The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 03-02-2010

Om nog even tereug te komen op de vinger van Suarez:
- Hij provoceert het publiek in de meest beladen wedstrijd van Nederland. Een wedstrijd die vanwege de historie zonder uitpubliek gespeeld wordt. Dit soort acties maakt de haat tussen beide clubs alleen maar groter. Terwijl de mogelijkheid bestaat dat beide clubs elkaar over een aantal maanden kunnen treffen in een bekerfinale in de Kuip in Rotterdam, waarbij wordt overwogen om Ajax-supporters weer heen te laten gaan. Er wordt een vooronderzoek gestart en hij krijgt 1 wedstrijd voorwaardelijk.

Wat is dan het verschil met het geval van Grindheim, die balend na een slechte prestatie de frustratie in een camera gooit: "Fuck off with that camera!". Grindheim krijgt 1 wedstrijd onvoorwaardelijk.....

Beetje kromme wereld. Grindheim kan de volgende keer beter met zijn leuter voor het uitpubliek gaan staan zwaaien, dan woorden als 'fuck' in de camera roepen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 03-02-2010

De Jong Nederlands bestbetaalde voetballer
Uitgegeven: 1 februari 2010 13:55
Laatst gewijzigd: 1 februari 2010 15:04
AMSTERDAM - Nigel de Jong is Nederlands bestbetaalde voetballer van 2009. De middenvelder van Manchester City kreeg afgelopen jaar 8,1 miljoen euro bijgeschreven. Hij blijft daarmee collega's als Ruud van Nistelrooij, Arjen Robben en Edwin van der Sar voor.
© ANP

Ondanks dat de oud-Ajacied er door zijn overstap van Hamburger SV naar Engeland flink op vooruitging (in Duitsland kreeg hij 2,9 miljoen euro), is hij niet de vaderlandse sporter met het hoogste salaris.

In de 'Inkomens Top 100' van Sportweek moet hij wel honkballer Andruw Jones voor zich dulden. De speler van de Chicago White Sox streek liefst 10,1 miljoen euro op.

Of hij tevreden is met zijn loon is de vraag aangezien hij een jaar eerder nog zeventien miljoen euro op zijn bankrekening mocht bijschrijven.

Ondanks de koppositie van de honkballer zijn het de voetballers die de lijst domineren. Van de honderd gelukkigen beoefenen er slechts zeventien een andere sport. Opvallend is dat er daar vier van actief zijn in de paardensport.

Kramer

Sven Kramer maakte een behoorlijke sprong op de ranglijst. De schaatser moest het in 2008 nog doen met de 54e plaats. Een jaar later is zijn salaris van 1.125.000 euro goed genoeg voor de 43e positie.

Collega Ireen Wüst sluit de lijst op de honderdste plaats af met een jaarlijks inkomen van 430.000 euro.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 03-02-2010

Mukkus Wrote:Om nog even tereug te komen op de vinger van Suarez:
- Hij provoceert het publiek in de meest beladen wedstrijd van Nederland. Een wedstrijd die vanwege de historie zonder uitpubliek gespeeld wordt. Dit soort acties maakt de haat tussen beide clubs alleen maar groter. Terwijl de mogelijkheid bestaat dat beide clubs elkaar over een aantal maanden kunnen treffen in een bekerfinale in de Kuip in Rotterdam, waarbij wordt overwogen om Ajax-supporters weer heen te laten gaan. Er wordt een vooronderzoek gestart en hij krijgt 1 wedstrijd voorwaardelijk.

Wat is dan het verschil met het geval van Grindheim, die balend na een slechte prestatie de frustratie in een camera gooit: "Fuck off with that camera!". Grindheim krijgt 1 wedstrijd onvoorwaardelijk.....

Beetje kromme wereld. Grindheim kan de volgende keer beter met zijn leuter voor het uitpubliek gaan staan zwaaien, dan woorden als 'fuck' in de camera roepen.

en martin jol was er als de kippen bij dat ron jans enkelt berisprt was, maar hij deed het niet naar het publiek. ik ben met je eens dat het extra zwaar weegt dat hij publiek uitdaagt. dat is een rooie lap voor de stier. hij daagde het publiek ook een keer bij nac uit, toen hij de 4-1 maakte. Undecided toen had het wel wat aandoenlijks. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 03-02-2010

Quote:VU zoekt mensen met zelfmoordgedachten
Uitgegeven: 3 februari 2010 10:36
Laatst gewijzigd: 3 februari 2010 10:36

AMSTERDAM - Mensen die wel eens denken aan het plegen van zelfmoord, kunnen zich aanmelden als proefpersoon voor een internetcursus zelfmoordpreventie.
De cursus is ontwikkeld door de afdeling Klinische Psychologie van de Vrije Universiteit Amsterdam, die nu wil onderzoeken of de cursus ook werkt. Volgens de VU denken 400.000 mensen in Nederland geregeld aan zelfdoding. Vermoedelijk zoekt een aanzienlijk deel van die mensen geen hulp uit schaamte, angst voor een stigma of weinig vertrouwen in de geestelijke gezondheidszorg. Voor die mensen kan een cursus op internet uitkomst bieden, al raadt de VU degenen die een zware depressie hebben, aan toch naar de huisarts te stappen.

Opdrachten
De Amsterdamse cursus bestaat uit zes lessen, een weekopdracht en oefeningen. Doel van de cursus is het onder controle krijgen van zelfmoordgedachten. De proefpersonen worden ingedeeld in twee groepen. De ene groep kan meteen met de cursus beginnen, de andere groep start zes weken later. Via vragenlijsten willen de onderzoekers te weten komen of er verschil tussen beide groepen is. De medisch ethische toetsingscommissie van het VU medisch centrum heeft toestemming gegeven voor het experiment, aldus de VU woensdag.

De introductie voor de cursus wordt gegeven op de hoogste verdieping met uitzicht over de Zuidas....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 03-02-2010

Mukkus Wrote:Om nog even tereug te komen op de vinger van Suarez:
- Hij provoceert het publiek in de meest beladen wedstrijd van Nederland. Een wedstrijd die vanwege de historie zonder uitpubliek gespeeld wordt. Dit soort acties maakt de haat tussen beide clubs alleen maar groter. Terwijl de mogelijkheid bestaat dat beide clubs elkaar over een aantal maanden kunnen treffen in een bekerfinale in de Kuip in Rotterdam, waarbij wordt overwogen om Ajax-supporters weer heen te laten gaan. Er wordt een vooronderzoek gestart en hij krijgt 1 wedstrijd voorwaardelijk.

Wat is dan het verschil met het geval van Grindheim, die balend na een slechte prestatie de frustratie in een camera gooit: "Fuck off with that camera!". Grindheim krijgt 1 wedstrijd onvoorwaardelijk.....

Beetje kromme wereld. Grindheim kan de volgende keer beter met zijn leuter voor het uitpubliek gaan staan zwaaien, dan woorden als 'fuck' in de camera roepen.

Helaas nee dat kan ook niet want zie hier de straf van Pothuizen 2 jaar geleden. Of zou het dan toch iets te maken hebben met het feit dat het hier om Suarez gaat en sterspelers nou eenmaal vaker lijken weg te komen als een boer van een provinciale middenmoter?

Obsceen juichen kost Pothuizen twee duels
Zijn doelpunt tegen aartsrivaal Vitesse vierde Patrick Pothuizen uitbundig en met obscene gebaren. De NEC-verdediger moet boeten voor die actie. Pothuizen toonde na afloop van het play-offduel allerminst spijt van zijn actie, die hem de start van het nieuwe seizoen gaat kosten. De tuchtcommissie van de KNVB achtte een schorsing van twee duels op zijn plaats, waarvan één voorwaardelijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 04-02-2010

Welke club in de Eredivisie heeft volgens jou de beste wintertransfer gedaan?
28% Ajax - Nicolás Lodeiro
24% FC Groningen - Daley Blind
6% NEC - Jeffrey Sarpong
3% Roda JC - Arnold Kruiswijk
20% VVV-Venlo - Gonzalo García
19% Willem II - Stef Nijland

9532 stemmen

--
Wat een klotepoll. Alsof er serieus 9532 mensen zijn die al kunnen beoordelen of die Lodeiro een betere versterking is voor Ajax dan de andere keuzemogelijkheden. Ik denk dat hooguit 10 van die 9532 mensen die Lodeiro ooit 90 minuten hebben zien spelen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-02-2010

Net zo'n onzin als het posten van die poll alhier...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 04-02-2010

Ik vind het nogal opmerkelijk dat een serieuze site als VI met zo'n kulpoll durft te komen en dat er nog bijna 10.000 mensen zijn die denken dat ze kunnen antwoorden ook. Waar moet dat heen met dit land. :-s


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-02-2010

Die onzin poll staat er iedere week geloof ik. En niet alleen op de vi


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 04-02-2010

Peter Wrote:Ik vind het nogal opmerkelijk dat een serieuze site als VI met zo'n kulpoll durft te komen en dat er nog bijna 10.000 mensen zijn die denken dat ze kunnen antwoorden ook. Waar moet dat heen met dit land. :-s

Ik snap niet wat je zo storend aan die poll vindt. De meeste polls vragen toch om dubieuze subjectieve meningen?
Ik heb niet gestemd, maar op basis van de afgelopen wedstrijden zou ik zeggen dat Nijland naar W2 een hele slimme actie
is geweest. Ze gaan er geen kampioen mee worden, maar hij kan ze zeker behoeden voor de nacompetitie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 04-02-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Ik vind het nogal opmerkelijk dat een serieuze site als VI met zo'n kulpoll durft te komen en dat er nog bijna 10.000 mensen zijn die denken dat ze kunnen antwoorden ook. Waar moet dat heen met dit land. :-s

Ik snap niet wat je zo storend aan die poll vindt. De meeste polls vragen toch om dubieuze subjectieve meningen?
Ik heb niet gestemd, maar op basis van de afgelopen wedstrijden zou ik zeggen dat Nijland naar W2 een hele slimme actie
is geweest. Ze gaan er geen kampioen mee worden, maar hij kan ze zeker behoeden voor de nacompetitie.

Ja, Nijland is een goeie aanwinst daar, maar hoe kun je in vredesnaam weten of hij een betere aanwinst is dan Lodeiro die nog (bijna) niemand ooit heeft zien ballen? Onmogelijk om deze poll te beantwoorden. Dat er toch al 3000 mensen zijn die nu al weten dat Lodeiro het beter gaat doen dan Nijland vind ik erg knap, net als dat er nu al 2000 zijn die weten dat Lodeiro het minder zal doen dan Nijland. Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-02-2010

Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Ik vind het nogal opmerkelijk dat een serieuze site als VI met zo'n kulpoll durft te komen en dat er nog bijna 10.000 mensen zijn die denken dat ze kunnen antwoorden ook. Waar moet dat heen met dit land. :-s

Ik snap niet wat je zo storend aan die poll vindt. De meeste polls vragen toch om dubieuze subjectieve meningen?
Ik heb niet gestemd, maar op basis van de afgelopen wedstrijden zou ik zeggen dat Nijland naar W2 een hele slimme actie
is geweest. Ze gaan er geen kampioen mee worden, maar hij kan ze zeker behoeden voor de nacompetitie.

Ja, Nijland is een goeie aanwinst daar, maar hoe kun je in vredesnaam weten of hij een betere aanwinst is dan Lodeiro die nog (bijna) niemand ooit heeft zien ballen? Onmogelijk om deze poll te beantwoorden. Dat er toch al 3000 mensen zijn die nu al weten dat Lodeiro het beter gaat doen dan Nijland vind ik erg knap, net als dat er nu al 2000 zijn die weten dat Lodeiro het minder zal doen dan Nijland. Confused

het enige dat die poll bewijst is dat die site vnl gelezen wordt door neuzen.

ik vul zo'n poll nooit in. ik zou niet weten waar dat goed voor is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-02-2010

Ik vind het wel een aardig idee...

Quote:Fans AZ moeten kankerpatiënten interviewen
04 februari 2010

Zestien supporters van AZ met een stadionverbod moeten binnenkort kankerpatiënten interviewen. Die praktische opdracht maakt deel uit van een alternatieve straf. AZ nam het initiatief voor de straf en werkt samen met KWF Kankerbestrijding.


De zestien fans kregen in januari door de KNVB een stadionverbod opgelegd naar aanleiding van spreekkoren richting Demy de Zeeuw, in de wedstrijd tussen AZ en Ajax in oktober. Het alternatieve traject, dat zo'n 15 tot 20 uur in beslag neemt, bestaat naast de praktische interviewopdracht uit onder meer een voorlichtingsdag. AZ, de KNVB en KWF Kankerbestrijding zien het project als een pilot.

"Wij vinden het triest dat een speler wiens naaste aan de ziekte kanker lijdt, met zijn vingers in de oren over een voetbalveld moet lopen", aldus Femke Welles van KWF Kankerbestrijding donderdag op de website van AZ. "Door het aanbieden van deze alternatieve straf willen wij de jongens laten zien welk leed er bij deze ziekte hoort. Het woord kanker wordt veel misbruikt; dat willen we tegengaan. Daarom zijn we blij dat AZ dit initiatief nam."

Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ: "Wij willen gedragsbeïnvloeding in plaats van gedrag straffen. Na afloop zullen we het met alle partijen monitoren." De zestien supporters met een stadionverbod kunnen nog in beroep gaan tegen hun stadionverbod. De KNVB tracht een extra snelle afhandeling te bewerkstelligen. Mocht het beroep gegrond zijn, dan vervalt de straf.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 04-02-2010

....en zulke interviews moeten die hooligans dan ook bij hoeren en homo's doen als daar spreekkoren over gaan :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-02-2010

Bredanaar Wrote:....en zulke interviews moeten die hooligans dan ook bij hoeren en homo's doen als daar spreekkoren over gaan :razz:

das dan nog altijd beter dan joden interviewen. :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-02-2010

waf Wrote:
Bredanaar Wrote:....en zulke interviews moeten die hooligans dan ook bij hoeren en homo's doen als daar spreekkoren over gaan :razz:

das dan nog altijd beter dan joden interviewen. :wink:

Springend interviewen is ook niet zo handig :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-02-2010

Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:....en zulke interviews moeten die hooligans dan ook bij hoeren en homo's doen als daar spreekkoren over gaan :razz:

das dan nog altijd beter dan joden interviewen. :wink:

Springend interviewen is ook niet zo handig :razz:


Undecided

maar dat duurt niet lang, ze lopen toch altijd weg. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 04-02-2010

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:....en zulke interviews moeten die hooligans dan ook bij hoeren en homo's doen als daar spreekkoren over gaan :razz:

das dan nog altijd beter dan joden interviewen. :wink:

Springend interviewen is ook niet zo handig :razz:


Undecided

maar dat duurt niet lang, ze lopen toch altijd weg. :razz:

extra lastig wordt het dan bij joodse mannelijke homofiele hoeren die kanker hebben. Interview die maar eens.. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-02-2010

Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:....en zulke interviews moeten die hooligans dan ook bij hoeren en homo's doen als daar spreekkoren over gaan :razz:

das dan nog altijd beter dan joden interviewen. :wink:

Springend interviewen is ook niet zo handig :razz:


Undecided

maar dat duurt niet lang, ze lopen toch altijd weg. :razz:

extra lastig wordt het dan bij joodse mannelijke homofiele hoeren die kanker hebben. Interview die maar eens.. :razz:

die lopen ook weg. Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 07-02-2010

Quote:Van Gaal overweegt bondscoachschap Duitsland
Uitgegeven: 7 februari 2010 15:04
Laatst gewijzigd: 7 februari 2010 15:03
BERLIJN - Louis van Gaal ziet een baan als bondscoach van Duitsland wel zitten. De Nederlandse trainer wil na afloop van zijn contract bij Bayern München nog één keer een nationaal elftal leiden en sluit daarbij Duitsland niet uit. 'Afwachten. Over twee, drie jaar ben ik misschien wel een echte Duitser'', zei hij in de Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung.

Zijn contract bij Bayern loopt nog tot medio 2011. Van Gaal was van 2000 tot 2002 bondscoach van Nederland, waarmee hij zich niet wist te kwalificeren voor het WK van 2002. ''Ik wil één keer een WK meemaken, of een EK, dat maakt me niet uit'', aldus de trainer.

Gevoel
''Ik wil dat gevoel nog een keer beleven. Ik denk dat Bayern mijn laatste club is. En dan ga ik naar Portugal en wacht daar op een mooi aanbod van een mooi nationaal elftal.'' Dit weekeinde wees de oefenmeester nog een aanbod van Nigeria af. ''Het is niet de eerste keer dat Nigeria bij mij terecht komt. Maar ik denk dat Bayern een grotere uitdaging voor me is.''

Paspoort afpakken, nooit meer terug laten keren! =;


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 11-02-2010

Van Spitsnieuws:

Quote:Peter R. de Vries deed Susan Smit
Zoals u misschien weet (of misschien ook niet) heeft Peter R. de Vries een open huwelijk. De televisiespeurder is behoorlijk discreet over zijn bijvrouwen, maar de dames zelf zijn dat niet altijd.

Schrijfster Susan Smit heeft onthuld dat ze een paar jaar terug een kortstondig avontuur beleefd met De Vries. En ze laat nog steeds een slakkenspoor achter als ze over hem praat: "Het is zo’n bijzondere man, groot, heel direct, rechtlijnig, belezen ook. Hij weet veel. Een hele mannelijke man, die deugt."

Principieel als Smit is had ze het natuurlijk niet met De Vries gedaan als hij daarvoor geen toestemming had gekregen van zijn vrouw. Maar gelukkig had mevrouw De Vries er geen moeite mee: "Het was wel een van de zeer weinige spannende avontuurtjes in mijn leven."

Jammer dat we Treesong hier niet meer zien, want dan ging hij nu over zijn nek. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 11-02-2010

Ja, waarom zien we Treesong hier niet meer, ik heb niemand meer om over Neil Young en Guust Flater te praten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 11-02-2010

kreeg nog een leuk sms-je van m vandaag... "Lieve God, U heeft afgelopen tijd mijn lievelingszanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur, Patrick Swayze, mijn mooiste actrice farah Fawcett en mijn held Ramses Shaffey van me afgenomen, ik wil u even duidelijk maken dat Feyenoord mijn favoriete club is... dank U"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 11-02-2010

dus die schele is niet van een brug gesprongen :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 11-02-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Van Gaal overweegt bondscoachschap Duitsland
Uitgegeven: 7 februari 2010 15:04
Laatst gewijzigd: 7 februari 2010 15:03
BERLIJN - Louis van Gaal ziet een baan als bondscoach van Duitsland wel zitten. De Nederlandse trainer wil na afloop van zijn contract bij Bayern München nog één keer een nationaal elftal leiden en sluit daarbij Duitsland niet uit. 'Afwachten. Over twee, drie jaar ben ik misschien wel een echte Duitser'', zei hij in de Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung.

Zijn contract bij Bayern loopt nog tot medio 2011. Van Gaal was van 2000 tot 2002 bondscoach van Nederland, waarmee hij zich niet wist te kwalificeren voor het WK van 2002. ''Ik wil één keer een WK meemaken, of een EK, dat maakt me niet uit'', aldus de trainer.

Gevoel
''Ik wil dat gevoel nog een keer beleven. Ik denk dat Bayern mijn laatste club is. En dan ga ik naar Portugal en wacht daar op een mooi aanbod van een mooi nationaal elftal.'' Dit weekeinde wees de oefenmeester nog een aanbod van Nigeria af. ''Het is niet de eerste keer dat Nigeria bij mij terecht komt. Maar ik denk dat Bayern een grotere uitdaging voor me is.''

Paspoort afpakken, nooit meer terug laten keren! =;


Dat zou toch prachtig zijn!
Van Gaal in de zomer van 2012, ergens bij dat monument in Berlijn.

WIR SIND DIE BESTEN!!!!!!
WIR SIND EUROPA MEISTER!!!!!!!JAWOHL!!!!!!!!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 15-02-2010

Topscorers betaald voetbal
Luis Suarez schiet tegen sc Heerenveen zijn 23e doelpunt van het seizoen binnen. 1. Suarez (Ajax) 23, 2. Ruiz (FC Twente) 16, 3. Toivonen (PSV) 13, 4. Dost (Heracles Almelo), Junker (Roda JC) 10, 6. Falkenburg (Sparta Rotterdam)

--
Wat een slechte topscorerslijst hebben we eigenlijk. Suarez natuurlijk goed, maar dan een rechtsbuiten, een man die grotendeels bankzitter was dit seizoen en spelers van Heracles, Roda JC en een middenvelder van Sparta. :o


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 15-02-2010

Ajax wil snel zaken doen met toptalent Eriksen
15/02/2010 08:54

Christian Eriksen kwam tegen SC Heerenveen na de pauze in het veld. Het is alweer het vierde optreden van de achttienjarige Deen bij Ajax. De Amsterdammers willen snel om de tafel met het Deense toptalent om hem voor lange tijd vast te leggen.

'Hij is net achttien geworden en daardoor mag hij een langdurig contract tekenen', vertelde coach Martin Jol aan De Telegraaf. 'Christian ligt dit seizoen en volgend jaar nog vast. Voor ons is het niet zo moeilijk: wij willen hem het liefst een meerjarig contract laten tekenen. Maar het ligt er ook aan wat hij wil.'

Eriksen maakte dit seizoen grote indruk in het hoogste juniorenteam van Ajax en sloot zich tijdens de winterstop, toen de Amsterdammers een trainingskamp in Portugal hadden, definitief aan bij de selectie van Jol. Bij de eerste wedstrijd van dit kalenderjaar, uit bij NAC Breda (1-1) begon de aanvallende middenvelder in de basis. Daarna volgden inmiddels drie invalbeurten.



Nou moet ik zeggen dat ik echt denk dat dit een talentje is. Het is echt een tijd geleden dat een debutant zo'n indruk heeft gemaakt op mij. In de eerste paar wedstrijden vond ik m al opvallend sterk en tegen Heerenveen vond ik m ook meer dan goed spelen. Net 18 jaar en hij lijkt nu al in de basis te kunnen spelen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Voyou - 15-02-2010

Peter Wrote:Topscorers betaald voetbal
Luis Suarez schiet tegen sc Heerenveen zijn 23e doelpunt van het seizoen binnen. 1. Suarez (Ajax) 23, 2. Ruiz (FC Twente) 16, 3. Toivonen (PSV) 13, 4. Dost (Heracles Almelo), Junker (Roda JC) 10, 6. Falkenburg (Sparta Rotterdam)

--
Wat een slechte topscorerslijst hebben we eigenlijk. Suarez natuurlijk goed, maar dan een rechtsbuiten, een man die grotendeels bankzitter was dit seizoen en spelers van Heracles, Roda JC en een middenvelder van Sparta. :o

Het is natuurlijk maar net hoe je dit opvat, je zou ook kunnen zeggen dat het hartstikke knap is van bijvoorbeeld Junker om zoveel te scoren bij een degradatiekandidaat! En enorm knap dat Toivonen als (voornamelijk) invaller toch op 13 doelpunten staat! Niet zo negatief altijd!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 16-02-2010

Quote:Cissé ridder te voet op trendy schoenen

Van onze speciale verslaggevers
ROTTERDAM - Feyenoord-trainer Mario Been had zondag een opmerkelijke verklaring voor het ontbreken van Sekou Cissé tegen FC Utrecht. De Ivoriaanse aanvaller, net hersteld van een griepje dat hem tegen AZ aan de kant hield, speelt op verkeerd schoeisel. De knalgele Nike's zouden te smal zijn voor de voeten van Cissé en onvoldoende steun geven - reden om hem nog een weekje te sparen. "Vaak vinden ze de kleur belangrijker dan een goeie pasvorm", vertelde Been een dag na de wedstrijd. De schoenenperikelen storen vooral veel oude rotten in het betaalde voetbal. Bij FC Utrecht en Vitesse zijn ze het probleem bij de jeugd daadwerkelijk te lijf gegaan. "Het moet allemaal lichter, sneller en trendyer. Maar als je die schoenen weggooit, raken ze niet eens de grond meer - zó licht zijn ze", foetert Foeke Booy, technisch directeur van FC Utrecht. Volgens Booy komt het vaker voor dat blessures worden veroorzaakt door verkeerd schoeisel.
Daarnaast was het bonte kleurenpalet - de leidende merken Nike en Adidas lanceren vier keer per jaar een nieuwe, liefst opvallende kleurenlijn - Booy "een doorn in het oog". FC Utrecht besloot daarop "paal en perk te stellen" aan de wildgroei. In samenspraak met de medische staf en een lokale sportwinkel zijn voor de jeugdspelers drie merken geselecteerd - Adidas, Nike en Puma - en daarvan weer drie verschillende types. 'Klassiekers' als de King van Puma, de Copa van Adidas en de Legend van Nike. En: allemaal zwart-wit, met hooguit een vleugje rood.
Ook bij Vitesse spelen alle jeugdteams inmiddels weer op zwarte schoenen. Han van den Berg, de fysiotherapeut van de Arnhemmers, laat weten een groot deel van het moderne, ultralichte schoeisel 'dramatisch' te vinden en sterk te vermoeden dat ten minste één, 'zeer populair model' blessures in de hand werkt.
Karim El Ahmadi en Sekou Cissé zijn op tijd fit voor de wedstrijd Feyenoord-ADO Den Haag van aanstaande zondag. Onderzoek wees uit dat de enkelblessure die middenvelder El Ahmadi zondag opliep tegen FC Utrecht meevalt

djeez, nou ligt het aan de schoenen van cisse. wat een treurnis.

die afrikanen weten niet alleen hun leeftijd niet, ook hun schoenmaat blijft onbekend. Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 16-02-2010

In het kader van de naamsverbasteringen wil ik graag voordragen:
Zeekoe Mis ze
Hakim El Jammermadi