The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 17-03-2009

Quote:Landzaat speelt eindelijk weer een wedstrijd
Uitgegeven: 17 maart 2009 07:49
Laatst gewijzigd: 17 maart 2009 07:51

AMSTERDAM - Denny Landzaat heeft maandag zijn rentree gemaakt op het voetbalveld na een slepende hamstringblessure. De middenvelder speelde tegen Jong FC Utrecht (3-1 winst) op Varkenoord de eerste 45 minuten mee en stapte zonder pijn van het veld. "Ik ben heel uit de wedstrijd gekomen en dat is nu het belangrijkste", zei hij op de website van de club."

Landzaat kampt al het gehele seizoen met hamstringproblemen en kwam totnogtoe tot slechts één competitiewedstrijd. Hij was alleen van de partij in het eerste duel van het seizoen, op bezoek bij Heracles Almelo (3-1).

Het is dat wij weten bij welke club Landzaat speelt en dat Varkenoord het sportcomplex van die club is, maar toch is het nogal een slordig bericht. Fijn voor hem dat ie weer een potje kon ballen trouwens...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 17-03-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Landzaat speelt eindelijk weer een wedstrijd
Uitgegeven: 17 maart 2009 07:49
Laatst gewijzigd: 17 maart 2009 07:51

AMSTERDAM - Denny Landzaat heeft maandag zijn rentree gemaakt op het voetbalveld na een slepende hamstringblessure. De middenvelder speelde tegen Jong FC Utrecht (3-1 winst) op Varkenoord de eerste 45 minuten mee en stapte zonder pijn van het veld. "Ik ben heel uit de wedstrijd gekomen en dat is nu het belangrijkste", zei hij op de website van de club."

Landzaat kampt al het gehele seizoen met hamstringproblemen en kwam totnogtoe tot slechts één competitiewedstrijd. Hij was alleen van de partij in het eerste duel van het seizoen, op bezoek bij Heracles Almelo (3-1).

Het is dat wij weten bij welke club Landzaat speelt en dat Varkenoord het sportcomplex van die club is, maar toch is het nogal een slordig bericht. Fijn voor hem dat ie weer een potje kon ballen trouwens...

Eens kijken of ze het gaan aanpassen.......laatste wijziging was van 07:51 uur........

edit 12:16 uur:

Beste Bumme,
bedankt voor je reactie. Wij hebben de club nu wél vermeld. Slordig.

Vriendelijke groeten,

Dennis van Luling
Redactie NU.nl
K.v.K. 17.11.11.21 te Amsterdam
________________________________________


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Balthazar - 17-03-2009

Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Landzaat speelt eindelijk weer een wedstrijd
Uitgegeven: 17 maart 2009 07:49
Laatst gewijzigd: 17 maart 2009 07:51

AMSTERDAM - Denny Landzaat heeft maandag zijn rentree gemaakt op het voetbalveld na een slepende hamstringblessure. De middenvelder speelde tegen Jong FC Utrecht (3-1 winst) op Varkenoord de eerste 45 minuten mee en stapte zonder pijn van het veld. "Ik ben heel uit de wedstrijd gekomen en dat is nu het belangrijkste", zei hij op de website van de club."

Landzaat kampt al het gehele seizoen met hamstringproblemen en kwam totnogtoe tot slechts één competitiewedstrijd. Hij was alleen van de partij in het eerste duel van het seizoen, op bezoek bij Heracles Almelo (3-1).

Het is dat wij weten bij welke club Landzaat speelt en dat Varkenoord het sportcomplex van die club is, maar toch is het nogal een slordig bericht. Fijn voor hem dat ie weer een potje kon ballen trouwens...

Eens kijken of ze het gaan aanpassen.......laatste wijziging was van 07:51 uur........

edit 12:16 uur:

Beste Bumme,
bedankt voor je reactie. Wij hebben de club nu wél vermeld. Slordig.

Vriendelijke groeten,

Dennis van Luling
Redactie NU.nl
K.v.K. 17.11.11.21 te Amsterdam
________________________________________


Mail nog even terug dat hij achter Lul een r is vergeten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 17-03-2009

???????

Suarez aanvoerder tegen Marseille


Luis Suarez zal tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille de aanvoerdersband van Ajax dragen. Daarmee wordt de Uruguayaan de vijfde aanvoerder van de Amsterdammers dit seizoen.

Klaas-Jan Huntelaar (vertrokken), Maarten Stekelenburg (gepasseerd), Thomas Vermaelen (geschorst) en Rasmus Lindgren (geblesseerd) gingen Suarez voor. Voor de aanvaller is het de eerste keer dat hij dit seizoen in een officiële wedstrijd de band zal dragen.

Een duidelijke motivatie voor zijn keuze wilde trainer Marco van Basten dinsdag niet geven. "Nu hij getrouwd is heeft hij een dusdanige verantwoordelijkheid op zich genomen, dat hij dit ook aan kan", grapte de oefenmeester op de vooruitblikkende persconferentie.

Bron: voetbalprimeur.nl


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 17-03-2009

Leuk voor hem en kijk nu al uit naar de toss, ik heb zo'n vermoeden dat hij zich na het handje schudden al luid schreeuwend op het gras laat vallen!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 17-03-2009

Van mij maggie die aanvoerdersband om zijn strot dragen. Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-03-2009

Bumme Wrote:Leuk voor hem en kijk nu al uit naar de toss, ik heb zo'n vermoeden dat hij zich na het handje schudden al luid schreeuwend op het gras laat vallen!

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 17-03-2009

Quote:Ajax 109 jaar: André Rieu komt optreden!

Amsterdam, 17 mrt 2009
Ajax viert woensdag zijn 109de verjaardag en pakt daarom flink uit. Voor aanvang van de wedstrijd Ajax - Olympique Marseille geeft niemand minder dan André Rieu een optreden. Kom dus op tijd naar de ArenA!

Wie aan André Rieu denkt in combinatie met Ajax, denkt ongetwijfeld meteen weer aan het gouden seizoen 1994-1995. De Limburgse wereldster 8-[ gaf tijdens de rust van Ajax - Bayern München (halve finale Champions League) een spetterend optreden in het Olympisch Stadion. Supporters zwaaiden met de uitgedeelde vlaggetjes vrolijk mee op de maten van de Second Waltz, hetgeen zorgde voor een ongekend sfeervol effect. \Big Grin/

Woensdag is Rieu opnieuw te gast als Ajax zijn 109de verjaardag viert en de UEFA Cupreturn speelt tegen Olympique Marseille. Kom vroeg naar de ArenA, vier het feest mee :-({|= en help Ajax naar de kwartfinales van de UEFA Cup.

Wil jij het verjaardagsfeest van Ajax van dichtbij meemaken? Kom dan woensdag naar de Ajax - Olympique Marseille. Kijk hier voor de kaartverkoop >>

André Rieu is dat enthousiaste publiek wel gewend! ;-)
[Image: andre-rieu-hasselt.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 17-03-2009

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0k_lZB70XSU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6RsfQzSiX98[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 17-03-2009

ff vertalen:

Ajax 109 jaar: André Rieu komt optreden!

Amsterdam, 17 mrt 2009
Ajax zal woensdag were veel geld ontvangen, daar de gemiddelde fatsoenlijke kaart ongeveer 60 euro kost. Rieu heeft niets meer te doen en kon zodoende voor een prikkie komen, zodat jullie welkom zijn en voor 4 euro een bak niet te zuipen koffie kunnen bestellen!

Andre Rieu doet denken aan de succesperiode, dus dit doet t wel goed bij de aanhang. Die boer deed dit toen nl in de rust van de halve finale, toen er ook echt iets te vieren was, waardoor er een goede sfeer heerste.

Dus dan maar weer Rieu om ervoor te zorgen dat we nog eens 1 miljoen verdienen met de verkoop van instant koffie en thee en prutbier. Als we dit doen onder het mom van help ajax naar de kwartfinales zal niemand dit doorhebben.

Wil jij die 60 euro nerleggen? Kom dan woensdag naar de Ajax - Olympique Marseille. Kijk hier voor de kaartverkoop


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 17-03-2009

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 17-03-2009

gittermaster Wrote:"Nu hij getrouwd is heeft hij een dusdanige verantwoordelijkheid op zich genomen, dat hij dit ook aan kan", grapte de oefenmeester op de vooruitblikkende persconferentie.

Suárez: 'Ik ben voor haar gevallen!'

bron: Wereldje VI


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 17-03-2009

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 18-03-2009

Quote:wo 18 mrt 2009, 11:23 'Groningen kan Glazen Huis wel vergeten'

GRONINGEN - Groningen lijkt de eigen glazen te hebben ingegooid bij het binnenhalen van het Glazen Huis van Radio 3FM. Tijdens een oriënterend bezoek van coördinator Florent Luyckx en 3FM-woordvoerder Bart de Voogd aan de stad moest eerstgenoemde zijn rijbewijs inleveren vanwege te hard rijden. Dat vertelde de Voogd woensdag.

Het duo reed op de A7 richting Groningen toen de politie hen staande hield omdat Luyckx meer dan 50 kilometer per uur te hard reed. De kennismaking met het gemeentebestuur van Groningen was daarna waarschijnlijk lang niet meer zo vrolijk als de Groningers hadden voorzien. De stad is een van de vijf overgebleven kandidaten voor het Glazen Huis.
De Voogd heeft na de inbeslagname van het rijbewijs van Luyckx het stuur van zijn collega overgenomen. Justitie in Groningen moet binnen enkele weken besluiten of en wanneer de zendercoördinator zijn rijbewijs terug krijgt. Woensdag 25 maart besluit 3FM in welke stad het Glazen Huis komt te staan.

Aha, dus de beslissing of een radiozender een week lang je grootste stadsplein komt bezetten met een bouwkeet met 3 debielen erin hangt af van of je buitensporig veel te hard mag rijden op de snelweg, die overigens van Rijkswaterstaat is. Mijn advies is: blijf dan weg!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 19-03-2009

Quote:De succesvolle schrijver en dichter Nico Dijkshoorn wordt columnist van Voetbal International. Op woensdag 1 april zal de eerste bijdrage van de 48-jarige Amsterdammer in het blad staan.

'Ik ben hier hartstikke blij mee', reageert Dijkshoorn. 'Ik spel de VI al jaren en nu kom ik er zélf in, ik heb er ontzettend veel zin in.' Dijkshoorn neemt deze maand afscheid als sportcolumnist van de Volkskrant, waar hij naar eigen zeggen is 'weggetrapt'.

De Amsterdammer blijft huisdichter bij het tv-programma De Wereld Draait Door en columnist bij De Pers, maar die bijdragen gaan niet over voetbal. Onlangs publiceerde Dijkshoorn de voetbalroman De tranen van Kuif den Dolder.

De columns die Dijkshoorn vanaf april voor het blad maakt, zullen met enkele dagen vertraging ook wekelijks op VI.nl verschijnen.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 19-03-2009

Google brengt Street View naar Nederland (en ook Volendam)
Gebruikers van Google Maps kunnen vanaf donderdag virtueel een kijkje nemen in straten en wijken van Nederlandse plaatsen als Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Zaandam en Volendam. Internetconcern Google lanceert donderdag de dienst Street View in Nederland.

Google lanceerde Street View voor het eerst in 2007 in de Verenigde Staten. Inmiddels zijn er ook beelden beschikbaar in Japan, Australië, Nieuw-Zeeland, Frankrijk, Spanje en Italië. Donderdag wordt behalve Nederland ook Groot-Brittannië aan het lijstje toegevoegd.

De dienst, waarbij de gebruiker die inzoomt op Google Maps 360-graden beelden van een gekozen plek kan krijgen, is niet onomstreden. Critici zien de foto's als inbreuk op de privacy. Zo worden ook mensen op straat en kentekens van auto's gefotografeerd. In de Verenigde Staten won Google een rechtszaak van een echtpaar wiens huis op de foto stond.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Balthazar - 19-03-2009

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fr&geocode=&q=vishoek+groningen&sll=53.209271,6.59626&sspn=0.026781,0.055275&ie=UTF8&ll=53.219217,6.558151&spn=0.006694,0.013819&t=h&z=16&iwloc=addr&layer=c&cbll=53.219283,6.558261&panoid=OMRsAkoJBZa4HhRmnFaaeg&cbp=12,269.1025738849846,,3,23.157319563469205">http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 9563469205</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-03-2009

Balthazar Wrote:http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fr&geocode=&q=vishoek+groningen&sll=53.209271,6.59626&sspn=0.026781,0.055275&ie=UTF8&ll=53.219217,6.558151&spn=0.006694,0.013819&t=h&z=16&iwloc=addr&layer=c&cbll=53.219283,6.558261&panoid=OMRsAkoJBZa4HhRmnFaaeg&cbp=12,269.1025738849846,,3,23.157319563469205

Daar kan je met de auto niet komen. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Balthazar - 19-03-2009

Vanmorgen deed hij het nog


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-03-2009

Balthazar Wrote:Vanmorgen deed hij het nog

Wat deed het nog? Je snikkel, toen je bij dat hoertje vandaan kwam? En nu is ie stuk?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Balthazar - 19-03-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Balthazar Wrote:Vanmorgen deed hij het nog

Wat deed het nog? Je snikkel, toen je bij dat hoertje vandaan kwam? En nu is ie stuk?


Hoer


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-03-2009

Balthazar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Balthazar Wrote:Vanmorgen deed hij het nog

Wat deed het nog? Je snikkel, toen je bij dat hoertje vandaan kwam? En nu is ie stuk?


Hoer

Deed de mannelijke hoer het nog? En nu is ie stuk?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 19-03-2009

De belachelijkste vakantieklachten:
De top 20:
"We zagen een overduidelijk opgewonden olifant bij de waterplaats. Omdat ik me nu misdeeld voel, is mijn honeymoon verpest."
"Ik ben door het personeel opgesloten in mijn kamer." (De vrouw bleek het Niet storen-bordje als een waarschuwing te hebben opgevat)
"Het strand was te zanderig."
"De soep is te dik en te machtig." (De man bleek per ongeluk de jus te hebben gedronken)
"Topless zonnen zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te kijken."
"De Ray-Ban zonnebril die we voor vijf euro kochten, bleek namaak te zijn."
"Niemand heeft ons verteld dat er vissen in de zee zouden zijn. De kinderen schrokken ervan."
"We deden negen uur over onze vlucht van Jamaica naar Groot-Brittannië, terwijl de Amerikanen al na drie uur thuis waren."
"Mijn vriendin en ik vroegen gescheiden bedden, maar we kregen een tweepersoonsbed. We houden u verantwoordelijk voor het feit dat ik nu zwanger ben."
"Ik heb de grootte van mijn eenkamer-appartement vergeleken met het driekamerappartement van mijn vriend. Dat van ons was significant kleiner."
"De brochure beloofde 'geen kapper op het terrein'. Wij zijn kappers in opleiding, mag dat wel?"
"Er zijn hier te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Er zijn te veel buitenlanders."
"Het zand op het strand was niet zoals in uw brochure. U laat geel zand zien, maar het was wit."
"We moesten buiten in de rij staan, zonder airconditioning."
"U moet ons als touroperator voortijdig waarschuwen voor luidruchtige gasten."
"Ik ben gebeten door een muskiet. Niemand heeft me verteld dat ze prikken."
"Ik ben van mening dat uw brochure moet vermelden dat er nergens fatsoenlijke koekjes te koop zijn."
"Wat lui van de winkeliers dat ze tussen de middag dicht gaan. Ik had tijdens die siësta juist vaak dingen nodig. Het zou verboden moeten worden."
"Wat vies dat bijna elke restaurant tijdens mijn vakantie in Goa, India, curry op het menu had staan. Ik hou helemaal niet van scherp eten."
"We hadden een uitstapje naar een waterpark geboekt, maar niemand heeft ons verteld dat we onze zwempakken en handdoeken mee moesten nemen."

Bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/3/19/190309_vakantieklachten.html">http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... chten.html</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-03-2009

Berend Botje Wrote:"We deden negen uur over onze vlucht van Jamaica naar Groot-Brittannië, terwijl de Amerikanen al na drie uur thuis waren."

ik weet niet hoe serieus dit te nemen is, maar dit vind ik de leukste.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-03-2009

Robben onhandig met voetvolley
Uitgegeven: 20 maart 2009 15:32
Laatst gewijzigd: 20 maart 2009 15:38

MADRID - Arjen Robben heeft zich vrijdag tijdens een potje voetvolley geblesseerd.
De Nederlandse international van Real Madrid schopte per ongeluk tegen een van de standaards op het veldje aan en bezeerde zijn rechterbeen. De aanvaller, die in eerste instantie hard werd uitgelachen door zijn teamgenoten, liep een flinke wond rond zijn knie op. De clubarts heeft er drie hechtingen ingezet. Robben kan volgens Real zondag wel gewoon meespelen tegen Almeria.

Geen mooier vermaak dan leedvermaak!`


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - BIERTEAM.NET - 21-03-2009

KJH zal wel het hardste gelachen hebben :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 22-03-2009

Uiteraard weer in Tukkerland....maar leuker is de gequote reclame bij het bericht op de Telegraaf:

Quote:Emmer urine over agente

BORNE - Een agente heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Borne een emmer urine over zich heen gekregen, toen een man die uit zijn dakraam leeggoot.

Ads door Google
Blaasontsteking?
Heb ik Blaasontsteking? Doe snel de online test
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.Gezondheidsnet.nl/Blaas">http://www.Gezondheidsnet.nl/Blaas</a><!-- m -->
voor al uw vochtproblemen
optrekkend vocht 30 jaar garantie advies nodig? gratis vochtdiagnose
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vochtexpert.nl">http://www.vochtexpert.nl</a><!-- m -->
Blaasontsteking
Met de nieuwe Envive van Always voel je je weer vrouwelijk. Info?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.alwaysenvive.nl">http://www.alwaysenvive.nl</a><!-- m -->


De politievrouw was bezig met de aangifte van een 46-jarige vrouw die zou worden bedreigd door de 54-jarige man. Hij zou de vrouw met een mes achterna hebben gezeten.

De twee vrouwen stonden op straat onder het raam van de man. De man is aangehouden wegens bedreiging en vernieling, aldus een woordvoerster van de politie zondag.

Misschien drinken ze in Twente veel, want ook in Oldenzaal was er een incident met urine en de politie. Een 20-jarige wildplasser uit Tubbergen vond de sanctie van 90 euro voor het legen van zijn blaas tegen de muur van een bankfiliaal in Oldenzaal wel erg veel. Toen agenten hem wilden bekeuren voor zijn daad in de nacht van zaterdag op zondag riep hij „Pak me dan” en rende weg.

Een van de agenten was toch sneller dan de wildplasser en hield hem aan. Voorzien van twee bekeuringen mocht hij naar huis. Een voor het plassen en een voor het niet bij zich hebben van een identiteitsbewijs.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 23-03-2009

Waar rook is, is vuur. Een andere landgenoot, Ronaldihno, schijnt weg te gaan zijn bij Barca, omdat ie ook aan de snatch zat...

Quote:Pele: Robinho en Ronaldo aan de drugs Van onze Telesportredactie

SAO PAULO - Voetballegende Pele (68) heeft in Brazilië en ver daarbuiten voor de nodige consternatie gezorgd. De in vele ogen beste voetballer ooit beschuldigde zijn voetballende landgenoten Robinho en Ronaldo van drugsgebruik tijdens een privéfeestje in Sao Paulo.

Robinho, die voor veertig miljoen euro naar Manchester City werd getransfereerd, haastte zich via zijn woordvoerder om de aantijgingen van Pele te ontkennen. Zijn adviseurs proberen intussen uit te vissen, waarom Pele zijn controversiële uitspraken heeft gedaan.

Opheldering

Ondanks dat zowel Ronaldo als Robinho hun wereldberoemde landgenoot ziet als de beste voetballer ooit, zullen zij niet nalaten eventuele gerechtelijke stappen te ondernemen. Tenzij Pele vrijwillig zijn beschuldigingen intrekt. "Wij hebben Pele om opheldering gevraagd", verklaarde Robinho's woordvoerder. "Wij zijn van mening, dat zijn woorden zijn verdraaid."

In een radio-interview met een Braziliaanse omroep merkte Pele onder andere op: "Het is oneerlijk tot de conclusie te komen dat het voetbal met een drugsprobleem kampt. Ook niet als je met twee probleemgevallen, zoals Ronaldo en Robinho, te maken hebt gehad."



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 23-03-2009

Ekslem Wrote:omdat ie ook aan de snatch zat...

Da's geen reden om iemand te sacken, want da's hartstikke lekker Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 23-03-2009

Is er dit seizoen eigenlijk al een wedstrijd afgelast in de eredivisie? Nee toch? Best opmerkelijk! Hoe lang zou t geleden zijn dat er een seizoen lang geen enkel duel is afgelast? :o