The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Sjaak - 17-09-2010

Idd, luie flikkers.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 17-09-2010

Thee drinken met marokkanen, is dat dan geen werk?!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 17-09-2010

Mukkus Wrote:Thee drinken met marokkanen, is dat dan geen werk?!

Nee, dat is betaalde hobby.

Maar als de 'bruinhemden' een links kabinet zouden betitelen als communistisch, wat voor een vergelijkbaar gedeelte ook zou kloppen, dan breekt de pleuris los.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 20-09-2010

Over Rooney:

Alex Ferguson had hem uit zelfbescherming buiten de ploeg gelaten. De trainer weet hoe wreed het voetbalpubliek kan zijn. Misschien had hij gehoord over het lied dat de Everton supporters speciaal voor Rooney hadden gecomponeerd.

Het was een tekstvariatie op Bob Marleys No Woman, No Cry. Ze hadden het verbasterd tot No Woman. No Kai. Kai is de naam van Rooneys éénjarige zoon.

Toen ze het spreekkoor die zaterdag in lange, plagerige zinnen van de tribune lieten rollen, zat Wayne Rooney voor de televisie in het Lowry Hotel, de plek waar Manchester United zich had voorbereid op de wedstrijd.

Ironisch genoeg was dit ook het hotel waar Rooney tot voor kort de avontuurtjes beleefde die hem nu in deze situatie had gebracht. Hij zag zijn ploeg er een punt verspelen: 3-3.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 20-09-2010

Bumme Wrote:Hij zag zijn ploeg er een punt verspelen: 3-3.

Lever je in Engeland maar 1 punt in als je gelijkspeelt? Ik dacht dat jaar juist de 3-puntsregel vandaan kwam. :-k


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 20-09-2010

Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Hij zag zijn ploeg er een punt verspelen: 3-3.

Lever je in Engeland maar 1 punt in als je gelijkspeelt? Ik dacht dat jaar juist de 3-puntsregel vandaan kwam. :-k

pfffffffffffff scherp zeg. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 22-09-2010

:roll: Undecided

Feyenoord denkt Jon Dahl Tomasson nog maanden te moeten missen. De Deense aanvaller liep drie maanden geleden tijdens het WK in Zuid-Afrika een blessure op aan een pees in zijn bovenbeen en kampt met tegenslagen tijdens zijn herstel.
''Ik heb lang gehoopt hem er snel weer bij te hebben, maar de berichten die ik nu krijg zijn allesbehalve optimistisch te noemen'', zegt trainer Mario Been tegenover het AD.

''Het gaat nog minimaal een paar weken duren. Ik vrees dat hij voor de winterstop niet inzetbaar is.''

De oorzaak voor de langere afwezigheid van Tomasson heeft te maken met de terugslag waar hij halverwege vorige maand mee te maken kreeg. ''Er is toen een blessure bijgekomen, een spierblessure'', laat Feyenoords clubarts Casper van Eijck weten.

''Hoe dat kan? Door zijn keiharde manier van trainen. Het is een complexe kwestie en vervelend voor de club en bovenal voor Jon zelf.''


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 22-09-2010

Haggie Wrote::roll: Undecided

Feyenoord denkt Jon Dahl Tomasson nog maanden te moeten missen. De Deense aanvaller liep drie maanden geleden tijdens het WK in Zuid-Afrika een blessure op aan een pees in zijn bovenbeen en kampt met tegenslagen tijdens zijn herstel.
''Ik heb lang gehoopt hem er snel weer bij te hebben, maar de berichten die ik nu krijg zijn allesbehalve optimistisch te noemen'', zegt trainer Mario Been tegenover het AD.

''Het gaat nog minimaal een paar weken duren. Ik vrees dat hij voor de winterstop niet inzetbaar is.''

De oorzaak voor de langere afwezigheid van Tomasson heeft te maken met de terugslag waar hij halverwege vorige maand mee te maken kreeg. ''Er is toen een blessure bijgekomen, een spierblessure'', laat Feyenoords clubarts Casper van Eijck weten.

''Hoe dat kan? Door zijn keiharde manier van trainen. Het is een complexe kwestie en vervelend voor de club en bovenal voor Jon zelf.''

nou, dat is wel grappig idd. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 22-09-2010

Het zou hem sieren als hij een (groot) gedeelte van zijn salaris niet aanpakt, maar of hij dat zou doen?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 22-09-2010

Adder Wrote:Het zou hem sieren als hij een (groot) gedeelte van zijn salaris niet aanpakt, maar of hij dat zou doen?

nou, dat vind ik nou weer niet nodig. is het trouwens niet zo dat er een arbeidsongeschiktheidsverzekering waar feyenoord een beroep op kan doen? das toch bij andere werkgevers wel zo?

nee, ik vind echt niet dat je afstand moet doen van salaris als je ziek bent. het zou wat zijn zeg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 22-09-2010

Adder Wrote:Het zou hem sieren als hij een (groot) gedeelte van zijn salaris niet aanpakt, maar of hij dat zou doen?

Zeg jij dat dan tegen je baas als je je ziek meldt? Ik in ieder geval niet, zelfs al is het door mijn eigen schuld dat ik niet kan gaan werken. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 22-09-2010

waf Wrote:
Haggie Wrote::roll: Undecided

Feyenoord denkt Jon Dahl Tomasson nog maanden te moeten missen. De Deense aanvaller liep drie maanden geleden tijdens het WK in Zuid-Afrika een blessure op aan een pees in zijn bovenbeen en kampt met tegenslagen tijdens zijn herstel.
''Ik heb lang gehoopt hem er snel weer bij te hebben, maar de berichten die ik nu krijg zijn allesbehalve optimistisch te noemen'', zegt trainer Mario Been tegenover het AD.

''Het gaat nog minimaal een paar weken duren. Ik vrees dat hij voor de winterstop niet inzetbaar is.''

De oorzaak voor de langere afwezigheid van Tomasson heeft te maken met de terugslag waar hij halverwege vorige maand mee te maken kreeg. ''Er is toen een blessure bijgekomen, een spierblessure'', laat Feyenoords clubarts Casper van Eijck weten.

''Hoe dat kan? Door zijn keiharde manier van trainen. Het is een complexe kwestie en vervelend voor de club en bovenal voor Jon zelf.''

nou, dat is wel grappig idd. :roll:

ik vind het juist treurig.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 22-09-2010

waf Wrote:
Adder Wrote:Het zou hem sieren als hij een (groot) gedeelte van zijn salaris niet aanpakt, maar of hij dat zou doen?

nou, dat vind ik nou weer niet nodig. is het trouwens niet zo dat er een arbeidsongeschiktheidsverzekering waar feyenoord een beroep op kan doen? das toch bij andere werkgevers wel zo?

nee, ik vind echt niet dat je afstand moet doen van salaris als je ziek bent. het zou wat zijn zeg.

Maar andere beroepen zijn een stuk minder 'ziekte'gevoelig natuurlijk. Een selectie voetballers verzekeren zal een kapitaal kosten lijkt me.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 22-09-2010

Bredanaar Wrote:
Adder Wrote:Het zou hem sieren als hij een (groot) gedeelte van zijn salaris niet aanpakt, maar of hij dat zou doen?

Zeg jij dat dan tegen je baas als je je ziek meldt? Ik in ieder geval niet, zelfs al is het door mijn eigen schuld dat ik niet kan gaan werken. :roll:


Ik ben helaas niet in de positie om dat te doen.
Maar, als je als vedette van een team schofterig veel verdiend bij een noodlijdende club die op sterven na dood is, zou ik het netjes vinden, als hij een (financieel) gebaar maakt.
Ik ben normaal helemaal niet van dat sociale blabla, maar in dit geval dus wel.


En over mezelf, ik zorg zoveel mogelijk ervoor dat ik niet door eigen schuld ziek word.
En als ik al eens een stevige hoofdpijn heb die niet weg te halen is door paracetemol, neem ik een vrije dag.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 22-09-2010

waf Wrote:is het trouwens niet zo dat er een arbeidsongeschiktheidsverzekering waar feyenoord een beroep op kan doen? das toch bij andere werkgevers wel zo?

Bij langdurige ziekte moet de werkgever hem vervangend werk bieden......

"Goedenmiddag, Stadion Feyenoord, met Jon Dahl Tomasson."
"..."
"Fernandez, ja, die is hier, ik schakel u even door naar de catering."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 26-09-2010

Dit is toch wel een van de meest bizarre eigen goals die ik ooit heb gezien Undecided

http://www.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=94774&abbr=voetbal24


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 27-09-2010

Je zou 'm als aanvaller zo maken :-"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 27-09-2010

Quote:Van Beukering: 'De taal wordt wel lastig'
27/09/2010 20:15

In de vriendschappelijke interland tegen Uruguay gaat Jhonny van Beukering debuteren als international van Indonesië. De aanvaller verwacht een ongekende ervaring. Op 8 oktober staat Van Beukering met zijn nieuwe ploeggenoten in Jakarta tegen de nummer vier van het WK. Het belooft een bijzonder ervaring te worden voor de spits van Go Ahead Eagles.

'We spelen tegen Uruguay voor 80.000 mensen', zegt Van Beukering tegen Omroep Gelderland. 'Toch anders dan ik gewend ben natuurlijk. Ik ben enorm trots. Ik ben er nog nooit geweest, maar ken die typische sfeer van mijn opa en oma.' 'De taal wordt wel lastig. Ik begrijp het Maleis wel een beetje, maar ga met mijn broer Dennis een cursus doen. Een belangrijk woord ken ik al. Makan, dat betekent eten', lacht Van Beukering.

Er zijn 7 BK's in Jakarta, dat scheelt. :eten:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 29-09-2010

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zie.nl/video/algemeen/Rechter-eist-celstraf-tegen-ex-voetbalprof/m1azrodfd0v0">http://www.zie.nl/video/algemeen/Rechte ... azrodfd0v0</a><!-- m -->

Abdellaoui is aardig wat kilootjes aangekomen. Hij speelt de vermoorde onschuld, maar had hij jaren terug ook niet het pensioenfonds van profspelers bedreigd om vervroegd al z'n geld te krijgen?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-09-2010

Overdune Wrote:http://www.zie.nl/video/algemeen/Rechter-eist-celstraf-tegen-ex-voetbalprof/m1azrodfd0v0

Abdellaoui is aardig wat kilootjes aangekomen. Hij speelt de vermoorde onschuld, maar had hij jaren terug ook niet het pensioenfonds van profspelers bedreigd om vervroegd al z'n geld te krijgen?

dat was van gobbel toch? Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-09-2010

waf Wrote:
Overdune Wrote:http://www.zie.nl/video/algemeen/Rechter-eist-celstraf-tegen-ex-voetbalprof/m1azrodfd0v0

Abdellaoui is aardig wat kilootjes aangekomen. Hij speelt de vermoorde onschuld, maar had hij jaren terug ook niet het pensioenfonds van profspelers bedreigd om vervroegd al z'n geld te krijgen?

dat was van gobbel toch? Undecided

Correct!

Mijn god, wat een plofkop heeft die Abdellaoui zeg. :eten:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 29-09-2010

Van Gobbel idd, maar Abdellaoui ook.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 03-10-2010

De Jong begaat tegen Newcastle opnieuw horrortackle
03/10/2010 14:49

Nigel de Jong heeft zich zondag opnieuw van zijn slechtste kant laten zien. In het duel met Newcastle United beging de Manchester City-middenvelder een schandalige overtreding.

Met slechts zes minuten op de klok kwam De Jong hard in op Hatem Ben Arfa. De Fransman werd na de charge met een zuurstofmasker op een brancard van het veld gedragen. Naar het zich liet aanzien brak de middenvelder zijn onderbeen.

De Jong werd overigens niet bestraft voor de overtreding. Eerder werd de Nederlander al bekritiseerd na zijn harde overtreding in de WK-finale. Destijds was Xabi Alonso het slachtoffer.

Verscheidene televisiezenders hebben reeds besloten geen herhalingen van de overtreding meer uit te zenden in verband met de ernst van de kwetsuur.

--
Wat een malloot blijft het toch.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ronnie D. - 03-10-2010

Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 03-10-2010

Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 03-10-2010

Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.

Nee is idd toeval dat het elke keer bij De Jong gebeurt. :roll:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 03-10-2010

Kijk en oordeel zelf (vanaf 1:30 is het duidelijk te zien) :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_FfySaLjHG8[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ronnie D. - 03-10-2010

Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.

Mijn opmerking was misschien in dit geval wat gechargeerd, maar ben wel van mening dat De Jong eens in de spiegel moet gaan kijken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 04-10-2010

Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.

WTF


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 04-10-2010

Tripplexxx Wrote:
Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.

Nee is idd toeval dat het elke keer bij De Jong gebeurt. :roll:

Dat zeg ik toch niet? In dit geval gaat hij voor de bal (en speelt deze ook). Dat Ben Afra zijn been breekt is sneu maar kan gebeuren.