The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 23-02-2009

waf Wrote:marokkanen als appelvlaai, el amadi, aissati zijn hier geboren. hun ouders zijn hier gekomen, allemaal prima, maar ze niet alleen die ouders, maar kennelijk ook hun kinderen hebben nog altijd meer met marokko dan met nederland. vind ik allemaal prima, maar als het daar beter en leuker is, en als je daar trotser op bent, ga dan ook een keer terug. maar nee, dat doen ze niet, want het is een kansloze bende daar voor ze.

hoe het ook zij, als deze mensen een voorkeur hebben voor marokko, heoven ze wat mij betreft geen nederlands paspoort te hebben. bovendien vind ik het bepaald ondankbaar tov ons land.

De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.

Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.

Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 23-02-2009

Davydoff Wrote:
waf Wrote:marokkanen als appelvlaai, el amadi, aissati zijn hier geboren. hun ouders zijn hier gekomen, allemaal prima, maar ze niet alleen die ouders, maar kennelijk ook hun kinderen hebben nog altijd meer met marokko dan met nederland. vind ik allemaal prima, maar als het daar beter en leuker is, en als je daar trotser op bent, ga dan ook een keer terug. maar nee, dat doen ze niet, want het is een kansloze bende daar voor ze.

hoe het ook zij, als deze mensen een voorkeur hebben voor marokko, heoven ze wat mij betreft geen nederlands paspoort te hebben. bovendien vind ik het bepaald ondankbaar tov ons land.

De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.

Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.

Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.

Ben het 100% met je eens (wat betreft de genoemde namen) maar ik denk dat jij dit soort wijsheden niet moet gaan vertellen op de tribune bij Volendam. Ben echt geschrokken van de racistische opmerkingen aan het adres van Affelay die ik daar hoorde.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 23-02-2009

Davydoff Wrote:
waf Wrote:marokkanen als appelvlaai, el amadi, aissati zijn hier geboren. hun ouders zijn hier gekomen, allemaal prima, maar ze niet alleen die ouders, maar kennelijk ook hun kinderen hebben nog altijd meer met marokko dan met nederland. vind ik allemaal prima, maar als het daar beter en leuker is, en als je daar trotser op bent, ga dan ook een keer terug. maar nee, dat doen ze niet, want het is een kansloze bende daar voor ze.

hoe het ook zij, als deze mensen een voorkeur hebben voor marokko, heoven ze wat mij betreft geen nederlands paspoort te hebben. bovendien vind ik het bepaald ondankbaar tov ons land.

De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.

Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.

Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.

Zeker geen turken en marokkanen in Edam?
Weet je hoe een gemiddelde marokkaanse / turkse puber denkt over nederland(ers)? 4 marokkaanse jongeren die een 16-jarig meisje misbruiken....da's toch normaal? Weet jij hoe ze praten over nederlanders, de nederlandse wetgeving, het nederlands rechtssysteem, de nederlandse politie, etc.etc.
Als je dat wilt weten, moet je heel snel hun taal leren spreken en dat horen wat ze zeggen. Een kennis van mij, een gewone nederlandse jongen, gaat al jaren met veel turken om (turken valt nog mee, overigens) en hij spreekt turks, gaat met turkse vrienden op vakantie e.d.. Van hem heb ik gehoord hoe de gemiddelde marokkaanse jongere (ook daar heeft ie wat contact mee en hij wordt daarin geaccepteerd omdat hij meedoet aan de Ramadan) over onze cultuur denkt. Wij worden daar hun aan alle kanten uitgelachen, voor schut gezet en belazerd.

Dus niet kortzichtig: hierboven staat een feit, zoals Wilders dat ook verkondigd. niet van dat extreem-linkse struisvogel(met gieten wollen sokken)politiek.
De marokkaanse jongeren leven tussen 2 culturen (en ze zijn slim genoeg van beide culturen te profiteren...), moeilijke jeugd, ouders spreken de taal niet, blablabla-gelul.

Dubbele paspoorten, nederlands en marokkaans. Niet gedragen in Nederland, lever dan maar je nederlands papoort in. Ow, mag dat niet van Marokko? Dan ga je maar met je marokkaans paspoort in Marokko wonen. Oprotten, klaar. Licht uit en slapen gaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-02-2009

Davydoff Wrote:De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.

over verkeerde conclusies trekken gesproken. Undecided

ik zeg nergens dat ze niet trots mogen zijn op marokko.

ik zeg nergens dat ze niet trots zijn op nederland.

Quote:Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.

de ouders mogen terugkeren, en de 2de generatie mag er naartoe als ze het daar leuker vinden.

Quote:Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.

fyi: ik vind wilders een goeie politicus, maar ik ben het nooit met hem eens. jouw mening over wilders kan ik moeilijk serieus nemen. dat komt omdat je jaar in jaar uit meningen van mij verkeerd blijft interpreteren en mij op die foutieve interpretatie blijft aanvallen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-02-2009

Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:marokkanen als appelvlaai, el amadi, aissati zijn hier geboren. hun ouders zijn hier gekomen, allemaal prima, maar ze niet alleen die ouders, maar kennelijk ook hun kinderen hebben nog altijd meer met marokko dan met nederland. vind ik allemaal prima, maar als het daar beter en leuker is, en als je daar trotser op bent, ga dan ook een keer terug. maar nee, dat doen ze niet, want het is een kansloze bende daar voor ze.

hoe het ook zij, als deze mensen een voorkeur hebben voor marokko, heoven ze wat mij betreft geen nederlands paspoort te hebben. bovendien vind ik het bepaald ondankbaar tov ons land.

De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.

Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.

Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.

Zeker geen turken en marokkanen in Edam?
Weet je hoe een gemiddelde marokkaanse / turkse puber denkt over nederland(ers)? 4 marokkaanse jongeren die een 16-jarig meisje misbruiken....da's toch normaal? Weet jij hoe ze praten over nederlanders, de nederlandse wetgeving, het nederlands rechtssysteem, de nederlandse politie, etc.etc.
Als je dat wilt weten, moet je heel snel hun taal leren spreken en dat horen wat ze zeggen. Een kennis van mij, een gewone nederlandse jongen, gaat al jaren met veel turken om (turken valt nog mee, overigens) en hij spreekt turks, gaat met turkse vrienden op vakantie e.d.. Van hem heb ik gehoord hoe de gemiddelde marokkaanse jongere (ook daar heeft ie wat contact mee en hij wordt daarin geaccepteerd omdat hij meedoet aan de Ramadan) over onze cultuur denkt. Wij worden daar hun aan alle kanten uitgelachen, voor schut gezet en belazerd.

Dus niet kortzichtig: hierboven staat een feit, zoals Wilders dat ook verkondigd. niet van dat extreem-linkse struisvogel(met gieten wollen sokken)politiek.
De marokkaanse jongeren leven tussen 2 culturen (en ze zijn slim genoeg van beide culturen te profiteren...), moeilijke jeugd, ouders spreken de taal niet, blablabla-gelul.

Dubbele paspoorten, nederlands en marokkaans. Niet gedragen in Nederland, lever dan maar je nederlands papoort in. Ow, mag dat niet van Marokko? Dan ga je maar met je marokkaans paspoort in Marokko wonen. Oprotten, klaar. Licht uit en slapen gaan.

ze mogen hun marokkaanse paspoort niet inleveren. wel hun nederlandse denk ik.

ik ben niet tegen 2 paspoorten trouwens, ik ben tegen een nederlands paspoort voor degenen die meer met marokko hebben (en daarbij vaak afgeven op nederland).


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 23-02-2009

Mukkus Wrote:Zeker geen turken en marokkanen in Edam?

Totaal niet relevant, maar ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Tijdens mijn middelbareschooltijd had ik gemiddeld iets van 4 "witte" klasgenoten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 23-02-2009

Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Zeker geen turken en marokkanen in Edam?

Totaal niet relevant, maar ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Tijdens mijn middelbareschooltijd had ik gemiddeld iets van 4 "witte" klasgenoten.

En 36 Sjinezen? :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-02-2009

Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Zeker geen turken en marokkanen in Edam?

Totaal niet relevant, maar ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Tijdens mijn middelbareschooltijd had ik gemiddeld iets van 4 "witte" klasgenoten.

blijkt ook nergens uit dat je wel goed onderwijs hebt gehad. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 23-02-2009

waf Wrote:
Davydoff Wrote:De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.

over verkeerde conclusies trekken gesproken. Undecided

ik zeg nergens dat ze niet trots mogen zijn op marokko.

ik zeg nergens dat ze niet trots zijn op nederland.

Quote:Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.

de ouders mogen terugkeren, en de 2de generatie mag er naartoe als ze het daar leuker vinden.

Quote:Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.

fyi: ik vind wilders een goeie politicus, maar ik ben het nooit met hem eens. jouw mening over wilders kan ik moeilijk serieus nemen. dat komt omdat je jaar in jaar uit meningen van mij verkeerd blijft interpreteren en mij op die foutieve interpretatie blijft aanvallen.

Je hebt gelijk. Je zei dat ze niet trotsER op Marokko mogen zijn. =D>

Jouw mening is mij volledig duidelijk hoor en die interpretatie opmerkingen maak jij altijd.

Wilders is absoluut geen goede politicus. Hoogstens een slimme politicus.

Ik stop nu met reageren hierop. Daar raak ik alleen geïrriteerd van en jij voelt je straks weer aangevallen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-02-2009

Davydoff Wrote:Je hebt gelijk. Je zei dat ze niet trotsER op Marokko mogen zijn. =D>

oh doe maar net of dat hetzelfde is. :roll:

Quote:Jouw mening is mij volledig duidelijk hoor en die interpretatie opmerkingen maak jij altijd.

ja, dat bleek wel ja. Undecided

Quote:Ik stop nu met reageren hierop. Daar raak ik alleen geïrriteerd van en jij voelt je straks weer aangevallen.

ja loop maar weer weg. \Big Grin/ ik word trouwens graag aangevallen. en ik irriteer graag. \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Amor Fati - 23-02-2009

waf Wrote:\Big Grin/ ik word trouwens graag aangevallen. \Big Grin/

In dat geval had je gisteren beter bij de Arena kunnen parkeren en in Feyenoordshirt proberen de RAI te bereiken


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-02-2009

Amor Fati Wrote:
waf Wrote:\Big Grin/ ik word trouwens graag aangevallen. \Big Grin/

In dat geval had je gisteren beter bij de Arena kunnen parkeren en in Feyenoordshirt proberen de RAI te bereiken

ik heb geen feyenoordshirt. en bij die lelijke snelkookpan blijf ik uit de buurt. het stinkt daar. \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 23-02-2009

waf Wrote:ik heb geen feyenoordshirt.

Gaat het daar zo slecht dat ze geen XXL's meer maken? :waf:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-02-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:ik heb geen feyenoordshirt.

Gaat het daar zo slecht dat ze geen XXL's meer maken? :waf:

xxl bij kappa? daar passen shinji en dirk nog niet eens in. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 24-02-2009

AD Wrote:FIFA studeert op oranje kaart
MANCHESTER - De FIFA studeert op de invoering van de zogenaamde oranje kaart. Een speler die deze kleur voorgehouden krijgt, moet tijdelijk enkele minuten afkoelen.

De spelregelcommissie IFAB van de Wereldvoetbalbond FIFA bespreekt zaterdag in Manchester de invoering van de nieuwe spelregel.
Oud-scheidsrechter Pierluigi Collina toont zich al voorstander, zo zei de Italiaanse scheidsrechtersbaas tegen het Italiaanse persbureau ANSA. ,,Er zijn situaties waarin een gele kaart te licht is en een rode te zwaar.''

In rugby bestaat een dergelijke mogelijkheid al sinds kort.

De voetbalbond van Noord-Ierland heeft het voorstel van de oranje kaart bij de FIFA ingediend.

Bestaan in het hockey al jaren in iets andere variatie en is een prima regel: groene kaart=waarschuwing (gele kaart bij voetbal), gele kaart is tijdelijk het veld uit voor volgens mij minimaal 5 minuten, afhankelijk van de reden en de beoordeling van de duur ligt bij de scheids (oranje kaart uit voorstel), en rode kaart.

Nu is het misschien praktisch in verband met de complotteriken en calimero's om de beoordeling door de scheids voorlopig maar uit te stellen :8: . Gewoon altijd 10 minuten het veld uit na een oranje kaart, tijdrekken door de getroffen ploeg in die periode wordt bestraft met 2 extra minuten buiten het veld blijven.
Laten ze dan ook maar gelijk de regel instellen dat degene die een bal pakt, wegtikt enz. na een fluitsignaal tegen zijn eigen ploeg, onmiddellijk oranje krijgt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 24-02-2009

op zich een prima regel. helaas hebben ze dan nog meer instrumenten om ajakkes te bevoordelen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 24-02-2009

Hoef Wrote:complotteriken en calimero's



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 26-02-2009

Quote:Studie FIFA: 6+5-regel niet onwettig
ZÃœRICH - Bij de invoering van de zogenoemde 6+5-regel overtreedt de FIFA geen Europese wetten. Dat is de conclusie van vijf deskundigen van INEA, het instituut voor Europese aangelegenheden.

,,Ik ben blij met deze uitkomst'', aldus Sepp Blatter, voorzitter van de wereldvoetbalbond, tijdens een persconferentie donderdag in het Europees Parlement.

De regel die de FIFA wil invoeren dwingt voetbalclubs minimaal zes spelers uit het eigen land op te stellen in de basiself en dus maximaal vijf buitenlandse voetballers. Bestaande wetten schrijven echter vrij verkeer van werknemers voor in de landen van de Europese Unie. De uitkomst van het onderzoek dat de FIFA liet uitvoeren zegt echter dat wel grenzen mogen worden gesteld aan buitenlandse voetballers in clubverband.

,,Deze studie bevestigt dat wij geen Europese wetten overtreden'', zei Blatter. ,,Wij willen graag de ontwikkeling van jonge spelers bevorderen, nationale teams beschermen en de sport eerlijk en onvoorspelbaar houden. Het Internationaal Olympisch Comité steunt ons plan, net als andere sportbonden. Sporten als basketbal, handbal, ijshockey, rugby en volleybal hebben met dezelfde problemen te maken.''



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 26-02-2009

hoopgevend..


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 26-02-2009

ben benieuwd wat dit met de prijzen op de transfermarkt doet als dit doorgaat.
Enerzijds zou je zeggen dat er simpelweg een aantal spelers overblijft dus dat de prijs naar beneden gaat, anderzijds wil je je als bijvoorbeeld Chelsea verzekeren van de allerbeste "buitenlanders"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 26-02-2009

ik vind die cl nu iig gruwleijk saai.

altijd maar dezelfde ploegen. het beste tegen het beste, en dan krijg je vanzelf dat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn.

en de uefa houdt dit maar in stand. ja, platini heeft wat wijzigingen aangebracht, maar dat is louter een andere verdeling van de kruimels. de kans dat je stelselmatig bij de beste 8 ploegen komt is nul. misschien incidenteel een keer. die grote ploegen worden financieel en sportief alleen maar aantrekkelijker voor spelers, terwijl bij ons altijd de krenten worden weggevist.

als je toch ziet hoeveel spelers jaren achtereen bij inter, madrid of liverpool spelen.

dat is bij ons echt nooit meer mogelijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 26-02-2009

waf Wrote:ik vind die cl nu iig gruwleijk saai.

altijd maar dezelfde ploegen. het beste tegen het beste, en dan krijg je vanzelf dat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn.

en de uefa houdt dit maar in stand. ja, platini heeft wat wijzigingen aangebracht, maar dat is louter een andere verdeling van de kruimels. de kans dat je stelselmatig bij de beste 8 ploegen komt is nul. misschien incidenteel een keer. die grote ploegen worden financieel en sportief alleen maar aantrekkelijker voor spelers, terwijl bij ons altijd de krenten worden weggevist.

als je toch ziet hoeveel spelers jaren achtereen bij inter, madrid of liverpool spelen.

dat is bij ons echt nooit meer mogelijk.

Ik had de indruk dat dat kwam doordat die buitenlandse clubs, in tegenstelling tot 'normale' bedrijven, wel voor honderden miljoenen mogen investeren zonder dat ze daar ooit een cent van hoeven terug te betalen. Hoe groot was de schuld van alle Premiershipclubs samen ook alweer? En in Spanje en Italië? De grootste taak ligt bij de nationale overheden/bonden om hier paal en perk aan te stellen, denk ik. Die 5+6 regel is leuk voor de 'eigen kweek', maar of je
er kwalitatief betere en interessantere nationale en internationale competities door krijgt moet ik nog maar zien.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 27-02-2009

http://www.nu.nl/sport/1924500/van-barneveld-wint-taylor-verliest.html

Quote:Raymond van Barneveld verloor de afgelopen weken twee keer en speelde één keer gelijk in de PDC Premier League Darts, maar donderdagavond trok hij wel aan het langste eind.

Ehh... hoe speel je gelijk bij darten?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 27-02-2009

dat kan daar wel in de PDC competitie


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 27-02-2009

Vriendin Berg:

[Image: foto0002.jpg]

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/02/vriendin_marcus_berg_in_foxy.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 27-02-2009

Mwoah, mooi lichaam....maar die kop staat me niet aan.

Vriendinnen Jeroen Verhoeven:
[Image: 20090115000147_obese.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 02-03-2009

Quote:Een wel heel ongewone reden ligt volgens VI ten grondslag aan het ontslag van Jan Everse bij FC Zwolle. Maandagochtend werd bekend dat de Overijsselse club haar trainer op non-actief heeft gesteld.

Vrijdag tussen het thuisduel met BV Veendam (3-2 winst) zou de zoon van een bestuurslid van Zwolle de echtgenote van Everse van de tribune hebben gestuurd, omdat de vrouw op een verkeerde plaats zat. Na afloop van de wedstrijd kwam het tijdens het uitdelen van de bitterballen tot een fysieke confrontatie tussen Everse en de zoon. De situatie escaleerde en de oefenmeester en het bestuur kregen het met elkaar aan de stok.

Het bestuur is van FC Zwolle erkent op de eigen website dat er geen vertrouwen meer is in een verdere samenwerking met Everse. 'Het bestuur is van mening dat er in geval van een leidinggevende functie sprake dient te zijn van voorbeeldgedrag en dat daar nu geen sprake van is geweest. Het bestuur heeft Jan Everse herhaaldelijk zonder resultaat aangesproken op zijn gedrag en over zijn communicatie en negatieve opmerkingen over de club en degenen die daarbij betrokken zijn. Jan Everse heeft door zijn gedrag een onwerkbare situatie doen ontstaan.(LvS)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 03-03-2009

Quote:'Verdubbel prijs alcohol'
Twingly blog zoekenJouw blog hier

AMSTERDAM - Stichting alcoholpreventie, criminoloog Jan van Dijk en kinderarts Nico van
der Lely willen meer belasting op alcohol. Zo willen ze het drankmisbruik onder de jeugd aanpakken.

De overheid zou volgens hen ook nog eens miljarden euro's besparen doordat problemen die
jongeren veroorzaken afnemen. Er moeten volgens Van Dijk drastische maatregelen komen.
„We zijn al twintig jaar te soft bezig”, zegt hij in het AD. „Het haalt allemaal niets uit, dus moet
de belasting op alcohol worden verdubbeld.”

:crazy:

In Scandinavië is de drank minimaal 2 keer zo duur en het drankmisbruik onder jongeren én ouderen ook 2 keer zo hoog. Nee, dat lijkt me een prrrrrrrrrrrrrrrima maatregel.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 03-03-2009

Quote:Investeerder aasde op FC Zwolle
Door LUDO VAN DENDEREN
ZWOLLE - Een steenrijke, Engelse investeerdersmaatschappij wilde FC Zwolle overnemen en van de club een grootmacht maken.

Vervolgens zouden de maandag op non-actief gestelde trainer Jan Everse en zijn vriend en spelersmakelaar Henk van Ginkel daar een belangrijke rol in spelen.

Voorwaarde voor de Engelsen was wel dat de huidige directie en het bestuur opstapten. Volgens Everse wilde het huidige bestuur en de directie daar niets van weten. Door hem te ontslaan, wisten ze dat Van Ginkel zijn hulp aan FC Zwolle direct zou staken en een overname eveneens van de baan was. ,,En dus konden de bestuursleden blijven zitten,’’ zegt Everse.

De investeerdermaatschappij staat onder leiding van de voormalige Engelse profvoetballer Ray Ranson. Deze Ranson is al voorzitter en eigenaar van Coventry City en wil ook een Portugese club kopen. Bovendien deed hij niet lang geleden een bod van 90 miljoen pond op zijn voormalige club Manchester City.

Ranson wilde ook in Nederland een club hebben en via Van Ginkel viel zijn oog op FC Zwolle. Door direct miljoenen te investeren, moest Zwolle binnen één jaar promoveren naar de eredivisie. In de volgende jaren moest Zwolle een stabiele eredivisionist worden.

Volgens Everse was het plan van de overname nagenoeg uitgewerkt. Ook de KNVB was inmiddels op de hoogte. Het ontslag van de coach doet alles echter anders lopen. De overname lijkt namelijk volledig van de baan.

Overigens is er in Zwolle het vermoeden dat het ontslag van Everse al voor het incident van vrijdagavond bekokstooft was. Er zijn namelijk sponsoren die al voor het duel tegen Veendam zijn gevraagd of ze wilden meebetalen aan de afkoopsom van Everse. Het incident met het bittergarnituur moest toen plaatsvinden.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 03-03-2009

Quote:Fijne tegenhanger voor al het negatieve beursnieuws en aanstaande depressies: Journaal-lezers Eva Jinek die twijfelt over haar decolleté, over beter nog: over de boobies daarin. Door een fout van het bedrijf Technicolor Nederland, dat zorg draagt voor de internet-uitzendingen van Het Journaal, was een gesprek tussen Jinek en de regie voor iedereen te volgen.

Jinek knoopt haar jasje open en dicht, vraagt zich af of haar topje wel in beeld is en of haar moeder haar niet gaat bellen: ‘Ik zie je borsten!’ Volgens Journaal-baas Hans Laroes een fout in de categorie ‘stompzinnig’. Volgens ons een héle fijne ringtone! Download ‘m nu!

http://www.youtube.com/watch?v=EzB2ex-cZpE

Have fun Wink !