The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ook nonsense. Of je moet vinden dat Pieters al 1,5 jaar in vorm is en elke week meer in vorm komt. Die jongen ontwikkelt zich vanaf het begin prima en zal alleen maar beter worden, daar ben ik van overtuigd. Net als Stef Nijland bijvoorbeeld. Nu zal net als eerder bij Marcellis en Pieters iedereen me uitlachen omdat ik beweer dat hij een vaste waarde gaat worden bij PSV volgend seizoen, als hij er volgend jaar staat "is ie toevallig ff in vorm".

Is dat dezelfde Stef Nijland als waar je het hier over hebt?
Peter Wrote:De grote miskoop van afgelopen zomer was Stef Nijland voor 4 miljoen. Dead

Yup. 1e jaar veel te veel blessé en veel te weinig gebracht als hij eens fit was (geen ritme). Nu echter wekelijks erg goed en beslissend bij Jong PSV.. die klopt echt op de deur. Geweldige techniek. Mag alleen nog wel wat aan fysieke kracht winnen. Hoop persoonlijk dat hij een half jaartje wordt verhuurd aan een degradatiekandidaat, ben er van overtuigd dat hij het daar prima zou doen en sterker terug zal keren bij PSV.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 12-11-2009

Quote:Davids lonkt naar de zaal
Uitgegeven: 12 november 2009 10:58
Laatst gewijzigd: 12 november 2009 11:09

AMSTERDAM - Edgar Davids gaat mogelijk spelen voor zaalvoetbalclub FC Marlène uit Heerhugowaard.

De 36-jarige oud-international traint al mee. "Het is ook een kwestie van motivatie", aldus trainer Kenneth Goudmijn woensdag tegen RTV Noord-Holland.

"Maar als Edgar aangeeft het te willen, dan is de kans heel groot dat ik hem opstel." Davids zit sinds zijn vertrek bij Ajax in de zomer van 2008 zonder club. Een overgang naar Leicester City en Vitesse ketste onlangs af. Marlène werd in 2004, 2006 en 2009 kampioen van Nederland.

Was er niet nog een andere oud-international die in de zaal speelde en in het nederlands zaalvoetbalteam?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 12-11-2009

Lindenbergh?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-11-2009

john de bever?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

Lamme Lennie Wrote:Lindenbergh?

AGOVV is toch geen zaalvoetbalteam? :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 12-11-2009

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Lindenbergh?

AGOVV is toch geen zaalvoetbalteam? :razz:

zvv Veerhuys/Desko wel


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 12-11-2009

oud-international?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 12-11-2009

Berend Botje Wrote:oud-international?

Hij heeft bij de selectie gezeten, maar dat maakt hem idd geen international.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 13-11-2009

Vanavond een ingelaste supporters avond gehad, altijd leuk al dat genuil bij elkaar!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-11-2009

harry_bierdop Wrote:genuil

:Big Grin

Quote:Terror-Jaap was acteur en is al zijn geld kwijt

HILVERSUM - Jaap Amesz, alias Terror-Jaap de zware winnaar van De Gouden Kooi, was een acteur. Dit bekende hij in de uitzending van Jensen.

In de Gouden Kooi treiterde hij andere kandidaten weg en deed alles om om als winaar uit de bus te komen. Het leverde hem een geldprijs op van 1,3 miljoen euro op. Maar daarvan heeft hij niet lang kunnen genieten omdat hij zijn kapitaal had ondergebracht bij de DSB.

Bij Jensen op de bank bood Jaap zijn excuses aan voor zijn wangedrag: "Ik kan niet zeggen dat ik er trots op ben, maar ik deed al die rare dingen omdat ik wilde winnen. Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik gekwetst heb."

"Ik heb dingen gedaan die moreel gezien niet door de beugel konden en dat was geheel mijn eigen keuze. Mijn alterego Terror Jaap heeft mensen het leven zuur gemaakt, want ik was een acteur in De Gouden Kooi." (AK)

13/11/09 10u47

voor hem hoop ik dat schuldeisers hun geld niet terugkrijgen.... Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker! - 13-11-2009

Jensen :-&


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Moker! - 14-11-2009

KNVB doet niets met protest van Ajax over griepprik

AMSTERDAM - Ajax heeft bij de KNVB geprotesteerd tegen de competitievervalsing, die kan ontstaan nu bij enkele eredivisieclubs tegen de richtlijnen van de overheid in toch een inenting is gegeven tegen de Mexicaanse griep. In een brief aan de voetbalbond reppen de Amsterdammers van "oneerlijke ongelijkheid", die invloed kan hebben op het competitieverloop. Ajax beschouwt het als onrechtvaardig dat clubs die zich wel aan de regels van de overheid hebben gehouden, straks in het nadeel zijn als ze één of meerdere spelers moeten missen door de Mexicaanse griep, terwijl de tegenstander door overtreding van de richtlijnen over een compleet fitte selectie beschikt.

KNVB-directeur Henk Kesler Foto: ANP De inentingen van de selecties van AZ, PSV, NAC Breda en Vitesse heeft een storm aan kritiek veroorzaakt, omdat de vaccins niet zijn bedoeld voor profvoetballers, maar voor risicogroepen als ouderen, kinderen en mensen met een ziekte. De KNVB ziet echter geen rol voor zichzelf weggelegd in deze kwestie, aldus directeur betaald voetbal Henk Kesler. "Dit is de verantwoordelijkheid van de clubartsen, die zijn afgeweken van de regel om alleen risicogroepen te vaccineren. Het lijkt me niet de rol van de KNVB om hier consequenties aan te verbinden." Kesler vindt niet dat er sprake is van ontoelaatbare competitievervalsing. "De omstandigheden zijn nooit helemaal gelijk. Bij de gewone seizoensgriep zijn er ook wel eens enkele spelers niet beschikbaar. Niet altijd is het even eerlijk in het leven."

Ajax-directeur Rik van den Boog oppert in het schrijven aan de KNVB twee mogelijke oplossingen om de ongelijkheid weg te nemen. Het alsnog vaccineren van de selecties van de overige eredivisieclubs dan wel het instellen van een regel, dat een wedstrijd wordt uitgesteld wanneer één of meerdere spelers bij een niet-gevaccineerde club door de Mexicaanse griep niet kunnen spelen.

Kesler: "Afgelopen week hebben we bij het ministerie van VWS geïnformeerd naar de mogelijkheid om vaccins te krijgen voor de spelers van Oranje, Jong Oranje en de overige eredivisieclubs. We hebben te horen gekregen dat dit niet mogelijk was, omdat die vaccins allemaal nodig zijn voor de risicogroepen en wij volgen deze richtlijn. Verder hebben we al jaren een griepprotocol, waardoor wedstrijden kunnen worden uitgesteld wanneer zes of zeven spelers van een club zijn geveld door de griep. Ik zie geen reden om dit aan te passen in verband met de Mexicaanse griep."

Wat maken ze zichzelf tovch weer belachelijk in amsterdam... Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 14-11-2009

Ik vind het ook een beetje belachelijk om over te zeiken.
Aan de andere kant hebben ze wel een punt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 14-11-2009

Welke club dit ook gemeld zou hebben ik had ze groot gelijk gegeven, dit is gewoon competitievervalsing. Los daarvan is het natuurlijk ook helemaal verkeerd omdat die vaccins niet voor profvoetballers zijn.
Ik zeg: of allemaal vaccineren of een wedstrijd mogen uitstellen als een van je spelers aantoobaar Mexicaanse griep heeft.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 14-11-2009

piep piep wederom Calimero


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 14-11-2009

harry_bierdop Wrote:piep piep wederom Calimero

Leg ik het je nog een keer uit kneus:

Calimero staat bekend om zijn beteuterde uitspraak: "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk, o nee".
Wanneer een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen, dan wordt dit wel het Calimero-effect of een Calimerocomplex genoemd.

Wij zijn nou eenmaal de grootste, piepen is dus wel mogelijk maar calimero zullen we nooit zijn.
"Jullie" zijn de calimero's met het eeuwige gezeur over het feit dat de top 3 ( de niet cailimero's) bevooroordeeld worden.

Is het je duidelijk?

Mooi!

Fijn weekend verder, geniet er van want een keer een weekend niet verliezen zal niet vaak meer gebeuren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 15-11-2009

hahahaha


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - centre court - 15-11-2009

Wat een dwaas die Bumme.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-11-2009

Bumme Wrote:Welke club dit ook gemeld zou hebben ik had ze groot gelijk gegeven, dit is gewoon competitievervalsing. Los daarvan is het natuurlijk ook helemaal verkeerd omdat die vaccins niet voor profvoetballers zijn.
Ik zeg: of allemaal vaccineren of een wedstrijd mogen uitstellen als een van je spelers aantoobaar Mexicaanse griep heeft.

Etisch misschien niet 100% fair van PSV, AZ en NAC maar je moet ook niet overdrijven (er zijn 34 miljoen vaccins!) of nu al van competitievervalsing spreken. Is er al een pot gespeeld waarbij de tegenstanders griep hadden en de spelers van PSV, AZ of NAC niet?

Wil je bij gewone griep ook steeds gaan uitstellen dan?

Ik vind dat Harry wel een punt heeft. Eerst het speelschema, toen de scheidsrechter en nu heeft de mexicaanse griep het weer gedaan. Blijkbaar zoekt men nu het realisme al wel tot het speelveld is doorgedrongen toch nog steeds de fout bij iedereen behalve zichzelf als er niet gepresteerd wordt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 15-11-2009

Peter Wrote:(er zijn 34 miljoen vaccins!)

Stap jij ook de kroeg in en vraag je aan de barkeeper: "Doe mij even een meter bier gratis, je hebt hier toch wel meer dan 500 liter liggen!"

Of we nu 34 vaccins hebben, 340.000 vaccins of 34 miljoen vaccins hebben: Die zijn er voor de risico-groepen....en niet alleen voor dit jaar, maar ook voor de komende jaren!

Inderdaad, niet netjes van die clubs. Competitievervalsing? Neuh. Straf? Neuh.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-11-2009

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:(er zijn 34 miljoen vaccins!)

Stap jij ook de kroeg in en vraag je aan de barkeeper: "Doe mij even een meter bier gratis, je hebt hier toch wel meer dan 500 liter liggen!"

Of we nu 34 vaccins hebben, 340.000 vaccins of 34 miljoen vaccins hebben: Die zijn er voor de risico-groepen....en niet alleen voor dit jaar, maar ook voor de komende jaren!

Inderdaad, niet netjes van die clubs. Competitievervalsing? Neuh. Straf? Neuh.

een beter voorbeeld is:

er staan 20 uitgedroogde mensen aan de toog, komt petertje aan: doe mij maar eerst een glaasje water, want ik moet zo voetballen tegen helmond sport f3.

het probleem is: er komen 34 mio vaccins, maar die zijn er nog niet. er is nu nog maar genoeg voor de risicogroepen. je krijgt volgens mij 2 inentingen omdat er nog niet genoeg vaccin gereed was om meteen de juiste hoeveelheid te geven, dus eerst iedereen een beetje. volgende week komt het volgende deel, daarna pas kunnen de normale mensen aanspraak maken op een vaccin.

als je nu gaat zitten inenten zonder gezondsheidsreden ben je gewoon een ongelooflijk asociale mongool.

het gelul over competitievervalsing is daarentegen ook om te huilen. maar dat zullen de meeste ajakkessieden wel weer niet toe durven geven. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 15-11-2009

Ajax moet niet mekkeren en blaten; als het zo ver is dat er een stelletje ajaksers ziek wordt kunnen ze toch wel op hun knvb-vriendjes terugvallen:
KNVB reglement wedstrijden betaald voetbal artikel 16 punt 6:
6. Een vastgestelde wedstrijd kan door het bestuur betaald voetbal worden uitgesteld indien:
a. aan de belanghebbenden daarvan ten minste twaalf uur tevoren kennis is gegeven;
b. het bestuur betaald voetbal ten minste tweeënzeventig uur voor de aanvangstijd van de vastgestelde wedstrijd een met redenen omkleed verzoek tot uitstel heeft ontvangen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 16-11-2009

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:(er zijn 34 miljoen vaccins!)

Stap jij ook de kroeg in en vraag je aan de barkeeper: "Doe mij even een meter bier gratis, je hebt hier toch wel meer dan 500 liter liggen!"

Of we nu 34 vaccins hebben, 340.000 vaccins of 34 miljoen vaccins hebben: Die zijn er voor de risico-groepen....en niet alleen voor dit jaar, maar ook voor de komende jaren!

Inderdaad, niet netjes van die clubs. Competitievervalsing? Neuh. Straf? Neuh.

een beter voorbeeld is:

er staan 20 uitgedroogde mensen aan de toog, komt petertje aan: doe mij maar eerst een glaasje water, want ik moet zo voetballen tegen helmond sport f3.

het probleem is: er komen 34 mio vaccins, maar die zijn er nog niet. er is nu nog maar genoeg voor de risicogroepen. je krijgt volgens mij 2 inentingen omdat er nog niet genoeg vaccin gereed was om meteen de juiste hoeveelheid te geven, dus eerst iedereen een beetje. volgende week komt het volgende deel, daarna pas kunnen de normale mensen aanspraak maken op een vaccin.

als je nu gaat zitten inenten zonder gezondsheidsreden ben je gewoon een ongelooflijk asociale mongool.

het gelul over competitievervalsing is daarentegen ook om te huilen. maar dat zullen de meeste ajakkessieden wel weer niet toe durven geven. :roll:

Jij doet net of er precies op 1 vaccin nauwkeurig genoeg is voor de risicogroepen, das onzin en daarmee is ongelooflijk asociale mongool net zo overdreven als de reaktie van Bumme. Zelfs als alle mensen met speciale deskundigheid die daardoor niet gemist kunnen worden (zonder dat dat een terugval in de prestaties van het bedrijf veroorzaakt) inenten is er niks aan de hand. Tis etisch niet 100% fair, maar ook niet ongelooflijk asociaal. Evenmin zijn de spelers van AZ, PSV en NAC allemaal mongool geloof ik.

Bovendien is die hele mexicaanse griep een verschrikkelijke hype. Heel NL roept bij een griepje meteen dat hij de mexicaanse heeft gehad terwijl dat nauwelijk te constateren is. En dan schijnt de mexicaanse griep in verhouding nog minder dodelijk te zijn dan 'gewone' griep ook. Gelukkig zijn er ook nuchtere mensen genoeg, ook in de risicogroepen, die heel die spuit niet gaan halen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 16-11-2009

Peter Wrote:Jij doet net of er precies op 1 vaccin nauwkeurig genoeg is voor de risicogroepen, das onzin en daarmee is ongelooflijk asociale mongool net zo overdreven als de reaktie van Bumme. Zelfs als alle mensen met speciale deskundigheid die daardoor niet gemist kunnen worden (zonder dat dat een terugval in de prestaties van het bedrijf veroorzaakt) inenten is er niks aan de hand. Tis etisch niet 100% fair, maar ook niet ongelooflijk asociaal. Evenmin zijn de spelers van AZ, PSV en NAC allemaal mongool geloof ik.

de eerste serie was genoeg voor de risicogroepen. normaal gesproken haalt 85% van die groep een vaccin, en daar was de hoeveelheid op gebaseerd. als nog minder mensen het halen dan kan je bij de rest gaan enten, maar dan moet dat wel eerst duidelijk worden. zolang dat niet duidelijk is, is het idd ongelooflijk asociaal.

als je een beetje kunt lezen dan zie je ook dat ik niet de spelers van psvee mongool noem, hoewel ze daar veel van weg hebben. ik zeg dat als je gaat zitten inenten je een asociale mongool bent. het gaat dus over de artsen.

het is weer hilarisch dat je dit gedrag tracht recht te lullen omdat jouw clubje een norm overtreden heeft. net zoals ajakkessieden die nooit eens kritisch kunnen zijn over het gedrag van hun spelers.

Quote:Bovendien is die hele mexicaanse griep een verschrikkelijke hype. Heel NL roept bij een griepje meteen dat hij de mexicaanse heeft gehad terwijl dat nauwelijk te constateren is. En dan schijnt de mexicaanse griep in verhouding nog minder dodelijk te zijn dan 'gewone' griep ook. Gelukkig zijn er ook nuchtere mensen genoeg, ook in de risicogroepen, die heel die spuit niet gaan halen.

hype of geen hype, de gezondsheidraad beslist en niet de dokter van psvee. het is ongelooflijk dom en overigens ook asociaal om die spuit niet te gaan halen als je opgeroepen wordt, en dat geldt mn voor verplegend personeel die werkelijk alles bij elkaar verzinnen om maar niet geprikt te hoeven worden. ronduit schandalig. maar ik zal het je verder maar niet uitleggen, want je begrijpt er geen hol van in je blinde drang om alles wat psvee doet recht te lullen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 16-11-2009

Het gaat er mij helemaal niet om dat het PSV betreft.
Ik vind het best te rechtvaardigen als bedrijven hun mensen met specifieke, onmisbare kwaliteiten preventief inenten. Als PSV ervoor kiest het hele personeelsbestand in te enten van de websitebeheerder tot de secretaresse, dan vind ik dat ongelooflijk asociaal en belachelijk.
De naam PSV kun je daarbij ook vervangen voor Rabobank, Shell, Ajax of net welk miljoenenbedrijf je wilt.


Dat het belachelijk is dat geld tegenwoordig zo belangrijk is in de voetballerij dat een griepje in je selectie je vele miljoenen kan kosten vind ik wel, maar dat is nu eenmaal zo en een hele andere discussie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 16-11-2009

Had zo graag gehad dat het de Ajax-selectie was geweest die zich als enige had laten inenten, het Internet was dan te klein geweest voor jullie boze en verontwaardigde reacties.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 16-11-2009

Bumme Wrote:Had zo graag gehad dat het de Ajax-selectie was geweest die zich als enige had laten inenten, het Internet was dan te klein geweest voor jullie boze en verontwaardigde reacties.

Bull-shit. Ook Ajax doet er verstandig aan gewoon de UEFA-richtlijn te volgen. Nu negeren ze die eigenwijs als ze zijn en zal het internet te klein zijn als Suarez griep oploopt. Zou me niks verbazen als ooit nog uitkomt dat Suarez stiekem toch een prikje heeft gehad. :8:
Zolang ze maar niet de hele loonlijst gaan inenten, das belachelijk.

Dembélé ziek na griepprik
16 november '09 10:04

Moussa Dembélé moest de oefeninterland tegen Hongarije van afgelopen zaterdag aan zich voorbij laten gaan omdat hij kampte met griepverschijnselen. De Belg is ziek geworden nadat hij zich bij AZ, evenals zijn teamgenoten, heeft laten vaccineren tegen de Mexicaanse griep. De Belgische voetbalbond besluit maandag of Dembélé dinsdag tegen Qatar in actie kan komen.
In Nederland hebben ook PSV, Vitesse en NAC Breda zich al laten inenten. Dat kwam de clubs op de nodige kritiek te staan, omdat dit niet strookte met het advies van het Ministerie van Volksgezondheid. Profvoetballers zouden niet tot de risicogroep behoren. Ajax stuurde daarop een brief naar de KNVB waarin het zijn beklag deed. De club spreekt van competitievervalsing, omdat tegenstanders door overtreding van de richtlijnen wel eens voordeel zouden kunnen halen in wedstrijden.

De Europese voetbalbond UEFA raadde clubs onlangs aan hun spelers juist wel te laten vaccineren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 16-11-2009

Peter Wrote:
Bumme Wrote:Had zo graag gehad dat het de Ajax-selectie was geweest die zich als enige had laten inenten, het Internet was dan te klein geweest voor jullie boze en verontwaardigde reacties.

Bull-shit. Ook Ajax doet er verstandig aan gewoon de UEFA-richtlijn te volgen. Nu negeren ze dat en zal het internet te klein zijn als Suarez griep oploopt. :8:
Zolang ze maar niet de hele loonlijst gaan inenten, das belachelijk.

Dembélé ziek na griepprik
16 november '09 10:04

Moussa Dembélé moest de oefeninterland tegen Hongarije van afgelopen zaterdag aan zich voorbij laten gaan omdat hij kampte met griepverschijnselen. De Belg is ziek geworden nadat hij zich bij AZ, evenals zijn teamgenoten, heeft laten vaccineren tegen de Mexicaanse griep. De Belgische voetbalbond besluit maandag of Dembélé dinsdag tegen Qatar in actie kan komen.
In Nederland hebben ook PSV, Vitesse en NAC Breda zich al laten inenten. Dat kwam de clubs op de nodige kritiek te staan, omdat dit niet strookte met het advies van het Ministerie van Volksgezondheid. Profvoetballers zouden niet tot de risicogroep behoren. Ajax stuurde daarop een brief naar de KNVB waarin het zijn beklag deed. De club spreekt van competitievervalsing, omdat tegenstanders door overtreding van de richtlijnen wel eens voordeel zouden kunnen halen in wedstrijden.

De Europese voetbalbond UEFA raadde clubs onlangs aan hun spelers juist wel te laten vaccineren.

ja, en? ze kunnen zoveel adviseren het is gewoon ethisch laakbaar en asociaal om het te doen.


het belang van psvee snap ik wel, maar een arts mag hier gewoon nooit aan meedoen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 16-11-2009

Peter Wrote:Het gaat er mij helemaal niet om dat het PSV betreft.

gezien je bedroevende argumenten moet dit wel kolder zijn.

Quote:Ik vind het best te rechtvaardigen als bedrijven hun mensen met specifieke, onmisbare kwaliteiten preventief inenten.


dat is het gewoon niet, dat is geen kwestie meer van een mening. eerst de geselecteerde risicogroepen. dat bedrijven dat willen is tot daarentoe, dat artsen het doen is asociaal en laakbaar.

Quote:Als PSV ervoor kiest het hele personeelsbestand in te enten van de websitebeheerder tot de secretaresse, dan vind ik dat ongelooflijk asociaal en belachelijk.

alleen de selectie ook. er is geen enkel verschil.

Quote:De naam PSV kun je daarbij ook vervangen voor Rabobank, Shell, Ajax of net welk miljoenenbedrijf je wilt.

alleen als die bedrijven net zo asociaal zijn kun je die namen vervangen.

Quote:Dat het belachelijk is dat geld tegenwoordig zo belangrijk is in de voetballerij dat een griepje in je selectie je vele miljoenen kan kosten vind ik wel, maar dat is nu eenmaal zo en een hele andere discussie.

dat is helemaal niet van belang, je wacht gewoon totdat je aan de beurt bent.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 16-11-2009

Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de