The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-08-2009

Leonard Wrote:Hij speelt zo ruw."

[gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Chiel-Montagne - 01-09-2009

Leonard Wrote:"Toen hij in het duel ging, vermoedde hij niet dat zijn tackle zoveel schade zou aanrichten."

Dat zal best, maar wie op een dergelijke manier een tackle inzet heeft toch aardig veel kans om zijn tegenstander te blesseren.

Overigens zit Witsel momenteel ook een schorsing van de FIFA uit (vier wedstrijden, plus 5000 euro boete), wegens een drieste tackle op kniehoogte in het kwalificatieduel met Bosnie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 01-09-2009

Flixieluv Wrote:Waf zal zeggen: told you so! Van Gaal en vedetten...


Lúcio: 'Mijn afscheid bij Bayern was respectloos'
23/07/2009 12:27

Luca Toni (foto) en Lúcio, twee vaste waarden van het afgelopen seizoen, zijn niet onverdeeld gelukkig met de komst van Louis van Gaal. 'Mijn afscheid was respectloos.'

Koud terug van de strijd om de Confederations Cup maakte Lúcio de overstap van Bayern München naar Internazionale. De verdediger hield een vervelende nasmaak over aan zijn vertrek uit Beieren.

'Het is normaal dat een trainer zijn eigen ideeën heeft', aldus de Braziliaan in Kicker. 'Maar dit afscheid was respectloos. Ik denk gewoon dat ik een beetje meer respect verdiende. Ik hoopte dat de trainer eerst met mij zou praten voordat hij een conclusie trok.'

Luca Toni is nog wel bij Bayern maar dreigt buiten de boot te vallen. Van Gaal heeft de 32-jarige aanvaller teruggezet naar de reserves. Bovendien kampt de Italiaan niet alleen met een achillespeesblessure, maar moet hij in de pikorde ook de nieuwelingen Mario Gomez en Ivica Olic voor zich dulden.


... En daar is de volgende!


Ribéry heeft moeite met Van Gaal
Uitgegeven: 1 september 2009 13:24
Laatst gewijzigd: 1 september 2009 13:26

AMSTERDAM - Franck Ribéry denkt dat Bayern München niet presteert door de strenge werkwijze van Louis van Gaal. Dat zegt de Franse spits dinsdag in een interview met het tijdschrift France Football.

© ANP "Ik heb het gevoel dat het team niet vrijuit speelt. Er is geen vertrouwen en het is allemaal te serieus."

De Franse vedette van Bayern noemt Van Gaal een harde, veeleisende coach, die de discipline streng bewaakt.





"Hij is heel serieus, lacht zelden en is een man van principes", klaagt Ribéry over zijn nieuwe trainer. "Er is al wat spanning tussen ons geweest. We voelen elkaar niet aan."


Real Madrid

Ribéry lijkt met zijn uitspraken aan te geven dat hij zijn langste tijd in Beieren wel heeft gehad. In de zomer waren er hardnekkige geruchten dat hij naar Real Madrid zou vertrekken en de Spaanse grootmacht deed ook zijn best om Ribéry los te weken, maar Bayern werkte niet mee.

"Geloof me, als ik echt weg had gewild, dan was ik gegaan en had je van me gehoord", stelt Ribéry in het interview, dat een dag na het verstrijken van de transferdeadline verschijnt.

"Ik wil bij het best mogelijke team spelen om titels te winnen. Dat motiveert me. Vandaag bij Bayern, morgen misschien ergens anders."


Voorcontract

Dat hij al een voorcontract heeft getekend om volgend seizoen alsnog naar Madrid te verkassen, verwijst de creatieve Fransman naar het rijk der fabelen. Toch is Spanje voor hem het beloofde land. "Op een dag zal ik in de Primera Division spelen", belooft hij.

Tot die tijd richt hij zich echter volledig op Bayern en het Franse team, dat zich nog moet kwalificeren voor het WK. Het aankomende WK-kwalificatieduel tegen Servië kan bepalen of Les Bleus zich direct plaatsen, op een play-off aangewezen zijn of zelfs plaatsing voor het WK mislopen.

"Ik wil naar Zuid-Afrika. Ik wil niet eens nadenken over uitschakeling of play-offs. Dat zou een nachtmerrie zijn en ik zou mijn huis niet meer uit durven."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 02-09-2009

Van der Sar houdt deur naar Zuid-Afrika open
02/09/2009 09:31

Bert van Marwijk kan tijdens het WK volgend jaar mogelijk toch beschikken over Edwin van der Sar. De doelman van Manchester United liet weten dat hij zich eerst richt op zijn revalidatie.

'Het is een nationale discussie', reageerde Van der Sar in De Telegraaf op de vraag of de doelman beschikbaar is voor het WK in Zuid-Afrika. 'Maar revalideren van mijn blessure is nu het belangrijkste. Daarna richt ik me op Manchester United en dan maar zien wat er met Oranje gebeurt. Maar nogmaals, laten we het stap voor stap bekijken. Fit worden heeft nu prioriteit.'

De doelman werd verkozen tot beste doelman uit de Champions League. Die prijs werd hem vorige week vrijdag in Monaco overhandigd door de Portugees Vitor Baia. 'Als ik de lijst zie met keepers, die deze prijzen hebben gewonnen, ben ik blij dat ik er nu tussen sta. Vorig jaar won ik de Champions League en werd Petr Cech gekozen, nu verloor ik de eindstrijd en was ik de beste. Ik was blij verrast.'

'Ik heb al lange tijd een bepaald niveau en je moet niet vergeten dat de spelers om me heen fantastisch zijn. Met zo'n goede verdediging voel je je prettig. Ik denk, dat ik dat uitstraal. Het fysieke en mentale herstel na een training of wedstrijd duurt wat langer. Het geheim van zo lang door keepen? Je lichaam goed onderhouden en op de juiste momenten je rust pakken.'

=D> =D> =D> [-o< [-o< [-o<


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 02-09-2009

ADO Den Haag gaat arbitreren tegen FC Twente
02/09/2009 14:14

ADO Den Haag spant een arbitragezaak aan tegen FC Twente. De club uit de residentie is zeer ontstemd over de gang van zaken rond de transfer van Eljero Elia van FC Twente naar Hamburger SV.

De international, die zijn loopbaan begon bij ADO, verkaste afgelopen zomer voor ongeveer tien miljoen euro naar Duitsland. Bij die deal maakten de partijen de afspraak dat ADO vijftien procent van het transferbedrag zou ontvangen. In de nasleep zijn er problemen gerezen.

‘Twente komt afspraken niet na', aldus technisch directeur André Wetzel van de Haagse club tegen Voetbal International. 'In eerste instantie zouden we ons deel van de som in één keer overgemaakt krijgen. Dat werd moeilijk, omdat Twente in drie termijnen betaald zou worden door HSV.'

'Toen hebben we ons laten overhalen om óók genoegen te nemen met betaling in drie delen, maar expliciet op voorwaarde van een bankgarantie. Nu herinneren ze zich die afspraak ineens niet meer in Enschede. Ze verspreiden nu leugens, terwijl wij hiervoor keiharde bewijzen hebben. We zijn al vier, vijf weken aan het bakkeleien.'

'Ik heb twee keer een aangetekend schrijven gestuurd naar Twente, zonder resultaat. Daarom gaan we nu arbitreren. De leiding van Twente komt afspraken niet na, en wij zijn niet de eerste club die daarover klagen de laatste tijd. Zo ga je niet met elkaar om. Laat een rechter hier maar eens over oordelen.’
--
Lekker weer Joop!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 02-09-2009

ff lachen weer:

AZ-NEC verplichte auto of buscombi:

Autocombi = €29 ex ticketbox
Buscombi = €27 ex ticketbox

ter vergelijking; Willem 2 gaat voor 15.75 euro met de autocombi naar AZ. 1 groot zielig teringzooitje is het bij NEC. NEC staat er zo slecht voor (finacieel) dat ze echt letterlijk alles gebruiken om munt uit te slaan meer kan ik er niet van maken.

Van Beukering ging naar de de Graafschap omdat ie een te hoog salaris had voor een bankzitter. Ben het er niet mee eens maar kan er wel ergens inkomen. Wat blijkt nu, meneer verdiend 1,5 ton per jaar gaat nu naar de Graafschap en NEC betaald van die 1,5 ton nog 1 ton mee aan zijn salaris. Het moet toch echt niet veel gekker worden. Dus om 50k euro te besparen zitten wij nu met een voorhoede waarmee je in de toto divisie nog niet scoort.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 02-09-2009

Afgezien daarvan weet meneer Scheringa ook wel goed te prijzen te vinden aangezien wij afgelopen seizoen (tussen kerst en O&N) nog €23 betaalden voor hetzelfde geintje. Meneer verhoogt de prijs dus met meer dan 25% !!! (nog geen 8 maanden later).

Tsja... die reisjes naar Londen en Pireus zullen ook betaald moeten worden. Of zou het toch zijn voor de boetes van DSB nav het oplichten van wat andere mensen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 02-09-2009

Peter Wrote:Lekker weer Joop!

Joop heeft dat geld allang weer uitgegeven aan Ruiz, Stoch, Wellington, Parker, Hetemaj en Carney.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 02-09-2009

harry_bierdop Wrote:Afgezien daarvan weet meneer Scheringa ook wel goed te prijzen te vinden aangezien wij afgelopen seizoen (tussen kerst en O&N) nog €23 betaalden voor hetzelfde geintje. Meneer verhoogt de prijs dus met meer dan 25% !!! (nog geen 8 maanden later).

Tsja... die reisjes naar Londen en Pireus zullen ook betaald moeten worden. Of zou het toch zijn voor de boetes van DSB nav het oplichten van wat andere mensen.

Volgens zit er nu gewoon 25% rente bovenop. Mag je dat bedrag ook in termijnen betalen, Harry? :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 03-09-2009

harry_bierdop Wrote:AZ-NEC verplichte auto of buscombi:

Autocombi = €29 ex ticketbox
Buscombi = €27 ex ticketbox

ter vergelijking; Willem 2 gaat voor 15.75 euro met de autocombi naar AZ. 1 groot zielig teringzooitje is het bij NEC. NEC staat er zo slecht voor (finacieel) dat ze echt letterlijk alles gebruiken om munt uit te slaan meer kan ik er niet van maken.

Vraag me toch af of ze dat met extreem hoge prijzen bereiken. PSV vroeg tegen Bnei Yehuda ook belachelijke prijzen met als gevolg dat er maar 11.000 man op de tribune zat. Als ze de helft van de prijs hadden gevraagd had het stadion vol gezeten en hadden ze dus meer geld binnengehaald. Zal bij NEC wel hetzelfde gaan. 1/3e prijsstijging waardoor 1/2e van de supporters die vorig jaar gingen het nu te duur vind en thuisblijft. Zijn ze dus niks opgeschoten met die hoge prijzen. Minder sfeer en minder geld binnen. Tis ook overal hetzelfde. Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - D'r an met de lippe - 03-09-2009

Peter Wrote:Lekker weer Joop!

Die valt al niet meer serieus te nemen sinds hij in 2005 (kan ook 2006 geweest zijn) vond dat Heracles en fct moesten fuseren om het Twentse voetbal de absolute top te laten bereiken. Echte clubliefde heeft die man. Zijn uitspraak 'heel Twente is trots op fct' voorafgaand aan de bekerfinale deed menig Tukker met een Zwart-Wit hart ook bulderen van het lachen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 03-09-2009

Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:AZ-NEC verplichte auto of buscombi:

Autocombi = €29 ex ticketbox
Buscombi = €27 ex ticketbox

ter vergelijking; Willem 2 gaat voor 15.75 euro met de autocombi naar AZ. 1 groot zielig teringzooitje is het bij NEC. NEC staat er zo slecht voor (finacieel) dat ze echt letterlijk alles gebruiken om munt uit te slaan meer kan ik er niet van maken.

Vraag me toch af of ze dat met extreem hoge prijzen bereiken. PSV vroeg tegen Bnei Yehuda ook belachelijke prijzen met als gevolg dat er maar 11.000 man op de tribune zat. Als ze de helft van de prijs hadden gevraagd had het stadion vol gezeten en hadden ze dus meer geld binnengehaald. Zal bij NEC wel hetzelfde gaan. 1/3e prijsstijging waardoor 1/2e van de supporters die vorig jaar gingen het nu te duur vind en thuisblijft. Zijn ze dus niks opgeschoten met die hoge prijzen. Minder sfeer en minder geld binnen. Tis ook overal hetzelfde. Dead

Buiten dat om is het gewoon vragen om problemen omdat juist nu mensen buiten de combi om gaan reizen. Maar goed... ik zal er niet wakker van liggen, ik kan vrijwel altijd wel aan kaarten komen. Maar het is wel gewoon krom: op de NEC site staat ook altijd de prijsopbouw:

bus:
Prijsopbouw leden:
€ 15,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 30,00 kostprijs
€ - 2,00 korting N.E.C.
€ 28,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 31,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

autocombi:

Prijsopbouw eigen vervoer:
€ 25,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 29,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 32,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

Erg vreemd dit allemaal maar goed we zijn niet anders gewend. Willem 2 ging dus letterlijk voor €15,75 naar AZ met de autocombi afgelopen weekend. Gelukkig is het maandag weer tijd voor de halfjaarlijkse supportersavond. Kunnen we Aalbers en co weer eens stevig aan de tand voelen, wordt gezellig denk ik Icon_twisted


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 03-09-2009

harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:AZ-NEC verplichte auto of buscombi:

Autocombi = €29 ex ticketbox
Buscombi = €27 ex ticketbox

ter vergelijking; Willem 2 gaat voor 15.75 euro met de autocombi naar AZ. 1 groot zielig teringzooitje is het bij NEC. NEC staat er zo slecht voor (finacieel) dat ze echt letterlijk alles gebruiken om munt uit te slaan meer kan ik er niet van maken.

Vraag me toch af of ze dat met extreem hoge prijzen bereiken. PSV vroeg tegen Bnei Yehuda ook belachelijke prijzen met als gevolg dat er maar 11.000 man op de tribune zat. Als ze de helft van de prijs hadden gevraagd had het stadion vol gezeten en hadden ze dus meer geld binnengehaald. Zal bij NEC wel hetzelfde gaan. 1/3e prijsstijging waardoor 1/2e van de supporters die vorig jaar gingen het nu te duur vind en thuisblijft. Zijn ze dus niks opgeschoten met die hoge prijzen. Minder sfeer en minder geld binnen. Tis ook overal hetzelfde. Dead

Buiten dat om is het gewoon vragen om problemen omdat juist nu mensen buiten de combi om gaan reizen. Maar goed... ik zal er niet wakker van liggen, ik kan vrijwel altijd wel aan kaarten komen. Maar het is wel gewoon krom: op de NEC site staat ook altijd de prijsopbouw:

bus:
Prijsopbouw leden:
€ 15,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 30,00 kostprijs
€ - 2,00 korting N.E.C.
€ 28,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 31,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

autocombi:

Prijsopbouw eigen vervoer:
€ 25,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 29,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 32,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

Erg vreemd dit allemaal maar goed we zijn niet anders gewend. Willem 2 ging dus letterlijk voor €15,75 naar AZ met de autocombi afgelopen weekend. Gelukkig is het maandag weer tijd voor de halfjaarlijkse supportersavond. Kunnen we Aalbers en co weer eens stevig aan de tand voelen, wordt gezellig denk ik Icon_twisted

Een buscombi hoort altijd rond de € 10 duurder uit te vallen dan de autocombi (maar dan eigen benzinekosten), maar blijkbaar willen ze iedereen liever veilig in bussen hebben en is de prijs van het toegangskaartje voor mensen die met de auto willen dus zomaar met € 10 verhoogt. Daar zou ik ze eens stevig over aan de tand voelen ja! :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 03-09-2009

Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:AZ-NEC verplichte auto of buscombi:

Autocombi = €29 ex ticketbox
Buscombi = €27 ex ticketbox

ter vergelijking; Willem 2 gaat voor 15.75 euro met de autocombi naar AZ. 1 groot zielig teringzooitje is het bij NEC. NEC staat er zo slecht voor (finacieel) dat ze echt letterlijk alles gebruiken om munt uit te slaan meer kan ik er niet van maken.

Vraag me toch af of ze dat met extreem hoge prijzen bereiken. PSV vroeg tegen Bnei Yehuda ook belachelijke prijzen met als gevolg dat er maar 11.000 man op de tribune zat. Als ze de helft van de prijs hadden gevraagd had het stadion vol gezeten en hadden ze dus meer geld binnengehaald. Zal bij NEC wel hetzelfde gaan. 1/3e prijsstijging waardoor 1/2e van de supporters die vorig jaar gingen het nu te duur vind en thuisblijft. Zijn ze dus niks opgeschoten met die hoge prijzen. Minder sfeer en minder geld binnen. Tis ook overal hetzelfde. Dead

Buiten dat om is het gewoon vragen om problemen omdat juist nu mensen buiten de combi om gaan reizen. Maar goed... ik zal er niet wakker van liggen, ik kan vrijwel altijd wel aan kaarten komen. Maar het is wel gewoon krom: op de NEC site staat ook altijd de prijsopbouw:

bus:
Prijsopbouw leden:
€ 15,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 30,00 kostprijs
€ - 2,00 korting N.E.C.
€ 28,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 31,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

autocombi:

Prijsopbouw eigen vervoer:
€ 25,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 29,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 32,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

Erg vreemd dit allemaal maar goed we zijn niet anders gewend. Willem 2 ging dus letterlijk voor €15,75 naar AZ met de autocombi afgelopen weekend. Gelukkig is het maandag weer tijd voor de halfjaarlijkse supportersavond. Kunnen we Aalbers en co weer eens stevig aan de tand voelen, wordt gezellig denk ik Icon_twisted

Een buscombi hoort altijd rond de € 10 duurder uit te vallen dan de autocombi (maar dan eigen benzinekosten), maar blijkbaar willen ze iedereen liever veilig in bussen hebben en is de prijs van het toegangskaartje voor mensen die met de auto willen dus zomaar met € 10 verhoogt. Daar zou ik ze eens stevig over aan de tand voelen ja! :razz:

pcies, toch niet gek dat ze autogebruik willen ontmoedigen en iedereen in de bussen willen proppen? misschien moet dit wel ivm veiligheid....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 03-09-2009

waf Wrote:
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:AZ-NEC verplichte auto of buscombi:

Autocombi = €29 ex ticketbox
Buscombi = €27 ex ticketbox

ter vergelijking; Willem 2 gaat voor 15.75 euro met de autocombi naar AZ. 1 groot zielig teringzooitje is het bij NEC. NEC staat er zo slecht voor (finacieel) dat ze echt letterlijk alles gebruiken om munt uit te slaan meer kan ik er niet van maken.

Vraag me toch af of ze dat met extreem hoge prijzen bereiken. PSV vroeg tegen Bnei Yehuda ook belachelijke prijzen met als gevolg dat er maar 11.000 man op de tribune zat. Als ze de helft van de prijs hadden gevraagd had het stadion vol gezeten en hadden ze dus meer geld binnengehaald. Zal bij NEC wel hetzelfde gaan. 1/3e prijsstijging waardoor 1/2e van de supporters die vorig jaar gingen het nu te duur vind en thuisblijft. Zijn ze dus niks opgeschoten met die hoge prijzen. Minder sfeer en minder geld binnen. Tis ook overal hetzelfde. Dead

Buiten dat om is het gewoon vragen om problemen omdat juist nu mensen buiten de combi om gaan reizen. Maar goed... ik zal er niet wakker van liggen, ik kan vrijwel altijd wel aan kaarten komen. Maar het is wel gewoon krom: op de NEC site staat ook altijd de prijsopbouw:

bus:
Prijsopbouw leden:
€ 15,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 30,00 kostprijs
€ - 2,00 korting N.E.C.
€ 28,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 31,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

autocombi:

Prijsopbouw eigen vervoer:
€ 25,00 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 29,00 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 TicketBox toeslag
€ 32,00 Verkoopprijs bij Primera TicketBox

Erg vreemd dit allemaal maar goed we zijn niet anders gewend. Willem 2 ging dus letterlijk voor €15,75 naar AZ met de autocombi afgelopen weekend. Gelukkig is het maandag weer tijd voor de halfjaarlijkse supportersavond. Kunnen we Aalbers en co weer eens stevig aan de tand voelen, wordt gezellig denk ik Icon_twisted

Een buscombi hoort altijd rond de € 10 duurder uit te vallen dan de autocombi (maar dan eigen benzinekosten), maar blijkbaar willen ze iedereen liever veilig in bussen hebben en is de prijs van het toegangskaartje voor mensen die met de auto willen dus zomaar met € 10 verhoogt. Daar zou ik ze eens stevig over aan de tand voelen ja! :razz:

pcies, toch niet gek dat ze autogebruik willen ontmoedigen en iedereen in de bussen willen proppen? misschien moet dit wel ivm veiligheid....

Als het moet ivm veiligheid zouden ze gewoon alleen een buscombi opleggen natuurlijk. :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 03-09-2009

:Big Grin 11 euries autocombi az uit beker!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 03-09-2009

Ze (NEC) willen je gewoon niet mee hebben als uit-supporter. Ze (het bestuur cq. het meerendeel van de organisatie NEC) proberen al jaren van het NEC publiek een poncorn etent klapvee publiek a la H'veen en AZ te maken. Een gezellig dagje uit en zolang het aardig gaat (lees middenmoot) lukt dat ook aardig maar zo gauw het echt tegenzit en het klapvee wegblijft dan zie je meteen weer de oude volksclub terug (zie bijv Zwolle-Thuis voor de beker 2 jaar geleden).

Ik weet dat degradatie waarschijnlijk financieel de doodsteek zal zijn voor NEC maar als dit NIET zou zijn en de club het financieel zou overleven (uiteraard wel zwaar terug in begroting) zou ik het niet eens erg vinden om lekker weer een jaartje nacomp te spelen en dan nu eens wél te degraderen. Dan staan ze ineens weer met beide benen op de grond daar in de brasserie en zien ze dat er maar 5000 echte supporters overblijven die ze heel hard nodig hebben om te blijven bestaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 03-09-2009

15:21 03 September 2009
FIFA legt Chelsea zware straf op
Chelsea mag tot januari 2011 geen spelers uit het binnen- of buitenland aantrekken. De straf is opgelegd door de FIFA, die de club ervan beschuldigt in 2007 de Franse speler Gael Kakuta ertoe te hebben aangezet contractbreuk te plegen bij zijn werkgever, RC Lens.

Ook de 18-jarige Kakuta werd bestraft door de FIFA. De jeugdinternational mag vier maanden geen officiële wedstrijden spelen. Chelsea, die Kakuta in 2008 naar Londen haalde, moet Lens bovendien een miljoen euro compensatie betalen.

Chelsea kan nog tegen de uitspraak in beroep gaan bij de beroepscommissie van de FIFA. Anders rest de club nog het Hof van Arbitrage voor Sport in Lausanne.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 03-09-2009

BIERTEAM.NET Wrote:
Quote:Witsel: "Ik ben geen slecht persoon"
België is in rep en roer nadat Axel Witsel in de topper tussen Standard Luik en Anderlecht het been van tegenstander Marcin Wasilewski op gruwelijk wijze deed breken. Witsel zelf houdt vol 'onschuldig' te zijn.

Witsel ging in het duel van zondagavond (1-1) hard door op de speler van Anderlecht, die na de charge in elk geval het huidige voetbalseizoen op zijn buik kan schrijven. Mogelijk komt zelfs de carrière van Wasilewski in gevaar. Witsel vocht na afloop van het duel tegen de tranen.

"Ik besef heel goed dat ik het been van Wasilewski heb gebroken", zegt Witsel in Het Nieuwsblad. "Natuurlijk heb ik dat niet opzettelijk gedaan. Ik speel geen voetbal om benen te breken. Ik speel voetbal om het spelletje. Je moet me geloven. Dit was niet met opzet."

"Ik deed die actie omdat ik mezelf wilde beschermen. Dat gebeurt wel meer in een wedstrijd. Niet alleen van mijn kant. We gingen beiden naar de bal en ik raak zijn been. Dat is jammer. Ik heb me intussen al verschillende keren verontschuldigd bij Wasilewski. Niet rechtstreeks want ik heb hem binnen nog gezocht, maar hij was al weggebracht toen ik nog in de kleedkamer zat. Ik deed het via via."

Witsel: "Ik vind dit heel erg. Ik ben geen slecht persoon. Dit was een ongeluk. Ik kom niet op een veld om iemand te blesseren. Dat is mijn stijl niet. We zullen zien wat de gevolgen zijn, maar dat me een lange schorsing wacht, dat besef ik."
:crazy:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 03-09-2009

PSV op één na langst ongeslagen van Europa
PSV is de op één na langst ongeslagen club van Europa. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Alleen Chelsea is bezig aan een langere reeks. De Londenaren zijn 24 wedstrijden ongeslagen, PSV eentje minder. Marca heeft alle clubs uit de tien grootste competities naast elkaar gelegd en kwam tot deze opmerkelijke statistiek.

PSV 23 wedstrijden op rij ongeslagen
Van alle tien grote Europese competities - die in Spanje, Zweden, Schotland, Turkije, Nederland, Portugal, Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland - is Chelsea de club die het langst ongeslagen is: 24 keer. PSV volgt vlak daarachter met 23 duels zonder nederlaag. De reeks is gestart van 15 maart, toen PSV met 1-0 verloor van Feyenoord. Daarna werd er zes competitiewedstrijden, acht duels in de voorbereiding, vier Europese wedstrijden en vijf wedstrijden in de nieuwe competitie niet meer verloren. De serie van Chelsea loopt sinds 21 maart, toen Tottenham Hotspur met 0-1 won op Stamford Bridge. Marca, de grootste sportkrant van Spanje, vergeleek van alle clubs ook hun wedstrijden in de voorbereiding. Achter Chelsea en PSV staat Getafe op de derde plaats met zestien duels zonder nederlaag.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 04-09-2009

erg netjes van Chelsea!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 04-09-2009

Mutu kan megaboete niet betalen
04 september 2009

Adrian Mutu zit in de problemen. De sterspeler van Fiorentina moet een boete van zeventien miljoen euro betalen aan zijn oude club Chelsea, maar dat lukt niet. "Ik moet de uitspraken respecteren, maar ik kan dat bedrag simpelweg niet betalen", bekent de Roemeen.



Mutu werd vijf jaar geleden gepakt op het gebruik van cocaïne, waarna Chelsea de voor zeven maande geschorste speler ontsloeg. De Engelse club had de aanvaller in 2003 voor negentien miljoen euro overgenomen van Parma en eiste daarom compensatie. De FIFA bepaalde dat hij een schadevergoeding van ruim zeventien miljoen euro moet overmaken aan de Londenaren.

"Het is een enorm bedrag. Ik denk dat er slechts vier of vijf spelers in de wereld zijn die zoveel geld voor handen hebben", beweert Mutu, die nu met zijn advocaten wil proberen het opgelegde bedrag te verlagen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 05-09-2009

:crazy: er zit een rare smaak aan deze overwinning: :crazy:
Georgië - Italië 0-2
0-1 own goal Kaladze
0-2 own goal Kaladze


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 06-09-2009

Haggie Wrote:erg netjes van Chelsea!
Arminia Bielefeld - PSV 0-1 dus PSV nu ook 24 duels op rij ongeslagen. Europees koploper. (H)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - BIERTEAM.NET - 06-09-2009

Haggie Wrote::crazy: er zit een rare smaak aan deze overwinning: :crazy:
Georgië - Italië 0-2
0-1 own goal Kaladze
0-2 own goal Kaladze
Het zijn beide knappe goals, dat moet gezegd worden!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iJxnk3Fj-A0[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 06-09-2009

BIERTEAM.NET Wrote:
Haggie Wrote::crazy: er zit een rare smaak aan deze overwinning: :crazy:
Georgië - Italië 0-2
0-1 own goal Kaladze
0-2 own goal Kaladze
Het zijn beide knappe goals, dat moet gezegd worden!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iJxnk3Fj-A0[/youtube]
LOL , hier zit met recht een raar luchtje aan #-o


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 09-09-2009

Tis nog gewoon zomer....

http://gespot.at5.nl:80/lekker-dagje-uit.html


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 10-09-2009

Quote: Ben ten Boden, voormalig columnist van het AD, heeft van FC Utrecht een stadionverbod gekregen. Directievoorzitter van Utrecht, Jan Willem van Dop, vond de stukken die Ten Boden in het AD schreef niet door

Via een brief kreeg Ten Boden te weten dat hij zich dit seizoen niet meer mag vertonen in de Galgenwaard. "De reden vloeit voort uit uw rol als clubreporter van het AD. Bepaalde artikelen van uw hand ondermijnen de positieve ontwikkeling van FC Utrecht en dragen niet bij aan de door ons noodzakelijk geachte saamhorigheid in alle geledingen. Zeker in deze nieuwe tijden hebben wij geen behoefte aan personen die, populair gezegd bezig zijn met 'bommenleggen."

Inmiddels is de columnist ook ontslagen bij het AD, door toedoen van Jan Willem van Dop. Van Dop liet in HP/De Tijd weten dat hij regelmatig contact heeft gehad met het AD. Hij verzocht de krant de samenwerking met Ten Boden te beëindigen en met succes. Sinds afgelopen vrijdag is de journalist werkloos.

Ten Boden laat het er niet bij zitten. Dinsdag meldde hij zich bij de politie en deed aangifte wegens smaad en/of laster tegen de directievoorzitter van Utrecht. Een advocaat bereidt inmiddels een kort geding voor."De columns van cliënt rechtvaardigen dit volstrekt niet. Los daarvan vraagt Ten Boden zich, terecht, af waarom het niet zou mogen om kritiek te uiten. Kennelijk tracht FC Utrecht in de persoon van de heer Van Dop de vrijheid van meningsuiting aan te tasten. Daarvan kan uiteraard geen sprake zijn", zegt Van der Mark, advocaat van Ten Boden, tegen HP/De Tijd.

Utrecht heeft nog niet gereageerd. Als het stadionverbod geldig blijft wordt het kort geding morgen gestart.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 10-09-2009

Als Bert een stadionverbod krijgt, kan elke willekeurige club vanaf zaterdag elke journalist / columnschrijver een stadionverbod (laten) opleggen, lijkt mij.

Grappig. Is er een geen onrust binnen een club (zoals bij Utrecht dit jaar), weet het bestuur ervan wél weer op zo'n manier in het nieuws te komen. Die heeft het AD ook lekker onder druk gezet: "Als jullie hem niet ontslaan, komt er dit seizoen geen AD-journalist meer ons stadion in....."
Zo'n clubreporter is vaak een normale supoorter met wat getalenteerde schrijverscapaciteiten, dus die flikker je zo aan de kant alstie een beetje negatief is. Tuurlijk. Meteen doen....Klasse van Dop! Geen tegenspraak! Bij Utrecht is er natuurlijk een verschrikkelijk goed beleid.....eeeh.....kapitaalkrachtige geldschieter, waardoor het nu zo goed gaat. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Amor Fati - 10-09-2009

Wij hebben Jack van Gelder met zijn legendarische geschreeuw na de goal van Bergkamp. De commentator bij Saudi Arabie - Bahrein van gisteren mag er echer ook zijn. De laatste 4 minuten, SA komt in de '91e minuut op 2-1, Bahrein in de 94e op 2-2 (heenwedstrijd was 0-0), zijn bijzonder om te horen. Sympathiek is dat hij voor beide ploegen net zo hard juicht.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CCjPzq9T5eA[/youtube]