The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Riekki - 10-05-2006

Nu maar hopen dat het op 29 mei fout gaat tussen die twee...kunnen we lachen :razz:


- Depor - 10-05-2006

Ja en dat ze die Barbara Barend vervolgens meteen de toko uitflikkeren


- Marshall - 10-05-2006

Misschien moet ze dr auto ook weer inleveren?

[Image: Image1-20050309092732.jpg]


- Treesong - 10-05-2006

De eerste nominatie voor de Parels voor de Zwijnen foto 2006 is bij deze bekend


- Ricochan - 10-05-2006

Riekki Wrote:Breuk dreigt bij Voetbal Insite
10 mei 2006, 08:52
Door: Jelmer Geerds
Voetbal-talkshow Voetbal Insite gaat vanaf komend seizoen vrijwel zeker verder zonder presentatrice Barbera Barend of deskundige Johan Derksen. Een breuk tussen het tweetal is aanstaande.
Derksen beklaagde zich, in het bijzijn van Studio Voetbal-deskundige Hugo Borst, openlijk over de presentatie van Barend. Zowel Borst als Derksen ventileerden hun onvrede over de ontwikkeling van het programma, dat volgens beiden met Wilfred Genee als gesprekleider van hoger niveau was.

Johan Derksen, hoofdredacteur van VI, liet bovendien weten dat hij verwacht dat na het WK de samenwerking zal 'ontploffen'. "Of er bloeit een romance tussen Barbera en mij, of we krijgen flink ruzie in de WK periode", liet Derksen weten. Om daar veelzeggend aan toe te voegen: "Maar ik denk niet dat ik Frits (Barend, red.) als mijn schoonvader wil." Voetbal Insite zal tijdens het WK dagelijks op de buis verschijnen.


Notworthy Laat kikkerbekje AUB oprotten, dan kan ik weer elke week kijken zonder moordneigingen te krijgen...


En nu heb ik haar navel ook nog gezien Puke


- boeskoolcity - 10-05-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/729973/122/Arrestatie_na_bevalling_elfjarig_meisje.html">http://www.nu.nl/news/729973/122/Arrest ... eisje.html</a><!-- m -->

het wordt steeds gekker :crazy:


- Riekki - 10-05-2006

Deportivo Wrote:Ja en dat ze die Barbara Barend vervolgens meteen de toko uitflikkeren


Ik zal dan wel de eerste uit het publiek zijn die opstaat om Johan even te helpen dat mens (na een paar keer beuken) aan de trekhaak te binden van de gast (P. Kluivert)


- Depor - 10-05-2006

Riekki Wrote:
Deportivo Wrote:Ja en dat ze die Barbara Barend vervolgens meteen de toko uitflikkeren


Ik zal dan wel de eerste uit het publiek zijn die opstaat om Johan even te helpen dat mens (na een paar keer beuken) aan de trekhaak te binden van de gast (P. Kluivert)

Zoiets ja...


- Bor de Wolf - 10-05-2006

t is allemaal een publiciteitsstunt van Derksen om kijkers te trekken dmv een zogenaamde ruzie.... Is eerder ook gelukt.


- Gerben Zonderland - 10-05-2006

Dat je je vrijwillig in zo'n pose laat fotograferen terwijl je over een Hiejoendai hangt is natuurlijk sloeberigheid van de bovenste plank! :lol:


- Bor de Wolf - 15-05-2006

Ongelikte beer in het Enge Dierenbos:

Quote: 120 Teletekst ma 15 mei
***************************************
Kort binnenlands nieuws

***************************************
` In Safaripark De Beekse Bergen heeft
een beer voor de ogen van de bezoekers
een aapje verslonden.Het aapje was na
een sprong tegen het schrikdraad
versuft in een paal geklommen.De beer
klauterde er achteraan en greep de aap.



- Gerben Zonderland - 15-05-2006

En een wannabe-voetbalsupporter. Waarom zetten ze niet stroom op de hekken in de risicovakken in stadions? Dan kan de politie de versufte hoolies ook zo van de grond plukken. :8:


- Bor de Wolf - 15-05-2006

Quote: 105 Teletekst ma 15 mei
***************************************
Internet bindmiddel voor jongeren

***************************************
` Internet is een bindmiddel voor veel
jongeren,blijkt uit onderzoek van het
Sociaal en Culturaal Planbureau en het
Rathenau Instituut.Online bespreken
autochtone en allochtone jongeren hun
opvattingen over bijvoorbeeld religie,
seksualiteit en de man-vrouw-relatie.

Jongeren doen zich op internet ook vaak
anders voor dan ze zijn.Ze doen of ze
mooier zijn of stoerder.Dat gedrag pakt
vaak gunstig uit;veel tieners krijgen
zo meer zelfvertrouwen en sommigen
houden er ook vriendschappen aan over.

Tieners msn'en bijna allemaal,de helft
zelfs dagelijks.Verslaafd is 5 tot 10%;
ze zijn wekelijks zeker 16 uur online.

Als jullie maar weten dat ik in het echt ook stoer ben....

En hoe zit het met onze allochtone forummers? Ik voel me hier als grote neger wel verdomd alleen...


- waf - 15-05-2006

Bor de Wolf Wrote:Ongelikte beer in het Enge Dierenbos:

Quote: 120 Teletekst ma 15 mei
***************************************
Kort binnenlands nieuws

***************************************
` In Safaripark De Beekse Bergen heeft
een beer voor de ogen van de bezoekers
een aapje verslonden.Het aapje was na
een sprong tegen het schrikdraad
versuft in een paal geklommen.De beer
klauterde er achteraan en greep de aap.

[Image: hapjeaap.jpg]


- Bor de Wolf - 15-05-2006

t zijn altijd die zwarte beren...


- Treesong - 15-05-2006

Apenhersens zijn best lekker, mits goed gekoeld en opgediend met een snuifje saffraan =P~


- Gerben Zonderland - 15-05-2006

Treesong Wrote:Apenhersens zijn best lekker, mits goed gekoeld en opgediend met een snuifje saffraan =P~

Quote:Eel Eater: Ah, dessert! Chilled monkey brains.

:wink:


- FC Wageningen - 15-05-2006

Vrij opmerkelijk, de hele selectie van Italië voor het WK bestaat uit spelers die in hun 'eigen' competitie spelen.

Quote:De WK-selectie van Italië

Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio Roma) en Marco Amelia (Livorno).

Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Gianluca Zambrotta (Juventus), Marco Materazzi (Internazionale), Fabio Grosso (Palermo), Massimo Oddo (Lazio Roma) en Andrea Barzagli (Palermo).

Middenveld: Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Perrotta (AS Roma) en Simone Barone (Palermo).

Voorhoede: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Francesco Totti (AS Roma), Alberto Gilardino (AC Milan), Filippo Inzaghi (AC Milan) en Vincenzo Iaquinta (Udinese).



- waf - 15-05-2006

FC Wageningen Wrote:Vrij opmerkelijk, de hele selectie van Italië voor het WK bestaat uit spelers die in hun 'eigen' competitie spelen.

Quote:De WK-selectie van Italië

Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio Roma) en Marco Amelia (Livorno).

Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Gianluca Zambrotta (Juventus), Marco Materazzi (Internazionale), Fabio Grosso (Palermo), Massimo Oddo (Lazio Roma) en Andrea Barzagli (Palermo).

Middenveld: Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Perrotta (AS Roma) en Simone Barone (Palermo).

Voorhoede: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Francesco Totti (AS Roma), Alberto Gilardino (AC Milan), Filippo Inzaghi (AC Milan) en Vincenzo Iaquinta (Udinese).

gvd, wat een heerlijk materiaal. =P~


- Ad Wim - 15-05-2006

Alleen het middelveld laat wat te wensen over, maar op basis van de verdediging en aanval kunnen ze wereldkampioen worden.


- centre court - 15-05-2006

waf Wrote:
FC Wageningen Wrote:Vrij opmerkelijk, de hele selectie van Italië voor het WK bestaat uit spelers die in hun 'eigen' competitie spelen.

Quote:De WK-selectie van Italië

Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio Roma) en Marco Amelia (Livorno).

Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Gianluca Zambrotta (Juventus), Marco Materazzi (Internazionale), Fabio Grosso (Palermo), Massimo Oddo (Lazio Roma) en Andrea Barzagli (Palermo).[/b]
Middenveld: Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Perrotta (AS Roma) en Simone Barone (Palermo).

Voorhoede: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Francesco Totti (AS Roma), Alberto Gilardino (AC Milan), Filippo Inzaghi (AC Milan) en Vincenzo Iaquinta (Udinese).

gvd, wat een heerlijk materiaal. =P~

Die verdediging ook, komen wij aan: kew jaliens, jan kromkamp, john heitinga enz enz :8: :roll:


- Ad Wim - 15-05-2006

Ons middenveld is wel beter.


- centre court - 15-05-2006

Ad Wim Wrote:Ons middenveld is wel beter.

vd vaart, cocu en van bommel kunnen zich meten met die jongens. sneijder, landzaat en maduro niet. maar dat is mijn mening.


- Ad Wim - 15-05-2006

Ik vind dat wi een topmiddenveld hebben met, hoe je ook speelt, geen enkele zwakke schakel. Dat kunnen maar weinig landen zeggen. Cocu, de beste middenvelder van de HCE; VDV, de beste middenvelders van de Bundesliga na Ballack; Van Bommel, na de winterstop een van de betere middenvelders van de Primera Division.


- centre court - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Ik vind dat wi een topmiddenveld hebben met, hoe je ook speelt, geen enkele zwakke schakel. Dat kunnen maar weinig landen zeggen. Cocu, de beste middenvelder van de HCE; VDV, de beste middenvelders van de Bundesliga na Ballack; Van Bommel, na de winterstop een van de betere middenvelders van de Primera Division.

volkomen met deze post eens ad. alleen de eerste zin niet. wat er op de bank zit is van dusdanig minder kwaliteit dat je dus in geval van calamiteiten een zwakke schakel in gaat krijgen als vervanger.


- Treesong - 16-05-2006

Haha, weet iemand het middenveld van griekenland nog? Hakkuh


- EJR - 16-05-2006

waf Wrote:
FC Wageningen Wrote:Vrij opmerkelijk, de hele selectie van Italië voor het WK bestaat uit spelers die in hun 'eigen' competitie spelen.

Quote:De WK-selectie van Italië

Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio Roma) en Marco Amelia (Livorno).

Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Gianluca Zambrotta (Juventus), Marco Materazzi (Internazionale), Fabio Grosso (Palermo), Massimo Oddo (Lazio Roma) en Andrea Barzagli (Palermo).

Middenveld: Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Perrotta (AS Roma) en Simone Barone (Palermo).

Voorhoede: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Francesco Totti (AS Roma), Alberto Gilardino (AC Milan), Filippo Inzaghi (AC Milan) en Vincenzo Iaquinta (Udinese).

gvd, wat een heerlijk materiaal. =P~

Vind je?

Totti gaat vast weer bij iemand op zijn flikker staan en loopt tegen rood aan, mooilopers Toni, Piero en Sjieljardienjo komen er niet aan en Flipje merkt dat het toch wel lastig is zo alleen in de spits zonder zijn grote broer de Sjef.

Middenvelders Rossi, Pirlo, Barone(??), Perotta, Gattusso en Comnousjineesie zijn door de maat genomen niet beter dan wat wij hebben lopen.

De verdediging is bejaard en heeft zijn beste tijd gehad.

Ergo: Italie wordt waarschijnlijk nog keurig 2e in de poule voor de VS en Ghana en wordt in de 1/8 finales genadeloos afgeslacht door Brasil. :wink:


- EJR - 16-05-2006

Treesong Wrote:Haha, weet iemand het middenveld van griekenland nog? Hakkuh

Middenveld:
Giorgos Giorgiadis (Olympiakos)
Pantelis Kafes (Olympiakos)
Stelios Giannakopoulos (Bolton)
Thodoros Zagorakis (AEK)
Vasilis Tsiartas (AEK)
Vasilis Lakis (AEK)
Costas Katsouranis (AEK)
Giorgos Karagounis (Inter Milan)
Angelos Basinas (Panathinaikos)


Wie er speelden zoek je zelf maar uit! :8:


- Treesong - 16-05-2006

Exactly... op een Wk/Ek gelden andere regels... period


- waf - 16-05-2006

EJR Wrote:
waf Wrote:
FC Wageningen Wrote:Vrij opmerkelijk, de hele selectie van Italië voor het WK bestaat uit spelers die in hun 'eigen' competitie spelen.

Quote:De WK-selectie van Italië

Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio Roma) en Marco Amelia (Livorno).

Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Gianluca Zambrotta (Juventus), Marco Materazzi (Internazionale), Fabio Grosso (Palermo), Massimo Oddo (Lazio Roma) en Andrea Barzagli (Palermo).

Middenveld: Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Perrotta (AS Roma) en Simone Barone (Palermo).

Voorhoede: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Francesco Totti (AS Roma), Alberto Gilardino (AC Milan), Filippo Inzaghi (AC Milan) en Vincenzo Iaquinta (Udinese).

gvd, wat een heerlijk materiaal. =P~

Vind je?

Totti gaat vast weer bij iemand op zijn flikker staan en loopt tegen rood aan, mooilopers Toni, Piero en Sjieljardienjo komen er niet aan en Flipje merkt dat het toch wel lastig is zo alleen in de spits zonder zijn grote broer de Sjef.

Middenvelders Rossi, Pirlo, Barone(??), Perotta, Gattusso en Comnousjineesie zijn door de maat genomen niet beter dan wat wij hebben lopen.

De verdediging is bejaard en heeft zijn beste tijd gehad.

Ergo: Italie wordt waarschijnlijk nog keurig 2e in de poule voor de VS en Ghana en wordt in de 1/8 finales genadeloos afgeslacht door Brasil. :wink:

nesta, zambrotta en cannavaro zijn echt niet te oud hoor. op het middenveld zouden wij een gattuso en pirlo heel goed kunnen gebruiken, maar ze missen wel wat daar. toni en totti kunnen een mooi duo vormen, jammer dat vieri er niet bij zit. inzakki is natuurlijk gewoon de ryan babel van italie. :razz:
bovendien zijn wij recentelijk afgedroogd door dit land.

ad wim Wrote:Ik vind dat wi een topmiddenveld hebben met, hoe je ook speelt, geen enkele zwakke schakel. Dat kunnen maar weinig landen zeggen. Cocu, de beste middenvelder van de HCE; VDV, de beste middenvelders van de Bundesliga na Ballack; Van Bommel, na de winterstop een van de betere middenvelders van de Primera Division.


ben ik niet helemaal met je eens. bommel en cocu vind ik top, vaart op zich ook, maar dat vind ik meer een nummer 10 en niet echt een linker middenvelder. ik heb toch een voorkeur voor cocu links op het middenveld, met bommel op rechts en iemand die heel goed met de punt naar achteren kan spelen daar tussenin. zoals simons bij psvee en galasek bij ajakkes. helaas hebben we daar alleen maduro voor.

als je cocu daar gaat zetten lever je veel van hem in, hoewel hij dat nog het beste zal kunnen belopen. maar vaart en bommel heeft denk ik teveel diepgang.