The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 02-06-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Ik heb thuis de GULLIT liggen

Sloeber.

Bij de lancering kreeg je het blad gratis mee en je ken er moeilijk je gat mee afvegen :wink:

je had het ook subiet kunnen weigeren en tegen de aangever zeggen: he, zie ik er uit assun homeau ofzo? om vervolgens een kopstoot te geven, een knietje in zijn noten en weglopen of er niets gebeurd is.

Het was een zij en ze had dikke tieten, dus ik zag niet wat ze me in de handen drukte alvorens het te laat was :oops:

Maar de volgende keer zal ik eraan denken

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, het 'ik-werd-afgeleid-door-dikke-tieten-verhaal'. Tuurlijk. En vervolgens wel kunnen vertellen wat voor interviews erin staan....


- Treesong - 02-06-2006

Mukkus Wrote:Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, het 'ik-werd-afgeleid-door-dikke-tieten-verhaal'. Tuurlijk. En vervolgens wel kunnen vertellen wat voor interviews erin staan....

Lees jij nooit tijdens het poepen? :negerwaf:


- Mukkus - 02-06-2006

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, het 'ik-werd-afgeleid-door-dikke-tieten-verhaal'. Tuurlijk. En vervolgens wel kunnen vertellen wat voor interviews erin staan....

Lees jij nooit tijdens het poepen? :negerwaf:

Nee, het leest heel moeilijk met je ogen dicht tijdens het persen. :wink:


- Treesong - 02-06-2006

Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, het 'ik-werd-afgeleid-door-dikke-tieten-verhaal'. Tuurlijk. En vervolgens wel kunnen vertellen wat voor interviews erin staan....

Lees jij nooit tijdens het poepen? :negerwaf:

Nee, het leest heel moeilijk met je ogen dicht tijdens het persen. :wink:

Perspoepen met je ogen dicht? Dan zou 'k maar es wat meer roggebrood gaan eten Idea


- Mukkus - 02-06-2006

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, het 'ik-werd-afgeleid-door-dikke-tieten-verhaal'. Tuurlijk. En vervolgens wel kunnen vertellen wat voor interviews erin staan....

Lees jij nooit tijdens het poepen? :negerwaf:

Nee, het leest heel moeilijk met je ogen dicht tijdens het persen. :wink:

Perspoepen met je ogen dicht? Dan zou 'k maar es wat meer roggebrood gaan eten Idea

Nee, dank je. Wat ik poep lijkt al op roggebrood.....


- Bakke - 04-06-2006

Daaaaahaaaag...

Quote:Man sterft na 3 maanden verblijf in internetcafé
TAIPEI - Een 37-jarige Taiwanese werkloze man is overleden nadat hij bijna drie maanden in een internetcafé had doorgebracht. Hij was daar zo lang gebleven omdat hij niet naar huis wilde na het verliezen van zijn baan en wegens ruzie met zijn echtgenote, vertelde de eigenaar van het café aan de krant China Times van zaterdag.

Hsu Tai-yang kwam op 8 maart het RS Cyber Cafe in Tamsui - niet ver van de hoofdstad Taipei - binnen. Vorige week maandag overleed hij nadat hij had geklaagd dat hij niet goed kon ademen. Artsen zeiden dat hij is overleden aan een hartaanval, waarschijnlijk het gevolg van vermoeidheid, gebrek aan slaap en het inademen van de sigarettenrook in het café.

Tijdens zijn recordverblijf in het café speelde Hsu videospelletjes, rookte hij, kauwde hij betelnoten en at instantnoedels.



- Gerben Zonderland - 05-06-2006

Quote:Rebecca Loos en John de Wolf zijn een stel

Uitgegeven: 5 juni 2006 16:23

AMSTERDAM - Rebecca Loos heeft een relatie met John de Wolf. Dat vertelt de Nederlandse diplomatendochter in de Britse krant The Sunday Mirror. "Het is nog pril, maar hij is gescheiden en het is een schatje."

Loos en voormalig profvoetballer De Wolf zijn vanaf zondag samen te zien in het televisieprogramma Hart van Oranje op SBS 6. Tijdens het wereldkampioenschap voetbal reizen ze voor dit programma met een bus door Duitsland op zoek naar het Oranjegevoel bij Nederlanders.

Rebecca Loos werd wereldwijd bekend door haar affaire met stervoetballer David Beckham. De daaropvolgende media-aandacht leverde haar enkele rolletjes op in tv-shows. Zo presenteerde ze in 2004 een tijdje het programma Shownieuws en speelde ze onlangs nog de rol van verleidster in het Veronica-programma Temptation Island.

In Engeland krijgt de 27-jarige brunette de laatste weken weer veel media-aandacht door haar aanvaringen met Sharon Osbourne in 'X -factor: Battle of the stars'. In dat televisieprogramma vechten beroemdheden een muzikale strijd uit met elkaar. Loos vormt een duo met James Hewitt, de voormalige minnaar van prinses Diana.

Jurylid Osbourne is een goede vriendin van David en Victoria Beckham en steekt haar afkeer van Loos niet onder stoelen of banken. Zo vroeg ze Rebecca na een optreden of ze misschien vergeten was een slipje aan te trekken, waarop Loos huilend het podium verliet.

:lol: Zo onvoorstelbaar voorspelbaar! Ik zag bij SBS6 hun 'eerste ontmoeting'. Sjon hangt in trainingspak tegen de boarding aan de zijkant van het voetbalveld, vrouw Doos komt op hakjes aangetrippeld en Sjon zegt met zijn allerzwoelste Rotterdamse accent: "Hai, Ik hait Sjon, hoe hait ben jai?"


- Treesong - 05-06-2006

Dat van die diplomatendochter houdt ze ook nog steeds glashard vol :Big Grin


- Ricochan - 05-06-2006

En vergeet niet dat ze ook overal lesbische vriendinnetjes heeft zitten...


- Treesong - 05-06-2006

Zojuist op RTL Boelevaar: Sjon ontkent alles :wink:


- FC Wageningen - 05-06-2006

Dit past ook wel in deze topic:


Quote:Uniek aantal goals Huntelaar in één seizoen

5/6/2006 18:00

Met zijn twee goals in de finale van het EK onder 21 bekroonde Klaas-Jan Huntelaar een uniek seizoen. De spits van Ajax beëindigde het seizoen met een totaal van 54 officiële doelpunten en verwierf zich een plaatsje in het rijtje grote topschutters uit de Nederlandse historie.
Het aantal van 54 doelpunten voor SC Heerenveen, Ajax en Jong Oranje is een ongekend aantal in het hedendaagse profvoetbal. Zelfs goalgetters van naam en faam als Ruud Geels, Ruud van Nistelrooij, Willy van der Kuijlen, Marco van Basten en Johan Cruijff slaagden er nooit in om in één seizoen de magische grens van vijftig officiële treffers te halen.

Zijn prestaties brengen Huntelaar met stip op de tweede plaats van klassement van Nederlandse topschutters. Alleen Henk Groot scoorde ooit meer goals in één seizoen. In het seizoen 1960/61 kwam de aanvaller van eveneens Ajax tot het ongelooflijke aantal van 69 doelpunten, waarvan 42 in de competitie. Coen Dillen maakte ooit 43 competitietreffers (nog steeds een record), maar scoorde dat seizoen in totaal minder dan Groot.

=D>


- Marshall - 05-06-2006

Waarmee wederom is aangetoond dat de Nederlandse competitie een mickey mouse competitie is geworden...


- waf - 05-06-2006

Treesong Wrote:Dat van die diplomatendochter houdt ze ook nog steeds glashard vol :Big Grin

:eeeek: ik vind haar niet heel lekker, maar ik dacht idd dat ze niet heel dom was. en dan dit, dalijk wordt ze de stiefmam van desley rodney en stacey?

of zou john er gewoon een keer opgelegen hebben en haar doen denken dat ze een stel zijn? dan verbaast hij me en dan heb ik hem te laag ingeschat, want dat zou geweldig zijn.


- Gerben Zonderland - 05-06-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:Dat van die diplomatendochter houdt ze ook nog steeds glashard vol :Big Grin

:eeeek: ik vind haar niet heel lekker, maar ik dacht idd dat ze niet heel dom was. en dan dit, dalijk wordt ze de stiefmam van desley rodney en stacey?

of zou john er gewoon een keer opgelegen hebben en haar doen denken dat ze een stel zijn? dan verbaast hij me en dan heb ik hem te laag ingeschat, want dat zou geweldig zijn.

Dat dacht ik ook meteen en aangezien mevrouw Doos blijkbaar nooit genoeg media-aandacht krijgt, Sjon in de revival zit na DwtS en hij ook een kilo of 10 was afgevallen dacht ze blijkbaar dat 1+1 3 was. Ik vermoed dat Sjon haar even doorgesnikkeld heeft en zij nu denkt dat ze een BN-koppel zijn. :lol:


- Gerben Zonderland - 05-06-2006

Marshall Wrote:Waarmee wederom is aangetoond dat de Nederlandse competitie een mickey mouse competitie is geworden...

:roll: Dus omdat er Huntelaar in 1 seizoen meer officiële doelpunten maakt dan een aantal toppers-van-ooit is de Eredivisie een MM-competitie? Hoe slecht is de Italiaanse competitie dan wel niet? Daar scoren ze zelden meer dan 30 goals in totaal.


- Gerben Zonderland - 05-06-2006

tsss...


- Gerben Zonderland - 05-06-2006

En nog es: tsssss....

Lag het forum (even) op zijn gatje? Regulier onderhoud ofzo?


- Treesong - 05-06-2006

We get the point, gerrit :wink:


- de nieuwe - 06-06-2006

FC Wageningen Wrote:Dit past ook wel in deze topic:


Quote:Uniek aantal goals Huntelaar in één seizoen

5/6/2006 18:00

Met zijn twee goals in de finale van het EK onder 21 bekroonde Klaas-Jan Huntelaar een uniek seizoen. De spits van Ajax beëindigde het seizoen met een totaal van 54 officiële doelpunten en verwierf zich een plaatsje in het rijtje grote topschutters uit de Nederlandse historie.
Het aantal van 54 doelpunten voor SC Heerenveen, Ajax en Jong Oranje is een ongekend aantal in het hedendaagse profvoetbal. Zelfs goalgetters van naam en faam als Ruud Geels, Ruud van Nistelrooij, Willy van der Kuijlen, Marco van Basten en Johan Cruijff slaagden er nooit in om in één seizoen de magische grens van vijftig officiële treffers te halen.

Zijn prestaties brengen Huntelaar met stip op de tweede plaats van klassement van Nederlandse topschutters. Alleen Henk Groot scoorde ooit meer goals in één seizoen. In het seizoen 1960/61 kwam de aanvaller van eveneens Ajax tot het ongelooflijke aantal van 69 doelpunten, waarvan 42 in de competitie. Coen Dillen maakte ooit 43 competitietreffers (nog steeds een record), maar scoorde dat seizoen in totaal minder dan Groot.

=D>

Hij is gewoon jaloers, dat is het ! :wink:


- waf - 07-06-2006

uli, waar ben je? Sad

http://www.ad.nl/rotterdam/article387127.ece

Quote:Oud-voetbalprof Van Gobbel moet voor de rechter verschijnen. Maar zijn woon- en verblijfplaats zijn onbekend. Oud-Feyenoordverdediger Ulrich van Gobbel (35) is zoek. Dat blijkt uit een gerechtelijke advertentie in deze krant.

De Fortis Bank heeft beslag laten leggen op een onroerende zaak - een gebouw of een stuk land - van Van Gobbel. De Amsterdamse advocaat Westera, die namens de bank deze kwestie behandelt, laat enkel weten dat het gaat om een zakelijk geschil. ,,Meer mededelingen doe ik niet over een lopende zaak.’’

In de advertentie van justitie is te lezen dat van Van Gobbel geen bekende woon- of verblijfplaats binnen of buiten Nederland heeft. De oud-voetballer wordt verzocht om 13 september ‘vertegenwoordigd door een procureur’ te verschijnen bij de rechtbank in Rotterdam.

Op de West Kruiskade in Rotterdam, waar uiteenlopende Surinaamse bedrijvigheid is, blijkt de oud-Feyenoorder al enige tijd niet meer gesignaleerd te zijn. Enkele aangesproken Surinamers spreken hun zorgen uit. ,,Het gaat niet zo goed met Ulrich.’’ Hij werd volgens hen vaak gezien in een tabakswinkel die ook in winti-artikelen handelt.

De in Paramaribo geboren Van Gobbel speelde in zijn profcarrière voor Willem II, Feyenoord, Galatasaray, Southampton en opnieuw Feyenoord. Ook speelde hij een aantal keren in Oranje.

Na te zijn afgekeurd voor het betaalde voetbal, haalde de stevige verdediger nog het nieuws door een ruzie met het pensioenfonds CFK voor profvoetballers. Van Gobbel wilde in verband met schulden graag in een eenmalige uitkering van het opgepotte vermogen, naar verluid enkele miljoenen euro’s. Volgens de CFK-reglementen is een dergelijke uitkering echter verboden.

prachtige verdediger, maar het was wegens gebrek aan hersencellen al te verwachten dat hij slecht om zou kunnen gaan met het zwarte gat. hij had toch ook al eens hardhandig aanspraak gemaakt op zijn pensioengelden?

zoveel verdiend en nu kennelijk al blut en op de vlucht voor schuldeisers. treurig, heel treurig.


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:uli, waar ben je? Sad

prachtige verdediger, maar het was wegens gebrek aan hersencellen al te verwachten dat hij slecht om zou kunnen gaan met het zwarte gat. hij had toch ook al eens hardhandig aanspraak gemaakt op zijn pensioengelden?

zoveel verdiend en nu kennelijk al blut en op de vlucht voor schuldeisers. treurig, heel treurig.

:eeeek: Hoe kun je deze simpele draver nou weer 'n prachtige verdediger noemen? Denkend aan Uli zie ik beperkte Saoudi-Arabieren, snel langs een onbeholpen verdediger gaan...


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:uli, waar ben je? Sad

prachtige verdediger, maar het was wegens gebrek aan hersencellen al te verwachten dat hij slecht om zou kunnen gaan met het zwarte gat. hij had toch ook al eens hardhandig aanspraak gemaakt op zijn pensioengelden?

zoveel verdiend en nu kennelijk al blut en op de vlucht voor schuldeisers. treurig, heel treurig.

:eeeek: Hoe kun je deze simpele draver nou weer 'n prachtige verdediger noemen? Denkend aan Uli zie ik beperkte Saoudi-Arabieren, snel langs een onbeholpen verdediger gaan...

wat weet jij er nou van man, toen ik zat de genieten van de aanvallende en verdedigende rushes van uli zat jij naast je papa en mama en domme belgische vrindjes naar de prachtige voetballers van kv mechelen te kijken. daarnaast, als uli ipv die trage stan valkx romario had mogen dekken waren we in 94 wereldkampioen geworden.

misschien ben ik de enige die hem een mooie speler vind. dan is er ook nog een kans dat er op de hele wereld ook een wijf te vinden is dat jou wel leuk vindt. :razz:


- Hoef - 07-06-2006

Lange tenen vandaag? En dan ook maar gelijk op de persoon ipv op het onderwerp?


- waf - 07-06-2006

Hoef Wrote:Lange tenen vandaag? En dan ook maar gelijk op de persoon ipv op het onderwerp?

nou poepoe, wat een lange tenen zeg. gewoon uit de serie: stomme vraag, stom antwoord.


- Hoef - 07-06-2006

Vraag van flixieluv:

Hoe kun je deze simpele draver nou weer 'n prachtige verdediger noemen?

Antwoord van waf:

blablabla genieten van de aanvallende en verdedigende rushes blablabla misschien ben ik de enige die hem een mooie speler vind blabla

Dan geef je toch eigenlijk zelf toe dat het helemaal niet zo'n stomme vraag is? Je kent blijkbaar niemand die je mening over Gobbel deelt; waarom zou flixieluv die dan wel moeten kennen?


- Treesong - 07-06-2006

Volgens mij zit Ulli vast.... in den Helder of zo :razz:


- waf - 07-06-2006

Hoef Wrote:Dan geef je toch eigenlijk zelf toe dat het helemaal niet zo'n stomme vraag is? Je kent blijkbaar niemand die je mening over Gobbel deelt; waarom zou flixieluv die dan wel moeten kennen?

wel een stomme vraag, want over smaak valt niet te twisten.

ben je ongesteld of zo?


- Treesong - 07-06-2006

waf Wrote:want over smaak valt niet te twisten.

Kap nah es met die dooddoener... over smaak valt prima te twisten. Tis alleen nogal nutteloos :wink:


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:wat weet jij er nou van man, toen ik zat de genieten van de aanvallende en verdedigende rushes van uli zat jij naast je papa en mama en domme belgische vrindjes naar de prachtige voetballers van kv mechelen te kijken. daarnaast, als uli ipv die trage stan valkx romario had mogen dekken waren we in 94 wereldkampioen geworden.

misschien ben ik de enige die hem een mooie speler vind. dan is er ook nog een kans dat er op de hele wereld ook een wijf te vinden is dat jou wel leuk vindt. :razz:

:| Sterke teksten. Niet de eerste keer dat je reageert als een ongesteld wijf op m'n opmerkingen (lekker op de man spelen), maar goed, de waarheid doet (voor jou) pijn.

Inderdaad, iemand die gedold wordt door Fuad van S-AR is prima geschikt om Romario tegen te houden, je hebt helemaal gelijk, hoe kan ik zo dom zijn! :roll: We laten dit wedstrijdverslag wel even voor zich spreken:

Competitie: PTT Telecompetitie
Datum: 03 / 03 / 1991
Lokatie: Philips Stadion| Eindhoven| Ned
Aantal toeschouwers: 27500
Arbitrage: Blankenstein

SCOREVERLOOP

2. Romario 1 - 0
28. Romario 2 - 0
49. Romario 3 - 0

62. Bosman 4 - 0
67. Vanenburg 5 - 0
81. Romario 6 - 0

PSV Van Breukelen 8.0 Gerets 6.0 Popescu 6.0 Valckx 7.0 Heintze 6.0 Van Aerle 7.0 Erwin Koeman 8.0 Vanenburg 6.0 Ellerman 8.0 Bosman 7.0 Romario 9.0

Feyenoord Blinker 4.0 Blackson 5.0 Taument 3.0 Rob Witschge 4.0 Scholten 6.0 Metgod 6.0 Nortan 5.0 Heus 6.0 Brochard 4.0 van hobbel 5.0 De Goey 7.0

Maar goed dat de knoei toen blijkbaar een goede dag had, anders was de schade met van hobbel niet te overzien geweest! :lol:


- waf - 07-06-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:want over smaak valt niet te twisten.

Kap nah es met die dooddoener... over smaak valt prima te twisten. Tis alleen nogal nutteloos :wink:

juist omdat het nutteloss is deze dooddoener; ik wilde louter aangeven dat ik een dom of nutteloos antwoord mag geven op een met verbazing gestelde vraag waarom ik (ik noem een zijstraat) in godsnaam erwtensoep uit een plastic kuipbekertje lekker vind.