The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 10-09-2009

Ik hoor geen enkel emotie verschil. Sinds dat Sa scoorde schreeuwt hij maar door, ook nadat Bahrein scoorde Undecided

Wel erg zuur scoreverloop :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 11-09-2009

erg geestig.... Smile
Overigens maar weer eens duidelijk dat je gewoon een mannetje bij de 2e paal moet neerzetten bij een corner


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-09-2009

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1035/Sport/video/detail/429237/Met-het-oog-van-de-meester-goal-van-55-meter.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1035/Sport/video ... eter.dhtml</a><!-- m -->

ook deze commentator is enorm enthousiast bij een goal van eigen helft. Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 11-09-2009

Er juicht ook niemand.. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 11-09-2009

Vind je het gek, Andorra uit, dat wordt minstens 20-0.

Als die gasten bij ieder doelpunt moeten gaan juichen houden ze geen stem meer over, plus en lekkere dosis spierpijn in de armen de volgende 48 uur.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 15-09-2009

Quote:Platini waarschuwt: Clubs op de pof komen aan de beurt
15/09/2009 10:06

Michel Platini, voorzitter van de UEFA, is de financiële disbalans in het voetbal beu. De Fransman start de campagne Financial Fair Play. Clubs krijgen nog drie jaar om de boekhouding op orde te krijgen. Anders wachten forse sancties.

'We hebben besloten op nul te beginnen. Daarbij zijn de jaarrekeningen onze graadmeter', vertelt de voormalige topvoetballer in De Telegraaf. 'Die moeten vanaf 2012 een positief resultaat opleveren. Zo niet, dan loop je als club de kans uitgesloten te worden van de Champions League en de Europa League.'

'Met behulp van externe experts kleuren we momenteel het plan in, dat voor het seizoen 2012/13 van kracht moet worden', vervolgt de preses van de Europese voetbalbond. 'Daarbij kijken we niet naar de bestaande schuld. Verder komt de controle helemaal in handen van de UEFA, omdat het twaalf jaar geleden geïntroduceerde licentiesysteem niet werkt.'

'Niemand snapt nog iets van de manier waarop het nu in het topvoetbal gaat', wijst Platini op bijvoorbeeld Real Madrid dat zeshonderd miljoen euro schuld heeft, maar deze zomer voor ruim tweehonderdvijftig miljoen euro nieuwe spelers haalde. 'Het is soms te ridicuul voor woorden. Bovendien is het niet eerlijk richting de clubs die hun financiële huishouding wel op orde hebben.'

Skitterende intenties van Platini, maar eerst zien, dan geloven... [-(


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-09-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Platini waarschuwt: Clubs op de pof komen aan de beurt
15/09/2009 10:06

Michel Platini, voorzitter van de UEFA, is de financiële disbalans in het voetbal beu. De Fransman start de campagne Financial Fair Play. Clubs krijgen nog drie jaar om de boekhouding op orde te krijgen. Anders wachten forse sancties.

'We hebben besloten op nul te beginnen. Daarbij zijn de jaarrekeningen onze graadmeter', vertelt de voormalige topvoetballer in De Telegraaf. 'Die moeten vanaf 2012 een positief resultaat opleveren. Zo niet, dan loop je als club de kans uitgesloten te worden van de Champions League en de Europa League.'

'Met behulp van externe experts kleuren we momenteel het plan in, dat voor het seizoen 2012/13 van kracht moet worden', vervolgt de preses van de Europese voetbalbond. 'Daarbij kijken we niet naar de bestaande schuld. Verder komt de controle helemaal in handen van de UEFA, omdat het twaalf jaar geleden geïntroduceerde licentiesysteem niet werkt.'

'Niemand snapt nog iets van de manier waarop het nu in het topvoetbal gaat', wijst Platini op bijvoorbeeld Real Madrid dat zeshonderd miljoen euro schuld heeft, maar deze zomer voor ruim tweehonderdvijftig miljoen euro nieuwe spelers haalde. 'Het is soms te ridicuul voor woorden. Bovendien is het niet eerlijk richting de clubs die hun financiële huishouding wel op orde hebben.'

Skitterende intenties van Platini, maar eerst zien, dan geloven... [-(

Zo skitterend is dat dikgedrukte stukje anders niet. Het is dus zaak voor de topclubs om voor 2012 zo veel mogelijk schuld te maken want die mag je vervolgens nog lekker houden als je daarna elk jaar quitte kunt spelen lijkt het.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 15-09-2009

Klopt, eigenlijk gewoon belachelijk dus. Als je jarenlang goed hebt meegedraaid, en daarna (na 2012) 1 x in de min gaat, word je mooi geslachtofferd!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-09-2009

Flixieluv Wrote:Klopt, eigenlijk gewoon belachelijk dus. Als je jarenlang goed hebt meegedraaid, en daarna (na 2012) 1 x in de min gaat, word je mooi geslachtofferd!

Er staat zelfs dat je slechts de kans loopt geslachtofferd wordt. Het lijkt voorlopig dan ook regelgeving van niks. En dan ook nog slagen om de arm of het echt wordt doorgevoerd. Nee, dit is echt ophef over niks.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-09-2009

iedereen wordt geslachtofferd, behalve de grootste clubs van europa en uiteraard de franse clubs.

merci platini.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 17-09-2009

Quote:Supportersverenigingen FC Twente naar rechter
Uitgegeven: 16 september 2009 23:54
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 23:54

ENSCHEDE - De dertien supportersverenigingen van FC Twente hebben de handen ineengeslagen tegen het besluit van de lokale autoriteiten in Heerenveen om voor het duel sc Heerenveen - FC Twente een verplichte buscombi op te leggen.
Overleg op maandag tussen de partijen heeft voor de Enschedese fans geen bevredigend antwoord opgeleverd.
De supportersverenigingen hebben een kort geding aangespannen om de regeling van de baan te krijgen. De zaak dient donderdagmiddag in Leeuwarden. Volgens de supportersverenigingen van Twente is de maatregel feitelijk nergens op gebaseerd. ''Van rivaliteit tussen beide supportersgroepen is totaal geen sprake'', schrijven ze woensdag.
''Ondanks de vele pogingen van Twentse zijde om bestuurders in Heerenveen op andere gedachten te brengen, wil men in Heerenveen de nonsens van deze regeling maar niet inzien.''

Dan blijf je toch lekker thuis met je trommel!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 17-09-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Supportersverenigingen FC Twente naar rechter
Uitgegeven: 16 september 2009 23:54
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 23:54

ENSCHEDE - De dertien supportersverenigingen van FC Twente hebben de handen ineengeslagen tegen het besluit van de lokale autoriteiten in Heerenveen om voor het duel sc Heerenveen - FC Twente een verplichte buscombi op te leggen.
Overleg op maandag tussen de partijen heeft voor de Enschedese fans geen bevredigend antwoord opgeleverd.
De supportersverenigingen hebben een kort geding aangespannen om de regeling van de baan te krijgen. De zaak dient donderdagmiddag in Leeuwarden. Volgens de supportersverenigingen van Twente is de maatregel feitelijk nergens op gebaseerd. ''Van rivaliteit tussen beide supportersgroepen is totaal geen sprake'', schrijven ze woensdag.
''Ondanks de vele pogingen van Twentse zijde om bestuurders in Heerenveen op andere gedachten te brengen, wil men in Heerenveen de nonsens van deze regeling maar niet inzien.''

Dan blijf je toch lekker thuis met je trommel!

Anders ga jij even lekker een kopje thee drinken met Waf.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-09-2009

Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Supportersverenigingen FC Twente naar rechter
Uitgegeven: 16 september 2009 23:54
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 23:54

ENSCHEDE - De dertien supportersverenigingen van FC Twente hebben de handen ineengeslagen tegen het besluit van de lokale autoriteiten in Heerenveen om voor het duel sc Heerenveen - FC Twente een verplichte buscombi op te leggen.
Overleg op maandag tussen de partijen heeft voor de Enschedese fans geen bevredigend antwoord opgeleverd.
De supportersverenigingen hebben een kort geding aangespannen om de regeling van de baan te krijgen. De zaak dient donderdagmiddag in Leeuwarden. Volgens de supportersverenigingen van Twente is de maatregel feitelijk nergens op gebaseerd. ''Van rivaliteit tussen beide supportersgroepen is totaal geen sprake'', schrijven ze woensdag.
''Ondanks de vele pogingen van Twentse zijde om bestuurders in Heerenveen op andere gedachten te brengen, wil men in Heerenveen de nonsens van deze regeling maar niet inzien.''

Dan blijf je toch lekker thuis met je trommel!

Anders ga jij even lekker een kopje thee drinken met Waf.

als ik en naar dit idiote getrommel moet luisteren en thee moet drinken met zonnebrand, dan wordt het leven wel heel ondraaglijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 17-09-2009

Ghe ghe, klopt.
Mijn excuses, dat was onder de gordel!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 17-09-2009

waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Supportersverenigingen FC Twente naar rechter
Uitgegeven: 16 september 2009 23:54
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 23:54

ENSCHEDE - De dertien supportersverenigingen van FC Twente hebben de handen ineengeslagen tegen het besluit van de lokale autoriteiten in Heerenveen om voor het duel sc Heerenveen - FC Twente een verplichte buscombi op te leggen.
Overleg op maandag tussen de partijen heeft voor de Enschedese fans geen bevredigend antwoord opgeleverd.
De supportersverenigingen hebben een kort geding aangespannen om de regeling van de baan te krijgen. De zaak dient donderdagmiddag in Leeuwarden. Volgens de supportersverenigingen van Twente is de maatregel feitelijk nergens op gebaseerd. ''Van rivaliteit tussen beide supportersgroepen is totaal geen sprake'', schrijven ze woensdag.
''Ondanks de vele pogingen van Twentse zijde om bestuurders in Heerenveen op andere gedachten te brengen, wil men in Heerenveen de nonsens van deze regeling maar niet inzien.''

Dan blijf je toch lekker thuis met je trommel!

Anders ga jij even lekker een kopje thee drinken met Waf.

als ik en naar dit idiote getrommel moet luisteren en thee moet drinken met zonnebrand, dan wordt het leven wel heel ondraaglijk.

Thee is voor heaumeaux. Dus nee, bedankt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 17-09-2009

[Image: thee.gif]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-09-2009

Wat een zieke tekenaars, wie verzint nou zo'n slot aan een penis? [gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 17-09-2009

Peter Wrote:Wat een zieke tekenaars, wie verzint nou zo'n slot aan een penis? [gay]

Gadver, kijk jij naar de penis van Fokke en Sukke? Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 17-09-2009

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Wat een zieke tekenaars, wie verzint nou zo'n slot aan een penis? [gay]

Gadver, kijk jij naar de penis van Fokke en Sukke? Dead

Ik niet. [-X
Ik keek alleen naar de voorbind-Peter van Fokke.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Legion - 17-09-2009

AMSTERDAM - De voortvluchtige topcrimineel Saban Baran (38), die onderwerp is van een internationale klopjacht, blijkt begin dit jaar te zijn getrouwd met een van zijn slachtoffers om zo vrijaf te kunnen krijgen.

De uiterst gewelddadige Turk, die meer dan 100 vrouwen achter de ramen dwong, trouwde in de penitentiaire inrichting in Veenhuizen met een van zijn 'gebrandmerkte' vrouwen. Bij de vrouw, Stephanie, verwekte hij diezelfde week een kind, dat onlangs werd geboren.

Politie en justitie houden er ernstig rekening mee dat de hoofdrolspeler in het grootste onderzoek naar vrouwenhandel ooit, met het oog op een vluchtpoging in het huwelijk trad en een kind verwekte.

De vluchtgevaarlijke crimineel kreeg, tegen het advies van justitie in, van het gerechtshof een week vakantie om zijn nieuwe gezinnetje te leren kennen.
-----------------------------------------

Ik kreeg gvd 2 dagen van het Rijk Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 17-09-2009

Quote:Sekte heeft seks voor bananen
Uitgegeven: 15 september 2009 16:11
Laatst gewijzigd: 15 september 2009 16:11

PORT MORESBY - De politie van Papoea-Nieuw-Guinea is op zoek naar een sekteleider, die de inwoners van een afgelegen dorp had voorspeld dat zij een enorme bananenoogst zouden krijgen als zij in het openbaar seks zouden hebben.
Dat meldde de krant Post-Courier uit het land dinsdag. De man en zijn volgelingen in het dorp zouden de afgelopen vier maanden geregeld en plein public seks hebben gehad.

Sommige dorpsbewoners zouden zijn gedwongen mee te doen. Het dorpshoofd kreeg te horen dat hij zou worden vermoord als hij de orgies naar buiten zou brengen. Afgelopen zaterdag probeerden agenten de sekteleider te arresteren. Hij vluchtte echter met enkele volgelingen het oerwoud in. Naakt.

In de blote kont? Ja, ik vraag maar.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 18-09-2009

Legion Wrote:AMSTERDAM - De voortvluchtige topcrimineel Saban Baran (38), die onderwerp is van een internationale klopjacht, blijkt begin dit jaar te zijn getrouwd met een van zijn slachtoffers om zo vrijaf te kunnen krijgen.

De uiterst gewelddadige Turk, die meer dan 100 vrouwen achter de ramen dwong, trouwde in de penitentiaire inrichting in Veenhuizen met een van zijn 'gebrandmerkte' vrouwen. Bij de vrouw, Stephanie, verwekte hij diezelfde week een kind, dat onlangs werd geboren.

Politie en justitie houden er ernstig rekening mee dat de hoofdrolspeler in het grootste onderzoek naar vrouwenhandel ooit, met het oog op een vluchtpoging in het huwelijk trad en een kind verwekte.

De vluchtgevaarlijke crimineel kreeg, tegen het advies van justitie in, van het gerechtshof een week vakantie om zijn nieuwe gezinnetje te leren kennen.
-----------------------------------------

Ik kreeg gvd 2 dagen van het Rijk Wink


Die gozer moet wel rete potent zijn dat hij zo op bestelling een vrouw kan bezwangeren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 19-09-2009

In reactie op de hoofddoekjesbelasting van Wilders:

http://www.petities.nl/petitie/burgerinitiatief_blondjestax/

Quote:Wij,
Medewerkers van omroep LLiNK

constateren
- Dat blondeermiddelen veel schadelijke stoffen bevatten voor mens en milieu. Zo leidt ammoniak onherroepelijk tot verzuring en resulteert het gebruik van waterstofperoxide in een voor de mens gevaarlijke vertroebelde blik en irritatie.

- Dat, ondanks deze risico's, nog steeds veel landgenoten zwichten voor de verlokkingen van de cosmetische industrie. Het zijn de gewone Nederlanders die als gevolg daarvan moeten opdraaien voor de kosten van verzuring, irritatie en vertroebeling van het blikveld.

- Dat het blonderen van haar de voortschrijdende decadentisering van de samenleving symboliseert. De cosmetische industrie heeft ons gemaakt tot slaven van een onderdrukkend schoonheidsideaal dat lang niet iedereen kan bereiken. Ook niet met blondeermiddelen.

- Dat het daarom tijd is voor een grote schoonmaak van onze straten. Blondeermiddelen vervuilen -letterlijk en figuurlijk- onze publieke ruimte. Gelukkig begint een beter milieu bij onszelf. Laten we dus eens wat gaan doen aan dit symbool van onderdrukking.

en verzoeken
de Tweede Kamer een voorstel in te dienen om te komen tot een belasting op blondeermiddelen. Deze zogenaamde 'blondjestax' zou mensen die hun haar willen blonderen moeten verplichten tot het aanvragen van een blondeervergunning en het betalen van 1000 euro per jaar.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 21-09-2009

Quote:Suárez: 'Ik mag nooit meer vallen'
Geschreven op maandag, 21 september om 07:59

Luis Suárez doet een beroep op het scheidsrechterskorps in Nederland om hem normaal te beoordelen. "Ik ben denk ik de enige speler in Nederland, die niet meer mag vallen in het strafschopgebied", oordeelt de aanvaller van Ajax maandag in De Telegraaf. In de zevende speelronde van de eredivisie tekende hij tegen VVV-Venlo (0-4) zijn zevende, achtste, negende en tiende competitietreffer aan.

"Het was misschien geen penalty", blikt Suárez in de ochtendkrant terug op het incident in het treffen met de Venlonaren. "Maar een voetballer kan ook gewoon wel eens uit balans raken. Dat ik een gele kaart kreeg, had met mijn reputatie te maken. En dat is slecht. Want ik denk dat iedereen kan zien dat ik mijn leven probeer te beteren."

Ajax-coach Martin Jol was in zijn nopjes met het optreden van Suarez. "Als hij de momenten bewust uitkiest om te scoren, zou hij de nieuwe Pelé zijn", citeert het dagblad de oefenmeester van de Amsterdammers. "Dat geloof ik niet. Maar zelfs als Luis niet zo goed in de wedstrijd zit, zoals vandaag, heeft hij de dynamiek om in een één tegen één te komen. En als hij in die situatie komt, is het bijna altijd raak."

Toch wil Suárez niet dat de nadruk op hem komt te liggen. "Natuurlijk ben ik blij dat ik na mijn vier doelpunten tegen Slovan Bratislava ook voor het eerst vier keer heb gescoord in de Eredivisie", besluit de ex- speler van FC Groningen. "Maar mijn doel is kampioen worden met Ajax. En dat kun je niet alleen. Dat doen we met z’n allen. Het is ook knap dat de verdediging nu voor de zesde keer de nul heeft gehouden."

Als je zorgvuldig een reputatie opgebouwd hebt als selectieve epilepticus kan je niet verwachten dat men je zomaar ineens gezond verklaart. Misschien moet hij even met Arjen Robben bellen over hoe dat werkt. :crazy:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 21-09-2009

Je hebt uiteraard volkomen gelijk dat Suárez dit aan zichzelf te wijten heeft. Ik vind het wel slim van hem dat hij af en toe probeert aan te geven dat hij niet meer (of in ieder geval beduidend minder) schwalbt zodat hij die reputatie zo snel mogelijk kwijt is.
Overigens leek het me dat hij werd geraakt vóór de betreffende valpartij. Dan geel krijgen is een goede aanleiding om te roepen dat hij veranderd is omdat dat van invloed kan zijn op beslissingen van scheidsrechters in volgende wedstrijden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 21-09-2009

Hoef Wrote:Je hebt uiteraard volkomen gelijk dat Suárez dit aan zichzelf te wijten heeft. Ik vind het wel slim van hem dat hij af en toe probeert aan te geven dat hij niet meer (of in ieder geval beduidend minder) schwalbt zodat hij die reputatie zo snel mogelijk kwijt is.
Overigens leek het me dat hij werd geraakt vóór de betreffende valpartij. Dan geel krijgen is een goede aanleiding om te roepen dat hij veranderd is omdat dat van invloed kan zijn op beslissingen van scheidsrechters in volgende wedstrijden.

eensch.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 21-09-2009

Hoef Wrote:Je hebt uiteraard volkomen gelijk dat Suárez dit aan zichzelf te wijten heeft. Ik vind het wel slim van hem dat hij af en toe probeert aan te geven dat hij niet meer (of in ieder geval beduidend minder) schwalbt zodat hij die reputatie zo snel mogelijk kwijt is.
Overigens leek het me dat hij werd geraakt vóór de betreffende valpartij. Dan geel krijgen is een goede aanleiding om te roepen dat hij veranderd is omdat dat van invloed kan zijn op beslissingen van scheidsrechters in volgende wedstrijden.

Natuurlijk is dat slim, maar het blijft een kwestie van tijd en hoe meer hij de nadruk legt op zijn pogingen tot verbetering hoe meer er op zijn valpartijen gelet wordt en hoe harder hij weer afgestempeld zal worden bij recidive. Gewoon smoel houden en gaan voetballen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 21-09-2009

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=muxAEfzPYvY">http://www.youtube.com/watch?v=muxAEfzPYvY</a><!-- m -->

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 21-09-2009

Ook wel enigzins opmerkelijk is dat ik gister gewoon letterlijk de hele dag niet naar huis kon vanwege dat Bea zo nodig eind van de middag bij de herdenking van market garden moest zijn (en indirect omdat ene Karst T. het zo nodig vond om met een suzuki swift door apeldoorn te crossen).

Smorgens vroeg om half 9 (moest ballen) kon ik nog via via via via en dan nog 2 x door een voetgangersgebied weg komen maar terug ging niet meer tot 22 uur Undecided .


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 21-09-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:Je hebt uiteraard volkomen gelijk dat Suárez dit aan zichzelf te wijten heeft. Ik vind het wel slim van hem dat hij af en toe probeert aan te geven dat hij niet meer (of in ieder geval beduidend minder) schwalbt zodat hij die reputatie zo snel mogelijk kwijt is.
Overigens leek het me dat hij werd geraakt vóór de betreffende valpartij. Dan geel krijgen is een goede aanleiding om te roepen dat hij veranderd is omdat dat van invloed kan zijn op beslissingen van scheidsrechters in volgende wedstrijden.

Natuurlijk is dat slim, maar het blijft een kwestie van tijd en hoe meer hij de nadruk legt op zijn pogingen tot verbetering hoe meer er op zijn valpartijen gelet wordt en hoe harder hij weer afgestempeld zal worden bij recidive. Gewoon smoel houden en gaan voetballen.

Wat is het nou? Slim of moet hij zijn smoel houden? :roll:
Wat mij betreft blijft het slim: je versnelt het proces door bij twijfel of een foutieve beslissing van een scheids te melden dat de scheids een onjuiste beslissing nam.