The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Gerben Zonderland - 09-04-2006

Quote:WK Voetbal nieuws
Balkenende hoopt op WK-finale tegen Australië
05-04-2006 00:38
Premier Jan Peter Balkenende (CDA) was dinsdag in Australie en sprak daar tijdens de lunch met de Australische premier John Howard. Balkenende gaf aan dat het mooi zou zijn als de landen elkaar treffen in de WK-finale.


"Het zou heel mooi zijn als we elkaar in de finale weer kunnen zien", aldus Balkenende. Volgens de Nederlanse premier hebben de landen veel met elkaar gemeen. Vooral omdat beide landen een Nederlandse trainer hebben. Guus Hiddink is bondscoach van Australië.

Het is voor het eerst sinds 1974 dat 'Down Under' weer met een WK deelneemt, en dat onder leiding van Hiddink. Hiddink coachte Nederland tijdens het WK van 2002 naar de halve finale.

4 juni is er nog een oefenwedtrijd tussen Nederland en Australië, in de Kuip in Rotterdam. Of de twee landen het ook tot de WK-finale schoppen, moeten we maar hopen.

:eeeek: Ehm, heb ik iets gemist?


- Gerben Zonderland - 09-04-2006

Quote:Windsurfer begint aan tocht over Indische Oceaan
SYDNEY - De Franse avonturierster Raphaela le Gouvello is zondag van Exmouth in het noordwesten van Australië aan een windsurftocht begonnen, die haar binnen 75 dagen op het eiland Reunion voor de kust van Afrika moet brengen. Le Gouvello wil als eerste windsurfer de Indische Oceaan oversteken.

De 45-jarige Française windsurfte zes jaar geleden al de Atlantische Oceaan over. Drie jaar geleden zeilde ze op haar plank over de Stille Oceaan van Peru naar Polynesië.

De tocht van Australië naar Reunion is ongeveer 6300 kilometer. „Het weer is goed en de zee is kalm”, zei het begeleidingsteam van Le Gouvello bij het vertrek van de Française uit Exmouth.

De vrijetijdsbestedingen van sommige mensen zijn onbegrijpelijk.


- Gerben Zonderland - 11-04-2006

Quote:Eredivisie wil uniforme wedstrijdbal invoeren

11/4/2006 8 :48

Komend seizoen wordt er in de Eredivisie overwegend met dezelfde wedstrijdbal gespeeld. In ieder geval elf clubs hebben zich bereid verklaard hun thuiswedstrijden met de Brilliant Bal van Derbystar te spelen.
'Een aantal clubs (zoals Ajax en PSV, red.) zit nog vast aan een lopend contract met een ballenmerk. Daarom beginnen we volgend seizoen in eerste instantie met elf clubs', legt Alex Tielbeke, directeur van de Eredivisie CV, uit in VI.

De verandering is een gevolg van de wens die bij trainers en spelers leefde. Nu kan iedere club nog zelf kiezen met welke bal het in eigen stadion speelt. En daar zou een licht thuisvoordeel uit voort kunnen komen.

Tsja, elk thuisvoordeel hep zijn uitnadeel. Volgens mij is het zo dat je evenveel thuiswedstrijden speelt als uitwedstrijden, dus wat dat, netto, uitmaakt zal mij benieuwen. Dat je veel wedstrijden met dezelfde bal speelt is prettig, maar heeft, m.i., niks met voordeel voor een bepaalde club te maken.


- Gerben Zonderland - 11-04-2006

Quote:Dode man aangetroffen in Vondelpark

Uitgegeven: 11 april 2006 09:13
Laatst gewijzigd: 11 april 2006 10:11

AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagochtend omstreeks 07.00 uur in het Vondelpark in Amsterdam het stoffelijk overschot van een man aangetroffen. De dode man lag op een bankje vlakbij een ingang van het park. De doodsoorzaak en identiteit van het slachtoffer zijn nog onbekend. De politie houdt rekening met een misdrijf.

Hondenuitlaters zagen het slachtoffer liggen en alarmeerden de politie. De vindplaats is afgezet in afwachting van de technische recherche.

Hoe rook het Vondelpark vannacht? Niet zo bijzonder fris.... :|


- Bor de Wolf - 13-04-2006

103 Teletekst do 13 apr
***************************************
Dienstweigeraar toch naar Uruzgan

***************************************
` Een van de twee militairen die niet
mee wilden naar Afghanistan,heeft zijn
weigering ingetrokken.De soldaat zei in
februari dat hij niet mee wilde naar de
Afghaanse provincie Uruzgan.Volgens de
vakbond VBM/NOV was dat onder druk van
zijn vriendin en zijn familie.

Nu hij van gedachten is veranderd,wordt
hij waarschijnlijk later uitgezonden.
Hij kan niet meer mee met zijn eigen
eenheid in juli,omdat hij te veel van
de voorbereiding heeft gemist.

De andere weigeraar zei onlangs in Vrij
Nederland dat hij niet meewil omdat
zijn peloton veel te onervaren is.Hij
riskeert twee jaar cel en ontslag.


wat een natte wind...


- Bor de Wolf - 13-04-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Dode man aangetroffen in Vondelpark

Uitgegeven: 11 april 2006 09:13
Laatst gewijzigd: 11 april 2006 10:11

AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagochtend omstreeks 07.00 uur in het Vondelpark in Amsterdam het stoffelijk overschot van een man aangetroffen. De dode man lag op een bankje vlakbij een ingang van het park. De doodsoorzaak en identiteit van het slachtoffer zijn nog onbekend. De politie houdt rekening met een misdrijf.

Hondenuitlaters zagen het slachtoffer liggen en alarmeerden de politie. De vindplaats is afgezet in afwachting van de technische recherche.

Hoe rook het Vondelpark vannacht? Niet zo bijzonder fris.... :|


mmmmm... Goa zal wel weer iemand ontmoet hebben met een iets gelikter visitekaartje....


- Voyou - 14-04-2006

Ik weet niet of rap een gewaardeerde muzieksoort is op het forum, maar dit bericht deed mij toch wel enigszins iets:

Quote:D-12 rapper Proof doodgeschoten

Gepubliceerd op dinsdag 11 april 2006

Download muziek van D-12 bij Music Stream
Rapper Proof van collectief D-12 is vannacht in Detroit doodgeschoten, nadat hij op de beroemde 8-Mile een nachtclub verliet.

De rapper, wiens echte naam DeShaun Hotlon is, werd geraakt in zijn hoofd en overleed aan zijn verwondingen voordat hij het ziekenhuis bereikte. Proof werd 32 jaar.

Er viel nog een slachtoffer bij de schietpartij, een 35-jarige man. Ook hij werd in het hoofd geraakt en is in kritieke toestand overgebracht naar het St. John ziekenhuis in Detroit. Er doen geruchten de ronde dat het tweede slachtoffer crewlid Bizarre is. Dit is echter niet bevestigd.

Er is één getuige van de moord, maar tot arrestaties kwam het nog niet.

Eminem maakt ook deel uit van D-12, het collectief dat de laatste vijf jaar hits scoorde met onder meer 'Purple Pills' en 'My Band'. Proof was tevens getuige bij Eminem's bruiloft in januari en is te zien in Em' autobiografische film '8 Mile'.

Proof's solo debuut 'Searching For Jerry Garcia' verscheen augustus 2005 op zijn eigen Iron Fist label.

Proof is de tweede rapper uit de persoonlijke 'vriendenkring' van Eminem die wordt neergeschoten. Er werd op nieuwjaarsavond nog op rapper Obie Trice geschoten, maar hij is ondertussen hersteld van de schotwonden.



- goa - 14-04-2006

Quote:LONDEN - Een Britse vrouw heeft naar schatting drie jaar dood in haar woning in Londen voor de televisie gezeten. De vrouw werd omringd door ongeopende kerstcadeaus en de televisie stond nog altijd aan toen het lichaam werd gevonden.

De Londense politie zei donderdag dat de 40-jarige vrouw al in januari is gevonden, maar de identificatie nam geruime tijd in beslag.

De politie vermoedt dat de vrouw in de winter van 2003 is overleden. In de woning troffen onderzoekers ongeopende brieven aan uit februari 2003. Ook werden er levensmiddelen aangetroffen waarvan de houdbaarheidsdatum in februari 2003 verstreek.

Er ging pas iemand naar de vrouw kijken toen de huurachterstand tot enkele duizenden pond was opgelopen. (ANP)

Ze is zich natuurlijk doodgeschrokken toen ze zag dat haar zoon in een afvalprogramma op TV zat.


- Guest - 14-04-2006

Voyou Wrote:Ik weet niet of rap een gewaardeerde muzieksoort is op het forum, maar dit bericht deed mij toch wel enigszins iets:

Quote:D-12 rapper Proof doodgeschoten

Gepubliceerd op dinsdag 11 april 2006

Download muziek van D-12 bij Music Stream
Rapper Proof van collectief D-12 is vannacht in Detroit doodgeschoten, nadat hij op de beroemde 8-Mile een nachtclub verliet.

De rapper, wiens echte naam DeShaun Hotlon is, werd geraakt in zijn hoofd en overleed aan zijn verwondingen voordat hij het ziekenhuis bereikte. Proof werd 32 jaar.

Er viel nog een slachtoffer bij de schietpartij, een 35-jarige man. Ook hij werd in het hoofd geraakt en is in kritieke toestand overgebracht naar het St. John ziekenhuis in Detroit. Er doen geruchten de ronde dat het tweede slachtoffer crewlid Bizarre is. Dit is echter niet bevestigd.

Er is één getuige van de moord, maar tot arrestaties kwam het nog niet.

Eminem maakt ook deel uit van D-12, het collectief dat de laatste vijf jaar hits scoorde met onder meer 'Purple Pills' en 'My Band'. Proof was tevens getuige bij Eminem's bruiloft in januari en is te zien in Em' autobiografische film '8 Mile'.

Proof's solo debuut 'Searching For Jerry Garcia' verscheen augustus 2005 op zijn eigen Iron Fist label.

Proof is de tweede rapper uit de persoonlijke 'vriendenkring' van Eminem die wordt neergeschoten. Er werd op nieuwjaarsavond nog op rapper Obie Trice geschoten, maar hij is ondertussen hersteld van de schotwonden.

Zullen ze zeker ook een nummer over hem uitbrengen. Aangezien bijna alle dode rappers geld opbrengen.


- Berend Botje - 14-04-2006

Geen slapper rapper dan een dooie rapper.


- Gerben Zonderland - 14-04-2006

Berend Botje Wrote:Geen slapper rapper dan een dooie rapper.

Was ie ook een happy slapper?


- Treesong - 14-04-2006

goa Wrote:
Quote:LONDEN - Een Britse vrouw heeft naar schatting drie jaar dood in haar woning in Londen voor de televisie gezeten. De vrouw werd omringd door ongeopende kerstcadeaus en de televisie stond nog altijd aan toen het lichaam werd gevonden.

De Londense politie zei donderdag dat de 40-jarige vrouw al in januari is gevonden, maar de identificatie nam geruime tijd in beslag.

De politie vermoedt dat de vrouw in de winter van 2003 is overleden. In de woning troffen onderzoekers ongeopende brieven aan uit februari 2003. Ook werden er levensmiddelen aangetroffen waarvan de houdbaarheidsdatum in februari 2003 verstreek.

Er ging pas iemand naar de vrouw kijken toen de huurachterstand tot enkele duizenden pond was opgelopen. (ANP)

Ze is zich natuurlijk doodgeschrokken toen ze zag dat haar zoon in een afvalprogramma op TV zat.

Wellicht had ze de Oudejaarsloterij gewonnen :waf:


- Treesong - 14-04-2006

Dre Wrote:
Voyou Wrote:Ik weet niet of rap een gewaardeerde muzieksoort is op het forum, maar dit bericht deed mij toch wel enigszins iets:

Quote:D-12 rapper Proof doodgeschoten

yada yada yada

Er werd op nieuwjaarsavond nog op rapper Obie Trice geschoten, maar hij is ondertussen hersteld van de schotwonden.

Zullen ze zeker ook een nummer over hem uitbrengen. Aangezien bijna alle dode rappers geld opbrengen.


Om maar even een Suske en Wiske wijsheid uit de kast te trekken:

Het is een groot verlies, maar we moeten verder

Hakkuh

Maar enfin... ik las net in de krant dat Co Adriaanse z'n beide ouders binnen twee dagen heeft verloren. Dat doet me toch iets meer dan zo'n dooie rapsloeber... Sad


- Gerben Zonderland - 15-04-2006

Quote:Verdonk: 'Ik word harder aangepakt'
DEN HAAG - Minister Verdonk (Vreemdelingenbeleid) heeft het gevoel dat de Tweede Kamer haar harder aanpakt dan collega-ministers. Ze zegt het opvallend te vinden dat zij in de afgelopen maanden twee moties van afkeuring heeft gekregen en minister Hoogervorst (Volksgezondheid) nog nooit.

„Ik heb nog nooit gezien dat hij werd aangesproken op zieke mensen of het aantal zelfmoorden of kruisjes die eigenlijk niet op formulieren gezet hadden mogen worden. Hij heeft het hele zorgstelsel ingevoerd en dat is prachtig. Maar hij wordt niet aangesproken op het werk van een verpleegkundige”, aldus de minister. Hoogervorst is eveneens van de VVD.

Verdonk vindt dat ze zelf wel op elk individu wordt aangesproken. „Ik voer ook stelselwijzigingen door, maar ik word ondertussen steeds aangesproken op elk individu dat bij een uitvoeringsorganisatie werkt”, aldus Verdonk.

Wat is het ook een triest wijf. Elke dag op tv roepen dat ze recht door zee en daadkrachtig is en dan gaan janken als anderen vinden dat het ook wel wat minder daadkrachtig kan. "Meester! Meester! Ze plagen mij veel erger dan Hansje! Booeeeehooeeee!" :lol:


- Gerben Zonderland - 15-04-2006

[en plak...]
Quote:"Landelijk stadionverbod Scheringa"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Aanvankelijk drong het niet tot KNVB-directeur Henk Kesler door en dacht hij aan een verlate 1-aprilgrap. ,,Toen ik van het stadionverbod voor Ajax-topman Martin van Geel bij AZ hoorde, barstte ik in lachen uit en reed bijna de vangrail in." Bij nader inzien vindt Kesler het gedrag van AZ-voorzitter Dirk Scheringa bij het krankzinnige af. "Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen.

En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelswijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn." Kesler gaat er vooralsnog van uit dat het stadionverbod snel van tafel wordt geveegd.

Een brief van Ajax-preses John Jaakke aan Dirk Scheringa, om als grote kerels met elkaar rond de tafel te gaan zitten, heeft tot geen enkele reactie vanuit Alkmaar geleid. Kesler: "Ajax verdient alle complimenten voor de wijze waarop ze ermee omgaan." De tranen van Scheringa over Van Geels vertrek bij AZ vorige zomer en diens werkwijze zijn volgens Kesler krokodillentranen.

:lol:
Ik vond die Kesler altijd een hele vervelende man, maar dit is een skitterende actie, ook al is dit natuurlijk de enige mogelijke reactie op Domme Dirk.
Undecided


- Gerben Zonderland - 15-04-2006

Treesong Wrote:Maar enfin... ik las net in de krant dat Co Adriaanse z'n beide ouders binnen twee dagen heeft verloren. Dat doet me toch iets meer dan zo'n dooie rapsloeber... Sad

Beaam. Dat de ene rapneger de andere neerblaft vanwege een gezonde portie 'disrespect' is alleen maar mooi en 'lokaal leed' doet mij ook meer.


- Berend Botje - 15-04-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Verdonk: 'Ik word harder aangepakt'
DEN HAAG - Minister Verdonk (Vreemdelingenbeleid) heeft het gevoel dat de Tweede Kamer haar harder aanpakt dan collega-ministers. Ze zegt het opvallend te vinden dat zij in de afgelopen maanden twee moties van afkeuring heeft gekregen en minister Hoogervorst (Volksgezondheid) nog nooit.

„Ik heb nog nooit gezien dat hij werd aangesproken op zieke mensen of het aantal zelfmoorden of kruisjes die eigenlijk niet op formulieren gezet hadden mogen worden. Hij heeft het hele zorgstelsel ingevoerd en dat is prachtig. Maar hij wordt niet aangesproken op het werk van een verpleegkundige”, aldus de minister. Hoogervorst is eveneens van de VVD.

Verdonk vindt dat ze zelf wel op elk individu wordt aangesproken. „Ik voer ook stelselwijzigingen door, maar ik word ondertussen steeds aangesproken op elk individu dat bij een uitvoeringsorganisatie werkt”, aldus Verdonk.

Wat is het ook een triest wijf. Elke dag op tv roepen dat ze recht door zee en daadkrachtig is en dan gaan janken als anderen vinden dat het ook wel wat minder daadkrachtig kan. "Meester! Meester! Ze plagen mij veel erger dan Hansje! Booeeeehooeeee!" :lol:

Zij is nog paranoide ook:

107 Teletekst za 15 apr
***************************************
Verdonk wil controle VVD-verkiezing

***************************************
` VVD-kandidaatlijsttrekker Verdonk wil
dat een onafhankelijke waarnemer in mei
toeziet op een eerlijk verloop van de
lijsttrekkersverkiezing.Volgens haar
woordvoerder gaat het om een normale
eis die dan ook zal worden ingewilligd.

De tegenkandidaten Rutte en Veenendaal
komen ook met speciale wensen,aldus de
woordvoerder.Hij ging niet op berichten
in dat Verdonk in het nadeel zou zijn
omdat het partijbestuur de kandidatuur
van Rutte steunt.

Verdonk opende haar campagne met een
aanval op Rutte die volgens haar
daadkracht mist.De VVD-leden kiezen in
mei de nieuwe lijsttrekker.
***************************************
volgende nieuws financieel sport

Misschien dat een of andere Afrikaan kan komen controleren.


- gittermaster - 18-04-2006

Dit vind ik toch wel een opmerkelijk voetbalbericht.... :lol: :lol:

Olaf Lindenbergh beleefde een moeizaam eerste jaar bij zijn oude liefde Ajax. De club presteerde ondermaats en hij persoonlijk stond er evenveel naast als in het veld. Desondanks heeft hij de hoop om aankomende zomer door Marco van Basten opgeroepen te worden voor de selectie van Oranje nog niet opgegeven.

"Ik ga er niet vanuit dat ik geselecteerd word. Maar ik heb mijn vakantie nog niet geboekt, je weet nooit. Een jaar geleden zat ik er vanuit het niets ook ineens bij. Van Basten zal zijn selectie in grote lijnen wel rond hebben. Maar er kunnen altijd nog spelers geblesseerd raken," aldus Lindenbergh.

Of hij in de play-offs aan het werk komt, is ook voor hem een vraagteken. Ook de afgelopen drie wedstrijden begon de ervaren middenvelder op de bank. "Vlak voor de winterstop gebeurde dat ook een paar keer. Nu stond ik er tegen mijn oude club AZ ineens weer naast. De trainer vindt dan blijkbaar dat er iemand anders beter is op mijn positie. Ik krijg daar verder geen uitleg over."


- Frits - 18-04-2006

Die gast praat en kijkt als iemand met een iq van rond de 85.....

en hij denkt dus ook blijkbaar op dat niveau


- Frits - 19-04-2006

Co zijn vader is van maandag op dinsdag nacht op 87 jarige leeftijd aan de gevolgen van een longontsteking overleden. Co is sinds zondag in Nederland en hij wordt in de loop van donderdag in Portugal terug verwacht. Vervolgens leidt hij de training van vrijdag om daarna terug te keren naar Amsterdam alwaar a.s. zaterdag de begrafenis/crematie zal plaatsvinden.

[!] Alle reacties op dit artikel worden naar Co persoonlijk doorgestuurd.

Update:
Gisternacht is ook de moeder van Co Adriaanse overleden. De begrafenis is daarom uitgesteld tot dinsdag. Vandaag zal hij wel de wedstrijd van FC Porto leiden, waarna hij weer terugvliegt naar Nederland. Co kan dus zeker alle steunbetuigingen van jullie gebruiken!


dat was dus ware liefde (dood van verdriet)

CO STERKTE!!


- Ricochan - 19-04-2006

Dit is wel heel erg voor Co....gecondoleerd en sterkte.


- BIERTEAM.NET - 19-04-2006

Ik las het gisteren ook in de krant, je zal het maar hebben! Sterkte CO!


- Ekslem - 21-04-2006

Quote:Vrouw smokkelt handgranaat in vagina

Een tamelijk riskante smokkelpoging van een 44-jarige vrouw uit het Midden-Amerikaanse El Salvador is op niets uitgelopen. De vrouw probeerde een onbekende hoeveelheid marihuana en een heuse op scherp staande handgranaat een gevangenis binnen te smokkelen door de waren in haar vagina te verstoppen. De drugs en het wapentuig had ze daartoe in een cilinder gestopt die ze in haar geslachtsdeel verstopte. De vrouw werd echter betrapt en zit nu vast op verdenking van drugssmokkel en verboden wapenbezit.

De smokkel kwam aan het licht dankzij verscherpte veiligheidsmaatregelen die door de gevangenisdirectie waren ingesteld na geruchten over een op handen zijnde grote uitbraakpoging. Als gevolg daarvan werd de vrouw na binnenkomst in de gevangenis direct aan een uitgebreid lichamelijk onderzoek onderworpen, waarbij men de cilinder met de marihuana en de handgranaat aantrof. Daarop is ze overgedragen aan de politie.

De vrouw wilde in het complex twee gedetineerden bezoeken die lange gevangenisstraffen uitzitten voor verkrachting, roofovervallen en verboden wapenbezit.

:lol: , als je een vrouw eens een echt knallend orgasme wilt bezorgen, moet je haar duwen!


- Depor - 21-04-2006

Ekslem Wrote:
Quote:Vrouw smokkelt handgranaat in vagina

Een tamelijk riskante smokkelpoging van een 44-jarige vrouw uit het Midden-Amerikaanse El Salvador is op niets uitgelopen. De vrouw probeerde een onbekende hoeveelheid marihuana en een heuse op scherp staande handgranaat een gevangenis binnen te smokkelen door de waren in haar vagina te verstoppen. De drugs en het wapentuig had ze daartoe in een cilinder gestopt die ze in haar geslachtsdeel verstopte. De vrouw werd echter betrapt en zit nu vast op verdenking van drugssmokkel en verboden wapenbezit.

De smokkel kwam aan het licht dankzij verscherpte veiligheidsmaatregelen die door de gevangenisdirectie waren ingesteld na geruchten over een op handen zijnde grote uitbraakpoging. Als gevolg daarvan werd de vrouw na binnenkomst in de gevangenis direct aan een uitgebreid lichamelijk onderzoek onderworpen, waarbij men de cilinder met de marihuana en de handgranaat aantrof. Daarop is ze overgedragen aan de politie.

De vrouw wilde in het complex twee gedetineerden bezoeken die lange gevangenisstraffen uitzitten voor verkrachting, roofovervallen en verboden wapenbezit.

:lol: , als je een vrouw eens een echt knallend orgasme wilt bezorgen, moet je haar duwen!

Je zal per ongeluk het foute pinnetje aanraken :wink:


- harry_bierdop - 21-04-2006

Boete en rijontzegging voor PSV-voetballer Beasley

EINDHOVEN - De politierechter in Eindhoven heeft PSV-voetballer Damarcus Beasley vrijdag voor rijden onder invloed veroordeeld tot een boete van 1500 euro en een rijontzegging van zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk.

De politie in Valkenswaard betrapte Beasley toen deze op 16 januari 2006 slingerend en snel accelererend was weggereden bij een horecazaak. Volgens Beasley had hij vijf glazen champagne op, met als gevolg een promillage van bijna drie keer meer dan in het verkeer is toegestaan.


De opgelegde straf wijkt fors af van de eis van zeven maanden onvoorwaardelijke rijontzegging en een boete van 700 euro. De officier van justitie zag als verzwarende omstandigheid dat Beasley in juni 2005 ook al met te veel alcohol achter het stuur was betrapt.

De rechter telde dit echter niet mee omdat de transactie voor dat feit door de politie was opgelegd en niet door een rechter. Hij was het met de advocaat eens dat Beasley als alleenstaande buitenlander zonder vrienden zijn rijbewijs echt nodig heeft.

Beasley was zelf op de zitting verschenen, hoewel de PSV-selectie vrijdagmorgen naar Mallorca is gevlogen. De linksbuiten volgt zijn ploeggenoten zaterdag.
-----

Hij blijft het maar doen hé...


- Depor - 21-04-2006

harry_bierdop Wrote:Boete en rijontzegging voor PSV-voetballer Beasley

EINDHOVEN - De politierechter in Eindhoven heeft PSV-voetballer Damarcus Beasley vrijdag voor rijden onder invloed veroordeeld tot een boete van 1500 euro en een rijontzegging van zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk.

De politie in Valkenswaard betrapte Beasley toen deze op 16 januari 2006 slingerend en snel accelererend was weggereden bij een horecazaak. Volgens Beasley had hij vijf glazen champagne op, met als gevolg een promillage van bijna drie keer meer dan in het verkeer is toegestaan.


De opgelegde straf wijkt fors af van de eis van zeven maanden onvoorwaardelijke rijontzegging en een boete van 700 euro. De officier van justitie zag als verzwarende omstandigheid dat Beasley in juni 2005 ook al met te veel alcohol achter het stuur was betrapt.

De rechter telde dit echter niet mee omdat de transactie voor dat feit door de politie was opgelegd en niet door een rechter. Hij was het met de advocaat eens dat Beasley als alleenstaande buitenlander zonder vrienden zijn rijbewijs echt nodig heeft.

Beasley was zelf op de zitting verschenen, hoewel de PSV-selectie vrijdagmorgen naar Mallorca is gevlogen. De linksbuiten volgt zijn ploeggenoten zaterdag.
-----

Hij blijft het maar doen hé...

Vroeg of laat rijd ie iemand aan, en dan hoor je weer een jaar lang 'moordenaar' van de tribunes schallen


- Mukkus - 21-04-2006

Opvallend voetbalgerucht:

De afgelopen tijd heeft Kissi van Heerenveen niet veel gespeeld. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit komt doordat onze marokkaanse vriend een drankprobleem heeft. Hij schijnt biertjes nogal lekker te vinden.....toch knap voor een moslim.


- waf - 21-04-2006

Mukkus Wrote:Opvallend voetbalgerucht:

De afgelopen tijd heeft Kissi van Heerenveen niet veel gespeeld. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit komt doordat onze marokkaanse vriend een drankprobleem heeft. Hij schijnt biertjes nogal lekker te vinden.....toch knap voor een moslim.

laat me raden: hij heeft vast ook veel respect voor vrouwen?


- Kleine Jan - 21-04-2006

Is dit die zelfde vriend die naast de PSV voorzitter zat toen de Robinho deal beklonken werd?


- Kleine Jan - 21-04-2006

harry_bierdop Wrote:Boete en rijontzegging voor PSV-voetballer Beasley

EINDHOVEN - De politierechter in Eindhoven heeft PSV-voetballer Damarcus Beasley vrijdag voor rijden onder invloed veroordeeld tot een boete van 1500 euro en een rijontzegging van zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk.

De politie in Valkenswaard betrapte Beasley toen deze op 16 januari 2006 slingerend en snel accelererend was weggereden bij een horecazaak. Volgens Beasley had hij vijf glazen champagne op, met als gevolg een promillage van bijna drie keer meer dan in het verkeer is toegestaan.


De opgelegde straf wijkt fors af van de eis van zeven maanden onvoorwaardelijke rijontzegging en een boete van 700 euro. De officier van justitie zag als verzwarende omstandigheid dat Beasley in juni 2005 ook al met te veel alcohol achter het stuur was betrapt.

De rechter telde dit echter niet mee omdat de transactie voor dat feit door de politie was opgelegd en niet door een rechter. Hij was het met de advocaat eens dat Beasley als alleenstaande buitenlander zonder vrienden zijn rijbewijs echt nodig heeft.

Dat krijg je ervan als je elke week wat te vieren hebt.. :wink: