The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 04-03-2011

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hoger beroep AZ tegen schikkingsvoorstel Viergever levert niets op
Vrijdag, 4 maart 2011 om 10:20AZ kan zondag tegen Ajax geen beroep doen op Nick Viergever. Maandag deed de KNVB een schikkingsvoorstel van één wedstrijd schorsing, waartegen AZ in beroep ging. Vrijdag maakte de voetbalbond bekend dat het vasthoudt aan het eerder gedane voorstel, zo meldt AZ via de officiële kanalen.

Viergever kreeg afgelopen weekeinde een rode kaart in het duel met FC Twente (2-1 winst) na het licht toucheren van Luuk de Jong. "Als hij hiervoor wordt geschorst, is het einde helemaal zoek", vertelde coach Gertjan Verbeek afgelopen week. "Ik verwacht dat de kaart uiteindelijk alsnog geseponeerd wordt."

--
En Vertongen gaat vrijuit.. dit was dus erger dan slaan. cry

Meen je nou serieus dat je dit kan vergelijken? In het ene geval krijgt een speler rood tijdens de wedstrijd voor het 'neerhalen' van een doorgebroken speler, in het andere geval wordt een vooronderzoek gedaan wegens slaan terwijl de speler geen kaart heeft gekregen in de wedstrijd. Deze vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik neem aan dat je dat zelf ook wel in ziet.

nou lamme, ik vind het wel zeer valide om een vergelijking te maken.

viergever wordt het veld uitgestuurd omdat de scheids constateert dat hij een doorgebroken speler neerhaalt, terwijl klip en klaar blijkt dat het geen doorgebroken speler was. het was gewoon een onterechte rode kaart, een kaart die ook gewoon geseponeerd had kunnen worden.

vertongen wordt niet het veld uitgestuurd terwijl braamhaar heeft verklaard dat hij gezien heeft dat hij sloeg. later blijkt ook klip en klaar dat hij geslagen heeft. gewoon onterecht geen rode kaart, met als probleem dat die tering braamhaar en die 4de man opeens hebben verklaard dat zij het al hebben waargenomen.

gevolg: iemand wordt onterecht geschorst en iemand wordt onterecht niet geschorst. toevallig spelers die mee zouden moeten doen bij ajakkes az komende zondag.

dat riekt natuurlijk naar klassejustitie en aangezien dit al weer gevalletje 6.333.692 waarin dat ten voordele van ajakkes uitpakt is de reactie van peter zeer logisch, en de reactie van jou ongepast. het is overigens ook ongepast dat de media hierover hun smoel houden. het zou gvd eens andersom moeten zijn geweest, dan was het land weer te klein. en mijn overtuiging is dat ook jij dan niet hetzelfde had geredeneerd.

Ik had niet in de gaten dat het hier puur over de beslissing van de KNVB ging om de ene wel te schorsen en de andere niet.
Ik betrok het meer op de overtreding zelf, wat niet te vergelijken is qua wat erger is. Toch bedankt voor je uitgebreide antwoord :wink:
Je laatste alinea is dan ook onterecht, want ik heb al eerder aangegeven dat Vertonghen geschorst had moeten worden. Dat Viergever wel of niet geschorst moet worden kan ik niet beoordelen, aangezien ik slechts de samenvatting heb gezien en op basis daarvan is het lastig te beoordelen of het terecht was of niet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 04-03-2011

Marshall Wrote:Respect voor de Boer. Gewoon je topschutter aan de kant zetten. Gelukkig heeft hij ook een licht luxeprobleem maar dan nog altijd: Notworthy
Eindelijk weer eens een coach die zijn ballen laat zien (figuurlijk dan)

Luxeprobleem? Zo ruim zit Ajax niet in de spitsen. Wie gaat er dan nu in de spits staan? De Jong? De deed het juist goed achter de spitsen. Maar het is volgens mij de enige optie, met Eriksen er achter. Toch jammer voor Ajax, want het is en blijft een klasbak. Inderdaad respect voor De Boer, hij kiest voor het team en de rust en niet voor een individu. Ik heb het gevoel dat El Hamdoui zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld: El HamDOEI!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2011

'Arbitrage in Nederland leeft nog in prehistorisch tijdperk'

Gertjan Verbeek heeft vrijdag ondubbelzinnig hard uitgehaald naar het Nederlandse scheidsrechterskorps. De coach van AZ stak tijdens de wekelijkse persconferentie zijn frustraties niet onder stoelen of banken en zocht frontaal de aanval. “De arbitrage in Nederland leeft ook nog in een prehistorisch tijdperk”, luidde de algehele conclusie van de oefenmeester.

“De KNVB komt steeds meer in de problemen”, stelt Verbeek op de website van AZ. “De rechtvaardigheid is in het geding. Straks ontstaat er complete anarchie. We weten niet meer waar we aan toe zijn. Jan Vertonghen geeft een stomp waarvoor je op straat opgepakt wordt door de politie, maar hij gaat vrijuit. Viergever krijgt een wedstrijd schorsing voor een onbegrijpelijke rode kaart.”
“Ik krijg voor heel net commentaar op de leiding een schorsing, maar bepaalde andere trainers eten de vierde man bijna op en krijgen geen sanctie. Ola Toivonen mag wedstrijd op wedstrijd dingen doen waarmee hij lange tijd is weggekomen. Douglas wordt voor zes wedstrijden geschorst. Zo worden kampioenschappen beslist. Dat is toch marchanderen?”
De tirade bleek daarmee nog lang niet ten einde. “Zie je bijvoorbeeld Dick van Egmond of Ruud Bossen voor de camera alles weer goedpraten. Dan ben je een struisvogel die zijn kop in het zand steekt. Zo worden ze totaal ongeloofwaardig en wordt het voor arbiters steeds moeilijker om wedstrijden te fluiten. De arrogantie waarmee zij met de recente gevallen is omgegaan, vind ik schrijnend.”

“De KNVB moet accepteren dat de tijden zijn veranderd. De wereld is aan het globaliseren. Nieuws is overal. Als ik wil kan ik live een toespraak van Muammar Khadaffi zien. Je kunt de mensen niet meer dom houden. In het Midden-Oosten vallen die ouderwetse leiders ook achter elkaar om omdat ze niet met hun tijd meegaan. Men komt in opstand."
“De arbitrage in Nederland leeft ook nog in een prehistorisch tijdperk”, gaat Verbeek verder. “Het voelt hier echter nog als vechten tegen windmolens. Nu schiet ik me weer in mijn eigen voet en moet ik straks bij het minste of geringste weer naar de tribune. Maar we leven in een democratisch land, dus ik blijf er tegenaan schoppen. Ze houden het misschien nog een jaar of twee jaar tegen, maar dan barst de bom.”


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 04-03-2011

waf Wrote:'Arbitrage in Nederland leeft nog in prehistorisch tijdperk'

Gertjan Verbeek heeft vrijdag ondubbelzinnig hard uitgehaald naar het Nederlandse scheidsrechterskorps. De coach van AZ stak tijdens de wekelijkse persconferentie zijn frustraties niet onder stoelen of banken en zocht frontaal de aanval. “De arbitrage in Nederland leeft ook nog in een prehistorisch tijdperk”, luidde de algehele conclusie van de oefenmeester.

Undecided Grappige opmerking van een holbewoner.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 05-03-2011

El Hamdaoui greep Suarez bij keel Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax-trainer Frank de Boer verwijt zichzelf niet dat hij in de winter geen afscheid na van Mounir El Hamdaoui, die zich na een eerder akkefietje (rond AC Milan) niet in staat voelde om voor Ajax te spelen en – toevallig of niet – weken langs de kant stond met een keelontsteking en knieklachten. „Ik vind niet dat je na een slecht begin, na één incident, gelijk moet breken. Mensen verdienen een tweede kans.”

De Boer kon niet weten dat het in feite de derde kans is voor El Hamdaoui. Op dag één in Amsterdamse dienst vroeg hij Luis Suarez waar hij in de kleedkamer moest zitten. Suarez – niet gecharmeerd van de komst van een concurrent – wees uit balorigheid naar het toilet, waarna El Hamdaoui de aanvoerder bij de keel pakte.

---
Nooit geweten dat die Suarez humor heeft. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 05-03-2011

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 06-03-2011

Hattrick Dirk Kuijt bij Liverpool - Man Utd. Notworthy

Al vind ik het persoonlijk beetje jammer dat hij die 1-0 nog binnenschiet, terwijl hij eigenlijk volledig op naam van Suarez had moeten komen. Al kan Kuijt ook niet zien wat er achter hem gebeurd natuurlijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 06-03-2011

Idd, die bal ging redelijk parallel aan de lijn. Als hij hem laat lopen en hij wordt gered is hij de lul, dan liever dit.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 06-03-2011

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/opmerkelijk/2451810/brugge-doelman-voerde-internetcampagne-concurrenten.html">http://www.nusport.nl/opmerkelijk/24518 ... enten.html</a><!-- m -->

Ik weet niet of dit al eens gepost was, maar dat is toch een bizar verhaal zeg. :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 07-03-2011

[Image: media_xl_327730.jpg?20110307095552]

komen ze weer met hun misplaatste geuzennaam. een vliegtuig dat davidssterren bombardeert op rotterdam.

waar zijn jack en frits barend nou om hun afschuw te etaleren? oh nee, dat zullen ze vast niet doen, dat moet je alleen maar doen als andere clubs de term joden gebruiken. 8-[


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 08-03-2011

Danny Makkelie hoeft komend weekeinde, als de 27ste speelronde plaatsheeft, niet te fluiten. De KNVB heeft de arbiter vrijaf gegeven na zijn dubieuze rol bij het duel Excelsior-PSV (2-3).

Makkelie kende zowel Excelsior als PSV in de slotfase van het chaotische duel een twijfelachtige strafschop toe en lijkt daar nu voor te worden gestraft.

De KNVB wees Ruud Bossen, na een verplicht vrij weekeinde, wel weer een wedstrijd toe. Onder zijn leiding ontspoorde de topper AZ-FC Twente (2-1) volledig. Hij deelde twee rode kaarten uit en legde het duel enige tijd stil voor spreekkoren. Vrijdag keert Bossen terug bij de wedstrijd FC Utrecht-FC Groningen.

De wedstrijden Willem II-Ajax, FC Twente-VVV en NEC-PSV worden geleid door respectievelijk Ed Janssen, Reinold Wiedemeijder en Jack van Hulten.


en als braamhaar zegt dat hij vertongen bewust niet heeft gestraft voor een klap mag hij gewoon fluiten, en dan gaat hij zeggen dat hij het incident addo niet heeft gezien en dan opeens moet hij feyenoord nak fluiten.

knjb.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 08-03-2011

Word ie iig gestraft. :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 08-03-2011

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2463711/gullit-en-kadirov-verliezen-duel-met-romario-en-bebeto.html#">http://www.nu.nl/sport/2463711/gullit-e ... beto.html#</a><!-- m -->

Hoeveel geld zouden al die Brazilianen gekregen hebben?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 09-03-2011

Geen financiële vergoeding, cry !


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 09-03-2011

Bousaffa en Forlan...... :-k

Het moet niet gekker worden ](*,)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 10-03-2011

Voetbal gaat naar de k.l.o.t.e.


FIFA opent onderzoek naar arbiters

(Novum) - De FIFA heeft een officieel onderzoek geopend naar zes scheidsrechters. Dit naar aanleiding van de discutabele beslissingen in de oefeninterlands Bolivia - Letland (1-2) en Estland - Bulgarije (2-2) van 9 februari. Alle zeven doelpunten in die twee wedstrijden vielen uit strafschoppen. De tuchtcommissie van de FIFA buigt zich nu over de zaak.

Door de hoeveelheid strafschoppen werden de wedstrijden al direct beschouwd als verdacht. Ook het feit dat een van de zeven penalty's moest worden overgenomen nadat hij was gemist, deed de wenkbrauwen fronzen. De oefenduels werden georganiseerd door een sportagentschap uit Thailand. Er gaan miljarden om in de Aziatische gokwereld, die regelmatig in verband wordt gebracht met omkopingsschandalen.


Al zal er eerst hard bewijs nodig zijn, maar ook zonder bewijs is 1 + 1 2


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-03-2011

kunnen ze meteen alle wedstrijden van ajakkes onderzoeken?

braamhaar en blom zijn natuurlijk gigantisch verdacht.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 10-03-2011

:Big Grin

Het enige juiste commentaar op die post is: Hiep hiep hallo hiep hiep hallo Calimero


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 10-03-2011

Dugarry Wrote:Voetbal gaat naar de k.l.o.t.e.


FIFA opent onderzoek naar arbiters

(Novum) - De FIFA heeft een officieel onderzoek geopend naar zes scheidsrechters. Dit naar aanleiding van de discutabele beslissingen in de oefeninterlands Bolivia - Letland (1-2) en Estland - Bulgarije (2-2) van 9 februari. Alle zeven doelpunten in die twee wedstrijden vielen uit strafschoppen. De tuchtcommissie van de FIFA buigt zich nu over de zaak.

Door de hoeveelheid strafschoppen werden de wedstrijden al direct beschouwd als verdacht. Ook het feit dat een van de zeven penalty's moest worden overgenomen nadat hij was gemist, deed de wenkbrauwen fronzen. De oefenduels werden georganiseerd door een sportagentschap uit Thailand. Er gaan miljarden om in de Aziatische gokwereld, die regelmatig in verband wordt gebracht met omkopingsschandalen.


Al zal er eerst hard bewijs nodig zijn, maar ook zonder bewijs is 1 + 1 2

tsja.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-03-2011

Quote:ROTTERDAM - Vaak komt het niet voor, maar zo eens in de zoveel tijd komt er weer een voetballer uit de kast. De Zweedse speler Anton Hysén komt openlijk uit voor zijn homoseksualiteit.

De 20-jarige speelt bij de tweede divisieclub Utsiktens BK uit zijn geboorteland, maar is vooral bekend als de zoon van Glenn Hysén die in de jaren tachtig voor PSV speelde en ook het shirt droeg van onder meer Fiorentina en Liverpool. Vader Hysén kwam tot 68 interlands. Broer Alexander speelt voor de derde divisieclub Östersunds FK.

,,Ik wil bewijzen dat het niet uitmaakt dat ik zowel voetballer als homo ben", zegt hij in de Zweedse sportkrant Offside. ,,Als ik presteer als voetballer, is het niet belangrijk of ik op mannen of vrouwen val."

Van de mening van anderen trekt Anton Hysén zich niet veel aan. ,,Er zullen altijd mensen zijn die homo's niet tolereren, net als mensen die immigranten niet tolereren. Een club kan geïnteresseerd in me zijn en de coach kan van gedachten veranderen als hij hoort dat ik homo ben, maar dat is zijn probleem, niet het mijne."

Hysén vebaast zich over het feit dat er heel weinig voetballers zijn die uitkomen voor een eventuele homoseksuele geaardheid. ,,Het is echt ziek als je erover nadenkt. Het is zo fucked up, alles. Waar zijn al die anderen, verdomme?" sluit de middenvelder zich vragend af.
het is natuurlijk niet vreemd dat de eerste die uit de kast komt een psveejer is.

amsterdom is natuurlijk de homohoofdstad van de wereld, maar ja, er speler niet veel amsterdommers bij ajakkes.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 10-03-2011

waf Wrote:
Quote:ROTTERDAM - Vaak komt het niet voor, maar zo eens in de zoveel tijd komt er weer een voetballer uit de kast. De Zweedse speler Anton Hysén komt openlijk uit voor zijn homoseksualiteit.

De 20-jarige speelt bij de tweede divisieclub Utsiktens BK uit zijn geboorteland, maar is vooral bekend als de zoon van Glenn Hysén die in de jaren tachtig voor PSV speelde en ook het shirt droeg van onder meer Fiorentina en Liverpool. Vader Hysén kwam tot 68 interlands. Broer Alexander speelt voor de derde divisieclub Östersunds FK.

,,Ik wil bewijzen dat het niet uitmaakt dat ik zowel voetballer als homo ben", zegt hij in de Zweedse sportkrant Offside. ,,Als ik presteer als voetballer, is het niet belangrijk of ik op mannen of vrouwen val."

Van de mening van anderen trekt Anton Hysén zich niet veel aan. ,,Er zullen altijd mensen zijn die homo's niet tolereren, net als mensen die immigranten niet tolereren. Een club kan geïnteresseerd in me zijn en de coach kan van gedachten veranderen als hij hoort dat ik homo ben, maar dat is zijn probleem, niet het mijne."

Hysén vebaast zich over het feit dat er heel weinig voetballers zijn die uitkomen voor een eventuele homoseksuele geaardheid. ,,Het is echt ziek als je erover nadenkt. Het is zo fucked up, alles. Waar zijn al die anderen, verdomme?" sluit de middenvelder zich vragend af.
het is natuurlijk niet vreemd dat de eerste die uit de kast komt een psveejer is.

amsterdom is natuurlijk de homohoofdstad van de wereld, maar ja, er speler niet veel amsterdommers bij ajakkes.

Een blinde kan zien dat Vertonghen homo is toch (wat overigens niets uitmaakt natuurlijk)? Zeker nadat ie niet van de penis van Marcelo af kon blijven weet ik dat zeker. :eten:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 10-03-2011

[gay] Toivonen [gay]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 13-03-2011

Laten we eens van alle Eredivisieclubs één suspect aanwijzen:

ADO Den Haag: Ammi
Ajax: Eriksen
AZ: Schaars
PSV: Toivonen
Groningen: Holla
Roda JC: De F®auw
Heerenveen: Beerens
FC Utrecht: Van Wolfswinkel
FC Twente: die verschrikkelijke slechte rechtsback Rosales
NAC: Lulring
NEC: Vleminx
Heracles: Fledderus
Feyenoord: Bruins
Excelsior: Bovenberg
De Graafschap: De (bruine) Ridder
Vitesse: Aisatti
VVV: De Regt
Willem II: (n)ippel


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 13-03-2011

Doe bij Ajax maar Sulejmani. Stond laatst naast hem te bowlen met vrienden, en hij had meer oog voor ons dan voor het bowlen. En volgens mij vond hij het wel lekker om z'n vinger in zo'n gat te steken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 13-03-2011

100% zeker dat Horvath (NAC) een homo is. Heb die gast vanmiddag zien lopen in de kuip, wat een ongelooflijke gay is dat! Sokjes half hoog, die stretch oefeningen en vooral dat loopje.. :eten:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-03-2011

Quote:ROTTERDAM - Feyenoord heeft de KNVB per brief gevraagd zo snel mogelijk actie te ondernemen tegen zaakwaarnemer Sören Lerby van Essel Sports Management. De voormalig speler van Ajax, Bayern München en PSV heeft volgens de Rotterdamse club de regels overtreden bij de begeleiding van jeugdspeler Karim Rekik. Dat meldt het AD.

Karim Rekik. FOTO PRO SHOTS

Ook de handelswijze van de Engelse club Manchester City moet volgens Feyenoord, door de Engelse voetbalbond, kritisch tegen het licht worden gehouden.

De 16-jarige jeugdinternational staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Engelse topclub Manchester City. De steenrijke club meldde zich onlangs officieel in de Kuip om mede te delen dat Rekik naar Engeland zal verkassen.

Feyenoord probeerde de talentvolle verdediger van Oranje onder zeventien jaar zijn eerste verbintenis in Rotterdam te laten tekenen, maar Rekik en zijn begeleider Lerby hebben algemeen directeur Eric Gudde verteld dat hij niets zal ondertekenen.

Feyenoord wil dat de aanklager van de KNVB én de deze zomer opgerichte integriteiteenheid van de voetbalbond actie onderneemt, omdat Rekik al voor zijn 16de verjaardag zou zijn gepolst door Manchester City én Lerby. Officieel mogen spelers pas na hun zestiende verjaardag worden begeleid door een zaakwaarnemer. Bovendien mogen Engelse clubs spelers pas na die leeftijd benaderen.

Feyenoord bijt stevig van zich af omdat de club de laatste jaren wordt geconfronteerd met het wegplukken van jonge talenten door kapitaalkrachtige clubs uit het buitenland. Jeffrey Bruma (Chelsea), Rajiv van la Parra (Caen), Kyle Ebecilio (Arsenal) en Nathan Ake (Chelsea) gingen Rekik voor. Ake speelt in hetzelfde elftal als Rekik. Uit hetzelfde elftal tekende talent Joey Sleegers (16) gisteren wel voor drie jaar in de Kuip. Ook Tonny Trindade de Vilhena (16) en Anass Achabar (16) hebben een aanbieding voor drie seizoenen gekregen, maar zijn nog niet akkoord.

het gaat maar door. gek word je ervan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 15-03-2011

Op een of andere manier de grens op minimaal 18 jaar zetten om naar het buitenland te gaan voor een profcontract. wat mij betreft 21 jaar, al zal dat nooit haalbaar zijn binnen de EU vrees ik.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 15-03-2011

Dugarry Wrote:Op een of andere manier de grens op minimaal 18 jaar zetten om naar het buitenland te gaan voor een profcontract. wat mij betreft 21 jaar, al zal dat nooit haalbaar zijn binnen de EU vrees ik.

Enige manier om dit te voorkomen is de opleidingsvergoedingen vertienvoudigen. Een buitenlandse club zal minder snel 5 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler die slechts een 'potentiele' topper is...

Hoe gaat het eigenlijk met die La Parra die naar Frankrijk is gegaan?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 15-03-2011

Ja, das waar inderdaad.

Of een 16-jarige (indien mogelijk) ene clausule in zijn contract op laten nemen dat wanner hij binnen 5 jaar vertrekt de club een fors bedrag mag vragen. Dat bedrag zal dan afhankelijk van de club en speler door hun samen bepaald worden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-03-2011

Box Brother Wrote:
Dugarry Wrote:Op een of andere manier de grens op minimaal 18 jaar zetten om naar het buitenland te gaan voor een profcontract. wat mij betreft 21 jaar, al zal dat nooit haalbaar zijn binnen de EU vrees ik.

Enige manier om dit te voorkomen is de opleidingsvergoedingen vertienvoudigen. Een buitenlandse club zal minder snel 5 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler die slechts een 'potentiele' topper is...

Hoe gaat het eigenlijk met die La Parra die naar Frankrijk is gegaan?

die parra kwijnt weg bij caen naar verluidt.

de meesten redden het niet. dat kan ook helpen, zo'n signaal. opleidingsvergoedingen omhoog kan helpen wellicht. misschien willen ze dat niet te hoog doen om superspelers niet te hinderen als ze veel geld kunnen verdienen?