The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 09-12-2009

Quote:Mijn bronnen zijn allemaal open bronnen!

Die wil ik dan wel eens zien voor ik zo'n artikel serieus kan nemen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-12-2009

Die bronnen zijn daarin verwerkt. Was trouwens een lezersreactie op een artikel.

Het betreffende VN-milieucommissie geeft hun bronnen/rapporten/cijfers niet openbaar, wat tegenstanders van deze theorie wél doen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 09-12-2009

Mukkus Wrote:Die bronnen zijn daarin verwerkt. Was trouwens een lezersreactie op een artikel.

Het betreffende VN-milieucommissie geeft hun bronnen/rapporten/cijfers niet openbaar, wat tegenstanders van deze theorie wél doen.

Ze noemen bronnen, maar ik zie geen links waar hetgeen de schrijver zegt geverifieerd kan worden. Ik kan ook wel roepen dat ik net van Jan de Jonge heb gehoord dat Heerenveen Cristiano Ronalo aantrekt in de winterstop.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 09-12-2009

Peter Wrote:Ik kan ook wel roepen dat ik net van Jan de Jonge heb gehoord dat Heerenveen Cristiano Ronalo aantrekt in de winterstop.

Als het een verdediger is, vind ik het prima! Heb ik geen bronnen voor nodig.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 09-12-2009

Keep on dreaming Ronald Undecided

Quote:U hoopt natuurlijk ooit nog terug te keren naar Spanje als trainer van die ene club?
"Iedereen kent mijn band met Barcelona. Als de kans komt, dan is dat dé club. In Spanje is er één club voor mij, dat is Barcelona."



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 09-12-2009

Lamme Lennie Wrote:Keep on dreaming Ronald Undecided

Quote:U hoopt natuurlijk ooit nog terug te keren naar Spanje als trainer van die ene club?
"Iedereen kent mijn band met Barcelona. Als de kans komt, dan is dat dé club. In Spanje is er één club voor mij, dat is Barcelona."

Koeman gaat natuurlijk lekker een half jaartje vakantie vieren met de miljoenen van zn ontslag en wordt dan gewoon de nieuwe trainer van FC Groningen. 1 + 1 = 2.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 11-12-2009

Schuld Feyenoord toegenomen van 21 naar 38 miljoen. :eeeek:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-12-2009

Het ongeloof op het gezicht van die keeper als de scheids hem rood geeft......ge-wel-dig!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/95031_doelman-probeert-tegenstander-door-midden-te-schoppen">http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/95031_d ... e-schoppen</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-12-2009

Peter Wrote:Schuld Feyenoord toegenomen van 21 naar 38 miljoen. :eeeek:

het ligt wel iets genuanceerder. jij deed toch iets met fiscaliteiten? dan moet je ook maar eens een cursusje boekhouden doen ergens.

wel een groot exploitatietekort over 2008-2009. dat was op zich al bekend vanwege het sportief miserabele seizoen. plan van aanpak heeft de goedkeuring van de knjb.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-12-2009

waf Wrote:het sportief miserabele seizoen.

De Kuip zit toch altijd vol? En die paar wedstrijden Europa League zal ook niet dat gat van 16 miljoen dekken.
De Belastingdienst en de te hoge lonen hadden hier het meeste invloed op. Beide waren inderdaad al bekend.

Ontslag van Verbeek werd ook aangehaald, maar volgens mij werd zowel zijn afkoopsom als de transfersom voor Been (beide 7,5ton?) voldaan door een sponsor.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-12-2009

Mukkus Wrote:
waf Wrote:het sportief miserabele seizoen.

De Kuip zit toch altijd vol? En die paar wedstrijden Europa League zal ook niet dat gat van 16 miljoen dekken.
De Belastingdienst en de te hoge lonen hadden hier het meeste invloed op. Beide waren inderdaad al bekend.

Ontslag van Verbeek werd ook aangehaald, maar volgens mij werd zowel zijn afkoopsom als de transfersom voor Been (beide 7,5ton?) voldaan door een sponsor.

nee, volgens mij niet. althans, het kan betaald worden door een sponsor, maar dat wil dan niet zeggen dat je dat niet terug hoeft te betalen.

de kuip zit niet altijd vol (zeker de dure plekken niet) en ook krijg je volgens mij geld afhankelijk van je stand op de ranglijst.

en daarbij komt dat een groot deel van het tekort ontstaat doordat je moet afschrijven op transfersommen (8 mio). die mag je zeer behoudend opnemen als activum, maar als er weer een contractjaar af is moet je dat beeld ook bijstellen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-12-2009

Hoe je het ook bekend, het is wel een stevige toename van de schuld, in een jaar van bezuinigingen.
Weinigen zagen dit aankomen. Ik neem morgen wel wat kleingeld mee....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

Mukkus Wrote:Hoe je het ook bekend, het is wel een stevige toename van de schuld, in een jaar van bezuinigingen.
Weinigen zagen dit aankomen. Ik neem morgen wel wat kleingeld mee....

ik beken helemaal niets. maar het is wel een toename van de schuld. belangrijker is de vraag hoe je er van af komt.

maar als er niet bezuinigd was, was de schuld nog meer opgelopen. de huidige directie kan er op zich niet veel aan doen dat er contracten zijn die je moet respecteren.

het salarishuis is te hoog. dat is bij ajakkes ook zo. gegokt en een beetje verloren.

morgen gewoon ff wat kleingeld en drie punten meenemen. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 12-12-2009

waf Wrote:morgen gewoon ff wat kleingeld en drie punten meenemen. :razz:

Zal ik doen!

(Ik bedoelde ipv bekend 'bekijkt', keine Ahnung waarom ik dit typte....)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - D'r an met de lippe - 12-12-2009

En wat vonden ze het in Rotterdam grappig toen Verbeek afgelopen zomer riep dat Heracles in sommige opzichten veel verder was dan Feyenoord.
Verbeek had gelijk. Het uitstekende en gezonde beleid bij Heracles getuigt natuurlijk van veel meer klasse dan de puinhoop bij Feyenoord...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 12-12-2009

Ik begin nou wel langzaam aan een beetje schijtziek te worden van die Theo Maasen.
Heb t altijd een leuk cabaretier gevonden, maar eerst dat makkelijke gedrag bij Patricia Paaij en nu dit op zijn Twitter over Jensen (laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van Jensen, maar dit is gewoon makkelijk)

Theo Maassen volledig door het lint van onze redactie
AMSTERDAM - Theo Maassen weet van geen ophouden. De cabaretier haalde eerder deze week flink uit naar Patricia Paay en nu heeft hij het voorzien op Robert Jensen.
heel nederland / correcte raportage professioneel en integer 0611257988
tistruth-investigation-service.nl
"Waarom mag die valse, egocentrische en onnederlands achterlijke Robert Jensen nog altijd zijn lauwe zaad via de tv vermorsen", twittert Maassen. "Ik heb nog nooit iemand gezien die aan zo'n overduidelijk minderwaardigheidscomplex lijdt en toch zijn eigen egoshow mag bestieren."

De cabaretier gaat nog even door: "Robert Jensen is het kapotschieten niet waard. Dat zou zonde zijn van de kogels. Iemand zou hem met een stuk hout met een flinke spijker erdoor de hele studio door moeten jagen. Als Robert Jensen uit de kast komt als de miezerige, onzekere relnicht die hij is, ja, dan biedt ik mijn excuses aan aan die Paay."

Jensen gaf eerder deze week zijn ongezouten mening over Maassen, naar aanleiding van diens uitlatingen over Patricia Paay.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 12-12-2009

gittermaster Wrote:Ik begin nou wel langzaam aan een beetje schijtziek te worden van die Theo Maasen.
Heb t altijd een leuk cabaretier gevonden, maar eerst dat makkelijke gedrag bij Patricia Paaij en nu dit op zijn Twitter over Jensen (laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van Jensen, maar dit is gewoon makkelijk)

Theo Maassen volledig door het lint van onze redactie
AMSTERDAM - Theo Maassen weet van geen ophouden. De cabaretier haalde eerder deze week flink uit naar Patricia Paay en nu heeft hij het voorzien op Robert Jensen.
heel nederland / correcte raportage professioneel en integer 0611257988
tistruth-investigation-service.nl
"Waarom mag die valse, egocentrische en onnederlands achterlijke Robert Jensen nog altijd zijn lauwe zaad via de tv vermorsen", twittert Maassen. "Ik heb nog nooit iemand gezien die aan zo'n overduidelijk minderwaardigheidscomplex lijdt en toch zijn eigen egoshow mag bestieren."

De cabaretier gaat nog even door: "Robert Jensen is het kapotschieten niet waard. Dat zou zonde zijn van de kogels. Iemand zou hem met een stuk hout met een flinke spijker erdoor de hele studio door moeten jagen. Als Robert Jensen uit de kast komt als de miezerige, onzekere relnicht die hij is, ja, dan biedt ik mijn excuses aan aan die Paay."

Jensen gaf eerder deze week zijn ongezouten mening over Maassen, naar aanleiding van diens uitlatingen over Patricia Paay.

"raportage", "biedt ik" :roll: :roll: een erg professionele redactie die dit stukje schreef


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 12-12-2009

Dit is uiteraard een reactie op de volslagen debiele reactie van Jenssen (onderstaand).

Theo heeft helemaal gelijk! Wie denk Jenssen dat ie is? Zijn hele show/carrière bestaat uit het over de rug van anderen (vaak nog "minderwaardigen" ook) lol trappen en mensen in de zeik nemen. Alles wat Jenssen doet is gebasseerd op wat Maassen bij DWDD deed; goedkoop en makkelijk scoren en vervolgens gaat ie juist dat veroordelen? Daarom gaat ie het maar opnemen voor 1 van de 4 gasten die nog wél in zijn show wil komen (wat genoeg zegt; soort zoekt soort).

----------
"Het is al jaren een persoonlijke regel om geen grappen te maken over mensen die eigenlijk in een gesticht zouden moeten zitten, daarom hoor je mij nooit over Theo Maassen", schrijft Jensen op zijn website Snafu.

"Is Theo grappig? Ik zou het niet weten...ik hou niet van dit soort artiesten...maar ja, een circus clown is ook grappig als iemand anders grappen voor hem schrijft en hij iedere dag hetzelfde kunstje opvoert op een of ander podium... Genoeg over deze man die net zo uit zijn ogen kijkt als Uday en Qusay Hussein...", gaat Jensen verder met het beledigen van Maassen.

Over Paay is Jensen meer te spreken. "Wat een topwijf weer vanavond. Ze staat er helemaal alleen voor....opeens weinig geld...en moet ze haar eigen broek ophouden door hem even uit te doen... Ze weet waarom ze het doet!!"

"En voor deze idioot om daar zo op in te hakken bij De wereld draait door en haar een ' zielige aandachtsjunk te noemen '...Fuck you!!!" besluit de talkshowhost.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

ik ben het met harry eens. jensen moet niet piepen als hij eens goed afgezeken wordt.

die grappen over paay waren iets te veel van het goede, vnl het necrofilie gedeelte, maar voor de rest vond ik het niet zo schokkend hoor...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

D'r an met de lippe Wrote:En wat vonden ze het in Rotterdam grappig toen Verbeek afgelopen zomer riep dat Heracles in sommige opzichten veel verder was dan Feyenoord.
Verbeek had gelijk. Het uitstekende en gezonde beleid bij Heracles getuigt natuurlijk van veel meer klasse dan de puinhoop bij Feyenoord...

hoe weet jij of we dat grappig vonden? we vonden het vooral een treurige opmerking van iemand die volkomen gefaald heeft bij een topclub, totaal geen zelfkritiek kent en nu bevestigt dat hij in de provincie thuishoort.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 12-12-2009

Ik vind ook niet dat Jensen moet piepen. Had dat stuk wat Harry postte niet eerder gelezen, echter dat ik moe wordt van Maasen staat buiten kijf.
Wat het PP incident betreft; schokkend was t niet, wel erg makkelijk en simpel scoren onder het mom van "Ik heb de ballen wel om het even te zeggen". Ik vond t ronduit beledigend. Schokkend niet inderdaad, maar wel beledigend.
En wat hij over Maasen schrijft, nu ik harry's stuk heb gelezen is gewoon een ordinaire jij-bak :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

gittermaster Wrote:Ik vind ook niet dat Jensen moet piepen. Had dat stuk wat Harry postte niet eerder gelezen, echter dat ik moe wordt van Maasen staat buiten kijf.
Wat het PP incident betreft; schokkend was t niet, wel erg makkelijk en simpel scoren onder het mom van "Ik heb de ballen wel om het even te zeggen". Ik vond t ronduit beledigend. Schokkend niet inderdaad, maar wel beledigend.
En wat hij over Maasen schrijft, nu ik harry's stuk heb gelezen is gewoon een ordinaire jij-bak :razz:

het was idd beledigend en dat was de bedoeling ook.

het is gewoon een aandachtszieke tante, en dat mag best eens gezegd worden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 12-12-2009

waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vind ook niet dat Jensen moet piepen. Had dat stuk wat Harry postte niet eerder gelezen, echter dat ik moe wordt van Maasen staat buiten kijf.
Wat het PP incident betreft; schokkend was t niet, wel erg makkelijk en simpel scoren onder het mom van "Ik heb de ballen wel om het even te zeggen". Ik vond t ronduit beledigend. Schokkend niet inderdaad, maar wel beledigend.
En wat hij over Maasen schrijft, nu ik harry's stuk heb gelezen is gewoon een ordinaire jij-bak :razz:

het was idd beledigend en dat was de bedoeling ook.

het is gewoon een aandachtszieke tante, en dat mag best eens gezegd worden.

Het was voornl. niet geestig, die vent (maassen) is alleen maar grappig als hij er eerst een jaar over mag nadenken en het mag oefenen (itt tot bijv. Teeuwen, de enige koning uit eihoven!). Ik vond Paay (die zelf direct aangaf dat ze gek is op aandacht, dus waarom het dan nogmaals 3 keer of zo benadrukken? Confused ) tot mijn grote verbazing (had haar nooit hoog zitten) top, ze stond gewoon boven het krampachtig pogen tot grappig zijn van maasmans (een kwartier over een grap nadenken en dan met de necrofilieinkopper komen, prihihaha) en maakte m volledig gek! =D>

Maar: jensen vind ik ook een emmer snot.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vind ook niet dat Jensen moet piepen. Had dat stuk wat Harry postte niet eerder gelezen, echter dat ik moe wordt van Maasen staat buiten kijf.
Wat het PP incident betreft; schokkend was t niet, wel erg makkelijk en simpel scoren onder het mom van "Ik heb de ballen wel om het even te zeggen". Ik vond t ronduit beledigend. Schokkend niet inderdaad, maar wel beledigend.
En wat hij over Maasen schrijft, nu ik harry's stuk heb gelezen is gewoon een ordinaire jij-bak :razz:

het was idd beledigend en dat was de bedoeling ook.

het is gewoon een aandachtszieke tante, en dat mag best eens gezegd worden.

Het was voornl. niet geestig, die vent (maassen) is alleen maar grappig als hij er eerst een jaar over mag nadenken en het mag oefenen (itt tot bijv. Teeuwen, de enige koning uit eihoven!). Ik vond Paay (die zelf direct aangaf dat ze gek is op aandacht, dus waarom het dan nogmaals 3 keer of zo benadrukken? Confused ) tot mijn grote verbazing (had haar nooit hoog zitten) top, ze stond gewoon boven het krampachtig pogen tot grappig zijn van maasmans (een kwartier over een grap nadenken en dan met de necrofilieinkopper komen, prihihaha) en maakte m volledig gek! =D>

Maar: jensen vind ik ook een emmer snot.

paay deed idd wat ze moest doen. prima gecounterd. en ik vond het ook niet geestig wat maassen deed, maar een beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad.

voor de rest vind ik maassen wel ontzettend geestig trouwens.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 12-12-2009

waf Wrote:voor de rest vind ik maassen wel ontzettend geestig trouwens.

Als je met de rest bedoelt z'n shows: I agree.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 12-12-2009

ik vond dat ook, maar zijn laatste show vond ik al een beetje herhaling van eerder repetoire.
"Neuk het systeem was fantastisch".
Ook vind ik hem als acteur erg tegenvallen en wordt ik wat moe van zijn "mening" die ik in t begin nog interessant vond


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:voor de rest vind ik maassen wel ontzettend geestig trouwens.

Als je met de rest bedoelt z'n shows: I agree.

ook zijn optreden in 24 uur met wilfried de jong heb ik tranen met tuiten gelachen, en vorige week bij dit was het nieuws vormde hij een prima combinatie met raoul heertje.

vind ik trouwens een supergeestig programma.

ook het begin van paay vond ik nog leuk. maar de eerste vraag is: waarom? waarom?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-12-2009

gittermaster Wrote:ik vond dat ook, maar zijn laatste show vond ik al een beetje herhaling van eerder repetoire.
"Neuk het systeem was fantastisch".
Ook vind ik hem als acteur erg tegenvallen en wordt ik wat moe van zijn "mening" die ik in t begin nog interessant vond

elke cabaretier alleen heeft een houdbaarheidsdatum.

alleen waardenberg en de jong en de vliegende panters vond ik telkens weer vernieuwend en zijn mijn all time favourites. en ik vind het enorm kut dat zij niet meer optreden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 12-12-2009

'AZ leeft alleen nog door een lening van dertien miljoen'
12/12/2009 17:47

DSB Sport, onderdeel van de omgevallen DSB-bank, verstrekte AZ op 21 oktober nog een broodnodige lening van 12,9 miljoen euro. Dus nádat de bank failliet was gegaan.

Dat schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag aan de hand van het rapport dat in opdracht van de curatoren van de DSB is gemaakt. De lening is noodzakelijk omdat de Alkmaarders aan het einde van het jaar sowieso een tekort zullen hebben van vijf miljoen, en als het tegenzit zelfs negen miljoen.

Er bestaan namelijk kwesties waarvan de afloop nog onzeker is, maar die de balanspositie nadelig kunnen beïnvloeden. Belastingtechnische geschillen met onder anderen de oud-spelers Abdelkarim El Hadrioui en Oscar Moens vormen een risicopost. Ook de nog te voeren onderhandelingen met de fiscus over omzet-
belasting met betrekking tot sponsorgelden kunnen de club raken.

Op transfervlak zal AZ eveneens met tegenvallers kunnen worden geconfronteerd. De opbrengsten uit de overgang van Demy de Zeeuw naar Ajax kunnen lager uitvallen omdat deze afhankelijk zijn van het aantal duels dat hij in Amsterdam speelt.

De eventuele ontslagvergoeding van de onlangs ontslagen coach Ronald Koeman is net als de beloning voor zijn opvolger Dick Advocaat niet in het curatorenrapport opgenomen, maar beide vormen een risico. Tenslotte zijn de mogelijk tegenvallende televisiegelden uit de Champions League een punt van zorg voor AZ.


:o Dit geld kan de curator toch zo opvorderen, lijkt me? "niet beschikkingsbevoegd betaald", toch?

EDIT: althans: als DSB sport toen zelf nog niet failliet was, paulia-neus :^o :wink: ?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 12-12-2009

Gogogogogogogogogogo Alles moet kapot in Alkmaar ole ole!