The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 05-05-2010

Zozo wesley wel 1 balcontact en blessee


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 06-05-2010

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik wordt

jaja!!!!!!

Die hele zin was kwalitatief uitermate teleurstellend, dus het verbaast me dat je daar al bent opgehouden. :8:
Maar inderdaad is mooi subjectief. Ik vinD de 1-keer-raken-countergoal van Heracles, uit bij AZ misschien wel de mooiste van het seizoen, terwijl het 'an sich' toen heel verdedigend speelde.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AnF26Oe__6Y[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 06-05-2010

Adder Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik wordt

jaja!!!!!!


en hoe italie wk werd in italie vond ik ook mooi.


in 34?

surrie, in duitsland bedoelde ik. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 06-05-2010

Hij kon erop wachten, aldus Totti. Dit zei hij nadat hij rood kreeg in de bekerfinale van gisteravond en Balotelli een rotschop verkocht :razz:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_tHRE9cS3A&feature=player_embedded[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Jansoe - 06-05-2010

Vond het spel in Italië in Duitsland in 2006 wel leuk idd, maar was dat nu echt verdedigend? Dat vond ik op zich ook wel weer meevallen...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 09-05-2010

Deze zat eraan te komen... Wir sind die beste:

http://www.goal.com/nl/news/548/duitsland/2010/05/09/1916704/beelden-van-gaal-zijn-we-zijn-de-besten-speech-in-het-duits


Voor de herinnering, eerder:

http://www.youtube.com/watch?v=CYUnUFuIAuk&feature=PlayList&p=D8A039C114623C18&playnext_from=PL&playnext=1&index=6

http://www.youtube.com/watch?v=0Ca3Uq9pFO4


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 09-05-2010

GE-WEL-DIG!!!!! Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 09-05-2010

Zal Truusje niet gezegd hebben: "Louis, das sagst du nicht!"? Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 10-05-2010

Louis (en co) Notworthy Notworthy Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-05-2010

wederom enrom triest, niet zozeer om wat hij zegt, maar vanwege de ongelooflijk autoritaire zelfingenomenheid die hij uitstraalt. de spelers die er achter staan lijken ook te denken: wat een mongol.

en dan dat tulpen uit amsterdom met robben en van bommel: echt tenenkrommend....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 10-05-2010

Wat heeft Ajax hier nu weer mee te maken?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 10-05-2010

Maar ff hier omdat ik in het internationale gedeelte geen geschikt topic kon vinden: waarom is Totti nu pas geschorst voor het afzagen van Balotelli? Hij heeft zo afgelopen weekend nog even Roma in de race kunnen houden voor het kampioenschap door twee keer te scoren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 12-05-2010

Quote:VAN BRONCKHORST STOPT ERMEE
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst (35) heeft zijn laatste officiële wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De aanvoerder van de Rotterdammers beëindigt na het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika zijn loopbaan. Na het afscheid van teamgenoot Roy Makaay twijfelde de linkerverdediger van oranje al openlijk over het voortzetten van zijn loopbaan. Van Bronckhorst zal het nieuws woensdagmiddag om 12.30 uur tijdens een persconferentie toelichten.

Van Bronckhorst debuteerde de toenmalige Feyenoord-huurling op 6 maart 1994 in het betaalde voetbal voor RKC. In zijn verdere loopbaan speelde de Rotterdammer voor Feyenoord, Glasgow Rangers, Arsenal, FC Barcelona en nogmaals Feyenoord.

Met Barcelona won de linkspoot in 2006 de Champions League. Namens het Nederlands elftal kwam Van Bronckhorst uit op de WK's van 1998 en 2006 en de EK's van 2000, 2004 en 2008.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6705024/__VAN_BRONCKHORST_STOPT_ERMEE__.html">http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... MEE__.html</a><!-- m -->

Toch enigzins verrassend... had verwacht dat ie nog minstens een seizoen door zou gaan.

@Waf: goed of juist slecht? Wat is de algemene mening van de gemiddelde feijenoordsupporter?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 12-05-2010

Had ik ook verwacht maar denk dat dit sportief gezien de juiste keuze is. Nu heeft hij nog een leuk niveau, volgend jaar kan het misschien al een stuk minder zijn. Hij zal zelf het best aanvoelen wat hij nog wel en niet aankan. Zonde maar begrijpelijk lijkt mij.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-05-2010

Box Brother Wrote:
Quote:VAN BRONCKHORST STOPT ERMEE
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst (35) heeft zijn laatste officiële wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De aanvoerder van de Rotterdammers beëindigt na het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika zijn loopbaan. Na het afscheid van teamgenoot Roy Makaay twijfelde de linkerverdediger van oranje al openlijk over het voortzetten van zijn loopbaan. Van Bronckhorst zal het nieuws woensdagmiddag om 12.30 uur tijdens een persconferentie toelichten.

Van Bronckhorst debuteerde de toenmalige Feyenoord-huurling op 6 maart 1994 in het betaalde voetbal voor RKC. In zijn verdere loopbaan speelde de Rotterdammer voor Feyenoord, Glasgow Rangers, Arsenal, FC Barcelona en nogmaals Feyenoord.

Met Barcelona won de linkspoot in 2006 de Champions League. Namens het Nederlands elftal kwam Van Bronckhorst uit op de WK's van 1998 en 2006 en de EK's van 2000, 2004 en 2008.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6705024/__VAN_BRONCKHORST_STOPT_ERMEE__.html">http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... MEE__.html</a><!-- m -->

Toch enigzins verrassend... had verwacht dat ie nog minstens een seizoen door zou gaan.

@Waf: goed of juist slecht? Wat is de algemene mening van de gemiddelde feijenoordsupporter?

wat ik snel gelezen heb begrijpt iedereen het wel.

ikzelf toch minder. ik vind hem in veel wedstrijden nog steeds de aanjager en ik vind dat hij het fysiek, zeker op eredivisie niveau, prima aankan (hoewel hij snelheid heeft ingeleverd)

zelf vind ik het een beetje snel genomen besluit, in die zin, ik heb het gevoel dat de beslissing van makaay een katalysator is geweest. daarbij heb ik een slecht gevoel, omdat hij heeft laten weten dat zijn beslissing zou afhangen van de samenstelling van de selectie volgend jaar. daar heeft hij dus ook niet echt een hoge pet van op.

ik had hem een grootser afscheid toegewenst dan makaay en daar was volgend jaar een perfect moment voor. maar ja, je hebt het te respecteren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 12-05-2010

Quote:Jan Vertonghen kan een schorsing van twee wedstrijden tegemoet zien. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de verdediger van Ajax dit schikkingsvoorstel gedaan naar aanleiding van diens uitspraken na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord. Het feit dat Vertonghen de Rotterdammers uitmaakte voor 'kut-kakkerlakken' heeft volgens de aanklager 'schade berokkend aan het voetbal in het algemeen.'

Vertonghen heeft tot 12.00 uur vanochtend de tijd om te reageren op het voorstel. Indien hij akkoord gaat mist hij het duel om de Johan Cruijff Schaal en de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen.

edit: ajax heeft het schikkingsvoorstel inmiddels al afgewezen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 12-05-2010

En nu? Hoe werkt dit feitelijk met dit soort schikkingsvoorstellen? Ik lees vaak dat er dan alsnog een hogere straf uitkomt. Maar hoe werkt dit nou eigenlijk?
Kan me namelijk voor deze achtergrond niet voorstellen dat er nu ineens een hogere straf uitkomt. Twee wedstrijden vind ik al lichtelijk overdreven.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 16-05-2010

Overdune Wrote:Maar ff hier omdat ik in het internationale gedeelte geen geschikt topic kon vinden: waarom is Totti nu pas geschorst voor het afzagen van Balotelli? Hij heeft zo afgelopen weekend nog even Roma in de race kunnen houden voor het kampioenschap door twee keer te scoren.

Ik vroeg me net af waarom Totti nu wéér speelt voor Inter, maar de schorsing geldt dus alleen voor bekerwedstrijden:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.trouw.nl/nieuws/sport/article3064848.ece/Totti_vier_bekerwedstrijden_geschorst_.html">http://www.trouw.nl/nieuws/sport/articl ... orst_.html</a><!-- m -->

Nu.nl was, behalve mezelf, ook lekker op de hoogte:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2244653/totti-vier-duels-geschorst.html">http://www.nu.nl/sport/2244653/totti-vi ... horst.html</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 17-05-2010

Hup, en Ballack mist het WK. Daaag Duitsland!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 17-05-2010

Hoppa, hatcé!

Nu Drogba nog een jaar of wat er uit, dat zou de zomer weer helemala goed maken!

Germany captain Michael Ballack has been ruled out of this summer's World Cup because of the right ankle injury he suffered in Saturday's FA Cup final.

The 33-year-old Chelsea midfielder has made 98 appearances for his country and played in the last two World Cups.

A scan revealed a partially torn ligament but it is expected to be eight weeks before he can resume training and Germany's first match is on 13 June.

He was injured after a challenge by Portsmouth's Kevin-Prince Boateng.

Ironically, Boateng could be part of the Ghana squad that will face Germany in Group D at the finals in South Africa.

The former Tottenham player was born in Germany and represented German youth teams but chose to play for Ghana, his father's country of birth.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 18-05-2010

Dit zou toch een unieke situatie betekenen. Ik gun WII best nog een plekkie in de eredivisie maar twijfel over de haalbaarheid ervan als de liquiditeitsproblemen al rond de 600k liggen en in Juni al rond de 1,5M.....
Verder lijkt Sparta mij toch niet de aangewezen ploeg om in de Eredivisie te 'blijven'. WII heeft gewonnen van Go Ahead, dan moeten de Eagles toch naar de ED?

Quote:Eredivisie mogelijk met 17 clubs
ZEIST - De KNVB sluit niet uit dat de eredivisie komend seizoen uit slechts zeventien clubs bestaat.
Als het dreigende faillissement van Willem II wordt uitgesproken kort voor het begin van de nieuwe competitie, die op 6 augustus van start gaat, is er geen tijd meer om het vastgestelde speelschema helemaal om te gooien.
Dat liet een woordvoerster van de KNVB dinsdag weten.
''We hopen natuurlijk dat alles goedkomt in Tilburg'', benadrukte de zegsvrouw.
''Maar de KNVB is in deze zaak een afwachtende partij. Uiteraard geven we Willem II wel zoveel mogelijk informatie en adviezen mee. We kunnen op een dreigend bankroet echter geen deadline zetten.''

Goedkeuring
Voordat het nieuwe competitieprogramma in de eredivisie officieel wordt vastgesteld, moeten alle clubs en de bijbehorende lokale autoriteiten hun goedkeuring hebben gegeven. ''Dat is een heel proces dat veel tijd vergt'', legde de woordvoerster van de KNVB uit.
''Het is dan onhaalbaar om bijvoorbeeld een week voor de competitiestart Willem II alsnog uit het schema te halen en een andere club toe te voegen. Dan is een eredivisie met zeventien ploegen onvermijdelijk.''
Indien Willem II onverhoopt eerder failliet gaat, dient het bestuur betaald voetbal van de KNVB te bepalen hoe de opengevallen plaats in de eredivisie wordt ingevuld. De reglementen van de voetbalbond voorzien niet in deze situatie die zich na de play-offs voordoet. Het bestuur betaald voetbal neemt op ''sportieve gronden'' het ultieme besluit.


RKC
Sparta, als tweede degradant achter hekkensluiter RKC Waalwijk, lijkt de beste papieren te hebben om alsnog in de eredivisie te blijven bij een faillissement van Willem II. Indien er voldoende tijd beschikbaar is voor de organisatie van de wedstrijd, behoort ook een beslissingsduel nog tot de mogelijkheden. Sparta zou daarin tegen RKC kunnen uitkomen.
De nummer twee van de Jupiler League, SC Cambuur, laat juridisch onderzoeken of de Friese club ook nog in beeld kan komen voor eventuele promotie.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 18-05-2010

Marshall Wrote:Verder lijkt Sparta mij toch niet de aangewezen ploeg om in de Eredivisie te 'blijven'. WII heeft gewonnen van Go Ahead, dan moeten de Eagles toch naar de ED?

Eensch! En ALS er al een beslissingsduel zou moeten komen, dan zou ik zeggen tussen Eindhoven en GAE, aangezien dat de ploegen zijn die W2 verslagen heeft.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Marshall - 18-05-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Verder lijkt Sparta mij toch niet de aangewezen ploeg om in de Eredivisie te 'blijven'. WII heeft gewonnen van Go Ahead, dan moeten de Eagles toch naar de ED?

Eensch! En ALS er al een beslissingsduel zou moeten komen, dan zou ik zeggen tussen Eindhoven en GAE, aangezien dat de ploegen zijn die W2 verslagen heeft.

Dat weet ik dan weer niet zeker. In principe waren er 4 finalisten: GAE, WII, SPA en EXC. EXC en WII waren door, SPA en GAE niet. Dus bij een beslissingsduel zou ik eerder geneigd zijn de twee verliezende finalisten een onderling treffen te laten spelen.
Maar ik blijf allereerst zeggen: GAE! (ondanks dat ik in de Jupailurliek fan van Zwolle ben en GAE dus als aartsrivaal beschouw) Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 18-05-2010

Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Verder lijkt Sparta mij toch niet de aangewezen ploeg om in de Eredivisie te 'blijven'. WII heeft gewonnen van Go Ahead, dan moeten de Eagles toch naar de ED?

Eensch! En ALS er al een beslissingsduel zou moeten komen, dan zou ik zeggen tussen Eindhoven en GAE, aangezien dat de ploegen zijn die W2 verslagen heeft.

Dat weet ik dan weer niet zeker. In principe waren er 4 finalisten: GAE, WII, SPA en EXC. EXC en WII waren door, SPA en GAE niet. Dus bij een beslissingsduel zou ik eerder geneigd zijn de twee verliezende finalisten een onderling treffen te laten spelen.
Maar ik blijf allereerst zeggen: GAE! (ondanks dat ik in de Jupailurliek fan van Zwolle ben en GAE dus als aartsrivaal beschouw) Dead

Sparta is gedegradeerd, want verloren van Excelsior, dus sowieso nergens recht meer op. WII was finalist omdat ze van Eindhoven gewonnen hebben en aangezien dat met terugwerkende kracht 'onrechtmatig' zou zijn heeft Eindhoven nog recht op een herkansing, vind ik.
Maar ik stem ook voor GAE. Leuke club met enthousiaste ex-toppers in de (bege)leiding.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 18-05-2010

Gerben Zonderland Wrote:Sparta is gedegradeerd, want verloren van Excelsior, dus sowieso nergens recht meer op.


eerst dit

Quote:Maar ik stem ook voor GAE. Leuke club met enthousiaste ex-toppers in de (bege)leiding.

en dan dit. gae heeft toch ook nergens recht meer op dan? :-k

ik zou zeggen een beslissingsduel tussen de twee verliezend finalisten. maar je zag het al bij veendam, dit kan best even duren en dan zijn ze te laat.

nog afgezien van het feit dat sparta al 10 spelers de wacht heeft aangezegd en de rvd is opgestapt. zouden die terugkomen als ze niet degraderen? dan valt de grondslag voor het vertrek weg. en die spelers zitten met hun kop al ergens anders.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 18-05-2010

indien nodig gewoon opvullen met Ajax 2, heeft Ajax ook vast 6 gratis punten... Icon_twisted


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 18-05-2010

gittermaster Wrote:indien nodig gewoon opvullen met Ajax 2, heeft Ajax ook vast 6 gratis punten... Icon_twisted

ajakkes 2 is ook failliet. maar ik was idd even vergeten dat de knjb op een of andere manier ajakkes zal bevoordelen. dan zullen ze de rotterdamse neuzen wel handhaven of ajakkes 2 inschrijven. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-05-2010

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Sparta is gedegradeerd, want verloren van Excelsior, dus sowieso nergens recht meer op.


eerst dit

Quote:Maar ik stem ook voor GAE. Leuke club met enthousiaste ex-toppers in de (bege)leiding.

en dan dit. gae heeft toch ook nergens recht meer op dan? :-k

Huh? Dat verschil is toch niet zo moeilijk? Sparta is op reglementaire wijze gedegradeerd, want in de finale van de play-offs hebben ze verloren van Excelsior. Klaar. Over. Volgend jaar in de Jupiler League.
GAE heeft in de andere finale verloren van een club die eigenlijk al failliet is, dus dat vind ik onreglementair en dus zou GAE in de eredivisie moeten spelen. En zelfs een beslissingswedstrijd tegen de andere club (Eindhoven) waartegen Willem 2 'illegaal' gespeeld heeft kan ik me voorstellen, maar als dat te ver gaat vind ik het ook prima.
RKC, Cambuur en Sparta hebben, vind ik, helemaal nergens recht op, want die hadden niks met Willem 2 te schaften.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 19-05-2010

Gerben Zonderland Wrote:RKC, Cambuur en Sparta hebben, vind ik, helemaal nergens recht op, want die hadden niks met Willem 2 te schaften.

RKC wel. Kijk naar de situatie rondom Veendam. Door hun faillisement degradeert FC Oss niet naar de Topklasse. Vanuit die redenatie zou je ook kunnen zeggen, dat bij een faillisement Willem II degradeert en dat RKC dus op het hoogste niveau actief kan blijven.

Het argument van Cambuur snijdt ook wel hout. Zij zeggen dat ze als nummer 2 van de Jupiler league recht op 'directe promotie'. Graafschap vervangt RKC en dan vervangt Cambuur Willem II.

Het beste lijkt mij dat Willem II en RKC even gezellig om tafel gaan, de boel laten samensmelten en voortgaan als de Waalwijkse Rooms-Katholieke Willem Tilburg Combinatie II. Of een kortere naam, dat mag ook.

Ben wel benieuwd wat er volgend jaar eventueel met 17 clubs gaan doen. Geen rechtstreekse degradant, maar de nummer 16 en 17 in de nacompetitie?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-05-2010

jawel , heel moeilijk, ik denk dat ik je denkfout zie.

Gerben Zonderland Wrote:Sparta is op reglementaire wijze gedegradeerd, want in de finale van de play-offs hebben ze verloren van Excelsior. Klaar. Over. Volgend jaar in de Jupiler League.

en

Quote:GAE heeft in de andere finale verloren van een club die eigenlijk al failliet is, dus dat vind ik onreglementair

willem II is niet failliet. gae heeft verloren in de finale van de play offs. klaar. over. trouwens, ook al waren ze wel failliet, ze hebben gewoon de wedstrijd verloren.

ik blijf er bij een beslissing tussen beide verliezers is het beste. cambuur moet niet zeuren, cambuur had gewoon van de eagles moeten winnen.