The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 19-05-2010

de gemeente Tilburg laat Willem 2 echt niet failliet gaan hoor.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 19-05-2010

Ik denk ook wel dat er een oplossing komt, maar de gemeente blijft echt niet spekken. Alweer de zoveelste keer. Er zitten daar bij W2 echt een stel incompetente rukkers ](*,)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 20-05-2010

En een hoop teletekst supporters.

Geen hond die dat stadion bezoekt doorgaans.

Ik zeg failliet verklaren en opdonderen naar de topklasse.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-05-2010

NEC en Vitesse ook in de financiële problemen. Dat streept lekker weg voor volgend seizoen.
Ik zeg: Een eredivisie van een club of 12 a 14. Daaronder 2 eerste divisies met een vergelijkbaar aantal clubs met semi-profs. Eentje voor Noord/Midden en eentje voor Zuid/Oost en dan hoef je ook niet een topklasse in te voeren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 20-05-2010

Tjah, dat is nog beter.

16 eredivisie (profs), 16 eerste divisie (profs en semiprofs), dan de topklasses, 2 stuks van 14 ploegen (semieprofs). Dan de amateurs 12 ploegen per competitie , wat ook al veredelde semiprofs zijn in de hoofdklasses.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-05-2010

Dugarry Wrote:Tjah, dat is nog beter.

16 eredivisie (profs), 16 eerste divisie (profs en semiprofs), dan de topklasses, 2 stuks van 14 ploegen (semieprofs). Dan de amateurs 12 ploegen per competitie , wat ook al veredelde semiprofs zijn in de hoofdklasses.

Nee, ik wil juist geen topklasse. Ik wil een eredivisie van 12 a 14 ploegen en dan 2 eerste divisies van 12 a 14 ploegen met semiprofs. Dat zijn samen tussen de 36 en 42 clubs en dat lijkt me voor het (semi)-betaald voetbal de absolute limiet in Nederland. In jouw geval heb je er 60 en dat lijkt me veel te veel als je ook in de hoofdklasses nog (veel) gaat betalen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-05-2010

Quote:Zware straf dreigt voor NEC
Uitgegeven: 20 mei 2010 08:09
Laatst gewijzigd: 20 mei 2010 08:09

AMSTERDAM - De KNVB dreigt NEC uit de competitie te zetten. Elke club moet het seizoen van de KNVB beginnen met een uit- en een thuiswedstrijd, maar NEC mag van de Nijmeegse burgemeester Thom de Graaf in de eerste helft van augustus niet thuisspelen. Dat schrijft De Gelderlander. Een thuiswedstrijd vraagt namelijk om extra politie-inzet en in augustus zijn veel agenten volgens de burgemeester op vakantie. Daarbij wordt in juli al een maximale inzet van de politie gevraagd bij activiteiten zoals de Vierdaagse. Dat voor wedstrijden tegen clubs als Heerenveen of De Graafschap maar vijftien agenten nodig zijn, brengt De Graaf volgens de krant niet op andere gedachten. De KNVB presenteert op 9 juni het competitieprogramma. ''Heeft NEC geen accommodatie, dan zullen we de club in het uiterste geval uit de competitie nemen”, zegt manager competitiezaken Gijs de Jong.

Een hele simpele oplossing voor dit probleem: geen uitsupporters toelaten en dat bij de terugwedstrijden tegen Heerenveen en Graafschap ook niet doen. Dan geef je de agenten in Heerenveen en Doetinchem ook een extra vrije dag, voor zover dat nodig is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - D'r an met de lippe - 20-05-2010

Ik had hier net een hele lap tekst staan die ik hier al 101 keer eerder heb getypt maar kreeg een ingeving; op een mooie zonnige dag als vandaag weiger ik mij erg druk te maken om al die clubs met slecht financieel beleid dus ik heb het maar even aangepast :waf:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 20-05-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Tjah, dat is nog beter.

16 eredivisie (profs), 16 eerste divisie (profs en semiprofs), dan de topklasses, 2 stuks van 14 ploegen (semieprofs). Dan de amateurs 12 ploegen per competitie , wat ook al veredelde semiprofs zijn in de hoofdklasses.

Nee, ik wil juist geen topklasse. Ik wil een eredivisie van 12 a 14 ploegen en dan 2 eerste divisies van 12 a 14 ploegen met semiprofs. Dat zijn samen tussen de 36 en 42 clubs en dat lijkt me voor het (semi)-betaald voetbal de absolute limiet in Nederland. In jouw geval heb je er 60 en dat lijkt me veel te veel als je ook in de hoofdklasses nog (veel) gaat betalen.

Alle ploegen in de topklasse zijn al semiprofs en alle ploegen in de 6 hoofdklasses zijn dat al jaren.

Echter hebben ze de status van amateurclub, dus bepalen ze zelf of ze wel of niet op zondag willen voetballen. Noord/Zuid werkt dus niet, vandaar dat men naar zaterdag/zondag gaat met de verdeling van de 2 topklasses.

Enkele clubs hebben al aangegeven niet te willen promoveren, want ze willen niet op de vrijdagavond willen ballen.

Of net als in engeland/duitsland alles op zaterdagmiddag (of een enkele op zondag na toewijzing) wat de 2 eerstedivisies met semiprofs betreft.

De eredivisie gewoon houden als nu, alles op zaterdag/zondag.

In dit geval maakt het niveau waarop je acteert in combinatie met de speeldag niet uit.


Eredisisie - vrijdag/zaterdag/zondag - profs 18 clubs
2 eerste divisies - zaterdag/zondag -(semi)profs 2x 14 clubs
6 hoofdklasses - mogen zelf kiezen of op zaterdag of op zondag - amateurs/semiprofs 14 clubs
Amateurvoetbal - 12 per competitie


In engeland is alles op zaterdag 15:00, tenzij de FA de wedstrijd verzet naar zondag if in lagere klasses wel eens naar vrijdagavond. De reden van verzetting is vaak LIVE-TV, risicowedstrijden, europees voetbal, of de FA Cup vanaf de 5e ronde alleen voor de clubs die er nog in zitten (is in het weekend en heeft voorang op de competitie) en de finale van de League Cup (de competitiewedstrijden in het finale weekend van de betrokken ploegen worden verzet .


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 20-05-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Zware straf dreigt voor NEC
Uitgegeven: 20 mei 2010 08:09
Laatst gewijzigd: 20 mei 2010 08:09

AMSTERDAM - De KNVB dreigt NEC uit de competitie te zetten. Elke club moet het seizoen van de KNVB beginnen met een uit- en een thuiswedstrijd, maar NEC mag van de Nijmeegse burgemeester Thom de Graaf in de eerste helft van augustus niet thuisspelen. Dat schrijft De Gelderlander. Een thuiswedstrijd vraagt namelijk om extra politie-inzet en in augustus zijn veel agenten volgens de burgemeester op vakantie. Daarbij wordt in juli al een maximale inzet van de politie gevraagd bij activiteiten zoals de Vierdaagse. Dat voor wedstrijden tegen clubs als Heerenveen of De Graafschap maar vijftien agenten nodig zijn, brengt De Graaf volgens de krant niet op andere gedachten. De KNVB presenteert op 9 juni het competitieprogramma. ''Heeft NEC geen accommodatie, dan zullen we de club in het uiterste geval uit de competitie nemen”, zegt manager competitiezaken Gijs de Jong.

Een hele simpele oplossing voor dit probleem: geen uitsupporters toelaten en dat bij de terugwedstrijden tegen Heerenveen en Graafschap ook niet doen. Dan geef je de agenten in Heerenveen en Doetinchem ook een extra vrije dag, voor zover dat nodig is.

geen uitsupporters betekent niet geen politieinzet nodig. Het betekent misschien iets minder inzet maar je blijft inzet nodig hebben. Bovendien als je dat gaat toelaten is het hek van de dam natuurlijk, dan gaan alle burgemeesters opeens zeggen dat ze geen politie in kunnen zetten omdat het zo druk is in die periode.

Uit de competitie zetten zou ik trouwens een compleet belachelijke beslissing vinden. Zoiets kun je vrij makkelijk afdoen met een geldboete en misschien puntenaftrek en toch gewoon 2 uitwedstrijden plannen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-05-2010

Mac Wrote:Uit de competitie zetten zou ik trouwens een compleet belachelijke beslissing vinden. Zoiets kun je vrij makkelijk afdoen met een geldboete en misschien puntenaftrek en toch gewoon 2 uitwedstrijden plannen.


eensch, zelfs puntenaftrek is al veel te rigoureus.

wat denkt die knjb allemaal wel joh, dit gaat toch helemaal nergens over? 2 uitwedstrijden prima, maar boetes of puntenaftrek vind ik gewoon asociaal.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-05-2010

Mac Wrote:geen uitsupporters betekent niet geen politieinzet nodig. Het betekent misschien iets minder inzet maar je blijft inzet nodig hebben. Bovendien als je dat gaat toelaten is het hek van de dam natuurlijk, dan gaan alle burgemeesters opeens zeggen dat ze geen politie in kunnen zetten omdat het zo druk is in die periode.

Volgens mij gaat het ook om de extra agenten die er nodig zijn i.v.m. de uitsupporters die er komen, maar dat staat inderdaad niet expliciet vermeld. En als alle burgemeesters dat gaan zeggen zijn we helemaal van het probleem af en gaan we nergens meer uitsupporters naartoe nemen. Dat scheelt een heleboel belastinggeld! =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 20-05-2010

Gewoon te triest voor woorden weer van De Graaf. Vorig jaar ook al hetzelfde probleem, misschien dat je als bestuurder dan een keer vooruit gaat denken cq beleid voeren.... het is maar een mogelijkheid hoor.

Laten we overigens even duidelijk zijn: Het is die tijd dus helemaal niet druk, het is die 2 weken daarvoor tyfusdruk en daarom willen ze allemaal vakantie. Maar goed, zoals ik al aangeef vorig jaar exact hetzelfde probleem maar denk je dat ze daar dan op vooruit werken door bijvoorbeeld het aanvragen van vakanties in augustus te vermelden/beperken en dan te spreiden over het jaar... nee hoor tuurlijk niet.

Overigens over die financiële problemen: We hebben dus (NOG!) geen exceptioneel hoge schulden (2 ton ofzo) echter het tekort van 1,8 miljoen is het tekort op de begroting van komend jaar en voor de jaren erna zolang we nog niet in een nieuw stadion of huidig stadion met 2e ring spelen. Qua financiële groei en mogelijkheden zitten wij op dit moment op de huidige locatie zoals ie is aan ons plafond. Dat is overigens niks nieuws want dat is al 2 jaar zo echter door wat transfers hebben we afgelopen jaren elke keer nog vrijwel BE kunnen draaien. Echter komen we weer terug bij de politiek, het duurt hier bij ons weer JA-REN voordat uberhaupt er een besslissing wordt genomen over het TIP (topsport Innovatie Park). TIP en de gemeente zijn letterlijk al 2,5 jaar bezig met alleen een beslissing nemen, als het dan doorgaat dan moeten ze nog voorbereidingen treffen om te beginnen en nog gaan bouwen wat wil zeggen dat wij niet voor '12/'13 een 2e ring hebben. Maar goed, gemeente moet lekker blijven kankeren op NEC (en hun supporters)... zelf kunnen ze helemaal niks, echt HE-LE-MAAL niks. Een straat opnieuw asfalteren duurt bij ons ruim 2 jaar (en kost dan ook nog eens 3,5 keer zoveel als begroot) maar oow wee als het om voetbal gaat, dan hebben ze hun woordje wel klaar om politiek gezien te kunnen scoren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 20-05-2010

NEC gewoon de eerste 5 wedstrijden 5 uitwedstrijden plannen: Ajax, PSV, Feyenoord, Twente en AZ.

Denk dat Harry c.s. wel even bij Thom Begraaf langs gaan. :negerwaf:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 20-05-2010

Die kun je maar gehad hebben


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 28-05-2010

tssssss

Jongen (13) probeert 91-jarige vrouw te verkrachten AMSTERDAM - Een dertienjarige jongen heeft vorig jaar geprobeerd een 91-jarige vrouw te verkrachten in Amsterdam. Hoewel er bloed, DNA en vingerafdrukken zijn gevonden, ontkent de jongen. Zijn vader zegt dat het om een complot gaat.


Ads door Google
8 kilo eraf in 12 dagen
Nieuw: De originele citroensap-kuur vet-doder nr. 1, nu als capsules!
Citroensap-Slankkuur.eu
boek publiceren va € 3,75
Pockets printen vanaf 3,75 per stuk (opstartkosten 35,-)
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.bestenzetprinting.nl">www.bestenzetprinting.nl</a><!-- w -->
Goedkope gebruikte boeken
Bekijk nu ons grote assortiment tweedehands leesplezier!
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.boekenstalletje.nl">www.boekenstalletje.nl</a><!-- w -->
Het incident gebeurde in de woning van het slachtoffer in een Amsterdams verzorgingstehuis. De jongen greep de vrouw vast, sleurde haar naar het bed en dreigde haar dood te schieten. Vervolgens scheurde hij haar kleding kapot en probeerde haar te verkrachten. Dit meldt het Parool.

De poging mislukte, maar het slachtoffer liep wel hevige verwondingen op en voelde zich onteerd en vies. De rechtbank boog zich deze maand over de zaak en achtte de poging tot verkrachting bewezen. Desondanks heeft de jongen geen straf gekregen. Rechters willen eerst meer duidelijkheid over de persoonlijkheid en motieven van de verdachte. De jongen zit zo lang vast in een justitiële jeugdinrichting.

Het slachtoffer kende de verdachte al enige tijd. De jongen had al meerdere malen bij haar voor de deur gestaan, waarbij hij haar oneerbare voorstellen had gedaan. Zo zou hij gevraagd hebben of hij de vrouw naakt mocht zien. Dit voorval werd destijds gemeld bij de politie. De poging tot verkrachting gebeurde toen de jongen zich kwam verontschuldigen voor zijn gedrag.

De verdachte zegt de vrouw nooit oneerbare te hebben gedaan, hij zou die dag niet in Nederland zijn geweest maar Koranlessen hebben gevolgd in een moskee in het buitenland. Dit alibi wordt echter niet ondersteund.

Zijn ouders denken dat hun zoon slachtoffer is van een complot. Zij geloven niet dat er DNA en vingerafdrukken van hun zoon op de plaats delict zijn aangetroffen. Ook de verwondingen die hij had door toedoen van het slachtoffer overtuigen de ouders niet.

Verschillende deskundigen hebben de jongen inmiddels onderzocht, met wisselende uitkomsten. Wel staat vast dat hij al eerder problematisch gedrag heeft vertoond. De jongens is vaker betrokken geweest bij geweldsincidenten en vertoonde al eerder grensoverschrijdend gedrag richting meisjes. De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 28-05-2010

koranlessen. zou het nederlander zijn?

dat krijg je he, bij die gelovigen, die mogen zo weinig neuken van god, die zijn niet meer te stoppen. die krijgen zo'n sleepzak, daar moet de druk een keer van af. zie je bij sgp ook vaak. hup op zondag de gordijnen dicht en misbruiken maar al die dochters.

ik snap dat wijf van 91 niet echt. als ik 91 ben hoop ik nog wel verkracht te worden door een kip van 13.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 28-05-2010

13 is me wat te jong, maar 23 mag ze zeker zijn.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 28-05-2010

waf Wrote:ik snap dat wijf van 91 niet echt. als ik 91 ben hoop ik nog wel verkracht te worden door een kip van 13.

Tja, als jij 91 bent, ben je dan ook geen oud WIJF.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 28-05-2010

Ik vraag me ineens af hoe t met Moker zou zijn? :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 28-05-2010

Wel lullig dat je in dit perspectief net aan Moker dacht... :waf:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 28-05-2010

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:ik snap dat wijf van 91 niet echt. als ik 91 ben hoop ik nog wel verkracht te worden door een kip van 13.

Tja, als jij 91 bent, ben je dan ook geen oud WIJF.

hoe weet jij dat? 50% pik!

jij bent net ouder dan 91 vermoed ik, maar je lult wel als een oud wijf.
:nanana:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 28-05-2010

waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Tja, als jij 91 bent, ben je dan ook geen oud WIJF.

hoe weet jij dat?

Ik heb altijd gedacht dat je een VENT was, maar ik vraag excuus als dat niet zo is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Jansoe - 28-05-2010

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Onmogelijke-voetbalwedstrijd/m1czi2gfe/opmerkelijk/Onmogelijke-voetbalwedstrijd/m1czi2gfe07n">http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Onm ... czi2gfe07n</a><!-- m -->

Athletic de Bilbao tegen 200 kinderen :lol: :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-05-2010

waf Wrote:jij bent net ouder dan 91 vermoed ik, maar je lult wel als een oud wijf.
:nanana:

Jij-bak! Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 29-05-2010

Het wordt steeds leuker hier in Nijmegen e.o. Na eerst dat trieste gezeik over een thuiswedstrijdje voor NEC waar 15 hele agenten voor nodig waren wat niet mogelijk was waardoor we de 1e wedstrijd waarschijnlijk in Emmen moeten spelen begint het ook al met Oranje.

Nu zijn ook al, wederom wegens een tekort aan politie agenten, alle commerciële oranjefeesten voor komend WK verboden. Echt, HOE DAN?? HOE DAN?????? Kan iemand mij vertellen wat voor LTS zwakstroom figuren hier een politiekorps moeten leiden? Dat WK is al 6 jaar bekend, oranjefeesten zijn al 123481243814287152 jaar oud maar daarover vooruit denken en in het bijzonder vooruit plannen is zelfs te veel gevraagd. Ongelooflijk, ondernemers zijn al meer als een half jaar bezig om van alles te regelen/organiseren/voorbereiden en ja hoor minder als een maand voor het begint worden ineens de vergunningen voor alles ingetrokken. Help je stad maar naar de klote, echt niet te geloven gewoon. Alles maken ze kapot hier...

Wat hoop ik graag dat we weer eens echt ver komen en dat overal mensen de straat op gaan of bijvoorbeeld zoals nadat we van Zweden wonnen met pingels gewoon meer als 1000 feestende mensen het keizer karel plein in bezit namen. Of misschien beter nog... dat we gewoon keihard genaaid eruit vliegen en dat hier de hele stad gesloopt wordt. Misschien dat ze dan eindelijk ooit eens wakker worden, al betwijfel ik het want dan zullen er wel weer 271 andere smoesjes komen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 29-05-2010

harry_bierdop Wrote:Het wordt steeds leuker hier in Nijmegen e.o. Na eerst dat trieste gezeik over een thuiswedstrijdje voor NEC waar 15 hele agenten voor nodig waren wat niet mogelijk was waardoor we de 1e wedstrijd waarschijnlijk in Emmen moeten spelen begint het ook al met Oranje.

Nu zijn ook al, wederom wegens een tekort aan politie agenten, alle commerciële oranjefeesten voor komend WK verboden. Echt, HOE DAN?? HOE DAN?????? Kan iemand mij vertellen wat voor LTS zwakstroom figuren hier een politiekorps moeten leiden? Dat WK is al 6 jaar bekend, oranjefeesten zijn al 123481243814287152 jaar oud maar daarover vooruit denken en in het bijzonder vooruit plannen is zelfs te veel gevraagd. Ongelooflijk, ondernemers zijn al meer als een half jaar bezig om van alles te regelen/organiseren/voorbereiden en ja hoor minder als een maand voor het begint worden ineens de vergunningen voor alles ingetrokken. Help je stad maar naar de klote, echt niet te geloven gewoon. Alles maken ze kapot hier...

Wat hoop ik graag dat we weer eens echt ver komen en dat overal mensen de straat op gaan of bijvoorbeeld zoals nadat we van Zweden wonnen met pingels gewoon meer als 1000 feestende mensen het keizer karel plein in bezit namen. Of misschien beter nog... dat we gewoon keihard genaaid eruit vliegen en dat hier de hele stad gesloopt wordt. Misschien dat ze dan eindelijk ooit eens wakker worden, al betwijfel ik het want dan zullen er wel weer 271 andere smoesjes komen.

Quote:meer als
minder als
meer als
1 keertje kan ik nog wel verdragen, maar hier moet ik echt ff op reageren: ken je het woordje 'dan' niet of is dit nimweeghs dialect?
Maar je hebt gelijk met dat zielige gedoe. Komt door die linkse softe watjes. Telkens als ze in ons land iets te zeggen hebben vliegt de staatsschuld omhoog. Ik meen dat Nijmegen nogal links is dus dat verklaart alles. Red je stad, stem voortaan rechts!! =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 30-05-2010

Vreemde actie. Je kan het beter controlerend organiseren, dan het nu opeens verbieden. Nu ontstaan her en der door de hele stad 'wilde' oranjefeesten, wat met dit nieuws met aan zekerheidgrenzende waarschijnlijkheid uit de hand gaan lopen.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 01-06-2010

Waar het mij om gaat is dat er in de laatste 16 jaar (daarvoor kan ik niet over oordelen) nooit iets gebeurd is hier qua rellen of ongeregeldheden ofzo. Ja af en toe een iets te groot vreugdevuur of wat zwaar vuurwerk maar thats it. Alleen na de uitschakeling tegen Italië in 2000 zijn er wat incidenten geweest in de Molenstraat maar die werden hoofdzakelijk veroorzaakt door het achterlijke optreden van de politie (later ook voor berispt, zoals altijd uiteraard. Er zal eens worden opgetreden tégen de politie, nee natuurlijk niet... die doen nooooooit iets fout :-" ).

Maar goed, zelden tot nooit problemen geweest, geen enkele aanwijzing dat dit nu wel zou gebeuren en dan zulke trieste dingen en wederom (want dat hebben ze ook al bij andere evenementen geflikt) laten ze ondernemers eerst maar eens 5 a 6 maanden kosten maken om daarna alles te verkankeren. Ik kan er echt niet meer bij...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 01-06-2010

Nou onze grote vriend Thom is eindelijk onder de druk bezweken =D>

Nijmegen stemt toch in met thuisduel NEC in augustus

01/06/2010 18:21

NEC hoeft niet meer te vrezen voor een drastische maatregel van de KNVB. Burgemeester Thom de Graaf stemt toch in met een thuisduel in augustus.

De Graaf weigerde aanvankelijk toestemming te geven voor een thuiswedstrijd van NEC in augustus. Een gebrek aan politiecapaciteit was de aanleiding voor de weigering. De KNVB dreigde in het uiterste geval de Nijmeegse club uit de competitie te halen.

Zover komt het niet. Na nieuw overleg besloot De Graaf toch groen licht te geven voor een duel in augustus in De Goffert. 'Ik doe dat in het belang van NEC', aldus de burgemeester. De Nijmeegse club meldt 'blij' te zijn dat er eindelijk uitsluitsel is gegeven.'