The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-10-2009

Peter Wrote:Waf-modus: een zege is nooit gestolen! :8:

dat heb ik nooit gezegd, peuter.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-10-2009

harry_bierdop Wrote:Die bus die Spanje is verongelukt was van mijn (middelbare) school. Zelfs zelfde (soort) klas als ik in heb gezeten (4HAVO). Ik ben toentertijd niet naar Barca gegaan maar naar London, is al wel weer jaar of 8/9 geleden maar toch. Zijn iig ook 2 docenten gewond geraakt waarvan ik les had, 1 was zelfs m'n mentor.

wat moet jouw middelbare school nou met een bus?

waren dat leuke docenten? jammer dat sikora er niet in zat zeker? :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 20-10-2009

waf Wrote:jammer dat sikora er niet in zat zeker? :razz:

Even voor degenen, die vergeten zijn wie dat ook alweer was:
[Image: art_xlarge_52464.jpg]

Lijkt mij wel een symphatieke jongen met dat shirt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 20-10-2009

waf Wrote:
Peter Wrote:Waf-modus: een zege is nooit gestolen! :8:

dat heb ik nooit gezegd, peuter.

Peter bedoelt misschien je uitspraak
Quote:"een overwinning is nooit onterecht!".



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-10-2009

Bumme Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Waf-modus: een zege is nooit gestolen! :8:

dat heb ik nooit gezegd, peuter.

Peter bedoelt misschien je uitspraak
Quote:"een overwinning is nooit onterecht!".

dat is zeker zo. als je meer doelpunten maakt dan de tegenstander, heb je terecht gewonnen. :-"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Jansoe - 20-10-2009

Voyou Wrote:[-X

Ik was in de Arena vanavond, die 25.000 man waren vooral (vaders met) kinderen ivm herfstvakantie (dus de enige sfeer was de wave die 234.000 keer rondging Dead ) en zo makkelijk was het helemaal niet. Overwinning is gestolen, Ajax heeft vrijwel de hele wedstrijd een overwicht gehad, al leidde dat nauwelijks tot kansen. Het was dus niet makkelijk, maar uiteraard is het wel heerlijk om in de Arena een overwinning te stelen door doelpunten in de 83e, 88e en 93e minuut :razz: Bij de 1-2 en 1-3 kon ik zelfs juichen omdat mijn halve vak al na de gelijkmaker was vertrokken Undecided (en voor die kinderen was ik niet bang :oops: )

Nou, ik weet niet. Heb de1e helft op EL gezien en vond PSV de eerste helft gewoon beter. Een overwicht? Waarmee dan toch? PSV had de eerste helft gewoon de betere kansen en pas na de 1-0 kreeg ajax lichtelijk een overwicht. Enigszins overdreven dus om te zeggen dat Ajax de gehele wedstrijd overwicht had....

Moet wel zeggen dat ik 2e helft niet heb gekeken dus daar kan ik niet over oordelen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 20-10-2009

waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Die bus die Spanje is verongelukt was van mijn (middelbare) school. Zelfs zelfde (soort) klas als ik in heb gezeten (4HAVO). Ik ben toentertijd niet naar Barca gegaan maar naar London, is al wel weer jaar of 8/9 geleden maar toch. Zijn iig ook 2 docenten gewond geraakt waarvan ik les had, 1 was zelfs m'n mentor.

wat moet jouw middelbare school nou met een bus?

waren dat leuke docenten? jammer dat sikora er niet in zat zeker? :razz:

Tsja.. Sikora had er van mij wel in mogen zitten maar dan wel alleen.

Er waren weinig docenten die ik niet aardig vond. Ik had in principe een "haat-liefde" verhouding met alle docenten :razz: .
In de klas flikkerden ze liefst allemaal zo snel mogelijk eruit maar dat leidde er niet toe dat ze ook een hekel aan me hadden buiten de klas, integendeel zelfs.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker! - 20-10-2009

vertel eens wat meer over die liefdesverhoudingen die je had met de docenten harry wieldop?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Voyou - 21-10-2009

Jansoe Wrote:
Voyou Wrote:[-X

Ik was in de Arena vanavond, die 25.000 man waren vooral (vaders met) kinderen ivm herfstvakantie (dus de enige sfeer was de wave die 234.000 keer rondging Dead ) en zo makkelijk was het helemaal niet. Overwinning is gestolen, Ajax heeft vrijwel de hele wedstrijd een overwicht gehad, al leidde dat nauwelijks tot kansen. Het was dus niet makkelijk, maar uiteraard is het wel heerlijk om in de Arena een overwinning te stelen door doelpunten in de 83e, 88e en 93e minuut :razz: Bij de 1-2 en 1-3 kon ik zelfs juichen omdat mijn halve vak al na de gelijkmaker was vertrokken Undecided (en voor die kinderen was ik niet bang :oops: )

Nou, ik weet niet. Heb de1e helft op EL gezien en vond PSV de eerste helft gewoon beter. Een overwicht? Waarmee dan toch? PSV had de eerste helft gewoon de betere kansen en pas na de 1-0 kreeg ajax lichtelijk een overwicht. Enigszins overdreven dus om te zeggen dat Ajax de gehele wedstrijd overwicht had....

Moet wel zeggen dat ik 2e helft niet heb gekeken dus daar kan ik niet over oordelen.

Een overwicht in balbezit en lichte druk op PSV. Overwicht hoeft toch niet altijd te resulteren in goede kansen?

De 1-0 viel 'al' na 23 minuten en vanaf toen kreeg Ajax lichtjes de overhand, plus de gehele tweede helft. Da's dus zo'n 70 minuten een overwicht, precies wat ik versta onder 'vrijwel de hele wedstrijd'. :razz: Toegegeven, de eerste helft was redelijk gelijkwaardig maar die betere kansen die jij heb gezien van PSV werden slecht uitgespeeld (oa 2x een eindpass naar iemand die buitenspel stond). Ajax stelde daar idd niet veel betere kansen tegenover, de 1-0 vond ik slecht gekeept van Ramos.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 21-10-2009

We zijn allemaal inhalige Nederlanders, toch? Dat wordt profiteren, volgende week dinsdag Wink.

Gratis pizza bestellen
Thuisbezorgd.NL viert negenjarig bestaan


Quote:Ter gelegenheid van de negende verjaardag van Thuisbezorgd.NL deelt het
bedrijf op dinsdag 27 oktober gratis eten
uit. Het is mogelijk om gratis pizza, shoarma, chinees of sushi te
bestellen bij zo'n 2000 bezorgrestaurants in heel Nederland.

Directeur-eigenaar Groen : 'We beseffen bij Thuisbezorgd.NL erg goed dat
we onze groei te danken hebben gehad aan zowel onze klanten
als onze restaurants. We doen graag eens iets terug. Met name de
restaurants hebben zeer te lijden onder de economische crisis. Zij
kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken.' Thuisbezorgd.NL zet de
site op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 open. De bestellingen
hoeven gedurende deze tijd niet te worden afgerekend. Het bedrijf
verwacht voor ongeveer 75.000 euro aan gratis eten uit te delen.
Dat zou neerkomen op 600 bestellingen per minuut.

Groen: 'De enige limiet die er is, is een beperking van EUR 15,- per
adres. We doen dit om het allemaal wel een beetje eerlijk te houden, straks
eten er hele studentenhuizen van de actie.'

De actie is alleen geldig op de website. Bestellingen via de iPhone
applicatie en bestellen-via-de-TV dienen gewoon te worden afgerekend.
Meer details volgen in de loop van de week.

Thuisbezorgd.NL begon in het jaar 2000 met een startkapitaal van 100
gulden en drie bezorgrestaurants. Tegenwoordig verwerkt het bedrijf
maandelijks voor miljoenen Euro's aan bestellingen. Thuisbezorgd.NL is
met 90% marktaandeel veruit de grootste eten-bestelsite van Nederland.
Het is onderdeel van de in Enschede gevestigde bezorggigant Takeaway.com.

http://www.thuisbezorgd.nl



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 21-10-2009

laat ik nou net 3 x per week ongeveer daar bestellen :Big Grin
dat wordt een lekkere thaise maaltijd


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 21-10-2009

Op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 staat ome Flixieluv met de hele familie paraat om voor het eerst van hun leven via deze website een heleboel heerlijke koshere pizza's te bestellen! =D> Verheug me er nu al op, een lekker avondje "uit" met de fam!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 21-10-2009

gittermaster Wrote:laat ik nou net 3 x per week ongeveer daar bestellen :Big Grin
dat wordt een lekkere thaise maaltijd

Die je wel gaat betalen, oliebol! :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 21-10-2009

hoho flix, ben Lindenbergh niet... Dan mag ie weer terug. En dan bestel ik vervolgens weer en dan reken ik keurig af


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Kennemerland - 24-10-2009

Adder Wrote:Wat een domme lul die vd Wiel.
Net in sportjournaal dat hij Dinsdag bij 1 of ander concert was. Zondag afgezegd voor het Ned. elftal vanwege hersenschudding....
En dan op z'n twittergedoe foto en al.......

Gestopt met Twitter: Want Nederland kan er niet mee omgaan..... Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 26-10-2009

Quote:Rotterdam krijgt speciale homoambtenaar
De gemeente Rotterdam krijgt zeer waarschijnlijk op korte termijn een speciale homoambtenaar. Het COC Rotterdam heeft een bericht daarover op RTV Rijnmond zondag bevestigd. De ambtenaar moet zich er onder meer hard voor gaan maken dat de tweede stad van Nederland weer een levendig en veilig uitgaanscircuit voor homo's krijgt.

Het COC en de gemeente Rotterdam voeren hier al enige tijd gesprekken over. Volgens voorzitter Wilma Ruis van COC Rotterdam zou de homoambtenaar vòòr de gemeenteraadsverkiezingen in maart een feit moeten zijn. Volgens Ruis gaat het niet goed met de Rotterdamse homoscene.

‘Steeds meer homoseksuele mannen besluiten hun heil in een andere plaats te zoeken, omdat er hier in de stad te weinig uitgaansgelegenheden zijn voor deze groep', stelt ze. Bovendien bleek uit recent onderzoek van antidiscriminatiebureau Radar dat veel Rotterdamse homo's zich minder prettig voelen dan homo's in andere grote steden.

[-(


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 26-10-2009

Gerben Zonderland Wrote:‘Steeds meer homoseksuele mannen besluiten hun heil in een andere plaats te zoeken, omdat er hier in de stad te weinig uitgaansgelegenheden zijn voor deze groep'

Dus de spelers van Feyenoord gaan na de wedstrijd naar Amsterdam ofzo? :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 27-10-2009

Dan ben je een zak hooi Undecided
Die bal zou er gewoon in gaan :lol:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N6U74xwck2E&feature=player_embedded[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 27-10-2009

Haggie Wrote:Dan ben je een zak hooi Undecided
Die bal zou er gewoon in gaan :lol:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N6U74xwck2E&feature=player_embedded[/youtube]

zo zie je maar dat die goal van tomasson toen hij nog met milan tegen ajakkes speelde, hartstikke knap gemaakt was. \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 27-10-2009

Haha had dat nog gevolgen of hebben ze die pot uiteindelijk toch gewonnen? Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 27-10-2009

Ze hebben later nog 1-1 gemaakt, maar niet meer gewonnen :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 27-10-2009

Bakke Wrote:We zijn allemaal inhalige Nederlanders, toch? Dat wordt profiteren, volgende week dinsdag Wink.

Gratis pizza bestellen
Thuisbezorgd.NL viert negenjarig bestaan


Quote:Ter gelegenheid van de negende verjaardag van Thuisbezorgd.NL deelt het
bedrijf op dinsdag 27 oktober gratis eten
uit. Het is mogelijk om gratis pizza, shoarma, chinees of sushi te
bestellen bij zo'n 2000 bezorgrestaurants in heel Nederland.

Directeur-eigenaar Groen : 'We beseffen bij Thuisbezorgd.NL erg goed dat
we onze groei te danken hebben gehad aan zowel onze klanten
als onze restaurants. We doen graag eens iets terug. Met name de
restaurants hebben zeer te lijden onder de economische crisis. Zij
kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken.' Thuisbezorgd.NL zet de
site op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 open. De bestellingen
hoeven gedurende deze tijd niet te worden afgerekend. Het bedrijf
verwacht voor ongeveer 75.000 euro aan gratis eten uit te delen.
Dat zou neerkomen op 600 bestellingen per minuut.

Groen: 'De enige limiet die er is, is een beperking van EUR 15,- per
adres. We doen dit om het allemaal wel een beetje eerlijk te houden, straks
eten er hele studentenhuizen van de actie.'

De actie is alleen geldig op de website. Bestellingen via de iPhone
applicatie en bestellen-via-de-TV dienen gewoon te worden afgerekend.
Meer details volgen in de loop van de week.

Thuisbezorgd.NL begon in het jaar 2000 met een startkapitaal van 100
gulden en drie bezorgrestaurants. Tegenwoordig verwerkt het bedrijf
maandelijks voor miljoenen Euro's aan bestellingen. Thuisbezorgd.NL is
met 90% marktaandeel veruit de grootste eten-bestelsite van Nederland.
Het is onderdeel van de in Enschede gevestigde bezorggigant Takeaway.com.

http://www.thuisbezorgd.nl



Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:laat ik nou net 3 x per week ongeveer daar bestellen :Big Grin
dat wordt een lekkere thaise maaltijd

Die je wel gaat betalen, oliebol! :lol:



Actie ThuisBezorgd.nl (6000 gratis pizza’s) blijkt echtGratis online eten bestellen via ThuisBezorgd.nl

Het is nu zeker dat de actie van ThuisBezorgd om 6000 gratis pizza’s uit te delen op de werkelijkheid berust. Gisteren al brachten wij exclusief het nieuws nadat oprichter Jitse Groen ons een email stuurde over de actie. De campagne is al maanden geleden bedacht en niet ontwikkeld naar aanleiding van de commotie rondom Just Eat. Die commotie kwam in feite slecht uit.


De afgelopen week was concurrent Just Eat in het nieuws doordat studenten de site hadden gehacked. Ook daar was dus sprake van gratis pizza bestellen via internet.
ThuisBezorgd.nl gaat negen minuten lang gratis pizza, shoarma, sushi en andere maaltijden uitdelen aanstaande dinsdag. Dan bestaat het bedrijf negen jaar. Inmiddels brengen ook NOS en het FD het nieuws, alhoewel het FD een fout maakt door te stellen dat de actie vanavond plaatsvindt.
Ooit begon ThuisBezorgd.nl met het leveren van witgoed zoals koelkasten, maar na enkele jaren bleek dat vooral het bestellen van eten via internet sterk groeide. Sindsdien ligt de focus op het online bestellen van eten.
Volgens het bedrijf zijn de servers klaar voor de actie, ook al verwacht de site enkele tienduizenden mensen per minuut op de site te ontvangen.
Hyped.nl via: Twitter - RSS - Nieuwsbrief


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/">http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/</a><!-- m -->
:eten: :eten:
Holland... Holland...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 27-10-2009

Idea Nou snap ik 'm, de knikker viel niet bij ome Gitter!!!

Thais eten valt niet onder de actie, ome Gitter, vandaar mijn opmerking! :lol: :lol: Betalen dus, driedubbele oliebol!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 27-10-2009

:lol:

de knikker viel inderdaad niet

Quote:Het is mogelijk om gratis pizza, shoarma, chinees of sushi te
bestellen bij zo'n 2000 bezorgrestaurants in heel Nederland.
Volgens dit bericht mocht er wel wat meer, echter zoals verwacht lag de site plat en tot ongeveer 20:00. werd laat eten dus vandaag :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 28-10-2009

Nog mensen geluk gehad?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kooltje - 28-10-2009

Het sterrenensemble van Real Madrid heeft dinsdagavond een beschamende nederlaag geleden in de Copa del Rey (Spaanse Beker). De Koninklijke ging zeer pijnlijk met 4-0 onderuit bij Alcorcon, uitkomend in de derde divisie.
Het in vergelijking met Real Madrid 'nietige' Alcorcon liep via Borja Perez, Ernesto Gomez (voormalig jeugdspeler Real Madrid, red.) en een eigen doelpunt van Arbeloa uit naar de onmogelijk geachte zege.

Ondanks de forse nederlaag is Real Madrid nog niet uitgeschakeld in de Copa del Rey. Op 11 november wacht nog de return in het eigen Bernabéu.

oa Vaart, Royston, Raul, Benzema en Guti in de basis...Ruud nog ingevallen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 28-10-2009

:eeeek: :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 28-10-2009

Spuugverbod voor voetballers door griep

LONDEN - Spugen op het veld verhoogt de kans op Mexicaanse griep. Daarvoor waarschuwt de Health Protection Agency (HPA).
© ANPIn Engeland is al bij verschillende spelers in de Premier League de Mexicaanse griep vastgesteld. Volgens de HPA, een Britse gezondheidsdienst, verhoogt spugen op het veld het risico van infectie-overdracht.

De Engelse ploegen hebben inmiddels de nodige voorzorgsmaatregelen genomen om besmetting te voorkomen.

Voorlopig is het verboden in de richting van een medespeler, tegenstander of scheidsrechter te spugen. Ook adviseert de HPA de voetballers zich te houden aan alle richtlijnen om de verspreiding van het virus tegen te gaan.

:-k Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 30-10-2009

Undecided

Quote:Unilever aangeklaagd na ontbreken Axe-effect NEW DELHI - Een 26-jarige man heeft Unilever aangeklaagd omdat hij na zeven jaar Axe-gebruik nog steeds geen vriendin heeft.

De Indiase Vaibhav Bedi eist omgerekend 30.000 euro van de multinational. De man zou depressief zijn geraakt en psychische schade hebben opgelopen door het feit dat hij ondanks het gebruik van Axe-producten (in India onder de merknaam Lynx gelanceerd) nog altijd geen partner heeft.

De rechter in New Delhi heeft de zaak aangehouden omdat er eerst een forensisch onderzoek moet plaatsvinden naar de gelzeep, shampoos, deo's en haargel van het merk.

Het merk Axe is wereldberoemd dankzij de reclamespotjes van hordes vrouwen die mannen bestormen die Axe-deo hebben opgespoten. Bedi: "Ik voel me dan ook besodemieterd. In de advertenties wordt namelijk gezegd dat alle vrouwen vallen voor mannen die Axe gebruiken. En ik gebruik het nu al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin".

Unilever wilde geen commentaar geven.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 30-10-2009

Baas controleert verbruik wc-papier

NIJVERDAL - Een Twentse kapper, die zijn vrouwelijk personeel bespiedde met een verborgen camera op het toilet, verklaarde tijdens de rechtszitting dat hij dat deed om het verbruik van het toiletpapier in de gaten te houden.

Volgens de kapper Patrick B. was de wc de afgelopen tijd meermalen verstopt geraakt. Door een cameraatje op te hangen, zei hij uit te willen vogelen wie dat op haar geweten had.

Intussen hebben zes personeelsleden een klacht ingediend tegen de man. (AH)

Undecided