jarige man afgebeten. De perverse man wilde het beestje namelijk verkrachten. Alexander Kirilov was een weekend weg met een groep vrienden, toen de Rus het dier tegen het lijf liep. Dronken als hij was probeerde hij naar eigen zeggen zijn vrienden te imponeren door het diertje te penetreren. "Toen ik de wasbeer zag, dacht ik wat lol te maken", aldus de perverseling. De wasbeer liet dat echter niet zomaar gebeuren en hapte naar het geslachtsdeel van de dronken Rus, meldt The Sun.

Plastische chirurgie
Het gehavende geslachtsdeel van de man is nu in handen van plastische chirurgen. Die proberen er vooralsnog het beste van te maken. "De dokters zeggen dat het zaakje weer zal functioneren, maar het afgebeten deel kunnen ze er niet meer aannaaien", aldus een van zijn vrienden.

#-o


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 26-01-2009

lol @ dat ajax-stuk

Overtredingen van Ajax worden in beeld gebracht? Volgens mij was het, ondanks Chivatich's rode kaart, niet echt een onvriedeliike wedstrijd. Wel een beetje grimmig door het publiek icm met Suarez maar dat was het wel. Ik vind Bouaouzan nog steeds geen zware overtreding en al helemaal geen schop want die wordt simpelweg niet gegeven, hij loopt wel door op die gast maar op het moment van raken staat ie met beide benen op de grond. En dan nog het geval Zomer - Stekelenburg, daar vergeet ie er voor het gemak maar even bij te zeggen dat Stekelenburg meteen na de wedstrijd al aangaf dat het een ongelukkige botsing was. (Die m.i. wordt veroorzaakt door de manier waarop Ajax die vrije trap verdedigd, namelijk door op het moment van spelen als dolle naar voren te rennen om de NEC aanval buitenspel te zetten).

Berg hadden ze idd wel mogen laten zien, ook een irritant smerig mannetje.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 26-01-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Het gehavende geslachtsdeel van de man is nu in handen van plastische chirurgen. Die proberen er vooralsnog het beste van te maken. "De dokters zeggen dat het zaakje weer zal functioneren, maar het afgebeten deel kunnen ze er niet meer aannaaien", aldus een van zijn vrienden.

Over pervers gesproken....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 27-01-2009

De druk op Huub Stevens is groot om op te stappen bij PSV. De spelers hebben geen vertrouwen meer in hem.

De voetballers hebben veel moeite met de emotionele uitbarstingen van Stevens langs de lijn, maar ernstiger is de onvrede over de tactische keuzes van de Limburger, zo meldt VI. Zijn weigering om met twee spitsen te spelen, zoals de selectie wil, heeft ook veel kwaad bloed gezet.

Spanningen

De spanningen binnen PSV mondden zaterdagavond tijdens de rust van het thuisduel met NAC Breda uit in een rel in de kleedkamer. Daar werd ternauwernood een handgemeen tussen keeperstrainer Hans Segers en de Hongaarse middenvelder Balázs Dzsudzsák voorkomen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 27-01-2009

harry_bierdop Wrote:lol @ dat ajax-stuk

Heeft de NOS dit dan wel uitgezonden?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.trotsvanhetnoorden.nl/print.php?ACT=show&id=1034">http://www.trotsvanhetnoorden.nl/print. ... ow&id=1034</a><!-- m -->

Undecided
Geweldige reactie van het publiek!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 27-01-2009

Suarez had dat kutjong over de boarding moeten schoppen...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 27-01-2009

Hoef Wrote:Suarez had dat kutjong over de boarding moeten schoppen...

sneuarez gewoon gedold door een ballenjongen.Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 27-01-2009

Ik had die ballenjongen ook een beukie gegeven denk ik. Ballenmennekes moeten keurig netjes die bal teruggeven (en da zonder fratsen). Ajax zal wel aanklacht indienen en een regelmentaire 0-3 overwinning opeisen/krijgen :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 27-01-2009

Ekslem Wrote:Ik had die ballenjongen ook een beukie gegeven denk ik. Ballenmennekes moeten keurig netjes die bal teruggeven (en da zonder fratsen). Ajax zal wel aanklacht indienen en een regelmentaire 0-3 overwinning opeisen/krijgen :8:

Ballenmennekes hebben groot gelijk dat ze dit doen, das nou eenmaal het voordeel van thuisspelen.
Overigens mogen grensrechters nooit een bal aanraken, zelfs niet als deze voor hun voeten ligt. Dit om te voorkomen dat het lijkt of ze voor de ene ploeg meer haast maken dan voor de ander. Deze regel is pas sinds vorig seizoen in werking.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 27-01-2009

Er is gewoon een regel voor ballenmennekes hoor....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 27-01-2009

Bumme Wrote:Dit om te voorkomen dat het lijkt of ze voor de ene ploeg meer haast maken dan voor de ander.

het valt anderszins helemaal niet op dat ze voor de neuzen zijn idd. Undecided

het was wel erg mooi geweest als die ballenjongen na dat duwtje een enorme schwalbe had gemaakt en het uit had geschreeuwd van de pijn. krijgtie sneuarez een enorme schorsing terwijl hij het gedrag niet kan afkeuren.

jammer dat het bij dromen blijft. :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 27-01-2009

Quote:Zanger 'Burn' beschuldigd van inferno in nachtclub

Het Thaise gerecht heeft de zanger van de rockgroep Burn in beschuldiging gesteld voor de brand op nieuwjaar in een nachtclub in Bangkok. De rockgroep schoot in de zaal vuurwerk af. Bij de daaropvolgende brand vielen 65 doden en 200 gewonden.

De 28-jarige zanger Saravuth Ariya is de zesde persoon die in beschuldiging wordt gesteld van nalatigheid met de dood tot gevolg. Hij werd maandag opgepakt. 'Uit getuigenissen en sporen in het afgebrande gebouw hebben we kunnen opmaken dat het vuurwerk de brand heeft veroorzaakt', aldus de plaatselijke politie. De vuurpijlen zouden het plafond van de nachtclub in brand hebben gezet.

Naast de zanger werden eerder ook al de eigenaars en beheerders van de club in verdenking gesteld. Hen wordt onder meer verweten dat de minimumleeftijd van twintig jaar niet werd gerespecteerd. Het aantal slachtoffers liep hoog op omdat de nachtclub te weinig nooduitgangen had. Bij de doden zijn veel buitenlanders, onder meer uit Australië, Frankrijk, Groot-Brittannië en Japan.

Da's wel een beetje het onheil over je afroepen.