The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-03-2011

Quote:Feyenoord heeft de laatste vijf duels liefst dertien punten vergaard, twee meer dan PSV en Ajax. Verrassende nummer vier op de door statistiekenfabriek Infostrada verstrekte ranglijst is Heracles Almelo. De formatie van Peter Bosz vergaarde tien punten uit de laatste vijf competitiewedstrijden.

De revelatie van de eerste seizoenshelft, FC Groningen, is op de lijst de opmerkelijke hekkensluiter. De club van Pieter Huistra sprokkelde slechts één puntje uit de laatste vijf duels met de alleszeggende doelcijfers 4-15.
Virtuele ranglijst na laatste vijf duels Plaats Club Gespeeld Punten Voor Tegen
1. Feyenoord 5 13 12 5
2. PSV 5 11 13 5
3. Ajax 5 11 10 3
4. Heracles 5 10 16 6
5. FC Twente 5 10 7 4
6. AZ 5 9 6 10
7. De Graafschap 5 8 5 5
8. ADO 5 7 12 7
9. FC Utrecht 5 7 7 6
10. Vitesse 5 7 6 8
11. Roda JC 5 6 9 7
12. NEC 5 6 7 9
13. Heerenveen 5 4 6 8
14. Willem II 5 4 9 15
15. Excelsior 5 3 7 10
16. VVV 5 3 2 8
17. NAC 5 3 5 12
18 FC Groningen 5 1 4 15

kampioenen! :Big Grin


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 15-03-2011

waf Wrote:
Quote:Feyenoord heeft de laatste vijf duels liefst dertien punten vergaard, twee meer dan PSV en Ajax. Verrassende nummer vier op de door statistiekenfabriek Infostrada verstrekte ranglijst is Heracles Almelo. De formatie van Peter Bosz vergaarde tien punten uit de laatste vijf competitiewedstrijden.

De revelatie van de eerste seizoenshelft, FC Groningen, is op de lijst de opmerkelijke hekkensluiter. De club van Pieter Huistra sprokkelde slechts één puntje uit de laatste vijf duels met de alleszeggende doelcijfers 4-15.
Virtuele ranglijst na laatste vijf duels Plaats Club Gespeeld Punten Voor Tegen
1. Feyenoord 5 13 12 5
2. PSV 5 11 13 5
3. Ajax 5 11 10 3
4. Heracles 5 10 16 6
5. FC Twente 5 10 7 4
6. AZ 5 9 6 10
7. De Graafschap 5 8 5 5
8. ADO 5 7 12 7
9. FC Utrecht 5 7 7 6
10. Vitesse 5 7 6 8
11. Roda JC 5 6 9 7
12. NEC 5 6 7 9
13. Heerenveen 5 4 6 8
14. Willem II 5 4 9 15
15. Excelsior 5 3 7 10
16. VVV 5 3 2 8
17. NAC 5 3 5 12
18 FC Groningen 5 1 4 15

kampioenen! :Big Grin

Dat was een lekker gelijkspel. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-03-2011

EJR Wrote:
waf Wrote:
Quote:Feyenoord heeft de laatste vijf duels liefst dertien punten vergaard, twee meer dan PSV en Ajax. Verrassende nummer vier op de door statistiekenfabriek Infostrada verstrekte ranglijst is Heracles Almelo. De formatie van Peter Bosz vergaarde tien punten uit de laatste vijf competitiewedstrijden.

De revelatie van de eerste seizoenshelft, FC Groningen, is op de lijst de opmerkelijke hekkensluiter. De club van Pieter Huistra sprokkelde slechts één puntje uit de laatste vijf duels met de alleszeggende doelcijfers 4-15.
Virtuele ranglijst na laatste vijf duels Plaats Club Gespeeld Punten Voor Tegen
1. Feyenoord 5 13 12 5
2. PSV 5 11 13 5
3. Ajax 5 11 10 3
4. Heracles 5 10 16 6
5. FC Twente 5 10 7 4
6. AZ 5 9 6 10
7. De Graafschap 5 8 5 5
8. ADO 5 7 12 7
9. FC Utrecht 5 7 7 6
10. Vitesse 5 7 6 8
11. Roda JC 5 6 9 7
12. NEC 5 6 7 9
13. Heerenveen 5 4 6 8
14. Willem II 5 4 9 15
15. Excelsior 5 3 7 10
16. VVV 5 3 2 8
17. NAC 5 3 5 12
18 FC Groningen 5 1 4 15

kampioenen! :Big Grin

Dat was een lekker gelijkspel. :razz:

als we dan toch een puntje moeten weggeven, dan graag aan ado.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 15-03-2011

waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Dugarry Wrote:Op een of andere manier de grens op minimaal 18 jaar zetten om naar het buitenland te gaan voor een profcontract. wat mij betreft 21 jaar, al zal dat nooit haalbaar zijn binnen de EU vrees ik.

Enige manier om dit te voorkomen is de opleidingsvergoedingen vertienvoudigen. Een buitenlandse club zal minder snel 5 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler die slechts een 'potentiele' topper is...

Hoe gaat het eigenlijk met die La Parra die naar Frankrijk is gegaan?

die parra kwijnt weg bij caen naar verluidt.

de meesten redden het niet. dat kan ook helpen, zo'n signaal. opleidingsvergoedingen omhoog kan helpen wellicht. misschien willen ze dat niet te hoog doen om superspelers niet te hinderen als ze veel geld kunnen verdienen?

Het gaat Feijenoord er toch om om te voorkomen dat jeugdspelers voor een habbekrats (opleidingsvergoeding van circa 5 ton?) kunnen vertrekken? Als je die verhoogd naar 5 miljoen zal een topclub een jeugdspeler minder snel aantrekken. Vervolgens kan Feijenoord de eigen speler op 16-jarige leeftijd een contract aanbieden die hij tekent. Als de speler een topper wordt kan je hem voor meer verkopen (zie Castagnos) of van de hand doen als het toch niks wordt.

Ja kan als UEFA altijd opnemen dat indien een jeugdspeler van een andere club wordt overgenomen voordat hij zijn eerste contract heeft getekend de opeleidingsvergoeding 5 miljoen bedraagt. Indien de club besluit de speler op zijn 16e geen contract te geven bedraagt de opleidingsvergoeding slechts 5 ton. Hiermee bescherm je de opleidende club en is er toch vrij verkeer van de speler?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 15-03-2011

Box Brother Wrote:
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Dugarry Wrote:Op een of andere manier de grens op minimaal 18 jaar zetten om naar het buitenland te gaan voor een profcontract. wat mij betreft 21 jaar, al zal dat nooit haalbaar zijn binnen de EU vrees ik.

Enige manier om dit te voorkomen is de opleidingsvergoedingen vertienvoudigen. Een buitenlandse club zal minder snel 5 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler die slechts een 'potentiele' topper is...

Hoe gaat het eigenlijk met die La Parra die naar Frankrijk is gegaan?

die parra kwijnt weg bij caen naar verluidt.

de meesten redden het niet. dat kan ook helpen, zo'n signaal. opleidingsvergoedingen omhoog kan helpen wellicht. misschien willen ze dat niet te hoog doen om superspelers niet te hinderen als ze veel geld kunnen verdienen?

Het gaat Feijenoord er toch om om te voorkomen dat jeugdspelers voor een habbekrats (opleidingsvergoeding van circa 5 ton?) kunnen vertrekken? Als je die verhoogd naar 5 miljoen zal een topclub een jeugdspeler minder snel aantrekken. Vervolgens kan Feijenoord de eigen speler op 16-jarige leeftijd een contract aanbieden die hij tekent. Als de speler een topper wordt kan je hem voor meer verkopen (zie Castagnos) of van de hand doen als het toch niks wordt.

Ja kan als UEFA altijd opnemen dat indien een jeugdspeler van een andere club wordt overgenomen voordat hij zijn eerste contract heeft getekend de opeleidingsvergoeding 5 miljoen bedraagt. Indien de club besluit de speler op zijn 16e geen contract te geven bedraagt de opleidingsvergoeding slechts 5 ton. Hiermee bescherm je de opleidende club en is er toch vrij verkeer van de speler?

ik weet het niet, heb daar nog niet zo lang over nagedacht. maar ik probeer te begrijpen waarom die opleidingsvergoeding nu niet te hoog is vastgesteld. dat zal vast een reden hebben. ik vind jouw oplossing op het eerste gezicht geen verkeerde, daarmee zouden we direct uit de problemen zijn. ik kan me zo voorstellen dat ze het niet te moeilijk willen maken voor die jeugspelers en dat ze handel in jeugdspelers willen voorkomen. maar ik gis maar even wat.

maar ja, feyenoord haalt die gastjes ook op bij spartaan 20, sparta of weet ik veel waar. dat is wel een iets ander verhaal, maar misschien moet daar ook een oplossing voor komen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2011

Quote:ROTTERDAM - De denigrerende opmerkingen van Arjen Robben na het verloren Champions League-duel tegen Inter (2-3) over de Bayern-verdediging zijn bij enkele van zijn ploeggenoten in het verkeerde keelgat geschoten.


© getty

De Braziliaans verdediger Breno. © ap Arjen Robben was na afloop kwaad. ,,Het kan niet dat we thuis drie tegendoelpunten krijgen", zegt hij in Bild. ,,De defensie voldoet nu niet aan de hoge eisen. We maken te eenvoudige en individuele fouten.''

De Braziliaans verdediger Breno noemde de uitlatingen van de Nederlands international namens zijn collega's 'onbeschoft.'

Hij kreeg steun van aanvoerder en rechtsback Philipp Lahm. ,,We hebben in totaal twee grote kansen weggegeven, maar aanvallend hebben we zeven goede kansen gehad. Het mag niet allemaal op de verdediging afgeschoven worden als er in de beslissende fase geen doelpunt wordt gemaakt."

Terwijl Lahm Robben - die overigens ook aangaf een aanvoerdersrol te ambiëren - al aansprak op zijn uitspraken, deed vice-aanvoerder Bastian Schweisteiger ook een duit in het zakje. ,,Philip en ik zeggen regelmatig wat in het veld. Maar als dat niet wordt opgepakt, is dat lastig te verteren.''

Tenslotte keeper Thomas Kraft. ,,Natuurlijk mogen die tegendoelpunten niet vallen. Maar als je bij rust met 5-1 voor staat, maakt het niet uit als je drie goals incasseert.'' (BVDL)

ik vind dit echt debiel van robben. godverdegodver merendeel van de potjes gebelsseerd, ze missen 40 kansen en dan gaan zitten zeuren op de verdediging.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 17-03-2011

De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 17-03-2011

De waarheid is hard en mag gezegd worden inderdaad, maar doe dat dan niet in de media.
Ik zou hem als bestuur een paar wedstrijden schorsen en een flinke boete geven.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 17-03-2011

Overdune Wrote:De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->

De manier waarop die Bayern verdediger zich bij de 2-3 liet wegzetten was natuurlijk kinderlijk eenvoudig en dodelijk bij aanwezigheid van Eto'o.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2011

EJR Wrote:
Overdune Wrote:De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->

De manier waarop die Bayern verdediger zich bij de 2-3 liet wegzetten was natuurlijk kinderlijk eenvoudig en dodelijk bij aanwezigheid van Eto'o.

pandev toch?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 17-03-2011

waf Wrote:
EJR Wrote:
Overdune Wrote:De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->

De manier waarop die Bayern verdediger zich bij de 2-3 liet wegzetten was natuurlijk kinderlijk eenvoudig en dodelijk bij aanwezigheid van Eto'o.

pandev toch?



Pfffff, ik word zo moe en verdrietig van die domme opmerkingen Wafje. :cry:

Hoe dom kun je zijn? ](*,)

Ga de beelden nog maar eens bekijken. :-$

Wacht al met smart op een lap onzinnige tekst waarin jij je gelijk tevergeefs weer gaat proberen te halen Calimero


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 17-03-2011

Eto'o gaf de assist na Breno weggezet te hebben. Pandev schiet em trouwens soepeltjes in volle ren binnenkant voet in de kruising. Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2011

BREDA - Het voortbestaan van NAC breda staat op losse schroeven. Alleen de financiers kunnen de eredivisieclub nog redden van een faillissement. Morgen legt directeur Ed Busselaar zijn saneringsplan voor aan zeventien ondernemers. Zij beslissen daarna of ze nog geld willen steken in het noodlijdende NAC.


NAC-directeur Ed Busselaar (links). FOTO PRO SHOTS

Het Rat Verlegh stadion. Wanneer de zakenmensen niet bereid zijn meer geld in de noodlijdende eredivisionist te pompen, is de 99 jaar oude club bankroet, meldt BN/De Stem.

Na het vertrek van directeur Theo Mommers, april 2010, vallen er steeds weer lijken uit de kast. Het bedrag dat moest worden weggewerkt, steeg eerst van 3,1 naar 4,2 miljoen euro. Recentelijk naar een nog verontrustender bedrag van circa vijf miljoen. En nu komt daar volgens bronnen niet nog een paar ton, maar enkele miljoenen bovenop. Dat betekent dat op een begroting van 14 miljoen euro een tekort is 'gescoord' van maar liefst vijftig procent

Interim-bestuursvoorzitter Bas van Bavel meldde echter tijdens de nieuwjaarsreceptie nog dat 'de acute financiële problemen waren afgewend.'

Wanneer het plan van Busselaar wordt uitgevoerd, komt een tiental werknemers op straat te staan. Daarnaast moet de rest van het personeel genoegen nemen met een salarisverlaging.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2011

Dugarry Wrote:ik word

zooooooooooooooooooooo, jij leert snel. Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 17-03-2011

Dugarry Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Overdune Wrote:De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->

De manier waarop die Bayern verdediger zich bij de 2-3 liet wegzetten was natuurlijk kinderlijk eenvoudig en dodelijk bij aanwezigheid van Eto'o.

pandev toch?



Pfffff, ik word zo moe en verdrietig van die domme opmerkingen Wafje. :cry:

Hoe dom kun je zijn? ](*,)

Ga de beelden nog maar eens bekijken. :-$

Wacht al met smart op een lap onzinnige tekst waarin jij je gelijk tevergeefs weer gaat proberen te halen Calimero



Puke


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 17-03-2011

Dugarry Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Overdune Wrote:De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->

De manier waarop die Bayern verdediger zich bij de 2-3 liet wegzetten was natuurlijk kinderlijk eenvoudig en dodelijk bij aanwezigheid van Eto'o.

pandev toch?



Pfffff, ik word zo moe en verdrietig van die domme opmerkingen Wafje. :cry:

Hoe dom kun je zijn? ](*,)

Ga de beelden nog maar eens bekijken. :-$

Wacht al met smart op een lap onzinnige tekst waarin jij je gelijk tevergeefs weer gaat proberen te halen Calimero



Puke

ah, je hebt je dramatische poging tot afzeiken zelf al van commentaar voorzien. dan hoef ik het niet meer te doen. =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 17-03-2011

waf Wrote:
Dugarry Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Overdune Wrote:De waarheid doet altijd pijn, maar dit is natuurlijk not done. Het bestuur is het wel met hem eens trouwens:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-munchen-gaat-defensie-versterken.html">http://www.nu.nl/sport/2470412/bayern-m ... erken.html</a><!-- m -->

De manier waarop die Bayern verdediger zich bij de 2-3 liet wegzetten was natuurlijk kinderlijk eenvoudig en dodelijk bij aanwezigheid van Eto'o.

pandev toch?



Pfffff, ik word zo moe en verdrietig van die domme opmerkingen Wafje. :cry:

Hoe dom kun je zijn? ](*,)

Ga de beelden nog maar eens bekijken. :-$

Wacht al met smart op een lap onzinnige tekst waarin jij je gelijk tevergeefs weer gaat proberen te halen Calimero



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 21-03-2011

Quote:Björn Kuipers, de dienstdoende scheidsrechter in de Hofstad, gaf Vertonghen een gele kaart voor commentaar op de leiding. "Ramon Leeuwin had al geel en schoot de bal weg", vertelt Vertonghen in het Algemeen Dagblad. "Ik zei alleen maar: 'Mag hij die bal zomaar wegschieten?'"
"Krijg ik geel, terwijl Leeuwin geel moet hebben. Zijn tweede hè, dan spelen we gewoon tegen tien man", aldus Vertonghen. Ajax lijkt door de nederlaag tegen ADO niet meer in de race voor de landstitel. PSV en titelverdediger FC Twente hebben een voorsprong van respectievelijk zes en vijf punten.
de zoveelste matennaaier actie van deze gast. wat een ongelooflijke nsb- er is die vertongen toch...
maar dat zal lamme lennie wel weer met me oneens zijn.Dead

maar goed, ik moet toegeven: na kees van wonderen bij de grafschaap uit eindelijk iemand warvan ik zie dattie ook geel krijgt na geel vragen. en het valt me erg mee dat het een ajakkessied betreft.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 21-03-2011

waf Wrote:
Quote:Björn Kuipers, de dienstdoende scheidsrechter in de Hofstad, gaf Vertonghen een gele kaart voor commentaar op de leiding. "Ramon Leeuwin had al geel en schoot de bal weg", vertelt Vertonghen in het Algemeen Dagblad. "Ik zei alleen maar: 'Mag hij die bal zomaar wegschieten?'"
"Krijg ik geel, terwijl Leeuwin geel moet hebben. Zijn tweede hè, dan spelen we gewoon tegen tien man", aldus Vertonghen. Ajax lijkt door de nederlaag tegen ADO niet meer in de race voor de landstitel. PSV en titelverdediger FC Twente hebben een voorsprong van respectievelijk zes en vijf punten.
de zoveelste matennaaier actie van deze gast. wat een ongelooflijke nsb- er is die vertongen toch...
maar dat zal lamme lennie wel weer met me oneens zijn.Dead

maar goed, ik moet toegeven: na kees van wonderen bij de grafschaap uit eindelijk iemand warvan ik zie dattie ook geel krijgt na geel vragen. en het valt me erg mee dat het een ajakkessied betreft.

Vertonghen is de meest vervelende neus in jaren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 21-03-2011

waf Wrote:
Quote:Björn Kuipers, de dienstdoende scheidsrechter in de Hofstad, gaf Vertonghen een gele kaart voor commentaar op de leiding. "Ramon Leeuwin had al geel en schoot de bal weg", vertelt Vertonghen in het Algemeen Dagblad. "Ik zei alleen maar: 'Mag hij die bal zomaar wegschieten?'"
"Krijg ik geel, terwijl Leeuwin geel moet hebben. Zijn tweede hè, dan spelen we gewoon tegen tien man", aldus Vertonghen. Ajax lijkt door de nederlaag tegen ADO niet meer in de race voor de landstitel. PSV en titelverdediger FC Twente hebben een voorsprong van respectievelijk zes en vijf punten.
de zoveelste matennaaier actie van deze gast. wat een ongelooflijke nsb- er is die vertongen toch...
maar dat zal lamme lennie wel weer met me oneens zijn.Dead

maar goed, ik moet toegeven: na kees van wonderen bij de grafschaap uit eindelijk iemand warvan ik zie dattie ook geel krijgt na geel vragen. en het valt me erg mee dat het een ajakkessied betreft.


Want? Ga anders even zeggen dat ik elke actie van een Ajacied goedpraat. Misschien moet je eens beter lezen/opletten, want dat is zeer zeker niet het geval. "Maar dat zal je wel weer met me onees zijn" Dead Af en toe ben je echt een grap.

Ik heb het hele weekend geen voetbal gezien en kan er weinig van zeggen. Als hij dat heeft gezegd is het een matennaaier, want vragen om een gele kaart is Duits en moet terecht woren bestraft met een gele kaart. Het is alleen erg jammer dat het zo inconsequent wordt gedaan. Dan krijg je snel het gevoel van willekeur.
Als die Leeuwin echt de bal wegtrapte moet hij gewoon geel krijgen, want die regel is een tijd geleden toch ook ingesteld? Maar ook daar is sprake van totale willekeur.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 21-03-2011

Ik vind dat ie het nog netjes zegt/vraagt :8:
Ikzelf vraag ook weleens van zulke dingen aan de scheids, maar dat is alleen als de (directe) tegenstander beter is en ik deze onzin nodig heb om te winnen Icon_twisted


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Sjaak - 21-03-2011

Ekslem Wrote:Ik vind dat ie het nog netjes zegt/vraagt :8:
Ikzelf vraag ook weleens van zulke dingen aan de scheids, maar dat is alleen als de (directe) tegenstander beter is en ik deze onzin nodig heb om te winnen Icon_twisted


Zeker.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 22-03-2011

Quote:Ernstig zieke Van Kouwen krijgt geen contractverlenging van VVV-Venlo

Frank van Kouwen moet in een turbulente tijd op zoek naar een nieuwe werkgever. De 30-jarige speler van VVV-Venlo krijgt geen contractverlenging aangeboden van de Limburgse club. Van Kouwen ondergaat momenteel van een serie van acht chemotherapieën om te herstellen van een zware operatie. Bij Van Kouwen werd een kwaadaardig poliep op zijn darmen geconstateerd. Het herstel van Van Kouwen zal nog enkele maanden duren.
"Een ontslagbrief had ik wel verwacht omdat het niet reëel zou zijn om onder dezelfde voorwaarden een jaar met elkaar door te gaan. Maar ik had wel gehoopt dat de club zou doen als FC Groningen met Koen van de Laak (revaliderend van gescheurde kruisbanden, red.): het contract verlengen, mede vanwege bewezen diensten. Dat zou in deze moeilijke periode voor mij ook een zorg minder zijn geweest. Maar dat is niet zo, ik respecteer de keuze van VVV. Ik word weer snel fit en dan staat er hopelijk ook voor mij weer een nieuwe uitdaging voor de deur," aldus Van Kouwen in het dagblad De Limburger.

Laat VVV ook maar degraderen Puke


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-03-2011

Lamme Lennie Wrote:
Quote:Ernstig zieke Van Kouwen krijgt geen contractverlenging van VVV-Venlo

Frank van Kouwen moet in een turbulente tijd op zoek naar een nieuwe werkgever. De 30-jarige speler van VVV-Venlo krijgt geen contractverlenging aangeboden van de Limburgse club. Van Kouwen ondergaat momenteel van een serie van acht chemotherapieën om te herstellen van een zware operatie. Bij Van Kouwen werd een kwaadaardig poliep op zijn darmen geconstateerd. Het herstel van Van Kouwen zal nog enkele maanden duren.
"Een ontslagbrief had ik wel verwacht omdat het niet reëel zou zijn om onder dezelfde voorwaarden een jaar met elkaar door te gaan. Maar ik had wel gehoopt dat de club zou doen als FC Groningen met Koen van de Laak (revaliderend van gescheurde kruisbanden, red.): het contract verlengen, mede vanwege bewezen diensten. Dat zou in deze moeilijke periode voor mij ook een zorg minder zijn geweest. Maar dat is niet zo, ik respecteer de keuze van VVV. Ik word weer snel fit en dan staat er hopelijk ook voor mij weer een nieuwe uitdaging voor de deur," aldus Van Kouwen in het dagblad De Limburger.

Laat VVV ook maar degraderen Puke

hieruit moet ik dus afleiden dat jij van mening bent dat ze hem een contract aan moeten bieden omdat hij kanker heeft?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Dugarry - 23-03-2011

Hoe zou Lex Immerse deze man noemen? Een kankerkankerlijer? Of een kankerkanker werkloze?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 23-03-2011

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Ernstig zieke Van Kouwen krijgt geen contractverlenging van VVV-Venlo

Frank van Kouwen moet in een turbulente tijd op zoek naar een nieuwe werkgever. De 30-jarige speler van VVV-Venlo krijgt geen contractverlenging aangeboden van de Limburgse club. Van Kouwen ondergaat momenteel van een serie van acht chemotherapieën om te herstellen van een zware operatie. Bij Van Kouwen werd een kwaadaardig poliep op zijn darmen geconstateerd. Het herstel van Van Kouwen zal nog enkele maanden duren.
"Een ontslagbrief had ik wel verwacht omdat het niet reëel zou zijn om onder dezelfde voorwaarden een jaar met elkaar door te gaan. Maar ik had wel gehoopt dat de club zou doen als FC Groningen met Koen van de Laak (revaliderend van gescheurde kruisbanden, red.): het contract verlengen, mede vanwege bewezen diensten. Dat zou in deze moeilijke periode voor mij ook een zorg minder zijn geweest. Maar dat is niet zo, ik respecteer de keuze van VVV. Ik word weer snel fit en dan staat er hopelijk ook voor mij weer een nieuwe uitdaging voor de deur," aldus Van Kouwen in het dagblad De Limburger.

Laat VVV ook maar degraderen Puke

hieruit moet ik dus afleiden dat jij van mening bent dat ze hem een contract aan moeten bieden omdat hij kanker heeft?

Ik had het zeer netjes (en eigenlijk niet meer dan fatsoenlijk) gevonden als VVV zijn contract met een jaar had verlengd zodat hij in ieder geval dit jaar zonder verdere zorgen aan zijn gezondheid kan werken ja.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-03-2011

Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Ernstig zieke Van Kouwen krijgt geen contractverlenging van VVV-Venlo

Frank van Kouwen moet in een turbulente tijd op zoek naar een nieuwe werkgever. De 30-jarige speler van VVV-Venlo krijgt geen contractverlenging aangeboden van de Limburgse club. Van Kouwen ondergaat momenteel van een serie van acht chemotherapieën om te herstellen van een zware operatie. Bij Van Kouwen werd een kwaadaardig poliep op zijn darmen geconstateerd. Het herstel van Van Kouwen zal nog enkele maanden duren.
"Een ontslagbrief had ik wel verwacht omdat het niet reëel zou zijn om onder dezelfde voorwaarden een jaar met elkaar door te gaan. Maar ik had wel gehoopt dat de club zou doen als FC Groningen met Koen van de Laak (revaliderend van gescheurde kruisbanden, red.): het contract verlengen, mede vanwege bewezen diensten. Dat zou in deze moeilijke periode voor mij ook een zorg minder zijn geweest. Maar dat is niet zo, ik respecteer de keuze van VVV. Ik word weer snel fit en dan staat er hopelijk ook voor mij weer een nieuwe uitdaging voor de deur," aldus Van Kouwen in het dagblad De Limburger.

Laat VVV ook maar degraderen Puke

hieruit moet ik dus afleiden dat jij van mening bent dat ze hem een contract aan moeten bieden omdat hij kanker heeft?

Ik had het zeer netjes (en eigenlijk niet meer dan fatsoenlijk) gevonden als VVV zijn contract met een jaar had verlengd zodat hij in ieder geval dit jaar zonder verdere zorgen aan zijn gezondheid kan werken ja.

nou, dat had vvv kunnen doen idd en die mening vind ik ook niet raar (hoewel zo'n speler gewoon ww krijgt of een uitkering uit dat spelersfonds). maar voor het standpunt van vvv geen contract aan te bieden is net zoveel te zeggen, dus laat ik het er dan op houden dat ik die kotssmiley nogal misplaatst vind.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-03-2011

Quote:De KNVB wil dat Lex Immers voor vijf wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, wordt geschorst voor zijn gedrag na afloop van het duel van ADO Den Haag met Ajax van afgelopen zondag.

© ProShots

Immers zong tijdens festiviteiten na de zege van ADO onder meer ‘we gaan op jodenjacht’.

Ook Charlton Vicento en John van den Brom, de trainer van de eredivisionist, moeten volgens de KNVB worden geschorst voor hun aandeel in de gebeurtenissen in het supportershome van ADO. Beiden kregen een schikkingsvoorstel van één duel.

Immers, Vicento en Van den Brom hebben tot woensdag 17.00 uur de tijd om te reageren.

vertongen 2 en immers 5. toch wel weer opvallend.

maar goed, ik kan me goed vinden in dit voorstel.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Box Brother - 23-03-2011

waf Wrote:
Quote:De KNVB wil dat Lex Immers voor vijf wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, wordt geschorst voor zijn gedrag na afloop van het duel van ADO Den Haag met Ajax van afgelopen zondag.

© ProShots

Immers zong tijdens festiviteiten na de zege van ADO onder meer ‘we gaan op jodenjacht’.

Ook Charlton Vicento en John van den Brom, de trainer van de eredivisionist, moeten volgens de KNVB worden geschorst voor hun aandeel in de gebeurtenissen in het supportershome van ADO. Beiden kregen een schikkingsvoorstel van één duel.

Immers, Vicento en Van den Brom hebben tot woensdag 17.00 uur de tijd om te reageren.

vertongen 2 en immers 5. toch wel weer opvallend.

maar goed, ik kan me goed vinden in dit voorstel.

Was het bij Vertonghen niet 2 + 1 voorwaardelijk en nu bij Immers 4 + 1 voorwaardelijk? Anyway, lijkt mij een gevalletje van accepteren en snel naar het Anne Frankhuis om te laten zien dat je geleerd hebt.

Voetballers moeten, net als andere sportmensen, vooral de eigen prestatie vieren in plaats van andere ploegen (sporters) aan te vallen of te beledigen. Immers had m.i. het beste kunnen zingen "Wij gaan Europa in" en Vertonghen "Wij hebben de Beker" ofzo... Terecht dat de KNVB sporters wegens opruiing schorst. Het liefst zo lang mogelijk (ja Vertonghen had wat mij betreft er ook 4 mogen hebben). Laat die bizarre rivaliteit tussen supporters en alle geweldadige uitbarstingen lekker in Zuid-Europa blijven in Servie ofzo...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 23-03-2011

Box Brother Wrote:
waf Wrote:
Quote:De KNVB wil dat Lex Immers voor vijf wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, wordt geschorst voor zijn gedrag na afloop van het duel van ADO Den Haag met Ajax van afgelopen zondag.

© ProShots

Immers zong tijdens festiviteiten na de zege van ADO onder meer ‘we gaan op jodenjacht’.

Ook Charlton Vicento en John van den Brom, de trainer van de eredivisionist, moeten volgens de KNVB worden geschorst voor hun aandeel in de gebeurtenissen in het supportershome van ADO. Beiden kregen een schikkingsvoorstel van één duel.

Immers, Vicento en Van den Brom hebben tot woensdag 17.00 uur de tijd om te reageren.

vertongen 2 en immers 5. toch wel weer opvallend.

maar goed, ik kan me goed vinden in dit voorstel.

Was het bij Vertonghen niet 2 + 1 voorwaardelijk en nu bij Immers 4 + 1 voorwaardelijk? Anyway, lijkt mij een gevalletje van accepteren en snel naar het Anne Frankhuis om te laten zien dat je geleerd hebt.

Voetballers moeten, net als andere sportmensen, vooral de eigen prestatie vieren in plaats van andere ploegen (sporters) aan te vallen of te beledigen. Immers had m.i. het beste kunnen zingen "Wij gaan Europa in" en Vertonghen "Wij hebben de Beker" ofzo... Terecht dat de KNVB sporters wegens opruiing schorst. Het liefst zo lang mogelijk (ja Vertonghen had wat mij betreft er ook 4 mogen hebben). Laat die bizarre rivaliteit tussen supporters en alle geweldadige uitbarstingen lekker in Zuid-Europa blijven in Servie ofzo...

beaam.

vertongen was 1+1 geloof ik...