The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 12-02-2009

echt gloryhunters vind je in tijden dat er glory te hunten valt, die tijden zijn er bij Ajax lang niet geweest. Volgens dit onderzoek, wat ik nu als uitgangsount gebruik, valt het dus wel mee met het gloryhunten. Of je ziet de definitie van glryhunter anders.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-02-2009

gittermaster Wrote:echt gloryhunters vind je in tijden dat er glory te hunten valt, die tijden zijn er bij Ajax lang niet geweest. Volgens dit onderzoek, wat ik nu als uitgangsount gebruik, valt het dus wel mee met het gloryhunten. Of je ziet de definitie van glryhunter anders.

ja, dat zie ik zeker anders. wat jij noemt, dat zijn ook gloryhunters. het gaat mij er om dat mensen ervoor kiezen voor ajakkes te worden. dat hebben ze dus gedaan in de periode dat er wel successen waren. toen zijn ze ajakkessied gebleven. ook mensen die verder niks met voetbal hebben en nooit gaan, zullen daar graag bijgehoord hebben. tel daarbij op het doorlopende opgehemel van ajakkes de afgelopen 20 jaar met dat stomme gelul over mooi voetbal, en iedereen die wat gevraagd wordt is opeens voor ajakkes.

en nogmaals, ze zitten ook bij feyenoord. en, er zitten ook echte ajakkessieden bij ajakkes. hoewel ook een groot deel van de amsterdommers pas voor ajakkes werd toen dws kapot ging.

die 200k supporters die feyenoord volgens dit onderzoek is kwijtgeraakt, zijn er de vorige keer kennelijk ten onrechte bij opgeteld. net zoals er nu mensen bij ajakkes, feyenoord en az ten onrechte zijn geteld. en bij az weet ik zeker dat het er heel veel zijn. tot 3 jaar geleden godverdegodver nooit meer dan 7000 toeschouwers gehad, en nu hebben ze opeens 200k fans. rot toch op man.

en als echte amsterdommers voor ajakkes zijn, heb ik daar geen enkel probleem mee. die kun je in je zak steke!

maar vergeet het allemaal maar, want het is allemaal stom gelul. hoef vindt namelijk wat anders (lees: hij vindt het zo vervelend dat hij niet kan uitleggen waarom hij ooit ajakkesfan is geworden dus kun je maar beter degene die dat benoemd een plaat voor zijn hoofd toedichten. :roll: )


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 13-02-2009

waf Wrote:
gittermaster Wrote:echt gloryhunters vind je in tijden dat er glory te hunten valt, die tijden zijn er bij Ajax lang niet geweest. Volgens dit onderzoek, wat ik nu als uitgangsount gebruik, valt het dus wel mee met het gloryhunten. Of je ziet de definitie van glryhunter anders.



en nogmaals, ze zitten ook bij feyenoord. en, er zitten ook echte ajakkessieden bij ajakkes. hoewel ook een groot deel van de amsterdommers pas voor ajakkes werd toen dws kapot ging.



Deze hebben we een tijd geleden ook al eens gehad.
Gaan wij het niet over eens worden, want de meeste DWS-ers( Amsterdam West, arbeiders) werden geen fan van Ajax( Amsterdam Oost,poen en joden), maar gingen voor FC Amsterdam of Feyenoord.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-02-2009

Adder Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:echt gloryhunters vind je in tijden dat er glory te hunten valt, die tijden zijn er bij Ajax lang niet geweest. Volgens dit onderzoek, wat ik nu als uitgangsount gebruik, valt het dus wel mee met het gloryhunten. Of je ziet de definitie van glryhunter anders.



en nogmaals, ze zitten ook bij feyenoord. en, er zitten ook echte ajakkessieden bij ajakkes. hoewel ook een groot deel van de amsterdommers pas voor ajakkes werd toen dws kapot ging.



Deze hebben we een tijd geleden ook al eens gehad.
Gaan wij het niet over eens worden, want de meeste DWS-ers( Amsterdam West, arbeiders) werden geen fan van Ajax( Amsterdam Oost,poen en joden), maar gingen voor FC Amsterdam of Feyenoord.

er zijn er idd bij die voor feyenoord geworden zijn weet ik, maar degenen die naar fc amsterdom meegingen zullen nu wel bij ajakkes zitten. co adriaanse is toch ook zo'n ajakkessied? :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 13-02-2009

waf Wrote:
gittermaster Wrote:echt gloryhunters vind je in tijden dat er glory te hunten valt, die tijden zijn er bij Ajax lang niet geweest. Volgens dit onderzoek, wat ik nu als uitgangsount gebruik, valt het dus wel mee met het gloryhunten. Of je ziet de definitie van glryhunter anders.

ja, dat zie ik zeker anders. wat jij noemt, dat zijn ook gloryhunters. het gaat mij er om dat mensen ervoor kiezen voor ajakkes te worden. dat hebben ze dus gedaan in de periode dat er wel successen waren. toen zijn ze ajakkessied gebleven. ook mensen die verder niks met voetbal hebben en nooit gaan, zullen daar graag bijgehoord hebben. tel daarbij op het doorlopende opgehemel van ajakkes de afgelopen 20 jaar met dat stomme gelul over mooi voetbal, en iedereen die wat gevraagd wordt is opeens voor ajakkes.

en nogmaals, ze zitten ook bij feyenoord. en, er zitten ook echte ajakkessieden bij ajakkes. hoewel ook een groot deel van de amsterdommers pas voor ajakkes werd toen dws kapot ging.

die 200k supporters die feyenoord volgens dit onderzoek is kwijtgeraakt, zijn er de vorige keer kennelijk ten onrechte bij opgeteld. net zoals er nu mensen bij ajakkes, feyenoord en az ten onrechte zijn geteld. en bij az weet ik zeker dat het er heel veel zijn. tot 3 jaar geleden godverdegodver nooit meer dan 7000 toeschouwers gehad, en nu hebben ze opeens 200k fans. rot toch op man.

en als echte amsterdommers voor ajakkes zijn, heb ik daar geen enkel probleem mee. die kun je in je zak steke!

maar vergeet het allemaal maar, want het is allemaal stom gelul. hoef vindt namelijk wat anders (lees: hij vindt het zo vervelend dat hij niet kan uitleggen waarom hij ooit ajakkesfan is geworden dus kun je maar beter degene die dat benoemd een plaat voor zijn hoofd toedichten. :roll: )
:lol: :lol: :lol: Beetje sjaggi Waf? Er zullen heus mensen voor Ajax zijn geworden vanwege de successen en zo zal t ook bij andere clubs zijn, maar histirusch minder succes is historisch minder gloryhunters volgens jouw theorie. Echter als je in Bladel of Meppel woont, moet je dan automatisch voor PSV resp. Zwolle zijn? Als ik in Hoorn had gewoond, had ik dan voor AZ moeten zijn? Dat vind ik echt onzin. Als je 4 jaar bent en je komt voor t eerst in aanraking met voetbal en degene tegen wie je op kijkt zijn voor Ajax, dan is t aannemelijk dat je ook voor Ajax wordt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-02-2009

gittermaster Wrote::lol: :lol: :lol: Beetje sjaggi Waf? Er zullen heus mensen voor Ajax zijn geworden vanwege de successen en zo zal t ook bij andere clubs zijn, maar histirusch minder succes is historisch minder gloryhunters volgens jouw theorie. Echter als je in Bladel of Meppel woont, moet je dan automatisch voor PSV resp. Zwolle zijn? Als ik in Hoorn had gewoond, had ik dan voor AZ moeten zijn? Dat vind ik echt onzin. Als je 4 jaar bent en je komt voor t eerst in aanraking met voetbal en degene tegen wie je op kijkt zijn voor Ajax, dan is t aannemelijk dat je ook voor Ajax wordt.

als 4 jarig jochie heb je nog tijd zat om je mening bij te stellen.

maar goed, je erkent dus dat er ajakkesmeelopers gecreeerd worden als de media op de hand van ajakkes is. gebrainwasht heet dat. en ik begrijp best dat het gebeurt, maar het zegt veel over de mensen die zich daardoor laten leiden.

en dat is het enige wat ik er mee wil zeggen. daarom heb ik zo'n teringhekel aan het overgrote deel van die identiteitsloze kneuzen in de aarsrena. ik heb 1000 maal meer respect voor een twent die voor twente is of een nijmegenaar die voor nec is dan zo'n smerige meeloper.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 13-02-2009

waf Wrote:
Adder Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:echt gloryhunters vind je in tijden dat er glory te hunten valt, die tijden zijn er bij Ajax lang niet geweest. Volgens dit onderzoek, wat ik nu als uitgangsount gebruik, valt het dus wel mee met het gloryhunten. Of je ziet de definitie van glryhunter anders.



en nogmaals, ze zitten ook bij feyenoord. en, er zitten ook echte ajakkessieden bij ajakkes. hoewel ook een groot deel van de amsterdommers pas voor ajakkes werd toen dws kapot ging.



Deze hebben we een tijd geleden ook al eens gehad.
Gaan wij het niet over eens worden, want de meeste DWS-ers( Amsterdam West, arbeiders) werden geen fan van Ajax( Amsterdam Oost,poen en joden), maar gingen voor FC Amsterdam of Feyenoord.

er zijn er idd bij die voor feyenoord geworden zijn weet ik, maar degenen die naar fc amsterdom meegingen zullen nu wel bij ajakkes zitten. co adriaanse is toch ook zo'n ajakkessied? :razz:



Valt me tegen dat jij zo maar dingen aanneemt.
Ik heb me niet zo in Co verdiept wat zijn club is, al dacht ik te menen dat hij vroeger van( of voor) de Volewijkckers( Amsterdam Noord) was. Maar ik heb niet zo'n contact met hem om te weten waar zijn voorkeur naar uit gaat.
Maar jij als Rotterdam kenner, ik heb ook een vraag voor jou.
Zijn er veel Sparta mensen die overstapten naar Feyenoord toen Sparta degradeerde?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 13-02-2009

Quote:maar goed, je erkent dus dat er ajakkesmeelopers gecreeerd worden als de media op de hand van ajakkes is. gebrainwasht heet dat. en ik begrijp best dat het gebeurt, maar het zegt veel over de mensen die zich daardoor laten leiden.
nee, waar zeg ik dat? Ik zeg dat waar je mee omgaat je veelal mee besmet wordt. Heeft imo weinig te maken met meelopen, maar een makkelijk verklaarbaar psychologisch proces.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 13-02-2009

Quote:Ik heb me niet zo in Co verdiept wat zijn club is, al dacht ik te menen dat hij vroeger van( of voor) de Volewijkckers( Amsterdam Noord) was. Maar ik heb niet zo'n contact met hem om te weten waar zijn voorkeur naar uit gaat.
is idd een Volewijcker en dat was Cruijff ook geweest als ie bij dat kutajax geen brommer aangeboden had gekregen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 13-02-2009

Ik heb ff de behoefte om op deze discussie te reageren. Ik denk namelijk dat ik het wel met Waf eens ben. Deze reactie tikkende heb ik niet het hele voorgaande gesprek in mijn hoofd, maar mijn mening is de volgende: het gegeven dat Ajax zo vaak genoemd wordt en als "merk " bovenaan staat is een gevolg van de media-aandacht voor Ajax in de jaren dat het goed ging met Ajax. Een paar jaar lang is Ajax behoorlijk "gehyped" , met als gevolg: enorm veel gloryhunters. Ondanks dat de laatste X aantal jaren Ajax in de praktijk niet meer NL club nr. 1 is blijft dit wel leven in de hoofden van velen, met name bij mensen die het voetbal niet zo intensief volgen , denk ik.
Ik zie het ook in mijn omgeving: mensen die normaal niet bovenmatig geinteresseerd waren in voetbal vonden Ajax in de "goede" jaren maar wat interessant, dat is inmiddels weggeebt, maar als ze een favoriete NL club moeten noemen is dat nog steeds Ajax, ondanks dat ze vandaag de dag het NL clubvoetbal nog nauwelijks volgen.
Zo, dat vind ik :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 13-02-2009

waf Wrote:ik heb toch nooit ontkend dat bij feyenoord geen gloryhunters zitten? daar heb ik me mateloos aan geergerd in het uefacup jaar. ik heb alleen altijd gesteld dat dat er veel minder zijn dan bij ajakkes. daar zitten vnl van die brabantse boeren zoals hoef die het dus ooit in hun kop hebben gehaald om voor ajakkes te worden. en waarom dan? zit je daar in brabant, kies je voor ajakkes? kun je mij een andere reden geven dan het succes? gewoon de weg van de minste weerstand, puur meelopersgedrag.

Lastig hè, al die ontkenningen in de eerste zin!
Bij de weg: kiezen voor Ajax in Brabant was niet bepaald de weg van de minste weerstand of meelopersgedrag met alleen maar vriendjes die voor NAC en pusvee waren (en nog zijn). En waarom ik toen heb besloten voor Ajax te zijn? Ik heb werkelijk geen flauw idee, het was in ieder geval vóór de grote successen van Ajax dus dat zal het niet geweest zijn. Vermoedelijk was het zelfs in het jaar dat de havenslaven de EC1 wonnen. Ik vind het overigens niet zo vreemd dat ik niet meer weet wat mijn beweegredenen op 4/5-jarige leeftijd waren. Misschien gewoon om dwars te zijn? Maar ja, dat is volgens jou natuurlijk ook geen goede reden...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-02-2009

Er wordt vaak geroepen: "Ajax is de beste club van Nederland", ook door een paar van die hersenloze kutkoters op de basisschool van mijn kinderen. Opa is ajaxfan geworden begin jaren zeventig of papa is ajaxfan geworden midden jaren 90. En ze hebben geen flauw benul wat buitenspel is.....maar ja, ze moeten mee kunnen praten over voetbal, dus je moet een favoriet team hebben. En wat is dan leuker om je buurman/collega te jennen dat ze Heerenveen of Groningen-supporter zijn.....

Dat Ajax de beste club is in Nederland, kunnen we lang over discussieren.....ik denk wel dat ajax het bekendste club/merk is van Nederland, dat het nog steeds goed doet, vooral aangewakkerd door van die halve opgewarmde lijken van papa's en opa's, die eigenlijk niks van voetbal weten, maar toch een mening willen of moeten hebben.

Zo heb ik ook een paar van die collega's, die zichzelf 'ajax-supporter' (eigenlijk een schande tegenover de echte ajax-supporters) noemen als het hun uitkomt. Na de 0-1 tegen Heerenveen hoor je ze vreemd genoeg niet. Maar zodra Heerenveen in de Arena verloor, komen ze de hoek om, om je er even aan te herinneren.....standaardvraag van mij: "Ow, ben je geweest dan, in welk vak zat je?". Met een standaardreactië: "Nee, ik heb alleen de samenvatting gezien.....". Waarop ik reageer: "Je kunt best heen, hoor. Plek zat daar over het algemeen...."

Hier in het noorden geldt overigens hetzelfde in veel mindere mate voor PSV en Feyenoord.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - D'r an met de lippe - 13-02-2009

waf Wrote:ik heb toch nooit ontkend dat bij feyenoord geen gloryhunters zitten? daar heb ik me mateloos aan geergerd in het uefacup jaar. ik heb alleen altijd gesteld dat dat er veel minder zijn dan bij ajakkes.

Die zitten helaas bij elke eredivisieclub. Ik heb een paar weken geleden nog op de grond liggen rollen van het lachen om een 'feyenoorder', niet te verwarren met een supporter als jou. Ik vroeg hem hoe Feyenoord het had gedaan, zegt ie opeens dat hij niet meer voor Feyenoord is. En ja, de jongen is al 22 jaar. 'De club laat ons toch ook in de steek?'. Undecided Verder ben ik het wel met je eens, denk dat het percentage gloryhunters bij Ajax ook tig keer hoger ligt. Als het om het kampioenschap ging prefereerde ik Feyenoord altijd wel boven Ajax en PSV, dat mag toch nog wel hé :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-02-2009

Beetje off-topic, maar wel gerelateerd aan gloryhunters:

Verhaal van Maarten de Jong, ex-Heerenveen-speler en sportzaakeigenaar in de buurt van Heerenveen:
Hij kreeg een vrouwelijke klant rond de bekerfinale tegen Ajax, zij was nog nooit bij het voetbal geweest, had er geen verstand van en het interesseerde haar eigenlijk ook niet en mocht nu met het bedrijf mee naar die bekerfinale. Ze was kennelijk nogal irritant en aangezien Maarten de Jong zich er nogal over verbaasde dat veel Heerenveenfans (zeg maar de potentiële supporters en echte voetballiefhebbers) moeilijk aan een kaart konden komen (veel ging via sponsoren, zoals altijd), heeft hij haar een geintje geflikt. Ze wilde een Heerenveen-sjaal.....hij heeft haar een compleet andere sjaal verkocht, aangezien ze toch niet wist dat Heerenveen in blauw-wit speelde....
Die zat dus gezellig met haar collega's op de tribune in de Kuip, met een een echte groen-witte Heerenveen-sjaal.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-02-2009

Adder Wrote:Valt me tegen dat jij zo maar dingen aanneemt.

waarom? ik heb niets tegen aannames, als je maar zegt dat het een aanname is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-02-2009

gittermaster Wrote:
Quote:maar goed, je erkent dus dat er ajakkesmeelopers gecreeerd worden als de media op de hand van ajakkes is. gebrainwasht heet dat. en ik begrijp best dat het gebeurt, maar het zegt veel over de mensen die zich daardoor laten leiden.
nee, waar zeg ik dat? Ik zeg dat waar je mee omgaat je veelal mee besmet wordt. Heeft imo weinig te maken met meelopen, maar een makkelijk verklaarbaar psychologisch proces.

dat noem ik dus identiteitsloos en/of meelopen, vooral als je in venlo woont. als je in amsterdom woont moet je meer rekening houden met het gegeven dat je ook zonder deze besmetting voor ajakkes zou kiezen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-02-2009

gittermaster Wrote:is idd een Volewijcker en dat was Cruijff ook geweest als ie bij dat kutajax geen brommer aangeboden had gekregen

Maar dan hadden we in 1974 ook niet in de Finale gestaan :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-02-2009

Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:is idd een Volewijcker en dat was Cruijff ook geweest als ie bij dat kutajax geen brommer aangeboden had gekregen

Maar dan hadden we in 1974 ook niet in de Finale gestaan :wink:

hoezo, van hanegem deed toch gewoon mee?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-02-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:is idd een Volewijcker en dat was Cruijff ook geweest als ie bij dat kutajax geen brommer aangeboden had gekregen

Maar dan hadden we in 1974 ook niet in de Finale gestaan :wink:

hoezo, van hanegem deed toch gewoon mee?

Nee, want die ging bij Elinkwijk spelen ipv Velox vanwege een gratis petje


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 13-02-2009

Voetbalprimeur Wrote:Amsterdam heeft twee opties voor verbouwing Arena
De gemeente Amsterdam heeft twee opties om de Amsterdam Arena te verbouwen. Een mogelijkheid is het plaatsen van een derde ring, de andere optie is het verbouwen van de gracht, rondom het veld, weet Sportweek.

Mocht er voor de eerste optie gekozen worden, dan zal het onderkomen van Ajax na de verbouwing plaats kunnen bieden aan 70.000 toeschouwers. Er wordt dan een derde ring op het stadion aangebracht. Momenteel kunnen er maximaal 52.000 bezoekers naar binnen.

Een goedkopere manier om het stadion uit te breiden is het verbouwen van de gracht. De Amsterdam Arena telt dan echter geen 70.000, maar 66.000 zitjes. Wanneer de gemeente voor deze mogelijkheid kiest, zullen er dakkapellen gebouwd worden en moet er het nodige veranderen aan de dakconstructie.

De verbouwing van de Arena staat mede op de agenda wegens het WK van 2018. Mocht de FIFA Nederland en Belgiè aanwijzen als organisator, dan wil Amsterdam één van de speelsteden zijn. WK-stadions moeten echter plaats kunnen bieden aan minimaal 60.000 toeschouwers.

Het verbouwen van de gracht waardoor de toeschouwers dicht op het veld zullen zitten, lijkt me wel een goed plan. Maar ik haak even af bij de dakkapellen. Hebben we hier een techneut die dit eens kan uitleggen? En wat heeft het verbouwen van de gracht te maken met het dak?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-02-2009

Misschien dat er nu een gedeelte van de dakconstructie gebruikt word om zaken aan op te hangen. Lichtinstallatie, geluidsinstallatie, camera's(?) e.d. Het kan zijn dat dat recht boven de gracht hangt. Als je de gracht volbouwd met tribunes zul je die eerder genoemde zaken moeten verplaatsen ivm veiligheid, waardoor je de dakconstructie dient aan te passen.....

:-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 14-02-2009

Waf,

Ik heb 2 kakkerlakken in m'n voetbalteam zitten die ook menen dat ze voor feyenoord zijn. Komen ze op maandags trainen in hun lelijke tenue, weten ze niet eens dat feyenoord weer verloren heeft....
Ze zitten dus overal ...

Overigens ook 1 die altijd gaat, maar dat terzijde. :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 17-02-2009

Drenthe slaat advies Di Stefano in de wind
Real Madrid-legende Alfredo di Stefano weet wat Royston Drenthe te doen staat. De Argentijn liet maandag in het programma Holland Sport via een videoboodschap weten dat de Nederlander zijn haar af moet knippen.
Drenthe maakt in Madrid een moeilijke periode door. De supporters trakteerden de oud-Feyenoorder enkele weken terug op een fluitconcert, waarna hij besloot de afgelopen drie wedstrijden niet in actie te komen. Di Stefano weet hoe Drenthe zich weer kan herpakken.
"Hij moet eerst zijn haar afknippen en zijn oorbel uitdoen", zegt de oud-voetballer van de Koninklijke, die tevens aangeeft Drenthe 'een groot talent te vinden'. Hoewel de linkspoot veel respect heeft voor Di Stefano, volgt hij deze 'wijze' raad niet op. "Alles wat hij zegt, moet je eigenlijk aannemen, maar mijn haar knip ik niet af. Dat is iets van mij en daar heb ik liefde voor", tekende De Telegraaf op uit de mond van Drenthe.
Een andere raad van Di Stefano vond meer gehoor bij Drenthe. De Italiaan vindt dat de jongeling zijn verdedigende taken boven zijn aanvallende aspiraties moet stellen. "Op voetbalgebied mag de club alles van me vragen", reageert Drenthe.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 17-02-2009

:lol: :lol:

Iemand trouwens gisteren Holland Sport gezien?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-02-2009

Yup, aardige uitzending. Maar waarom waren Robben en Van Nistelrooy er niet bij? :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 17-02-2009

Denk dat deze gasten iets meer met elkaar omgaan en misschine is Ruud wel aan t revalideren elders


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-02-2009

Zou Drenthe als ras-Feyenoorder echt bij dat Ajax-kliekje willen horen? :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-02-2009

Zhou debuteert in spectaculair duel voor PSV
17/02/2009 10:50

De Chinese aanwinst Haibin Zhou heeft zijn eerste duel in het PSV-shirt erop zitten. Het beloftenteam van de Eindhovenaren verloor met 5-3 in een enerverend duel van het tweede van SC Heerenveen.

Liefst 18.000 (!) bezoekers in het Abe Lenstra Stadion zagen de eerste bewegingen van de Chinese middenvelder op de Nederlandse velden. De toeschouwers zagen de Friezen tot 4-0 uitlopen, PSV vervolgens knap terugkomen en Tarik Elyounoussi vlak voor tijd de zege voor SC Heerenveen veilig stellen.

De aansluitingstreffer (4-3) van PSV kwam tot stand na een schot van Zhou die door SC Heerenveen-goalie Hans Vonk niet goed verwerkt werd. Stef Nijland tikte de rebound binnen. Zhou leek later de gelijkmaker binnen te koppen, maar de bal werd van de lijn gehaald door Calvin Jong-A-Pin. Voor SC Heerenveen scoorde Daryl Janmaat twee keer.

---
Nog wezen kijken Mukkus? Wast iets? En komen der in Friesland altijd 18.000 mensen kijken naar t 2e? :eeeek:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 17-02-2009

Winstonicus Wrote:Drenthe slaat advies Di Stefano in de wind
Real Madrid-legende Alfredo di Stefano weet wat Royston Drenthe te doen staat. De Argentijn liet maandag in het programma Holland Sport via een videoboodschap weten dat de Nederlander zijn haar af moet knippen.
Drenthe maakt in Madrid een moeilijke periode door. De supporters trakteerden de oud-Feyenoorder enkele weken terug op een fluitconcert, waarna hij besloot de afgelopen drie wedstrijden niet in actie te komen. Di Stefano weet hoe Drenthe zich weer kan herpakken.
"Hij moet eerst zijn haar afknippen en zijn oorbel uitdoen", zegt de oud-voetballer van de Koninklijke, die tevens aangeeft Drenthe 'een groot talent te vinden'. Hoewel de linkspoot veel respect heeft voor Di Stefano, volgt hij deze 'wijze' raad niet op. "Alles wat hij zegt, moet je eigenlijk aannemen, maar mijn haar knip ik niet af. Dat is iets van mij en daar heb ik liefde voor", tekende De Telegraaf op uit de mond van Drenthe.
Een andere raad van Di Stefano vond meer gehoor bij Drenthe. De Italiaan vindt dat de jongeling zijn verdedigende taken boven zijn aanvallende aspiraties moet stellen. "Op voetbalgebied mag de club alles van me vragen", reageert Drenthe.

Alfredo Stefano Di Stéfano Laulhé (Barracas, Buenos Aires), 4 juni 1926) was een Argentijns-Spaans voetballer.

:-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 17-02-2009

Di Stéfano heeft voor drie landen interlands gespeeld: Argentinië (7 wedstrijden, 7 doelpunten), Colombia (4 wedstrijden) en Spanje (31 wedstrijden, 23 doelpunten)

:crazy: