The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 18-10-2010

Hier maar even:
Iemand enig idee wat Suarez bedoelde met het gebaar na zijn goal?
Het leek erop alsof hij zijn middelvinger opstak en daarbij ook zijn pols kuste........

Collega van me: "Heb je dat gezien, stak ie weer zijn middelvinger op!"
Volgens mij had ie daar niet echt een bedoeling mee.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 18-10-2010

[gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 18-10-2010

Opmerking uit de bak met ex-ajaxspelers over de invallende Mido:
"'77 kilo maakt een rentree en 33 kilo z'n debuut voor Ajax'"

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 18-10-2010

Mukkus Wrote:Hier maar even:
Iemand enig idee wat Suarez bedoelde met het gebaar na zijn goal?
Het leek erop alsof hij zijn middelvinger opstak en daarbij ook zijn pols kuste........

Collega van me: "Heb je dat gezien, stak ie weer zijn middelvinger op!"
Volgens mij had ie daar niet echt een bedoeling mee.

Niet gezien, maar wel El Hamdaoui die interessant zat te doen na z'n goal (iets met fuck off en een wegwerpgebaar). Volgens studio voetbal was dat tegen Suarez gericht. Dus mss andersom ook?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 18-10-2010

Overdune Wrote:
Mukkus Wrote:Hier maar even:
Iemand enig idee wat Suarez bedoelde met het gebaar na zijn goal?
Het leek erop alsof hij zijn middelvinger opstak en daarbij ook zijn pols kuste........

Collega van me: "Heb je dat gezien, stak ie weer zijn middelvinger op!"
Volgens mij had ie daar niet echt een bedoeling mee.

Niet gezien, maar wel El Hamdaoui die interessant zat te doen na z'n goal (iets met fuck off en een wegwerpgebaar). Volgens studio voetbal was dat tegen Suarez gericht. Dus mss andersom ook?

Volgens mij irriteren Hammie en Suarez zich dood aan elkaar. Willen beiden alle aandacht op zich hebben en spelen beiden niets af, geen chemie tussen die twee. Bij de 2-0 schold Hammie richting Suarez (+ fuck off gebaar), logisch dat Suarez bij de 3-0 wat terugdeed.

Gelukkig voor Ajax hoor ik net van de snor dat Suarez in de winter al naar Manchester City kan en wil.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 19-10-2010

Peter Wrote:Gelukkig voor Ajax hoor ik net van de snor dat Suarez in de winter al naar Manchester City kan en wil.

Niet helemaal waar: Dzeko staat bovenaan het lijstje van City.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 20-10-2010

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Gelukkig voor Ajax hoor ik net van de snor dat Suarez in de winter al naar Manchester City kan en wil.

Niet helemaal waar: Dzeko staat bovenaan het lijstje van City.....

Heel ander type, maar zou een betere aankoop zijn voor City. Tenzij bij City ook 8 man in dienst van Suarez gaan spelen.

@mido:
[Image: m1fzploaokky.jpg]
[Image: m1fzploam4l2.jpg]


[Image: m1fzpmcaaooi.jpg]
[Image: m1fzpmca6aoq.jpg]

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 21-10-2010

Koevermans: Reis is de beste spits, dus moet altijd spelen

Danny Koevermans was in het Algemeen Dagblad openhartig over zijn kansen op een basisplaats. "Reis is de beste spits die we bij PSV hebben. Die jongen is fantastisch. Hij heeft alles in zich. Een versnelling, een goed schot met links en rechts, een actie en overzicht. Natuurlijk vind ik dat ik altijd opgesteld moet worden, maar Jonathan is beter en de beste spits die we hebben bij PSV. Hij moet gewoon spelen. En dan moeten we het niet hebben over het proces waarin hij zit. Reis laat het zien op de training en scoort bijna wekelijks in Jong PSV.'

--
Koef begint het eindelijk te begrijpen. Iets zegt me wel dat hij dit vooral ff naar buiten brengt omdat het niet botert tussen hem en Berg.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 21-10-2010

Omdat ie naar Fey wil natuurlijk


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 21-10-2010

ik weet nog steeds niet of wij er wat aan hebben. als spits moet je wel ballen krijgen. als castaignos 5 kansen krijgt maakt hij er vast ook 1. maar die kansen krijgt hij niet.

maar wie weet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 21-10-2010

Ik denk dat Feyenoord zich beter kan richten op een echte leider, de positie lijkt me daarin minder relevant. Koef lijkt me geen echte leider.
Gregor van Dijk had toen wel een goeie geweest voor Feyenoord denk ik.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 21-10-2010

Feyenoord zou zo'n Verhoek binnen moeten zien te vissen. Dan Koef met gesloten beurzen ruilen met Ahmadi. Tomasson die terugkeert als ideale man achter Koef en alles komt goed.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 21-10-2010

Wat moet PSV nou met Ahmadi ](*,)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 21-10-2010

Leuk breedteaankoopje als het niets kost.. jij verwacht dat iemand van het kaliber Van Bommel komt om Afellay op te volgen? Ik betwijfel het.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - centre court - 22-10-2010

Peter Wrote:Feyenoord zou zo'n Verhoek binnen moeten zien te vissen. Dan Koef met gesloten beurzen ruilen met Ahmadi. Tomasson die terugkeert als ideale man achter Koef en alles komt goed.

Koef en Ahmadi ruilen met gesloten beursen? Dat lijkt me toch zeker niet. Koef is bij psv over, die moet z'n laatste jaren als cultheld in de Kuip doorbrengen. Moeten ze hem ook gunnen. Ahmadi daarentegen is gewoon nog ''veel'' geld waar. Zeker een miljoen of 3. Die gaat het bij PSV geweldig doen. Klote dat Been 't niet in hem ziet zitten.
Die deal zelf sta ik volledig achter, voor beide clubs misschien wel precies wat ze nu nodig hebben. Feyenoord moet daarin financieel wel gecompenseerd worden, ik denk zelf aan 2 miljoen erbij.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - centre court - 23-10-2010

Daar gaan we weer. Calimero

Ajax begint zondag om 12.30 uur aan de uitwedstrijd bij Excelsior. Het betekent dat de Amsterdammers al om half negen een pasta voorgeschoteld krijgen.

"We zijn de enige club in Nederland, die negen keer zo vroeg moet spelen", zegt trainer Martin Jol in De Telegraaf. "PSV en FC Twente hoeven dat helemaal niet."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 23-10-2010

centre court Wrote:Daar gaan we weer. Calimero

Ajax begint zondag om 12.30 uur aan de uitwedstrijd bij Excelsior. Het betekent dat de Amsterdammers al om half negen een pasta voorgeschoteld krijgen.

"We zijn de enige club in Nederland, die negen keer zo vroeg moet spelen", zegt trainer Martin Jol in De Telegraaf. "PSV en FC Twente hoeven dat helemaal niet."


Inderdaad competitievervalsing!

Bewezen is dat inspanningen rond de na-middag / avond hoger kunnen zijn dan in de ochtend/voormiddag. Iedere club zou per seizoen een gelijk aantal wedstrijden om 12:30, 14;30, 16;30 en 20:30 uur moeten spelen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-10-2010

Bumme Wrote:hoger kunnen zijn

zozo, dat is dan nogal een onderzoek!

maar het is gewoon irritant om 12.30 al te moeten voetballen. onze f-jes kunnen beter om 9.00 uur al spelen, dan zijn ze nog een beetje geconcentreerd. ik heb er een paar bij die hebben wat later last van hun adhd.

laat onverlet dat jol een enorme huilebalk is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 27-10-2010

Ferrer de nieuwe trainer van Vitesse. Heeft totaal geen ervaring, ben benieuwd.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 27-10-2010

centre court Wrote:
Peter Wrote:Feyenoord zou zo'n Verhoek binnen moeten zien te vissen. Dan Koef met gesloten beurzen ruilen met Ahmadi. Tomasson die terugkeert als ideale man achter Koef en alles komt goed.

Koef en Ahmadi ruilen met gesloten beursen? Dat lijkt me toch zeker niet. Koef is bij psv over, die moet z'n laatste jaren als cultheld in de Kuip doorbrengen. Moeten ze hem ook gunnen. Ahmadi daarentegen is gewoon nog ''veel'' geld waar. Zeker een miljoen of 3. Die gaat het bij PSV geweldig doen. Klote dat Been 't niet in hem ziet zitten.
Die deal zelf sta ik volledig achter, voor beide clubs misschien wel precies wat ze nu nodig hebben. Feyenoord moet daarin financieel wel gecompenseerd worden, ik denk zelf aan 2 miljoen erbij.

Had deze post blijkbaar ff gemist in 1e instantie, maar hoe kom je erbij dat bankzitters van dit Feyenoord 3 miljoen waard zijn? Is die Mokotjo die voor hem speelt dan al 5 of 10 miljoen waard?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - centre court - 27-10-2010

Was Vermeer ook meer waard dan de Stekel toen Bassie 'm een half jaar de voorkeur gaf?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 27-10-2010

Op vi.nl deze week een Spitse Neuzen Kwis.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Interactief/VI-Animatie-Quizzen/Spitse-Neuzen.htm">http://www.vi.nl/Interactief/VI-Animati ... Neuzen.htm</a><!-- m -->

Zouden er alleen maar Ajax-aanvallers gekozen mogen worden? Big Grin


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 27-10-2010

De eerste vier die ik had waren Van Basten, Kluivert, Ibrahimovic en Cruijff. So far so good. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 28-10-2010

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/147064/Drenthe_Misschien_betaal_ik_die_twee_miljoen_wel.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... n_wel.html</a><!-- m -->

Wat een misplaatste opmerking van iemand die zich overduidelijk alleen voor geld interesseert. Ok, niemand zou dat doen natuurlijk, maar uit de mond van iemand als hij, die liever jaren niets doet op de bank en z'n salaris casht dan ergens aan spelen toe te komen, is het helemaal lachwekkend. cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 29-10-2010

'AZ minst attractieve ploeg, PSV zorgt voor meeste spektakel'
Vrijdag, 29 oktober 2010 om 12:37
AZ heeft de twijfelachtige eer om tot nog toe voor het minste spektakel te zorgen in de Eredivisie. Voetbal International becijferde dat in de wedstrijden die de Alkmaarders tot op heden speelden, de minste treffers te genieten vielen.

In de elf duels die de ploeg van Gertjan Verbeek tot nog toe afwerkte in Eredivisieverband, werd 25 maal gescoord. Veertien keer door AZ zelf en elf maal door de tegenstander. Opmerkelijk daarbij is ook dat AZ slechts in twee wedstrijden meer dan één keer wist te scoren. Dat gebeurde tegen Heracles (2-1) en Willem II (3-0).

PSV geldt vooralsnog als de meest ‘attractieve’ ploeg van de eerste elf speelronden. In de wedstrijden die de ploeg van Fred Rutten tot op heden speelde, werd in totaal 45 keer gescoord. Dat is mede te danken aan de eclatante 10-0 overwinning die de Eindhovenaren afgelopen week boekten op Feyenoord.

--
Toch wel opmerkelijk dit? Tongue


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 29-10-2010

het staat niet voor niks tussen ' '


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-10-2010

Mac Wrote:het staat niet voor niks tussen ' '

Zo'n vrijdagmiddag niets-zeggend statistiekje, waar de VI weleens mee komt.......als ze bij de VI volgende week het aantal keren lat en paal mee gaan rekenen ipv alleen de gescoorde doelpunten, ziet het er heel anders uit. Paar weken later rekenen ze de penalties niet mee, maar wél het aantal schoten op goal.

kortom: Wat is 'attractief'?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-10-2010

heerenveen is het attraciefts, want daar speelt vajjerinen!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-10-2010

waf Wrote:heerenveen is het attraciefts, want daar speelt vajjerinen!

Vroegah, toen was Feyenoord ook nog attraciefts!
[Image: 10.Roth-Antal.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-10-2010

Mukkus Wrote:
waf Wrote:heerenveen is het attraciefts, want daar speelt vajjerinen!

Vroegah, toen was Feyenoord ook nog attraciefts!
[Image: 10.Roth-Antal.jpg]

nee jij!