The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-04-2010

centre court Wrote:Stop nou eens met die smileys droeftoeter.

laat die gast zichzelf lekker voor lul zetten, boeit jou dat nou. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 20-04-2010

Calimero


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 20-04-2010

centre court Wrote:droeftoeter.

[gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Riekki - 20-04-2010

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Au8U0RViEGU&feature=player_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=Au8U0RVi ... r_embedded</a><!-- m -->
Hakkuh Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 20-04-2010

Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 20-04-2010

hmm, had een feyenoord supporter kunnen zijn die zijn goal tegen twente wilde vieren...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-04-2010

Quote:'Aardbevingen door schaars geklede vrouwen'

Uitgegeven: 20 april 2010 08:19
Laatst gewijzigd: 20 april 2010 08:32

AMSTERDAM - Vrouwen die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen veroorzaken aardbevingen. Dat heeft de Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi maandag gezegd. Het grondgebied van Iran is zeer aardbevinggevoelig. Onlangs waarschuwde president Mahmoud Ahmadinejad dat de hoofstad Teheran in de nabije toekomst mogelijk getroffen kan worden door een aardbeving en dat veel van zijn twaalf miljoen inwoners zouden moeten verkassen.
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.

Kruin tot teen
Vrouwen in de islamitische republiek moeten zich van kruin tot teen verhullen, maar velen, met name jongere vrouwen, negeren de regels en dragen strakke jassen en hoofddoeken die zij wat meer achter op hun hoofd dragen, zodat hun haar deels te zien is. "Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek. "Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes."

[Image: congratulations-idiot.gif]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 22-04-2010

Quote:President Bolivia: Nederlandse aardappel maakt je homo

COCHABAMBA - Volgens de Boliviaanse president Evo Morales is de Nederlandse pieper een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Dat meldt de Telegraaf. Volgens Morales zou het eten van onze aardappelen homoseksualiteit veroorzaken.

"Er zit zoveel gif in dat je hem moet schillen", aldus Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Nederlandse aardappelen zijn volgens de president weliswaar 'groot en mooi', maar onderdeel van een 'kapitalistisch dieet' dat homoseksualiteit en haaruitval veroorzaakt.

"Kaalheid is een ziekte in Europa, bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet", zei de 50-jarige Boliviaan wijzend op zijn eigen weelderige haardos. Een 'afwijking' als homoseksualiteit komt volgens Morales door genetische manipulatie en hormonen in onze piepers.

22/04/10 11u00

](*,)

Hij doelt ws op de pootaardappelen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 22-04-2010

Ondanks dat hij Evo heet vind ik hem niet echt geëvolueerd.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 23-04-2010

Debuut Van der Meyde in oefenduel PSV

EINDHOVEN - Andy van der Meyde heeft vrijdag in een oefenwedstrijd van PSV tegen VVV-Venlo zijn officieuze debuut gemaakt in het eerste elftal van de Eindhovenaren.
De aanvaller, die begin maart werd aangetrokken als vervanger van de verkochte Danko Lazovic, deed een half uur mee. Vanwege een trainingsachterstand en een liesblessure kwam de oud-Ajacied nog nauwelijks in actie voor PSV.
De Eindhovenaren wonnen de oefenwedstrijd met 3-0. Nordin Amrabat maakte tegen zijn oude club VVV twee doelpunten. De derde treffer kwam op naam van André Ooijer.
Bij de oefenpot in het Philips Stadion waren geen toeschouwers aanwezig. Vanwege eerder vastgestelde activiteiten bleven de deuren uit veiligheidsoverwegingen dicht.
Behalve Van der Meyde debuteerde ook Steve Olfers in het eerste elftal van PSV. De verdediger maakt op amateurbasis deel uit van de selectie.

=D> :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 24-04-2010

Cruciale fout kost Vink rest van het seizoen
Pieter Vink kan de rest van het seizoen uit zijn hoofd zetten. De scheidsrechter heeft dat te danken aan de fout die hij maakte in het duel tussen AZ en FC Twente, toen hij een handsbal van Simon Poulsen over het hoofd zag.


Vink is bij de KNVB tijdelijk op een zijspoor beland. Enkele dagen na het duel in Alkmaar werd al bekend dat de arbiter de daaropvolgende competitieronde aan zich voorbij moest laten gaan en ook volgende week komt Vink niet in actie. Daarnaast kan hij zijn optreden in het Europa League-duel tussen Fulham en Hamburger SV uit zijn hoofd zetten.

"Ja, hij komt dit seizoen in de Eredivisie niet meer in actie", bevestigt KNVB-directeur Henk Kesler in het Algemeen Dagblad. "Pieter is twee ronden uit competitie genomen. Dat heeft inderdaad alles te maken met zijn blunder bij AZ, waar hij een duidelijke handsbal over het hoofd zag."

Dat Vink daardoor ook de wedstrijd in Engeland kan vergeten, noemt Kesler logisch. "De KNVB gaat de UEFA uiteraard niet adviseren om een scheidsrechter die in eigen land niet presteert, toch maar een Europese topwedstrijd te laten fluiten? Dat zou raar zijn", aldus de bondsdirecteur.

De 43-jarige Vink wil zich niet over de situatie uitlaten. De arbiter heeft 'geen behoefte' om een reactie te geven, zo laat een perswoordvoerster van de bond aan de ochtendkrant weten.

--
Zou ik ook de rest van het jaar betaald thuis mogen blijven als ik een cruciale fout maak op mijn werk? :|

Als je zo'n scheids wil straffen moet je m lekker een klotepot uit de Jupiler League geven zo ver mogelijk van zn woonplaats, maar in plaats daar van krijgt ie lekker vakantie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 24-04-2010

Hoeveel zou Vink hiermee verdiend hebben?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 25-04-2010

Bredanaar Wrote:Hoeveel zou Vink hiermee verdiend hebben?

anders had twente gelijk gespeeld. maakt volgens mij geen reet uit.

ik heb het niet zo op vink, maar ik vind het echt een belachelijke beslissing. ik vind het echt niet ehel gek dat hij die handsbal niet zag.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 25-04-2010

Ja, ik heb hem ook niet gezien.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 25-04-2010

waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Hoeveel zou Vink hiermee verdiend hebben?

anders had twente gelijk gespeeld. maakt volgens mij geen reet uit.

ik heb het niet zo op vink, maar ik vind het echt een belachelijke beslissing. ik vind het echt niet ehel gek dat hij die handsbal niet zag.

[-X Dat weet ik zo net nog niet of Twente dan gelijk had gespeeld; de wedstrijd zou een heel ander verloop krijgen. AZ moest winnen dus die zouden alles op de aanval gooien, waardoor Twente juist ruimte krijgt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 26-04-2010

Quote:ROTTERDAM - Roy Makaay stopt met voetbal. De spits van Feyenoord maakt zijn laatste weken als profvoetballer vol en zal daarna aan de slag gaan als jeugdtrainer bij de Rotterdammers. Dat meldt RTV Rijnmond. Om 12:30 uur heeft Feyenoord een persconferentie belegd.

De 35-jarige aanvaller was dit seizoen onder de nieuwe trainer Mario Been niet zeker van een basisplaats. Makaay, die in het verleden voor Vitesse, Tenerife, Deportivo la Coruna en Bayern München uitkwam, speelde in zijn loopbaan 43 interlands, waarin hij zes keer scoorde.

Later meer.
tjsa, zijn zoontje speelt in de feyenoord jeugd. f5 dacht ik....

bedankt roy, ik vind je een geweldige voetballer. jammer en onbegrijpelijk dat been zo weinig gebruik van je maakte dit seizoen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 26-04-2010

Mooi loopbaan, jammer dat deze met een dikke bekernederlaag ten einde komt.

FF serieus, inderdaad jamemr dat er op de manier zoals het gelopen is dit seizoen een einde aan komt.

Achteraf een jaar te lang doorgegaan, maar dat wist niemand vooraf.

Trainer maakt keuzes, helaas voor hem niet de goede, maar wel een voorbeeldige prof

Das Phantooooom Notworthy

Heb hem in mn geheugen eigelijk meer voor me in zijn Spaanse en Duitse jaren, dat houd ik maar zo.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 26-04-2010

26 aprFeyenoord roept pers bij elkaar
Feyenoord nieuws
Feyenoord belegt maandagmiddag vanaf 12.30 uur een persconferentie. Het is onbekend welk onderwerp aan de orde komt. De bijeenkomst heeft plaats in de Fred Blankemeijerzaal, het voormalige perscentrum, in de Kuip.

De persconferentie zal live te volgen zijn via Radio Rijnmond op 93.4FM of via <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rijnmond.nl">www.rijnmond.nl</a><!-- w -->


hmmm, broodje aap? Het is nu 13:30 en er is nog niets bekend...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 26-04-2010

uuuuh, het ging toch niet om de mededeling dat makaay ging stoppen he?!

edit: wel dus...
Jammer hoopte op ander nieuws


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 26-04-2010

Quote:HSV ontslaat coach
Uitgegeven: 26 april 2010 11:07
Laatst gewijzigd: 26 april 2010 11:16

HAMBURG - De directie van Hamburger SV heeft maandag de Duitse trainer Bruno Labbadia ontslagen, melden Duitse media. De Duitse club verkeert in de competitie in een sportieve crisis. De Nederlandse techniektrainer Ricardo Moniz neemt voorlopig de training op zich. Bij HSV staan de Nederlanders Ruud van Nistelrooij en Joris Mathijsen onder contract.
Zondag werd met liefst 5-1 van 1899 Hoffenheim verloren. HSV verloor vier van de laatste zeven wedstrijden in de Bundesliga en is afgezakt naar de zevende plaats.

Alleen de eerste zes plaatsen geven recht op Europees voetbal. Labbadia had nog een contract tot juni 2012. Donderdag speelt HSV in de Europa League tegen het Engelse Fulham. De eerste wedstrijd eindige zonder doelpunten.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 27-04-2010

Quote:Schapen gestolen uit weiland Haulerwijk
Uitgegeven: 27 april 2010 10:43
Laatst gewijzigd: 27 april 2010 10:39

HAULERWIJK - Uit een weiland in het Friese dorp Haulerwijk zijn veertien schapen gestolen. Dat heeft de politie dinsdag gemeld. ''De eigenaresse van de schapen had de dieren afgelopen donderdag nog gezien. Toen ze zaterdag zouden worden gevoerd, bleken ze allemaal weg te zijn", aldus een woordvoerder van de politie. De schapen zijn volgens de politie waarschijnlijk gestolen om het vlees.

Mukkus, waar heb je die schapen verstopt? En nu niet de schuld geven aan de moslims, want het offerfeest is pas half november. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-04-2010

Quote:Van Baalen verjaagt overvallers door Herman Stam
BRUSSEL - De Europese wijk in Brussel lijkt steeds onveiliger te worden. Na een aantal recente overvallen op EU-ambtenaren is nu ook Europarlementariër Hans van Baalen slachtoffer geworden. De VVD’er liep van de parlementsgebouwen ’s avonds terug naar zijn hotel toen twee Congolezen hem probeerden te overvallen.
„Het was zeer bedreigend. Ik liep in een slecht verlicht stukje en er was verder niemand in de buurt. In een uiterste poging ben ik om een van die Congolezen heen gaan hangen en heb ik heel hard om hulp geroepen in het Frans. Blijkbaar schrokken ze daar zo van, dat ze de benen namen”, vertelt de geschrokken Van Baalen.

Undecided Hij wilde zich gewoon laten palen door die negers, maar hij betaalde vast te weinig. Dan is de kans dat je beroofd wordt aanwezig. [gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-04-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Van Baalen verjaagt overvallers door Herman Stam
BRUSSEL - De Europese wijk in Brussel lijkt steeds onveiliger te worden. Na een aantal recente overvallen op EU-ambtenaren is nu ook Europarlementariër Hans van Baalen slachtoffer geworden. De VVD’er liep van de parlementsgebouwen ’s avonds terug naar zijn hotel toen twee Congolezen hem probeerden te overvallen.
„Het was zeer bedreigend. Ik liep in een slecht verlicht stukje en er was verder niemand in de buurt. In een uiterste poging ben ik om een van die Congolezen heen gaan hangen en heb ik heel hard om hulp geroepen in het Frans. Blijkbaar schrokken ze daar zo van, dat ze de benen namen”, vertelt de geschrokken Van Baalen.

Undecided Hij wilde zich gewoon laten palen door die negers, maar hij betaalde vast te weinig. Dan is de kans dat je beroofd wordt aanwezig. [gay]

als je het zo leest heeft hij die congolezen overvallen.

als je in het frans gaat roepen komt er geen vlaming je helpen. dan maak je jezelf afhankelijk van walen. is dat nou wijs?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-05-2010

Quote:Mark Wotte: "Voorzitter is in paniek" Van onze Telesportredactie
Enschede - Mark Wotte is door zijn club FC Univeritatae Craiova tot het einde van het seizoen op non-actief gesteld. Aanvankelijk ging het gerucht dat dit gebeurde omdat de Nederlander de avond voor een wedstrijd in een nachtclub was betrapt met een vrouw. "Maar dat stond in een roddelblad en is al tegengesproken door de voorzitter", zegt hij.

Mark Wotte Foto: ANP Volgens de coach zijn twee nederlagen op rij de reden van de actie. "De voorzitter is in paniek en vindt dat er de laatste vier wedstrijden een Roemeense bullebak voor de groep moet staan. Ik vind dat raar, want we staan vier punten boven de rode streep. Toen ik hier kwam, was het verschil één punt en vertrokken er ook nog eens veel ervaren spelers."

Na dit seizoen gaat Wotte met Craiova in gesprek. "En proberen we de kwestie op te lossen. Ik heb nog vijftien maanden contract."

Weet bijna zeker dat dit wel waar is. Toen hij met Wetzel bij W2 zat, was hij ieder weekend in een kroeg waar ik ook weleens kom om daarna niet alleen een plaatselijk hotel in te duiken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-05-2010

hij had bij feyenoord de secretaresse van sjaak troost gepaald is het verhaal. was best een lekker wijf, als ik de goeie voor me heb. maar dat was ook de reden dat hij moest wieberen.

ik kan me er iets bij voorstellen dat dit waar is, maar ja, dat is toch geen reden voor ontslag. misschien voor een scheiding, maar verder?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 04-05-2010

Ajax-Feyenoord of Roma-Lazio

Het gebeurt overal :-({|=

Aleksandar Kolarov kan het gedrag van een groot deel van de achterban van Lazio maar niet begrijpen. De Romeinse fans instrueerden hun ploeg afgelopen zondag om het thuisduel met Internazionale te verliezen en zo aartsrivaal AS Roma een landstitel door de neus te boren. Lazio werd uitgefloten, Inter hartstochtelijk toegejuichd. “Ik ben nog steeds van de kaart”, aldus Kolarov.

“Ik heb nog nooit iets dergelijks meegemaakt in mijn carrière”, zo vertelt de Servische linksback aan het dagblad Nacional uit zijn vaderland. “In plaats van ons aan te moedigen in de strijd om lijfsbehoud, heeft een groot deel van het publiek ons de hele wedstrijd beledigd en uitgefloten. Ze riepen dat wij ons normale spel niet mochten spelen, niet mochten aanvallen. Het was ongelofelijk om te horen dat er werd gefloten bij elke aanval en elke redding van onze doelman.”

Lazio verloor het thuisduel met de ploeg van José Mourinho uiteindelijk met 0-2, waardoor Inter inderdaad de koppositie overnam van AS Roma. “Ik weet niet of ik dit gedrag moet betitelen als pure haat en afgunst jegens Roma”, gaat Kolarov verder. “ In mijn optiek gaat dit verder, voorbij de grenzen van rivaliteit, gezond verstand en intelligentie. Dit is geen passie meer, dit is gewoon gestoord."

"Ik kan er met mijn hoofd simpelweg niet bij dat men liever een rivaal ziet verliezen dan de eigen ploeg ziet winnen.” Deze week werd duidelijk dat Lazio-preses Claudio Lotito in de aanloop naar het duel op zijn thuisadres een kogelbrief had ontvangen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-05-2010

Haggie Wrote:Ajax-Feyenoord of Roma-Lazio

Het gebeurt overal :-({|=

Aleksandar Kolarov kan het gedrag van een groot deel van de achterban van Lazio maar niet begrijpen. De Romeinse fans instrueerden hun ploeg afgelopen zondag om het thuisduel met Internazionale te verliezen en zo aartsrivaal AS Roma een landstitel door de neus te boren. Lazio werd uitgefloten, Inter hartstochtelijk toegejuichd. “Ik ben nog steeds van de kaart”, aldus Kolarov.

“Ik heb nog nooit iets dergelijks meegemaakt in mijn carrière”, zo vertelt de Servische linksback aan het dagblad Nacional uit zijn vaderland. “In plaats van ons aan te moedigen in de strijd om lijfsbehoud, heeft een groot deel van het publiek ons de hele wedstrijd beledigd en uitgefloten. Ze riepen dat wij ons normale spel niet mochten spelen, niet mochten aanvallen. Het was ongelofelijk om te horen dat er werd gefloten bij elke aanval en elke redding van onze doelman.”

Lazio verloor het thuisduel met de ploeg van José Mourinho uiteindelijk met 0-2, waardoor Inter inderdaad de koppositie overnam van AS Roma. “Ik weet niet of ik dit gedrag moet betitelen als pure haat en afgunst jegens Roma”, gaat Kolarov verder. “ In mijn optiek gaat dit verder, voorbij de grenzen van rivaliteit, gezond verstand en intelligentie. Dit is geen passie meer, dit is gewoon gestoord."

"Ik kan er met mijn hoofd simpelweg niet bij dat men liever een rivaal ziet verliezen dan de eigen ploeg ziet winnen.” Deze week werd duidelijk dat Lazio-preses Claudio Lotito in de aanloop naar het duel op zijn thuisadres een kogelbrief had ontvangen.

hier is een aparte topic lazio-inter voor aangemaakt hoor...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 05-05-2010

Johan zit Marco weer te pluggen....

Quote:Cruijff: Van Basten past bij AC Milan
Johan Cruijff denkt dat Marco van Basten een uitstekende kandidaat is om Leonardo op te volgen als trainer van AC Milan, zo meldt Sport1 op basis van de berichten in de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport. “Van Basten was een geweldige speler, een winnaar. Daarnaast kent hij de club en de cultuur. Er is geen reden om aan te nemen dat hij niet de juiste coach voor AC Milan is”, zegt de oud-trainer van Ajax en FC Barcelona.

Schopstoel
Leonardo zit in Milaan op de schopstoel nadat zijn ploeg in de maand april het uitzicht op de landstitel zag vertroebelen. Eigenaar Silvio Berlusconi liet vervolgens weten dat de Braziliaan wat hem betreft bezig is aan zijn laatste weken bij de club. Cruijff is verder weinig te spreken over de werkwijze van de oefenmeester stadsgenoot Internazionale, José Mourinho. “'Of ik gecoached zou willen worden door hem? Nee, in het voetbal kun je niet alleen maar aan winnen denken, maar ook aan goed spelen.”

Verantwoordelijkheid
“Hij is een geweldige trainer, maar ik vind zijn gedrag niet een voorbeeld voor jongeren. Wanneer je een bepaalde status bereikt, moet je meer verantwoordelijkheid nemen dan alleen maar spelen om te winnen. Voetbal is meer dan een simpel resultaat.”

Ik weet 1 hele goede reden om aan te nemen dat hij NIET de juiste coach voor AC Milan is: het is een flutcoach.
En wat een gelul weer over 'mooi voetbal'. In het voetbal kan je prima alleen maar aan winnen denken. Of het voetbal daar mooi van wordt is een ander verhaal, maar sommige clubs/landen spelen nou een keer alleen maar om te winnen, interesseert het verder geen sodemieter hoe dat gebeurt en zijn daar heel succesvol mee. Mooi is het niet, maar de prijzenkast wordt er wel voller van.
Ik wordt persoonlijk liever wereldkampioen met matig voetbal dan complimenten krijgen voor het spel en er dan tegen een fellere ploeg in de kwartfinales uit te vliegen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 05-05-2010

Gerben Zonderland Wrote:Ik wordt

jaja!!!!!!

voor de rest ben ik het met je eens, hoewel de term mooi voetbal ook nog eens subjectief blijft. ik vond het voetbal van inter vorige week mooier dan dat van barca.

en hoe italie wk werd in italie vond ik ook mooi. men moet eens ophouden met voor een ander bepalen wat mooi is.

voetbal draait om winnen. voor mooi ga je maar naar het theater.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 05-05-2010

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik wordt

jaja!!!!!!


en hoe italie wk werd in italie vond ik ook mooi.


in 34?